Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2018

Sarah Brightman - Il mio cuore va - Η καρδιά μου πάει



Il mio cuore va
Ogni notte in sogno, ti vedo, ti sento,
e così io so che ci sei. Tu, da spazi immensi,
da grandi distanze, sei venuta e so che ci sei.

Qui, la, dovunque sarai, sento forte il mio cuore che va.
Ancor la porta aprirai, per entrar nel mio cuore,
e il cuore mio va e va. ...
Per, la nostra vita,
vivrà questo amore,
se saremo insieme io e te.
Io ti ho sempre amata, ti ho
stretta davvero e vivra
per sempre il mio amor.

Qui, la, dovunque sarai,
sento forte il mio cuore che va.
Ancor la porta aprirai
per entrar nel mio cuore,
e il cuore mio va e va.

Sei qui, paura non ho,
sente che batte forte il mio cuor.
sarà per sempre così ti,
Protegge il mio cuore,
e il cuore mio va e va.



Η καρδιά μου πάει
Κάθε νύχτα στα όνειρα
σε βλέπω, σε νιώθω,
κι έτσι ξέρως πως είσαι ‘κει.
Εσύ, από χώρους τεράστιους,
με μεγάλη απόσταση,
ήλθες και ξέρω πως είσαι ‘κει.

Εδώ, εκεί, οπουδήποτε αν είσαι,
νιώθω δυνατά την καρδιά μου που πάει.
Ξανά την πόρτα θ’ ανοίξεις,
για να μπεις μές στην καρδιά μου,
και η καρδιά μου πάει και ξαναπάει.

Για, την ζωή μας,
θα ζήσει ό έρωτας αυτός,
αν είμαστε μαζί εγώ κι εσύ.
Εγώ σ’ έχω πάντα αγαπημένη, σ’ έχω
αληθινά κοντά και θα ζήσει
για πάντα η αγάπη μου.

Εδώ, εκεί, οπουδήποτε αν είσαι,
νιώθω δυνατά την καρδιά μου που πάει.
Ξανά την πόρτα θ’ ανοίξεις,
για να μπεις μές στην καρδιά μου,
και η καρδιά μου πάει και ξαναπάει.

Είσαι ‘δω, φόβο δεν έχω,
νιώθω δυνατά πως χτυπά η καρδιά μου.
Θα’μαστε για πάντα έτσι,
φυλαγμένη στην καρδιά μου,
και η καρδιά μου πάει και ξαναπάει.

=====================
"O σιωπών δοκεί συναινείν"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.