Η φωνή μας είναι η ενεργή δημοσιογραφία των πολιτών.
Στείλτε μας και τις δικές σας απόψεις - κριτικές.
Κάθε ιστολόγιο που κλείνει είναι ένα βαρύ κτύπημα στη δημοκρατία, κάθε νέο ιστολόγιο την ενισχύει και ελέγχει την εξουσία.
"Προδότης δεν είναι μόνο αυτός που φανερώνει τα μυστικά της πατρίδος στους εχθρούς, αλλά είναι και εκείνος που ενώ κατέχει δημόσιο αξίωμα, εν γνώση του δεν προβαίνει στις απαραίτητες ενέργειες για να βελτιώσει το βιοτικό επίπεδο των ανθρώπων πάνω στους οποίους άρχει..." - Θουκυδίδης (460-398 π.Χ.)
Η γνώση, η αλήθεια και οι αξίες είναι έννοιες σχετικές
Φίλτατε Επισκέπτη του ιστολογιού μας, πριν διαβάσεις τις επιλεκτικές αναρτήσεις μας πρέπει να γνωρίζεις την υποκειμενικότητα των θέσεών μας και εάν συναινείς τότε μπορείς να συνεχίσεις να μας επισκέπτεσαι (για δε τους ασφαλίτες, τους πληρωμένους κυβερνητικούς εγκάθετους, και για όσους έμμισθους συστημικούς "υπαλλήλους", παρόλο που δεν θα τους αφορά η παρούσα διευκρίνηση, έτσι και αλλιώς θα μπαινοβγαίνουν απρόσκλητοι και θα αποδελτιοποιούν και θα ενημερώνουν τα αφεντικά τους).
Ο παρών ιστοχώρος ανήκει ιδεολογικά στην θεωρία των δύο άκρων και στην πραγματική δημοκρατία με την εξής ερμηνεία που εμείς ως δημοσιογραφία των πολιτών την ορίζουμε και υποστηρίζουμε ότι:
1. Το ένα άκρο είναι οι πολιτικοί και το άλλο οι φορολογούμενοι πολίτες.
2. Η δημοκρατία είναι το πολίτευμα όπου η εξουσία πηγάζει από τον λαό, ασκείται από τον λαό και υπηρετεί τα συμφέροντα του λαού.
Κεντρικό χαρακτηριστικό της πραγματικής δημοκρατίας πρέπει να είναι η λήψη αποφάσεων με ψηφοφορία: των πολιτών, στην άμεση δημοκρατία, ή κάποιων αντιπροσώπων τους, στην αντιπροσωπευτική δημοκρατία.
Κύριο και απαραίτητο γνώρισμα με Ιδιαίτερη σημασία στη σημερινή συγκυρία έχουν επίσης θέση δύο κομβικά σημεία της σκέψης του Καστοριάδη για τη δημοκρατία:
H ανακλητότητα των εκλεγμένων αντιπροσώπων και ο περιορισμός των εξουσιών (καθώς και η εναλλαγή) των (μη εκλεγμένων) κρατικών αξιωματούχων.
Τέλος... Εάν οι θέσεις και το σκεπτικό θεωρείς ότι δεν σε αφορά... μάλλον χάνεις πολύτιμο χρόνο να μας διαβάζεις.
"Δεν έχεις Όλυμπε θεούς, μηδέ λεβέντες Όσσα, ραγιάδες έχεις μάνα γη, σκυφτούς για το χαράτσι, κούφιοι και οκνοί καταφρονάν τη θεία τραχειά σου γλώσσα,των Ευρωπαίων περίγελα και των αρχαίων παλιάτσοι ... Και δημοκόποι Κλέωνες και λογοκόποι Ζωίλοι, και Μαμμωνάδες βάρβαροι,και χαύνοι λεβαντίνοι, λύκοι ώ κοπάδια οι πιστικοί και ψωριασμένοι οι σκύλοι κι οι χαροκόποι αδιάντροποι και πόρνη η Ρωμιοσύνη."Κωστής Παλαμάς
Σημείωση: * Τα ενυπόγραφα άρθρα απηχούν τις απόψεις του εκάστοτε συντάκτη και εκφράζει τις προσωπικές απόψεις του συγγραφέα τους
Δεν
φιλοξενούμε και Δεν υιοθετούμε παραπλανητικές ή υβριστικές δηλώσεις, μη τεκμηριωμένες απόψεις, μονόπλευρα επιχειρήματα για αμφιλεγόμενα ζητήματα, αυτές μπορεί να εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή και μόνον. Σχόλια που έχουν τα παραπάνω χαρακτηριστικά, θα διαγράφονται άμεσα και χωρίς άλλη προειδοποίηση
Οι Χρήστες μπορούν να εκφράζουν γνώμες - απόψεις κόσμια και σύμφωνα με τους νόμους της ελεύθερης διάδοσης των ιδεών τους, που επιτρέπονται από το ισχύον σύνταγμα μας και παράλληλα τηρούν τους όρους δεοντολογίας χρήσης του ιστοτόπου μας - ειδάλλως θα αποκλείονται.
O Άλφρεντ Χίτσκοκ. Φοβόταν τους αστυνομικούς, έκανε μόνο μια φορά έρωτα με τη σύζυγό του και «βασάνιζε» την πρωταγωνίστρια στα «Πουλιά»...
Η πρώτη φορά που ο «μετρ του τρόμου» Άλφρεντ Χίτσκοκ γνώρισε τον φόβο, ήταν στο πρόσωπο ενός αστυνομικού. Όταν ήταν μικρός, ο πατέρας του τον έστειλε στο αστυνομικό τμήμα με ένα γράμμα στο χέρι.
Ο μικρός Άλφρεντ παρέδωσε το γράμμα σε έναν αστυνομικό και περίμενε να μεταφέρει την απάντησή του.
Ο αστυνομικός διάβασε το γράμμα και χωρίς να μιλήσει, τον έπιασε από το χέρι και τον οδήγησε σε ένα κελί.
Τον κλείδωσε μέσα και τον άφησε μόνο του για πολλές ώρες.
Όταν επέστρεψε για να τον αφήσει να φύγει, του είπε: «Αυτά παθαίνουν οι άνθρωποι που κάνουν κακά πράγματα».
Ο Άλφρεντ Χίτσκοκ δεν ξεπέρασε ποτέ τον φόβο του για τους αστυνομικούς.
Αυτός ήταν και ο λόγος που δεν έμαθε ποτέ να οδηγεί.
Προφανώς, ήταν μια σκληρή τιμωρία του πατέρα του για μια αταξία και το «διορατικό» όργανο της τάξης βοήθησε στη «συμμόρφωση» του πιτσιρικά.
Οι κατηγορίες της Τίπι Χέντρεν
Η «χιτσκοκική ξανθιά» έχει εξελιχθεί σε όρο που χρησιμοποιούν οι θεωρητικοί του κινηματογράφου παγκοσμίως.
Αναφέρεται στις χαρακτηριστικές πρωταγωνίστριες του Χίτσκοκ, που εκτός από την εντυπωσιακή κατάξανθη κόμη, παρουσίαζαν και ανήθικη συμπεριφορα.
Οι πανέμορφες γυναίκες του Χίτσκοκ τύλιγαν στα δίχτυα τους αθώους άντρες, αλλά στο τέλος πάντα τιμωρούνταν.
Η εμμονή του σκηνοθέτη στη τιμωρία των «κακών» γυναικών οδήγησε πολλούς θεωρητικούς να γράψουν ότι ο Χίτσκοκ ήταν μισογύνης.
Και η εντύπωση ενισχύθηκε με τις δηλώσεις της Τίπι Χέντρεν, που πρωταγωνίστησε στις ταινίες, «Τα Πουλιά» και «Marnie»....
Στην πλατφόρμα Internet Archive αλλά και στο Youtube θα βρείτε δωρεάν κάποιες από τις πιο δυσεύρετες ταινίες του Άλφρεντ Χίτσκοκ, μια ευκαιρία στους απανταχού φαν του να συμπληρώσουν τα τυχόν κενά τους. Η αγωνία θα μπορούσε να είναι το μεσαίο του όνομα, αφού χάρη στον Άλφρεντ Χίτσκοκ η εμπειρία του κινηματογράφου -και δη του είδους του ψυχολογικού θρίλερ– άγγιξε ένα πρωτόγνωρο για την εποχή του επίπεδο και έθεσε τις βάσεις για τον κινηματογράφο του σήμερα. Έχοντας σκηνοθετήσει πάνω 50 ταινίες είναι λογικό να μας έχουν ξεφύγει κάποιες. Για το λόγο αυτό, αυτό παραθέτουμε μία λίστα με τις ταινίες του μάστερ της αγωνίας που μπορούμε να απολαύσουμε δωρεάν, ενώ μένουμε σπίτι, τις οποίες μπορείτε να δείτε πατώντας στα παρακάτω λινκ:
Ο Άλφρεντ Χίτσκοκ γεννήθηκε στις 13 Αυγούστου 1899 στο Ιστ Εντ του Λονδίνου και πέθανε στις 29 Απριλίου 1980 στο Λος Άντζελες. Φοίτησε αρχικά σε μία τεχνική σχολή, την School of Engineering and Navigation διδασκόμενος μηχανική, ηλεκτρολογία, ακουστική και ναυπηγική. Προκειμένου να καλύψει τις βιοτικές ανάγκες του εργάσθηκε σε μία τηλεγραφική εταιρεία, ενώ παρακολουθούσε και μαθήματα στη Σχολή Καλών Τεχνών στο Πανεπιστήμιο του Λονδίνου. Ο Χίτσκοκ έπιασε σε δουλειά σε κινηματογραφικό στούντιο του Λονδίνου το 1920. Επρόκειτο για παράρτημα στην Αγγλική πρωτεύουσα της αμερικανικής Famous Players-Lasky της Paramount Pictures. Η δουλειά του ήταν να σχεδιάζει τους τίτλους αρχής για όλες τις ταινίες του στούντιο.
Μετά από δύο χρόνια του δόθηκε η ευκαιρία να καθίσει στην καρέκλα του σκηνοθέτη. Ο σκηνοθέτης της ταινίας Always Tell Your Wife αρρώστησε και ζητήθηκε από τον Χίτσκοκ να τον αντικαταστήσει για να ολοκληρωθεί η ταινία. Οι παραγωγοί εντυπωσιάστηκαν από το αποτέλεσμα και του αναθέσαν να γυρίσει την πρώτη του, ουσιαστικά, ταινία, που ήταν ο Αριθμός 13. Μετά από λίγο καιρό όμως το στούντιο έκλεισε. Ο Χίτσκοκ στη συνέχεια προσλήφθηκε στην Gainsborough Pictures ως σεναριογράφος και σχεδιαστής τίτλων. Το 1925 κατάφερε να σκηνοθετήσει το Pleasure Garden κι αυτό σηματοδοτεί ουσιαστικά την αρχή της καριέρας του ως σκηνοθέτη.
Μετά από μια επιτυχημένη δεκαετία του ’30, με ταινίες όπως τα 39 σκαλοπάτια, Ο άνθρωπος που ήξερε πολλά, Σαμποτάζ, με το ξεκίνημα του Β΄ Παγκοσμίου πολέμου αποφάσισε να μετακομίσει μόνιμα στις ΗΠΑ. Όταν επισκέφθηκε το Χόλιγουντ το 1940, όλοι οι παραγωγοί των μεγάλων στούντιο του έκλεισαν την πόρτα γιατί πίστευαν ότι δε θα μπορούσε να κάνει καριέρα στο χώρο. Τελικά, ο μεγαλοπαραγωγός Ντέιβιντ Ο. Σέλζνικ του πρόσφερε ένα επταετές συμβόλαιο. Του ανέθεσε αρχικά μια ταινία για τον Τιτανικό, αλλά το σχέδιο τελικά απορρίφθηκε και του ανέθεσε τη Ρεβέκκα. Η ταινία κέρδισε το Όσκαρ καλύτερης ταινίας του 1940, αλλά φυσικά το Όσκαρ πήγε στον παραγωγό και όχι στον Χίτσκοκ. Για τα επόμενα 20 χρόνια, μέχρι το Ψυχώ, γύριζε τη μια ταινία πίσω από την άλλη. Το 1955 συμφώνησε να προλογίζει μια τηλεοπτική σειρά με τίτλο Ο Άλφρεντ Χίτσκοκ παρουσιάζει, η οποία διήρκεσε δέκα χρόνια.
Μετά την καλλιτεχνική και εμπορική επιτυχία του Ψυχώ άρχισε να σκηνοθετεί ταινίες όλο και πιο αραιά. Από το 1977 μέχρι και το θάνατό του, δούλευε πάνω στη δημιουργία ενός φιλμ με τίτλο The Short Night. Μετά το θάνατό του, ο σεναριογράφος Ντέιβιντ Φρίμαν εξέδωσε την τελική εκδοχή του σεναρίου.
Προτάθηκε πέντε φορές για Όσκαρ σκηνοθεσίας, το 1941 (Ρεβέκκα), το 1945 (Στον ίσκιο του θανάτου/Ναυαγοί) το 1946 (Νύχτα Αγωνίας), το 1955 (Σιωπηλός Μάρτυς) και το 1961 (Ψυχώ), αλλά δεν το κέρδισε ποτέ.
Μοιράσου το!
Ο Άλφρεντ Χίτσκοκ σκηνοθέτησε με μοναδικό τρόπο ταινίες μυστηρίου και θρίλερ αγωνίας και δικαίως απέκτησε τον τίτλο «ο μετρ του σασπένς». Έφυγε από τη ζωή σαν σήμερα, το 1980.
Ο Άλφρεντ Χίτσκοκ θεωρείται σήμερα ένας από τους σημαντικότερους και επιδραστικότερους σκηνοθέτες στην ιστορία του κινηματογράφου. Άφησε εποχή με τις δημιουργίες του (ταινίες μυστηρίου και θρίλερ αγωνίας) και δικαίως απέκτησε τον τίτλο «ο μετρ του σασπένς». Εξωστρεφής ως χαρακτήρας, ήταν εξίσου δημοφιλής με τους πρωταγωνιστές των ταινιών του, μέσα από τις εκατοντάδες συνεντεύξεις του και κυρίως από τα «περάσματα» στις ταινίες του.
Δωρεάν 11 ταινίες του μάστερ του σασπένς Άλφρεντ Χίτσκοκ
Στην πλατφόρμα Internet Archive αλλά και στο Youtube θα βρείτε δωρεάν κάποιες από τις πιο δυσεύρετες ταινίες του Άλφρεντ Χίτσκοκ, μια ευκαιρία στους απανταχού φαν του να συμπληρώσουν τα τυχόν κενά τους.
Ο Άλφρεντ Χίτσκοκ γεννήθηκε στις 13 Αυγούστου 1899 στο Ιστ Εντ του Λονδίνου. Ο πατέρας του ήταν ένας εξαιρετικά αυταρχικός έμπορος πουλερικών, ο ίδιος όμως επέμενε ότι αυτό από μόνο του δεν ήταν ικανό να εξηγήσει ούτε τον αβγοειδή σωματότυπό του ούτε την ισόβια αποστροφή του προς τα αβγά. Οι γονείς του έσπευσαν να τον βάλουν εσωτερικό στο Κολέγιο του Αγίου Ιγνατίου, ένα σκληροπυρηνικό ιησουιτικό ίδρυμα που τον έφερε μεταξύ πολλών άλλων σε επαφή με τα... μυστικά της βίτσας από σκληρό καουτσούκ.
Έχοντας πείσει τον εαυτό του ότι θέλει να γίνει μηχανικός γράφτηκε σε ηλικία 16 ετών στη Σχολή Μηχανικής και Ναυσιπλοΐας, έπιασε δουλειά στην τηλεγραφική εταιρεία Χένλεϊ και πολύ γρήγορα μετατέθηκε στο διαφημιστικό τμήμα της.Ταυτόχρονα παρακολουθούσε μαθήματα σχεδίου στη Σχολή Καλών Τεχνών του Πανεπιστημίου του Λονδίνου.
Λίγο αργότερα εγκατέλειψε τη Χένλεϊ και άρχισε να εικονογραφεί διαλόγους βωβών ταινιών για λογαριασμό της αμερικανικής κινηματογραφικής εταιρείας Famous Players - Lasky (ανήκε στην Παραμάουντ) που μόλις είχε ανοίξει παράρτημα στο Λονδίνο. Μέσα σε λίγα χρόνια έγινε σεναριογράφος και βοηθός σκηνοθέτη, ενώ το 1922 πραγματοποίησε το σκηνοθετικό ντεμπούτο του με την μικρού μήκους ταινία «Number 13», η οποία δεν ολοκληρώθηκε ποτέ.
Στη διάρκεια των γυρισμάτων γνώρισε την Άλμα Ρέβιλ, μοντέλο και σκριπτ γκερλ. Παντρεύτηκαν τον Δεκέμβριο του 1926. Ο γάμος τους κράτησε 54 ολόκληρα χρόνια, ως το τέλος της ζωής του, παρά τα διαβόητα τσιλιμπουρδίσματά του τα ώριμα δημιουργικά χρόνια του με τις (φαινομενικά μόνο ψυχρές) ξανθιές πρωταγωνίστριές του. Δύο χρόνια αργότερα γεννήθηκε η κόρη τους Πατρίτσια, η οποία στη συνέχεια εμφανίστηκε σε τρεις από τις ταινίες του πατέρα της.
Το 1925 ξεκίνησε την πρώτη ολοκληρωμένη μεγάλου μήκους ταινία του «Ο κήπος της ηδονής» («The Pleasure Garden»), μια αγγλογερμανική παραγωγή, τα γυρίσματα της οποίας έγιναν στο Μόναχο. Η πρώιμη αμιγώς «βρετανική» φιλμογραφία του διανθίστηκε μεταξύ άλλων με τις ταινίες: «Ο Ένοικος» («The Lodger», 1926), με θέμα τον Τζακ τον Αντεροβγάλτη, ταινία όπου κυριαρχούν για πρώτη φορά το μυστήριο και το σασπένς, «Εκβιασμός» («Blackmail»,1929), η πρώτη ομιλούσα ταινία του, «Ο άνθρωπος που γνώριζε πολλά» («The Man Who Knew Too Much», 1934), «Τα 39 σκαλοπάτια» («The Thirty-nine Steps», 1935) και «Η εξαφάνιση της κυρίας» («The Lady Vanishes», 1938).
Το 1940, ο Χίτσκοκ θα πάρει τον δρόμο για το Χόλιγουντ με την προτροπή του θρυλικού παραγωγού του «Όσα παίρνει ο άνεμος» Ντέιβιντ Σέλζνικ. Η παρθενική του ταινία στον Νέο Κόσμο, η «Ρεβέκκα» («Rebecca»), μια διασκευή του «γοτθικού» μυθιστορήματος της Δάφνης ντι Μοριέ, του χάρισε την πρώτη του υποψηφιότητα για το Όσκαρ από τις συνολικά πέντε της καριέρας του.
Ο Β' Παγκόσμιος Πόλεμος προετοίμασε το έδαφος για μια σειρά από ταινίες κατασκοπείας: «Ο ξένος ανταποκριτής» («Foreign Correspondent»,1940), «Σαμποτέρ» («Saboteur»,1942), «Σωστική λέμβος» («Lifeboat», 1944), «Νοτόριους» («Notorious», 1946).
Στην δεκαετία του ‘50 γύρισε μερικά από τα αδιαμφισβήτητα αριστουργήματά του. Ανάμεσά τους: «Ο άγνωστος του Εξπρές» («Strangers on a Train», 1951), «Εξομολόγηση» («I Confess», 1953), «Τηλεφωνήσατε Ασφάλεια Αμέσου Δράσεως» («Dial M for Murder, 1954») και «Σιωπηλός μάρτυς» («Rear Window», 1954), η δεύτερη εκδοχή της ταινίας «Ο Άνθρωπος που ήξερε πολλά» (1956), «Ο Δεσμώτης του ιλίγγου» («Vertigo», 1958), «Στη σκιά των τεσσάρων γιγάντων («North by Northwest», 1959).
Το 1960, παρουσίασε την ταινία τρόμου «Ψυχώ»(«Psycho»), με θέμα την διχασμένη προσωπικότητα του σχιζοφρενή ήρωα, τον οποίο υποδύεται ο Άντονι Πέρκινς. Ήταν η πιο εμπορική ταινία του Χίτσκοκ, που κόστισε μόλις 800.000 δολάρια και περιλαμβάνει την κλασική σκηνή της δολοφονίας της Τζάνετ Λι στο ντους με την ανατριχιαστική μουσική του Μπέρναρντ Χέρμαν. Ακολούθησαν οι ταινίες «Τα πουλιά»(«The Birds, 1963), «Μάρνι» («Marnie»,1964), «Το σχισμένο παραπέτασμα» («Torn Curtain»,1966), «Φρενίτις»(«Frenzy»,1972) και «Οικογενειακή συνωμοσία» («Family Plot», 1975).
Τα ζοφερά παιχνίδια του με το κοινό συνεχίστηκαν παράλληλα μέσα από τις δύο τηλεοπτικές σειρές που παρουσίαζε και σκηνοθετούσε ο ίδιος: «The Alfred Hitchcock Presents» (1955-1962) και «The Alfred Hitchcock Hour» (1962-1965).
Τα τελευταία χρόνια της ζωής του επέλεξε και επιμελήθηκε διηγήματα τρόμου σε διάφορες λογοτεχνικές ανθολογίες. Το 1980 η βασίλισσα Ελισάβετ της Αγγλίας τον έχρισε Ιππότη του Στέμματος. Στις 29 Απριλίου της ίδιας χρονιάς, ο σερ Αλφρεντ Χίτσκοκ πέθανε χωρίς καθόλου σασπένς (χρόνια προβλήματα με την καρδιά και το ήπαρ του) στο Μπελ Ερ της Καλιφόρνιας.
To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.
Ο Σαράντος Καργάκος πριν από 8 χρόνια στην εκπομπή «Αντιθέσεις» της ΚΡΗΤΗ TV
"Πώς έγινε σε τούτο τον αιώνα να μην ακούσεις ένα ποιητή" Αυτός ο Γίγαντας τα έλεγε χρόνια τώρα.
"Πόσο επίκαιρος είναι σήμερα
"Η Αλήθεια,πάντα, παραμένει συγκλονιστική!
Πιο επίκαιρος από ποτέ...." 'Θα κλείσω τα μάτια μου σε φασιστικό σύστημα εξουσίας που σου δίνει το δικαίωμα της ασυδοσίας, αλλά δεν σου δίνει το δικαίωμα της ελευθερίας!...'' (44:40)
Αναζητείστε δημοσιευμένα θέματα στο "ΣΤΟΧΑΣΜΟΣ-ΠΟΛΙΤΙΚΗ"
Ο Θουκυδίδης, η αθηναϊκή δημοκρατία, ο διάλογος Αθηναίων και Μηλίων για την Ισχύ και το Δίκαιο, καθώς η σχέση της τραγωδίας με την φιλοσοφία και την δημοκρατία απασχόλησαν τους τρείς Έλληνες στοχαστές, τον Κ. Καστοριάδη, τον Κ. Παπαϊωάννου και τον Π. Κονδύλη.
Αναρτήστε μας στα "αγαπημένα σας", είναι κάτι που το έχουμε απόλυτη ηθική ανάγκη.
Όσοι φίλοι ενοχλούνται, είμαστε πρόθυμοι για διάλογο και για τυχόν επεξηγήσεις. ΔΕΝ υποτιμούμε κανέναν - ΔΕΝ απαξιώνουμε κανέναν. Όλοι έχουμε το δικό μας δίκαιο δικαίωμα, στην ελεύθερη έκφραση των ιδεών και στον ανοιχτό δημόσιο διάλογο, για μια πιο ελεύθερη και ευνομούμενη δημοκρατία. -------------------------------------------- Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί και να μην συμπίπτουν πάντοτε με τα περιεχόμενα των άρθρων που φιλοξενούνται στα πλαίσια της γενικότερης ενημέρωσης των αναγνωστών μας ------------------------------------------------------------- Το παρόν ιστολόγιο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των φιλοξενούμενων άρθρων. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε με την κύρια πηγή ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας με εμάς --------------------------------------------
Η γνώση, η αλήθεια και οι αξίες είναι έννοιες σχετικές
Σημείωση σε όσους μας αποστέλλουν εξώδικα: Κάθε πληροφορία που αναρτάται στο διαδίκτυο, κείμενα, εικόνες ή βίντεο (με σχετική σημείωση της πηγής - πολλές φορές δεν υπάρχει δυνατότητα της αρχικής, παρά μόνο με υπολογισμό της χρονικής ανάρτησης) θεωρούμε ότι είναι ελεύθερα και χωρίς κόστος για αναδημοσίευση.
Αν παρόλα αυτά υπάρχουν πνευματικά δικαιώματα που χρεώνονται (δεν μας αφορούν), παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα κατεβάσουμε, διότι εμείς δεν χρεώνουμε ούτε έχουμε έσοδα από άλλες πηγές, αφεντικά, διαφημίσεις κλπ.
Επίσης: Αναρτήσεις άλλων ή σχόλια που δημοσιεύονται σ'αυτό το ιστολόγιο, εκφράζουν αυτούς που τα υπογράφουν και όχι απαραίτητα το παρόν ιστολόγιο "Στοχασμός-Πολιτική".
Η φωνή μας είναι η ενεργή δημοσιογραφία των πολιτών.
Στείλτε μας και τις δικές σας απόψεις - κριτικές.
Δια δώστε την ιδέα της δημοσιογραφίας των πολιτών και ας παλέψουμε όλοι μαζί ενώνοντας την φωνή όλων μας, χωρίς παρωπίδες, κομματισμούς ή ιδιοτελείς σκοπούς.
Ενθαρρύνατε την ανάδειξη και άλλων φωνών με τη δημιουργία νέων ιστολογίων.
Κάθε ιστολόγιο που κλείνει είναι ένα βαρύ κτύπημα στη δημοκρατία, κάθε νέο ιστολόγιο την ενισχύει και ελέγχει την εξουσία.
Εάν θεωρείται τη φωνή μας έγκυρη, ελεύθερη και αξιόλογη αναρτήστε το σύνδεσμό μας και στο δικό σας ιστοχώρο.
Translate Στοχασμός - Πολιτική
Welcome to TinyURL!™
Εκπέμπoυμε ΕΛΛΗΝΙΚΑ 24ώρες
Ψυχαγωγία, ειδήσεις από την Ελλάδα, τον κόσμο, τον Απόδημο Ελληνισμό. Σχόλια, σάτιρα, διάλογος-συμμετοχή ακροατών, συνεντεύξεις κ.ά... Aναφορές στην ιστορία, πολιτισμό, παραδόσεις της Ελλάδας, στα γράμματα, τέχνες κ.ά.
Έγγραφη Δήλωση:
Επιθυμία καύσης
Blogs and Sites
Τα εν οίκω και εν δήμω
Καταθέτω, καταθέτεις, καταθέτουμε........... όχι χρήματα - πού να τα βρεις τέτοιους καιρούς - ούτε βέβαια τα όπλα.....μόνο δουλειά "εν τάξει" και "εν οίκω" για το "δήμο" των απανταχού εργατών φιλολόγων και όσων "φίλα προσκείμενων" μαθητών μας!!!!!
Παραδοσιακά δημοτικά τραγούδια
Θα αφήσω γένια και μαλλιά για να με λένε γέρο
τον πόνο πουχω στην καρδιά μονάχος τον ξέρω.
Γλεντάτε νέοι τον ντουνιά γιατί καιρός διαβαίνει
Και όποιο μπει στη μαύρη γη ποτέ δεν ξαναβγαίνει
Effective immediately, you can now stream to unlimited concurrent viewers. In addition, your Livestream Free channel is now listed at livestream.com and is available via search or by browsing the Channel Guide. Plus, your channel is now eligible for promotion in throughout the Livestream Network.
Αμοιβή 100.000 ευρώ από το Wikileaks για το μεγαλύτερο μυστικό της Ευρώπης: Τα τρία μεγάλα Τ (Trade: ΤΤΙΡ ως το «το ΝΑΤΟ της οικονομίας») Εταιρική Σχέση του Ειρηνικού , τη Διατλαντική Εταιρική Σχέση Εμπορίου και Επενδύσεων και Υπηρεσιών [VIDEO: ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ και ΕΠΕΙΓΟΝ]
Το WikiLeaks προσπαθεί να συγκεντρώσει το ποσό των 100.000 ευρώ προκειμένου να το προσφέρει ως αμοιβή για αυτό που θα βοηθήσει να αποκαλυφθεί το μεγαλύτερο ευρωπαϊκό μυστικό
Lucy: Ignorance brings chaos, not knowledge
---------------------------------------
Επίσης:«Ο άνθρωπος μόνο 10% του εγκεφάλου του. Φαντάζεστε πώς θα ήταν ο κόσμος αν το ποσοστό διπλασιαζόταν; Τριπλασιαζόταν;" .Paul Newman, Robert Redford, Robert Shaw:"Lucy (2014 film)".
------------------------------------------
The Sting (Το κεντρί 1973).Scarlett Johansson as Lucy Miller:"Lucy (2014 film)".
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.