Δευτέρα 26 Απριλίου 2021

Αγάπη και μίσος στο Κουμράν - The Jewish Book of 1 Enoch Make up your own mind about this Ancient Jewish book.

Αυτό το κείμενο είναι ένα απόσπασμα από τους κυλίνδρους της Νεκράς Θάλασσας που βρέθηκαν στο ΚουμράνΦαίνεται να είναι ένας κύλινδρος που περιέχει τους κανόνες της εσωτερικής κοινότητας της αίρεσης της Νεκράς Θάλασσας. 

Το κείμενο πιστεύεται ότι έχει γραφτεί κάποια στιγμή κατά τον 1ο αιώνα Π.Χ.Χ., ή ακόμα και λίγο νωρίτερα. Οι κανόνες είναι αρκετά αυστηροί. Ωστόσο, θέλω να εστιάσω την προσοχή, όχι στους ίδιους τους κανόνες, αλλά στις αρχαίες πεποιθήσεις που αποκαλύπτουν. 

Πρώτον, όπως και η Σαμαρείτικη γυναίκα στο Ιωάννη 4: 19-26, αυτοί οι Εβραίοι του Κουμάρ μιλούν για τον ερχομό του «προφήτη» (πρβλ. Δευτ. 18: 15-22). Αλλά το κείμενο περιγράφει επίσης την έλευση δύο Μεσσία! 

Σε μεγάλο μέρος της εβραϊκής σκέψης, ο Μεσσίας δεν είναι απαραίτητα μια θεϊκή μορφή, αλλά απλά ένας ηγέτης που έστειλε ο Παντοδύναμος. ένα «χρισμένο» (מָשִׁיחַ;  mashiach)/ Ελληνικά: Μεσσίας), μια προφητική ή σωστική φιγούρα όπως ο Μωυσής, ο Ιησούς, ο Σαμουήλ ή ακόμα και ο περσικός βασιλιάς Κύρος (βλ. Ησα 45: 1). 

Οι Εβραίοι του Κουμράν πίστευαν ότι ο Θεός θα έστελνε πολλαπλούς μεσσιανικούς ηγέτες: έναν δίκαιο ιερέα (τον «Μεσσία του Ααρών») και έναν δίκαιο βασιλιά (ο «Μεσσίας του Ισραήλ»).

Αυτό το απόσπασμα διδάσκει επίσης το μίσος των «ανδρών του λάκκου». 

Όσο μπορούν να πουν οι μελετητές, αυτό είναι ένα ψευδώνυμο που αποδίδεται στους Sadducees, Pharisees, και σε όλους όσους, σύμφωνα με τους Νεκρούς Θαλάσσιους Κυλίνδρους, κερδίζουν από τους φτωχούς. 

Το μίσος πρέπει να κατευθύνεται προς αυτούς και οι οικονομικές συναλλαγές μαζί τους απαγορεύονται. 

Στο Κατά Ματθαίον 5:43, ο Ιεσιούα αναφέρεται στην εσφαλμένη ιδέα ότι πρέπει «να αγαπάς τον γείτονά σου, αλλά να μισείς τον εχθρό σου». 

Όμως αυτό το υπαγόρευτο δεν βρίσκεται στην Τορά. Είναι πιθανό ότι η διδασκαλία του Ιησού για την αγάπη των εχθρών είναι μια αμφισβήτηση κάποιου είδους κουρανικών διδασκαλιών που βλέπουμε στο ακόλουθο απόσπασμα από τον κύκλο που οι μελετητές αποκαλούν «Κοινοτικός Κανόνας»:

1… Μόνο κάποιος που αμαρτάνει μέσω της επίβλεψης 

2 θα δοκιμάζεται για δύο ολόκληρα χρόνια σε σχέση με την τελειότητα της συμπεριφοράς του και της συμβουλής του σύμφωνα με την εξουσία των πολλών, και στη συνέχεια θα εγγραφεί σύμφωνα με το βαθμό του στην Κοινότητα αγιότητας …. 

3 Όταν αυτά υπάρχουν στο Ισραήλ σύμφωνα με αυτούς τους κανόνες για να εδραιωθεί το πνεύμα της αγιότητας στην αλήθεια 

4 αιώνια, για να εξιλεώσει την ενοχή της ανομίας και για την απιστία της αμαρτίας, και για έγκριση για τη γη, χωρίς τη σάρκα των καμένων προσφορών και χωρίς τα λίπη της θυσίας - η προσφορά των 

5 χειλιών σε συμμόρφωση με το διάταγμα θα είναι σαν το ευχάριστο άρωμα της δικαιοσύνης και η τελειότητα της συμπεριφοράς θα είναι αποδεκτή σαν προσφορά ελεύθερης θέλησης - εκείνη τη στιγμή οι άντρες Η Κοινότητα θα χωρίσει ένα ιερό σπίτι για τον Ααρών,

7 Μόνο οι γιοι του Ααρών θα έχουν εξουσία στο θέμα της κρίσης και των αγαθών, και ο λόγος τους θα διευθετήσει το σύνολο όλων των προβλέψεων για τους άνδρες της Κοινότητας 

8 και τα αγαθά των ανδρών αγιότητας που περπατούν στην τελειότητα. Τα αγαθά τους δεν πρέπει να αναμιγνύονται με τα αγαθά των ανδρών εξαπάτησης που 

9 δεν έχουν καθαρίσει το δρόμο τους για διαχωρισμό από την αδικία και να περπατούν με τέλεια συμπεριφορά. Δεν πρέπει να απομακρυνθούν από οποιαδήποτε συμβουλή του νόμου για να περπατήσουν 

10 με απόλυτη πείσμα στην καρδιά τους, αλλά αντ 'αυτού θα διέπονται από τις πρώτες οδηγίες που άρχισαν να διδάσκονται οι άνδρες της Κοινότητας 

11 έως ότου έρθει ο προφήτης και οι Μεσσίας του Ααρών και του Ισραήλ….

16 Και έτσι θα είναι η αγάπη του και έτσι θα είναι το μίσος του…. Δεν πρέπει να κατηγορεί ή να διαφωνεί με τους άντρες του λάκκου 

17, αλλά να κρύβει τη συμβουλή του νόμου στη μέση των ανδρών της αδικίας. Πρέπει να κατηγορήσει (με) την αληθινή γνώση και (με) να κρίνει όσους επιλέγουν το μονοπάτι…. Αυτή είναι η ώρα για την προετοιμασία του μονοπατιού 

20 προς την έρημο και θα τους διδάξει για όλα όσα έχουν ανακαλυφθεί, ώστε να μπορούν να το πραγματοποιήσουν αυτή τη στιγμή [και] έτσι ώστε να αποκολληθούν από οποιονδήποτε δεν έχει αποσύρει το δρόμο του 21 από κάθε αδικία…. 

Και αυτοί είναι οι κανονισμοί συμπεριφοράς για τον Επιθεωρητή σε αυτές τις εποχές, σχετικά με την αγάπη και το μίσος του. 

Αιώνιο μίσος 22 για τους άντρες του λάκκου με κρυφό πνεύμα. (1Qs Col ix: 1-22, Μετάφραση Martinez)

Ξεκινήστε την περιοδεία σας για την ανακάλυψη


 The Jewish Book of 1 Enoch
Make up your own mind about this Ancient Jewish book.
Get this eBook for free for the next 2 days!
Eli Lizorkin-Eyzenberg, Ph.D. We will send your book to this email

 ===================== 
 "O σιωπών δοκεί συναινείν"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.