Κυριακή 5 Μαρτίου 2023

Η ΟΔΟΣ ΤΗΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ - Του Δημήτρη Καραμήτσα, Δικηγόρου

Α. Ποιότητα και Ποσότητα 

Οι έννοιες δεν είναι αναγκαστικά ή εκ των προτέρων αντίθετες. Σε αρκετά πράγματα μπορούν να συντρέξουν, όμως για να είμαστε ακριβείς, είτε βραχυπρόθεσμα, είτε μεσοπρόθεσμα, είτε μακροπρόθεσμα, το κυνήγι της ποσότητας φέρνει απώλεια της ποιότητας, ακόμα της δυνατότητας παραγωγής. 
Η ποσότητα εξαντλεί και καταστρέφει. 
Στο ερώτημα βέβαια του τι από τα δύο προτιμάμε ο σώφρων άνθρωπος θα απαντήσει με πολλά επιχειρήματα ποιότητα. Το ηλίθιο κατασκεύασμα του καπιταλισμού θα απαντήσει ποσότητα. 

Β. Ελλάδα η χώρα της ποιότητας
(σ.σ. βαρέθηκα να τα γράφω και να τα λέω)  

Κάτι που διαχρονικά οι κάτοικοι αυτού του τόπου, αυτού που θα αποκαλέσουμε “ελληνικό χώρο” απέτυχαν να συλλάβουν είναι ότι αποτελεί ένα τόπο που από την φυσική του διαμόρφωση και την θέση του, αποτελεί τόπο ποιότητας και όχι ποσότητας. 

Τα πολλά και ψηλά βουνά του τόπου μας στην ηπειρωτική χώρα και στα νησιά και οι μεγάλες θαλάσσιες περιοχές διαμορφώνουν συγκεκριμένα κλιματολογικά και παραγωγικά χαρακτηριστικά και την δυνατότητα να υπάρχουν βροχές και νερό πόσιμο και για άρδευση, μαζί με χιλιάδες ξεχωριστά μικροκλίματα και συνθήκες. 

Αυτό είναι το ουσιώδες χαρακτηριστικό του ελληνικού χώρου, είτε αφορά την νυν Ελλάδα είτε τους εγγύς αυτής τόπους που οι Ελληνες αποίκισαν και κατοίκησαν στο παρελθόν.    

Ως προς την ποσότητα η χώρα αυτή, ο τόπος μας, δεν έχει μεγάλες δυνατότητες συγκριτικά με άλλες και οι παραγωγικές ή κάθε άλλου είδους εντατικοποιήσεις με στόχο την ποσότητα, όχι μόνο απέτυχαν μεσο-μακροπρόθεσμα, αλλά έφεραν και φέρνουν πολλές καταστροφές.  

Αντί να εννοήσουμε τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του τόπου όπου κατοικούμε, τα αγνοούμε, τα προσπερνάμε, τα καταστρέφουμε, είτε γιατί τα θεωρούμε προδεδομένα, αιώνια και αυτοπαραγόμενα, είτε γιατί αδιαφορούμε ως προς αυτά έναντι της εκμετάλλευσής τους ως δήθεν δικαίωμά μας (και πάλι ο ολετήρας του ελληνισμού πλατωνισμός έβαλε το φιλοσοφικό χεράκι του). 

Ο καπιταλισμός ως σύστημα που εδράζεται στις ποσότητες κάθε είδους κεφαλαίων είναι προφανώς ένα σύστημα που όχι μόνο μας κάνει ως ανθρώπους χειρότερους, αλλά λειτουργεί καταστροφικά έναντι της ελληνικής ποιότητας. Αυτό οφείλουμε να το έχουμε βαθιά στο μυαλό μας και σε κάθε σκέψη και αντίληψή μας. 

Ο καπιταλισμός είναι εκ διαμέτρου αντίθετος και καταστροφικός σε σχέση με τον “ελληνικό χώρο” και τις ποιοτικές του δυνατότητες. Ο καπιταλισμός στον ελληνικό χώρο και η υποστήριξή του αποτελούν αυτοκαταστροφική ψυχοπαθολογική κατάσταση.

Γ. Η ανάδειξη της ποιότητας ως αναγκαία κύριο και κεντρικό χαρακτηριστικό της ζωής και της λειτουργίας στον ελληνικό χώρο. 

Η αντίληψη της ποιότητας και η ανάδειξή της ως το κύριο και κεντρικό χαρακτηριστικό της ζωής και της λειτουργίας των πάντων στον ελληνικό χώρο, αποτελεί αναγκαιότητα για την ύπαρξη και ζωή όλων όσων κατοικούν και υπάρχουν στον τόπο αυτό. 

Η ελληνική φιλοσοφία, πλην πλατωνισμού, εντάσσει τον άνθρωπο και την φύση σε ένα ενιαίο λειτουργικό κατασκεύασμα, ένα κοινό μηχανισμό ζωής. 

Εμείς οφείλουμε να στρέψουμε την προσοχή μας στην ποιότητα, να την μελετήσουμε σε βάθος, να την εφαρμόσουμε με πρότυπα απόλυτης ποιότητας και όχι ποσότητας που θα δημιουργήσουμε και θα εξελίσσουμε συνέχεια. Αν έχουμε σε κάτι να “πιστεύουμε”, αυτό θα πρέπει να είναι. 

Το εύκολο τρόπο να δημιουργήσουμε και να δημιουργούμε πρότυπα τον έχω εκθέσει πολλές φορές στο παρελθόν. Εάν είχαμε στο νου μας την ποιότητα και την είχαμε εφαρμόσει με πρότυπα το έγκλημα των Τεμπών δεν θα είχε συμβεί. Αυτός είναι ο τρόπος, αυτή είναι η οδός.      

Δ. Υπάρχει μέτρο μεταξύ ποιότητας και ποσότητας. . .
Το μέτρο υπάρχει και είναι αρχέγονο, ουσιαστικό και αναλλοίωτο : παράγουμε τόσα όσα χρειαζόμαστε για να καλύπτουμε τις πραγματικές βιοτικές μας ανάγκες. 

Η κοινωνία με κέντρο τον άνθρωπο και τις ανάγκες του δεν είναι απλά ένα σύνθημα, ούτε “τσιτάτο”. Είναι μία ουσιαστική φιλοσοφία ισότητας και ελευθερίας δομημένη πάνω στα χαρακτηριστικά του ανθρώπου και στην θέση του ως μέρος του όλου γήινου φυσικού χώρου.

Παράγουμε και ενεργούμε, συνεπώς, με όργανο την ποιότητα, για να καλύψουμε τις ανάγκες των ανθρώπων χωρίς να εκμεταλλευόμαστε είτε τους ανθρώπους είτε την φύση του τόπου μας. Η οικονομία χωρίς χρηματικό όφελος έχει παρουσιαστεί και αποτελεί ολοκληρωμένο σχέδιο για την κοινωνία και για τη νίκη κατά του καπιταλισμού.

Ε. Η πραγματική δημοκρατία ως πολίτευμα και κοινωνικός μηχανισμός ισότητας και ελευθερίας 

Η πραγματική δημοκρατία γεννήθηκε και υπήρξε σε αυτόν τον τόπο και δεν είναι τυχαίο το γιατί. 
Αν μελετήσετε τον Επιτάφιο του Περικλή στον Θουκυδίδη΄, αυτόν το τεράστιο φιλοσοφικό-πολιτικό λόγο και τοποθετήσετε στην σειρά τις έννοιες θα καταλήξετε στο συνεπαγόμενο συμπέρασμα ότι η ποιοτική ευδαιμονία οδήγησε στην ελευθερία της δημοκρατίας και αυτό είναι άμεσα συνδεδεμένο με τον τόπο και την κάλυψη των αναγκών των ανθρώπων. 

Η πραγματική δημοκρατία είναι ένα ζητούμενο που προέρχεται από αυτές τις συνθήκες, αλλά και αλληλεπιδρά διαμορφώνοντάς τις, ώστε να καταλήξει η κοινωνία στην ισότητα, την ελευθερία, τον αλληλοσεβασμό. 

Ας έλθουμε στα νυν ημέτερα ως παράδειγμα : στο έγκλημα των Τεμπών η κυβέρνηση (τη δεξιάς αισχρότητας) διατυμπάνισε ότι θα ερευνηθούν τα αίτια σε βάθος από μία “ανεξάρτητη επιτροπή”. 

Τελικά συγκρότησε μία τριμελή διοριζόμενη από την ίδια επιτροπή, που καταγγέλθηκε από όλους τους άλλους ως κατευθυνόμενη επιτροπή συγκάλυψης. 
Το μέτρο της πραγματικής δημοκρατίας, βέβαια, κινείται στην ακριβώς αντίθετη κατεύθυνση. Προφανώς μία διορισμένη τριμελής επιτροπή είναι πολύ εύκολο να επηρεαστεί και να κατευθυνθεί. 
Μία επιτροπή όμως 30, 50 ή 100 μελών που θα κληρωθεί ή εν μέρει θα εκλεγεί καθολικά και εν μέρει θα κληρωθεί, πως μπορεί να επηρεαστεί από σκοπιμότητες και συμφέροντα; 

Αν και θα μπορούσε να υπάρξει και εκλογή με καθολική ψήφο, εάν η κυβέρνηση και οποιαδήποτε κυβέρνηση είχε ψήγμα δημοκρατικότητας και ήθελε να ανακαλύψει την αλήθεια και να την προσφέρει στον ελληνικό λαό με δημοκρατικό τρόπο, θα ανακοίνωνε την συγκρότηση μίας επιτροπής 30 ή 50 μελών, θα ζητούσε από τους ορισμένους στα πρωτοδικεία όλης της χώρας ειδικούς πραγματογνώμονες εκδήλωση ενδιαφέροντος για συμμετοχή και, εν συνεχεία, θα κλήρωνε τα μέλη της μεταξύ αυτών. 

Επειδή δε και οι κληρώσεις σε αυτόν τον τόπο είναι πολλές φορές κίβδηλες και απατηλές, η κλήρωση θα γινόταν δημόσια με χάρτινους κλήρους που θα επέλεγαν συγγενείς των δολοφονημένων θυμάτων των Τεμπών. Αυτά επιτάσσει η δημοκρατία και η διαφάνεια.      
 ΣΤ. Μετά την δημόσια περιουσία μας κλέβουν την γη της Ελλάδας και τις πόλεις μας. 

Μετά την κλοπή, αφαίρεση και εκποίηση της Δημόσιας περιουσίας σε ξένα κράτη, σε ολιγάρχες και σε απροσδιόριστης προέλευσης και κυριότητας funds (αν π.χ. βρίσκεται ο δηλωμένος εχθρός μας  Ερντογάν πίσω από κάποια ή βρεθεί στο μέλλον αφού ολοκληρωθεί το έργο τους;), η οποία βαίνει ταχέως προς ολοκλήρωση μέσω των προδοτικών μνημονίων και τους επάρατους (πραγματική κατάρα !!!) για την χώρα δεξιούς κυβερνήτες και πολίτες της, τα ίδια κέντρα κινούνται στην νόσφιση  των πόλεων και της πολύτιμης αγροτικής γης με όχημα το “ιδιωτικό χρέος” και επιχείρημα την “σταθερότητα του τραπεζικού συστήματος”. Το τι είναι το, επίσης, επάρατο τραπεζικό σύστημα, πως λειτούργησε και λειτουργεί και που ανήκει είναι γνωστά στους σκεπτόμενους ανθρώπους. 

Περισσότερο από όλα αυτά χρειαζόμαστε τον τόπο μας, τις πόλεις μας, τα σπίτια μας ως ανθρώπινες και κοινωνικές ανάγκες και όχι την κατάληψη και την εκμετάλλευσή τους από ξένα κεφάλαια. Αν κάτι τέτοιο επιτρέψουμε να συμβεί ο ελληνισμός και η Ελλάδα θα βρεθούν μπροστά σε ένα νέο έγκλημα, σε διαχρονικό μαρασμό και αφανισμό.

- Πως λειτουργούν τα, άγνωστης προέλευσης και σκοπών, funds ; 
Ως γνωστόν, αγοράζουν με τιμή περίπου 10% τα δάνεια. Τους τα πωλούν οι τράπεζες που επίσης ανήκουν κυρίως σε ξένα funds. 
Εκθέτουν σε πλειστηριασμούς τις περιουσίες των πολιτών για να “ικανοποιηθούν”, έχοντας φροντίσει αυτοί να είναι ταχείς και δικαστικά απρόσβλητοι. 
Στην συνέχεια σε ό,τι θεωρούν χρήσιμο, “φιλέτο” κλπ., αλλά ακόμα και σε μικρής αξίας ιδιοκτησίες, πλειοδοτούν στους πλειστηριασμούς τα ίδια τα funds αυτά ή εταιρείες εντολοδόχοι τους (οι γνωστές εταιρείες ¨κοράκια”) που τους εκπροσωπούν και ανήκουν σε αυτούς. 
Εάν π.χ. ένα δάνειο των 100.000 ευρώ το έχουν αγοράσει 10.000 ευρώ, δίνουν και οποιοδήποτε ποσό χρειάζεται στον πλειστηριασμό. π.χ. 80.000 για να πάρουν αυτοί το εκπλειστηριαζόμενο (κατοικία ή γη). 
Τα χρήματα αυτά που δίνουν στον πλειστηριασμό επιστρέφουν στους ίδιους, αφού τα ίδια τα funds είναι οι ενυπόθηκοι δανειστές !!!. Συνεπώς με 10.000-15.000 ευρώ έχουν αποκτήσει ακίνητο αξίας 80.000 και πλέον ευρώ. 
Το έγκλημα αυτό ήταν προσχεδιασμένο και προμελετημένο και για τον λόγο αυτό επέβαλαν σταδιακά όλους τους όρους που τους διευκολύνουν. 
Π.χ. κατάργησαν το ν. 3869/2010 (“νόμο Κατσέλη”), ενώ στην πορεία απαίτησαν για την διατήρηση των κατοικιών να πρέπει να πληρώσει ο οφειλέτης την αξία τους συνολικά, επέβαλαν την μη αμφισβήτηση των παράνομων χρεώσεών τους, δεν επέτρεψαν την εξαγορά των δανείων από τους οφειλέτες με τους ίδιους όρους με αυτούς, κατάργησαν ακόμα και την αισχροκέρδεια από τον ποινικό κώδικα για να μην μπορεί κανείς να στραφεί εναντίον τους, απαίτησαν τους ταχείς, φθηνούς και απρόσβλητους ουσιαστικά πλειστηριασμούς και πολλά άλλα. 
Αυτά με την ενεργό συνδρομή κυβερνήσεων (και των νεοδεξιών του ΣΥΡΙΖΑ ασφαλώς), καθοδηγούμενων και σε κάθε περίπτωση άθλιων δικαστικών, των κατευθυνόμενων ΜΜΕ, δικηγόρων, επιμελητών, μπάτσων και μίας ολόκληρης στρατιάς άθλιων και στην καλύτερη για αυτούς περίπτωση ηλίθιων συμφεροντολόγων, αλλά και πάντοτε αποδεικνυόμενων αντικοινωνικών ανθελλήνων δεξιών, κάθε κόμματος και κάθε παράταξης. 
Ως κλασσικοί απατεώνες και κλέφτες, ως αποικιοκράτες και δουλέμποροι, με χάντρες δηλ. με ψεύτικο εκδιδόμενο από τους ίδιους νόμισμα (με χαρτάκια που τα λένε χρήμα) και μάλιστα με ελάχιστο, αγοράζουν πολύτιμη γη και πόλεις και πείθουν με οποιοδήποτε τρόπο τους “αρχηγούς της φυλής” να πουλήσουν και δούλους τους ιθαγενείς κατοίκους της και να προσφέρουν γην και ύδωρ προς εκμετάλλευση στους κατακτητές. Αιώνες τα ίδια έκαναν και κάνουν, μόνο οι συνθήκες και οι τόποι αλλάζουν.
  Αυτή την απροκάλυπτη κλοπή, αυτή την καταστροφή, οι ντόπιοι προδότες συνεργάτες τους, την αποκαλούν “επένδυση” και “σωτηρία”. Επένδυση δεξιέ καταραμένε συρφετέ, υπάρχει όταν κάποιος δημιουργεί κάτι, όχι όταν έρχεται να κλέψει τα έτοιμα, τα υπάρχοντα. 
Δεν είναι όμως μόνη συνέπεια των ανωτέρω η κλοπή έναντι των θυμάτων, η απώλεια των κατοικιών και της παραγωγικής γης, η συνολική κατοχή αυτή τους δίνει το δικαίωμα να ορίζουν απόλυτα στο μέλλον και το ποιοι και τι θα είμαστε και το πως και εάν θα ζούμε. Ακόμα και το έγκλημα των Τεμπών τούτο καταμαρτυρά και αποδεικνύει. 
Τα πιο πάνω οφείλει να τα κατανοήσει βαθιά κάθε Ελληνας, κάθε άνθρωπος που θέλει να ζει στον τόπο αυτό και πρέπει άμεσα να αντισταθεί και να τα ανατρέψει όσο οι συσχετισμοί και οι δυνάμεις του δίνουν την δυνατότητα. 
Πέρα και πλέον από το σύστημα της κοινωνίας με κέντρο τον άνθρωπο και τις ανάγκες του και την φιλοσοφία των βιοτικών αναγκών, πέρα και πλέον από όσες πολιτικές και μηχανισμούς έχουν εκπονηθεί για την λειτουργία του και την πραγματική δημοκρατία, αν θα έπρεπε να σχηματοποιήσω την λύση σε κάποια δεδομένη γνωστή κοσμοθεωρία, είμαι υποχρεωμένος να πω, ότι όλες αυτές οι άθλιες παθογένειες τις ελληνικής πραγματικότητας μπορούν να λυθούν μόνο με έναν πραγματικό ελευθεριακό λαοκρατικό (δημοκρατικό) κομμουνισμό (όχι του σταλινικού μοντέλου, αλλά του Μάρξ και σε όσα οι διαπιστώσεις οδήγησαν τον Λένιν). 
Μόνο ένας πραγματικός ελευθεριακός κομμουνισμός, απότοκος της επιστημονικής ελληνικής φιλοσοφίας, θα μας σώσει και θα μας λυτρώσει, γιατί θα καταργήσει όλες αυτές τις συστημικές αθλιότητες που επιφέρουν την αθλιότητα της ζωής, τον εξευτελισμό μας και την καταστροφή του τόπου και όλου του ελληνικού λαού. 

Άλλη οδός σωτηρίας δεν υπάρχει. 

 =====================
 "O σιωπών δοκεί συναινείν"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.