Τετάρτη 8 Μαρτίου 2023

Τα τρένα που φύγαν (Μοσχολιού) (με υπότιτλους) - Trains that left (Moscholiou) (with subtitles)


 
Στίχοι: Βαγγέλης Γκούφας & Βασίλης Ανδρεόπουλος
Μουσική: Σταύρος Ξαρχάκος Ερμηνεία: Μοσχολιού

Από την Ελληνική Θεατρική Παράσταση του 1965: "Μη πατάτε τη Χλόη"

Το τραγούδι αναφέρεται στους Έλληνες που μετανάστευαν στο Εξωτερικό, την εποχή εκείνη.

Το τραγούδι κυκλοφόρησε το: 1970

"Τα τρένα που φύγαν"

Τα τρένα που φύγαν
αγάπες μου πήρανε.
Αγάπες και κλαίνε.
Ποια μοίρα τις μοίρανε;

Δως μου χέρι να πιαστώ
να πιαστώ, να κρατηθώ
ένα γέλιο, μια ματιά
κι ανασταίνετ’ η καρδιά.

Το τρένο σε πήρε
πουλί, χελιδόνι μου.
Σε τύλιξ’ η νύχτα
κι ορφάνεψα μόνη μου.

Δως μου χέρι να πιαστώ
να πιαστώ, να κρατηθώ
ένα γέλιο, μια ματιά
κι ανασταίνετ' η καρδιά.

Δως μου χέρι να πιαστώ
να πιαστώ, να κρατηθώ
ένα γέλιο, μια ματιά
κι ανασταίνετ' η καρδιά.

 =====================
 "O σιωπών δοκεί συναινείν"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.