Κυριακή 20 Αυγούστου 2023

Ο παθιασμένος έρωτας της Romy Schneider και του Alain Delon θα ζει για πάντα μέσα από το αποχαιρετιστήριο γράμμα του ηθοποιού


Η θυελλώδης σχέση, ο επώδυνος χωρισμός και το τραγικό τέλος της Romy Schneider.



Εκείνη είχε την εικόνα του καλού κοριτσιού, εκείνος τη φήμη του αδιόρθωτου γυναικά. Η συνάντηση τους ήταν καρμική, το τέλος της παθιασμένης σχέσης τους αποτέλεσε την αρχή του τέλους της ίδιας της Romy Schneider. Ο Alain Delon, αν και την πόνεσε όσο κανένας άλλος, ήταν ένα από τα σπουδαιότερα κεφάλαια της ζωής της, με τον ίδιο να παραδέχεται μετά από χρόνια πως ήταν ο μεγαλύτερος έρωτας του, μετανιώνοντας που δεν την παντρεύτηκε ποτέ.

Η γνωριμία

Έχοντας πρωταγωνιστήσει στην τριλογία ταινιών, υποδυόμενη την πριγκίπισσα Σίσσυ, η Schneider ήταν ιδιαίτερα αγαπητή στο κοινό. Ο πρωτοεμφανιζόμενος Alain Delon, με τον οποίο συμπρωταγωνίστησε στην ταινία "Christine" το 1958, στην αρχή τής έμοιαζε ως φαντασμένος, ενώ εκείνος τη θεωρούσε βαρετή. Λίγες ώρες μαζί θα τους πείσουν πως ο ένας είναι πλασμένος για τον άλλο. Το ειδύλλιο μεταξύ τους θα είναι αναπόφευκτο, αφού η χημεία τους είναι εξόφθαλμη. Από τότε, θα γίνουν το αγαπημένο ζευγάρι του Τύπου, χαρίζοντας το λαμπερό τους χαμόγελο στα φωτογραφικά κλικ. . . 

 κλικ. 

Η σχέση και ο χωρισμός

Αν και στο μυαλό μας έχει εντυπωθεί ως μία σχέση δεκαετιών, η ερωτική τους ιστορία κράτησε μόνο 5 χρόνια. Από τον χωρισμό τους, κατάφεραν να κρατήσουν μία φιλική σχέση, ένα κεφάλαιο που πόνεσε πολύ την ηθοποιό. Ύστερα από την πρώτη τους συνύπαρξη στον κινηματογράφο, οι δυο τους θα αποφασίσουν να μείνουν μαζί στο Παρίσι, παρά την αντίδραση της μητέρας της Schneider. Για να την πείσουν λίγο καιρό αργότερα θα αποφασίσουν να αρραβωνιαστούν, πραγματοποιώντας μία συνέντευξη τύπου στο οικογενειακό εξοχικό της ηθοποιού και αποδεικνύοντας πως είναι το πιο ερωτευμένο ζευγάρι που έχει υπάρξει ποτέ επί γης. Δυστυχώς, το παραμύθι θα κρατήσει μέχρι το 1963, αφού οι καριέρες τους και η αδυναμία του Delon στο ωραίο φύλο θα υπογράψουν το τέλος. Πιο συγκεκριμένα, γύρω στο 1962 ο ζεν πρεμιέ θα ξεκινήσει μία παράνομη σχέση με τη Γερμανίδα ηθοποιό και τραγουδίστρια Nico, η οποία λίγους μήνες αργότερα θα φέρει στον κόσμο ένα παιδί. Ο Delon δεν θα το αναγνωρίσει, με τους γονείς του να αναλαμβάνουν την ανατροφή του. Παρά το πρώτο πλήγμα που θα δεχθεί η σχέση του με τη Schneider, το οριστικό τέλος θα γραφεί έναν χρόνο αργότερα, όταν ο Delon θα φύγει με τη Γαλλίδα ηθοποιό Nathalie Barthelemy, χωρίζοντας διά γράμματος τη σύντροφό του. Η ίδια θα δυσκολευτεί να ξεπεράσει το τέλος της σχέσης τους, με τη ζωή της να παίρνει την κάτω βόλτα ύστερα από το γεγονός αυτό. 

Το αποχαιρετιστήριο γράμμα - ερωτική εξομολόγηση του Delon

Όπως και ο Alain Delon, έτσι και η Schneider του θα προσπαθήσει να ξαναφτιάξει τη ζωή της, προχωρώντας στον γάμο με τον σκηνοθέτη Harry Meyen, με τον οποίο θα αποκτήσει έναν γιο. Στην ηλικία των 14 ετών, ο γιος τους David θα χάσει τη ζωή του μετά από ένα ατύχημα, μία απώλεια που η Schneider δεν θα ξεπεράσει ποτέ. Έναν χρόνο αργότερα, η ίδια θα βρεθεί νεκρή στο διαμέρισμά της, μετά από καρδιακή προσβολή. Στο άκουσμα της είδησης, ο Alain Delon, με τον οποίο είχε κρατήσει φιλικές σχέσεις και είχε συμπρωταγωνιστήσει μαζί του στην iconic ταινία "La Piscine", θα διαλυθεί ψυχολογικά, συνειδητοποιώντας πως μόλις έχασε τη μοναδική γυναίκα που αγάπησε πραγματικά. Αν και δεν παραβρέθηκε στην κηδεία της, ο ηθοποιός τής αφιέρωσε ένα ερωτικό γράμμα που συνόψιζε όλα όσα ένιωθε για την "κούκλα" του, όπως συνήθιζε να την αποκαλεί. 

Απόσπασμα από το γράμμα :

"Σε βλέπω να κοιμάσαι. Είμαι εδώ, δίπλα στο προσκεφάλι σου. Φοράς μια μαύρη τουνίκ με ένα κόκκινο κέντημα. Αυτά είναι λουλούδια, νομίζω, αλλά δεν τα βλέπω. Θα πω αντίο, τον μεγαλύτερο αποχαιρετισμό Puppelé μου. Έτσι σε φώναζα. Σήμαινε μικρή κούκλα στα γερμανικά. Δε βλέπω τα λουλούδια, αλλά το πρόσωπό σου και νομίζω είσαι όμορφη, και ποτέ, πιθανώς να μην είχες υπάρξει πιο όμορφή. Επίσης, νομίζω πως είναι η πρώτη φορά στη ζωή μου - και στη δική σου - που σε βλέπω ήρεμη και ανακουφισμένη. Είσαι τόσο ήσυχη, τόσο καλά, πόσο όμορφη είσαι. Είναι σαν ένα χέρι, να σου πήρε ευγενικά όλη την ένταση, όλα τα άγχη, όλη τη δυστυχία.

Σε βλέπω να κοιμάσαι. Μου λένε πως είσαι νεκρή. Σκέφτομαι εσένα, εμένα, εμάς. Σε τι έφταιξα; Ρωτάμε τους εαυτούς μας την ερώτηση μπροστά σε ένα ον που αγαπάμε και θα αγαπάμε για πάντα. Αυτό το συναίσθημα σε γεμίζει και μετά ρέει προς τα πίσω και μετά λέμε πως κανείς δε φταίει, όχι αλλά υπεύθυνος είμαι. Γιατί εξαιτίας μου, ήταν που στο Παρίσι σταμάτησε να χτυπά η καρδιά σου την προηγούμενη νύχτα. Εξαιτίας μου γιατί ήταν εκεί 25 χρόνια που επιλέχθηκα να είμαι συμπρωταγωνιστή σου στο "Christine". Ήρθες από τη Βιέννη και σε περίμενα στο Παρίσι με ένα μπουκέτο λουλούδια που δεν ήξερα πώς να κρατήσω. Αλλά η παραγωγή της ταινίας μού είπε : Όταν κατέβει από τη γέφυρα, θα την πλησιάσεις και θα της προσφέρεις αυτά τα λουλούδια. Περίμενα με τα λουλούδια μου σαν ηλίθιος, με μία ορδή φωτογράφων. Κατεβαίνεις, σε πλησιάζω. Λες στη μητέρα σου "ποιος είναι αυτό το αγόρι". Σου απαντάει : "Πρέπει να είναι ο Alain Delon, ο συμπρωταγωνιστής σου". Και τότε τίποτα, όχι έρωτας με την πρώτη ματιά. Και μετά πήγα στη Βιέννη όπου γυρνούσαμε την ταινία. Και μετά σε ερωτεύτηκα παράφορα. Και με ερωτεύτηκες κι εσύ. Συχνά ρωτούσαμε ο ένας τον άλλο "ποιος ερωτεύτηκε ποιον πρώτο". Μετρούσαμε μέχρι το τρία και απαντούσαμε "Όχι εσύ, όχι εγώ, μαζί". Θεέ μου, πόσο νέοι και χαρούμενοι ήμαστε.  Στο τέλος της ταινίας, είπα, "έλα να ζήσεις μαζί μου στη Γαλλία" και μου είπες ήδη "θέλω να ζήσω δίπλα σου στη Γαλλία". Θυμάσαι πότε; Η οικογένειά σου, οι γονείς σου ήταν θυμωμένοι. Και σε όλη την Αυστρία και τη Γερμανία μου συμπεριφέρονταν ως σφετεριστή, ως απαγωγέα, που με κατηγόρησαν που έκλεψα τη βασίλισσα. Εγώ, ένας Γάλλος που δε μιλούσε ούτε λέξη γερμανικά. Κι εσύ, Puppelé δε μιλούσες λέξη γαλλικά. 

Αγαπούσαμε χωρίς λέξεις, στην αρχή. Κοιταζόμασταν και γελούσαμε.  Puppelé κι εγώ ημουν ο "Pépé". Μετά από λίγους μήνες, δεν μιλούσα ακόμη γερμανικά αλλά εσύ μιλούσες γαλλικά τόσο καλά και παίζαμε μαζί στο θέατρο στη Γαλλία. [...]

Σου ζητώ να με συγχωρέσεις. Ξέρεις, δεν θα μπορώ να σε προστατεύσω από το πλήθος, αυτή την καταιγίδα που σε έκανε να φοβάσαι. Συγχώρεσέ με. Θα σε δω αύριο και είμαστε μόνοι. Μικρή μου κούκλα, σε κοιτώ ξανά και ξανά. Θέλω να κατασπαράξω τα μάτια μου και να σου πω ξανά και ξανά πως δεν υπήρξες ποτέ πιο όμορφη και ήρεμη. Ξεκουράσου. Είμαι εδώ. Έμαθα και λίγα γερμανικά, μαζί σου. Ich liebe dich. Σ'αγαπώ. Σ'αγαπώ μικρή μου κούκλα. "

=====================
 "O σιωπών δοκεί συναινείν"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.