Τρίτη 4 Μαρτίου 2025

του Δημήτρη Καραμήτσα, ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΤΩΝ ΤΕΜΠΩΝ ΚΑΙ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΩΝ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΩΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ

Σε άλλες εποχές και σε άλλες κοινωνίες, όπου οι σκεπτόμενοι αξιοπρεπείς
άνθρωποι θα αποτελούσαν την δημοκρατική πλειοψηφία, το μαζικό και σύνθετο έγκλημα των Τεμπών 
θα οδηγούσε ακόμα και σε θεσμικές αλλαγές προκειμένου να αποτραπούν τέτοια τραγικά εγκληματικά γεγονότα.

Τα όσα επακολούθησαν της τέλεσης του εγκλήματος, θα είχαν
 προκαλέσει με βεβαιότητα ευρύτερες θεσμικές αλλαγές, ώστε να
 αποτρέπεται η δυνατότητα παρέκκλισης και υπόγειας παρακρατικής
 δράσης σε πολιτειακούς παράγοντες σε δικαστικούς και δημόσιους
 λειτουργούς, σε εταιρείες και πρόσωπα με οικονομικά
συμφέροντα, σε κάθε σκοτεινή δράση που θα μπορούσαμε να την αποκαλέσουμε
οργανωμένο έγκλημα και εγκληματική οργάνωση και, μάλιστα, αδίστακτη και πλήρως
διαπλεκόμενη με φορείς όλων των μορφών εξουσίας.

Τέτοια συμβάντα θα είχαν τουλάχιστον προκαλέσει τον προβληματισμό για την
αναγκαιότητα θεσμικών αλλαγών στην λειτουργία της κοινωνίας και της πολιτείας.
Ομως στον τόπο μας και στις κοινωνίες μας κυρίαρχη κοινωνικά είναι η ομάδα
των νεο-οθωμανών ανθρωποπιθήκων, η “τάξη” των συντηρητικών συστημικών, που
υπηρετείται από την κατοχή του κράτους και, αντίστοιχα, υπηρετεί στο ουσιαστικό και
κοινωνικό επίπεδο αυτή του την ταυτότητα και φαύλη λειτουργία.

Απόδειξη: Μετά το έγκλημα των Τεμπών τα τραίνα εξακολούθησαν να
λειτουργούν με τους ίδιους όρους εγκληματικής ανασφάλειας. 

Οι κυβερνώντες παραμένουν στην θέση τους, παρότι έσπευσαν από την επόμενη ημέρα να μιλήσουν
με βεβαιότητα για ατύχημα και να αποδώσουν ευθύνη σε έναν αποθηκάριο που με
ρουσφέτι και χωρίς τα τυπικά προσόντα έγινε σταθμάρχης και μάλιστα σε έναν από
τους μεγαλύτερους σιδηροδρομικούς σταθμούς και κόμβους της χώρας. 

Κάποιοι φορείς της δημόσιας εξουσίας πραγματοποίησαν ανενόχλητοι ουσιώδεις μεταβολές
στον τόπο του εγκλήματος, άλλοι ανενόχλητοι δεν έκαναν τοξικολογικές εξετάσεις κατά
τις νεκροψίες, άλλοι αρνήθηκαν την εκταφή θυμάτων, άλλοι ανενόχλητοι αλλοίωσαν ή
και εξαφάνισαν στοιχεία και πειστήρια και άλλοι προπαγάνδισαν και προπαγανδίζουν
αηδιαστικές απόψεις. Σταματώ την απαρίθμηση γιατί με καταλαμβάνει αηδία και
νοιώθω και εγώ θύμα που δεν έχει οξυγόνο.

Για ουσιώδεις όμως πραγματικές και θεσμικές αλλαγές, που θα αποτρέπουν
ακόμα και την σκέψη τέτοιων δράσεων κανείς δεν μιλάει, κανείς δεν σκέφτεται.
Διανοούμενοι σοβαροί και αξιοπρεπείς είτε δεν υπάρχουν στην χώρα είτε είναι
φιμωμένοι.

Και όλοι εμείς οφείλουμε ως πρόταγμα να αγωνιζόμαστε με τους γονείς και
συγγενείς των θυμάτων να πείσουμε και, πλέον, να πιέσουμε τους ταγούς και
παράγοντες της εξουσίας να αποδοθεί πραγματική δικαιοσύνη για το έγκλημα. . . .

Η στήριξη της αποκάλυψης της αλήθειας, δομημένης επιστημονικά, η προστασία των
ανθρώπων που αγωνίστηκαν για την αποκάλυψη των εγκλημάτων πρέπει να είναι για
όλους μας ένας πραγματικός αγώνας. Ενας αγώνας που δεν θα χρειαζόταν να γίνει,
εάν οι φορείς της εξουσίας στην χώρα μας είτε δεν ανήκαν κατά αντίστοιχα ποσοστά

στην ανωτέρω κοινωνική υπο-ομάδα των νεο-οθωμανων ανθρωποπιθήκων είτε
υπήρχε η θεσμική διαφάνεια και ο δημοκρατικός κοινωνικός έλεγχος της λειτουργίας
που θα απέτρεπε κάθε σκέψη και κάθε δράση των ομάδων του κρατικο/
επιχειρηματικού – παρακρατικού οργανωμένου εγκλήματος.

Το εάν η πραγματική δημοκρατία του ίσου διαλόγου θα μπορούσε να επιφέρει
τις αναγκαίες θεσμικές αλλαγές είναι ένα ζητούμενο που αφορά τους πραγματικά και
με αξιοπρέπεια σκεπτόμενους ανθρώπους και έναν αγώνα που μπορεί να κάνει τον
μαραζωμένο και προς υποδούλωση τόπο, να ανθίσει ξανά.

Υ.Γ. 1. Ξέρω τον άνθρωπο που (χωρίς συμφέρον) εμπνεύστηκε και πρότεινε τον
θεσμό της “διαφάνειας”, αυτόν που ονόμασαν “διαύγεια”. Μέσα από την “διαύγεια”
ανακαλύφθηκε το ζήτημα του ξεμπαζώματος – αλλοίωσης του χώρου, αλλά και η
διασπάθιση των κονδυλίων από το 2010 και μετά με την οποία ασχολείται και η
ευρωπαία εισαγγελέας. 
Η πρόταση του όμως για την “διαύγεια – διαφάνεια” που έστω
έτσι υλοποίησε η κυβέρνηση του πολιτικά αφορισμένου Γ.Α. Παπανδρέου, περιείχε και
έναν κοινωνικό δημοκρατικό μηχανισμό ελέγχου, που παραλήφθηκε. Η θεσμική
πρόοδος ή οποία θα πρέπει να αφορά και άλλες πολιτειακές λειτουργίες είναι πλέον
επιβεβλημένη. Τυχαία ή όχι, ο ίδιος άνθρωπος, το μεσημέρι της επόμενης ημέρας του
εγκλήματος των Τεμπών, μου έστειλε ένα κείμενο με το οποίο χαρακτήριζε το
“ατύχημα” ως “Εγκλημα των Τεμπών” αναλύοντας εγκληματικές πράξεις και
παραλείψεις.

Υ.Γ. 2. Η θεσμική απενεργοποίηση των προσώπων και η έλλειψη δυνατότητας δράσης
τους μπορεί να επιφέρει και την συστημική μεταβολή που κάποιοι οραματιζόμαστε.

Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΘΕΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ, ΟΥΤΕ ΒΙΑΣΤΗΣ

Μέγιστο κοινωνικό ζήτημα και προβληματισμός έχει προκύψει με το θέμα των
αμβλώσεων στις περιπτώσεις βιασμού.

Προφανώς κάποιοι στην “ψωροκώσταινα” επηρεάζονται σφόδρα από τις
αντίστοιχες νομικές εξελίξεις στις Η.Π.Α. και την κοινωνική κατάσταση μιας έντονα
εγκληματικής και φασίζουσας καπιταλιστικής κοινωνίας και σπεύδουν να την
μεταφέρουν στη νεο-οθωμανική συντηρητική ελληνική σαπίλα.

Εσπευσαν λοιπόν διάφοροι, που δηλώνουν “χριστιανοί” και πρεσβευτές του
Θεού επί της γης, να βλασφημήσουν τον θεό τους, δηλώνοντας και μεταφέροντάς σε
εμάς την πίστη τους ότι η σύλληψη ως αποτέλεσμα βιασμού είναι θέλημα του θεού και
κατ’ ακολουθία η άμβλωση είναι απαγορευμένη και πρέπει να απαγορευτεί και νομικά.

Πριν από περίπου δύο χρόνια ένας άλλος με το ανώτατο εκκλησιαστικό σχήμα
δήλωνε ότι η μαζική δολοφονία στα Τέμπη ήταν θέλημα και τιμωρία του θεού γιατί τα
θύματα ήταν στα καρναβάλια. Αλλη βλασφημία.

Το να ισχυρίζεσαι ότι ο θεός στον οποίο πιστεύεις έχει ως θέλησή του τον
βιασμό, τους θανάτους και άλλα εγκλήματα – βαρύτατες αμαρτίες κατά την ίδια την
πίστη σου – είναι ξεκάθαρη βλασφημία για τον Θεό σου. 

Ως προς εσένα τον ίδιο καταδεικνύει ότι ή είσαι άσχετος, άπιστος, αμαρτωλός κ.ο.κ. 
ή ότι έχεις καταληφθεί από τον Σατανά, τον οποίο επίσης αγνοείς. Διότι ψευδοπιστέ ανθρωποπίθηκε  
θα έπρεπε να γνωρίζεις ότι τέτοιου τύπου εγκλήματα όχι μόνο δεν αρμόζουν στον Θεό
που πιστεύεις, αλλά και είναι έργα του Σατανά κατά την ίδια σου την πίστη.

Αυτό που “χρεώνεις” στον θεό σου με όσα ισχυρίζεσαι και διαδίδεις είναι ότι ο
“πανάγαθος” επιθυμεί βιασμούς, δολοφονίες κ.α., επιθυμεί και είναι θέλημά του να
συλλαμβάνονται έμβρυα προερχόμενα από βιασμούς, ότι τελικά ο βιαστής και το
σπέρμα του είναι “ευλογημένο” από τον θεό ή ότι δεν μπορεί να αποφύγει μία πράξη
την οποία τελικά ενεργεί ως “όργανο του θεού”. 

Θα πρέπει όμως “πιστέ” να μου εξηγήσεις: ο Σατανάς, στην ύπαρξη του οποίου, επίσης, πιστεύεις, 
τι τελικά πράττει ? .
Διότι εάν οι βιασμοί και οι συλλήψεις από βιασμό είναι έργο-θέλημα του
παντοδύναμου θεού, ο Σατανάς, ο αντίθετος, ποιο έργο τελικά έχει. 
Τι του απομένει του Σατανά ?

Και βέβαια με τις αντιλήψεις αυτές θα πρέπει και να αθωωθεί ηθικά και ποινικά
ο βιαστής διότι ενήργησε κατ’ εντολή του θεού και σύμφωνα με την θέλησή σου, το δε
σπέρμα του γονιμοποίησε το ωάριο του θύματος με την θεία χάρη και πρόνοια. Οι δε
εγκληματίες των Τεμπών κατά τον αυτό τρόπο προέβησαν σε πράξεις και παραλείψεις
για να λάβουν θεία τιμωρία τα θύματα, που απίστησαν μετέχοντας σε αποκριάτικες
παγανιστικές και σατανιστικές τελετές.

Δεν ξέρω εάν είναι τόσο φτωχός, μίζερος και μισάνθρωπος ο θεός σας, εσείς
όμως που τον περιγράφετε με τέτοιο τρόπο και με τέτοια θέληση προφανώς είστε ή
τελικά διακατέχεστε από τον Εωσφόρο και βλασφημείτε τον Θεό της Αγάπης και του
Ελέους. Ο δικός μου θεός δεν είναι ούτε βιαστής, ούτε δολοφόνος, ούτε εγκληματίας.
Και για να αφήσουμε εν μέρει τα μεταφυσικά και θεολογικά, καθώς αντιλήψεις
ως οι ανωτέρω δείχνουν να ισχύουν για όλους τους “πιστούς” και τις θρησκείες των ανθρώπων 
ή ακριβέστερα των ανθρωπο-πίθηκων, θα πρέπει να σκεφτούμε ουσιαστικά.

Προφανώς ούτε ο βιαστής, ούτε ο δολοφόνος, ούτε οποιοσδήποτε εγκληματίας
κατά τα ηθικά και κοινωνικά μέτρα δεν ενεργεί κατά το θέλημα θεού (που εάν υπάρχει
προφανώς δεν επεμβαίνει), αλλά με βάση την δική του ζωώδη και ψυχοπαθολογική
εγκεφαλική κατάσταση. 

Προφανώς, η σύλληψη ως διαδικασία που αφορά την μήτρα, το σώμα του θύματος, 
προϋποθέτει και την δική της βούληση ως προς την γενετήσια πράξη. 

Αν αυτή απουσιάζει, απουσιάζει και οποιαδήποτε πορεία προς το αποτέλεσμα, αλληλουχία 
και σύνδεση με αυτό.
Τούτο αναφέρω και ως προς την γενική θεώρηση και για να μην αρχίσουν
τίποτα εκπρόσωποι των ανθρωποπιθήκων να αναφέρονται στις τυχαίες συλλήψεις και
να χάσκουν συμφωνώντας οι υπόλοιποι εξ αυτών διαιρώντας περαιτέρω την κοινωνία.
Οι “τυχαίες” συλλήψεις περικλείονται και ορίζονται από την συναίνεση των
προσερχόμενων σε αυτές ως προς την πράξη που τις προκαλεί.

Μετά ταύτα, ως προς την συνέχιση της κυοφορίας, επειδή αυτή από την φύση
γίνεται στο σώμα της γυναίκας αποκλειστικά, αυτή είναι αυτή που θα αποφασίσει,
αυτή και κανένας άλλος, ούτε νομοθέτης, ούτε “θεός” ή “σατανάς”. 

Είναι μια φυσική διαδικασία που λαμβάνει χώρα αποκλειστικά στο σώμα της γυναίκας 
και δεν είναι ούτε μεταφυσική, ούτε θέλημα θεού, αλλά μάλλον φυσική ιδιότητα του φύλου. 
Αυτή λοιπόν είναι η μόνη που θα αποφασίσει για αυτό που συμβαίνει στο σώμα της, ιδίως όταν η
σύλληψη δεν είναι αποτέλεσμα πράξης στην οποία συναίνεσε, αλλά πράξης στην
οποία δεν συναίνεσε.

Και σε αυτό οι διάφοροι ανθρωποπίθηκοι του συντηρητισμού και του αρχέγονου
φαλλοκρατισμού να σκεφτούν ότι αυτή τούτη η άμβλωση είναι μια σοβαρή δοκιμασία
για την γυναίκα, την ζωή και την υγεία της, την αρτιμέλειά της και τον ίδιο της τον
εγκέφαλο. 

Δηλαδή το θύμα του βιασμού που διενήργησε ο κοινωνικός βρυκόλακας
ανθρωποπίθηκος υποβάλλεται σε μία νέα τεράστια και οδυνηρή δοκιμασία μετά από
αυτή που πέρασε κατά τον βιασμό, για να αποτρέψει τα αποτελέσματά του. 

Είναι μια τεράστια δοκιμασία και σωματική και πνευματική για την ίδια την γυναίκα και η
απόφαση να απορρίψει κάτι που είναι και δικό της σωματικό δημιούργημα είναι πολύ
δύσκολη και σκληρή για την ίδια και υφίσταται στον εγκέφαλό της για όλη της την ζωή.

Να αφήσουν συνεπώς ήσυχο και αμόλυντο τον Θεό και να μην λερώνουν με τις
βρωμιές τους, την εικόνα του, ούτε να τον επικαλούνται για αυτές. Δεν ασχολείται ο
Θεός με τις βρωμοδουλειές και τα εγκλήματα, αλλιώς τον παρουσιάζουν και αυτόν ως
εγκληματία.
Αλλωστε με την δική τους ποιότητα συλλογιστικής και η δυνατότητα άμβλωσης
είναι και αυτή θέλημα θεού και χάρισμα και γνώση που έδωσε στους ανθρώπους.

Υ.Γ. Αντιλαμβάνεστε όσοι με γνωρίζετε καλύτερα, ότι δεν μπαίνω σε ουσιαστική
θεώρηση του εάν υπάρχει και τι τελικά είναι. Απλά καταδεικνύω την αηδία τέτοιων
θέσεων, που αποτελούν μία ακόμα απόδειξη της θεωρίας μου περί νεο-οθωμανών
ανθρωποπιθήκων.

Από το κείμενο για την αντιμετώπιση του τουρκικού οθωμανικού επεκτατισμού
άφησα έξω ένα μεγάλο κομμάτι που αφορά την παρουσία Τούρκων επιχειρηματιών,
φίλων και ομοϊδεατών του Ερντογάν στην Ελλάδα, αλλά και τα προϊόντα τους που
εισάγονται και καταναλώνονται ευρέως στην Ελλάδα.

Ηλθαν οι τελευταίες δηλώσεις του νεο-σουλτάνου να με βάλουν πάλι στην
σκέψη. Περίμενα την ουσιαστική και πρέπουσα αντίδραση από την ελληνική
κυβέρνηση και το μόνο που είδα ήταν κάποιες σατιρικού περιεχομένου δηλώσεις του
Δένδια σε συνέντευξη στις Η.Π.Α., δηλ. τίποτα !!!.

Ομως ο σουλτάνος βγήκε και είπε πάλι για τα “σύνορα της καρδιάς του” που
καταλαμβάνουν και περιοχές που ανήκουν στην Ελλάδα και την Κύπρο και
κατοικούνται από Έλληνες και τις “γαλάζιες πατρίδες” και όλα τα άθλια που έχει στο
μυαλό του και μάλιστα τα είπε σε συνέδριο του κόμματός του, όπου έθεσε τους προς
υλοποίηση “στόχους” της Τουρκίας. 

Αν αναλυθεί ο λόγος του και το σημείο στο οποίο περιέχονται οι σχετικές δηλώσεις, πείθεται και ο πιο διστακτικός.
Για μία ακόμα φορά, αντί να εξεγερθεί η κυβέρνηση και τα ΜΜΕ στην Ελλάδα,
ώστε να ενημερωθεί και να εξεγερθεί ο λαός κατά των βλέψεων του σουλτάνου.
Παρατήρησα μία σιγή και σατιρικού περιεχομένου σχόλια και θυμήθηκα τον
Καραγκιόζη και τον Χατζηαβάτη.
Ένοιωσα μια προσωπική ικανοποίηση για μία ακόμα επιβεβαίωση της θεωρίας
των νεο-οθωμανών συντηρητικών ανθρωποπίθηκων: ο Τούρκος με θεωρεί Ραγιά και
εγώ νοιώθω και συμπεριφέρομαι ως Ραγιάς. 

Ομως αυτό στην πραγματικότητα με εξεγείρει γιατί οι νεο-οθωμανοί συντηρητικοί της Ελλάδας, 
διατήρησαν/συντήρησαν σκόπιμα τον ραγιαδισμό στους Ελληνες για να τους εκμεταλλεύονται 
όπως οι veritable Οθωμανοί προκάτοχοί τους, αλλά παραμένουν και οι ίδιοι ραγιάδες με την βούληση
της συνεργασίας και της αποκόμισης οφέλους από τους Τούρκους.

Θα ήθελα να ρωτήσω προσωπικά τον Ερντογάν εάν έχει επισκεφτεί ψυχίατρο.
Μήπως η “γαλάζια πατρίδα” είναι το γαλάζιο τούλι που του έβαζαν για τις μύγες και τα
κουνούπια στην παιδική του ηλικία και, μήπως, τα σύνορα της καρδιάς του είναι τα
“σύνορα” της γειτονιάς του στον πετροπόλεμο.

Ομως και η ελληνική κυβέρνηση και η κοινωνία των νεο-οθωμανών
συντηρητικών χρειάζεται επειγόντως ψυχίατρο για να αναλύσει τον τρόπο με τον
οποίο σκέφτονται.

Η ελληνική κυβέρνηση μετά και τις τελευταίες δηλώσεις του Ερντογάν που
βάλλουν κατά της εδαφικής ακεραιότητας της Ελλάδας οφείλει να φέρει το θέμα σε
όλους τους διεθνείς οργανισμούς απαιτώντας κυρώσεις κατά της Τουρκίας και άμεση
ανάκληση τέτοιων δηλώσεων. 

Αυτό είτε μόνη της είτε σε συνεργασία με τις υπόλοιπες κυβερνήσεις των θιγόμενων κρατών 
(Κύπρος, Βουλγαρία, Ρουμανία, τουλάχιστον). 
Το ίδιο και ένα βήμα παραπάνω οφείλει να κάνει στην Ε.Ε., να ασκήσει βέτο και να
απαιτήσει να ανακληθεί κάθε σχέση και κάθε προνομιακή συναλλαγή με την Τουρκία.
Να απειλήσει με βέτο κάθε απόφαση της Ε.Ε. για οποιοδήποτε θέμα, άσχετο με την
Τουρκία. Να παγώσει λειτουργικά την Ε.Ε. εάν δεν υπάρξουν κυρώσεις για την
Τουρκία.

Στο πλαίσιο αυτό όφειλε και οφείλει να απαιτήσει την πλήρη απαγόρευση
όπλων και οπλικών συστημάτων στην Τουρκία και την εξαγορά από τουρκικές
εταιρείες ευρωπαϊκών εταιρειών σχεδιασμού και παραγωγής όπλων και οπλικών
συστημάτων.
Να τεθεί στην Τουρκία και στους “εταίρους” το ερώτημα για ποιον λόγο
κατασκευάζει η Τουρκία τέτοιο στόλο πολεμικών πλοίων, επιθυμεί να αγοράσει και να
κατασκευάσει πολλές εκατοντάδες αεροπλάνα, πυραύλους, τανκς και κάθε λογής
δολοφονικό πολεμικό εξοπλισμό. 

Διότι αυτός ο εξοπλισμός δεν φτιάχνεται για να αντιμετωπιστούν οι αντάρτες Κούρδοι 
με τα καλάσνικοφ και τα RPG, αλλά συμβαδίζει και υπηρετεί τις επεκτατικές δηλώσεις 
και ευθείες απειλές κατά της Ελλάδας, της Κύπρου, της Βουλγαρίας, της Ρουμανίας 
και της εδαφικής τους ακεραιότητας.

Δεν τίθεται όμως μόνο ζήτημα κυβερνητικού ραγιαδισμού και απραξίας, αλλά και
ζήτημα στο οικονομικό πεδίο, όπου εκατοντάδες Τούρκοι “επιχειρηματίες” αγοράζουν
γη, υποδομές και επιχειρήσεις με κάλπικα γρόσια. 

Είναι σαφές ότι όφειλαν να υπάρξουν μέτρα, απαγορεύσεις και “πίεση” προκειμένου 
να αποχωρήσουν από την Ελλάδα. Η ελληνική άρχουσα τάξη κοτζαμπάσηδων 
και φαναριωτών νεο-οθωμανών
νεοραγιάδων και η οριζόμενη μέσα από αυτή κυβέρνηση, όχι μόνο δεν αντιστάθηκε ή
αντιστέκεται στην εισβολή των “επενδυτών” του σουλτάνου, αλλά ανοίγει διάπλατα τις
πόρτες ή κερκόπορτες για να περάσουν και να εδραιωθούν, αποτελώντας μία ακόμα
ουσιαστική απειλή, μία βόμβα τοποθετημένη στα θεμέλια της ύπαρξης στο μέλλον.

Αντίστοιχα, οι πόρτες είναι ανοικτές σε κάθε είδους ανεξέλεγκτη εισαγωγή
τουρκικών προϊόντων με υπεύθυνη την πάντοτε προδοτική εθνικά και κοινωνικά
εμπορική τάξη. 

Την τάξη που καταπιέζει τον παραγωγό και τον εργαζόμενο και κλέβει
ουσιαστικά τον καταναλωτή. Πατριδοκάπηλοι και πατριδοκτόνοι ιστορικά που ομνύουν
μόνο στο ατομικό κέρδος από το παρασιτικό τους επάγγελμα. 

Αυτοί σκοτώνουν την ελληνική παραγωγή από την αγροτιά έως και την μεταποίηση 
και ενισχύουν την
τουρκική οικονομία για να φτιάχνει στρατούς, στόλους και αεροπλάνα. 

Εάν η κυβέρνηση και η αστική τάξη δεν επιθυμούν να δώσουν απαντήσεις και λύσεις με την
θέσπιση δασμών και ελέγχων, ας τις δώσουν οι πολίτες μην αγοράζοντας ο,τιδήποτε
προέρχεται από την Τουρκία του σουλτάνου και αποφεύγοντας τον έμπορο που
εμπορεύεται τέτοια προϊόντα δηλώνοντάς του ότι όσο εμπορεύονται τούρκικα
προϊόντα δεν θα είναι πελάτες του.

 ===================== 
 "O σιωπών δοκεί συναινείν"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.