Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου 2020

Η Γενοκτονία των Αρμενίων! “Metz Yeghern”... το “Μεγάλο Έγκλημα”!

Σχολιάζει ο Νίκος Κλειτσίκας

«Για έναν λαό, για μία φυλή, αυτό ισοδυναμεί με αργή διάλυση,
με...
προοδευτική εξαφάνιση των διεθνών δεσμεύσεων,
με την παράδοση στους ανήμπορους εαυτούς μας»
Antonio Gramsciγια τη Γενοκτονία των Αρμενίων

Medz Yeghern (το «Μεγάλο Έγκλημα»... όπως το βιώνουν ως σήμερα οι ίδιοι οι Αρμένιοι) ξεκίνησε τη νύχτα της 24ης Απρίλη 1915, στην Κωνσταντινούπολη, με τις πρώτες συλλήψεις διανοούμενων, δημοσιογράφων, ποιητών, Αρμενίων συγγραφέων για να εξαπλωθεί γρήγορα, συστηματικά κι οργανωμένα σε κάθε περιοχή που ζούσαν οι Αρμένιοι.

«"Ov sirun sirun" αρχίζει να τραγουδά και στέκεται περήφανη...
Ένας άνεμος τρέλας ταξιδεύει στον τόπο.
Όλες οι άλλες γυναίκες αρχίζουν να ουρλιάζουν...
Οι ζαπτιέδες [χωροφύλακεςδεν το περίμεναν,
σπεύδουν προς την Αζνίβ, κοιτούν μόνον αυτή,
που συνεχίζει να τραγουδά μέχρι που
ένα χτύπημα ενός σπαθιού της κόβει το κεφάλι.
Αντίο, γλυκιά Αζνίβ... αντίο περιστερά της Αρμενίας.»
Από το "Αγρόκτημα των κορυδαλλών"

Το οργανωμένο σχέδιο μαζικής εξόντωσηςΓενοκτονίας των Αρμενίων, μπαίνει σ' εφαρμογή στην Οθωμανική αυτοκρατορία μετά τις αποφασιστικές ήττες που υπέστησαν από το Ρωσικό στρατό, που στα νικηφόρα Ρωσικά τάγματα αγωνίστηκαν ως εθελοντές πολλοί Αρμένιοι στρατιώτες.
Εκτός από τους ιστορικούς λόγους εκδίκησης, ο κύριος στόχος των Νεότουρκων, της οργάνωσης που γεννήθηκε στις αρχές του εικοστού αιώνα κι έκανε δόγμα τις γενοκτονίες, ήταν να δημιουργήσουν ένα ενιαίο, μεγάλο "Τουρκικό Εθνικό Κράτος", που να κατοικείται μόνον από Μουσουλμάνους Τούρκους. Από αυτές τις Γενοκτονίες Αρμενίων, Ασσυρίων, Αράβων, Ποντίων, Μικρασιατικού ελληνισμού, διασώθηκαν και χρησιμοποιήθηκαν από τους Νεότουρκους μισθοφορικά ως σφαγείς μόνον οι Τσέτες (Κούρδοι).

Σήμερα συμπληρώνονται 105 χρόνια από τη Γενοκτονία των Αρμενίων από την οθωμανική κυβέρνηση των Νεότουρκων κι ως εκτελεστικά όργανα τους Τσέτες, τις άτακτες ορδές Κούρδων φυλάρχων που μετέφεραν από την Ανατολία.
Σφαγιάστηκαν περισσότεροι από 1.500.000 Αρμένιοι. Η πρώτη μαζική γενοκτονία-εθνοκάθαρση του 20ου αιώνα που ακόμη δεν βρήκε "δικαίωση" αναγνώρισης, όπως η γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου, των Ασσυρίων, του ελληνισμού της Μικράς Ασίας, πάντα από τους Νεότουρκους και με αντίτιμο το πλιάτσικο των πτωμάτων τους Κούρδους.
Μια Γενοκτονία για την οποία ο μεγάλος μαρξιστής διανοητής Antonio Gramsci, μεταξύ των ιδρυτών του Κομμουνιστικού Κόμματος Ιταλίας, ο Ιταλός φιλόσοφος του οποίου τα έργα έχουν μεταφραστεί σε όλες σχεδόν τις γλώσσες του κόσμου και διδάσκονται στα Πανεπιστήμια, έγραψε γι αυτή (ακολουθεί παρακάτω το σχετικό κείμενο)...
Σήμερα, την 105η επέτειο αυτού του εγκλήματος θα μιλήσουμε γι' αυτό που έντεχνα αποσιωπά και κρατάει ως επτασφράγιστο μυστικό η επίσημη ιστοριογραφία: Η εμπλοκή του "Κράτους του Ισραήλ", των διάφορων αμερικάνικων εβραϊκών οργανώσεων όπως η "Quincentennial Foundation" με το "Εβραϊκό Μουσείο Τουρκίας" κι επίσης το "Μέγα Ραββινάτο της Τουρκίας" ("Grand Rabbis of Istanbul and the Ottoman Empire"), που σθεναρά σ' ολόκληρο τον κόσμο στηρίζουν την Τουρκία και καταγγέλλουν όσα κοινοβούλια και χώρες προχωρούν στις αναγνωρίσεις αυτών των Ολοκαυτωμάτων.
Οι Αρμένιοι γνωρίζουν πολύ καλά. Το σχέδιο εξόντωσης τους από τους Οθωμανούς ήταν έμπνευσης και σχεδιασμού των σιωνιστών και της μασονίας: Ντονμέ (Dönme, Donmeh), Ντονμέχ ή Σαββατιανοί.
Εξαπλώθηκαν σε όλες τις μασονικές ευρωπαϊκές στοές, αλλά και στον αραβικό κόσμο. Ο μονάρχης δικτάτορας του οίκου Σαούδ, των μοναρχών της Σαουδικής Αραβίας (σήμερα ο πιο στενός σύμμαχος του Ισραήλ και μάλιστα ενισχύει με το αμυντικό της πυραυλικό σύστημα Πάτριοτ κι η επίσημη Ελλάδα) είναι δημιούργημα των Ντονμέ, και στην Ελλάδα το κέντρο τους σώζεται ως σήμερα κι είναι το "Τέμενος των Ντονμέ", γνωστό ως Γενί Τζαμί στη Θεσσαλονίκη.
Οι Αρμένιοι χαρακτηρίζονται από τιμιότητα, εργατικότητα και εμπορικό πνεύμα. Αρκεί κάποιος να σημειώσει πως στο Χαλέπι, τη βιομηχανική πρωτεύουσα της Συρίας, ολόκληρο το εμπόριο και οι περισσότερες βιομηχανίες ήταν κι ευτυχώς παραμένουν στα χέρια της Αρμενικής Κοινότητας, που στη φιλόξενη Συρία βρήκαν προστασία όσοι διέφυγαν της Γενοκτονίας. Διαχρονικά ήταν ως έθνος στο στόχαστρο της μασονίας και του σιωνισμού -που κατόρθωσε μέχρι τις ημέρες μας να ταυτίζει μία θρησκεία (εβραϊσμό) με τον σιωνισμό (ναζιστικό-ρατσιστικό μόρφωμα ολοκληρωτισμού).

«Πατριωτισμός δεν υπάρχει μόνον στα λόγια.
Πατριωτισμός σημαίνει ότι ανήκουμε σ' αυτή τη γη
και την υπερασπιζόμαστε...
κι ο καθένας εργάζεται κι απολαμβάνει τους κόπους του
ασχέτως θρησκεύματος ή εθνικότητας...»
Μπασάρ Αλ Άσαντ, ο πρόεδρος της Συρίας, παραμονή της 103ης επετείου της Γενοκτονίας των Αρμενίων στη συνάντηση με Αρμένιους βουλευτές της Συρίας, Δημοτικούς άρχοντες των Αρμενίων κι εκπροσώπους της Αρμένικης Κοινότητας του ΧαλεπιούΕκεί, στη Συρία των Άσαντ βρήκαν καταφύγιο οι Αρμένιοι. Εκεί αντιμετωπίστηκαν κι αντιμετωπίζονται ισότιμα μα τους πολίτες της Συρίας κι όχι μόνον, εκλέγουν Αρμένιους βουλευτές στη Συριακή βουλή, εκπροσώπους στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, δημόσια και δωρεάν εκπαίδευση, δασκάλους του Συριακού κράτους για να διδάσκονται τη γλώσσα τους, τον πολιτισμό τους, την ιστορία τους, δωρεάν ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, όπως όλες οι μειονότητες της Συρίας.

Ενδιαφέρουσες πληροφορίες για τη συνωμοσία εναντίον των Αρμενίων συναντάμε στο βιβλίο του Rifat Bali "A Scapegoat for All Seasons: The Doenmes or Crypto-Jews of Turkey" (Ένας αποδιοπομπαίος τράγος για όλες τις εποχές: οι Εβραίοι Ντονμέ ή κρυπτό-εβραίοι της Τουρκίας).
Ο Rifat Bali, είναι ειδικός στις μελέτες των μη μουσουλμανικών μειονοτήτων, τον αντισημιτισμό και τη την κοινωνική και πολιτιστική παρέμβαση στην τουρκική κοινωνία των Ντονμέ, αλλά και στέλεχος του Τούρκο-οθωμανικού Κέντρου Σεφαραδίτων Culture Research (εβραϊκή υποομάδα της Ιβηρικής χερσονήσου). Πρόκειται για τους εξισλαμισμένους Εβραίους της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, που μετατράπηκαν σε σιωνιστική μασονική οργάνωση στον αραβικό κόσμο. Ο μεσσίας τους, ιδρυτής και θεωρητικός είναι ο Σαμπατάι Ζεβί (1626 – 1676).
Ο συγγραφέας στο 9ο κεφάλαιο του βιβλίου και σύμφωνα με τη δική του θεώρηση δεν ήταν τουρκικό το σχέδιο εξολόθρευσης των Αρμενίων, αλλά των Ντονμέχ ή Σαββατιανών.

Για την επιρροή των Ντονμέχ ή Σαββατιανών στον έλεγχο της Τουρκίας, την πολιτική ελίτ, την οικονομία, τον πολιτισμό και την κοινωνία μας δίνει πολλά στοιχεία και ο καθηγητής του Πανεπιστημίου της Άγκυρας Yalçın Küçük (συγγραφέας, φιλόσοφος, οικονομολόγος κι ιστορικός) με τις από 15ετίας μελέτες του.
Παθιασμένος μελετητής της ονοματολογίας, με μέθοδο προσδιορίζει τα εβραϊκά ισοδύναμα των τουρκικών επώνυμων, αποκαλύπτοντας έτσι τους ανθρώπους των ελίτ. Ο καθηγητής Küçük ισχυρίζεται συνεχώς και αδιάλειπτα πως ο εκτοπισμός των Αρμενίων ήταν αποτέλεσμα ενός "πολέμου μεταξύ Ιουδαίων κι Αρμενίων".
Το ίδιο ισχυρίζεται και για τη «νύχτα των κρυστάλλων» της Κωνσταντινούπολης (6 - 7 Σεπτέμβρη 1955), τη βίαια επίθεση εναντίον των Ελλήνων της Πόλης με λεηλασίες ελληνικών περιουσιών, επιχειρήσεων, καταστημάτων, νεκροταφείων και ιερών ναών, μιλώντας για "πόλεμο μεταξύ Εβραίων και Ορθοδόξων χριστιανών".
Διαβάζοντας την αυτοβιογραφία του Εβραίου δημοσιογράφου Itamar Ben-Avi (πέθανε το 1943), διαπιστώνουμε πως είναι πλήρως τεκμηριωμένη η πορεία του Μουσταφά Κεμάλ Ατατούρκ, από τη μασονία και τους Ντονμέ της Θεσσαλονίκης. Ο "πατέρας" της κοσμικής Τουρκίας Κεμάλ Ατατούρκ ήταν κρυπτό-Εβραίος Ντονμέ και στρατολόγησε στο στράτευμα πολλούς αδελφούς του Ντονμέ.
Όλοι οι στρατηγοί του τουρκικού στρατού ήταν στην ίδια στοά και είχαν τον απόλυτο έλεγχο της Τουρκίας.
Ο Καναδός συγγραφέας Barry Chamish, με βάση τα έργα του David Morrison "Heroes, Antiheroes And The Holocaust" και του Avrum Ehrlich, θεόλογος, φιλόσοφος και μελετητής του εβραϊκού πολιτισμού "The First Sabbatean Holocaust – The Dry Run", αποδεικνύει πως οι Νεότουρκοι που καθοδήγησαν την επανάσταση του 1908 ήταν Ντονμέ εθνικιστές, που ήθελαν τη σταθεροποίηση κοσμικών εξουσιών κι ήταν αυτοί που σχεδίασαν και υλοποίησαν τη Γενοκτονία των Αρμενίων και των άλλων λαών.
Όλα τα παραπάνω στοχεύουν στην ανάδειξη στοιχείων, απόψεων που παραμένουν ανεξήγητα εξαφανισμένα από τη σύγχρονη ιστοριογραφία, χωρίς καμία αιτιολόγηση για αυτούς τους αποκρυφισμούς των ιστορικών.
Με ευκολία ακόμη και στην Ελλάδα μιλούν για συνωστισμό στο λιμάνι της Σμύρνης, αποσιωπούν μελέτες και μάλιστα πανεπιστημιακών για το ρόλο της μασονίας στις Γενοκτονίες της Τουρκίας.

Hagop Melkumian ο εκδικητής της σφαγής των Αρμενίων

Ο σύντροφος Hagop Melkumian, στις 4 Αυγούστου 1922, Διοικητής του Αρμενικού Τάγματος στον Κόκκινο Στρατό, κατατροπώνει τα τουρκικά στρατεύματα και εκτελεί τον Τούρκο Enver Bey (επονομαζόμενο "Σφαγέα των Αρμενίων") στην Baldzuhan του Τουρκμενιστάν.
Παίρνει εκδίκηση για τον λαό του κι οικοδομεί τη Δημοκρατία της Αρμενίας, που κατόπιν θα ενταχθεί ως αυτόνομη εθνότητα στην ΕΣΣΔ.

Αράμ Καραμανουκιάν... ο "φωτισμένος Αρμένιος" της Συρίας

Ο Αρμένιος Aram Karamanoukian (Արամ Գարամանուկեան, 1 Μάη 1910 – 23 Δεκέμβρη 1996), είναι ένας από τους πιο παρασηφορημένους στρατιωτικούς της Συρίας. Ήταν ένας από τους ιδρυτές του Αραβικού στρατού της Συρίας μετά την ανεξαρτησία από τους Γάλλους αποικιοκράτες το 1946 [Βλέπε σε: 17 Απρίλη 1946... Η Συρία απόκτησε την Ανεξαρτησία της από τους Γάλλους αποικιοκράτες].
Συμμετείχε στον Αραβοϊσραηλινό Πόλεμο του 1948, προήχθη σε στρατηγό το 1957, υπηρέτησε στρατιωτικός ακόλουθος στην πρεσβεία της Συρίας στην Ουάσινγκτον. Ήρωας πολέμου στον πόλεμο με τους σιωνιστές, ως διοικητής πυροβολικού. Ακόμη κι ο Λίβανος, η Αρμενία, η Αίγυπτος τίμησαν με ανώτατα παράσημα τον Αράμ, για τους αγώνες του υπέρ της Παλαιστινιακής υπόθεσης και του Αραβικού Έθνους.
Έχει συγγράψει πάρα πολλά βιβλία.
Ως ο "Φωτισμένος Αρμένιος" της Συρίας περιγράφεται ο διανοούμενος στρατηγός του Αραβικού στρατού της Συρίας.
Πέθανε στη Νέα Υόρκη το 1996 και στη διαθήκη του ο Αρμένιος ήρωας που μεγαλούργησε στη Συριακή γη έγραψε μεταξύ άλλων:
«Μετά την αποσύνθεση του σώματός μου θέλω ένα μέρος να ταφεί στο Γερεβάν [γνωστό ως Ερεβάν ή Γιερεβάν, η πρωτεύουσα κι η μεγαλύτερη πόλη της Αρμενίαςκι ένα μέρος να ταφεί στο Χαλέπι... Είμαι Αρμένιος και Σύρος».
Αποκορύφωμα ευγένειας και αφοσίωσης στις Πατρίδες του!
Κι έτσι έγινε!
Ο Αρμένιος στρατηγός του Αραβικού στρατού της Συρίας Αράμ Καραμανουκιάν αναπαύεται στο νεκροταφείο του Γερεβάν κι ένα τμήμα της σωρού του στο Αρμένικο Ορθόδοξο νεκροταφείο του Χαλεπιού.
Σ' αυτούς αποδίδει φόρο τιμής κι υποκλίνεται το "αιμοσταγές καθεστώς Άσαντ"!
Αυτούς φέρνουν στη μνήμη τους οι Αρμένιοι που βρήκαν φιλοξενία και προστασία στη Συρία.
Λαοί που ξεχνούν την ιστορία τους, δεν έχουν μέλλον! 
Έχουμε την εντελώς αντίθετη πλευρά όσων φιλόξενα υποδέχτηκε από τους διωγμούς και τις Γενοκτονίες η Συριακή γη. Στην αντίπερα όχθη οι Τσέτες. Οι Κούρδοι που φιλοξενήθηκαν, βοηθήθηκαν και σήμερα πολεμούν μαζί με τις ΗΠΑ, τη Γαλλία και Ισραήλ για "κουρδικό" κράτος-προτεκτοράτο στη γη που τους αγκάλιασε, τους φιλοξένησε και τους προστάτευσε.
* Αράμ Καραμανουκιάνβλέπε σε: Καλά Χριστούγεννα στο μαρτυρικό λαό των Αρμενίων!

Ιδού το κείμενο του Antonio Gramsci για το Ολοκαύτωμα των Αρμενίων:

«Πάντα έτσι συμβαίνει. Γιατί μια υπόθεση μας ενδιαφέρει, μας συγκινεί, γίνεται μέρος της δικής μας εσωτερικής ζωής είναι αναγκαίο να συμβαίνει κοντά μας, κοντά σε ανθρώπους για τους οποίους είχαμε ακούσει να μιλούν και γι' αυτό μέσα στον κύκλο του δικού μας ανθρωπισμού. Στο βιβλίο "Ο Μπαρμπα-Γκοριό" ο Ονορέ ντε Μπαλζάκ θέτει στον Ράστινιατς το ερώτημα: "Αν ήξερες πως κάθε φορά που τρως ένα πορτοκάλι πρέπει να πεθάνει ένας Κινέζος, θα σταματούσες να τρως πορτοκάλια;" κι ο Ράστινιατς απαντάει περίπου ως εξής: "Τα πορτοκάλια κι εγώ είμαστε γείτονες και τα γνωρίζω κι οι Κινέζοι βρίσκονται τόσο μακρυά και δεν είμαι καν σίγουρος πως υπάρχουν".
Την κυνική απάντηση του Ράστινιατς εμείς δεν θα την δώσουμε ποτέ, είναι αλήθεια, αλλά όμως ακούσαμε πως οι Τούρκοι έσφαξαν εκατοντάδες χιλιάδες Αρμένιους, ακούσαμε εκείνον τον ήχο του αποχωρισμού της σάρκας που αισθανόμαστε κάθε φορά που μπροστά στα μάτια μας είδαμε  τις μαρτυρικές σάρκες φτωχών αμέσως μετά την εισβολή των Γερμανών στο Βέλγιο;
Είναι μεγάλο λάθος να μην γνωρίζουμε. Σημαίνει να παραμείνουμε απομονωμένοι, κλεισμένοι στον πόνο μας, χωρίς τη δυνατότητα να βοηθήσουμε να απαλύνουμε τον πόνο. Για έναν λαό, για μία φυλή, αυτό ισοδυναμεί με αργή διάλυση, με προοδευτική εξαφάνιση των διεθνών δεσμεύσεων, με την παράδοση στους ανήμπορους εαυτούς μας και άθλιοι απέναντι δεν έχει άλλο λόγο απ' αυτόν του σπαθιού και τη συνείδηση θρησκευτικής υπακοής για την καταστροφή απίστων.
Έτσι, η Αρμενία δεν είχε ποτέ, στις χειρότερες στιγμές της, καμία πλατωνική επιβεβαίωση της ευσπλαχνίας για τον εαυτό της ή της αγανάκτησης απέναντι στους σφαγείς της. Οι "σφαγές των Αρμενίων" έγιναν παροιμιώδεις, αλλά ήταν λέξεις που μόνον ηχούσαν, που δεν κατόρθωναν να δημιουργήσουν φαντάσματα, ζωντανές εικόνες ανθρώπων από σάρκα και οστά. Θα ήταν δυνατόν να αναγκάσουμε την Τουρκία, δεσμευμένη από τόσα συμφέροντα από όλα τα ευρωπαϊκά έθνη, να μην κατακρεουργήσει με αυτόν τον τρόπο όσους δεν ζητούσαν τίποτα άλλο παρά ν' αφεθούν να ζήσουν ειρηνικά. Τίποτα δεν έγινε ποτέ, ή τουλάχιστον τίποτα που να έδωσε συγκεκριμένα αποτελέσματα. Ο Vico Mantegazza [δημοσιογράφος θεωρούμενους από τους πρώτους ειδικούς απεσταλμένους, συγγραφέας, πολιτικόςμερικές φορές μίλησε για την Αρμενία στις απεραντολογίες του για εκτροπές της ανατολικής πολιτικής.
Ο ευρωπαϊκός πόλεμος έθεσε εκ νέου την Αρμενική υπόθεση, αλλά όχι πειστικά.
Mε την πτώση της Ερζερούμ στα χέρια των Ρώσων, στην πιθανή υποχώρηση των Τούρκων σε ολόκληρη την χώρα της Αρμενίας δεν δόθηκε από τις εφημερίδες ούτε ο ίδιος χώρος μ' αυτόν για την προσγείωση ενός "Ζέπελιν" στη Γαλλία. Οι Αρμένιοι που είναι διάσπαρτοι σε όλη την Ευρώπη πρέπει να κάνουν γνωστή οι ίδιοι την πατρίδα τους, την ιστορία τους, τη λογοτεχνία τους. Αυτό το μικρό συνέβη gια την Αρμενία, αυτό που είναι μεγάλο για την Περσία. Ποιος γνωρίζει πως οι μεγαλύτεροι Άραβες (ΑβερρόηςΑβικέννας κ.λπ.) είναι... Πέρσες; Ποιος ξέρει ότι αυτό που συνήθως ονομάζεται αραβικός πολιτισμός είναι κατά κύριο λόγο Περσικός; Και πόσοι γνωρίζουν ότι οι τελευταίες προσπάθειες εκσυγχρονισμού της Τουρκίας οφείλονταν στους Αρμένιους και τους Εβραίους; Οι Αρμένιοι θα πρέπει να κάνουν γνωστή την Αρμενία, να την κρατήσουν ζωντανή στη συνείδηση εκείνων που αγνοούν, δεν γνωρίζουν, δεν ακούνε.
Στο Τορίνο έχει γίνει κάτι. Εδώ και μερικούς μήνες μια περιοδική έκδοση με τίτλο "Αρμενία", η οποία με σοβαρότητα, με ποικίλες συνεργασίες, λέει τι είναι, τι θέλει, τι πρέπει να γίνει ο λαός της Αρμενίας. Από το περιοδικό θα πρέπει να ξεκινήσει πρωτοβουλία με μια σειρά έκδοσης βιβλίων που, με αποτελεσματικότερη πειθώ και θέληση να δοθεί ένα πλαίσιο στην Ιταλία γι' αυτό που είναι η γλώσσα, η ιστορία, ο πολιτισμός, η ποίηση του  Αρμενικού λαού.»
* Άρθρο με την υπογραφή A. G., “Il Grido del Popolo”, 11 Μάρτη 1916, έτος XXII, αριθμ. 607, εισήχθει στα Έργα του Antonio Gramsci "Scritti giovanili" (1914-1918). Gramsci e il genocidio degli armeni ["Νεανικά Έργα" (1914-1918). Γκράμσι και η Γενοκτονία των Αρμενίων], η μετάφραση του υπογράφοντος το σχολιασμό.
Να μην ξεχνάμε ποτέ και τη Γενοκτονία των Ασσυρίων [Βλέπε σε: H Σφαγή Ασσυρίων... το ξεχασμένο Ολοκαύτωμα!].
** Το δικό μας Ολοκαύτωμα του Έθνους, τη Γενοκτονία των Ποντίων, του Ελληνισμού της Μικράς Ασίας... όσες αλλαγές να γίνουν στα σχολικά βιβλία, όσο κι αν προσπαθήσουν να να διαγράψουν από την εθνική συλλογική μνήμη με "συνωστισμούς στο λιμάνι της Σμύρνης", ή όπως τώρα με το "Μακεδονικό Έθνος" και τη "Μακεδονική γλώσσα"... των Σκοπιανών που βάπτισαν "Βόρεια Μακεδονία" ώστε να μπει στο ΝΑΤΟ και την Ε.Ε. για ν' αντιμετωπιστεί ο Ρωσικός κίνδυνος -αντικατάστησε τον πάλαι ποτέ "κομμουνιστικό κίνδυνο"-, οι εθνοκτόνοι υπάλληλοι των τραπεζιτών θα βρεθούν μια μέρα αντιμέτωποι με την Ιστορία και τον κυρίαρχο Λαό.

===================== 
"O σιωπών δοκεί συναινείν"

«ΜΗΝ ΑΚΟΥΤΕ ΑΡΛΟΥΜΠΕΣ από τα κανάλια!» ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ-ΓΡΟΘΙΑ στον πρέσβη του Αζερμπαϊτζάν στην Αθήνα...

Νίκος Ευαγγελάτος κατά Αρμενίας
Ένα απίστευτο ρεπορτάζ παρακολούθησαν όσοι τηλεθεατές είχαν την ατυχία να "πέσουν" στις απογευματινές ειδήσεις του MEGA στις 29-9-2020. Έχοντας πλήρη άγνοια ακόμα και για την επίσημη ελληνική θέση, που αναγνωρίζει τα δικαιώματα της Αρμενίας στο Ναγκόρνο Καραμπάχ, ο Νίκος Ευαγγελάτος ισχυρίστηκε τα εξής απίστευτα:
"...Κανονικά το Ναγκόρνο Καραμπάχ ανήκει στο Αζερμπαϊτζάν! Οι κάτοικοι του είναι Αζέροι και οι Αρμένιοι το διεκδικούν! Οι Αρμένιοι το διεκδικούν και οι κάτοικοι του, οι Αζέροι δηλαδή, προσπαθούν να το υπερασπιστούν!".
Τι να εξηγήσεις τώρα στον γελοίο; Ότι συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο; Ότι οι κάτοικοι του θύλακα Ναγκόρνο Καραμπάχ είναι Αρμένιοι και προσπαθούν να το υπερασπιστούν επί δεκαετίες διότι το διεκδικούν οι τουρκόφωνοι μουσουλμάνοι (ιρανικής καταγωγής, όχι τουρκικής) Αζέροι;
Δημοσιοκάφρος... -
Dimitris E. Evangelidis
Krikor Tsakitzian 
Η Απάντησή μου, στον πρέσβη του Αζερμπαϊτζάν στην Αθήνα. 
Η πρεσβεία του Αζερμπαϊτζάν, ακολουθώντας τα βήματα της Τουρκικής διπλωματίας, προσπαθεί με κάθε τρόπο να διαστρεβλώσει τα πραγματικά γεγονότα και να τα παρουσιάσει όπως την βολεύουν, προκειμένου να πάρει με το μέρος της τη διεθνή κοινή γνώμη και να συνεχίζει απερίσπαστη τα εγκλήματά της. 
Φανερά ενοχλημένος ο πρέσβης του Αζερμπαϊτζάν, από τις αλήθειες που δημοσιεύω με προσωπική μου ευθύνη. Απόψεις που αναδημοσιεύονται σε διάφορα sites, γιατί οι άνθρωποι βλέπουν με ποιους είναι το δίκιο, προσπαθούν να αλλοιώσουν την αλήθεια. Έστειλαν στο site Politispress.gr που δημοσίευσε κείμενό μου, επιστολή διαμαρτυρίας για τα όσα αναφέρω και απαιτούν να δημοσιευθεί και μια κατάπτυστη δική τους ανακοίνωση, με μυθεύματα και διαστρεβλωμένες πληροφορίες. 
Είμαι βέβαιος πως θα ακολουθήσουν κι άλλες επιστολές και σε άλλα μέσα που φιλοξενούν τα κείμενά μου. 
Στο εισαγωγικό της σημείωμα η πρεσβεία του Αζερμπαϊτζάν αναφέρει στο κείμενο που έστειλε: 
«Αγαπητέ αρχισυντάκτη, 
Γράφουμε σχετικά με το άρθρο που δημοσιεύτηκε στον ειδησεογραφικό σας ιστότοπο σχετικά με τη σύγκρουση του Ναγκόρνο Καραμπάχ. 
Χρησιμοποιώντας το δικαίωμα απάντησης στο άρθρο του συγγραφέα το οποίο είναι με παραμορφωμένες πληροφορίες, σας ζητάμε να δημοσιεύσετε στην εφημερίδα σας το σχόλιο του κ. Anar Huseynov, Πρέσβη του Αζερμπαϊτζάν, που έχουμε στείλει νωρίς σήμερα. 
Με εκτίμηση, Πρεσβεία της Δημοκρατίας του Αζερμπαϊτζάν στην Ελλάδα, 
Μαραθονοδρόμων 13, Π. Ψυχικό, Αθήνα, Ελλάδα». 

Η απάντηση που έχω να τους δώσω είναι η ακόλουθη: 
Σε μέσα τα οποία φιλοξενούν δικά μου άρθρα, σχετικά με την αλήθεια για τα αίτια του πολέμου στο Ναγκόρνο Καραμπάχ, δεν υπάρχει καμία περίπτωση να δημοσιευθούν οποιεσδήποτε αναφορές φασιστών, όπως της ηγεσίας του Αζερμπαϊτζάν. 
Τέτοια καθεστώτα πρέπει να απομονώνονται από κάθε δημοκρατικό πολίτη και να μην ακούγονται οι απόψεις τους. Είναι επικίνδυνες για την ανθρωπότητα και την παγκόσμια ειρήνη. 
Όσο για την αποκατάσταση της αλήθειας, ας πούμε και δυο λόγια για να γνωρίζει ο κόσμος. Στο Ναγκόρνο Καραμπάχ ζούσαν και ζουν Αρμένιοι. Ήταν από παλιά Αρμενική επαρχία. Ο πανούργος Στάλιν με το διαβολικό μυαλό, που εφάρμοσε το σύστημα του διαίρει και βασίλευε, φρόντισε να παραχωρήσει διοικητικά την περιοχή του Καραμπάχ στο Αζερμπαϊτζάν, παρά το γεγονός ότι ακόμη κι εκείνη τη στιγμή, όπως και σήμερα, το 90% του πληθυσμού του ήταν Χριστιανοί Αρμένιοι. 
Με την πτώση του Σοβιετικού καθεστώτος ο λαός του Καραμπάχ, θέλησε να αυτονομηθεί. Πώς θα μπορούσε να συνυπάρξει με τους σφαγείς των προγόνων του. Σήμερα το Καραμπάχ έχει δική του κυβέρνηση και δικό του στρατό. Δεν πολεμάει στο Καραμπάχ ο Αρμενικός στρατός. Μπορεί να είναι Αρμένιοι όσοι μάχονται αλλά ανήκουν στο στρατό του Ναγκόρνο Καραμπάχ. Όπως λέμε ότι είναι Αζέροι και όχι Τούρκοι αυτοί που μάχονται αυτή την ώρα στο μέτωπο του Αζερμπαϊτζάν, άλλο τώρα που προστέθηκαν και οι 4.000 Σύριοι Τζιχαντιστές, που έστειλε ο πατερούλης Ερντογάν. 
Όσο για την ιστορία, έχω να πω πως η περιοχή του Ναγκόρνο Καραμπάχ ήταν Αρμενική και κατοικούνταν από Αρμένιους, πολύ πριν συσταθεί σε κράτος το Αζερμπαϊτζάν, το οποίο κάνει την εμφάνισή του μόλις το 1918. Πιο πριν δεν υπήρχαν Αζέροι, αλλά φυλές Μογγόλων νομάδων. 
Σκεφτείτε ότι η Κόλα Κόλα είναι αρχαιότερη από το Αζερμπαϊτζάν, γιατί φτιάχτηκε το 1886. Αυτοί λοιπόν οι άνθρωποι μιλάνε για ιστορικά εδάφη που λένε ότι τους ανήκουν. 
Άλλες δυο περιοχές που ήταν αιώνες τώρα Αρμενικά εδάφη, είναι του Ναχιτσεβάν, Τουρκόφωνο κρατίδιο στα Νοτιοδυτικά σύνορα της Αρμενίας και η περιοχή γύρω από τη λίμνη Βαν, που κατέχει η Τουρκία. 
Αυτά για να μαθαίνει και ο κόσμος που δεν γνωρίζει και ακούει αρλούμπες από τα κανάλια, όπως αυτές που ξεστόμισε ο κ. Ευαγγελάτος από το Mega στην εκπομπή της Δευτέρας. Φαίνεται θα διάβαζε την ανακοίνωση του πρέσβη του Αζερμπαϊτζάν κ. Χουσεΐνοφ. 
Ας περάσει από το ψυχικό να του απονεμηθεί το παράσημο φιλίας προς τους Αζέρους.
-------------------------------------------------
Μα ούτε μια αρμένισα να μην ζητήσει πολιτικό άσυλο, να έρθει πρόσφυγας στην Ελλάδα; με το κινητό της, να ζητάει επιδόματα, διαμερίσματα, wifi..;;
--------------------------------------------------------------
Αρμένιοι εθελοντές αναχωρούν για το Αρτσάχ να πολεμήσουν τους Αζέρους και τους Τούρκους συμμάχους τους.


"Εμείς οι Αρμένιοι καθ’ όλη την διάρκεια της σπουδαίας ιστορίας μας έχουμε κληθεί πολλές φορές να υπερασπιστούμε την πατρίδα μας τον λαό μας τα εδάφη μας τα ιδανικά μας τα ήθη κ τα έθιμα μας. Καλούμαστε να το κάνουμε ακόμη μια φορά...
Ζήτω το Αρτσάχ!
Ζήτω η Αρμενία!"


=====================
 "O σιωπών δοκεί συναινείν"

Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου 2020

Θέατρο τη Δευτέρα: «Η ηδονή της τιμιότητος» του Λουίτζι Πιραντέλο

Ο ανατόμος του ανθρώπινου «είναι» και «φαίνεσθαι» Λουίτζι Πιραντέλο «αποκαλύπτει τη σχετικότητα των εννοιών «τιμή» – «ατιμία», «ηθική» – «ανηθικότητα», «ευγενής» – «ταπεινή» καταγωγή, τα μεγέθη, τα όρια, τις εκδηλώσεις τους μέσα στην κοινωνία της εποχής του, σαρκάζοντας την υποκρισία και ανηθικότητα των ισχυρών της κοινωνίας.

Στο κλασικό έργο «Η ηδονή της τιμιότητος», ο ανατόμος του ανθρώπινου «είναι» και «φαίνεσθαι» Λουίτζι Πιραντέλο «αποκαλύπτει τη σχετικότητα των εννοιών «τιμή» – «ατιμία», «ηθική» – «ανηθικότητα», «ευγενής» – «ταπεινή» καταγωγή, τα μεγέθη, τα όρια, τις εκδηλώσεις τους μέσα στην κοινωνία της εποχής του, σαρκάζοντας την υποκρισία και ανηθικότητα των ισχυρών της κοινωνίας.

Η Τασσώ Καββαδία στην παράσταση «Η ηδονή της τιμιότητος» του Λουίτζι Πιραντέλο (1976)

Το κεντρικό πρόσωπο του έργου, ένας πανέξυπνος φτωχοδιάβολος, ο Μπαλντοβίνο, βιοποριζόμενος με διάφορες μικροαπάτες, δέχεται μια άτιμη συμφωνία. Να παντρευτεί μια μικροαστή ορφανή, την οποία άφησε έγκυο ένας παντρεμένος αριστοκράτης, ο οποίος θέλει και να κουκουλώσει την ατιμία του και να συνεχίσει τη μοιχό σχέση του. Μπορεί η τιμιότητα να ξυπνήσει μέσα σε έναν ανέντιμο άνθρωπο; Ναι, απαντά ο Πιραντέλο, αντιπαραθέτοντας την ομολογία του Μπαλντοβίνο για τις ανέντιμες πράξεις του στο ψεύδος του αριστοκράτη που δε συγκαλύπτει και συνεχίζει τις άτιμες πράξεις του. Ο Μπαλντοβίνο, συνειδητοποιώντας το μέγεθος της ατιμίας του αριστοκράτη, θα ποθήσει αληθινά την τιμιότητα, επιβάλλοντας νέους όρους στην αρχική συμφωνία. ‘Η ο αριστοκράτης θα φύγει, οριστικά, από τη ζωή του ζευγαριού ή θα φύγει ο ίδιος. Με αυτή την αληθινά τίμια απόφασή του, ο Μπαλντοβίνο θα κερδίσει και την καρδιά της συζύγου του», σημειώνει σε κριτική της στο Ριζοσπάστη η Θυμέλη (Αριστούλα Ελληνούδη).

Η παράσταση που θα παρακολουθήσουμε σήμερα προβλήθηκε από την ΕΡΤ, στη σειρά «Το θέατρο της Δευτέρας», το 1976, σε σκηνοθεσία Σταμάτη Χονδρογιάννη. Τη μετάφραση του έργου έκανε ο Μάριος Πλωρίτης. Παίζουν οι ηθοποιοί: Βύρων Πάλλης, Τασσώ Καββαδία, Ηλίας Ασπρούδης, Γιάννης Κανδήλας, Χρήστος Μάντζαρης, Βασίλης Μητσάκης, Ισμήνη Μιχαηλίδου, Σπύρος Ολύμπιος, Νίτα Παγώνη.

Η Κατιούσα αγαπάει το θέατρο και προβάλει κάθε Δευτέρα από τις σελίδες της μια σειρά από ξεχωριστά έργα που βρίσκονται «αποθηκευμένα» στο πλούσιο Αρχείο της ΕΡΤ.

Για πολλά χρόνια «Το θέατρο της Δευτέρας» που προβαλλόταν από την κρατική ΕΡΤ αποτελούσε μια όαση πολιτισμού στο άνυδρο τηλεοπτικό (και όχι μόνο) τοπίο της εποχής, που καθήλωνε κάθε βδομάδα μπροστά στους δέκτες τους χιλιάδες τηλεθεατές.

Οι μεγαλύτεροι συγγραφείς του κόσμου, αλλά και πολλοί νεότεροι, Έλληνες και ξένοι, έργα του κλασικού και νεότερου ρεπερτορίου, δοσμένα από σημαντικούς θεατράνθρωπους κι ερμηνευμένα από μερικούς από τους καλύτερους ηθοποιούς που γέννησε αυτός ο τόπος, πέρασαν από τις ασπρόμαυρες και στη συνέχεια έγχρωμες οθόνες των τηλεοράσεων κι έφεραν κοντά στο θέατρο έναν κόσμο που δεν του δινόταν άλλου τύπου κίνητρα (ούτε λόγος για την απαραίτητη παιδεία…), για να προσεγγίσει, να απολαύσει και ν’ αγαπήσει τη συγκεκριμένη μορφή τέχνης.

Δείτε εδώ όλες τις παραστάσεις του “Θεάτρου τη Δευτέρα”

=====================

 "O σιωπών δοκεί συναινείν"

Δρ. ΕΛΕΝΗ ΘΕΟΧΑΡΟΥΣ - Dr. ELENI THEOCHAROUS: Καλούμε τον υπου- ργό Εξωτερικών, κ. Νίκο Χριστοδουλίδη, να καταγγείλει την επίθεση στην ΕΕ.


Καταγγέλλουμε τη νέα μεγάλης κλίμακος επίθεση των δυνάμεων του Αζέρου δικτάτορα Αλίγιεφ -κληρονομικώ δικαίω- κατά του Αρτσάχ.

Την επίθεση είχε προαναγγείλει πριν μια εβδομάδα ο Ερντογάν ενώ τουρκικές και αζερικές δυνάμεις έκαναν κοινές στρατιωτικές ασκήσεις στο Ναχιτσεβάν.

Οι δυνάμεις των Αρμενίων αμύνονται σθεναρώς. Κατερρίφθησαν δυο ελικόπτερα και αρκετά μη επανδρωμένα αεροπλάνα του στρατού του Αζερμπαϊτζάν. Υπάρχουν θύματα μεταξύ των αμάχων.

Καλούμε τον υπουργό Εξωτερικών, κ. Νίκο Χριστοδουλίδη, να καταγγείλει την επίθεση στην ΕΕ.

 

ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ – ΚΙΝΗΜΑ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ

ΚΥΡΙΑΚΗ 27 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2020





*Φωτογραφία από το αρχείο του Κινήματος Αλληλεγγύη

Όπως έχει πληροφορηθεί ο κυπριακός λαός, το Αζερμπαϊτζάν ξεκίνησε μια μεγάλης κλίμακος επίθεση εναντίον του Αρτσάχ σε όλο μήκος της γραμμής καταπαύσεως του πυρός.

Η επίθεση αυτή προετοιμάζεται εδώ και αρκετά χρόνια, το μεγαλύτερο ποσοστό του προϋπολογισμού του Αζερμπαϊτζάν που είναι τεράστιο, πήγαινε σε αγορά εξοπλισμών, ενώ ο λαός παρέμενε στην απόλυτη φτώχεια προκειμένου να εκδικηθούν τους Αρμενίους του Ναγκόρνο Καραμπάχ. Δηλαδή, τον γηγενή πληθυσμό ο οποίος έζησε 80 χρόνια αφόρητης σκλαβιάς και κατάφερε με ποταμούς αιμάτων να απελευθερωθεί.

Συνεπώς καλούμε τον κάθε πατριώτη να μην χρησιμοποιεί τον όρο αποσχιστικό κίνημα ή αυτονομιστικό κίνημα για το Ναγκόρνο Καραμπάχ: Είναι ένα απελευθερωτικό κίνημα το οποίο έγινε για να κερδίσει ο λαός το δικαίωμα της αυτοδιάθεσης που έχει ο κάθε λαός σε όλο τον κόσμο, σύμφωνα με τον καταστατικό χάρτη του ΟΗΕ.

Ότι αφορά τις συγκρούσεις αυτές κάθε αυτές, φαίνεται ότι «έσπασε τα μούτρα του» για άλλη μια φορά το Αζερμπαϊτζάν μπροστά στη σθεναρή αντίσταση του αρμενικού λαού.

Δύο μικρές περιοχές που είχαν καταληφθεί στην περιοχή έχουν ανακαταληφθεί κατά τη διάρκεια της νύχτας ενώ έχει αρκετές απώλειες σε έμψυχο υλικό και σε όπλα, οπλικά συστήματα, ελικόπτερα, μη επανδρωμένα αεροσκάφη και άρματα μάχης του Αζερμπαϊτζάν.

Σε καμία περίπτωση δεν επιθυμούμε τον πόλεμο. Καταδικάζουμε τον οποιοδήποτε πόλεμο, την οποιαδήποτε σύγκρουση, και θα θέλαμε το Αζερμπαϊτζάν να καταλάβει πως οι άνθρωποι αυτοί δικαιούνται την Ελευθερία τους και να σταματήσει να επιτίθεται κάθε τόσο.

 

ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ – ΚΙΝΗΜΑ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ

ΔΕΥΤΕΡΑ 28 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2020



=====================
 "O σιωπών δοκεί συναινείν"

Γώγος για κρουαζιερόπλοιο: Δεν δικαιολογούνται τόσα πολλά ψευδώς θετικά τεστ (Ερωτηματικά και άλλα Ερωτήματα)

 

Εξήγηση για το πως βρέθηκαν και τα 12 τεστ που έγιναν στο κρουαζιερόπλοιο Mein Schiff 6 να είναι ψευδώς θετικά επιχείρησε να δώσει μιλώντας ο καθηγητής και Μέλος Επιτροπής, Χαράλαμπος Γώγος, στο LIVE NEWS και τον Νίκο Ευαγγελάτο.

«Δεν ξέρω τι είδους τεστ έγιναν. Ακουσα ότι ήταν οριακά θετικά και προφανώς κάποιο λάθος έχει γίνει» πρόσθεσε.

Για το πως μπορεί να βγήκαν θετικά αρχικά και τα 12 τεστ είπε ότι «στα μοριακά τεστ μπορεί να υπάρχει κάποια εξωγενής εστία από το εργαστήριο. Αν υπάρχει κάποιο κομμάτι ιού στο εργαστήριο μπορεί να περάσει στο σύστημα. Δεν δικαιολογούνται τόσα πολλά ψευδώς θετικά τεστ».

Πρέπει να πέσουν οι αριθμοί

Σταθερή  παραμένει η κατάσταση με τα κρούσματα κοροναϊού στην Αττική, όπως ανέφερε ο καθηγητής, ωστόσο, τα νούμερα είναι υψηλά ώστε να πούμε ότι μπορούμε να είμαστε ευχαριστημένοι.

«Σταθεροποίηση σε τέτοια νούμερα ψηλά δεν είναι ικανοποιητική. Πρέπει να πέσουνε οι αριθμοί, πρέπει να ελαττωθεί ο αριθμός των θετικών τεστ σε σχέση με τον συνολικό αριθμό των τεστ. Αυτό έχει μεγάλη σημασία γιατί αν γίνονται πολλά τεστ πρέπει να δούμε να εκατοστιαίο ποσοστό των θετικών» ανέφερε.

Έχει σταθεροποιηθεί κάπως ο αριθμός των νοσηλευομένων και των νοσούντων σε μονάδες, παραμένει όμως αρκετά υψηλός.

«Τα μέτρα πρέπει να τηρηθούν, η συμμόρφωση πρέπει να ‘ναι 100% αυτή τη στιγμή. Είναι μια επικίνδυνη περίοδος τώρα, είναι λίγο πριν μπούμε στη χειμερινή περίοδο που θα κλειστούμε μέσα σε κλειστούς χώρους. Ο κίνδυνος είναι μεγάλος» τονίζει.

«Για να μην προχωρήσουμε σε μέτρα πιο επώδυνα θα πρέπει να τηρηθούν τα μέτρα αυτά, των οποίων τα αποτελέσματα θα δούμε από την προσεχή εβδομάδα» καταλήγει ο καθηγητής.

Όσον αφορά το αλαλούμ με τα κρούσματα κοροναϊου σε κρουαζιερόπλοιο ανέφερε πως δεν δικαιολογούνται τόσα πολλά ψευδοθετικά μαζικά τεστ.

https://www.aftodioikisi.gr/ygeia/gogos-gia-kroyazieroploio-den-dikaiologoyntai-tosa-polla-pseydos-thetika-test/

=====================
 "O σιωπών δοκεί συναινείν"

Σε τραγική κατάσταση ο Στηβ Κακέτσης – «Δε του έμεινε τίποτα»



Ο Στηβ Κακέτσης υπήρξε ένας από τις πιο ισχυρούς επιχειρηματίες, της αθηναϊκής διασκέδασης με θρυλικά μαγαζιά όπως η “Νεράϊδα”, στην οποία φιλοξενήθηκαν και τραγούδησαν κορυφαία ονόματα του ελληνικού πενταγράμμου.

Ο 70χρονος, σήμερα, πρώην ιδιοκτήτης του θρυλικού νυχτερινού κέντρου περνά δύσκολες στιγμές, με τα οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει. Ο Στηβ Κακέτσης, ο οποίος έχει συνδέσει το όνομα του, ως επιχειρηματίας, με τις λέξεις γαλαντόμος, καλοπληρωτής, αξιοσέβαστος στην πιάτσα της νυχτερινής διασκέδασης, ντόμπρος και ειλικρινής ανοίγει την καρδιά του, στο TLife και περιγράφει τη δύσκολη, οικονομική κατάσταση, στην οποία έχει περιέλθει, λέγοντας πως σήμερα ζει με τις αναμνήσεις, δεν του έχει μείνει τίποτα από την περιουσία που είχε και πως ο μονάκριβος γιος του, ο οποίος δραστηριοποιείται στην Αμερική είναι εκείνος που τον στηρίζει.

-Είστε ένας άνθρωπος που βιώσατε μεγάλες στιγμές δόξας, συνεργαστήκατε με τα κορυφαία ονόματα του ελληνικού πενταγράμμου. Κάνοντας έναν απολογισμό τι κρατάτε;

Δεν έμεινε τίποτα κοριτσάκι μου, δεν έμεινε τίποτα όταν έφυγα από τη νύχτα, τι να μείνει.. Ζω με τις αναμνήσεις μου.

-Υπήρξατε πολύ ισχυρός επιχειρηματίας, έχετε περάσει δύσκολες στιγμές;

Όχι πέρασα, τώρα περνάω δύσκολα…

Ο Στηβ Κακέτσης με ειλικρίνεια και χωρίς να μασά τα λόγια του, μιλά στο TLife για την οικονομική καταστροφή την οποία υπέστη, όταν είδε την 38χρονη αυτοκρατορία του να καταρρέει και να βάζει λουκέτο στο μαγαζί του, λόγω χρεών.

Ο Στιβ Κακέτσης έχοντας ψυχή αντρίκια, έδωσε τη δική του μάχη, για να διαχειριστεί υλικά και ψυχικά όλη αυτή την δυσάρεστη κατάσταση, με τα χρέη στο Δημόσιο που είχαν συσσωρευτεί. Μάλιστα εξηγεί στο TLife ότι λόγω των οφειλών, δεν μπορεί να πάρει σύνταξη.

Πώς, όμως, ζει σήμερα ο άλλοτε κραταιός άντρας της νυχτερινής διασκέδασης; Όπως λέει στο TLife, βιοπορίζεται από  κάποιες οικονομίες που έχει, ωστόσο “τα έτοιμα τελειώνουν” όπως δηλώνει.  Λέει, επίσης ότι ο γιος του Μάκης, το καμάρι του είναι εκείνος που τον στηρίζει σε όλο αυτό το δύσκολο μονοπάτι που διανύει στη ζωή του, ο 70χρονος πρώην επιχειρηματίας.

Ο Μάκης Κακέτσης είναι το μοναχοπαίδι του επιχειρηματία με την αγαπημένη ηθοποιό, Κατιάνα Μπαλανίκα. Έχοντας σπουδάσει οικονομικά στο London School of Economics, o 43χρονος, σήμερα, Μάκης Κακέτσης ζει μόνιμα στο εξωτερικό και συγκεκριμένα στην Νέα Υόρκη όπου διατηρεί το δικό του χρηματιστηριακό γραφείο. Με τον πατέρα του έχουν χτίσει μια πολύ ζεστή ανθρώπινη σχέση με την αγάπη και το ενδιαφέρον να είναι ουσιαστικά στη ζωή τους.-Παίρνετε σύνταξη έτσι δεν είναι;

Όχι όχι. Άμα χρωστάς στο δημόσιο πώς να πάρεις σύνταξη
-Πώς τα βγάζετε πέρα; Πώς συντηρείστε
Ζω από τα έτοιμα που έχω.
-Δεν νιώθετε ανασφάλεια ότι τα έτοιμα τελειώνουν;
Έχω το γιο μου, ο οποίος με στηρίζει.

-Για τα χρέη που έχουν συσσωρευτεί έχετε προχωρήσει σε κάποια ρύθμιση;
-Βέβαια,ναι

Τέλος, ο Στηβ Κακέτσης αναφέρει πως λόγω χρεών αναγκάστηκε, πέρυσι, να προχωρήσει στην πώληση του σπιτιού του και σήμερα ζει στο νοίκι.
“Βέβαια και τώρα ζω στο ενοίκιο, τι να κάνω, να μείνω στο δρόμο; Δεν είναι ευχάριστα τα πράγματα”

https://www.aftodioikisi.gr/koinonia/se-tragiki-katastasi-o-stiv-kaketsis-de-toy-emeine-tipota/

===================== 
"O σιωπών δοκεί συναινείν"

Νέος κορωνοϊός Covid-19 – Οδηγίες


Στην πόλη Wuhan,επαρχία Hubei, στην Κίνα, εμφανίστηκε συρροή κρουσμάτων πνευμονίας. Στις 9 Ιανουαρίου 2020 οι υγειονομικές αρχές της Κίνας ανακοίνωσαν ότι πρόκειται για νέο στέλεχος κορωνοϊού (2019-nCoV). Οι κορωνοϊοί είναι μία ομάδα ιών που συνήθως προκαλούν αναπνευστικές λοιμώξεις με ποικίλη σοβαρότητα στον άνθρωπο και στα ζώα. Εκτιμάται ότι περίπου το ένα τρίτο των λοιμώξεων ανώτερου αναπνευστικού στον άνθρωπο μπορεί να προκαλείται από κορωνοϊούς.

Ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ), παρακολουθεί από την αρχή τις εξελίξεις και βρίσκεται σε συνεχή επικοινωνία τόσο με το Ευρωπαϊκό Κέντρο Πρόληψης και Ελέγχου Νοσημάτων (ECDC) όσο και τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (WHO). Ο ΕΟΔΥ παραμένει σε επαγρύπνηση σχετικά με ενδεχόμενα κρούσματα της νόσου σε ταξιδιώτες ενώ έχει ήδη εκδώσει και επικαιροποιεί συστηματικά ενημερωτικό υλικό και εξειδικευμένες οδηγίες, που μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα μας.

Ημερήσιες Εκθέσεις

Ημερήσια έκθεση επιδημιολογικής επιτήρησης λοίμωξης από το νέο κορωνοϊό (COVID-19) – Δεδομένα έως 29/09/2020

=====================
 "O σιωπών δοκεί συναινείν"

Στατιστική Ακολουθούν βασικές στατιστικές από το Παγκόσμιο Παρατηρητήριο Υγείας του ΠΟΥ. - Statistics Below are key statistics from WHO’s Global Health Observatory.

https://www.who.int/
Ελλάδα - Η Αθήνα είναι η πρωτεύουσα της Ελληνικής Δημοκρατίας. 
Περιοχή ΠΟΥ: Ευρωπαϊκή Περιφέρεια 
Ιστοσελίδα Country Office Ταξιδιωτικές συμ 

 Greece - Athens is the capital city of the Hellenic Republic. 
WHO Region: European Region Country Office 
Website Travel Advice 

Countries - https://www.who.int/countries/en/#G

All countries which are Members of the United Nations may become members of WHO by accepting its Constitution. Other countries may be admitted as members when their application has been approved by a simple majority vote of the World Health Assembly. Territories which are not responsible for the conduct of their international relations may be admitted as Associate Members upon application made on their behalf by the Member or other authority responsible for their international relations. Members of WHO are grouped according to regional distribution (194 Member States).

More about WHO's work with countries


 =====================
 "O σιωπών δοκεί συναινείν"