Κυριακή 2 Απριλίου 2017

«Σ’ αυτή τη μάχη μπήκα για να αποτινάξουμε τα μνημόνια»

Η Ζωή Κωνσταντοπούλου στο Παρίσι, στην πορεία με το κίνημα «Ανυπότακτη Γαλλία» 
του Ζαν-Λικ Μελανσόν, στις 18 Μαρτίου

Γενική ανυπακοή και άρνηση πληρωμής φόρων και εισφορών, στο πνεύμα του Αμερικανού ιντιβιντουαλιστή Χένρι Ντέιβιντ Θόρο, προτείνει η επικεφαλής της Πλεύσης Ελευθερίας, Ζωή Κωνσταντοπούλου, πιστεύοντας ότι οι Ελληνες κι οι Ελληνίδες είναι ώριμοι-ες να ρίξουν το καθεστώς των μνημονίων, να βρουν την πίστη στον εαυτό τους και τις δυνάμεις τους, να παλέψουν και να νικήσουν

• Διαβάζουμε ότι η Πλεύση Ελευθερίας λειτουργεί αμεσοδημοκρατικά και ότι η δομή της διαφέρει από αυτήν άλλων πολιτικών κομμάτων και είστε ανοιχτή στην κοινωνία. Υπάρχει ανταπόκριση του κόσμου;

Η Πλεύση Ελευθερίας είναι μια μάχη, ένα κίνημα απελευθέρωσης της χώρας και των ανθρώπων, όχι «άλλο ένα κόμμα». Γεννιέται από εκείνους που είναι έτοιμοι να αγωνιστούν, να διακινδυνεύσουν, να εκτεθούν. Με ανιδιοτέλεια, αυταπάρνηση και κόστος.

Τη συγκροτούμε με κινηματικές δράσεις και έμπρακτες πρωτοβουλίες (Οχι στα Ναι τους, Δικαιοσύνη για όλους, Ανυπακοή, Δεν υποκλίνομαι), και όχι με γραφειοκρατικούς μηχανισμούς.

Παρά τη φίμωση, την προπαγάνδα, τον υπόγειο και φανερό πόλεμο, που μαίνεται όχι μόνο από το σύστημα αλλά και από το παράλληλο κρυφο-σύστημα κάποιων βολεμένων και ακριβοπληρωμένων δήθεν επαναστατών, η ανταπόκριση του κόσμου είναι μεγάλη, σε ολόκληρη τη χώρα και στη διασπορά. ...

Πέμπτη 30 Μαρτίου 2017

Ο άνθρωπος με το γαρύφαλλο Η σύντροφός του Έλλη Παππά του δίνει ένα κόκκινο γαρύφαλλο. Το κρατάει με ένα χαμόγελο. Ο φακός αιχμαλωτίζει τη στιγμή, η φωτογραφία κάνει το γύρο του κόσμου (σε 4 video)

Νίκος Μπελογιάννης | Μην καρτεράτε να λυγίσουμε
Αφιέρωμα στον ήρωα Νίκο Μπελογιάννη (1915-1952). Τραγούδι: Μην καρτεράτε να λυγίσουμε. Μουσική: Θωμάς Μπακαλάκος, Στίχοι/Ποίηση: Φώτης Αγγουλές. 
Ομιλία/Έναρξη: Από την ταινία "Ο άνθρωπος με το γαρύφαλλο" του Ν.Τζίμα (1980).

Κι εφέτος η πρωτοχρονιά στη φυλακή με βρίσκει
κι άδειο κανίσκι ειν' η καρδιά και μαύροι γύρω μου ίσκιοι.

Κι έτσι καθώς σε σκέφτομαι χαρά που μού 'χεις λείψει
μου σιγοτραγουδά η βροχή του σύννεφου τη θλίψη.

Μην καρτεράτε να λυγίσουμε μήτε για μια στιγμή
μητ' όσο στην κακοκαιριά λυγάει το κυπαρίσσι
έχουμε τη ζωή πολύ, πάρα πολύ αγαπήσει.

Γράφει ο kokkiniotis

Τα χαράματα της Κυριακής 30 Μάρτη 1952, πριν την αυγή, στις 4.10′ το πρωί κάτω από το φως των προβολέων, οι σφαίρες του εκτελεστικού αποσπάσματος της αμερικανοκρατίας εκτελούν τον κομμουνιστή αγωνιστή Νίκο Μπελογιάννη μαζί με τρεις ακόμα από τους συγκατηγορούμενούς του, τους Δημήτρη Μπάτση, Ηλία Αργυριάδη και Νίκο Καλούμενο.

Κατά τη διάρκεια της δίκης, αμέσως μετά την ιστορική απολογία του, η σύντροφός του Έλλη Παππά του δίνει ένα κόκκινο γαρύφαλλο. Το κρατάει με ένα χαμόγελο. Ο φακός του Δήμου Σακελλαρίου αιχμαλωτίζει τη στιγμή, η φωτογραφία κάνει το γύρο του κόσμου.

Παγκόσμια η ευαισθητοποίηση και οι εκκλήσεις για την αποτροπή του εγκλήματος. Ο μεγάλος ζωγράφος Πάμπλο Πικάσο ενώνει τη φωνή του με όσους ζητούν να σωθεί η ζωή του, να μη γίνει αυτή η κρατική δολοφονία. Αφιερώνει μάλιστα στον Νίκο Μπελογιάννη ένα σκίτσο του που σηματοδοτεί πλέον τη διεθνή καμπάνια για να σωθεί «ο άνθρωπος με το γαρύφαλλο».
Το σκίτσο αυτό, μαζί με τη φωτογραφία, ταξίδεψε στο χώρο και στο χρόνο. Έγινε εξώφυλλο βιβλίων, πίνακας, τραγούδι, ποίημα, ταινία.
Το τραγούδι «Ο Μπελογιάννης ζει», σε στίχους Δημήτρη Ραβάνη – Ρεντή, τραγουδήθηκε έκτοτε σε πολλές εκδοχές. (Στη συγκλονιστικότερη κατά τη γνώμη μας εκτέλεση το ακούγαμε από τον γνωστό ηθοποιό Ηλία Λογοθέτη, στα πρώτα χρόνια της μεταπολίτευσης στο αντάρτικο «Λημέρι» του Πάνου Τζαβέλλα που μεσουρανούσε τότε παράλληλα με το «Ταμπούρι».)

Στην πλήρη τους εκδοχή, οι στίχοι είναι οι παρακάτω:

Μαρία Φωκά. Η γνωστή ηθοποιός που καταδικάστηκε σε ισόβια για κατασκοπεία, μαζί με τον Μπελογιάννη

Η Μαρία Φωκά, για τους νεότερους, ήταν η αγαπημένη γιαγιά των σίριαλ, αλλά για τους παλαιότερους, που διατηρούν μνήμες απο τα χρόνια του πολέμου, ήταν μια σεμνή αγωνίστρια του θεάτρου και της ζωής.Η Φωκά στα μαύρα χρόνια της γερμανικής κατοχής πήρε μέρος στην Εθνική Αντίσταση και ως μέλος του ΚΚΕ συμμετείχε στους αγώνες.
Πάλεψε για τις ιδέες της και στα μεταπολεμικά χρόνια κάθισε στο εδώλιο και καταδικάστηκε ως κατάσκοπος κατά της Ελλάδας! Ηταν η εποχή του ψυχρού πολέμου και οι κομμουνιστές αντιμετωπίζονταν ως πράκτορες της Σοβιετικής Ένωσης.
Την περίοδο της παρανομίας του ΚΚΕ, ήρθε σε επαφή με αριστερούς στο Παρίσι, που της έδωσαν χρήματα, για να τα μεταφέρει στο κόμμα στην Αθήνα. Έλειπε, όμως, ο άνθρωπος, στον οποίο έπρεπε να παραδώσει τα χρήματα. Ετσι, η Φωκά του άφησε ένα σημείωμα. ...

Όταν ο Τσίπρας έλεγε «εθνικό έγκλημα» την πώληση της ΔΕΗ [Βίντεο] (Συνέπεια ενός πολιτικού απατεώνα)


«Ας το βάλουν καλά στο μυαλό τους. Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν πρόκειται να συμβιβαστεί με την ιδέα ότι η ΔΕΗ θα ξεπουληθεί», έλεγε ο Τσίπρας

Τα λόγια της Μαλβίνας Κάραλη και η Σάτιρα της είναι ακόμη επίκαιρα στις μέρες μας, 
γεγονός που καθιστά την Μαλβίνα ως την Πρώτη Αγανακτισμένη Ελληνίδα

Η πώληση μονάδων της ΔΕΗ, που όπως φαίνεται, συμπεριλαμβάνεται στους όρους για να κλείσει η αξιολόγηση, έχει προκαλέσει αντιδράσεις σε κυβέρνηση και κόμμα.
Και όχι άδικα, αν σκεφτεί κανείς τι αγώνα είχαν δώσει στον ΣΥΡΙΖΑ, αλλά και προσωπικά ο Αλέξης Τσίπας για το δημόσιο χαρακτήρα της ΔΕΗ.

Αξίζει να θυμηθεί κανείς και να θυμηθεί και ο Αλέξης Τσίπρας τα όσα έλεγε το καλοκαίρι του 2014, στο Αμύνταιο, από όπου χαρακτήριζε «εθνικό έγκλημα που πρέπει να αποτραπεί» το νομοσχέδιο της τότε κυβέρνησης Σαμαρά- Βενιζέλου, ενώ καλούσε τους πολίτες, ανεξαρτήτως πολιτικών πεποιθήσεων, «να συγκροτήσουν ένα παλλαϊκό κοινωνικό και πολιτικό μέτωπο».  


Όλη η ομιλία του Αλέξη Τσίπρα στο ΑΗΣ-Αμυνταίου-Φιλώτα της ΔΕΗ:

Τετάρτη 29 Μαρτίου 2017

Ζωή Κωνσταντοπούλου: Κάποιοι δεν σέβονται ούτε τους Έλληνες πολίτες, ούτε την πατρίδα, την ιστορία, ούτε τον εαυτό τους. Εγώ θα συνεχίσω να σέβομαι το ΟΧΙ μας και να τηρώ τον λόγο μου.



Σήμερα ο κ.Σκουρλέτης κατήγγειλε τον εαυτό του, που θα ψηφίσει Ναι στο ξεπούλημα καί της ΔΕΗ, όσο-όσο, στα "βαποράκια συμφερόντων". Θα το κάνει, λέει, από...σεβασμό στη...δημοκρατία και τη...συλλογικότητα. Μια νέα παρεοκρατία, προσώπων προ πολλού ξεπουλημένων, δίνει το δικό της αγώνα παραμονής στην εξουσία.

Η Δημοκρατία βρίσκεται στο ΟΧΙ του Δημοψηφίσματος κι όχι στα ξετσίπωτα Ναι του Καθεστώτος.

Η συλλογικότητα δεν είναι ούτε ομερτά ούτε συνενοχή στο έγκλημα.

Θα υπερασπιστούμε το ΟΧΙ μας απέναντι στα Ναι τους. Και θα μπούμε μπροστά για να αποτρέψουμε και να ανατρέψουμε καί αυτό το ξεπούλημα, όπως σήμερα και κάθε Τετάρτη μπαίνουμε μπροστά αποτρέποντας τους παράνομους πλειστηριασμούς.

=====================
 "O σιωπών δοκεί συναινείν"

Για τον Νίκο Μπελογιάννη (VIDEO - Φώτο και Σχετικά)

Οι Τσιριμώκοι των ημερών μας βεβηλώνουν και το μνημείο του Ν. Μπελογιάννη
Της Τ. Γ.

Αν ο Λουντέμης είχε γνωρίσει τον Τσίπρα, ίσως γι αυτόν να 'χε γράψει πως "ειπώθηκαν τόσα ψέματα που ντράπηκαν τα ίδια, μιας και δεν ντρέπονταν τα στόματα που τα 'λεγαν".

Το όνειδος της αριστεράς, το πλυντήριο των νεοφιλελέ πολιτικών, 'κείνος που με τη στάση του έκανε να φαίνεται μύθος, το ήθος της αριστεράς, αυτός που απ' όλες τις προεκλογικές δεσμεύσεις του το μόνο που πραγμάτωσε ήταν "η συμμαχία με το διάβολο", προς ίδιον πάντα όφελος, αφού μαγάρισε την Καισαριανή, πήγε σήμερα να βεβηλώσει και το μνημείο του Ν. Μπελογιάννη.

Αραγε την ώρα που ξεστόμιζε πως "ο Ν. Μπελογιάννης έγινε σύμβολο του αγώνα για την ειρήνη και τη δημοκρατία", διόλου δε συλλογίστηκε τί συμβολίζει ο ίδιος στο νου και την ψυχή κάθε έντιμου ανθρώπου;

Κι όταν κοιτούν κατάματα την ιστορία, όπως μας πληροφόρησε ο κ. πρόεδρος της βουλής, με ποιο τρόπο εμπνέονται απ' τους αγωνιστές οι Τσιριμώκοι των ημερών μας;

Ρητορικά ερωτήματα που απλά προσπαθούν να δώσουν διέξοδο στην οργή μας...

Μα όσες επισκέψεις κι αν κάνουν σε τόπους ιερούς, την δική τους ανίερη συμπεριφορά δεν μπορούν να σκεπάσουν ... Οσες αναφορές κι αν κάνουν στην μεγαλοσύνη γνήσιων αγωνιστών, την δική τους ουτιδανότητα δεν μπορούν να καλύψουν...

Τουναντίον πιότερο φαίνεται η δική τους γύμνια, πιότερο κραυγάζει η δική τους αναξιοπρέπεια...

Σχετικά από το αρχείο μας:

Κομπόστ από τα κλαδεύματα του ελαιώνα




Κλαδεύουν τις ελιές (μόνο) όταν γεράσουν;
Τι καταλαβαίνουμε όταν ένας ιταλός καθηγητής πανεπιστημίου έρχεται στη χώρα μας για να διδάξει «κλάδεμα ελιάς»;

Οι χυμοί κυκλοφορούν σε ένα λεπτό εξωτερικό στρώμα του φλοιού. Ετσι εξηγείται πώς γίνεται να καρποφορεί αποδοτικά ένα γηραιό δέντρο που του λείπει σχεδόν όλο το εσωτερικό του κορμού του


Ο Ελαιώνας, πέρα από τη συμβολική αξία του για την πόλη της Αθήνας, μας θυμίζει και το πόσο μακρόβιο δέντρο είναι η ελιά, παρ’ όλες τις ταλαιπωρίες που μπορεί να υποστεί από την άγνοια ή την αδιαφορία των ανθρώπων. Και στη χώρα που ο μύθος επιμένει ότι πρωτοεμφανίστηκε ως θεϊκό δώρο συναντάς σήμερα άφθονα δέντρα όχι απλώς αφρόντιστα αλλά και κακοποιημένα από λάθος κλαδέματα ή από καθόλου κλαδέματα, τη στιγμή που το θεωρούμε το υπ’ αριθμόν 1 εξαγωγικό προϊόν μας. Οταν λοιπόν ήλθε στην Ελλάδα ο ιταλός καθηγητής στο Πανεπιστήμιο της Πίζας Riccardo Gucci, προσκεκλημένος από το oliveoilseminars.com, το ΒΗΜΑScience ήταν εκεί και παρακολούθησε τις ομιλίες του αλλά και τον ακολούθησε υπομονετικά σε όλη την περιήγησή του σε ελαιώνες της Αττικής όπου ο καθηγητής έκανε υποδειγματικά κλαδέματα που τα συνόδευε με καίριες παρατηρήσεις σχετικά με το πώς και το γιατί κόβουμε έστω και μερικά φύλλα από το κάθε δέντρο. Το κλάδεμα, όπως έχει γράψει σε μερικές από τις μελέτες του που έχουν γίνει σημείο αναφοράς στη διεθνή βιβλιογραφία αλλά και επανέλαβε εδώ όταν τον ρωτήσαμε σχετικά, όταν γίνει σωστά, δίνει χρόνια και καρπό παραπάνω στην ελιά. 

Στις επόμενες σελίδες λοιπόν θα βρει ο αναγνώστης το καταστάλαγμα των όσων είπε και έδειξε ο ιταλός ειδικός. ...

Αν οι σημερινοί προδότες ζούσαν στην εποχή των τότε πατριωτών-ηρώων θα ήταν οι κοτζαμπάσηδες, οι προεστοί της εποχής, οι υπέρμαχοι της "νομιμό- τητας" των φόρων του σουλτάνου, και της "κανονικότητας" του ραγιά,

Μουσικό απόσπασμα από το θεατρικό έργο του Μήτσου Ευθυμιάδη:
"Προστάτες", που ανέβηκε στο υπόγειο του Θεάτρου Τέχνης το 1975, σε σκηνοθεσία Καρόλου Κουν.
Μουσική: Χρήστος Λεοντής
Στίχοι: Μήτσος Ευθυμιάδης
Τραγουδά ο Μανώλης Μητσιάς

Μια φορά κι έναν καιρό, στον τόπο τούτο το μικρό
ζούσαν κάτι φουκαράδες, οι ραγιάδες.
Κοτζαμπάσηδες πασάδες και σεβάσμιοι δεσποτάδες
κυβερνούσανε τη χώρα, καλή ώρα.

Τη δεκάτη ο τσιφλικάς, δώστου κόψιμο ο πασάς
κι υπαγόρευε το ράσο: «Σφάξε με αγά μ' ν' αγιάσω».
Κοτζαμπάσηδες πασάδες και σεβάσμιοι δεσποτάδες
κυβερνούσανε τη χώρα, καλή ώρα.

Κι έτσι οι τρεις από κοινού πίναν το αίμα του λαού
αφού τότε τσιφλικάδες ήσανε οι μπουρζουάδες.
Κοτζαμπάσηδες πασάδες και σεβάσμιοι δεσποτάδες
κυβερνούσανε τη χώρα, καλή ώρα.

Σε μία χώρα προτεκτοράτο, χωρίς να έχει ανακτήσει οντότητα κυρίαρχου κράτους από την επανάσταση του 1821 μέχρι και σήμερα, πάντα σε σφαίρες επιρροής ξένων επικυρίαρχων πάντοτε βρίσκονταν οι "χρήσιμοι ηλίθιοι" για να τους υπηρετήσουν, εκχωρώντας την εθνική μας κυριαρχία, δήθεν για την συμμετοχή μας σε ενώσεις ΝΑΤΟ, ΕΕ κλπ με έναν λαό να τους ακολουθεί ως οπαδός και να ελπίζει στα ψίχουλα που πέφτουν από το τραπέζι του "μεγάλου φαγοποτίου" και να υπερασπίζεται πρόσωπα και όχι πολιτικές και τα συμφέροντα του ως λαός.

Τίμιε αναγνώστη μας στον υπότιτλο γράφουμε:

Τρίτη 28 Μαρτίου 2017

Η ΕΕ θα έπρεπε να ντρέπεται και να απολογείται. 60 χρόνια μετά, δεν υπάρ- χει τίποτε για να γιορταστεί. Η Ομιλία μου στη Ρώμη, στη Διάσκεψη Plan B


Η Ζωή για τα 60 χρόνια από την ίδρυση της ΕΕ:

«Δεν υπάρχει τίποτε για να γιορτάζουμε ή για να είναι κανείς περήφανος.

Η ΕΕ θα έπρεπε να ντρέπεται και να απολογείται.

Δεν διαπραγματευόμαστε
με τους δυνάστες του ελληνικού λαού»




ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - 28 Μαρτίου 2017

Δεν υπάρχουν μόνο αυτοί που γιορτάζουν και καμαρώνουν για τα 60 χρόνια της ΕΕ, την ώρα που αυτή τρώει τους λαούς της.
Υπάρχουν κι αυτοί που αντιστέκονται και ετοιμάζουν το Σχέδιο για την απόκρουση της Ευρωπαϊκής Δεσποτείας.
Στη Ρώμη πριν λίγες ημέρες έγινε η 4η Διάσκεψη του Plan B, ως Αντισύνοδος στους εορτασμούς.
Η Ζωή Κωνσταντοπούλου άνοιξε τις εργασίες μαζί με τον Ζαν Λυκ Μελανσόν και τον Στέφανο Φασίνα. Οι τρεις τους και ο Οσκαρ Λαφοντέν είναι οι ιδρυτές της Ευρωπαϊκής Πρωτοβουλίας. Στην ομιλία της η Ζωή μίλησε για την Ανυπακοή ως τη νέα Αντίσταση για τους Ευρωπαϊκούς λαούς και κάλεσε τους συμμετέχοντες να στηρίξουν την ανυπακοή του ελληνικού λαού.
Σε ειδικό πάνελ για την Ανυπακοή μίλησε ο Διαμαντής Καραναστάσης, εκπροσωπώντας την Πλεύση Ελευθερίας και κάλεσε τους συμμετέχοντες να απελευθερώσουν την ανυπακοή που είναι εγγενής σε όλους μας, ως το υπέρτατο όπλο διεκδίκησης.
Η Διάσκεψη υιοθέτησε Διακήρυξη με την πρόταση της Ζωής για απόκρουση των διαπραγματεύσεων με τους δυνάστες του ελληνικού λαού και στήριξη της ανυπακοής και της αντίστασης.
-Επισυνάπτονται φωτογραφίες
-Ακολουθεί η πλήρης ομιλία της Ζωής, την οποία μπορείτε να παρακολουθήσετε εδώ:

Τρομοκρατήστες τους στην νομιμότητα: Υπογράψτε εδώ για να στηρίξουμε την μήνυση κατά του Αλέξη Τσίπρα για εσχάτη προδοσία

Υπογράψτε εδώ για να στηρίξουμε την μήνυση κατά του Αλέξη Τσίπρα για εσχάτη προδοσία
https://secure.avaaz.org/el/petition/Ston_Elliniko_Lao_Stirixi_se_minysi_kata_toy_prothypoyrgoy_Alexi_Tsipra_gia_eshati_prodosia/?aNlJPeb
Via Quadro 27 D 80070 S
Avv. Antonios Antoniadis. Angelo d’ Ischia (NA)

ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΤΟΥ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ
ΑΝΑΦΟΡΑ ( Αρθ.10 Συντάγματος)
ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΑΛΕΞΗ ΤΣΙΠΡΑ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
ΓΙΑ ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 134 Ποιν. Κωδ.

Ο υπογεγραμμένος Αντώνιος Αντωνιάδης γεννηθείς εις την Αθήνα στις 31.07.1954 υιός του Κίμωνος Χατζηαντωνιάδη και της Καλλιόπης Χατζηαντωνιάδου, το γένος Καρβούνη, κάτοικος Ιταλίας Via Quadro 27/D - 80070 Sant’Angelo di Ischia ( NA) δικηγόρος (avvocato) εγγεγραμμένος εις τον δικηγορικό σύλλογο της Νεαπόλεως Ιταλίας, με αριθμό δικηγορικής ταυτότητος ΑΑ014695














αιτείται

την αυτεπάγγελτη δίωξη του Έλληνα πρωθυπουργού κυρίου Αλέξη Τσίπρα, γιά το αδίκημα της εσχάτης προδοσίας σύμφωνα με το άρθρο 134 του ποινικού κώδικα και συγκεκριμένα για παράβαση του β’ εδαφίου: (Με ισόβια ή πρόσκαιρη κάθειρξη τιµωρείται όποιος, εκτός από την περίπτωση της προηγούµενης παραγράφου:

  • επιχειρεί µε βία ή απειλή βίας ή µε σφετερισµό της ιδιότητάς του ως οργάνου του Κράτους να καταλύσει ή να αλλοιώσει ή να καταστήσει ανενεργό, διαρκώς ή προσκαίρως, το δηµοκρατικό πολίτευµα που στηρίζεται στη λαϊκή κυριαρχία ή θεµελιώδεις αρχές ή θεσµούς του πολιτεύµατος αυτού.
  • επιχειρεί µε τα µέσα που αναφέρονται στο προηγούµενο εδάφιο και µε τρόπο πρόσφορο να διαπράξει την οµαλή λειτουργία του πολιτεύµατος, να αποστερήσει ή να παρακωλύσει τη Βουλή, την Κυβέρνηση ή τον Πρωθυπουργό από την ενάσκηση της εξουσίας που τους παρέχει το Σύνταγµα ή να τους εξαναγκάσει να εκτελέσουν ή να παραλείψουν πράξεις που απορρέουν από την εξουσία αυτή.
  • ασκεί ή άσκησε την εξουσία που ο ίδιος ή άλλος κατέλαβε µε τους τρόπους και µε τα µέσα που προβλέπει το άρθρο αυτό).

δια τους παρακάτω λόγους :

Οδηγίες συμπλήρωσης Ε3 για αγροτικά εισοδήματα, βασική ενίσχυση φορολογείται, πρασίνισμα και συνδεδεμένες όταν ξεπεράσουν τα 12.000 ευρώ


Οδηγίες συμπλήρωσης του έντυπου Ε3 (Κατάσταση οικονομικών στοιχείων από επιχειρηματική δραστηριότητα), που αφορά και όσους έχουν αγροτική δραστηριότητα, εξέδωσε η Ανεξάρτητη Αρχή Δημόσιων Εξόδων (ΑΑΔΕ) με την ΠΟΛ. 1043. Όπως αναφέρει η εγκύκλιος, στο εισόδημα των αγροτών που θα φορολογηθεί περιλαμβάνεται η βασική ενίσχυση η οποία φορολογείται από το πρώτο ευρώ. Επίσης αν το συνολικό ποσό από την «πράσινη ενίσχυση» και τις συνδεδεμένες ενισχύσεις, που εισέπραξαν οι αγρότες το 2016, ξεπερνά τα 12.000 ευρώ θα φορολογηθεί και αυτό. Οι υπόλοιπες αγροτικές αποζημιώσεις και ενισχύσεις δεν θα φορολογηθούν. Επίσης τονίζεται ότι οι αγροτικές επιδοτήσεις θα αντιμετωπίζονται φορολογικά στο έτος που αφορούν.

Ειδικότερα για το έντυπο Ε3 του φορολογικού έτους 2016, δίδονται οι ακόλουθες οδηγίες και επισημάνσεις για την ορθή συμπλήρωσή του:  

Ο κωδικός 019, στην πρώτη σελίδα, που αφορά κατηγορία βιβλίων και ο κωδικός 705 που αφορά τον Κωδικό Αριθμό Κύριας Δραστηριότητας, συμπληρώνονται με βάση τα αρχεία του μητρώου της Υπηρεσίας.

Ο κωδικός 598, επίσης στην πρώτη σελίδα, αφορά τους ασκούντες αγροτική δραστηριότητα και μη υπαγόμενους σε καθεστώς Φ.Π.Α. δηλαδή, τους μη υπαγόμενους ούτε στο κανονικό ούτε στο ειδικό καθεστώς Φ.Π.Α.

Τα πρόσωπα αυτά δηλώνουν εισόδημα από αγροτική επιχειρηματική δραστηριότητα (ΠΟΛ.1116/10.6.2015 εγκύκλιος) το οποίο μεταφέρεται από τον κωδ.347 του πίνακα Ζ' στους ανάλογους κωδικούς της δήλωσης φορολογίας εισοδήματος φυσικών προσώπων (Ε1). Σε αυτή την περίπτωση δεν συμπληρώνεται ο Κ.Α.Δ.

Κόστος πωληθέντων...

Δευτέρα 27 Μαρτίου 2017

ΣΧΟΛΙΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ: Γιατί ασκούμε αρνητική κριτική;

Μήπως η κρυφή ευχαρίστηση που μας γεμίζει, όταν ασχολούμαστε με τις ζωές και τη συμπεριφορά των άλλων δεν είναι παρά οι σκιές που ρίχνουμε σε ανικανοποίητα κομμάτια του εαυτού μας, τα οποία αρνιόμαστε κατά βάθος να δεχθούμε;

Ένα σύστημα που επιβάλλει…
Ζούμε σε μία κοινωνία άκρως ανταγωνιστική, όπου κυριαρχεί έντονα η σύγκριση και η κριτική μεταξύ των ανθρώπων. Αυτά είναι μέρη του ανταγωνιστικού πνεύματος που η κοινωνία μας επιβάλει από την παιδική ηλικία, ως έναν τρόπο αξιολόγησης της επιτυχίας. Ο πιο δυνατός θα επιβιώσει, ο επιτυχής θα είναι και ο πιο ευτυχισμένος. Έχουμε μάθει να συγκρίνουμε τα επιτεύγματά μας με αυτά των άλλων προκειμένου να τα σταθμίσουμε και να δούμε κατά πόσο μας ικανοποιούν ή όχι.
Ασκούμε αρνητική κριτική γιατί αισθανόμαστε ανασφαλείς. Είναι αδύνατον να δεχθούμε τους άλλους με τα λάθη και τις ατέλειές τους, αν πρώτα δεν έχουμε αποδεχτεί τον ίδιο μας τον εαυτό. Όσο λιγότερο είμαστε σίγουροι για τον εαυτό μας, τόσο πιο πολύ ψάχνουμε να ρίξουμε το φταίξιμο στους άλλους. Μ’ αυτόν τον τρόπο βρίσκουμε δικαιολογία για τους δικούς μας φόβους και τις δικές μας αδυναμίες. Στην πραγματικότητα αναβαθμίζουμε τον εαυτό μας στα μάτια μας, κριτικάροντας τον άλλον. Είναι σαν να λέμε «Δεν είμαι και τόσο κακός: κοιτάξτε αυτόν, είναι χειρότερος από εμένα.»
Είναι πολύ πιο εύκολο να αναγνωρίσουμε τα λάθη και τις αδυναμίες των άλλων, από το να κοιτάξουμε μέσα μας και να ασκήσουμε αυτοκριτική.
Η διαδικασία αυτή αποτελεί πλέον μια συνήθεια της καθημερινής μας επικοινωνίας. Η συζήτηση γίνεται πιο ενδιαφέρουσα όταν αναφερόμαστε σε τρίτους. «Είδες τι έκανε;» παρατηρούμε και οι ακροατές κρέμονται ήδη από τα χείλη μας. Όλες οι συζητήσεις μας λοιπόν έχουν περιεχόμενο τη ζωή και τις αντιδράσεις των άλλων.
Φαίνεται πως είναι πιο ανώδυνο και εύκολο για μας, ίσως και ευχάριστο, να υπογραμμίζουμε τις ατέλειες των άλλων. Κριτικάροντας τους άλλους, εξασφαλίζουμε ασυνείδητα τους εαυτούς μας. Εμείς γινόμαστε αυτομάτως τα «καλά παιδιά», οι «διαλεκτοί», εκείνοι που είναι σωστοί. Αυτό μειώνει την ανασφάλειά μας, μας εξυψώνει. Ο πιο εύκολος τρόπος να υπερτιμήσουμε τον εαυτό μας είναι να υποτιμήσουμε όλους τους άλλους. ...

Έρωτας ή Εμμονή; Σχέσεις από το Διαδίκτυο (Προσοχή στους... "φίλους")

Καλώς ήρθατε στο κόσμο του ιδεατού! Στον κόσμο της ηλεκτρονικής πραγματικότητας!
«Είμαι ερωτευμένη με ένα άτομο που τυχαία συνάντησα σε ένα chatroom του διαδικτύου. 
Δεν τον έχω δει και ίσως να είναι αυτός που ονειρεύτηκα. 
Φαίνεται απίστευτο αλλά ταιριάζουμε τόσο πολύ!. 
Στο Διαδίκτυο μπορώ να είμαι αυτή που πάντα ήθελα να είμαι. 
Δεν ντρέπομαι, μπορώ ελεύθερα να εκφράσω και τις πιο ακραίες επιθυμίες και φαντασιώσεις μου».

Τι κάνει αλήθεια τόσους ανθρώπους να «καρφώνονται» μπροστά στην οθόνη του υπολογιστή τους ψάχνοντας για επικοινωνία η σχέση;
Ποια είναι η αιτία;
Η Μοναξιά, η δυσκολία να βρουν σύντροφο, η δειλία, η αυτουποτίμηση;
Φωτογραφίες και λέξεις που κυριαρχούν και όπως λένε μερικοί δίνουν πολύ δυνατά συναισθήματα αγάπης, ζεστασιάς, τρυφερότητας. Εξάρουν την φαντασία και η σχέση αρχίζει ανάποδα, γιατί συσχετιζόμαστε με τον «Άλλον» πριν ακόμα τον/την γνωρίσουμε.

Αρκετοί άνθρωποι πιστεύουν ότι οι συναντήσεις αυτές είναι πιο αυθεντικές γιατί δεν βασίζονται στην φυσική προτίμηση και έλξη αλλά στο ίδιο το άτομο, άρα σε σταθερές βάσεις.
Υπάρχει βέβαια και η άλλη πλευρά.

Ο Κύριος Τέλειος και η Ιδανική Γυναίκα. Και η μέρα της συνάντησης φτάνει και τότε όλα μπορεί να είναι διαφορετικά από αυτά που πιστέψαμε . Πως να εξηγήσει κανείς τόσα ψέματα και απογοήτευση;

Ο Τ είναι ένας άντρας γύρω στα 40, εμφανίσιμος, με πολύ καλή μόρφωση και επάγγελμα. Ήρθε να με δει για τα προβλήματα που παρουσίαζε η σχέση του με μια κοπέλα που «γνώρισε» στο διαδίκτυο.

Ο Τ την ερωτεύτηκε από την πρώτη στιγμή που είδε την φωτογραφία της , μου το είπε και με διαβεβαίωσε. Δεν σήκωνε αντίρρηση πάνω σε αυτό το ζήτημα.

– Από την Φωτογραφία;

-Ναι από την φωτογραφία αλλά και από αυτά που αναρτούσε, ήτανευαίσθητη κοπέλα και ρομαντική.

-Συναντηθήκατε; τον ρώτησα

-Δεν έχουμε συναντηθεί με τον συμβατικό τρόπο, αν εννοείς αυτό , ποτέ. Μόνο μέσα από μηνύματα στο διαδίκτυο. Αλλά πώς να στο εξηγήσω, ένιωθα σαν να την γνώριζα χρόνια, ήταν το κορίτσι μου, η ...

«Survivor»: Ριάλιτι επιβίωσης στη σκιά της κρίσης

Μαριάννα Τζιαντζή – «Πριν»
Παλιά η συνταγή, νέο το σερβίτσιο
Υπάρχουν άνθρωποι που δεν βλέπουν τηλεόραση ή βλέπουν ελάχιστη — και δεν χάνουν πολλά. Όμως αν κάποιος έχει το βράδυ ανοιχτή τη συσκευή του, το πιθανότερο είναι να βλέπει το ριάλιτι «Survivor» στον Σκάι. Σύμφωνα με τις μετρήσεις τηλεθέασης, πριν τέσσερις μέρες αυτό το σόου σημείωσε 43,4% στο γενικό κοινό και 59% στις νεαρές ηλικίες, ενώ μίση ώρα πριν τα μεσάνυχτα τα νούμερα ξεπέρασαν το 70%.
Η επιτυχία αυτής της εκπομπής απασχόλησε πολλούς και δικαιολογημένα, αφού την περασμένη δεκαετία ο Έλληνας τηλεθατής είχε φάει τα ριάλιτι με το κουτάλι (ή μάλλον τα ιδιωτικά κανάλια πρόσφεραν ριάλιτι με τη σέσουλα) και επομένως ήταν λογικό να υποθέσουμε ότι το είδος είχε συμπληρώσει τον κύκλο του. Το ενδιαφέρον του τηλεοπτικού κοινού είχε ξεθυμάνει λόγω της υπερπροσφοράς αλλά κι επειδή στην τηλεόραση προβάλλονταν ελληνικές σειρές, κυρίως κωμωδίες, που προσείλκυαν εκατομμύρια τηλεθεατές. Εξάλλου, αυτό το φαινόμενο έχει ξανασυμβεί στην ιστορία της τηλεόρασης, δηλαδή ένα είδος που κάποτε έκανε πιένες να ξεφουσκώσει, αλλά αργότερα να επανέλθει με κάπως αλλαγμένη μορφή και η τηλεθέασή του να εκτιναχτεί. Αυτό συνέβη, π.χ. με τα τηλεπαιχνίδια που γνώρισαν μια δεύτερη άνοιξη -και μάλιστα σε παγκόσμιο επίπεδο-όταν άρχισε να προβάλλεται το «Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος;»
To «Survivor» (Επιζήσας) είχε πρωτοεμφανιστεί το 2003 και το τωρινό είναι η τέταρτη εκδοχή του. Όπως συχνά συμβαίνει στην τηλεόραση και την ιστορία, το παλιό επιστρέφει με το ένδυμα του καινούριου ή μάλλον του ψευτοκαινούριου. Είναι αυτονόητο πως η κύρια αιτία που το «Survivor» έχει τόσους πιστούς είναι η ένδεια των άλλων ψυχαγωγικών τηλεοπτικών προγραμμάτων. Η ανανέωση, ένα βασικό συστατικό αυτού που θα λέγαμε «καλή τηλεόραση», λάμπει σήμερα δια της απουσίας της. Η ουσιαστική ανανέωση θέλει χρήμα, φαντασία και ανάληψη ρίσκου, είναι ένα είδος πολυτελείας. Κι αυτό, μέχρι στιγμής, δεν το έχει ούτε στο ελάχιστο πετύχει ούτε η ιδιωτική ούτε η δημόσια τηλεόραση.
Η απήχηση του «Survivor» υπογραμμίζει την απουσία του «άλλου», δηλαδή μιας τηλεόρασης που μας κεντρίζει, μας διασκεδάζει, μας συγκινεί. Για παράδειγμα, εντυπωσιακή είναι σήμερα η απουσία πολιτικών σατιρικών εκπομπών τη στιγμή που η επικαιρότητα προσφέρει ανεξάντλητο υλικό για να γελάσουμε και να κλέψουμε με τα χάλια αυτών που μας κυβερνούν κι αυτών που φιλοδοξούν να μας κυβερνήσουν. ...

Η αποκάλυψη για το Survivor που αλλάζει τα δεδομένα! Δεν φαντάζεστε τι έδωσε η παραγωγή στους παίκτες και δεν τόλμησαν να το δείξουν οι κάμερες!

Σχετικό: Ένας μήνας και κάτι μέρες αγαπητέ αναγνώστη και το ελληνικό Survivor έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας γενικότερα και στην καθημερινότητα μας ειδικότερα.

Τελικά το Survivor το ελληνικό, δεν είναι και τόσο…σκληροπυρηνικό!

Η παραγωγή και ο ΣΚΑΙ έχουν φροντίσει να τους έχουν στα όπα όπα τους παίκτες πίσω από τις κάμερες… Οι αποκαλύψεις γίνονται λίγο, λίγο… Μία μάθαμε από την διευθύντρια προγράμματος, Άλκηστις Μαραγκουδάκη πως, πριν τα αγωνίσματα τρώνε φρούτα και πίνουν χυμούς και τώρα έρχεται άλλη μία αποκάλυψη….Διαβάστε παρακάτω…

Εγώ μέσα από το blog μου και το Youweekly.gr, σας αποκάλυψα όπως μου είχε μεταφέρει παίκτης που είχε αποχωρήσει από το παιχνίδι, πως η παραγωγή κάθε μήνα δίνει σερβιέτες στις γυναίκες, πως τουαλέτα πάνε στα χορτάρια και τα σχετικά (Δείτε εδώ)…

Όμως, σήμερα ήρθε στο φως άλλη μία αποκάλυψη που αλλάζει τα όσα γνωρίζαμε… Στην ουσία οι παίκτες κάνουν ελεύθερο κάμπινγκ εκεί όχι…