Δευτέρα 18 Σεπτεμβρίου 2017

Λέσχη Ελλήνων Γελοιογράφων: Ερωτηματικά για το σκεπτικό απόρριψης των σκίτσων [ Λογοκρισία από το Ευρωκοινοβούλιο σε 12 Έλληνες σκιτσογράφους

Η κοσμήτορας, Catherine Bearder, απέρριψε 12 από τα 28 σκίτσα Ελλήνων γελοιογράφων, χωρίς αυτά να προσβάλλουν με κάποιο τρόπο τις αξίες της ΕΕ
Ο ευρωβουλευτής Στέλιος Κούλογλου σε έκτακτη συνέντευξη Τύπου, στην οποία κάλεσε σήμερα στο ευρωκοινοβούλιο στο Στρασβούργο, κατήγγειλε πρωτοφανή απόπειρα λογοκρισίας σε βάρος έκθεσης γελοιογραφίας που προετοίμαζε για τα 60 χρόνια της Ένωσης.
Συγκεκριμένα, στην έκθεση, που θα λάμβανε χώρα στο ευρωκοινοβούλιο στις Βρυξέλλες με αφορμή την επέτειο της υπογραφής της Συνθήκης της Ρώμης και θα διαρκούσε μια εβδομάδα, θα παρουσιάζονταν σκίτσα Ελλήνων και Γάλλων γελοιογράφων με θέμα την Ευρώπη.
Όπως ορίζεται από τον κανονισμό του ευρωκοινοβουλίου, το περιεχόμενο κάθε έκθεσης πρέπει να αξιολογείται προκειμένου να ελεγχθεί ότι δεν περιλαμβάνει φιλοναζιστικό ή άλλο προσβλητικό περιεχόμενο. Όμως εν προκειμένω, η κοσμήτορας, Catherine Bearder, απέρριψε 12 από τα 28 σκίτσα Ελλήνων γελοιογράφων, χωρίς αυτά να προσβάλλουν με κάποιο τρόπο τις αξίες της ΕΕ.
Πρόκειται για τα σκίτσα των Γεωργοπάλη, Στάθη, Πάνου Μαραγκού, Γιάννη Ιωάννου, Γιάννη Αντωνόπουλου (john Antono), Γιάννη Δράκου (dranis), Ηλία Μακρή, Σπύρου Ορνεράκη, Έφης Ξένου, Βασίλη Παπαγεωργίου, Πέτρου Ζερβού και του σκιτσογράφου της «Αυγής» Βαγγέλη Χερουβείμ.
Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά ο ευρωβουλευτής Στέλιος Κούλογλου στην συνέντευξη Τύπου «πρόκειται για μια χωρίς προηγούμενο απόπειρα λογοκρισίας στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο. Πραγματικά λυπάμαι πολύ». Ο Στ. Κούλογλου τόνισε πως δεν θα αποδεχθεί αυτή την λογοκρισία και μαζί με τον ευρωβουλευτή Patrick Le Hyaric, με τον οποίο συνδιοργανώνουν την εκδήλωση, θα προσφύγει κατά αυτής της απόφασης της κοσμήτορος στον ίδιο τον Πρόεδρο του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου τον Αντόνιο Ταγιάνι.
Τα απορριφθέντα σκίτσα είναι τα εξής:

Το πρωτεύον ζήτημα, είναι ότι το ματς ήταν “σικέ”!

Ο κ. Μητσοτάκης επεσήμανε πως «μόνο μια νέα αξιόπιστη κυβέρνηση μπορεί να αναλάβει το έργο της ανασυγκρότησης της χώρας».
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι στο “σικέ” ματς μεταξύ του μικρού τιμονιέρη Αλέξη και του Κούλη του Μητσοτάκουλα, ο δεύτερος κέρδισε από τα αποδυτήρια με σκορ 0–1.
Δεν θα μπορούσε να γίνει διαφορετικά. Αυτό οφείλουμε να παραδεχθούμε όσοι δεν έχουμε κάλο στον εγκέφαλο ή δεν έχουμε πουλήσει τη νοημοσύνη μας για μια κρατικοδίαιτη καρέκλα.
Το πρωτεύον ζήτημα, δεν είναι ο κάλος που έχει ο καθένας μας στον καμ(μ)ένο του εγκέφαλο ούτε έχει σημασία η ευφήμερη βολή μας, αν κάποια τέτοια απολαμβάνουμε.
Το πρωτεύον ζήτημα, είναι ότι το ματς είναι “σικέ”.
Το πρωτεύον ζήτημα είναι ότι η Ελλάδα βρίσκεται υπό κατοχή.
Το πρωτεύον ζήτημα είναι ότι κανένα από αυτά τα πολιτικά σκύβαλα που περιφέρονται στους...

Τι είπε ο άνθρωπος! (ΒΙΝΤΕΟ) – Διαβάστε και ακούστε την ανατριχιαστική του δήλωση στη ΔΕΘ

του Νίκου Μπογιόπουλου

«Δεν τρέφω αυταπάτες για μια κοινωνία χωρίς ανισότητες, κάτι τέτοιο είναι αντίθετο στην ανθρώπινη φύση, όσοι το επιχείρησαν καταστρατήγησαν τελικά την ίδια τη δημοκρατία και τα ατομικά δικαιώματα».

Ποτέ ίσως άλλοτε στην ιστορία αυτού του τόπου σε μια φράση δεν έχουν ειπωθεί τόσα πολλά.

Για την ακρίβεια δεν είχε προσφερθεί στο φιλοθεάμον κοινό τέτοιο ξεβράκωμα από τον γυμνό βασιλιά του νεοφιλελευθερισμού.

Τι μας είπε ο «μετριοπαθής», ο «ήπιος», ο «κεντροδεξιός» κύριος Μητσοτάκης;

Ότι η κοινωνική ισότητα καταστρατηγεί τη δημοκρατία και ότι κινείται στον αντίποδα της ανθρώπινης φύσης!Ότι η «ανισότητα» (προσέξτε: η ανισότητα» και όχι η «διαφορετικότητα») αποτελεί στοιχείο του ανθρώπινου DNA και άρα είναι ο αρμός πάνω στον οποίο πρέπει να οικοδομούνται οι ανθρώπινες κοινωνίες!


Ο κ. Μητσοτάκης, ακολουθώντας τον «ευθύ» δρόμο του νεοσυντηρητισμού και όχι την σοσιαλδημοκρατική τεθλασμένη του κ.Τσίπρα (ιδού η… διαφορά τους) ήταν αποκαλυπτικός:

Δια των χειλέων του η κοινωνική ανισότητα έφτασε να συνιστά ξετσίπωτα πολιτικό πρόταγμα και να ξεστομίζεται επίσημα ως προεκλογικού τύπου διακηρυκτικός λόγος!

Τύφλα να έχει ο κοινωνικός δαρβινισμός!Τύφλα να έχει ο Μάλθους!

Ο κύριος Μητσοτάκης, ο οποίος αγορεύει περί το μέλλον, ο οποίος ομιλεί εν έτει 2017 για να μας πουλήσει τα οράματα του για το πώς θα είναι η Ελλάδα το 2030, μας το ξεκαθάρισε (εν τη πολιτική αφελεία του;): Θέλει μια χώρα, μια κοινωνία κι έναν λαό που θα ζούνε… 250 χρόνια πίσω.

Πίσω κι από εκείνο το «Ελευθερία – ΙΣΟΤΗΤΑ – αδελφοσύνη» της Γαλλικής Επανάστασης!

Τόσο «μαύρο» είναι το μέλλον που μας τάζουν. Φτιαγμένο με τα ίδια πάντα καπιταλιστικά υλικά, με τις ίδιες θεωρίες περί «άξιου και ικανού», με την ίδια κατασταλτική ιδεοληψία που αντανακλά και θέλει να αναπαραγάγει σε επίπεδο συνείδησης την επιβολή του «δίκιου του ισχυρού».

Και που όταν ανοίγουν οι υπόνομοι του συστήματος, εμφανίζονται κάποιοι και τα χρησιμοποιούν όλα αυτάγια να οδηγήσουν την ανθρωπότητα στους νόμους της Νυρεμβέργης.

Γρηγορείτε!


=====================
 "O σιωπών δοκεί συναινείν"

Κυριακή 17 Σεπτεμβρίου 2017

Μπογιόπουλος και καθηγητής γεωλογίας ξεφτιλίζουν δημόσια ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ και τον Μ. Παπαπαναγιώτου ο οποίος έχει μεταβληθεί σε γραφείο τύπου της Eldorado (Ηχητικό)



Αρχικά ας μην ξεχνάμε ότι η σχέση της Eldorado Gold με πολιτικούς παράγοντες, δημοσιογραφικά συγκροτήματα και δημοσιογράφους έχει παρελθόν 

Από κει και πέρα ας σχολιάσουμε τα όσα ακούστηκαν σήμερα στον ρ/σ Realfm και στην εκπομπή που παρουσιάζουν Μπογιόπουλος – Παπαπαναγιώτου.

Σίγουρα είναι άχαρο, αλλά πιθανόν, να είναι αρκετά προσοδοφόρο το να μην κρατάς ούτε τα προσχήματα της δημοσιογραφικής ιδιότητας που επικαλείσαι και να μετατρέπεσαι σε ένα φερέφωνο μια πολυεθνικής εταιρείας.  

Ο λόγος για τον Μπάμπη Παπαπαναγιώτου. Αν και η απελπισμένη προσπάθεια του να μεταβληθεί σε ντουντούκα της πολυεθνικής Eldorado Gold, τον έφτασε στο σημείο να γελοιοποιηθεί, να εξευτελιστεί στην ουσία, δημόσια, από τον συμπαρουσιαστή του Νίκο Μπογιόπουλο και από τον Κυριάκο Παναγιωτόπουλο, ομότιμο καθηγητή εδαφολογίας, που έκανε παρέμβαση στην ραδιοφωνική τους εκπομπή, αυτός συνέχισε ακάθεκτος να παρουσιάζεται σαν εκπρόσωπος τύπου της Eldorado.

Δεν θα επαναλάβουμε τα όσα έχουμε γράψει για τις καταστροφικές –σε περιβάλλον και ανθρώπους- εξορυκτικές δραστηριότητες της Ελληνικός Χρυσός (συμφερόντων του ομίλου Μπόμπολα) και της καναδικής Eldorado Gold.

Θα αδικούσαμε επίσης αν κάναμε μερική παρουσίαση στο ηχητικό που παραθέτουμε. Αν, λοιπόν, και είναι αρκετά μεγάλο (διαρκεί 35 λεπτά) θα σας συνιστούσαμε να το παρακολουθήσετε ολόκληρο

Σαν σήμερα τo 1982 έφευγε απ' την ζωή ο στρατευμένος αγωνιστής Μάνος Λοϊζος- Βίντεο - αφιέρωμα στον κομμουνιστή καλλιτέχνη

«Τα γρανάζια του ιμπεριαλισμού, με την εξουθενωτική εκμετάλλευση εκατομμυρίων ανθρώπων, βρίσκονται σε τρομακτική υπερλειτουργία στις δυτικές χώρες. Τα αποτελέσματα είναι σε όλους γνωστά: ο πόλεμος του Βιετνάμ, το φυλετικό, το Κυπριακό, η αναβίωση του φασισμού σε πολλές χώρες, ο κίνδυνος της δικτατορίας στον τόπο μας. Το τεράστιο τέρας που άλλοτε λέγεται φασισμός, άλλοτε μιλιταρισμός και άλλοτε δημοκρατία δυτικού τύπου - που δεν είναι τίποτ' άλλο παρά προσωπεία του ιμπεριαλισμού - στέκεται από πάνω μας απειλητικό. Και η αντίδρασή μας είναι να τα ξεσκεπάσουμε και να φωνάξουμε μ' όλη μας τη δύναμη ενάντιά τους - μια και η ζωή μας είναι άμεσα συνδεδεμένη μαζί τους. Είμαστε πια συνειδητοί, "γνωρίζουμε"».

Μάνος Λοϊζος

Μόλις στα 45 του, έφυγε απ’ την ζωή, σαν σήμερα τo 1982 ο στρατευμένος αγωνιστής και υπέροχος καλλιτέχνης Μάνος Λοϊζος.

Μέλος του ΚΚΕ, αγωνίστηκε για τα δικαιώματα της εργατικής τάξης. Τα τραγούδια του λιτά και έντεχνα, συνδέθηκαν άμεσα με τις λαϊκές μάζες. Πολιτικά στρατευμένος καλλιτέχνης στα χρόνια της Χούντας και της μεταπολίτευσης, ακολούθησε την ποιότητα στο ελληνικό τραγούδι που χάραξαν ο Μίκης Θεοδωράκης και ο Μάνος Χατζιδάκις.

Από την ιστοσελίδα μας αντιγράφουμε:

Ήταν μια λέξη μοναχά….

Έφυγε νωρίς πριν τριαντατρία χρόνια..Πρόλαβε όμως να μας αφήσει για κληρονομιά ένα τεράστιο μουσικό πλούτο που θα ταξιδεύει στο χρόνο απαλύνοντας τον πόνο απ τις ψυχές και γλυκαίνοντας την αβάσταχτη καταπιεσμένη ζωή μας.

Για τον Μάνο Λοΐζο μιλάμε που χάραξε και «μεταβόλισε» το γονίδιο της αισθητικής μας με αριστουργήματα που μας καθόρισαν στο να επιλέξουμε την πλευρά που θα πορευτούμε. ...

Ελένη Βουδουράκη - Μια πανέμορφη, λυρική παρουσία!



Συναυλία από το Ωδείο «Ριζοπούλου» με την μεσόφωνο Ελένη Βουδουράκη και την συνοδεία της κιθάρας του Σταύρου Αγιαννιώτη. Θα ακουστούν τραγούδια από τους κυριότερους ποιητικούς κύκλους που έχει μελοποιήσει ο συνθέτης. 

Σχετικά: https://www.youtube.com/results…



Η Ελένη Βουδουράκη γεννήθηκε στην Αθήνα. Το 1999 πήρε δίπλωμα μονωδίας με Άριστα Παμψηφεί και Πρώτο Βραβείο (τάξη Γιώργου Ζερβάνου) από το Σύγχρονο Ωδείο Αθήνας.

Από το 2004 είναι μέλος του National Opera Studio της Αγγλίας, στο οποίο, ως υπότροφος των Φίλων του Covent Garden, μελέτησε βασικούς ρόλους του λυρικού ρεπερτορίου.

Υπό τη διεύθυνση του Χέλμουτ Ρίλινγκ τραγούδησε άριες από τη Λειτουργία σε σι ελάσσονα, καντάτες και τα Κατά Ματθαίον Πάθη του Γ.Σ. Μπαχ στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών στα πλαίσια των σεμιναρίων που έγιναν σε συνεργασία με την Internationale Bachakademie Stuttgart, από όπου και απέσπασε δύο φορές υποτροφία.

Ερμήνευσε το ρόλο της Κορνέλια από τον Ιούλιο Καίσαρα (Χαίντελ) στο Workshop του Ρόμπερτ Κάρσον στην Εθνική Λυρική Σκηνή σε συνεργασία με το Βρετανικό Ινστιτούτο.

Εχει συμμετάσχει σε masterclasses της Γκένα Ντιμιτρόβα στην Αθήνα, με τον Ρόμπερτ Λόυντ στο Covent Garden και με την Κίρι τε Κάναουα στην Τοσκάνη ως μέλος της Accademia Georg Solti (με υποτροφία από το Nando Peretti Foundation).

Έχει συνεργαστεί ως σολίστ με την Όπερα Δωματίου Αθηνών, τo Μέγαρο Μουσικής Αθηνών (O νάνος, Τσεμλίνσκι, Ντον Κάρλο, Βέρντι, Η γυναίκα χωρίς σκιά, Ρ. Στράους), την Εθνική Λυρική Σκηνή (Νόρμα, Μπελίνι, Η μνηστή του Τσάρου, Ρίμσκι-Κόρσακοφ, Μαραθών-Σαλαμίς, Καρρέρ), την ΚΟΑ (Χαμάθεν, X. Πήττας), στο Λονδίνο (Ρέκβιεμ, Μότσαρτ και Στάμπατ Μάτερ, Περγκολέζι), με το Φεστιβάλ Όπερας Αρχαίας Κορίνθου στο έργο του Μοντεβέρντι H επιστροφή του Οδυσσέα στην πατρίδα, καθώς και σε συναυλίες Ελλήνων και Κυπρίων συνθετών.

Συμμετείχε στη Μυθωδία του Βαγγέλη Παπαθανασίου ως αντικαταστάτης της Τζέσι Νόρμαν. Από το 1998 συνεργάζεται μόνιμα με τη χορωδία της Εθνικής Λυρικής Σκηνής.

Το Νοέμβριο του 2005 έκανε το ντεμπούτο της στη Σταχτοπούτα του Ροσίνι, στον ομώνυμo ρόλο στο Glyndebourne Οpera Tour στο Λονδίνο υπό τη διεύθυνση του Έντουαρντ Γκάρντνερ.

--------------

Το μυστικό είναι να καταφέρεις να αποστασιοποιηθείς από τα σημεία εκείνα που θα αποδυναμώσουν την τεχνική λογω της συναισθηματικής φόρτισης ώστε να χαθεί η ισορροπία.
γράφει η Τσεκούρα Άννα

Η Ελένη Βουδουράκη δεν είναι μόνο μια πολύ καλή κλασσική τραγουδίστρια. Εκείνο που την χαρακτηρίζει είναι η καθαρότητα του βλέμματός της, η προθυμία της να βοηθήσει όποιον ζητήσει την παρουσία της για την προώθηση της ιδέας του πολιτισμού, μα κυρίως η ευγένεια ψυχής που διαθέτει και ξεχειλίζει από το εγκάρδιο χαμόγελό της!

Η Μεσόφωνος Ελένη Βουδουράκη, γεννήθηκε στην Αθήνα. Έλαβε Δίπλωμα Μονωδίας (τάξη κου Γιώργου Ζερβάνου) από το Σύγχρονο Ωδείο Αθήνας. Σπούδασε πιάνο στο Ωδείο Domenico Scarlatti στον Πειραιά (τάξη κας Όλγας Μαντζιβή) από όπου και πήρε Πτυχίο Αρμονίας (τάξη κου Ανδρέα Καρμπόνε). Από το 2004 είναι μελος του National Opera Studio (Λονδίνο), στο οποίο ως υπότροφος των Friends of Covent Garden, μελέτησε βασικούς ρόλους του λυρικού ρεπερτορίου. Από το 2005 είναι μέλος της Accademia di Bel Canto Georg Solti (Τοσκάνη) στην οποία φοίτησε με υποτροφία από το Nando Peretti Foundation. Παρακολούθησε σεμινάρια τελειοποίησης των Ghena Dimitrova, Robert Lloyd, Dennis O’Neil, Kiri Te Kanawa, Helmuth Rilling.

Α.Τ. - Πόσο εύκολο ή δύσκολο είναι να υπηρετείς το κλασσικό τραγούδι; Για σένα, για την εξάσκηση που απαιτείται, για το κοινό που θα σε παρακολουθήσει, για την πορεία για την προσωπική σου ζωή;

ΕΛΕΝΗ ΒΟΥΔΟΥΡΑΚΗ - Πραγματικά δεν είναι εύκολο το κλασσικό τραγούδι. Όπως στο πατινάζ στον πάγο, κανείς δε θα σου συγχωρέσει το λάθος. Πολλές φορές κινείσαι στα ανθρώπινα όρια... Απαιτεί έναν τρόπο ζωής μετρημένο και από αυτή την άποψη, ναι, επηρεάζει και την προσωπική ζωή.

A.T. - Ποιά ζωοποιό διαφορά μπορείς να βρεις - αν υπάρχει, στους ανθρώπους που βρίσκονται στο χώρο σου και στον πιο μοντέρνο χώρο τραγουδιού; Υπάρχει χώρος για το κλασσικό τραγούδι στην Ελλάδα από την εμπειρία σου;

ΕΛΕΝΗ ΒΟΥΔΟΥΡΑΚΗ - Υπάρχουν σημαντικές διαφορές. Κατ’ αρχάς, ο λυρικός τραγουδιστής πέρα από τις μακροχρόνιες εξειδικευμένες σπουδές που πρέπει να κάνει, τις περισσότερες φορές πρέπει να απαρνηθεί και την πατρίδα του γιατί δε διαθέτει Ακαδημία Μουσικής, ώστε να τελειοποιήσει την τεχνική του και την ευρύτερη γνώση στο αντικείμενο αυτό και να μπορεί να συναγωνιστεί ισάξια με συναδέλφους λυρικούς τραγουδιστές διεθνώς. Πέρα λοιπόν από το κομμάτι εκπαίδευση και τελειοποίηση, είναι μέρος μιας ενορχηστρωμένης προσπάθειας που αφορά πολλές δεκάδες άλλα άτομα, από τραγουδιστές μέχρι τον σκηνοθέτη, τους τεχνικούς, φροντιστές, την ορχήστρα κλπ. που σημαίνει ότι πρέπει να μάθει να υπηρετεί συνειδητά και σωστά το ρόλο του. Να μάθει μέσα από μια πολύ σκληρή και μοναχική διαδικασία, με προσωπική δουλειά, μελέτη και αφοσίωση να συνεργάζεται με ομαδικό πνεύμα μιας και είναι ο μόνος τρόπος για να φέρει εις πέρας μια παραγωγή όπερας.

Ο τραγουδιστής του "μοντέρνου" χώρου όπως τον αποκάλεσες, δεν απαιτείται να γνωρίζει καν μουσική (αυτό ελπίζω να εκλείψει, αν και έχω συναντήσει αρκετούς νέους και "πολλά υποσχόμενους" -κατά τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης- τραγουδιστές που δε μπορούν να διαβάσουν παρτιτούρα). Έχει άλλη προβολή από τα Μέσα, άλλες ευκολίες...

Επίσης, συνεργάζεται με πολύ λιγότερα άτομα τα οποία μπορεί πολλές φορές να επιλεγεί, γενικά, είναι μια πολύ πιο "προσωπική" υπόθεση...
Στην Ελλάδα αγαπούν την όπερα. Είναι η αγάπη για το θέατρο κατά βάθος. Θεωρείται ακόμα είδος πολυτελείας, για τους λίγους, κάτι που δεν ισχύει. Η όπερα γεννήθηκε στην Ιταλία ως απόλυτο λαϊκό είδος. Η αλήθεια είναι ότι έρχεται από τη Δύση, έχουν περάσει όμως κοντά εκατό και παραπάνω χρόνια που ξεκίνησαν οι Έλληνες να συνθέτουν ανελλιπώς. Από τότε, θα έπρεπε να το έχουμε αγαπήσει λίγο περισσότερο αυτό το είδος και γενικά τη Μουσική.... το θέμα της Παιδείας εμφανίζεται παντού τελικά. Αν το μάθημα την Μουσικής είχε τη θέση που αρμόζει στην Εκπαίδευση, θα είχαμε λιγότερα προβλήματα να λύσουμε, γενικά!

A.T. - Ιδιοσυγκρασιακά, η Ελένη που βρίσκεται; στην εύθραυστη γλυκιά ρομαντική πλευρά που έχει το είδος που υπηρετεί μουσικά, ή εν τέλει ο χαρακτήρας μπορεί να είναι και κάτι εντελώς διαφορετικό από το είδος που επιλέγουμε επαγγελματικά;

ΕΛΕΝΗ ΒΟΥΔΟΥΡΑΚΗ - Δε νομίζω ότι το είδος έχει μόνο εύθραυστη και γλυκιά πλευρά, όπως κι εγώ άλλωστε (γέλια). Απλά ο χαρακτήρας μπορεί να διαφέρει από αυτό που ο κόσμος πιστεύει για ένα επάγγελμα σαν αρχέτυπο, αλλά σίγουρα υπάρχει μια σύνδεση ανάμεσα σε χαρακτήρα και επάγγελμα, ή τουλάχιστον, θα έπρεπε!

Α.Τ. - Τι σε σπαράζει Ελένη όταν ερμηνεύεις; Ποια είναι εκείνα που πραγματικά σε συγκλονίζουν όταν κληθείς να τα ντυθείς στην σκηνή. Το ρωτώ επειδή η δουλειά σου απαιτεί και υποκριτικές ικανότητες και δεξιότητες όχι μόνο φωνητικές. Υπάρχουν ρόλοι, πρόσωπα που θα απορροφήσουν περισσότερη ενέργεια και πάθος από κάποια άλλα;

ΕΛΕΝΗ ΒΟΥΔΟΥΡΑΚΗ - Σίγουρα υπάρχουν ρόλοι που απαιτούν βαθύτερη προσέγγιση αλλά αυτό που με συγκλονίζει κάποιες φορές είναι η μουσική που έχουν γράψει κάποιοι μεγάλοι συνθέτες, και που στην ουσία είναι μια βαθειά ψυχολογική προσέγγιση στο χαρακτήρα, από μόνη της. Το μυστικό είναι να καταφέρεις - κι αυτό μόνο η εμπειρία στο δίνει - να αποστασιοποιηθείς από τα σημεία εκείνα που θα αποδυναμώσουν την τεχνική λογω της συναισθηματικής φόρτισης ώστε να χαθεί η ισορροπία. Πρέπει πάση θυσία να διατηρηθεί η ισορροπία. Για αυτό και οι πολύωρες πρόβες, για να μπορεί κάνεις να ερμηνεύει και να νιώθει χωρίς να επηρεάζεται σωματικά.

Α.Τ. - Τι κάνεις αυτή την εποχή, και τι πρόκειται να δούμε από σένα μελλοντικά;

ΕΛΕΝΗ ΒΟΥΔΟΥΡΑΚΗ - Πρόβες στην Εθνική Λυρική Σκηνή για την "Πονηρή Αλεπουδίτσα" του Λεος Γιανατσεκ, πρόβες για τη "Λουτσια ντι Λαμμερμουρ" του Γκαετανο Ντονιτσέτι στο Μέγαρο με την Συμφωνική Ορχήστρα της Ελληνικής Ραδιοφωνίας και Τηλεόρασης , πρόβες για τη συναυλία "Τανγκο Ελ Γκρεκο" με την Ορχήστρα της Ένωσης Επτανήσιων στην Κεφαλονιά και πρόβες για τη νέα μου συνεργασία με τον κιθαριστή Σπύρο Καβαλλιερατο για το Romancero Gitano του Θεοδωράκη και το Ματωμενο Γαμο του Χατζιδάκι - και τα δυο εργα του Λόρκα, μουσική με εικόνες από την Αναγέννηση και ταξίδια στη Μεσόγειο και άλλα πολλά.... γενικά υπάρχει μια έντονη δραστηριότητα την οποία χαίρομαι ιδιαιτέρως!

Α.Τ. - Στην καθημερινότητά σου πόσο επιτρέπεις να σε γνωρίσουν οι άλλοι; Κρατάς κομμάτια για σένα, είτε επαγγελματικά είτε προσωπικά; Προστατεύεσαι, εσωκλείεσαι, η ανοίγεσαι στον κόσμο και μέσα από την μουσική σου εκφράζεις και ανείπωτα; Ο Ελύτης έχει γράψει «ένα κλειδί γυρίζει και από τις δυο μεριές, ή που κλειδώνεσαι ο ίδιος, ή που σε όλους ανοίγεσαι...»

ΕΛΕΝΗ ΒΟΥΔΟΥΡΑΚΗ - Εννοείται ότι υπάρχει ένα φίλτρο, σε ποιους ανοίγομαι και σε ποιους όχι. Χρειάζεται ένα μέτρο σε αυτά και σίγουρα, χρόνος! Γενικά πάντως δεν είμαι δύσκολος άνθρωπος, μου αρέσει να γνωρίζω ανθρώπους να συζητάμε και να μαθαίνω από όλους. Οι φίλοι όμως είναι ελάχιστοι. Κάπως έτσι νομίζω συμβαίνει και με τους περισσότερους, σωστά;

A.T. - Ό έρωτας στην ζωή σου υπάρχει; Βοηθά η αποσπά την προσοχή σου; είναι λόγος δημιουργίας ή λόγος αποπροσανατολισμού; Μεγάλα ταλέντα στην ιστορίας της τέχνης αλλά και των γραμμάτων, όταν ερωτεύονταν πολλές φορές αφήνονταν έρμαια στην λαίλαπα των συναισθημάτων τους, άλλοι πάλι μεγαλουργούσαν...

ΕΛΕΝΗ ΒΟΥΔΟΥΡΑΚΗ - Χωρίς έρωτα δε ζεις! [Άννα, εσύ ρωτάς; Εσύ μπορείς να απαντήσεις καλύτερα από όλους... (γέλια)] Ο έρωτας βοηθά να αισθάνεσαι ζωντανός και ατρόμητος. Δεν αισθάνεσαι τις δυσκολίες, σου δίνει φτερά για να τις ξεπεράσεις χωρίς να μιζεριαζεις και επιπλέον σε εφοδιάζει με άπειρες ποσότητες αισιοδοξίας και δημιουργικότητας. Το κεφάλι γεμίζει νέες ιδέες και πολύ ενέργεια για να τις πραγματοποιήσεις. Κινητήρια δύναμη ο Έρως!
A.T. - Tι σε ταξιδεύει; τι έχει την δύναμη να σε αλλάξει ή να σε σταματήσει; αν υπάρχει κάτι...

ΕΛΕΝΗ ΒΟΥΔΟΥΡΑΚΗ - Η μουσική με ταξιδεύει, μια ωραία εικόνα με ταξιδεύει, μια λέξη, μια σκέψη, μια μυρωδιά… από το τίποτα μπορεί να αλλάξεις...

Α.Τ. – Ελένη μου, είναι υπέροχο να σε ακούει κανείς! Είναι υπέροχο να σε βλέπει και είναι υπέροχο να συνεργάζεται μαζί σου. Γνωρίζω πως είσαι μια πολύ δοτική και υποστηρικτική παρουσία. Σε ευχαριστώ πολύ και σου εύχομαι κάθε επιθυμία σου να γίνει πραγματικότητα κι εμείς, να σε απολαμβάνουμε πάντα καθώς ερμηνεύεις έξοχα, το κλασσικό ρεπερτόριό σου!
Η Ελένη Βουδουράκη, συνεργάστηκε ως σολίστ με Εθνική Λυρική σκηνή, Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, Κρατική Ορχήστρα Αθηνών, Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης, Ορχήστρα Δωματίου Εθνικής Λυρικής Σκηνής, NΕΡΙΤ, Όπερα Κιέλου-Γερμανία, Όπερες των ζητιάνων, Συμφωνική Ορχήστρα της ΕΡΤ, Ραδιοφωνίας Δανίας, OperaLab, Φεστιβάλ Όπερας Αρχαίας Κορίνθου, Όπερα Δωματίου Αθηνών. Έχει ερμηνεύσει ορατόρια, συμφωνικά έργα και ρόλους σε πολλές όπερες όπως Κρητικοπούλα, Ιούλιος Καίσαρας, Νυχτερίδα, Αριάδνη στη Νάξο, Αΐντα, Ρουζάλκα, Μαντάμα Μπαττερφλάυ, Ριγκολέττος, Κάρμεν, Νόρμα, Μαραθών-Σαλαμίς, Άννα Μπολένα, Γυναίκα δίχως σκιά κ.α. Πρωτοεμφανίστηκε σε περιοδεία της Όπερας Glundebourne της Αγγλίας (GNO)ως Angelina(Cenerentola-Rossini). Πρωταγωνίστησε στην Wien KammerOper ως Costanza(L’isola disabitata-Haydn) και συνεργάστηκε με το Teatro alla Scala(Maria Stuarda-Donizetti,συμπαραγωγή ΜΜΑ).



https://www.youtube.com/results… Ελένη Βουδουράκη

=====================
 "O σιωπών δοκεί συναινείν"

Σάββατο 16 Σεπτεμβρίου 2017

Δημόσια επιστολή απολυμένου από την εταιρεία «Παπαστράτος» στον πρωθυπουργό

Ο απολυμένος σημειώνει ότι ο πρωθυπουργός εκθείασε δημοσίως τις εργασιακές σχέσεις της εταιρείας την περίοδο που αναμένεται η έκδοση της δικαστικής απόφασης σχετικά με την αγωγή στην οποία έχει προβεί για «καταχρηστική απόλυση λόγω υγείας». Θεωρεί ότι η στάση αυτή υπονομεύει τον αγώνα του.


Λάβαμε και δημοσιεύουμε επιστολή «θιγόμενου απολυμένου εργαζόμενου από την εταιρεία Παπαστράτος-Philip Morris». Ο επιστολογράφος απευθύνεται στον πρωθυπουργό, Αλέξη Τσίπρα, με αφορμή την επίσκεψη του στο εργοστάσιο της βιομηχανίας «Παπαστράτος ΑΒΕΣ» στον Ασπρόπυργο Αττικής, στις 29 Αυγούστου. Κατά τη διάρκεια της ομιλίας του (ολόκληρη η ομιλία εδώ) ο πρωθυπουργός εκθείασε τις εργασιακές σχέσεις και το εργασιακό περιβάλλον της εταιρείας.
Να σημειωθεί ότι η εταιρεία έχει βραβευθεί από τον οργανισμό Top Employer Institute  με τον τίτλο του «Κορυφαίου Εργοδότη» στην Ελλάδα και η μητρική Philip Morris International αναγνωρίστηκε ως «Κορυφαίος Εργοδότης» στην Ευρώπη και στον κόσμο για το 2017… Επίσης, η Philip Morris είναι εταιρεία που έχει ως κύριο σήμα το Marlboro και αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες καπνοβιομηχανίες παγκοσμίως.
Μαζί με την επιστολή παραθέτουμε και αποσπάσματα από την παρέμβαση του βουλευτή του ΚΚΕ,  Κώστα Στεργίου, κατά τη διάρκεια της συζήτησης του νομοσχεδίου που είχε φέρει η κυβέρνηση για συνταξιοδοτικά, ασφαλιστικά και εργασιακά θέματα, την περασμένη εβδομάδα. Στα σχετικά αποσπάσματα υπάρχει αναφορά στο ζήτημα του απολυμένου εργαζόμενου με σκλήρυνση κατά πλάκας, αλλά και συνολικά στις εργασιακές σχέσεις στην εταιρεία. 
Σημείωση:Τα στοιχεία του επιστολογράφου είναι στη διάθεση του «Ημεροδρόμου». Επίσης, μας έχει αποστείλει σειρά αποδεικτικών εγγράφων που βασίζει τις καταγγελίες του.
Η επιστολή έχει ως εξής: 

Η ‘Παγίδα του Σόλωνα’, η Σεισάχθεια και η γέννηση της ατομικής ιδιοκτησίας


Γράφει ο Κώστας Λάμπος

Το ανθρώπινο είδος κατάφερε, στην εκατομμυριόχρονη βασανιστική πορεία του, να επιβιώσει και να δημιουργήσει τον πολιτισμό του Εμείς, της αλληλεγγύης και της ισοκατανομής χάρη στην αντιμετώπιση της Φύσης και ιδιαίτερα του εδάφους ως ελεύθερο-κοινό αγαθό, ενώ από την σχετικά πρόσφατη βίαιη καθιέρωση της ατομικής ιδιοκτησίας πάνω σε ανθρώπους, στο έδαφος και στα μέσα παραγωγής οδηγήθηκε στον ‘πολιτισμό’ του νοσηρού Εγώ, του ανταγωνισμού μέχρι θανάτου του αντιπάλου και συνεπώς της κοινωνικής ανισότητας με αποκορύφωμα την καπιταλιστική βαρβαρότητα η οποία το απειλεί με νέες και χειρότερες μορφές δουλείας και με εξαφάνιση.



*
Πρωτοπόρος αρχιτέκτονας της ιστορικής καμπής της ανθρωπότητας από την κοινοκτημοσύνη στον «πολιτισμό της ατομικής ιδιοκτησίας» θεωρείται, σύμφωνα με τον Πλούταρχο[2] και άλλες ιστορικές πηγές,[3] ο Θησέας,[4] ο οποίος απελευθέρωσε την Αθήνα, που ήταν «φόρου υποτελής» στην Κρήτη, γύρω στο 1000 π.χ., γεγονός που αποδόθηκε συμβολικά με το μύθο του Θησέα που σκότωσε τον Μινώταυρο.[5] Για την ενίσχυση της άμυνας και την αποτροπή κάποιας νέας υποδούλωσης, ο Θησέας κατάφερε να συνενώσει τα μικρά γένη και τις πολλές μικρές πόλεις της Αττικής «στας Αθήνας», σε μια ενιαία κοινωνία, η οποία στην πορεία μετεξελίχθηκε στην ενιαία Αθηναϊκή Δημοκρατική Πολιτεία. Αυτή η κίνηση ενοποίησης των γενών σε ενιαία κοινωνία ταξικής διαστρωμάτωσης εκφράστηκε ως κεντρική εξουσία που θεωρήθηκε αναγκαία για την ίδια την επιβίωση των γενών που κατοικούσαν στο λεκανοπέδιο της Αττικής και ήταν εκτεθειμένα σε διαρκείς εχθρικές επιθέσεις άλλων γενών από διάφορες κοντινές και μακρινές περιοχές. Η νέα δυναμική κοινωνική αναδιάταξη προκάλεσε τη σταδιακή διάλυση του συστήματος των γενών και είχε ως επακόλουθο τη σταδιακή υποχώρηση του εθιμικού δικαίου της κοινοκτημοσύνης και την αντικατάστασή του από νέους πολιτικούς νομικούς θεσμούς. Έτσι, οι σχέσεις ιδιοκτησίας πάνω στη γη μετεξελίσσονται από ...

H επιστολή του Αρ. Μπαλτά για τη «ρετσινιά» (Η ρετσινιά του δίκαιου Αριστείδη) και η απάντηση της «Κ»


Απίστευτες καταγγελίες για τον επαγγελματικό βίο της συζύγου του Αριστείδη Μπαλτά, πρώην υπουργού Παιδείας, έρχονται στο φως της δημοσιότητας.
Σύμφωνα με δημοσίευμα του Κωνσταντίνου Ζούλα, στην «Καθημερινή», η σύζυγος του Αριστείδη Μπαλτά (που κατονομάζεται ως «Ευαγγελία Π.») διορίστηκε σε πολιτιστικό οργανισμό του δήμου Χανίων, από τον οποίο πήρε απόσπαση σε άσχετου αντικείμενου υπηρεσία, στην Αθήνα. Αν και με πτυχίο πολιτικών επιστημών, αποσπάστηκε στην ΔΕΠΑΝΟΜ, μια από τις εταιρείες του Δημοσίου που ήταν υπεύθυνη για την κατασκευή νοσοκομείων.
Με εντολή της τρόικας, η ΔΕΠΑΝΟΜ έπρεπε να κλείσει και να συγχωνευθεί με τον ΟΣΚ και την Θέμις Κατασκευαστική (τη δημόσια εταιρεία για την κατασκευή φυλακών), σε μια ενιαία επιχείρηση που ονομάστηκε «Κτιριακές Υποδομές» (ΚΤΥΠ). Παρόλα αυτά, η σύζυγος του πρώην υπουργού Παιδείας, που... έγραψε ιστορία με όσα δήλωνε περί αριστείας, «έκανε ασφαλιστικά μέτρα και απέσπασε μια αμετάκλητη –μάλιστα– απόφαση, καθώς για λόγους «ανεξήγητους» η νέα διοίκηση της ΚΤΥΠ (που είχε στο μεσοδιάστημα διορίσει ο ΣΥΡΙΖΑ) δεν προσέβαλε –ως όφειλε– την προσωρινή της δικαίωση», όπως αναφέρει χαρακτηριστικά το δημοσίευμα της Καθημερινής.
Αντί μάλιστα η νέα διοίκηση του οργανισμού να προσβάλει την δικαστική απόφαση περί πρόσληψής της, την έχρισε διευθύντρια Ακίνητης Περιουσίας της εταιρείας, υπεύθυνη δηλαδή για την ...

Παρασκευή 15 Σεπτεμβρίου 2017

ΣΤΕΛΙΟΣ ΝΙΚΗΤΟΠΟΥΛΟΣ (ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΕΡΤ3)":"Η ΟΛΥΜΠΙΆΔΑ ΈΧΕΙ ΠΟΛΎ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΟ ΑΡΣΕΝΙΚΌ ΑΠΌ ΤΙΣ ΣΚΟΥΡΙΈΣ"

Παπαζάχος: Επικίνδυνη είναι η κατάσταση εκεί με φράγματα πάνω στο σεισμικό ρήγμα-"τέρας" της Ιερισσού

Ο Στελιος Νικητόπουλος είναι  δημοσιογράφος στην ΕΡΤ3 που εδώ και χρόνια ερευνά  ότι αφορά  το "κυνήγι χρυσού"  στη Χαλκιδική, τις διασυνδέσεις των  "χρυσοθήρων" με τις εκάστοτε κυβερνήσεις, τις  ανθρωποκτόνες δραστηριότητες  των  ...επενδυτών και φυσικά  τις συλλογικές  αντιδράσεις και πρωτοβουλίες  εκ μέρους  των κατοίκων (και όχι μόνο) που προσπαθούν  να υπερασπιστούν  το δικαίωμα  να ζούν  σαν άνθρωποι με όνειρα και προοπτική  και όχι σαν μελλοθάνατοι. 
Κάνοντας μια "συρραφή"  μερικών αναρτήσεών του απο το facebook  βγαίνει ένα περιεκτικό και αποκαλυπτικό  ρεπορτάζ  σχετικά  με τις τελευταίες  δράσεις της  eldorado και των  ...συνομιλητών  της, τις αλήθειες  και τα ψέματα και φυσικά  τους τεράστιους κινδύνους  για τη ζωή ΟΛΩΝ ΜΑΣ:

Η Ολυμπιάδα έχει πολύ περισσότερο αρσενικό από Σκουριές κ.Σταθάκη
Η απάτη της μεταλλουργίας δεν επηρεάζει μόνο Σκουριές αλλά και Ολυμπιάδα.

Υποτιμούν τη νοημοσύνη μας.
Δίνουν άδειες για Ολυμπιάδα για να γλυκάνουν την Eldorado, δεν δίνουν για Σκουριές για να γλυκαθούν όσοι θέλουν να γλυκαθούν από την πλευρά των κατοίκων, ΕΝΩ η μεταλλουργία για την οποία πηγαίνουν στη διαιτησία αφορά τα συμπυκνώματα ΚΑΙ της Ολυμπιάδας ΚΑΙ των Σκουριών.

Τους δίνει "στεγνά" η αδίστακτη εταιρία στο δελτίο τύπου της.

Σα να λέει:

Βενεζουέλα: “bye bye $”... η θηλιά σφίγγει το λαιμό των ΗΠΑ!


Από το "PRESS-GR" - Του Νίκου Κλειτσίκα

Νικολάς Μαδούρο Μόρος: «Εξάλειψη και ξεπέρασμα όλων των μορφών του οικονομικού πολέμου»... επισήμανε ο πρόεδρος της Μπολιβαριανής Δημοκρατίας και χάρις στη δημοσιογραφική πορνεία και τις κομπραδόρικες πολιτικές συστημικές δυνάμεις της Ευρώπης, η κοινή γνώμη μένει στην πλήρη άγνοια!
«Για να πολεμήσουμε το οικονομικό εμπάργκο θα χρησιμοποιήσουμε ένα πανέρι νομισμάτων που θα συμπεριλαμβάνει το ρούβλι, το γουάν και ρουπία...»... που σημαίνει με απλά λόγια πως αν μια χώρα πρέπει να αγοράσει πετρέλαιο (τα μεγαλύτερα αποθέματα παγκοσμίως είναι της Βενεζουέλας) δεν θα μπορεί να πληρώνει με δολάρια κι ακόμη πιο σημαντικό πως παύει το δολάριο να είναι το διεθνές αποδεκτό κι αποκλειστικό νόμισμα απεικόνισης της τιμής του μαύρου χρυσού (δολάρια το βαρέλι). Νομίσματα συναλλαγής τα εθνικά νομίσματα Ρωσίας, Κίνας, Ινδίας... Το ίδιο σε ότι αφορά τις πωλήσεις των άλλων δύο σημαντικών "προϊόντων"-πόρων της Βενεζουέλας: Φυσικό αέριο και Χρυσός!
Ο οικονομολόγος Henkel Garcia, Διευθυντής οικονομετρίας, σημειώνει αναφορικά με το...

Απορρίφθηκε η μήνυση Σωματείου κατά Παυλόπουλου-Τσίπρα-Θάνου για «εσχάτη προδοσία»

Απορρίφθηκε ως αβάσιμη η μήνυση κατά του Προέδρου της Δημοκρατίας, του Πρωθυπουργού και της Προέδρου του Αρείου Πάγου υπέβαλε προς τον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου το νεοσυσταθέν «Σωματείο Ελλήνων Υποστηρικτών του Συντάγματος» (Σ.Ε.Υ.Σ.)! 

Όπως αναφέρεται στη μήνυση που υποβλήθηκε τον Μάρτιο του 2017 (διαβάστε αναλυτικά τη μήνυση εδώ), οι Προκόπης Παυλόπουλος και Αλέξης Τσίπρας μηνύονται «διότι τέλεσαν το αδίκημα της εσχάτης προδοσίας, σύμφωνα με το άρθρο 134 του Ποινικού Κώδικα». Συγκεκριμένα ο πρωθυπουργός διότι με την έγκριση του Προέδρου της Δημοκρατίας υπέγραψε τη δανειακή σύμβαση του Ιουλίου 2015 που αναφέρει ότι: «Η κυβέρνηση πρέπει να συσκέπτεται και να συμφωνεί με τους θεσμούς για όλα τα σχέδια νόμου στους σχετικούς τομείς, με επαρκές χρονικό περιθώριο πριν την υποβολή τους για δημόσια διαβούλευση ή το κοινοβούλιο...».

Το σωματείο σχετικά με την απόφαση σχολιάζει τα εξής:

Ζωή Κωνσταντοπούλου από ΔΕΘ: "Ζούμε σε καθεστώς οικονομικής και πολιτικής κατοχής" ενώ για την υπόθεση Εldorado gold επισήμανε ότι: "όλα_γίνονται επειδή κάποιοι δεν τα βρίσκουν στη μίζα"

Σε όλα τα μεγάλα θέματα που αφορούν τη χώρα αναφέρθηκε στη συνέντευξή της η επικεφαλής της «Πλεύσης Ελευθερίας» Ζωή Κωνσταντοπούλου, στο πλαίσιο της επίσκεψης της στην 82η ΔΕΘ.

Έκανε λόγο για οικονομικό και πολιτικό καθεστώς και για κατοχή της χώρας το οποίο όπως είπε οφείλουμε να ανατρέψουμε. «Η πραγματικότητα δεν αλλάζει από αυτούς λιγουρεύονται την εξουσία και λίγδωσε το αντεράκι τους από την πολυτέλεια της διακυβέρνησης» αλλά από όσους αγωνίζονται με καθαρό τρόπο απέναντι στους παράγοντες που στηρίζουν την κατοχή.

Αναφέρθηκε στις Γερμανικές αποζημιώσεις ύψους 341 δις ευρώ χαρακτηρίζοντας έγκλημα και μάλιστα κακουργηματικού χαρακτήρα τη μη διεκδίκησή τους. «Κάποιοι ισχυρίζονται, η Κυβέρνηση, ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, ο Πρόεδρος της Βουλής και ο Πρόεδρος της διακομματικής επιτροπής για τις γερμανικές οφειλές ότι δήθεν διεκδικούν, ότι προφασίζονται ότι διεκδικούν». Όπως είπε η Γερμανία κρύβεται πίσω από τις παραδομένες ελληνικές κυβερνήσεις όπως η σημερινή.

Χαρακτήρισε την καλλιτεχνική «έκθεση ντοκουμέντα 14» ξέπλυμα των ναζιστικών θηριωδών αλλά και της σημερινής εγκληματικής οικονομικής πολιτικής. Τόνισε ότι βρίσκουν πρόσφορα έδαφος σε δημάρχους όπως της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης.

Έκανε αναφορά στην επιχείρηση όπως χαρακτήρισε αρπαγή της περιουσίας του δημοσίου αναφερόμενη στις ιδιωτικοποιήσεις του λιμανιού της Θεσσαλονίκης, του αεροδρομίου, του νερού και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αλλά και στην αρπαγή της περιουσία των πολιτών μέσα από την υπερφορολόγηση και τους ηλεκτρονικούς πλειστηριασμούς.

Σημείωσε ότι στήνεται μια νέα διαπλοκή με νέα πρόσωπα και με παλιά υλικά. Για την υπόθεση Eldorado gold δήλωσε ότι όλα γίνονται επειδή κάποιοι δεν τα βρίσκουν στη μίζα και όχι γιατί πρόκειται για σύγκρουση για τα έννομα συμφέροντα.

Τέλος προανήγγειλε ένα μεγάλο γεγονός στην Αθήνα στις 13-15 Οκτώβρη που όπως είπε θα αποτελέσει την αρχή...

Πειρατές έπνιξαν στην πίσσα τον Σαρωνικό


Πίσω από την Σαλαμίνα, στον κόλπο της Ελευσίνας επικρατούσε απόλυτη μπουνάτσα με έντονη την αίσθηση της υγρασίας. Το «Αγία Ζώνη II» είχε φορτώσει δύο τύπων πετρέλαια από τα διυλιστήρια των ΕΛΠΕ και απέπλευσε για το μπάρκο του.


Διαβάστε επίσης: Καλά ο Κουρουμπλής, τον ξέρουμε. Ο Λιμενάρχης Πειραιά όμως και ο Αρχηγός δεν ήξεραν;
Επιστολή-βόμβα στο zougla.gr για το ναυάγιο της Σαλαμίνας
Η δουλειά αυτού του μπανκεράδικου συνίσταται στο να μεταφέρει καύσιμα εν πλω σε διερχόμενα πλοία. Κατασκευάστηκε το 1972. Είχε ήδη 45 χρόνια στην πλάτη του. Λογικά θα έπρεπε να είχε καταλήξει σε κάποια παραλία της Τουρκίας για σκραπ. Σε πείσμα της λογικής το καραβάκι αυτό των 90-100 μέτρων με τις λαμαρίνες στο πίσω μέρος του σκάφους γεμάτες μπαλώματα και με φουλ φορτίο, εξακολουθούσε να πλέει στην θάλασσα. Τα ξημερώματα της Κυριακής βρισκόταν φουνταρισμένο ένα με ενάμισι μίλι από την προβλήτα των ΕΛΠΕ απ΄ όπου νωρίτερα είχε φορτώσει. 



Ήταν πια 2:30 τα ξημερώματα. Πάνω στο σκάφος κατά τις επίσημες καταθέσεις υπήρχαν μόνον δύο άτομα ( Ήταν μόνον ο καπετάνιος και ο μηχανικός κατά τις μαρτυρίες οι οποίοι και έχουν προσαχθεί για ...

Πέμπτη 14 Σεπτεμβρίου 2017

Αλαφούζος: Μια παγκόσμια οικολογική βόμβα


Προφανώς και δεν είναι το μόνο σκάνδαλο η οικολογική καταστροφή στη Σαλαμίνα που απλώνεται στα παράλια της νότιας Αθήνας. Το σαπιοκάραβο 45 χρονών έπαιρνε άδεια από τις λιμενικές αρχές .ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ παράγοντες , στελέχη και τμήματα του Λιμενικού αποτελούσαν το σταθερό βραχίονα ανοχής ή και σύμπραξης στη ΠΑΡΑΒΑΤΙΚΟΤΗΤΑ εφοπλιστικών κύκλων και λαθρεμπόρων .Με το αζημίωτο βέβαια .Και ορισμένες φορές με την παρότρυνση των πολιτικών ηγεσιών καθότι τα πρώτα χρήματα στα κομματικά ταμεία των κομμάτων του δικομματισμού προερχόταν και προέρχονται από τα μαύρα της εφοπλιστικής κερδοσκοπίας .
Ο Πρωθυπουργός Α.Τσίπρας, πρέπει να κόψει τώρα , άμεσα τον ομφάλιο λώρο της διαφθοράς και της διαπλοκής στο λιμάνι και με προεδρικό διάταγμα να εντάξει το λιμενικό σώμα στο υπουργείο προστασίας του πολίτη μαζί με τις άλλες δυνάμεις δημόσιας τάξης. Για να μην έχουμε ορντινάτσες συναλλαγών και παρανομιών τόσο στο Πειραιά , όσο και σε άλλα λιμάνια της χώρας .
Δείτε τι έκανε ο έμπορος της οικολογικής ευαισθησίας Αλαφούζος .
Στέφανος Τζουμάκας .

Δεκέμβριος 2002: Στο κέντρο επιχειρήσεων του πολεμικού ναυτικού της Γαλλίας επικρατεί ένταση. Οι οδηγίες που είχαν λάβει, από το Μέγαρο των Ηλυσίων, ήταν σαφείς: Θα αποτρέψετε, πάση θυσία, την είσοδο δεξαμενόπλοιων μονού τοιχώματος στην Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη της Γαλλίας. Προκειμένου μάλιστα να διαλύσει οποιαδήποτε αμφιβολία σχετικά με τις προθέσεις του, ο τότε πρόεδρος Ζακ Σιράκ, είχε δηλώσει δημοσίως ότι δεν θα ανεχθεί εφοπλιστές με «σαπάκια» να συμπεριφέρονται σαν «γκάγκστερ» στις ακτές της Γαλλίας. ...