Τρίτη 9 Απριλίου 2024
Τι είναι η τεχνητή νοημοσύνη και πώς χρησιμοποιείται;
Η τεχνητή νοημοσύνη (TN) αναμένεται να παίξει καθοριστικό ρόλο ως τεχνολογία του μέλλοντος. Τι είναι όμως είναι η τεχνητή νοημοσύνη ακριβώς και πώς επηρεάζει τις ζωές μας;
Τι είναι η τεχνητή νοημοσύνη;
What it takes to make a Wooden Scale ? - Meter Wooden Scale, For Mathematical [Δύναμη των Δεξιοτήτων]
Δευτέρα 8 Απριλίου 2024
Παρακολουθήστε Live από την NASA την ολική έκλειψη ηλίου
Λάκης Λαζόπουλος: Ελλάδα ώρα μηδέν! (Επεισόδιο 22ο)
Παρασκευή 5 Απριλίου 2024
Αντωνία Ηλία: Οδηγείται στις φυλακές του Ελαιώνα Θηβών - Η δίωξη της Αντωνίας Ηλία ξεκίνησε από τις εκπομπές του Μάκη Τριανταφυλλόπουλου για το λεγόμενο παραδικαστικό κύκλωμα.
Νίτσε – Μια πρώτη ματιά στην ηθική: Τι είναι; Γιατί υπάρχουν μη ηθικά φαινόμενα; - Όταν έκλαψε ο Νίτσε
Ένα πράγμα είναι βέβαιο: Οποιαδήποτε έννοια ενός «άλλου κόσμου» ή ενός «ανώτερου κόσμου» ή ενός «αληθινότερου κόσμου» ή ενός «άγνωστου κόσμου» αποτελεί ανάθεμα για τον Νίτσε
Το γεγονός ότι δεν μπορούμε να γνωρίσουμε αυτό τον κόσμο δεν μας δίνει το δικαίωμα να πιστεύουμε ότι μπορούμε να γνωρίσουμε κάποιον άλλο, ανώτερο, πιο αληθινό κόσμο. Στο σημείο αυτό, ο Νίτσε κατακεραυνώνει τους απανταχού προφήτες, μάντες και μελλοντολόγους, οι οποίοι λαχταρούν ένα άλλο, «πραγματικό» βασίλειο της ύπαρξης. Αν δεν γνωρίσουμε αυτή τη ζωή, πώς είναι δυνατόν να περιμένουμε ότι θα γνωρίσουμε το «άγνωστο»;
Ο Ηράκλειτος όμως έχει για πάντα δίκιο όταν λέει ότι το Είναι αποτελεί κενό αποκύημα της φαντασίας. Ο «φαινόμενος» κόσμος είναι ο μοναδικός: ο «αληθινός κόσμος» έχει απλώς μπει από πάνω… (Το Λυκόφως των Ειδώλων, «Το «λογικό» στη φιλοσοφία»)
Επαναλαμβάνω: Ο αληθινός κόσμος, όπως κι αν έχει συλληφθεί ως τώρα – ήταν πάντα ο φαινομενικός κόσμος άλλη μια φορά. (Η Θέληση για Δύναμη)
Τρεις τύποι ανθρώπου ευθύνονται για την έλευση ενός «άλλου κόσμου» σ’ αυτόν εδώ:
Πέμπτη 4 Απριλίου 2024
Μίκης Θεοδωράκης - Ο Επαναστατικός Μίκης Θεοδωράκης - Epanastatikos Mikis Theodorakis | Non Stop Mix
Οι 10 αγαπημένες ταινίες του Αντρέι Ταρκόφσκι
Μαζί με τον Ίνγκμαρ Μπέργκμαν και τον Ακίρα Κουροσάβα, είναι ο σκηνοθέτης που αγαπούν περισσότερο οι σκηνοθέτες. Άλλαξε για πάντα το σινεμά με την ποιητική αρμονία των εικόνων του και με αφορμή την επέτειο γενεθλίων του θυμόμαστε τις 10 ταινίες που αγαπουσε πιο πολύ.
Εικονοπλάστης των πιο ζωντανών ταμπλό βιβάν που αιχμαλώτισε η κινηματογραφική κάμερα, έφτιαξε ένα ιδιαίτερο και επιδραστικό φιλμικό σύμπαν με μόλις εφτά ταινίες, που του πρόσφεραν διεθνή αναγνώριση, μεγάλες τιμές και σπουδαία φεστιβαλικά βραβεία. Στη συνεπή φιλμογραφία του ο Ταρκόφσκι αναδημιούργησε τη ζωή και αναζήτησε το Θαύμα που υπάρχει (ή που οφείλει να υπάρχει) στο πλαίσιο της καθημερινότητας.
Το cinemagazine θυμάται τις 10 ταινίες που αγαπούσε πιο πολύ - ένας οδηγός κινηματογραφοφιλίας για κάθε σινεφίλ ή κινηματογραφιστή. Η λίστα προέκυψε κατά τη διάρκεια της συνάντησης του Ρώσου δημιουργού με τον κριτικό κινηματογράφου Λεονίντ Κοσλόφ, το 1972. Ο Κοσλόφ ζήτησε από τον Ταρκόφσκι να γράψει σε ένα κομμάτι χαρτί τις δέκα αγαπημένες του ταινίες και εκείνος συμφώνησε.