Δευτέρα 1 Ιουνίου 2009

Αδιευκρίνιστη Απάτη -μυστήριο- σε ΑΤΜ της περιοχής Χαλκίδας


e-mail αναγνώστη μας από περιοχή Χαλκίδας:

Επισκέφτηκα σήμερα το πρωί ΑΤΜ της Αγροτικής Τράπεζας στην Χαλκίδα και μετά την εισαγωγή του PIN το μηχάνημα μου κράτησε την κάρτα μου.

Επικοινώνησα άμεσα με τα κεντρικά της Αγροτικής και με πληροφόρησαν ότι η κάρτα μου, χθες Κυριακή, ακυρώθηκε για λόγους ασφαλείας και θα πρέπει να πάω στο κατάστημα της Αγροτική Χαλκίδος για να βγάλω νέα κάρτα.

Επισκέφτηκα το κατάστημα Χαλκίδος όπου διαπίστωσα μεγάλη συγκέντρωση πολιτών που είχα το ίδιο πρόβλημα με εμένα. Αρμόδιος υπάλληλος του τμήματος καρτών της Αγροτικής – υποκατάστημα Χαλκίδος με ενημέρωσε ότι από το Σάββατο μέχρι χθες Κυριακή μπήκαν κάποιοι στο σύστημα και αφαίρεσαν χρήματα από τους λογαριασμούς.

Ευτυχώς ο δικός μου λογαριασμός είχε μείνει ανέπαφος, αλλά τουλάχιστον 20-30 άτομα που τον χρόνο που εγώ παρέμεινα στην τράπεζα διαπίστωσαν ότι τους είχαν αφαιρεθεί διάφορα ποσά (1400€, 1600, 8000, 220, 900 κ.α ) η τράπεζα από την μεριά της διαβεβαίωνε τους κατόχους των λογαριασμών ότι σύντομα τα χρήματα τους θα τα καλύψει η τράπεζα.

Μέχρι την στιγμή που εγώ αποχώρησα από την τράπεζα κατέφθαναν συνεχώς νέοι πολίτες οι οποίοι διαπίστωναν στην συναλλαγή τους με το ΑΤΜ ότι υπήρχε πρόβλημα με τον λογαριασμό τους.

Αναμένω απαντήσεις από τους αρμόδιους της Αγροτικής για το τι ακριβώς έχει συμβεί, το ύψος της απάτης και τι πρόσθετα μέτρα προτίθεται να λάβει για να μην επαναληφθεί μια νέα ληστεία των χρημάτων του Ελληνικού λαού.

Αναγνώστης από Χαλκίδα

Σχόλιο: Επικοινωνήσαμε με τη διεύθυνση της ΑΤΕ BANK για να διασταυρώσουμε την είδηση. Η τηλεφωνήτρια που μας απάντησε γνώριζε το περαστικό χωρίς όμως να μας οριοθετήσει την έκταση που πιθανόν θα μπορούσε αυτό να έχει και σε άλλες περιοχές.

Ο ιστοχώρος μας αναρτά διασταυρωμένες πληροφορίες και έχει την την ευθύνη των όσων γράφει για τη πληροφόρηση των αναγνωστών του. Αυτό το θέσαμε υπόψη και στην εν λόγω τηλεφωνήτρια η οποία, μάλλον από αμηχανία, μας έκλεισε το τηλέφωνο.

H πρακτική αυτή (να κλείνουν το τηλέφωνο και στη συνέχεια να είναι απασχολημένο) είναι σύνηθες σε πολλά επίπεδα της δημόσιας διοίκησης . . . αλλά σήμερα το συναντήσαμε και στην ΑΤΕΒΑΝΚ.

Ζητούμε τη κατανόηση του αναγνώστη μας και θα επανέρθουμε με νεώτερα στοιχεία όταν αυτό το περιστατικό διευκρινισθεί.

Εμείς θα συνεχίσουμε να το ψάχνουμε.

ΝΖ

==============================================================
"O σιωπών δοκεί συναινείν"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.