Σχετικό: Ιδού η Απόδειξη: A Visual Interview with Peter Turnley
Αυτή η φωτογραφία έπαιξε πολύ, μέχρι και σε εφημερίδες, ότι δήθεν είναι ένας απο τους άτυχους μετανάστες που έχασε τα παιδιά του στο Φαρμακονήσι.
Φυσικά αναπαράχθηκε απο τους γνωστούς βλάκες των social media και απο κάτι σούπερ ντούπερ "αριστερούς" που σκίζουν τα ιμάτια τους για κάτι τέτοια. Τελικά αποδείχθηκε ότι η φωτογραφία είναι του Αγγλου φωτορεπόρτερ Peter Turnley και αφορά Αλβανό πρόσφυγα απο το Κόσοβο εν έτει 1999. Ειλικρινά δεν τα έχω με τους προπαγανδιστές, αυτοί την δουλειά τους κάνουν, αλλά τα παίρνω άσχημα με το πόπολο που τρώει την κάθε παπαριά αμάσητη. ...
Είμαι δε σίγουρος ότι πολλοί ευαίσθητοι θα έκλαψαν βλέποντας αυτή τη φωτογραφία. Οπως οι φίλοι μας οι εκπαιδευτικοί που έχωσαν τη συγκεκριμένη φωτογραφία στο www.alfavita.gr καταδικάζοντας ταυτόχρονα το ανάλγητο ελληνικό κράτος. Μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι που έλεγε κι ένας γνωστός μου.
Θεόδωρος Βασιλείου - facebook
και εδώ είναι η φωτογραφία που ψάξαμε και βρήκαμε στο διαδίκτυο:
Σχόλιο: Το θέμα με το έγκλημα που έγινε στο Φαρμακονήσι είναι ανεξάρτητο με αυτή την μούφα της ελληνικής προπαγανδιστικής δημοσιογραφίας. Οι επαγγελματίες του σήμερα δεν έχουν καμία σχέση με τους συναδέλφους τους των περασμένων δεκαετιών. Η προχειρότητα και η αγωνία να προφθάσουν πρώτοι τους έχουν οδηγήσει σε πολλές γκάφες τελευταία. Θυμίζουμε το γνωστό συγκρότημα με την μούφα επίσκεψη Ερντογάν στην Αθήνα και τόσα άλλα που δεν έχουν νόημα να τα εκθέσουν ως παραδείγματα τώρα.
Η είδηση πια είναι ελεγχόμενη. Όλα τα μέσα την παίρνουν από το ΑΜΠΕ και απλά αλλάζουν την διατύπωση. Κάποιοι άλλοι αντιγράφουν από άλλα μέσα και κυρίως από blogs και sites. Αυτό το κυνήγι της πρωτιάς τους οδηγεί σε τέτοιες παραπλανήσεις ή προχειρότητες για να προλάβουν τους ανταγωνιστές τους. Η δημοσιογραφία στην χειρότερη εποχή της.
Οι καιροί είναι δύσκολοι και τα μέσα αποδυναμώνονται κυρίως από την εύκολη πρόσβαση της είδησης στο διαδίκτυο.
Αυτή είναι ίσως η καλή πλευρά της προχειρότητας και έως ένα σημείο είναι ανεκτή και δικαιολογημένη. Η κακή πλευρά είναι χωρίς "ίσως" και "μάλλον" γιατί είναι η πλευρά της κακοήθειας και της κατασκευής της προπαγάνδας για να επηρεαστεί η κοινή γνώμη, όπως τα ψεύτικα στοιχεία του κατηγορητηρίου για την Χ.Α. και κάποιες άλλες αναφορές σε ψεύτικα στοιχεία για νεαρούς του αναρχοαυτόνομου χώρου. Εκεί μπαίνει η πολιτική σκοπιμότητα με τα παρακρατικά στοιχεία με την ανοχή των αρμοδίων υπουργών. Η δικαιοσύνη βέβαια στοιχεία εξετάσει και μαρτυρίες από τα αστυνομικά όργανα που τα καταθέτουν. Βλέπε ζαρντινιέρα και τόσα άλλα.
Δυστυχώς και πάλι είμαστε ένας λαός που η κρίση μας έχει κάνει παρτάκηδες και ατομιστές. Το "τι με ενδιαφέρει εμένα" και αυτό το ρημάδι το "φίδι από τη τρύπα" μας έχουν κάνει να βλέπουμε εκτός από τα διαπλεκόμενα κανάλια και τους έμμισθους ρεπόρτερ των κυβερνήσεων μόνο το το πρόσωπό μας στον καθρέπτη.
Αυτά προς το παρόν.
Νάσος
==========================
"O σιωπών δοκεί συναινείν"
Αυτή η φωτογραφία έπαιξε πολύ, μέχρι και σε εφημερίδες, ότι δήθεν είναι ένας απο τους άτυχους μετανάστες που έχασε τα παιδιά του στο Φαρμακονήσι.
Φυσικά αναπαράχθηκε απο τους γνωστούς βλάκες των social media και απο κάτι σούπερ ντούπερ "αριστερούς" που σκίζουν τα ιμάτια τους για κάτι τέτοια. Τελικά αποδείχθηκε ότι η φωτογραφία είναι του Αγγλου φωτορεπόρτερ Peter Turnley και αφορά Αλβανό πρόσφυγα απο το Κόσοβο εν έτει 1999. Ειλικρινά δεν τα έχω με τους προπαγανδιστές, αυτοί την δουλειά τους κάνουν, αλλά τα παίρνω άσχημα με το πόπολο που τρώει την κάθε παπαριά αμάσητη. ...
Είμαι δε σίγουρος ότι πολλοί ευαίσθητοι θα έκλαψαν βλέποντας αυτή τη φωτογραφία. Οπως οι φίλοι μας οι εκπαιδευτικοί που έχωσαν τη συγκεκριμένη φωτογραφία στο www.alfavita.gr καταδικάζοντας ταυτόχρονα το ανάλγητο ελληνικό κράτος. Μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι που έλεγε κι ένας γνωστός μου.
Θεόδωρος Βασιλείου - facebook
και εδώ είναι η φωτογραφία που ψάξαμε και βρήκαμε στο διαδίκτυο:
Σχόλιο: Το θέμα με το έγκλημα που έγινε στο Φαρμακονήσι είναι ανεξάρτητο με αυτή την μούφα της ελληνικής προπαγανδιστικής δημοσιογραφίας. Οι επαγγελματίες του σήμερα δεν έχουν καμία σχέση με τους συναδέλφους τους των περασμένων δεκαετιών. Η προχειρότητα και η αγωνία να προφθάσουν πρώτοι τους έχουν οδηγήσει σε πολλές γκάφες τελευταία. Θυμίζουμε το γνωστό συγκρότημα με την μούφα επίσκεψη Ερντογάν στην Αθήνα και τόσα άλλα που δεν έχουν νόημα να τα εκθέσουν ως παραδείγματα τώρα.
Η είδηση πια είναι ελεγχόμενη. Όλα τα μέσα την παίρνουν από το ΑΜΠΕ και απλά αλλάζουν την διατύπωση. Κάποιοι άλλοι αντιγράφουν από άλλα μέσα και κυρίως από blogs και sites. Αυτό το κυνήγι της πρωτιάς τους οδηγεί σε τέτοιες παραπλανήσεις ή προχειρότητες για να προλάβουν τους ανταγωνιστές τους. Η δημοσιογραφία στην χειρότερη εποχή της.
Οι καιροί είναι δύσκολοι και τα μέσα αποδυναμώνονται κυρίως από την εύκολη πρόσβαση της είδησης στο διαδίκτυο.
Αυτή είναι ίσως η καλή πλευρά της προχειρότητας και έως ένα σημείο είναι ανεκτή και δικαιολογημένη. Η κακή πλευρά είναι χωρίς "ίσως" και "μάλλον" γιατί είναι η πλευρά της κακοήθειας και της κατασκευής της προπαγάνδας για να επηρεαστεί η κοινή γνώμη, όπως τα ψεύτικα στοιχεία του κατηγορητηρίου για την Χ.Α. και κάποιες άλλες αναφορές σε ψεύτικα στοιχεία για νεαρούς του αναρχοαυτόνομου χώρου. Εκεί μπαίνει η πολιτική σκοπιμότητα με τα παρακρατικά στοιχεία με την ανοχή των αρμοδίων υπουργών. Η δικαιοσύνη βέβαια στοιχεία εξετάσει και μαρτυρίες από τα αστυνομικά όργανα που τα καταθέτουν. Βλέπε ζαρντινιέρα και τόσα άλλα.
Δυστυχώς και πάλι είμαστε ένας λαός που η κρίση μας έχει κάνει παρτάκηδες και ατομιστές. Το "τι με ενδιαφέρει εμένα" και αυτό το ρημάδι το "φίδι από τη τρύπα" μας έχουν κάνει να βλέπουμε εκτός από τα διαπλεκόμενα κανάλια και τους έμμισθους ρεπόρτερ των κυβερνήσεων μόνο το το πρόσωπό μας στον καθρέπτη.
Αυτά προς το παρόν.
Νάσος
==========================
"O σιωπών δοκεί συναινείν"
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.