Σάββατο 8 Φεβρουαρίου 2014

Εγώ το έχω πει, οι αριστεροί είναι δεξιοί που διαμαρτύρονται γιατί δεν παίζουν στο καπιταλιστικό παιχνίδι. (Περίπτωση Καρυπίδη)

Σχετικό: Τι ζητά το Παγκόσμιο Εβραϊκό Συνέδριο από τον ΣΥΡΙΖΑ;
του Σωτήρη Γλυκοφρύδη

Τι έκανε ο άνθρωπος;
Επειδή πήρε χαλαρή συνέντευξη από τον Κασιδιάρη;
Σιγά τα ωά, αν η δημοκρατία φοβάται τον φασισμό, η δημοκρατία είναι για φτύσιμο.
Τι άλλο έκανε; Στράφηκε κάποτε κατά του Τσίπρα;
Πάλι σιγά τα ωά, παιδική ασθένεια ήτανε, τότε που βρισκόταν στο στάδιο του προσανατολισμού του. Εάν ο Τσίπρας φοβάται τον Καρυπίδη κάνει λάθος, καλύτερα να φοβάται όσους τον περιτριγυρίζουν.

Αλλά, ευκαιρία είναι να κάνουμε μια τεχνική ανάλυση επί των παραγόντων που κοσμούν τη δεξιά μπουρζουαζία σε σχέση με την αριστερά που κάνει πλησίων της έναν γύρο.

Αριστερός σημαίνει αυτός που κρατά την ασπίδα ως κύριο όπλο προστασίας του. Δεξιός αυτός που κρατά το δόρυ, ενίοτε και ξίφος. Στο αριστερό πλευρό μας είναι το συναίσθημα, η καρδιά, δεξιά το πορτοφόλι, ενίοτε στην κωλότσεπη. Να φοβάσαι τους αριστερούς που φορούν σακάκι, διότι μπροστά από την καρδιά βρίσκεται το συνήθως γεμάτο πορτοφόλι.

Πίσω από τα κλισέ του αριστερού και του δεξιού, βρίσκεται στον μεν αριστερό το συναίσθημα, όσο και στον δεξιό η απληστία. Πολύ συχνά όμως είναι και στον δεξιό το συναίσθημα και στον αριστερό η απληστία. Τι δομεί τις διαφορές; Η απάντηση είναι μια: το ήθος. Και το ήθος δεν προέρχεται μόνο από το σπίτι αλλά και από το μέτρο της ζωής. Το πώς μετράμε τη ζωή έχει σημασία. Σε δεξιούς βρίσκεις αριστερά διαμάντια και το αντίστροφο. Κοινός παράγων είναι το μέτρο και το ήθος, αυτή είναι και η διαφορά.

Επομένως, μη μιλάς για δεξιούς και αριστερούς, φίλε αναγνώστη μου, είναι παρωχημένα αυτά τα πράγματα, μίλησε καλύτερα για ήθος κι απληστία.

==========================
 "O σιωπών δοκεί συναινείν"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.