Πέμπτη 2 Οκτωβρίου 2014

Προσοχή γεννιέται ένα νέο και επικίνδυνο ρατσιστικό ΚΙΝΗΜΑ (της δήθεν) «ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ» – Πρόσκληση στην Ιδρυτική Γενική Συνέλευση


1. Στο κίνημα ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ γίνονται δεκτοί μόνον Έλληνες Ορθόδοξοι, καθώς και μη-Έλληνες το γένος, που είναι οπωσδήποτε Ορθόδοξοι, ελληνικής παιδείας και άριστοι γνωστές της ελληνικής γλώσσας.
2. Πιστεύουμε στον Ελληνισμό υπό την διάσταση της μεγάλης Ρωμιοσύνης. Προερχόμαστε από την «πηγή» του αρχαίου ελληνισμού και είμαστε η άρρηκτη συνέχεια της Μεγάλης Ανατολικής Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας, (Ρωμανία). Η Ρωμιοσύνη έχει οικουμενικές διαστάσεις, αγκαλιάζει όλο τον κόσμο.
3. Η χώρα μας σήμερα τελεί υπό ξένη κατοχή, στην οποία την παρέδωσαν οι ελληνικές κυβερνήσεις των τελευταίων ετών. Ένα προδοτικό πολιτικό σύστημα, με τον πλήρη έλεγχο των ΜΜΕ, έδρασε υπονομευτικά προς συστηματική αποδόμηση της ελληνικής κοινωνίας (της εθνικής παράδοσης και της ορθόδοξης πίστης), με αποτέλεσμα να αδρανοποιηθούν και να εξουδετερωθούν τα υγιή αντανακλαστικά του λαού μας.


Για περισσότερα πατήστε ΕΔΩ

Αντί σχολίου:
"Είμαι χριστιανός, ως εκ τούτου δεν δύναμαι να είμαι Έλλην.
Αν με ρωτήσει κανείς τι είμαι , απαντώ Χριστιανός είμαι!
"
Σημείωση: Ο Γεννάδιος Σχολάριος (κατά κόσμον Γεώργιος Σχολάριος) ήταν ο πρώτος Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως μετά την Άλωση της Κωνσταντινούπολης. Μέχρι και σήμερα η επίσημη ελληνική ορθόδοξη εκκλησία δεν ζήτησε συγνώμη για την ύβρη του Γεννάδιου Σχολάριου!!!
Αυτός είναι ο ανθελληνικός Χριστιανισμός αυτή είναι η ανθελληνική Ορθοδοξία!!

"Ους ασεβείς και καταραμένους αυτούς Έλληνες, και με φωτιά και με ξίφος και με πνιγμό και με κάθε τρόπο θανατώστε τους. Μαστιγώστε , φυλακίστε, κόψτε τους τη γλώσσα, ύστερα το χέρι και αν επιμένουν, τότε στείλτε τους στο βυθό της θάλασσας."

Έτσι κι εγώ "Είμαι Έλλην άρα δεν δύναμαι να είμαι Χριστιανός"

==========================
"O σιωπών δοκεί συναινείν"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.