Τρίτη 12 Μαΐου 2015

Φίλης: «Δύο αρχηγοί κράτους μας επισκέφθηκαν επί ΣΥΡΙΖΑ, το Άγιο Φως και η Αγία Βαρβάρα» - Ο ορισμός της Ελληνικότητας

Αντί Προλόγου: Πως έγινε Αγία μία νέα κοπελίτσα από το χέρι του αποκεφαλιστή πατέρα της;
Βλέπε εδώ: Βίος Αγίας Βαρβάρας της Μεγαλομαρτυρος
(και στη συνέχεια βγάλε τα δικά σου συμπεράσματα)

Ενδοκυβερνητικές τριβές μεταξύ του Νίκου Φίλη και του Πάνου Καμμένου, με αφορμή τη μεταφορά των ιερών λειψάνων της Αγίας Βαρβάρας στο αντικαρκινικό νοσοκομείο του Άγιου Σάββα.
Ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ, Νίκος Φίλης, μιλώντας στο MEGA εξαπέλυσε επίθεση κατά του κυβερνητικού εταίρου του και υπουργού Εθνικής Άμυνας Πάνου Καμμένου, έκανε λόγο για εμπόριο λειψάνων και είπε χαρακτηριστικά: «Η Αγία Βαρβάρα δεν έχει ανάγκη τον κ.Καμμένο να της αποδώσει τιμές αρχηγού κράτους».

Ο κ. Φίλης είπε πως το να φέρνουν λείψανα στον Άγιο Σάββα είναι σαν ειδωλολατρεία και πρόσθεσε πως «σεβόμαστε το θρησκευτικό αίσθημα του κόσμου». «Άλλο πράγμα τα λείψανα στην εκκλησία και άλλο πράγμα τα λείψανα στον Άγιο Σάββα» υπογράμμισε και για τον κ. Καμμένο πρόσθεσε πως με την πράξη αυτή «συνθηκολόγησε με τον αναχρονισμό».

Στη συνέχεια μέσω του ραδιοφωνικού σταθμού «Βήμα» ο κύριος Φίλης ανέφερε χαρακτηριστικά: «Τι δουλειά έχουν τα λείψανα να τριγυρνάνε από εδώ κι από κει; Υπάρχει ένα θέμα σεβασμού που πρέπει να έχουμε απέναντι στη λαϊκή θρησκευτικότητα, όχι, όμως, να αποδίδουμε τιμές αρχηγού κράτους στα λείψανα μιας Αγίας. Πριν μερικό καιρό, την Μεγάλη Παρασκευή, ήρθε το Άγιο Φως με τιμές πάλι αρχηγού κράτους, δηλαδή δυο αρχηγοί κρατών επισκέφτηκαν επί ΣΥΡΙΖΑ την Ελλάδα και είναι το Άγιο Φως και τα λείψανα της Αγίας Βαρβάρας», δήλωσε ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ.

«Είναι άψογος υπουργός. Συμπεριφέρεται -σ' αυτόν τον τομέα μιλάω πάντοτε- σε συνέχεια με την εξουσία την παλαιά, τον παλαιοκομματισμό. Τον αδικεί αυτή η συμπεριφορά. Μεθαύριο μπορεί να έχουμε και το τζαμί στη Βουλή... Να δω τι θα ψηφίσει ο κ. Καμμένος. Να σεβόμαστε -και σωστά- την ευλάβεια, τη θρησκευτική αντίληψη των ορθοδόξων που είναι η μεγαλύτερη πλειοψηφία στη χώρα μας, αλλά να μην καταλαβαίνουμε ότι χρειαζόμαστε και τζαμί για να μπορούν μέσα σε συνθήκες ασφάλειας να λατρεύουν τον δικό τους θεό και οι μουσουλμάνοι, είναι λίγο μεροληπτικό. Δεν είναι;»

Άμεση ήταν η αντίδραση από την πλευρά της Αρχιεπισκοπής Αθηνών, στις δηλώσεις του κοινοβουλευτικού εκπροσώπου του ΣΥΡΙΖΑ.

Σε δήλωσή του ο διευθυντής του γραφείου Τύπου της Αρχιεπισκοπής, Χάρης Κονιδάρης, ανέφερε ότι:
"εμπόριο λειψάνων κάνει ο ίδιος ο κ. Φίλης. Εμπορεύεται τα λείψανα ενός δήθεν αριστερού αντικληρικαλισμού, ο οποίος και παραπέμπει σε περιόδους μεσαίωνα, αφού επιδιώκει να περιορίσει τη συνταγματικά κατοχυρωμένη ελευθερία της θρησκείας. Καλόν είναι ο κ. Φίλης να ερωτήσει ο ίδιος τους ασθενείς που νοσηλεύονται στο νοσοκομείο εάν επιθυμούν ή όχι τη μεταφορά του ιερού λειψάνου αλλά και να διδαχθεί από τη στάση του Πρωθυπουργού της χώρας κ. Αλέξη Τσίπρα, ο οποίος σέβεται απόλυτα το θρησκευτικό συναίσθημα των Ελλήνων και αποφεύγει να πέφτει στην παγίδα παρωχημένων προοδευτικών λαϊκισμών".

Ο ορισμός της Ελληνικότητας: "Ουχ Ελληνικόν το προσκυνείν", δηλαδή "δεν είναι πράξη ελληνική το προσκύνημα", ανήκει στον Καλλισθένη. Ο Καλλισθένης την είπε στον Μέγα Αλέξανδρο, όταν ο τελευταίος ζήτησε από τους Έλληνες να του αποδώσουν τις τιμές του "Μεγάλου Βασιλέα" των Περσών.

Η φράση "Εμείς και στους θεούς ορθοί μιλούμε", είναι του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη, αρχιστράτηγου της Επανάστασης του 1821, ανθρώπου μυημένου στα προγονικά μυστήρια και στις εθνικές Εταιρείες.
Σήμερα, έτος 2015, περιφέρεται μια μούμια μέσα σε μια κασέλα, η Αγία Βαρβάρα, και κάποιοι που θέλουν να λέγονται Έλληνες τρέχουν και την προσκυνάνε.
Δεν ξέρω εάν είναι ειδωλολατρία, νεκρολατρεία, πτωματολατρία, δεισιδαιμονία, ηλιθιότητα, ανοησία, αφέλεια ή -για κάποιους- πίστη.
Αυτή όμως η εικόνα δεν είναι Ελληνική! Όποιος πέφτει στα γόνατα και τουρλώνει τον κώλο δεν είναι Έλληνας, ούτε η πράξη του είναι Ελληνική και δεν διαφέρει σε τίποτα από τους άθλιους και ανισόρροπους τζιχαντιστές.
Δεν θα πω ούτε εγώ, ούτε κανείς άλλος στους ανθρώπους ποιον θεό θα λατρέψουν. Ο καθένας ας λατρεύει ως θεό ό,τι γουστάρει. Αλλά όποιον θεό και τιμά ή λατρεύει, ο καθένας μας, ας τον τιμά ως Έλληνας, όχι ως ανατολίτης δούλος! Μην προσκυνάτε τους θεούς, οι Έλληνες δεν προσκυνάνε τον Θεό!
Όποιος προσκυνά τους θεούς εξευτελίζει ολόκληρο το ελληνικό έθνος και πρέπει να τιμωρείται ως ανάξιος να λέγεται Έλληνας. (Stephanos A Mytilineos)
Στην ποίηση του Γιάννη Ρίτσου το πάθος για ζωή και η βίωση της καθημερινότητας, με όλες τις αισθήσεις σε εγρήγορση, εξασφαλίζουν στο άτομο αιώνια νεότητα ή οδηγούν στη μεταφορική της επαναβίωση. Η νεότητα συνδέεται, επίσης, με την ανανέωση του κοινωνικοπολιτικού οράματός του. Παράλληλα με τον έρωτα, ο ποιητής εξυμνεί την επανάσταση, την επαναστατική συμπεριφορά, το μεγαλείο των κοινωνικών αγώνων και έτσι ξαναγυρίζει σε παλαιότερα σύμβολα του έργου του: «Οχι γονατιστός / ολόρθος ανυψώνω την ακμαία / προσευχή μου/... αγιασθήτω τ' όνομα του Ανθρώπου /... αγιασθήτω η Ενάρετη Ειρήνη επί Γης και εν Υψί/ στοις...».«Αγιασθήτω τ' όνομα του Ανθρώπου»
Εκδήλωση μνήμης για το Γιάννη Ρίτσο οργάνωσε η Ενωση Συντακτών Ημερησίων Εφημερίδων Αθηνών
«Μια δάφνη» - ως ελάχιστο φόρο, αλλά από καρδιάς - για το Γιάννη Ρίτσο «κατέθεσε» με εκδήλωση που οργάνωσε, στις 4 του Δεκέμβρη, τοΜορφωτικό Ιδρυμα της ΕΣΗΕΑ, με αφορμή τα δέκα χρόνια από το θάνατο του ποιητή. Η μεγάλη αίθουσα της ΕΣΗΕΑ γέμισε ασφυκτικά για να τιμήσει τον ποιητή της Ρωμιοσύνης. Η προτροπή του προέδρου της ΕΣΗΕΑ, Νίκου Κιάου,στο χαιρετισμό του ήταν σαφής: «Η σημερινή εκδήλωση δεν είναι μόνο εκδήλωση τιμής στη μνήμη του, είναι ίσως μια συμβολή στην ανάγκη να ανακαλύψουμε ξανά τον ποιητή της ρωμιοσύνης» και συνεχίζοντας μεταξύ άλλων είπε «δοσμένος από μικρός στην Αριστερά και στο ΚΚΕ αφιέρωσε τη ζωή του στους λαϊκούς και κοινωνικούς αγώνες και υπέστη πολύχρονες διώξεις για τους αγώνες του. Ο Ρίτσος τραγουδήθηκε με τον "Επιτάφιο" και τη "Ρωμιοσύνη", που τα μελοποίησε ο Μίκης Θεοδωράκης. Τον τραγούδησε η γενιά μου, τον τραγούδησαν οι επόμενες γενιές. Κι ενώ στην Ελλάδα, παρεξηγημένος πάντοτε, τοποθετημένος μονόπαντα στην αριστερή πλευρά, γνωστός κυρίως για τα πολιτικά ποιητικά του έργα, στο εξωτερικό σε ανατολή και δύση μεταφράζουν το έργο του σε όλες τις γλώσσες. Στον έξω κόσμο δεν ήταν παρεξηγημένος. Ηταν ο μεγάλος, ο κορυφαίος ποιητής»...
«Για να σμίξουμε με τον κόσμο»
Στο κείμενο του προγράμματος που συνόδευε την εκδήλωση, το Μορφωτικό Ιδρυμα της ΕΣΗΕΑ επισημαίνει ότι «ο Ρίτσος ήθελε να τον δένει η ποίησή του σφιχτά και παντοτινά με τον πόνο του άλλου: "Εμείς δεν τραγουδάμε για να ξεχωρίσουμε/ αδελφέ μου, από τον κόσμο/ εμείς τραγουδάμε/ για να σμίξουμε με τον κόσμο". Ο Ρίτσος έχει συνείδηση της κοινωνικής, της ανθρώπινης αποστολής του, που του αναθέτει η ποίηση και που αυτός αναθέτει στην ποίησή του: "Από την πληγή μου κοίταξα/ του κόσμου την πληγή/ Ξένη απ' τον άνθρωπο η χαρά/ Ξένοι απ' το δίκιο οι νόμοι". Στόχος του Ρίτσου, η ζωή με δικαιοσύνη για όλους: "Δεν ήξερα πως βρίσκονταν/ πάνω σ' αυτή τη γης/ κι άλλοι αδελφοί στη στέρηση/ φίλοι στην αδικία". Απλώνει τα χέρια του ο Ρίτσος να ενωθεί με τους άλλους, τους ανώνυμους βασανισμένους: "Τον κόσμο αγκάλιασα και να/ τον κόσμο εντός μου βάζω"...».
Εφη Ροδίτη, Αλέκα Παΐζη, Φαλίτσα και Ερη Ρίτσου, Ασπασία Παπαθανασίου
Εφη Ροδίτη, Αλέκα Παΐζη, Φαλίτσα και Ερη Ρίτσου, Ασπασία Παπαθανασίου
Η ιδεολογική και κομματικά προσανατολισμένη ποίηση του Γιάννη Ρίτσου είναι αλήθεια ότι ενόχλησε και δεν «παραμέρισαν» όπως προέτρεψε ο Παλαμάς για να «περάσει ο ποιητής». Ο Γιάννης Ρίτσος «πέρασε» παρεμποδιζόμενος, αλλά πέρασε, εκεί κυρίως που απευθυνόταν, στην ψυχή του λαού, και γι' αυτό θα χτυπάει πάντα στην καρδιά της Ρωμιοσύνης. Γιατί πόσες φορές δε βαδίσαμε και πόσες φορές δε θα πορευτούμε ακόμη στο ρυθμό των στίχων του Γιάννη Ρίτσου, πόσες φορές δεν ανασάναμε και δε θα ανασάνουμε από την ανάσα του, πόσες φορές δεν πικραθήκαμε ή δε θα πικραθούμε από την πίκρα του και δε θα αντλήσουμε κουράγιο απ' την αστείρευτη πηγή του, απ' το κουράγιο του, καθώς πάντα θα μας λέει «Ο κόσμος, σου λέω, είναι όμορφος/ Ο,τι κι αν πεις, ό,τι κι αν κάνεις/ όμορφος/ Το μέλλον είναι σίγουρο/ αδελφέ μου./ Ο,τι κι αν γίνει - σίγουρο./ Δεν υπάρχουν πια αποσιωπητικά/ στη φωνή ή στη σιωπή μας./ Ομορφος. Μπορείς να κάνεις πίσω/ τους τροχούς του ήλιου;».
«Ο Γιάννης Ρίτσος, ένας έμπιστος της ποίησης - ένας άπιστος» ήταν το θέμα της ομιλίας του Παντελή Μπουκάλα. Παραδεχόμενος κατ' αρχήν ο ομιλητής το «κέρδος, αναγνωστικό και πνευματικό, όταν αναζητώντας το πρόσωπο πίσω από το είδωλο και τη ραγισματιά πίσω από τη στίλβη, εγκύπτουμε στον εσωτερικό διάλογο που αναπτύσσει ο ποιητής με τον εαυτό του και τα κείμενά του ενίοτε και με ομοτέχνους του».
«Ο μεγάλος αντίπαλος της ποίησης του Ρίτσου» συνέχισε ο Π. Μπουκάλας - «είναι πράγματι το ίδιο της το συστατικό γνώρισμα, δηλαδή η έκτασή της, η ευχέρεια και η εύροιά της, ένας λογοτεχνικός μιδισμός που αναλαμβάνει να τρέψει σε στίχους σχεδόν τα πάντα, τα σπουδαία και τα αφανή, προπαντός τα αφανή, καθοδηγημένος θαρρείς από τους στίχους του " τούτο τον πλούτο/διαρκώς τον μοιράζεις/διαρκώς πληθαίνει". Ισως γι' αυτό ο Δ. Μαρωνίτης εξήγησε τον μεγάλο όγκο του έργου του Ρίτσου, συναρτώντας τον με την ιδιότητά του ως κομμουνιστή, η οποία του απαγόρευε να κρατάει ιδιωτικό και αδημοσίευτο και το παραμικρό δημιούργημά του».
Το πώς η ιδιότητα του κομμουνιστή «απαγόρευε» ή κατά άλλους υπαγόρευε το έργο του ποιητή δύσκολο να κατανοηθεί. Γιατί απλά - πολύ απλά ό,τι έπραξε με το έργο του ο Γιάννης Ρίτσος ήταν αυτό που αντιλαμβανόταν ως χρέος του πνευματικού εργάτη, γιατί την αξία της ποίησης την ένιωθε στην αξία της πράξης σαν γνήσιος κομμουνιστής. Το έργο του πολύπλευρο και πολυσήμαντο, ογκώδες, αλλά όχι φλύαρο ή ανάξιο προσοχής, αναγνωρισμένο σε όλο τον κόσμο, είναι αυτό που τον κάνει αθάνατο και πάντα παρών, στη ζωή μας, στους αγώνες για την ειρήνη και τη δικαιοσύνη. Γιατί «το τρένο που τρέχει/ στις ράγες των στίχων μου/ το τρένο που προχωράει στο μέλλον/ φορτωμένο σιτάρι και τριαντάφυλλα/ είναι η Ειρήνη».
«Οχι γονατιστός ολόρθος»
Η Τζίνα Καλογήρου, επίκουρος καθηγήτρια στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, ανέπτυξε το θέμα «Η αειθαλής νεότητα του Γιάννη Ρίτσου: από το "Τερατώδες Αριστούργημα" στο "Εικονοστάσιο Ανωνύμων Αγίων"», επισημαίνοντας μεταξύ άλλων: «Το πάθος για ζωή και η βίωση της καθημερινότητας με όλες τις αισθήσεις σε εγρήγορση εξασφαλίζουν στο άτομο μια αιώνια νεότητα ή οδηγούν στη μεταφορική της επαναβίωση. Η νεότητα συνδέεται επίσης με την ανανέωση του κοινωνικο-πολιτικού οράματός του. Παράλληλα με τον έρωτα ο ποιητής εξυμνεί την επανάσταση, την επαναστατική συμπεριφορά, το μεγαλείο των κοινωνικών αγώνων και έτσι ξαναγυρίζει σε παλαιότερα σύμβολα του έργου του: "όχι γονατιστός ολόρθος ανυψώνω την ακμαία/ προσευχή μου/... αγιασθήτω τ' όνομα του Ανθρώπου/.. αγιασθήτω η Ενάρετη Ειρήνη επί Γης και εν Υψί-/ στοις"...».
Οσες, όμως, αναλύσεις και κρίσεις κι αν επιχειρηθούν, τίποτε δεν αποδίδεται στο ακέραιο από τις προθέσεις και τις ευαισθησίες του ποιητή, παρά μόνο όταν το ίδιο του το έργο διαβάζεται ή ακούγεται. Αυτή η διαπίστωση υποστηρίχτηκε από τις ερμηνείες τριών από τις σημαντικότερες ηθοποιούς μας.
Η Εφη Ροδίτη κατέθεσε τη δική της εξαιρετική ερμηνεία με αποσπάσματα από τη «Σονάτα του Σεληνόφωτος». Βγήκαμε έξω για να δούμε την πολιτεία όπως μας προτρέπει μέσω της ηρωίδας του ο Ρίτσος. «Εγώ θα βγω σε λίγο. Ευχαριστώ. Γιατί, επιτέλους, πρέπει/ να βγω απ' αυτό το τσακισμένο σπίτι/ Πρέπει να δω λιγάκι πολιτεία, - όχι, όχι το φεγγάρι - /την πολιτεία με τα ροζιασμένα χέρια της, την πολιτεία του μεροκάματου/ την πολιτεία που ορκίζεται στο ψωμί και στη γροθιά της/ την πολιτεία που όλους μας αντέχει στη ράχη της/ με τις μικρότητές μας, τις κακίες, τις έχτρες μας/ με τις φιλοδοξίες, την άγνοιά μας και τα γερατειά μας, - ν' ακούσω τα μεγάλα βήματα της πολιτείας/ να μην ακούω πια τα βήματά σου/ μήτε τα βήματα του Θεού, μήτε και τα δικά μου βήματα. Καληνύχτα».
Στη συνέχεια η Ασπασία Παπαθανασίου,ερμήνευσε ξεχωριστά αποσπάσματα από την «Ισμήνη», ένα έργο που είχε ανεβάσει στο παρελθόν.
Η Αλέκα Παΐζη, που απέδωσε με μοναδικό τρόπο ποιήματα όπως «Γυμνό», «Νύχτα», «Ο άλλος φόβος», «Της σιωπής», «Ο επαναστάτης» κ.ά. καθώς και αποσπάσματα από το «Εικονοστάσιο Ανωνύμων Αγίων». Ιδιαίτερα συγκίνησε το «Επιλογικό» κι εκείνο το «να με θυμόσαστε»: «Να με θυμόσαστε - είπε - χιλιάδες χιλιόμετρα περ/ πάτησα/ χωρίς ψωμί, χωρίς νερό, πάνω σε πέτρες κι αγκάθια,/ για να σας φέρω ψωμί και νερό και τριαντάφυλλα./ Την ομορφιά/ ποτές μου δεν την πρόδωσα. Ολο το βιος μου το/ μοίρασα δίκαια./ Μερτικό εγώ δεν κράτησα. Πάμπτωχος. Μ' ένα κρι-/νάκι του αγρού/ τις πιο άγριες νύχτες μας φώτισα. Να με θυμάστε./ Και συχώρατε μου αυτή την τελευταία μου θλίψη.../ Θα 'θελα/ ακόμη μια φορά με το λεπτό δρεπανάκι του φεγγα-/ ριού να θερίσω/ ένα ώριμο στάχυ. Να σταθώ στο κατώφλι, να κοιτάω/ και να μασώ σπειρί σπειρί το στάρι με τα μπροστινά/ μου δόντια/ θαυμάζοντας κι ευλογώντας τούτον τον κόσμο που/ αφήνω,/ θαυμάζοντας κι Εκείνον που ανεβαίνει το λόφο στο/ πάνχρυσο λιόγερμα. Δέστε./ Στο αριστερό μανίκι του έχει ένα πορφυρό τετράγω-/ νο μπάλωμα. Αυτό/ δε διακρίνεται πολύ καθαρά. Κι ήθελα αυτό προ-/πάντων να σας δείξω. Κι ίσως γι' αυτό προπάντων θ' άξιζε να με θυμάστε».
Σ. ΑΔΑΜΙΔΟΥ

22 φωτογραφίες από την υποδοχή του τεμαχισμένου πτώματος μιας κοπελίτσας που έζησε πριν 1800 χρόνια
Βαρβαρότητες στη Σάντα Μπάρμπαρα


Σε μια ακόμα μεγάλη στιγμή της θητείας του Πάνου Καμμένου, χτες μάθαμε πως υπάρχουν και άλλα πράγματα (εκτός από αναπτήρες) που μπορούν να θεωρηθούν αρχηγοί κρατών – όπως για παράδειγμα ένα κουτί με υποψία πτώματος:
Στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» έφτασε το απόγευμα το λείψανο της αγίας Βαρβάρας από τη Βενετία, που έγινε δεκτό με τιμές αρχηγού κράτους και μεταφέρθηκε στον ναό της Αγίας Βαρβάρας, όπου και θα παραμείνει 15 ημέρες.
Ο μητροπολίτης Μεσογαίας και Λαυρεωτικής Νικόλαος ήταν ο πρώτος που υποδέχτηκε την αγία επί ελληνικού εδάφους (πηγή)

img_00801431279137(23)

img_00801431279137(4)

img_00801431279137(3)

img_00801431279137


Διάσημο για τις θαυματουργές του ιδιότητες, το λείψανο της Αγίας Βαρβάρας έφτασε από τη Βενετία στην ομώνυμη εκκλησία της ομώνυμης περιοχής για να κάνει μεγαλοπρεπή, αφορολόγητα θαύματα στο παγκάρι.

img_00801431279137(8)

img_00801431279137(28)

img_00801431279137(12)


Η Μπάρμπι είναι ίσως ό,τι πιο κοντινό σε τραγούδι των Cannibal Corpse (ή λαχανοσαλάτα) έχει να επιδειξει η Ορθοδοξία, αφού σύμφωνα με το τελευταίο μέτρημα

Το κρανίο της Αγίας βρίσκεται στο ρωμαιοκαθολικό Ναό του Montecotini Ιταλίας.
Μέρος του κρανίου της Αγίας βρίσκεται στη Μονή Μεγ. Σπηλαίου Καλαβρύτων.
Μέρος των Λειψάνων της Αγίας βρίσκεται στη ρωμαικοκαθολική Βασιλική του Αγ. Μάρκου Βενετίας, στη ρωμαιοκαθολική Μονή Αγ. Ιωάννου του Θεολόγου Τορτσέλλο Βενετίας και στο ρωμαιοκαθολικό Κάθεδρικό Ναό του Ριέτι Ιταλίας.

Μέρος της δεξιάς της Αγίας και ένας βραχίονας βρίσκεται στη Μονή Σίμωνος Πέτρας Αγίου Όρους.
Αποτμήματα του Ιερού Λειψάνου της Αγίας βρίσκονται στις Μονές Χιλανδαρίου, Καρακάλου και Κουτλουμουσίου Αγίου Όρους, Αγίας Λαύρας Καλαβρύτων, Προυσού Ευρυτανίας, στο ομώνυμο Προσκύνημα Δήμου Αγίας Βαρβάρας Αττικής, στον Καθεδρικό Ναό Αγ. Βλαδιμήρου Κιέβου και στη Λαύρα Αγ. Αλεξάνδρου Νέβσκι Αγίας Πετρουπόλεως (πηγή)


img_98181431280488(6)

img_98181431280488(3)

Σε όλη τη διαδρομή, πλήθος πιστών στριμώχτηκε για να δει ένα κουτί πάνω σε ένα τρέιλερ του Πυροβολικού. Κάποιες κυρίες ήταν σε πιο ψύχραιμη (= αντίχριστη) φάση:

img_00801431279137(9)

img_00801431279137(13)

img_00801431279137(14)


Κάποιες ήταν για πιο headbanging καταστάσεις (= VIP μεταθανάτια σουίτα):
img_00801431279137(18)

img_00801431279137(17)


Με διαταγή του Αρχηγού ΓΕΕΘΑ στο προσκύνημα παρευρέθηκαν υποχρεωτικά και όλοι οι αξιωματικοί Πυροβολικού που υπηρετούν στην Αττική.

img_00801431279137(7)


img_00801431279137(24)


img_00801431279137(29)


img_98181431280488(7)

Το καλό νέο εδώ είναι ότι μερικές εκατοντάδες γαλονάδες που χειρίζονται κανόνια αναγκάστηκαν να χάσουν Κυριακάτικη καφεδάρα και δεν έκαναν πραξικόπημα από αντίδραση, πράγμα που σημαίνει πως δεν πρόκειται να γίνει ποτέ ξανά πραξικόπημα στη χώρα.


img_98181431280488(1)

img_00801431279137(30)

img_98181431280488

Το να βρέξει παραδάκι σε γιγαντιαίες ποσότητες είναι βέβαια όμορφο για την Ελληνική Εκκλησία άλλα όχι αρκετό – αφού τι να το κάνεις το χρημα αν δεν συνδυάζεται με την ταπείνωση των εχθρών σου;
Έτσι, τις επόμενες μέρες το λείψανο θα κάνει τουρ σε νοσοκομεία με καρκινοπαθείς, ώστε να αρμέξει την απελπισία ετοιμοθάνατων ανθρώπων και των συγγενών τους, μέσα στο γήπεδο της επιστήμης.


img_00801431279137(5)
Σωστή η Αγία.
(photos: Nikos Libertas //SOOC) - http://luben.tv/blogosphere/blogs/56879



Καβγάς για τα λείψανα της Αγίας Βαρβάρας. Φίλης: Ειδωλολατρία η μεταφορά τους στο «Άγιος Σάββας» [video]
Στην Αθήνα τα λείψανα της Αγίας Βαρβάρας, μετά από 1.000 χρόνια. Διαξιφισμοί στον «αέρα» για τη μεταφορά τους στο νοσοκομείο καρκινοπαθών «Άγιος Σάββας».
Με τιμές αρχηγού κράτους έγινε το απόγευμα της Κυριακής η υποδοχή των λειψάνων της Αγίας Βαρβάρας, που έφτασαν στην Αθήνα, μετά από 1.000 χρόνια. Αντιπροσωπεία της Ελλαδικής Εκκλησίας παρέλαβαν τα λείψανα από τη βασιλική του Αγίου Μάρκου στη Βενετία και στη συνέχεια, έγινε η υποδοχή τους στο Ελευθέριος Βενιζέλος.
Η μεταφορά των ιερών λειψάνων είναι ιστορικό γεγονός, αφού για πρώτη φορά μετά από 1000 χρόνια η λειψανοθήκη της Αγίας Βαρβάρας φτάνει σε Ορθόδοξη χώρα.
Το σκήνωμα της Αγίας θα παραμείνει στην Αθήνα για 15 ημέρες. Στο τέλος της επόμενης εβδομάδας το λείψανο θα μεταφερθεί για μία ημέρα στο αντικαρκινικό νοσοκομείο «Άγιος Σάββας», ώστε να μπορέσουν να το προσκυνήσουν ασθενείς.
Την Δευτέρα, στην πρωινή εκπομπή του Mega, βουλευτές των ΣΥΡΙΖΑ, ΝΔ, ΑΝΕΛ και ΠΑΣΟΚ διασταύρωσαν τα ξίφη τους, με αφορμή το σχόλιο του βουλευτή Νίκου Φίλη, περί «εμπορίου λειψάνων» με τη μεταφορά τους στο «Άγιος Σάββας».

«Δεν έχει ανάγκη η Αγία Βαρβάρα τις τιμές αρχηγού κράτους του Καμμένου»

«Η Αγία Βαρβάρα βοήθειά μας δεν έχει ανάγκη από τον κ. Καμμένο, να της αποδώσει τιμές αρχηγού κράτους και η στάση του κ. Καμμένου είναι μία συνθηκολόγηση με τον αναχρονισμό», είπε ο βουλευτής Νίκος Φίλης του ΣΥΡΙΖΑ.
«Η κυβέρνησή σας δηλαδή συνθηκολογεί με τον αναχρονισμό», του απάντησε ο κ. Λεωνίδας Γρηγοράκος, από το ΠΑΣΟΚ, ενώ ο Κώστας Καραγκούνης της ΝΔ έκανε λόγο για χαοτική λογική. «Μέλος της κυβέρνησης είναι και το δεχόμαστε; Δεν είναι ο καμμένος μέλος της κυβέρνησης», πρόσθεσε ο κ. Γρηγοράκος.
«Το ίδιο έγινε και στην ορκωμοσία», είπε ο κ. Παπαχριστόπουλος των ΑΝΕΛ.
«Θα υποταχθούμε στη λογική, ότι θα θεραπεύσουν τα φημολογούμενα λείψανα τους καρκινοπαθείς; Αυτό είναι μορφή ειδωλολατρίας», είπε ο κ. Φίλης, για να του απαντήσει ο κ. Καραγκούνης «δεν είναι ζήτημα ειδωλολατρίας. Μην τα λέτε αυτά κύριε Φίλη, γιατί σας ακούει το 99% του ελληνικού λαού, που είναι ορθόδοξοι. Μην είστε εναντίον».
«Βεβαίως και είναι και πιστεύουν. Εγώ δεν είμαι εναντίον. Αυτό; Το να φέρνουν τα λείψανα στον Άγιο Σάββα;» συμπλήρωσε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ.
«Ναι αλλά δεν είναι ειδωλολατρία. Ας σεβαστούμε το θρησκευτικό αίσθημα του κόσμου», του απάντησε ο κ. Καραγκούνης.
«Το σεβόμαστε. Άλλο αυτό κι άλλο τα λείψανα στον Άγιο Σάββα. Στην εκκλησία τα λείψανα να πάνε. Καμία αντίρρηση. Αλλά στον Άγιο Σάββα; Και με τιμές αρχηγού κράτους; Έχει ανάγκη η Αγία Βαρβάρα από τιμές Αρχηγού κράτους; Ελάτε τώρα. Τι είναι αυτά τα πράγματα;», είπε ο κ. Φίλης.
«Πάντως κύριε Φίλη, από τα αρνιά και τα κλαρίνα στην πλατεία Συντάγματος, αυτό δεν με ενοχλεί», είπε ο κ. Καραγκούνης.

«Να συγχαρώ τον κ. Φίλη, γιατί δεν ψηφοθηρεί»

Από τη μεριά του ο Θ. Παπαχριστόπουλος, είπε: «Συνόδευα τη μακαρίτισσα τη μητέρα μου σε όλα τα μοναστήρια. Δεν υπάρχει μοναστήρι που να μην έχω πάει. Εγώ δεν είμαι φανατικός χριστιανός, δεν είπα ποτέ τέτοιο πράγμα. Αλλά το «άφες αυτοίς, ου γαρ οίδασι τι ποιούσι», το «αγγαπάτε αλλήλους», το «ο έχων δύο χιτώνας να δίνει τον έναν» με βρίσκουν σύμφωνο και με συγχωρείτε, δεν είναι τυχαίο, ότι ενώ έχουν φύγει δικτατορίες, βασιλείες και λοιπά, αυτή η θρησκεία παραμένει.
«Καταρχάς θέλω να συγχαρώ τον κ. Φίλη, γιατί θα μπορούσε να μιλήσει ψηφοθηρικά. Μπράβο του, είναι ειλικρινής. Να τον δεχόσαστε όμως, σε όλα ότι είναι ειλικρινής. Όχι στα μισά. Θέλω να πω το εξής. Πήγα και δεν αισθάνομαι ένοχα επειδή πήγα. Πήγα και ο κοσμάκης έτσι σκέφτεται. Ηλικιωμένοι άνθρωποι πιστεύουν σε αυτό το πράγμα. Πηγαίνετε εσείς, να τους το αλλάξετε», είπε ο κ. Παπαχριστόπουλος.
«Ποιος να πάει να τους το αλλάξει; Όταν τους κόβει τα φάρμακα για τον καρκίνο εδώ ο κύριος Καραγκούνης και η κυβέρνησή του;», απάντησε ο Νίκος Φίλης, για να του απαντήσει από τη μεριά του ο κ. Καραγκούνης με τα στοιχεία που είχε μπροστά του.

«Ας αφήσουμε το θρησκευτικό συναίσθημα κι ας μην το κατευθύνουμε»

Με πιο ψύχραιμη φωνή, ο κ. Γρηγοράκος σχολίασε όσα λέγονταν, σημειώνοντας πως «κάποια πράγματα, πρέπει να τα αφήνουμε απ” έξω,γιατί ο λαός μας δεν έχει ακόμα ο ίδιος αποφασίσει ειλικρινά, αν πρέπει να τα ακουμπάει. Πιστεύω ότι το θέμα της θρησκείας εδώ στην Ελλάδα, που είναι ορθόδοξη. Νομίζω ότι είναι λάθος το να πάνε τα λείψανα στον Άγιο Σάββα. Νομίζω, ότι είναι λάθος».
«Α μπράβο. Συμφωνούμε. Εκεί γίνεται το εμπόριο λειψάνων», πρόσθεσε ο κ. Φίλης.
«Ας με αφήσει ο κ. Φίλης να μιλήσω και ως γιατρός. Επειδή ξέρω ότι εκείνη τη στιγμή, ο άνθρωπος καταπιάνεται από κάπου, ας αφήσουμε το θρησκευτικό συναίσθημα να εκφράζεται και ας μην το κατευθύνουμε. Είναι λάθος. Μέσα στον Άγιο Σάββα υπάρχει μία εκκλησία. Μπορεί ο καθένας να καταφύγει εκεί», δήλωσε ο κ. Γρηγοράκος.
«Πάντως, τα ναρκωτικά και η αποποινικοποίηση δεν μας ενδιαφέρουν, μας ενδιαφέρει, το εάν θα πάνε τα λείψανα στον Άγιο Σάββα», είπε ο κ. Καραγκούνης.
Στην Αθήνα τα λείψανα της Αγίας Βαρβάρας, μετά από 1.000 χρόνια. Διαξιφισμοί στον «αέρα» για τη μεταφορά τους στο νοσοκομείο καρκινοπαθών «Άγιος Σάββας».
Στην Αθήνα τα λείψανα της Αγίας Βαρβάρας, μετά από 1.000 χρόνια. Διαξιφισμοί στον «αέρα» για τη μεταφορά τους στο νοσοκομείο καρκινοπαθών «Άγιος Σάββας».

Πηγές: news247.gr, MEGA
==========================
 "O σιωπών δοκεί συναινείν"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.