ΠΩΣ ΚΑΤΑΡΡΙΦΘΗΚΕ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ Ο ΜΥΘΟΣ ΤΟΥ "ΕΝΤΙΜΟΥ" ΓΕΡΜΑΝΟΥ AΠΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ "ΧΕΡΙ" - ΠΑΡΑΙΤΕΙΤΑΙ Ο ΔΙΕΥΘΥΝΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ
Άννα Στεφανοπούλου: Η Ελληνίδα που "εκδικήθηκε" την Γερμανία του Β.Σόιμπλε κι "έριξε" 18 δισ. δολ. πρόστιμα στην VW (κατ'αρχήν...) (upd)
-------------------------------------------------------------------
Μια Ελληνίδα, η Αννα Στεφανοπούλου, καθηγήτρια στο τμήμα μηχανικής και ναυπηγικής του πανεπιστημίου του Μίτσιγκαν είναι ο άνθρωπος που κατάφερε να ξεσκεπάσει την απάτη δισεκατομμυρίων δολαρίων που διέπραξε η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Volkswagen εις βάρος εκατομμυρίων καταναλωτών αλλά και του αμερικανικού Δημοσίου.
«Σέρνονταν» στις δοκιμές
Η Στεφανοπούλου πήρε μέρος στην έρευνα για τις επιδόσεις των πετρελαιοκίνητων οχημάτων και παρατήρησε τις χαμηλές επιδόσεις στην ιπποδύναμη που παρουσίαζαν τα γερμανικά αυτοκίνητα όταν υποβάλλονταν σε ελέγχους για τις εκπομπές ρύπων.
Οπως τελικά αποκαλύφθηκε εταιρία χρησιμοποιούσε εσκεμμένα στα οχήματά της ένα κρυφό λογισμικό το οποίο ανίχνευε τις προσπάθειες μέτρησης εκπομπών καυσαερίων του οχήματος και το έθετε σε μία διαμόρφωση «χαμηλών εκπομπών» για να περνά με άνεση τη μέτρηση.
Οταν ήρθε η ανάλυση ήταν πασιφανές σε μένα τουλάχιστον ότι κάτι δεν πήγαινε καλά. Ηταν αντίθετα στους νόμους της φυσικής με την υπάρχουσα τεχνολογία οι συγκεκριμένοι κινητήρες να έδιναν τόση ισχύ με τόσο χαμηλή εκπομπή ρύπων. Αρα έπρεπε να αναζητήσουμε αλλού την αιτία της εμφάνισης των χαμηλών τιμών. Και αυτό κάναμε.
Βάλαμε ένα πρόγραμμα που «σκανάρισε» όλα τα υπάρχοντα προγράμματα του αυτοκινήτου και τα αποτελέσματα ήταν θετικά. Ενα πρόγραμμα ενεργοποιείτο μόνο όταν γινόταν η μέτρηση των τιμών των ρύπων. Και δεν έπρεπε να υπάρχει στο αυτοκίνητο. Ενημερώσαμε τις αρχές για τα υπόλοιπα» ...
δήλωσε η Αννα Στεφανοπούλου.
Πως λειτουργούσε το λογισμικό της απάτης
Το γερμανικό λογισμικό εστίαζε στο τιμόνι. Οταν αυτό ήταν εντελώς ακίνητο, όπως σε μία μέτρηση καυσαερίων, έμπαινε σε κατάσταση «χαμηλών εκπομπών». Αν το τιμόνι κινείτο, όπως σε φυσιολογικές συνθήκες κίνησης στο δρόμο, ο κινητήρας δούλευε σε πλήρη ισχύ εκπέμποντας έως και 40 φορές περισσότερους ρύπους.
Οι πρώτες συγκριτικές δοκιμές έγιναν το 2014. Το πανεπιστήμιο της Δυτικής Βιρτζίνια εξέτασε δύο πετρελαιοκίνητα οχήματα, ένα της Volkswagen και ένα της BMW. Τα τεστ πέρασε μόνο το BMW. Ο κινητήρας του Volkswagen εστάλη στο Πανεπιστήμιο του Μίτσιγκαν και ερευνήθηκε από την Αννα Σταφανοπούλου, η οποία έλυσε τον γρίφο.
Η αποκάλυψη της απάτης που έγινε τη Δευτέρα αφορά σε 500.000 οχήματα στις ΗΠΑ αλλά και σε 11.000.000 παγκοσμίως έχει προκαλέσει παγκόσμιο σάλο. Από τότε η μετοχή της γερμανικής εταιρίας καταρρέει και μόλις την τετάρτη το απόγευμα ο διευθύνων σύμβουλός της αναγκάστηκε να παραιτηθεί.
==========================
"O σιωπών δοκεί συναινείν"
Άννα Στεφανοπούλου: Η Ελληνίδα που "εκδικήθηκε" την Γερμανία του Β.Σόιμπλε κι "έριξε" 18 δισ. δολ. πρόστιμα στην VW (κατ'αρχήν...) (upd)
-------------------------------------------------------------------
Anna Stefanopoulou
Professor of Mechanical Engineering Department and
Naval Architecture and Marine Engineering Department
Naval Architecture and Marine Engineering Department
Ph.D., EECS, 1996, Ms., EECS, 1994, Ms., NAME, 1992
Director, Automotive Research Center
«Σέρνονταν» στις δοκιμές
Η Στεφανοπούλου πήρε μέρος στην έρευνα για τις επιδόσεις των πετρελαιοκίνητων οχημάτων και παρατήρησε τις χαμηλές επιδόσεις στην ιπποδύναμη που παρουσίαζαν τα γερμανικά αυτοκίνητα όταν υποβάλλονταν σε ελέγχους για τις εκπομπές ρύπων.
Οπως τελικά αποκαλύφθηκε εταιρία χρησιμοποιούσε εσκεμμένα στα οχήματά της ένα κρυφό λογισμικό το οποίο ανίχνευε τις προσπάθειες μέτρησης εκπομπών καυσαερίων του οχήματος και το έθετε σε μία διαμόρφωση «χαμηλών εκπομπών» για να περνά με άνεση τη μέτρηση.
Οταν ήρθε η ανάλυση ήταν πασιφανές σε μένα τουλάχιστον ότι κάτι δεν πήγαινε καλά. Ηταν αντίθετα στους νόμους της φυσικής με την υπάρχουσα τεχνολογία οι συγκεκριμένοι κινητήρες να έδιναν τόση ισχύ με τόσο χαμηλή εκπομπή ρύπων. Αρα έπρεπε να αναζητήσουμε αλλού την αιτία της εμφάνισης των χαμηλών τιμών. Και αυτό κάναμε.
Βάλαμε ένα πρόγραμμα που «σκανάρισε» όλα τα υπάρχοντα προγράμματα του αυτοκινήτου και τα αποτελέσματα ήταν θετικά. Ενα πρόγραμμα ενεργοποιείτο μόνο όταν γινόταν η μέτρηση των τιμών των ρύπων. Και δεν έπρεπε να υπάρχει στο αυτοκίνητο. Ενημερώσαμε τις αρχές για τα υπόλοιπα» ...
δήλωσε η Αννα Στεφανοπούλου.
Πως λειτουργούσε το λογισμικό της απάτης
Το γερμανικό λογισμικό εστίαζε στο τιμόνι. Οταν αυτό ήταν εντελώς ακίνητο, όπως σε μία μέτρηση καυσαερίων, έμπαινε σε κατάσταση «χαμηλών εκπομπών». Αν το τιμόνι κινείτο, όπως σε φυσιολογικές συνθήκες κίνησης στο δρόμο, ο κινητήρας δούλευε σε πλήρη ισχύ εκπέμποντας έως και 40 φορές περισσότερους ρύπους.
Οι πρώτες συγκριτικές δοκιμές έγιναν το 2014. Το πανεπιστήμιο της Δυτικής Βιρτζίνια εξέτασε δύο πετρελαιοκίνητα οχήματα, ένα της Volkswagen και ένα της BMW. Τα τεστ πέρασε μόνο το BMW. Ο κινητήρας του Volkswagen εστάλη στο Πανεπιστήμιο του Μίτσιγκαν και ερευνήθηκε από την Αννα Σταφανοπούλου, η οποία έλυσε τον γρίφο.
Η αποκάλυψη της απάτης που έγινε τη Δευτέρα αφορά σε 500.000 οχήματα στις ΗΠΑ αλλά και σε 11.000.000 παγκοσμίως έχει προκαλέσει παγκόσμιο σάλο. Από τότε η μετοχή της γερμανικής εταιρίας καταρρέει και μόλις την τετάρτη το απόγευμα ο διευθύνων σύμβουλός της αναγκάστηκε να παραιτηθεί.
Το είδαμε στο tribune.gr
Καταρρίπτεται: Ότι "Αυτή είναι η Ελληνίδα που ξεσκέπασε το σκάνδαλο της Volkswagen"
- Υπάρχουν και μαλακοπίτουρες που χάνονται στη μετάφραση
Μπορείτε όμως να το βρείτε και με το τίτλο που έγινε ευρέως γνωστό…
- Υπάρχουν και μαλακοπίτουρες που χάνονται στη μετάφραση
Μπορείτε όμως να το βρείτε και με το τίτλο που έγινε ευρέως γνωστό…
Το σκάνδαλο είναι υπαρκτό αλλά η κ. Στεφανοπούλου δεν συμμετείχε στην ομάδα που το αποκάλυψε, η έρευνα διεξήχθη στο West Virginia University από την ομάδα του Daniel Carder ενώ η κ. Στεφανοπούλου είναι καθηγήτρια μηχανολογίας και ανήκει στο προσωπικό του University of Michigan. Η κ. Στεφανοπούλου απλά έδωσε μια συνέντευξη ως ειδικός και τοποθετήθηκε επί του θέματος, τη συνέντευξη της δείτε την στο παρακάτω σύνδεσμο.
Λεπτομέρειες για το πως η ομάδα του Daniel Carder κατάφερε και ξεσκέπασε τη VW δείτε στο παρακάτω σύνδεσμο.
Για να είμαι όμως δίκαιος και να αποδώσω τα του Καίσαρος, την αποκάλυψη της αλήθειας την εντόπισα σε μια ομάδα του facebook που τα μέλη της ασχολούνται με τα ψευδή άρθρα του διαδικτύου με την ονομασία Μα Πόσο Εύπιστος Είσαι Έλληνα και μπορείτε να τη βρείτε στο παρακάτω σύνδεσμο.
Επίσης ο κ.Δημήτρης Αλικάκος επικοινώνησε με τη κ. Στεφανοπούλου η οποία αρνήθηκε ότι συμμετείχε στην έρευνα, αντιγράφω την ανάρτηση του κ. Αλικάκου από τη σελίδα του στο facebook και μπορείτε να την δείτε ΕΔΩ.
Επικοινώνησα με την σπουδαία αυτή Ελληνίδα που διαπρέπει ως επιστήμων (μηχανολόγος-μηχανικός) στο Πανεπιστήμιο του Μίσιγκαν των ΗΠΑ. Είχε την ευγενή καλοσύνη να μου απαντήσει αμέσως στην ερώτηση αν αυτή αποκάλυψε στο σκάνδαλο. Παραθέτω αυτούσια την απάντησή της (μεταφρασμένη):
«Όχι, ΔΕΝ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑ στην έρευνα ή ανάλυση των δεδομένων που αποκάλυψε το θέμα της VW.
Είμαι ειδικός σε συστήματα μετάδοσης κίνησης και ελέγχου και όταν έδωσα συνέντευξη εξήγησα τις θεμελιώδεις προκλήσεις για τη μείωση των εκπομπών και της κατανάλωσης καυσίμων με χαμηλό κόστος.
Οι περισσότερες παραπομπές με εισαγωγικά σε πολλά ελληνικά άρθρα είναι κατασκευασμένες και δεν είναι δικές μου δηλώσεις.
Τις καλύτερες ευχές,
Άννα»
Είμαι ειδικός σε συστήματα μετάδοσης κίνησης και ελέγχου και όταν έδωσα συνέντευξη εξήγησα τις θεμελιώδεις προκλήσεις για τη μείωση των εκπομπών και της κατανάλωσης καυσίμων με χαμηλό κόστος.
Οι περισσότερες παραπομπές με εισαγωγικά σε πολλά ελληνικά άρθρα είναι κατασκευασμένες και δεν είναι δικές μου δηλώσεις.
Τις καλύτερες ευχές,
Άννα»
Στη συνέχεια την ρώτησα αν η ακόλουθη δήλωση που κάνει το γύρο του Ελληνικού διαδικτύου, και φέρεται ότι έκανε, είναι δική της.
«Οταν ήρθε η ανάλυση ήταν πασιφανές σε μένα τουλάχιστον ότι κάτι δεν πήγαινε καλά. Ηταν αντίθετα στους νόμους της φυσικής με την υπάρχουσα τεχνολογία οι συγκεκριμένοι κινητήρες να έδιναν τόση ισχύ με τόσο χαμηλή εκπομπή ρύπων. Αρα έπρεπε να αναζητήσουμε αλλού την αιτία της εμφάνισης των χαμηλών τιμών. Και αυτό κάναμε. Βάλαμε ένα πρόγραμμα που «σκανάρισε» όλα τα υπάρχοντα προγράμματα του αυτοκινήτου και τα αποτελέσματα ήταν θετικά. Ενα πρόγραμμα ενεργοποιείτο μόνο όταν γινόταν η μέτρηση των τιμών των ρύπων. Και δεν έπρεπε να υπάρχει στο αυτοκίνητο. Ενημερώσαμε τις αρχές για τα υπόλοιπα» δήλωσε η Ελληνίδα καθηγήτρια μηχανολογίας που χαίρει ιδιαίτερης εκτίμησης στο Πανεπιστήμιο του Μίτσιγκαν».
«Δεν είναι δική μου αυτή η δήλωση», μου απάντησε.
Όπως είδαμε η ιστορία με τη συμβολή της κ. Στεφανοπούλου στην αποκάλυψη του σκανδάλου της VW επινοήθηκε από τα ιστολόγια και δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα.
Και για να μην παρεξηγηθούμε, σε καμία περίπτωση δεν έχουμε σκοπό να μειώσουμε την αξία της κ. Στεφανοπούλου, απλά αποδίδουμε την πραγματικότητα όπως έχει.
Γιώργος Ζ. - http://ellinikahoaxes.gr/2015/09/24/ellinida-skandalo-volkswagen/
When the International Council on Clean Transportation began to look into discrepancies in the emissions of several Volkswagen diesel vehicles in early 2014, it was with the sincerest of intentions. Noting that the U.S. had stricter and more rigorously enforced emissions laws that Volkswagen’s TDI-equipped cars routinely passed without problems, the ICCT figured performing some tests on U.S. soil would provide them with a good control model. Enlisting the help of West Virginia University’s Center for Alternative Fuels, Engines, and Emissions (CAFEE) to assist with the real-world testing, it seemed the data would soon reveal the root of the inconsistencies. But when the results gathered via real-world testing were compared with the compliant numbers generated in the lab by the California Air Resources Board (CARB), it was clear something wasn’t kosher in dieselburg.
To shed some additional light on the situation, C/D spoke with Daniel Carder, interim director of CAFEE, and Dr. Arvind Thiruvengadam, research assistant professor of CAFEE. Both were participants in the testing sessions where the discrepancies were first discovered, and they replied candidly.
Armed with several of its Portable Emissions Measurement Systems (PEMS), CAFEE hit the road in a number of VW diesels—as well as a diesel BMW X5, according to a report in Bloomberg—to compile some real-world road-test emissions numbers for comparison with the CARB numbers, which fell fully within the accepted levels of NOx emissions. Before long, it was obvious that something was terribly wrong: The Jetta exceeded the U.S. nitrogen-oxide emissions standard by 15 to 35 times, and the Passat by 5 to 20 times. The X5 passed.
The 2010 Volkswagen Golf TDI is among the vehicles cited by the EPA.
According to Thiruvengadam, when the teams began comparing data, their first response was, “That’s not right,” and they immediately started accusing each other of forgetting a crucial procedure or step that could have corrupted the data. Only after double- and triple-checking their work for accuracy did they begin to look to the vehicles for an explanation. “We were amazed,” he says. “The engine software had to be responsible.” Carder added: “When a car is working nicely in the field but the NOx emissions findings increase by a factor of 15 to 35 times over the CARB testing results, it’s clear that there are some software strategies at work.”
“Developing an engine software to optimize certain aspects of an operation cycle that you know the parameters of is a challenge, but it is very possible,” says Thiruvengadam. “Knowing when to switch to the EPA-favorable cycle is the trick; it could be set up to detect the absence of steering-wheel movement, or, and this is known, we often turn off the traction control for testing purposes.” Either way, the result is the same: it turns the emissions controls on for EPA testing and off for real-world driving. Somewhat ironically, the presumed benefits of turning off the controls for normal driving include improved fuel economy and engine power.
Both Thiruvengadam and Carder state that, to their knowledge, no external devices were employed, and the so-called “defeat device” was entirely software related. Thiruvengadam called the software “very sophisticated in design and operation” and said it would be “highly unlikely that even the most perceptive drivers would ever be able to sense it activating or deactivating.”
Armed with this info, CARB and the U.S. Environmental Protection Agency opened an investigation into Volkswagen in May 2014, which resulted in many attempts by VW to replicate the West Virginia University results. In December of 2014, VW said it had a fix and recalled nearly 500,000 diesels in the U.S. for a software patch. But while VW held its breath, CARB continued to test Volkswagen diesels on a regular basis and found that the cars were still exceeding the state’s nitrous-oxide-emissions limits. CARB made its finding known to both Volkswagen and the EPA on July 8.
“
Developing an engine software to optimize certain aspects of an operation cycle that you know the parameters of is a challenge, but it is very possible.
”
Only when Volkswagen learned that the certification of some of its 2016 model-year cars was partially dependent on the maker fully responding to lingering questions over the older cars’ real-world tailpipe emissions did the maker begin to respond in earnest. After weeks of receiving unsatisfactory replies, the agencies in question let VW know that several of its diesel models would not be certified for 2016. Volkswagen did not respond to C/D inquiries for comment.
With the prospect of not being allowed to sell diesels in the U.S. (current estimates indicated diesels make up about 25 percent of Volkswagen’s U.S. sales), the maker finally retreated and admitted it had knowingly installed a “sophisticated software algorithm” that permitted the diesels to reduce the amount of NOx emissions while undergoing testing.
- VW Issues Stop-Sale Order for All 2.0-liter TDI Diesel Models
- Long-Term Test: 2013 Volkswagen Passat TDI SEL Diesel
- Volkswagen Allegedly Openly Violated EPA Diesel Laws, Could Face Billions in Fines
When asked if they thought other carmakers might be engaging in the same deceptive practices for the purpose of passing stringent emissions testing or to inflate fuel-economy numbers, Carder and Thiruvengadam chuckled simultaneously. “Maybe, but it’s not fair to speculate at this point,” Carder said. “I hope not, as science nerds like us don’t usually get this many phone calls.”
Martin Winterkorn resigns as Volkswagen CEO
"O σιωπών δοκεί συναινείν"
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.