Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου 2020

Ευχαριστήρια επιστολή για την συμπαράσταση στο βαρύ πένθος λόγω της απώλειας της Αγαπημένη μου αδελφής (Κωνσταντίας το βαπτιστικό της)


Θέλω ειλικρινά να ευχαριστήσω, μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου, όλους τους συγγενείς, γνωστούς και φίλους που την ήξεραν προσωπικά και ιδιαίτερα και κύρια όλους εσάς τους αγαπημένους μου διαδικτυακούς φίλους για την συμπαράσταση και για τα θερμά και ειλικρινή συλλυπητήριά συμπαράστασης... 
Είναι παρήγορο σήμερα, στην διαταραγμένη εποχή σήψης που ζούμε, σε αυτή την πρωτόγνωρη περίοδο απομόνωσης και υποχρεωτικού εγκλεισμού, βαθιάς οικονομικής και ηθικής κρίσης, σε μια περίοδο πανδημιών, διεθνών ανακατατάξεων, (πολιτικών ανατροπών κλπ) σε μια δύσκολη περίοδο δραματικής, ιδεολογικής και ηθικής πτώσης και πολιτικής αστάθειας, στον αχανή "εικονικό χώρο" του διαδικτύου να συναντάς ζεστές αγκαλιές, συγκινητικά  λόγια, παρηγοριάς και ηθική συμπαράσταση.

Τα λόγια είναι περιττά για να εκφράσω τα συναισθήματά μου, αλλά σας λέω ειλικρινά πως λειτούργησαν για μένα σαν ένα πολύτιμο θεραπευτικό βάλσαμο στις δύσκολες στιγμές που πέρασα, ειδικά τις πρώτες ώρες του σοκ και θα παραμείνουν για όσο θα ζω με ένα μεγάλο παράπονο, και ένα "Γιατί", διότι οι κυβερνητικές απαγορεύσεις δεν μου επέτρεψαν να την αποχαιρετίσω από κοντά όπως θα ήθελα. (νομίζω αυτό που γίνεται στις κηδείες σήμερα με τις γνωστές μεθόδους covid 19 δεν είναι του παρόντος να το σχολιάσω - Ζητώ συγγνώμη αγαπημένη και αείμνηστη αδελφή μου)

Τέλος. Σας ευχαριστώ πολύ όλους σας μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου και σας ευχαριστώ και πάλι, όλους και.τον καθένα σας ξεχωριστά.για τη στήριξή σας για αυτόν τον ανέλπιστο χαμό για την θλίψη μας σε αυτές τις δύσκολες ώρες.

Σας ευχαριστώ -  Σας ευχαριστώ - ΔΕΝ υπάρχουν άλλα λόγια...


Καλό κατευόδιο και θα σε θυμάμαι πάντα ο αδελφό σου Νάσος


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.