Η φωνή μας είναι η ενεργή δημοσιογραφία των πολιτών.
Στείλτε μας και τις δικές σας απόψεις - κριτικές.
Κάθε ιστολόγιο που κλείνει είναι ένα βαρύ κτύπημα στη δημοκρατία, κάθε νέο ιστολόγιο την ενισχύει και ελέγχει την εξουσία.
"Προδότης δεν είναι μόνο αυτός που φανερώνει τα μυστικά της πατρίδος στους εχθρούς, αλλά είναι και εκείνος που ενώ κατέχει δημόσιο αξίωμα, εν γνώση του δεν προβαίνει στις απαραίτητες ενέργειες για να βελτιώσει το βιοτικό επίπεδο των ανθρώπων πάνω στους οποίους άρχει..." - Θουκυδίδης (460-398 π.Χ.)
Η γνώση, η αλήθεια και οι αξίες είναι έννοιες σχετικές
Φίλτατε Επισκέπτη του ιστολογιού μας, πριν διαβάσεις τις επιλεκτικές αναρτήσεις μας πρέπει να γνωρίζεις την υποκειμενικότητα των θέσεών μας και εάν συναινείς τότε μπορείς να συνεχίσεις να μας επισκέπτεσαι (για δε τους ασφαλίτες, τους πληρωμένους κυβερνητικούς εγκάθετους, και για όσους έμμισθους συστημικούς "υπαλλήλους", παρόλο που δεν θα τους αφορά η παρούσα διευκρίνηση, έτσι και αλλιώς θα μπαινοβγαίνουν απρόσκλητοι και θα αποδελτιοποιούν και θα ενημερώνουν τα αφεντικά τους).
Ο παρών ιστοχώρος ανήκει ιδεολογικά στην θεωρία των δύο άκρων και στην πραγματική δημοκρατία με την εξής ερμηνεία που εμείς ως δημοσιογραφία των πολιτών την ορίζουμε και υποστηρίζουμε ότι:
1. Το ένα άκρο είναι οι πολιτικοί και το άλλο οι φορολογούμενοι πολίτες.
2. Η δημοκρατία είναι το πολίτευμα όπου η εξουσία πηγάζει από τον λαό, ασκείται από τον λαό και υπηρετεί τα συμφέροντα του λαού.
Κεντρικό χαρακτηριστικό της πραγματικής δημοκρατίας πρέπει να είναι η λήψη αποφάσεων με ψηφοφορία: των πολιτών, στην άμεση δημοκρατία, ή κάποιων αντιπροσώπων τους, στην αντιπροσωπευτική δημοκρατία.
Κύριο και απαραίτητο γνώρισμα με Ιδιαίτερη σημασία στη σημερινή συγκυρία έχουν επίσης θέση δύο κομβικά σημεία της σκέψης του Καστοριάδη για τη δημοκρατία:
H ανακλητότητα των εκλεγμένων αντιπροσώπων και ο περιορισμός των εξουσιών (καθώς και η εναλλαγή) των (μη εκλεγμένων) κρατικών αξιωματούχων.
Τέλος... Εάν οι θέσεις και το σκεπτικό θεωρείς ότι δεν σε αφορά... μάλλον χάνεις πολύτιμο χρόνο να μας διαβάζεις.
"Δεν έχεις Όλυμπε θεούς, μηδέ λεβέντες Όσσα, ραγιάδες έχεις μάνα γη, σκυφτούς για το χαράτσι, κούφιοι και οκνοί καταφρονάν τη θεία τραχειά σου γλώσσα,των Ευρωπαίων περίγελα και των αρχαίων παλιάτσοι ... Και δημοκόποι Κλέωνες και λογοκόποι Ζωίλοι, και Μαμμωνάδες βάρβαροι,και χαύνοι λεβαντίνοι, λύκοι ώ κοπάδια οι πιστικοί και ψωριασμένοι οι σκύλοι κι οι χαροκόποι αδιάντροποι και πόρνη η Ρωμιοσύνη."Κωστής Παλαμάς
Σημείωση: * Τα ενυπόγραφα άρθρα απηχούν τις απόψεις του εκάστοτε συντάκτη και εκφράζει τις προσωπικές απόψεις του συγγραφέα τους
Δεν
φιλοξενούμε και Δεν υιοθετούμε παραπλανητικές ή υβριστικές δηλώσεις, μη τεκμηριωμένες απόψεις, μονόπλευρα επιχειρήματα για αμφιλεγόμενα ζητήματα, αυτές μπορεί να εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή και μόνον. Σχόλια που έχουν τα παραπάνω χαρακτηριστικά, θα διαγράφονται άμεσα και χωρίς άλλη προειδοποίηση
Οι Χρήστες μπορούν να εκφράζουν γνώμες - απόψεις κόσμια και σύμφωνα με τους νόμους της ελεύθερης διάδοσης των ιδεών τους, που επιτρέπονται από το ισχύον σύνταγμα μας και παράλληλα τηρούν τους όρους δεοντολογίας χρήσης του ιστοτόπου μας - ειδάλλως θα αποκλείονται.
Ο Περχάν ζει με την αφοσιωμένη γιαγιά του Χατίτζα, την κουτσή αδελφή του Ντανίρα και τον θείο του Μερτζάν.
Ο Khatidza διαθέτει ένα επίπεδο υπερφυσικών δυνάμεων (κυρίως θεραπευτικές) και ο ίδιος ο Perhan κληρονόμησε κάποιες μικρές τηλεκινητικές ικανότητες.
Θέλει να παντρευτεί μια κοπέλα που ονομάζεται Azra, αλλά η μητέρα της δεν θα το επιτρέψει, καθώς ο Perhan είναι νόθος γιος ενός Σλοβένου στρατιώτη που είχε σχέση με την αείμνηστη μητέρα του Perhan. Ο Αχμέτ, ο «Τσιγγάνος σεΐχης», έρχεται στο χωριό με τα αδέρφια του.
Ο Μερτζάν χάνει τα ρούχα του παίζοντας χαρτιά με τα αδέρφια του Αχμέντ και γυρίζει σπίτι απελπισμένος για χρήματα για να μπορέσει να τα ξεπληρώσει.
Βρέχει και δεν βρίσκει χρήματα, κατηγορεί τη γιαγιά ότι του έκρυψε τα χρήματα και σηκώνει το σκελετό του σπιτιού (χρησιμοποιώντας ένα σχοινί και ένα φορτηγό), ώστε να αιωρείται στον αέρα καθώς πέφτει η βροχή. στον Perhan, τη γιαγιά του και τη Danira.
Πολύ σύντομα, η Khatidza καλείται να χρησιμοποιήσει τις δυνάμεις της για να σώσει τον άρρωστο γιο του Ahmed, Roberto, κάτι που κάνει η Khatidza.
Για την αποπληρωμή, προτείνει μια συμφωνία με τον Ahmed - να πληρώσει για την επούλωση του ποδιού της Danira σε ένα νοσοκομείο στη Λιουμπλιάνα .
Ο Περχάν πηγαίνει με τη Ντανίρα, υποσχόμενος στη γιαγιά του να μην την αφήσει, αλλά ο Αχμέντ ρωτά πού θα μείνει και τον πείθει να πάει στο Μιλάνο.
Στην αρχή ο Περχάν θέλει να βγάλει χρήματα με ειλικρίνεια, αλλά αφού τον σύρουν μέσα στη λάσπη, ο Περχάν αρχίζει να κλέβει και να απομακρύνει χρήματα σε μια καλύβα.
Ο καιρός των τσιγγάνων είναι σερβική αστυνομική ταινία φαντασίας του σκηνοθέτη Εμίρ Κουστουρίτσα, που γυρίστηκε το 1988. . .
Γυρισμένη σε ρομνί και σερβοκροατική γλώσσα, η ταινία θεωρείται ευρέως μια από τις καλύτερες ταινίες του Κουστουρίτσα, η οποία γυρίστηκε στο Σαράγεβο, τα Σκόπια και το Μιλάνο, από την εταιρεία Φόρουμ Σαράγεβο.
Η ταινία είχε επιλεγεί για τα εκπροσωπήσει τη Γιουγκοσλαβία ως καλύτερη ξενόγλωσση ταινία στα 62α βραβεία όσκαρ, αλλά δεν έγινε δεκτή ως υποψηφιότητα.
Περιστρέφεται γύρω από τον Περχάν, έναν έφηβο Ρομά με τηλεκινητικές δυνάμεις και το πέρασμα του από την παιδική ηλικία έως την ενηλικίωση που ξεκινά από ένα μικρό χωριό στη Γιουγκοσλαβία και καταλήγει στον εγκληματικό υπόκοσμο του Μιλάνου. Η ταινία ασχολείται με τον μαγικό ρεαλισμό.
Το σάουντρακ της ταινίας υπογράφει ο Γκόραν Μπρέγκοβιτς.
Κάτι από την παράδοξη ομορφιά των παραμυθιών υπάρχει εδώ. Από τα πρώτα της κιόλας πλάνα, η ταινία μας καλωσορίζει σ' έναν ολότελα ασυνήθιστο, κλειστό κόσμο, όπου οι μαγικές δυνάμεις με τα θαυμαστά μαντζούνια υπερισχύουν της λογικής και η λαϊκή σοφία προηγείται της επιστήμης.
Έναν μυστηριακό κόσμο όπου οι ήρωες ονειρεύονται νυφικά πέπλα να πετούν τη νύχτα σε άδειους αυτοκινητόδρομους, είναι ικανοί ν' αφήσουν ολόκληρο το σπίτι τους κρεμασμένο στον αέρα από ένα σχοινί ή βλέπουν τα πόδια τους να εγκαταλείπουν για λίγο το έδαφος και να αιωρούνται πάνω απ' αυτό.
Στο κέντρο αυτού του εξωπραγματικού, του απαλλαγμένου από φολκλόρ κόσμου, ξεκινά η εξιστόρηση μιας μικρής τραγωδίας, που μέσα της κλείνει ολοζώντανο το γνήσιο πάθος το οποίο διαπερνά τους ήρωες, μπλέκοντας τσιγγάνικες παραδόσεις και την αγνότητα που διέπει τον ιδιόρρυθμο αυτό λαό με τα φιλμικά στοιχεία της καθαρής ποίησης και του μαγικού ρεαλισμού.
Η ιστορία του νεαρού Πεχράν που επιχειρεί να επέμβει στο πεπρωμένο του, για να πληρώσει στη συνέχεια το τίμημα της πράξης του και να εξαγνιστεί λίγο πριν το τέλος, γίνεται λαϊκή παροιμία στο στόμα του Κουστουρίτσα. Και ιδανική αφορμή προκειμένου να μας μιλήσει για τη φύση της ανθρώπινης καρδιάς, την απώλεια της αθωότητας, την αιώνια αναζήτηση της ευτυχίας, αλλά και το αβάσταχτο βάρος της Μοίρας που συντρίβει τους ήρωες.
Οι ήρωές του, απλοί άνθρωποι που παίρνουν φόρα από τις λάσπες και τα χώματα και πετούν μεμιάς στ' αστέρια.
Ήρωες-τυφλοί ισορροπιστές σ' ένα αόρατο σχοινί που ταλαντεύεται ανάμεσα στη χαρά και τη λύπη, τη ζωή και το θάνατο. Απλοί άνθρωποι που παίρνουν φόρα από τις λάσπες και τα χώματα και πετούν μεμιάς στ' αστέρια. Που αρπάζουν φωτιά από το ίδιο τους το πάθος κι αφήνονται να καούν απ' αυτό. Που γράφουν μόνοι τους την ιστορία τους...
Κοντά τους, η ταινία μεταφράζεται σ' έναν παροξυσμό εικόνων και ήχων. Ο δρόμος που ακολουθεί είναι μια νοητή πορεία από τα χαμηλά (το φτωχικό σκηνικό του καταυλισμού) στα ψηλά, στον ουρανό, μια διαδρομή που πραγματοποιείται με την αιθέρια, κινητική λογική του ονείρου. Σκηνοθέτης υπό την επήρεια της πιο γλυκιάς μέθης, ο Κουστουρίτσα αναλαμβάνει αυτή την ανύψωση. Εκπέμπει θερμότητα και πυρετό μέσα από τα χρώματα της φωτογραφίας, ξεσηκώνει με τις αναστάσιμες νότες και τον κατακλυσμικό συναισθηματικό αντίκτυπο που αναδύει η λυρική μουσική του, προκαλεί λυγμό και ξαφνική συγκίνηση.
Μέσα στο παγανιστικό του συχνά παραλήρημα, ο «Καιρός των Τσιγγάνων» γίνεται ένα μεθυστικό γλέντι της καρδιάς και του βλέμματος που αναγεννιέται μέσα απ' τους καπνούς και τις φωτιές της γιορτής του Αϊ-Γιάννη, για να χαθεί στο σύννεφο της φαντασίας και της μνήμης.
Σημείωση: Ο επόμενος δίσκος ήταν μεγάλος σταθμός στην μουσική μου διαδρομή. Ήταν καλοκαίρι και ένας φίλος μου, ο Κώστας Κωτούλας με παρότρυνε να δω την ταινία του Εμίλ Κουστουρίτσα
Ο ΚΑΙΡΟΣ ΤΩΝ ΤΣΙΓΓΑΝΩΝ, κυρίως για ν’ ακούσω τα τραγούδια της ταινίας σε μουσική του Goran Bregovic. Ο έρωτας ήταν κεραυνοβόλος. Η εμπειρία με τους τσιγγάνους θα μας μείνει αλησμόνητη. Ο εκτός τόπου και χρόνου τρόπος ζωής τους, η ασυνέπειά τους, ο ανύπαρκτος επαγγελματισμός τους ξεθώριασαν μονομιάς μόλις μπήκαμε στο studio.
Το πάθος, η ενέργεια και το ταλέντο τους πλημμύρισαν αμέσως τους χώρους εγγραφής, πλημμύρισαν την καρδιά μας. Ο Goran Bregovic είναι χαρισματικός. Το ίδιο και η Λίνα Νικολακοπούλου που με τα λόγια της πέτυχε το απόλυτο της έκφρασης. Ο δικός μας Αριστείδης Μόσχος με το σαντούρι του και την ορχήστρα του, έδεσε άψογα την ελληνική ψυχή με την τσιγγάνικη. Σαν επισφράγισμα αυτής της συνεργασίας, μου έδωσε να ερμηνεύσω το τραγούδι Σ’ ΑΓΑΠΩ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΩΡΑΙΑ, ένα τραγούδι που έγραψε πριν από πολλά χρόνια για την μοναδική σύντροφο της ζωής του, την κυρία Αγγέλικα.
=====================
"O σιωπών δοκεί συναινείν"
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.
Ο Σαράντος Καργάκος πριν από 8 χρόνια στην εκπομπή «Αντιθέσεις» της ΚΡΗΤΗ TV
"Πώς έγινε σε τούτο τον αιώνα να μην ακούσεις ένα ποιητή" Αυτός ο Γίγαντας τα έλεγε χρόνια τώρα.
"Πόσο επίκαιρος είναι σήμερα
"Η Αλήθεια,πάντα, παραμένει συγκλονιστική!
Πιο επίκαιρος από ποτέ...." 'Θα κλείσω τα μάτια μου σε φασιστικό σύστημα εξουσίας που σου δίνει το δικαίωμα της ασυδοσίας, αλλά δεν σου δίνει το δικαίωμα της ελευθερίας!...'' (44:40)
Αναζητείστε δημοσιευμένα θέματα στο "ΣΤΟΧΑΣΜΟΣ-ΠΟΛΙΤΙΚΗ"
Ο Θουκυδίδης, η αθηναϊκή δημοκρατία, ο διάλογος Αθηναίων και Μηλίων για την Ισχύ και το Δίκαιο, καθώς η σχέση της τραγωδίας με την φιλοσοφία και την δημοκρατία απασχόλησαν τους τρείς Έλληνες στοχαστές, τον Κ. Καστοριάδη, τον Κ. Παπαϊωάννου και τον Π. Κονδύλη.
Αναρτήστε μας στα "αγαπημένα σας", είναι κάτι που το έχουμε απόλυτη ηθική ανάγκη.
Όσοι φίλοι ενοχλούνται, είμαστε πρόθυμοι για διάλογο και για τυχόν επεξηγήσεις. ΔΕΝ υποτιμούμε κανέναν - ΔΕΝ απαξιώνουμε κανέναν. Όλοι έχουμε το δικό μας δίκαιο δικαίωμα, στην ελεύθερη έκφραση των ιδεών και στον ανοιχτό δημόσιο διάλογο, για μια πιο ελεύθερη και ευνομούμενη δημοκρατία. -------------------------------------------- Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί και να μην συμπίπτουν πάντοτε με τα περιεχόμενα των άρθρων που φιλοξενούνται στα πλαίσια της γενικότερης ενημέρωσης των αναγνωστών μας ------------------------------------------------------------- Το παρόν ιστολόγιο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των φιλοξενούμενων άρθρων. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε με την κύρια πηγή ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας με εμάς --------------------------------------------
Η γνώση, η αλήθεια και οι αξίες είναι έννοιες σχετικές
Σημείωση σε όσους μας αποστέλλουν εξώδικα: Κάθε πληροφορία που αναρτάται στο διαδίκτυο, κείμενα, εικόνες ή βίντεο (με σχετική σημείωση της πηγής - πολλές φορές δεν υπάρχει δυνατότητα της αρχικής, παρά μόνο με υπολογισμό της χρονικής ανάρτησης) θεωρούμε ότι είναι ελεύθερα και χωρίς κόστος για αναδημοσίευση.
Αν παρόλα αυτά υπάρχουν πνευματικά δικαιώματα που χρεώνονται (δεν μας αφορούν), παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα κατεβάσουμε, διότι εμείς δεν χρεώνουμε ούτε έχουμε έσοδα από άλλες πηγές, αφεντικά, διαφημίσεις κλπ.
Επίσης: Αναρτήσεις άλλων ή σχόλια που δημοσιεύονται σ'αυτό το ιστολόγιο, εκφράζουν αυτούς που τα υπογράφουν και όχι απαραίτητα το παρόν ιστολόγιο "Στοχασμός-Πολιτική".
Η φωνή μας είναι η ενεργή δημοσιογραφία των πολιτών.
Στείλτε μας και τις δικές σας απόψεις - κριτικές.
Δια δώστε την ιδέα της δημοσιογραφίας των πολιτών και ας παλέψουμε όλοι μαζί ενώνοντας την φωνή όλων μας, χωρίς παρωπίδες, κομματισμούς ή ιδιοτελείς σκοπούς.
Ενθαρρύνατε την ανάδειξη και άλλων φωνών με τη δημιουργία νέων ιστολογίων.
Κάθε ιστολόγιο που κλείνει είναι ένα βαρύ κτύπημα στη δημοκρατία, κάθε νέο ιστολόγιο την ενισχύει και ελέγχει την εξουσία.
Εάν θεωρείται τη φωνή μας έγκυρη, ελεύθερη και αξιόλογη αναρτήστε το σύνδεσμό μας και στο δικό σας ιστοχώρο.
Translate Στοχασμός - Πολιτική
Welcome to TinyURL!™
Εκπέμπoυμε ΕΛΛΗΝΙΚΑ 24ώρες
Ψυχαγωγία, ειδήσεις από την Ελλάδα, τον κόσμο, τον Απόδημο Ελληνισμό. Σχόλια, σάτιρα, διάλογος-συμμετοχή ακροατών, συνεντεύξεις κ.ά... Aναφορές στην ιστορία, πολιτισμό, παραδόσεις της Ελλάδας, στα γράμματα, τέχνες κ.ά.
Έγγραφη Δήλωση:
Επιθυμία καύσης
Blogs and Sites
Τα εν οίκω και εν δήμω
Καταθέτω, καταθέτεις, καταθέτουμε........... όχι χρήματα - πού να τα βρεις τέτοιους καιρούς - ούτε βέβαια τα όπλα.....μόνο δουλειά "εν τάξει" και "εν οίκω" για το "δήμο" των απανταχού εργατών φιλολόγων και όσων "φίλα προσκείμενων" μαθητών μας!!!!!
Παραδοσιακά δημοτικά τραγούδια
Θα αφήσω γένια και μαλλιά για να με λένε γέρο
τον πόνο πουχω στην καρδιά μονάχος τον ξέρω.
Γλεντάτε νέοι τον ντουνιά γιατί καιρός διαβαίνει
Και όποιο μπει στη μαύρη γη ποτέ δεν ξαναβγαίνει
Effective immediately, you can now stream to unlimited concurrent viewers. In addition, your Livestream Free channel is now listed at livestream.com and is available via search or by browsing the Channel Guide. Plus, your channel is now eligible for promotion in throughout the Livestream Network.
Αμοιβή 100.000 ευρώ από το Wikileaks για το μεγαλύτερο μυστικό της Ευρώπης: Τα τρία μεγάλα Τ (Trade: ΤΤΙΡ ως το «το ΝΑΤΟ της οικονομίας») Εταιρική Σχέση του Ειρηνικού , τη Διατλαντική Εταιρική Σχέση Εμπορίου και Επενδύσεων και Υπηρεσιών [VIDEO: ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ και ΕΠΕΙΓΟΝ]
Το WikiLeaks προσπαθεί να συγκεντρώσει το ποσό των 100.000 ευρώ προκειμένου να το προσφέρει ως αμοιβή για αυτό που θα βοηθήσει να αποκαλυφθεί το μεγαλύτερο ευρωπαϊκό μυστικό
Lucy: Ignorance brings chaos, not knowledge
---------------------------------------
Επίσης:«Ο άνθρωπος μόνο 10% του εγκεφάλου του. Φαντάζεστε πώς θα ήταν ο κόσμος αν το ποσοστό διπλασιαζόταν; Τριπλασιαζόταν;" .Paul Newman, Robert Redford, Robert Shaw:"Lucy (2014 film)".
------------------------------------------
The Sting (Το κεντρί 1973).Scarlett Johansson as Lucy Miller:"Lucy (2014 film)".
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.