Τρίτη 4 Ιουνίου 2024

Ομιλία Στέφανου Κασσελάκη στη Θεσσαλονίκη


 
 

=====================
 "O σιωπών δοκεί συναινείν"

Αφού μιλάμε για Πόθεν Έσχες να πούμε και για το δικό σας κύριε Μητσοτάκη - Φουλ επίθεση από Κασσελάκη προς Μητσοτάκη για το πόθεν έσχες


Λαγός τη φτέρη έσειε κακό της κεφαλής του λέει η γνωστή παροιμία, αλλά μάλλον ο Κυριάκος Μητσοτάκης ή την αγνοεί ή την παραβλέπει. Έθεσε λοιπόν και μάλιστα σείοντας τη φτέρη με θορυβώδη τρόπο, θέμα Πόθεν Έσχες για τον Στέφανο Κασσελάκη. Από άποψη διαφάνειας ο Μητσοτάκης καλά έκανε. Μόνο που δεν τον έπιασε ξαφνική θεσμολαγνεία. Γνώριζε απαιτώντας από τον Κασσελάκη να κάνει δήλωση Πόθεν Έσχες, ότι οι πολιτικοί και οι λοιποί υπόχρεοι υποβολής δήλωσης περιουσιακής κατάστασης, δεν κάνουν τη δήλωσή τους όποτε θέλουν, αλλά όταν ανοίγει η σχετική πλατφόρμα 

Και η πλατφόρμα δεν ήταν ανοιχτή. Εμφάνιζε έτσι τον Κασσελάκη ως μη έχοντα καταθέσει δήλωση Πόθεν Έσχες. Επιπλέον ο Μητσοτάκης θεωρούσε ότι η όποια αναφορά του Κασσελάκη στα περιουσιακά του στοιχεία αυτοβούλως, (όπως τελικώς έκανε στη Θεσσαλονίκη) θα τον έφερνε σε δύσκολη θέση. Γιατί αν μεν παρουσίαζε μεγάλα περιουσιακά στοιχεία θα μπορούσε να ισχυριστεί ότι ο Κασσελάκης δεν έχει σχέση με τον απλό κόσμο και την Αριστερά, αφού δεν ταιριάζει με το μοτίβο που θέλει τους Αριστερούς να φοράνε προβιές και να είναι μίζεροι, αν πάλι δεν τα παρουσίαζε θα έλεγε ότι πρόκειται για έναν απατεώνα.

Στο λάκκο που επιχείρησε να ανοίξει ο Μητσοτάκης, παρέβλεψε ένα σοβαρό στοιχείο το οποίο περιγράφεται με άλλη παροιμία που λέει είπε ο γάιδαρος τον πετεινό κεφάλα, ή αν θέλετε ο Μητσοτάκης τον Κασσελάκη. 

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης θέτοντας θέμα πόθεν έσχες Κασσελάκη, άνοιξε το δικό του λάκκο και την συζήτηση για το δικό του πόθεν έσχες, το οποίο δεν είναι γάργαρο νερό. . . .

Πεινάγανε τα παιδάκια του, του καψερού: Κλαίνε τα βουνά και οι κάμποι. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης υποχρεώθηκε να πουλήσει, λέει, ακίνητα για να μπορέσει να συντηρήσει και να σπουδάσει τα παιδιά του.


Κλαίνε τα βουνά και οι κάμποι. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης υποχρεώθηκε να πουλήσει, λέει, ακίνητα για να μπορέσει να συντηρήσει και να σπουδάσει τα παιδιά του. Όχι, δεν ντρέπεται παρά τα 39 ακίνητα που δηλώνει στο Πόθεν Έσχες του. Κι άντε να το λέει στο παρέακι του, μεταξύ τσίπουρου και λουκάνικου. Μπορεί και να τον πιστέψουν αυτοί που τον κάνουν παρέα, να το λέει σε ραδιοφωνικό σταθμό πανελλήνιας μετάδοσης; Να το ακούν αυτοί που φτύνουν αίμα για να στείλουν τα παιδιά τους φροντιστήριο (όπως επιβάλλει αυτό το σάπιο εκπαιδευτικό σύστημα), έτσι ώστε να σπουδάσουν και να διεκδικήσουν με περισσότερες αξιώσεις τη θέση τους στην αγορά εργασίας;

*** Αυτά τα παιδιά δεν έχουν μπαμπά πρώην πρωθυπουργό να πάρει τηλέφωνο τον νυν πρωθυπουργό να τους ζητήσει να τον βάλουν στην Εθνική Τράπεζα για να παίζει… Στοίχημα με τους αστυνομικούς και τους φύλακες (ναι, ξέρω καλά τι λέω). Ούτε θα δουλέψουν ποτέ σε αμερικάνικο fund που κοντεύει να αγοράσει ολόκληρη τη χώρα.

*** Το λέει αυτό ποιος; Ο Μητσοτάκης, ο πατέρας του οποίου στην Κατοχή έτρωγε από τρία συσσίτια, ενώ άλλοι πέθαιναν στους δρόμους από την ασιτία; Το λέει αυτό ποιος; Ο Μητσοτάκης, η μητέρα του οποίου είχε δηλώσει ότι η γιαγιά της έβρισκε προμινωϊκά αρχαία όταν έσκαβε στα χωράφια. Και η δικιά μου γιαγιά έσκαβε, αλλά το μόνο που κατέφερε να βρει ήταν μια σκουριασμένη κάνη όπλου, την οποία ακόμα έχω. . . .

Ο Διάβολος στο Σώμα - Le Diable au corps - Ανάλυση του βιβλίου από τον Raymond Radiguet


Σχετικά με την ανάλυση του βιβλίου του The Devil in the Body

Αυτό το φύλλο ανάγνωσης παρέχει μια πλήρη και λεπτομερή ανάλυση του Le Diable au corps από τον Raymond Radiguet. Πρόκειται για ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον έργο, το οποίο ξεχωρίζει για τη φινέτσα και την αυστηρότητα που έχει προσθέσει ο συγγραφέας στα γραπτά του. 

Το Le Diable au corps απέκτησε μεγάλη φήμη και άρχισε να θεωρείται πραγματικό αριστούργημα της γαλλικής λογοτεχνίας μετά τον πρόωρο θάνατο του Radiguet το 1923, δηλαδή χρόνια μετά την πρώτη του δημοσίευση.

Ωστόσο, όταν κυκλοφόρησε το βιβλίο, η ιστορία προκάλεσε αρχικά έντονες αντιδράσεις από τους αναγνώστες. Αυτό οφείλεται ιδιαίτερα στην επιλογή ενός κάπως αμφιλεγόμενου θέματος: αυτό της έλλειψης σεβασμού προς τον σύζυγο στρατιώτη, που αγωνίζεται για την πατρίδα. Η υπόθεση περιστρέφεται στην πραγματικότητα γύρω από μια ρομαντική σχέση ανάμεσα σε μια μοιχική 18χρονη γυναίκα και μια νεαρή μαθήτρια γυμνασίου τρία χρόνια νεότερή της.

Μια συνθετική ανάλυση του The Devil in the Body μας επιτρέπει να επιστρέψουμε στις κύριες γραμμές που σημάδεψαν αυτή την ιστορία και κυρίως να κατανοήσουμε καλύτερα τα εγκάρσια θέματα του μυθιστορήματος.

Ο Διάβολος στο Σώμα: παρουσίαση της ανάλυσης:

Αυτή η λογοτεχνική ανάλυση του Le Diable au corps παρουσιάζει μια εις βάθος μελέτη του έργου του Raymond Radiguet. Πολύ περισσότερο από μια απλή περίληψη των σημαντικών στοιχείων του έργου, προσφέρει ένα πραγματικό φύλλο ανάγνωσης που σας επιτρέπει να κατανοήσετε την πλοκή και να επιστρέψετε στα βασικά σημεία της ιστορίας.

Σε περίπου δέκα σελίδες, μπορείτε να ανακαλύψετε από μια άλλη οπτική γωνία αυτό το μυθιστόρημα που μιλάει για τιμή, πίστη και πάθος. Θα βρείτε συγκεκριμένα μια σύντομη παρουσίαση του συγγραφέα και του βιβλίου του ως εισαγωγή. Στη συνέχεια παρέχεται μια προσεκτική περίληψη της πλοκής προκειμένου να συντεθεί η ιστορία και να εξηγηθούν οι διάφορες ανατροπές και ανατροπές.

Επιπλέον, η ανάλυση των βασικών χαρακτήρων δίνει τη δυνατότητα να τοποθετηθούν τα γεγονότα στο πλαίσιο τους και να κατανοηθούν τα κίνητρα του καθενός από αυτά. Στο βιβλίο του, ο Raymond Radiguet παρουσιάζει ιδιαίτερα μια μοιχαλίδα (Marthe) και τον εραστή της (François, ο αφηγητής), μόλις 15 ετών. Ένα ειδύλλιο αδύνατο, αλλά πάνω από όλα ταραχώδες από σκάνδαλα, προδοσία και ρομαντικές αμφιβολίες.

Για να αποκτήσετε μια πλήρη ανάλυση, αυτό το φύλλο ανάγνωσης προσφέρει επίσης κλειδιά ανάγνωσης. Το Le Diable au corps παραμένει ένα σπουδαίο ρομαντικό μυθιστόρημα, όπου βρίσκουμε αυτοβιογραφικά στοιχεία και ψυχολογικές έννοιες. Αυτή η σύνθεση αποκαλύπτει επίσης τα διαφορετικά θέματα που διατρέχουν το έργο, δηλαδή την αγάπη, τη ζήλια και την πίστη, τα οποία συμπλέκονται σε ένα σύμπαν που καταστράφηκε από τον Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο.

Τέλος, προσφέρει τροφή για σκέψη για να εμβαθύνετε τις γνώσεις σας για αυτό το βιβλίο του Raymond Radiguet .

Ανάλυση των κύριων χαρακτήρων του The Devil in the Body:

Παρασκευή 31 Μαΐου 2024

Στ. Κασσελάκης στο ΕΡΤNews για Β. Μακεδονία: Η κυβέρνηση φόρεσε την περικεφαλαία του 2019 - «Η Παλαιστίνη πρέπει να αναγνωριστεί άμεσα» επανέλαβε ο Στέφανος Κασσελάκης, στην εφ’ όλης της ύλης στην ΕΡΤ


«Μπορεί να μας πει ο πρωθυπουργός ναι ή όχι, αν γνώριζε για το μπάζωμα πριν γίνει; Γιατί δεν τον ρωτάει κανείς στα μίντια» σημείωσε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ
Επιπλέον, απαντώντας στις κατηγορίες της κυβέρνησης περί δήθεν εργαλειοποίσης μιας τραγωδίας ο Στ. Κασσελάκης τόνισε ότι η Δικαιοσύνη είναι ζήτημα Δημοκρατίας. Δεν εργαλειοποιείς όταν ζητάς να τηρούνται οι νόμοι.  

Έχουμε μονταζιέρα και τραμπουκισμό συγγενών των θυμάτων των Τεμπών υπενθύμισε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ και αναρωτήθηκε εάν το 41% που έλαβε η ΝΔ στις εθνικές εκλογές που ακολούθησαν της τραγωδίας «αμνηστεύει τον κ. Καραμανλή από το να πάει στη δικαιοσύνη».

Να αναγνωριστεί άμεσα η Παλαιστίνη - Εθνοκάθαρση από το Ισραήλ

Κληθείς να σχολιάσει την εισβολή του Ισραήλ στη Λωρίδα της γάζα και τον θάνατο χιλιάδων αμάχων, ο Στ. Κασσελάκης σχολίασε αρχικά ότι το ταξίδι του στην μέση Ανατολή προκάλεσε μεγάλη ανησυχία στη ΝΔ.  «Πριν καν πάω σε εμπόλεμη ζώνη, άρχισαν την καραμέλα περί σέλφι.»

Αν ο κ. Μητσοτάκης θεωρεί ότι το να πας σε μια εμπόλεμη περιοχή με ρουκέτες της Χαμάς και το Ισραήλ να δολοφονεί 45 άμαχους και παιδιά είναι περιοχή για σέλφι, μάλλον έχει λάθος ορισμό των διακοπών σχολίασε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ επαναλαμβάνοντας ότι «η Παλαιστίνη πρέπει να αναγνωριστεί άμεσα».

«Αυτό που κάνει αυτή τη στιγμή η κυβέρνηση Νετανιάχου, μετά από χρόνια που προκαλεί όχι μόνο τον παλαιστινιακό λαό αλλά και τον δυτικό κόσμο με τους εποικισμούς στη Δυτική Όχθη και τώρα όχι μόνο έχει προχωρήσει σε μια βάναυση σφαγή στη Γάζα, αλλά καταπατά και τις συμφωνίες στη Δυτική Όχθη»  Ξεκαθάρισε ο Στ. Κασσελάκης τονίζοντας ότι . .  .

Τέμπη - Νέο βίντεο ανατροπή από το «μπάζωμα» μόνο λίγες ώρες μετά την τραγωδία / Χατζηγεωργίου

 

Eικόνες από το «μπάζωμα» μόνο λίγες ώρες μετά την τραγωδία «Η τρισδιάστατη απεικόνιση του χώρου και του μηχανισμού της σύγκρουσης έχει ολοκληρωθεί και υποδεικνύει πλέον με ακρίβεια το σημείο έναρξης της ανάφλεξης και την περαιτέρω εξέλιξη αυτής, ενώ εντός της εβδομάδας αναμένεται να οριστικοποιηθούν οι προσομοιώσεις με τη βοήθεια υπολογιστικών μεθόδων με Πεπερασμένα Στοιχεία (CFD) σχετικά με το είδος και την ποσότητα της καύσιμης ύλης που κάηκε» Πριν καν ξημερώσει η 1η Μαρτίου 2023 και ενώ ακόμη δεν είχαν εντοπιστεί οι σοροί όλων των θυμάτων του δυστυχήματος των Τεμπών ξεκίνησε η παρέμβαση με μπουλντόζες στον τόπο του εγκλήματος και η αλλοίωση των στοιχείων που στη συνέχεια ονομάστηκε «μπάζωμα». Η Επιτροπή Διερεύνησης Ανεξάρτητων Πραγματογνωμόνων Οικογενειών (ΕΔΑΠΟ) εντόπισε νέα στοιχεία σε βίντεο της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας που είχε σπεύσει στο σημείο της καταστροφής από τα μεσάνυχτα της μοιραίας 28ης Φεβρουαρίου.

Οι λήψεις γίνονταν στη διάρκεια των εργασιών διάσωσης με τη βοήθεια drones και μάλιστα η εικόνα μεταδιδόταν ζωντανά στο Εθνικό Συντονιστικό Κέντρο Διαχείρισης Κρίσεων (ΕΣΚΕΔΙΚ) του υπουργείου Πολιτικής Προστασίας. Όπως αναφέρει στον ιστότοπό της η ΕΔΑΠΟ, «από την επεξεργασία και ανάλυση βιντεοσκοπικού υλικού, το οποίο είχε ζητηθεί με προηγούμενο αίτημά μας και μας παραδόθηκε πρόσφατα», συντάχθηκε συμπληρωματική τεχνική έκθεση που . . .

Λάκης Λαζόπουλος: Πού πήγαν τα 11 λεπτά; (Επεισόδιο 25ο)

*

Στις 28 Μαΐου 2024 ο Λάκης Λαζόπουλος στήνει το πρώτο καθαρά θεατρικό τσαντίρι στην ιστορία του ΑΛ ΤΣΑΝΤΙΡΙ ΝΙΟΥΖ, αυτή την φορά στην σκηνή του Christmas Theater, για μία και μοναδική παράσταση. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι αυτά που θα το μεταδώσουν, για λόγους που όλοι καταλαβαίνουν.
Ο Λάκης Λαζόπουλος θα σχολιάσει τους πάντες και τα πάντα χωρίς γλώσσα υποταγμένη και υποτακτική. Εξαιτίας αυτής της προετοιμασίας τα podcast, τα οποία βγαίναν κάθε εβδομάδα από το newbreak.gr, μέχρι τις 28 Μαΐου δεν θα μπορέσουν να βγουν. Αμέσως μετά θα ακολουθήσουν. . .  

Μαρία Καρυστιανού: Συγκλόνισε στην παράσταση του Λαζόπουλου – «Έτσι λειτουργεί η συγκάλυψη, όλοι είχαν εντολές» – Ολόκληρο το βίντεο


Συγκλόνισε η Μαρία Καρυστιανού, στην παράσταση «Αλ Τσαντίρι Νιουζ», όταν ο Λάκης Λαζόπουλος έκανε ειδική αναφορά στην τραγωδία των Τεμπών. Η ίδια, ανέβηκε στην σκηνή και μίλησε για τον αγώνα που δίνουν οι οικογένειες των θυμάτων για να αποδοθεί δικαιοσύνη για τα 57 θύματα με τον κόσμο να ανταποκρίνεται εμφανώς συγκινημένος δίνοντας ένα παρατεταμένο χειροκρότημα.

«Δεν έχω τίποτε άλλο να χάσω πια, μόνο να κερδίσω» ανέφερε μεταξύ άλλων, ενώ αναρωτήθηκε πώς είναι δυνατόν να μην αντέδρασε κανένας εισαγγελέας και κανένας δικαστής απέναντι στην επιχείρηση συγκάλυψης που συντελέστηκε από τις πρώτες κιόλας ώρες μετά την τραγωδία, καθώς όπως ανέφερε «σαφώς ήταν σε πανικό».

«Όταν μέσα στις πρώτες ώρες ξεκίνησαν οι μπουλντόζες να αφαιρούν χώμα, και να μεταφέρεται με τα φορτηγά μπροστά στις οθόνες το βλέπαμε όλοι. Εμείς ήμασταν αλλού δεν καταλαβαίναμε, οι δικαστές δεν καταλάβαιναν; οι εισαγγελείς; Κανένας δεν καταλάβαινε τι γινόταν; Έτσι λειτουργεί όταν πρέπει να κάνεις συγκάλυψηΌλοι είχαν εντολές»  ανέφερε χαρακτηριστικά.

Η μητέρα των Τεμπών, αναφορικά με τις εξελίξεις στον αγώνα για δικαίωση σημείωσε ότι «επί της ουσίας είμαστε σχεδόν στο μηδέν κι αυτό γιατί μας προλαβαίνουν καινούργια γεγονότα. Κάθε φορά εκεί που λέμε χειρότερο δεν μπορεί να γίνει γίνεται και χειρότερα» ενώ τόνισε ότι «οι ελπίδες είναι λίγες όσον αφορά τον ελληνικό χώρο, έχουμε όμως αρκετές ελπίδες απ΄έξω»

Παράλληλα, η κα Καρυστιανού επισήμανε ξανά ότι τα Τέμπη ήταν μία δολοφονία 57 ανθρώπων και η υπόθεση αυτή κατέδειξε με τον πιο σαφή τρόπο «την ανυπαρξία της δικαιοσύνης, την ανυπαρξία της ελεύθερης ενημέρωσης και την επιβολή πολιτικών με το έτσι θέλω ότι είναι άρχοντες και θα κάνουν ότι θέλουν, πέρα από τους νόμους».

Όπως είπε χαρακτηριστικά:

Έγκλημα Τέμπη: Ξεκίνησαν το μπάζωμα δίπλα στις σορούς των νεκρών – Βίντεο σοκ από drone της πυροσβεστικής


Την αρχή της διαδικασίας του μπαζώματος δείχνει λεπτό προς λεπτό αποκαλυπτικό βίντεο από drone της πυροσβεστικής, αποδεικνύοντας πέραν πάσης αμφιβολίας πως η όλη διαδικασία ξεκίνησε από τις πρώτες κιόλας ώρες, πριν καλά καλά περισυλλεγούν όλες οι σοροί των θυμάτων, με την εκχωμάτωση μεγάλου μέρους αδρανών υλικών και σημαντικών πειστηρίων από τον τόπο του εγκλήματος.

Πρόκειται για εικόνες που κατέγραφαν λεπτό προς λεπτό το έγκλημα και μεταδίδονταν ζωντανά στο Ενιαίο Συντονιστικό Κέντρο Επιχειρήσεων και Διαχείρισης Κρίσεων, χωρίς κάποιος να παρέμβει ώστε να σταματήσει τις συγκεκριμένες ενέργειες.

Την ίδια ώρα, για πρώτη φορά ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Παύλος Μαρινάκης μιλά για ευθύνες, ενώ τόσο καιρό κυβερνητικά χείλη διαλαλούσαν πως όλα έγιναν σύμφωνα με το γράμμα του νόμου. Χαρακτηριστικά ανέφερε «για εμάς το δυστύχημα των Τεμπών υπαγορεύει μία και μόνο υποχρέωση, να αναδειχτεί από τη δικαιοσύνη και μόνο από τη δικαιοσύνη όλη η αλήθεια και όποιος-α έχει ευθύνη ποινική εν προκειμένω…».

Καρέ καρέ εικόνες από τον τόπο του εγκλήματος:

Τρίτη 21 Μαΐου 2024

O «Κοινός Παρονομαστής» του Σωτήρη Τσαφούλια (official full movie - Πιθανόν βασισμένο σενάριο στην τριμερή διαίρεση της ψυχής (λογιστικόν, θυμοειδές, επιθυμητικόν) όπως ακριβώς τη διακρίνει ο Πλάτων

  Σενάριο-Σκηνοθεσία:   Σωτήρης Τσαφούλιας
Μπορούμε να δούμε και να καταλάβουμε κάποιον για αυτό που πραγματικά είναι και όχι για αυτό που εμείς θα θέλαμε να είναι; Ο καθένας από εμάς κρίνει αρνητικά τα αλλότρια και φοράει τα δικά του προσωπεία; Αυτά και άλλα προσπαθούν να καταλάβουν μέσα από την κουβέντα τους ο κυρ Πλάτωνας, ο Δημήτρης, ο Αλέξανδρος και ο Νίκος. Σε ένα καφενείο, πίνοντας τον καφέ τους. Τον καφέ που είναι σαν τη ζωή. Πότε γλυκιά, πότε πικρή, μα ποτέ άγευστη.

 

 Ο ιδιοκτήτης ενός επαρχιακού καφενείου και τρεις άρρενες θαμώνες του πιάνουν κουβέντα για τις γυναίκες, τον έρωτα και τις ανθρώπινες σχέσεις. 

Συμφωνούν και διαφωνούν, χωρίς να λαμβάνουν υπόψη τον «κοινό παρονομαστή», ο οποίος κάνει κάποια στιγμή την αιφνιδιαστική επίσκεψή του.

Δύσκολα φαντάζεται κανείς πως αυτή η ταινία είναι η πρώτη του σκηνοθέτη και σεναριογράφου. Τόση ομορφιά,τόση αγάπη,τόσα προβλήματα,τόσα ζητήματα,τόσα διλήμματα μέσα σε μία ώρα και ένα τέταρτο.  . . .

Παρασκευή 17 Μαΐου 2024

Από τα πανεπιστήμια στην Παλαιστίνη (μέρος Β’): Αποεπένδυση από το Columbia στο ΕΜΠ



Η απαίτηση φοιτητών και αλληλέγγυων για αποεπένδυση των πανεπιστημιακών ιδρυμάτων από εταιρείες που συνδέονται έμμεσα ή άμεσα με την ισραηλινή πολεμική βιομηχανία, τη συνεχιζόμενη γενοκτονία στη Γάζα, τους παράνομους εποικιστικούς οικισμούς στις κατεχόμενες παλαιστινιακές περιοχές και την εφαρμογή καθεστώτος απαρτχάιντ στο Ισραήλ, είναι που κλονίζει περισσότερο από οτιδήποτε άλλο τις ηγεσίες αυτών των ιδρυμάτων. Είναι μια απαίτηση με παράδοση επιτυχίας, πετυχαίνει κάποιες νίκες στο σήμερα, και αφορά πανεπιστήμια σε ολόκληρο τον κόσμο — ναι, και το ελληνικό ΕΜΠ.

του Ανδρέα Κοσιάρη

Μέρος Β’: Αποεπένδυση από το Columbia στο ΕΜΠ

Στο πρώτο μέρος είδαμε σχετικά συνοπτικά την ιστορία του φοιτητικού κινήματος αποεπένδυσης, που ξεκινά από την απαίτηση αποεπένδυσης των ιδρυμάτων τους από το νοτιοαφρικανικό Απαρτχάιντ.

Ουσιαστικά όλα τα υπόλοιπα φοιτητικά κινήματα αποεπένδυσης, όπως αυτό που απαιτεί την αποεπένδυση από εταιρείες που συνδέονται με την εξόρυξη ορυκτών καυσίμων ή εκείνο που απαιτεί την αποεπένδυση από εταιρείες που σχετίζονται με τη βιομηχανία όπλων, έχουν τις ρίζες τους εκεί. Και δεν θα μπορούσε να είναι αλλιώς για το κίνημα αποεπένδυσης από ισραηλινές εταιρείες και εταιρείες που σχετίζονται με τη γενοκτονία που διαπράττει στη Γάζα. 

Άλλωστε ο αγώνας κατά του Απαρτχάιντ υπήρξε συνολική έμπνευση για τον αγώνα των Παλαιστινίων για απελευθέρωση, και τα δύο κινήματα αλληλοστηρίζονταν ήδη από τη δεκαετία του 1950. Η στήριξη αυτή εδραζόταν στη βάση κοινών ηθικών αξιών και πόθου για ισότητα και απελευθέρωση, όχι στη βάση κάποιου κοινού μίσους.

Εβραίοι και Ισραήλ: σε διαφορετική πλευρά . . .

Ποιος είναι ο λόγος που η AstraZeneca αποσύρει το εμβόλιο κατά της Covid |

 

 Η πρόεδρος ΕΙΝΑΠ, Ματίνα Παγώνη και η αναπληρώτρια καθηγήτρια Κλινικής Φαρμακολογίας ΑΠΘ, Χρύσα Σαρδέλη μίλησαν στην εκπομπή της ΕΡΤ «Συνδέσεις» για την απόσυρση του εμβολίου κατά της Covid-19 από τη φαρμακευτική εταιρεία, AstraZeneca.


 ===================== 
 "O σιωπών δοκεί συναινείν"

Τι μας έκρυψαν για τα εμβόλια της Covid - Δείτε τη συγκλονιστική συνέντευξη του κ. Αθανάσιου Καλογερίδη στον Μάκη Τριανταφυλλόπουλο και βγάλτε τα συμπεράσματά σας:


Συγκλονιστική μαρτυρία του μοριακού βιολόγου - γενετιστή Αθανάσιου Καλογερίδη στον Μάκη Τριανταφυλλόπουλο - Οι συνέπειες, οι ευάλωτες ηλικιακές ομάδες παιδιά-ηλικιωμένοι - Oι πολιτικές και επιστημονικές ευθύνες


Newsroom
15.05.2024 | 16:07 UPD:16.05.2024, 13:55

Mε μια συγκλονιστική συνέντευξη στον Μάκη Τριανταφυλλόπουλο, ο μοριακός βιολόγος και γενετιστής Αθανάσιος Καλογερίδης αποκαλύπτει με αποδείξεις τι μας έκρυψαν για τα εμβόλια κατά της Covid-19. Kαι όχι μόνο αυτό. Ο κ. Καλογερίδης εξηγεί τις συνέπειες των σκευασμάτων στον οργανισμό των ανθρώπων, αλλά και τις παρενέργειες που μπορεί να εμφανιστούν μετά τον εμβολιασμό, ακόμη και μετά την πάροδο ικανού χρονικού διαστήματος.

Όπως αναφέρει, τα πρωτοεμφανιζόμενα αυτά εμβόλια χρειάζονταν να υποβληθούν σε δοκιμασίες οι οποίες κρατούν κανονικά 12 χρόνια και όταν ολοκληρώνονταν οι κλινικές μελέτες θα είχαν πιθανότητα μόνο 2% να διατεθούν στον γενικό πληθυσμό. «Μέσα σε 7 μήνες έβγαλαν ένα τέτοιο σκεύασμα το οποίo δεν είχε ελεγχθεί ως προς τις παρενέργειες που μπορεί να προκαλέσει, ενώ υπήρχαν μελέτες που αποδείκνυαν ότι υπάρχει πρόβλημα», εξηγεί ο ίδιος.

«Ξέραμε για τα εμβόλια, αλλά δεν σας το λέγαμε»
Κριτήριο για τα εμβόλια φαίνεται πως δεν ήταν η προστασία των πολιτών, αλλά η προστασία των κερδών των φαρμακευτικών εταιρειών, καθώς πολιτικοί δήλωσαν δημόσια, έπειτα από την απόσυρση του εμβολίου της AstraZeneca, ότι γνώριζαν για τις παρενέργειες γι’ αυτό και προτίμησαν να δώσουν τα συγκεκριμένα σκευάσματα σε άτομα μεγάλης ηλικίας:

Τετάρτη 15 Μαΐου 2024

Στα κάγκελα ιδιοκτήτες και μηχανικοί για το πιστοποιητικό αντιπυρικής προστασίας: «Θα φάμε ξύλο, ανεφάρμοστα τα μέτρα, όλοι θα είναι παράνομοι» Στα πρόθυρα νευρικού κλωνισμού βρίσκονται χιλιάδες πολίτες


Στα πρόθυρα νευρικού κλονισμού βρίσκονται χιλιάδες πολίτες, επαγγελματίες αλλά και δημοτικοί υπάλληλοι που εμπλέκονται στη διαδικασία έκδοσης πιστοποιητικού αντιπυρικής προστασίας για τα ακίνητα που βρίσκονται σε ιδιοκτησίες σε απόσταση μικρότερη των 300 μέτρων από δασικές εκτάσεις.

Τα προβλήματα είναι τεράστια για τις ιδιοκτησίες που έχουν την υποχρέωση να συμμορφωθούν με τα νέα μέτρα μέσα σε λίγα 24ωρα. Επικρατεί σύγχυση και ανασφάλεια και οι περισσότεροι έχουν περιέλθει σε αδιέξοδα. Για αρχή απαιτούνται από 400 έως 600 Ευρώ για την έκθεση του τεχνικού επιστήμονα (μηχανικός, γεωπόνος, δασολόγος κλπ). Από εκεί και πέρα αρχίζει ο Γολγοθάς της εφαρμογής των παρατηρήσεων της έκθεσης αφού ο ιδιοκτήτης στο τέλος της ημέρας πρέπει να κάνει και υπεύθυνη δήλωση πως έκανε τις εργασίες που αναφέρονται στην έκθεση. Κι εκεί αρχίζουν τα... όργανα. Απαιτούνται κλαδέματα, κοπές μεγάλων δέντρων, καθαρισμοί, επισκευές, πολυδάπανες μετατροπές σε ξύλινα πορτοπαράθυρα, ξύλινες στέγες, περιφράξεις ακόμα και σε υδρορροές αλλά και στις περιφράξεις περιμετρικά των ιδιοκτησιών με υλικά ειδικών προδιαγραφών όπως περιγράφονται στο Φ.Ε.Κ.

«Αδύνατον να υλοποιηθούν» 

Σύμφωνα με τα όσα αναφέρουν οι εμπλεκόμενοι επιστήμονες όπως οι πολιτικοί μηχανικοί η συντριπτική πλειοψηφία των μέτρων είναι αδύνατον να υλοποιηθούν εντός των χρονικών ορίων. Επί πλέον απαιτούνται υψηλές δαπάνες και ελάχιστοι είναι οι ιδιοκτήτες που θα μπορέσουν να τακτοποιήσουν όλες τις εκκρεμότητες. Άρα όλοι θα είναι παράνομοι μετά το πέρας των προθεσμιών και δεν θα έχουν δικαίωμα αποζημίωσης εάν το σπίτι τους καεί από πυρκαγιά.

Oι ιδιοκτήτες ακινήτων που είναι κοντά σε δασικές εκτάσεις θα πρέπει να βάλουν βαθιά το χέρι στην τσέπη / φωτογραφία Κώστας Ασημακόπουλος ethnos.gr
Oι ιδιοκτήτες ακινήτων που είναι κοντά σε δασικές εκτάσεις θα πρέπει να βάλουν βαθιά το χέρι στην τσέπη / φωτογραφία Κώστας Ασημακόπουλος ethnos.gr

Το σαφάρι των προστίμων:

Άνδρες, μέλη της «ΝοFap», απέχουν ακόμη και για χρόνια από τον αυνανισμό και περιγράφουν την εμπειρία τους (κόψτε έστω τη χειροπρακτική πεοκρουσία , αν δεν μπορείτε τη λεκτική μαλακία)

Σχετικό: Karezza το νέο είδος σεξ που κάνει θραύση

Έχετε σκεφτεί ποτέ τι θα μπορούσε να σας συμβεί εάν σταματούσατε να αυνανίζεστε για 700 ημέρες, δηλαδή για περίπου δύο χρόνια;
Την απάντηση για εσάς που ίσως να μην θέλετε να το δοκιμάσετε, φαίνεται να έχουν τα 200.000 μέλη της on line κοινότητας «ΝοFap» που έχουν αρνηθεί την αυτο-ικανοποίηση. Όχι για πάντα. Αλλά για μεγάλα χρονικά διαστήματα.
Αρκετοί, όπως φαίνεται και στις αναρτήσεις τους στο Reddit επιλέγουν να μην παρακολουθούν πορνογραφικό υλικό και να μην αυνανίζονται καθώς βλέπουν αυτή την «νηστεία» ως τρόπο για να κάνουν μια «επανεκκίνηση» ή ως έναν τρόπο για να δοκιμάσουν τον αυτο - έλεγχο τους. Άλλοι πάλι, προσπαθούν να αντιμετωπίσουν τον εθισμό τους στο πορνό που τους έχει καταστήσει ανίκανους να απολαύσουν το σεξ στην «αληθινή ζωή». 
Ένα από τα μέλη της κοινότητας λοιπόν, με το ψευδώνυμο Brohit, σε σχόλιό του στο Reddit αναφέρει πως εγκατέλειψε τον αυνανισμό για περίπου δύο χρόνια και ένιωσε...

Karezza το νέο είδος σεξ που κάνει θραύση = τοιχογραφία και το μεταγρεμματικό κράτος - edging & the transorgasmic state

Ένας από τους πρώην εραστές μου μίλησε συχνά και εκτενώς για το ιερό πολιόφιλο της σεξουαλικότητας: «Το Μεταγλωσσικό Κράτος».
Λόγω της προτίμησης του πρώην εραστή μου προς εξαιρετικά εσωτερικές προοπτικές σε σχέση με τα πάντα, μου πήρε πολύ χρόνο να καταλάβω τι ακριβώς ήταν αυτό. Έγραψε: «Οι καταστάσεις της συνείδησης που επιτεύχθηκαν στο TOS (διαorgasmic sex) δεν είναι τίποτε άλλο από τα διαφορετικά επίπεδα του Διαφωτισμού».
Τι σημαίνει αυτό? Και πώς μπορούμε να επιτύχουμε "διαφωτισμό" μέσω του σεξ;
Ήταν μόνο μετά από μια από τις ερωτικές μας συναυλίες, που τελικά άρχισα να καταλαβαίνω για τι μιλούσε. Ήμουν ευλογημένος που ο εραστής μου είχε αντοχή και ήταν σε θέση να κάνει την αγάπη για πολύ καιρό και να με φέρει σε καταστάσεις έκστασης που θα με έκαναν κυριολεκτικά να πέσω πάνω από λιποθυμία. Θα μπορούσα αργότερα να σταθώ στη συνέχεια. Ακόμα και το γρήγορο σεξ είχε ένα επίπεδο έντασης που με έκανε να αισθάνομαι σαν να πεθαίνω.
Το εκπληκτικό κομμάτι είναι ότι ποτέ δεν ήρθε! Ποτέ δεν εκσπερματίστηκε. Και ήταν σε θέση να διατηρήσει μια αρκετά συνεκτική ανέγερση για ένα αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα. Και ήταν σε θέση να παραμείνει σε αυτή την κατάσταση έκστασης για αρκετό καιρό, μέχρι να καταστραφεί πολλές φορές.
Αυτό που μου δίδαξε ήταν ότι ο στόχος του σεξ δεν πρόκειται να έρθει. Ο στόχος του σεξ δεν είναι * να έχει έναν οργασμό, αλλά να είναι στη συχνότητα της έκστασης ...

Karezza, το νέο είδος σεξ που κάνει θραύση! Μάθε γιατί

Ολοένα και περισσότερα ζευγάρια σήμερα φαίνεται να εντάσσουν στη σεξουαλική τους δραστηριότητα την πρακτική της Karezza, η οποία δίνει έμφαση στην αίσθηση της σωματικής επαφής και τη συναισθηματική εγγύτητα που αναπτύσσεται στο ζευγάρι και δεν έχει ως σκοπό της τον οργασμό. Αντίθετα σε ιδανικές συνθήκες ο οργασμός αποφεύγεται, γιατί διακόπτει απότομα τη σεξουαλική εμπειρία ενώ οι δύο σύντροφοι εστιάζονται στο να προσφέρουν και να λαμβάνουν ευχαρίστηση.

Το άρθρο επιμελήθηκε ο Κ.Κωνσταντινίδης, Χειρουργός, Ουρολόγος-Ανδρολόγος, Πρόεδρος του Ανδρολογικού Ινστιτούτου Αθηνών, andrologia.gr

Ο όρος Karezza επινοήθηκε από μια αμερικανίδα γυναικολόγο, τη Dr. Alice Bunker Stockham, η οποία μάλιστα είχε πρώιμη φεμινιστική δράση. Με σημαντική συμβολή στην προαγωγή της αντισύλληψης, την απαγόρευση των κορσέδων, καθώς και στην προάσπιση του δικαιώματος και των δυο φύλλων στη σεξουαλική ικανοποίηση. Το 1896 έγραψε ένα βιβλίο με τον τίτλο Karezza, ο οποίος όπως εξηγεί η ίδια προέρχεται από την ιταλική λέξη carezza που σημαίνει χάδι. Στο βιβλίο αυτό προτείνει στα παντρεμένα ζευγάρια να απέχουν από τον οργασμό και να ενισχύσουν το συναισθηματικό τους δεσμό κατά τη διάρκεια της σεξουαλικής πράξης.

Σήμερα η Karezza είναι και πάλι στο προσκήνιο και αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο για τους ...

Πώς Ιρλανδοί φοιτητές κέρδισαν μια νίκη για την Παλαιστίνη


του David Landy
Πηγή: Jacobin Greece

Οι φοιτητές στο Πανεπιστήμιο του Δουβλίνου (Trinity College) της Ιρλανδίας διοργάνωσαν μια κατασκήνωση αλληλεγγύης και διαπραγματεύτηκαν με επιτυχία μια συμφωνία με το πανεπιστήμιο για την αποεπένδυση από ισραηλινές εταιρείες. Ο Ντέιβιντ Λάντι, καθηγητής στο Πανεπιστήμιο του Δουβλίνου, μας λέει πώς συνέβη αυτό.

Οι φοιτητές του  Πανεπιστημίου του Δουβλίνου, που είναι γνωστό τα τελευταία χρόνια για τον κεντρικό του ρόλο στη μυθοπλασία της Σάλι Ρούνεϊ (Sally Rooney), διοργάνωσαν αυτή την εβδομάδα κατασκήνωση διαμαρτυρίας σε ένδειξη αλληλεγγύης προς τον παλαιστινιακό λαό.

Στις ΗΠΑ, Πανεπιστήμια όπως το Κολούμπια, το Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνιας και του Λος Άντζελες, απάντησαν σε παρόμοιες κατασκηνώσεις καλώντας την αστυνομία να διαλύσει βίαια και να συλλάβει τους διαμαρτυρόμενους. Το Πανεπιστήμιο του Δουβλίνου αντιθέτως, διαπραγματεύθηκε με τους διαμαρτυρόμενους και έφτασε σε μια συμφωνία αποεπένδυσης από τις ισραηλινές εταιρείες.

Είναι ένα παράξενο συναίσθημα. Όχι μόνο νικήσαμε αλλά η νίκη οφείλεται σε εμάς. Πώς συνέβη αυτό;

Προφανώς, τα εύσημα πρέπει να πάνε στους φοιτητές, που υποτίθεται ότι έχουν μνήμη χρυσόψαρου και πηδάνε από τον έναν αγώνα στον άλλον. Στην πραγματικότητα, αγωνίζονταν με συνέπεια στο πλαίσιο Μποϊκοτάζ, Αποεπένδυση και Κυρώσεις (BDS), τουλάχιστον από το 2015.

Μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα, αποκτούσαν ικανότητες και μετέδιδαν τη σχετική μνήμη από τη μια φουρνιά στην επόμενη, ξεπερνώντας εμπόδια και κυρώσεις από το Πανεπιστήμιο και κερδίζοντας νίκες: Υιοθέτηση της Αποεπένδυσης από τη Φοιτητική Ένωση (SU), στήριξη της Φοιτητικής Ένωσης για το κίνημα BDS, αποεπένδυση του Πανεπιστημίου από τις εταιρείες όπλων. . . .

Δευτέρα 13 Μαΐου 2024

Τα 39 βήματα (1935) Άλφρεντ Χίτσκοκ | Θρίλερ κατασκοπείας | Έγχρωμη ταινία | Ελληνικός υπότιτλος

 

  Μια συγκλονιστική ιστορία κατασκόπου... Ο Ρίτσαρντ Χάνεϊ σκοντάφτει πάνω σε μια συνωμοσία που τον ωθεί σε ένα ταραχώδες κυνηγητό στη Σκωτία —μια καταδίωξη στην οποία είναι και ο διώκτης και ο καταδιωκόμενος— καθώς και σε ένα απροσδόκητο ειδύλλιο με την Πάμελα. Αυθεντική ασπρόμαυρη έκδοση:    • Alfred Hitchcock | The 39 Steps (1935...   Πρωτότυπος τίτλος: The 39 Steps (1935) Αυτό το βίντεο είναι διαθέσιμο με αγγλικό, γερμανικό, γαλλικό, ιταλικό και ισπανικό ήχο. Και υπότιτλοι σε περισσότερες από 30 γλώσσες. Κάντε κλικ στο ⚙️ και επιλέξτε τη γλώσσα που προτιμάτε. Σκηνοθεσία: Άλφρεντ Χίτσκοκ Συγγραφείς: John Buchan (μυθιστόρημα), Charles Bennett, Ian Hay Πρωταγωνιστούν: Robert Donat, Madeleine Carroll, Lucie Mannheim Είδη: Βρετανικό Νουάρ, Εγκλήματος, Μυστηρίου, Κατάσκοπος, Θρίλερ 00:00 Πλήρης Ταινία - τίτλοι τίτλων:

Το Εξοχικό (2022) Ολόκληρη Ταινία Τρόμου, Θρίλερ, Μυστηρίου | Ελληνικοί Υπότιτλοι Greek Subs ~ HD

 
 
Υπόθεση: Ένα ταξίδι στην εξοχή αποδεικνύεται ότι δεν είναι καθόλου ειδυλλιακό για έναν πατέρα και τη νέα του αρραβωνιαστικιά, όταν τα παιδιά του αποφασίζουν ότι το σπίτι είναι πολύ γεμάτο...


 ===================== 
 "O σιωπών δοκεί συναινείν"