Και το άλλο που ξέχασε να ζυγοσταθμίσει είναι το προφίλ εκείνων που μπαίνουν στη διαδικασία της χρονοβόρας αυτής ψηφοφορίας, και δεν εννοώ το πολιτικό προφίλ ή την εκπαίδευσή τους, αλλά το ψυχολογικό και συναισθηματικό τους υπόβαθρο. Ποιοι άραγε μπορεί να είναι αυτοί που δέχονται να γίνουν μέλη του πάνελ της "zougla.gr", δηλαδή πειραματόζωα στις αλλεπάλληλες ψηφοφορίες της, καταθέτοντας μάλιστα όλα τα προσωπικά τους δεδομένα και αποδεχόμενοι συνεχείς ενοχλήσεις με ερωτήσεις; Μα ποιοι άλλοι από τους θαυμαστές και παθιασμένους οπαδούς του “αστάθμητου” δημοσιογράφου;
Όπως και η προηγούμενη, έτσι και η τελευταία διαδικτυακή ψηφοφορία είναι, λέει, επιστημονική, άσχετα αν «αποτυπώνει τη γνώμη εκείνων μόνον των χρηστών που επιλέγουν να ψηφίζουν και όχι των χρηστών συνολικά ή του κοινού συνολικά», πράγμα άλλωστε που αναγράφεται στο τέλος της σελίδας της ψηφοφορίας. Δυστυχώς, όμως, στη χθεσινή εκπομπή «Κίτρινος Τύπος», ο κ. Τριανταφυλλόπουλος "ξέχασε" να τονίσει αυτή τη σημαντική λεπτομέρεια στους τηλεθεατές του, η πλειοψηφία των οποίων μάλλον δεν έχουν ιδέα από Διαδίκτυο ώστε να είχαν διαβάσει την υποσημείωση.
Προφανώς δεν ήθελε να μειωθεί το κύρος της “επιστημονικής” ψηφοφορίας της “zougla.gr”! Κατά την ταπεινή μου άποψη, αυτό, αν δεν είναι αφέλεια και ανευθυνότητα, είναι ηθελημένη παραπληροφόρηση και μάλιστα επικίνδυνη. Διότι ποιος σοβαρός άνθρωπος ενδιαφέρεται να μάθει τις προτιμήσεις των οπαδών του βασιλιά της Ζούγκλας, πολλοί από τους οποίους άλλωστε – ή έστω ένα μέρος απ’ αυτούς – έχουν διαμορφωθεί κατ’ εικόνα και ομοίωσή του και αντανακλούν τις δικές του απόψεις;
Ας δούμε τώρα τα επίμαχα αποτελέσματα της ενδοοικογενειακής ψηφοφορίας του Ταρζάν, που μας παρουσιάστηκε ως επιστημονική.
Ερώτηση: «Πιστεύετε ότι η ένοπλη βία, κάτω από τις σημερινές συνθήκες, είναι αδικαιολόγητη ή δικαιολογημένη;»
Απάντηση: «Δικαιολογημένη», ποσοστό 34,9% - «Αδικαιολόγητη», ποσοστό 59,9%
(Αστάθμιστο δείγμα 24091)
Το παραπλανητικό και επικίνδυνο της υπόθεσης είναι ότι το ενδοοικογενειακό αυτό αποτέλεσμα ο κ. Τριανταφυλλόπουλος το διερμήνευσε ως εξής: πάνω από ένας στους τρείς Έλληνες δικαιολογεί τη βία! Όπως καταλαβαίνετε αυτό δίνει άλλοθι στους κακοποιούς που τώρα θα ισχυρίζονται ότι έχουν και λαϊκό έρεισμα και θ’ αποθρασυνθούν. Εξάλλου η παρουσίαση των αποτελεσμάτων στη Zougla.gr έγινε με τον τίτλο : «Το 34,9% δικαιολογεί την ένοπλη βία και το 57% ζητά να καταργηθεί το πανεπιστημιακό άσυλο.»
Προσέξτε τώρα τη σκόπιμη παρερμηνεία: η καταφατική απάντηση στην ερώτηση, «πιστεύετε ότι είναι δικαιολογημένη η βία;» δεν υποδηλώνει απαραίτητα και αποδοχή ή έγκριση της ένοπλης βίας από τον ψηφίσαντα. Μπορεί απλά να σημαίνει ότι ο ερωτηθείς κατανοεί τους λόγους για τους οποίους υπάρχει έξαρση της βίας, και τίποτα περισσότερο. Η μονοσήμαντη απάντηση σ’ ένα τόσο σύνθετο ερώτημα μπορεί εύκολα να παρερμηνευτεί, όπως επισήμανε κάποιος συνετός και εχέφρων καλεσμένος του χθεσινού Κίτρινου Τύπου.
Όμως ο κ. Τριανταφυλλόπουλος δεν έδειξε να πτοείται, όπως αποδεικνύεται και από τον παραπλανητικό τίτλο του άρθρου που παρέθεσα ανωτέρω, δηλαδή ότι «Το 34,9% δικαιολογεί την ένοπλη βία». Άλλο όμως το «δικαιολογώ», δηλαδή λέω στον ενόπλως βιαιοπραγούντα «καλά κάνεις και τα σπας, τα καις και τα ρημάζεις, μόνο μην πλησιάσεις σε παρακαλώ στο σπίτι μου, στο μαγαζί μου και στ’ αυτοκίνητό μου», κι άλλο το «η βία κάτω από τις σημερινές συνθήκες είναι δικαιολογημένη», που μπορεί να σημαίνει απλά αναμενόμενη ή αναπόφευκτη. Βλέπετε τη λεπτή αλλά ουσιαστική διαφορά μεταξύ του επιθέτου «δικαιολογημένη» και του ρήματος «δικαιολογώ»;
Όμως, για ποιων την ένοπλη βία διεξήγαγε την ψηφοφορία ο κ. Τριανταφυλλόπουλος; Υπάρχει κανένα οργανωμένο λαϊκό επαναστατικό κίνημα τρομοκρατών και κουκουλοφόρων, με συγκεκριμένους στόχους, άλλους από το χάος και την καταστροφή, και μια εναλλακτική πρόταση εξουσίας, που θα σώσει το λαό από τα δεινά στα οποία τον έχει καταδικάσει η αναμφισβήτητα ανάλγητη πολιτική και οικονομική ηγεσία της χώρας; Αν έχουν συγκεκριμένα ρεαλιστικά και υλοποιήσιμα σχέδια για να λυτρώσουν την κοινωνία από τα βάσανα οι κουκουλοφόροι «επαναστάτες», ας μας τα γνωστοποιήσουν, ώστε να τους στηρίξουμε κι εμείς οι υπόλοιποι. Βία για τη λαγνεία της βίας, χωρίς πρόταση διακυβέρνησης, οδηγεί μόνο στο χάος και σε περισσότερη οικονομική εξαθλίωση. Στα δημοκρατικά καθεστώτα, όπως παραείναι το δικό μας, υπάρχουν δημοκρατικοί τρόποι αλλαγής πολιτικών και πολιτικής. Ή όχι;
Αναρωτήθηκε άραγε ποτέ ο κ. Τριανταφυλλόπουλος για τα κίνητρα των αναρχοαυτόνομων βιαιοπραγούντων και από ποια κέντρα ενδέχεται να παίρνουν εντολές, προτού θέσει το παραπλανητικό ερώτημά του στην ψηφοφορία; Και επειδή ο διάβολος έχει και χιούμορ, κατά τη διάρκεια της χθεσινοβραδινής εκπομπής παρενέβη τηλεφωνικά ο αστυνομικός ρεπόρτερ του ALTER κ. Γιώργος Φιλιππάκης για ν’ ανακοινώσει άλλα 12 κρούσματα ένοπλης βίας στα προάστια των Αθηνών. Οχήματα της ΔΕΗ, τράπεζες, ΙΧ αυτοκίνητα και αντιπροσωπείες αυτοκινήτων, έγιναν παρανάλωμα του πυρός, ενώ ο βασιλιάς της Ζούγκλας δεν ψέλλισε ούτε ένα σχόλιο για να τις καταδικάσει… Απεναντίας είπε: «Μάλλον επιβεβαιώνεται η ψηφοφορία»!
Πείτε μου σας παρακαλώ κι εσείς: Τι άραγε επιβεβαιώθηκε με τις καινούργιες βιαιοπραγίες; Μήπως τάχα επιβεβαιώθηκε η άποψη του 34,9% ότι η ένοπλη βία είναι δικαιολογημένη; Ή μήπως ο αστάθμητος κ. Τριανταφυλλόπουλος εννοούσε ότι οι βιαιοπραγούντες ενθαρρύνθηκαν από τη δημοσκόπησή του και βάλθηκαν να ξεπεράσουν τον εαυτό τους για να ικανοποιήσουν τους θαυμαστές τους που τους δικαιολογούν;
Λυπάμαι πολύ για τον κ. Τριανταφυλλόπουλο. Όμως η κοινωνία μας έχει τους άρχοντες που της αξίζουν, και ο αστάθμητος Ταρζάν είναι αναμφίβολα ένας άτυπος αλλά λίαν επικίνδυνος τηλε-διαδικτυακός άρχοντας-δημαγωγός που επηρεάζει ύπουλα και εκ του ασφαλούς τις συνειδήσεις των θαυμαστών του, νομίζοντας ότι προσφέρει ύψιστη υπηρεσία στην πολύπαθη χώρα μας… Μια ακόμη εθνική πληγή… Ποιος θα σώσει την Ελλάδα από τέτοιους "σωτήρες"; Μόνο το τηλεκοντρόλ, υποθέτω...
(*)Αναζητώντας την Αλήθεια
Δεν υπάρχει πρόοδος χωρίς σύγκρουση. Συνειδητά ή ασυνείδητα, άτομα και έθνη εμπλέκονται στον αέναο πνευματικό αγώνα της Συμπαντικής Εξέλιξης, έναν αγώνα για την επικράτηση της Αλήθειας κατά του ψέματος, της Δικαιοσύνης κατά της αδικίας, της Αγάπης κατά του μίσους - αγώνα που αντανακλάται στο υλικό πεδίο προκαλώντας, δυστυχώς, πολύ ανθρώπινο πόνο… Θέτοντας κανείς τον εαυτό του στην υπηρεσία της Αλήθειας υπηρετεί το ύψιστο συλλογικό συμφέρον.
"Η Αλήθεια υπάρχει, το ψέμα πρέπει να εφευρεθεί."
"Η μεγαλύτερη απώλεια στον κόσμο είναι η διαφορά μεταξύ αυτού που είμαστε κι αυτού που θα μπορούσαμε να γίνουμε."
"O σιωπών δοκεί συναινείν"