Πέμπτη 7 Σεπτεμβρίου 2017

Τα «άλλοθι» όταν γίνονται ενοχλητικά καρατομούνται…

Ο Νίκος Χατζηνικολάου κατέχει μια περίοπτη και σταθερή θέση στο βάθρο της κακουργηματικής, δημοσιογραφικής «πορνείας»…
Δεν είναι μόνο απολογητής του κατοχικού καθεστώτος που ζούμε σπαρακτικά, αλλά έχει και την αυθάδεια των τηλεστάρ: 
Παπαγαλίζει τα γνωστά κλισέ των ληστών και δημίων και τα εμφανίζει σαν βαθυστόχαστη «πολιτική ανάλυση»…
Ταυτόχρονα, αυτός ο «εκλεκτός» της δημοσιογραφικής πορνείας, αξιοποιεί και το δόλιο τέχνασμα της καθεστωτικής δημοσιογραφίας, τα αριστερά «άλλοθι»:
 Τα «άλλοθι» «πλουραλισμού», προοδευτικότητας και αριστεροφροσύνης… 
Ο Στάθης αποτελούσε ένα τέτοιο «άλλοθι», το πιο πολυτάλαντο! 
Βεβαίως ένα τέτοιο «άλλοθι» που διαθέτει πολυεδρικό ταλέντο και ιδιαίτερα μια οξύτατη πολιτική και σατιρική ματιά, δεν μπορεί να παραμείνει για πολύ καιρό «άλλοθι». Σύντομα γίνεται ενοχλητικό, αποκτάει μαζικό λαϊκό έρεισμα και υπονομεύει την ίδια τη λογική των «άλλοθι»: διαβρώνει και καρατομεί σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό τις καθεστωτικές ιδέες από το «κέρδος» της ΑΠΑΤΗΣ των «άλλοθι»…
Αυτό συνέβη με τον Στάθη γι αυτό και καρατομήθηκε από το αφεντικό του. Με το γνωστό και δόλιο τέχνασμα των «οικονομικών περικοπών»…


Διαβάστε το παρακάτω κείμενο: 


Με μελάνη από αίμα: Απολύθηκε ο σκιτσογράφος-αρθρογράφος ΣΤΑΘΗΣ...

====================
 "O σιωπών δοκεί συναινείν"

Με μελάνη από αίμα: Απολύθηκε ο σκιτσογράφος-αρθρογράφος ΣΤΑΘΗΣ...

"Τα σύκα-σύκα και η σκάφη-σκάφη" = Παλίκαρος ο Στάθης

Η προπαγάνδα δεν έχει κοντά ποδάρια όπως το ψέμα. Εχει μακριά και μαύρα χέρια. Που πνίγουν τις κοινωνίες. Και χειραγωγούν τις εξελίξεις. Στην «Εφημερίδα των Συντακτών»δημοσιεύθηκε (Παρασκευή 5/5/2017) ένα ρεπορτάζ (μάλιστα με «χτύπημα» στην πρώτη σελίδα) που διαπίστωνε ότι εμείς οι Ελληνες (με το συμπάθιο για τη λέξη) «παίρνουμε… χρυσό στον αντισημιτισμό».
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της έγκριτης (κυριολεκτώ) εφημερίδας, «τα ευρήματα για τις περί Εβραίων αντιλήψεις της ελληνικής κοινωνίας ξεπέρασαν τις πλέον απαισιόδοξες προβλέψεις». Και (αυτά με έμφαση): «Δύο δημοσκοπήσεις -του 2014 και του 2015- δίνουν θλιβερή πρωτιά στην Ελλάδα πανευρωπαϊκά, με ποσοστό 67%, ακολουθούν Πολωνία, Γαλλία, ενώ προβληματικές απόψεις για το Ολοκαύτωμα έχουν εκφράσει πολιτικοί όλου του φάσματος, οι οποίοι και ονοματίζονται». Δηλαδή, προγράφονται.
Ας δούμε όμως, διαβάζοντας τις δύο δημοσκοπήσεις, πού βασίζονται τα συμπεράσματά τους. Καθώς, οι ίδιες κι όχι κάποιος άλλος, διαπιστώνουν ότι «το 40,2% των Ελλήνων πιστεύει ότι το Ισραήλ συμπεριφέρεται στους Παλαιστίνιους όπως συμπεριφέρθηκαν οι ναζί στους Εβραίους». Κατά τη
δημοσκόπηση λοιπόν η κριτική στην πολιτική του Ισραήλ αντισημιτισμόΕύγε!
συνιστά… 
Το κόλπο είναι παλιό. Η ενοχοποίηση για αντισημιτισμό όσων κριτικάρουν την πολιτική του Ισραήλ (ακόμη και Εβραίων, μάλιστα πολύ συχνά) με σκοπό την ακύρωση αυτής της κριτικής, είναι παλιά πρακτική της ισραηλινής προπαγανδιστικής μηχανής.
Διαπιστώνει επίσης η έρευνα ότι το 39,77% των Ελλήνων συμφωνούν ότι οι Εβραίοι (σ.σ.: διάβαζε: το Ισραήλ) «εκμεταλλεύονται το Ολοκαύτωμα». Πολύ παράξενο που το εν λόγω ποσοστό είναι τόσο χαμηλό. Το κράτος του Ισραήλ χρησιμοποιεί το πένθος όλων μας (πλην φασιστών) για να ασκεί ως κράτος φασιστική πολιτική (κι όχι μόνον κατά των Παλαιστινίων), συκοφαντώντας ταυτοχρόνως για αρνητή του Ολοκαυτώματος όποιον τους υπενθυμίζει τα ανείπωτα που πέρασαν οι μητέρες τους και οι πατέρες τους.
Λέει κι άλλα η έρευνα (φέρ’ ειπείν για την κυριαρχία των Εβραίων στις επιχειρήσεις διεθνώς) που δείχνουν ότι και στην Ελλάδα υπάρχει ένας χοντρός και βλακώδηςαντισημιτισμός (πάντα επικίνδυνος), όχι όμως τέτοιος που να βγάζει τους Ελληνες ολυμπιονίκες στον αντισημιτισμό.
Η υστερία αυτού του συμπεράσματος ταυτίζεται με την υστερία της ADL (Anti-Defamation League), που εδρεύει στη Νέα Υόρκη κι έχει προγράψει (και επικηρύξει) για αντισημιτισμό τον μισό πληθυσμό της Γης και τους μισούς Εβραίους στο Ισραήλ και στις ΗΠΑ. Συν δυο-τρεις ακόμα που ζουν στη Γροιλανδία.
Μάλιστα, η έρευνα που δημοσιεύει η «Εφ.Συν.» δηλώνει ευθαρσώς ότι ...

ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ: Δεν έχει εκδοθεί ΚΑΜΙΑ ΑΔΕΙΑ από την ΤτΕ για την "Αγορά" Δανείων από ξένα funds!. Συνωμοσία στο Ρέθυμνο


Του Δημ. Αντωνίου, ιατρού

O ν. 4354/2015 και η τροποποίησή του με το αρ.70 ν. 4389/2016 προβλέπει δύο ειδών  αδειοδότησης από την ΤτΕ σε ξένα funds, ήτοι:
1) Για την Διαχείριση των Κόκκινων Δανείων (που είναι ουσιαστικά σαν ανώδυνες κι ακίνδυνες "εταιρείες ενημέρωσης" χοντρικά,  στις οποίες οι τράπεζες "εκχωρούν το χρέος" (ΑΚ 455), αλλά ιδιοκτήτης των δανείων παραμένουν οι τράπεζες
 και
2) Για Εξαγορά των Κόκκινων Δανείων (ΑΚ 513), που είναι τα πραγματικά ξένα- funds, τα "κοράκια" που φοβάται ο κόσμος, τα οποία γίνονται οι ιδιοκτήτες των κόκκινων δανείων, ενώ οι τράπεζες χάνουν την ιδιοκτησία των δανείων των αυτών και οι υποθήκες πάνω σε αυτά περνάνε κι αυτές στα funds.

Εδώ ο νόμος 4354/2015
http://www.karagilanis.gr/files/nomos_4354_2015.pdf
Κι εδώ ο νόμος 4389/2016
http://www.karagilanis.gr/files/nomos_4389_2016.pdf

Από το 2010, φωνάζω ότι "Πώληση των Κόκκινων Δανείων" ΔΕΝ μπορεί να γίνει χωρίς την υπογραφή του Δανειολήπτη...κι έχω επιβεβαιωθεί ! Τους νομικούς λόγους τους έχω δημοσιεύσει, αλλά θα το ξανακάνω πάλι τις επόμενες μέρες.

Τώρα όμως θα σταθώ στην ΠΑΡΑΝΟΜΗ κι ΑΚΥΡΗ ΠΩΛΗΣΗ ΔΑΝΕΙΟΥ που έγινε στο Ρέθυμνο και την οποία εκμεταλλεύτηκαν και χρησιμοποίησαν οι Μαυραγορίτες Δικηγόροι κι άλλα σκυλιά για να τρομοκρατήσουν τον κόσμο και να τον οδηγήσουν στα γραφεία των...

Κυριακή 3 Σεπτεμβρίου 2017

3 Σεπτέμβρη 1974 - 3 Σεπτέμβρη 2017: ημέρα μνήμης του ηγέτη Ανδρέα Παπανδρέου

Θα μπορούσε ποτέ ο Ανδρέας Παπανδρέου... να συγκυβερνάει, ως συνισταμένη, με τη δεξιά;
Θα μπορούσε ποτέ ο Ανδρέας Παπανδρέου... να παραχωρήσει Εθνική Ανεξαρτησία και Κυριαρχία σε τρόικα;
Θα μπορούσε ποτέ ο Ανδρέας Παπανδρέου... να δεχόταν εντολές από την όποια Μέρκελ;
Θα μπορούσε ποτέ ο Ανδρέας Παπανδρέου... να γίνει υπάλληλος των τραπεζιτών;
Θα μπορούσε ποτέ ο Ανδρέας Παπανδρέου... να σιωπήσει (όπως ο ΓΑΠ) μπροστά στη γενοκτονία του Παλαιστινιακού λαού στη Γάζα;
Θα μπορούσε ποτέ ο Ανδρέας Παπανδρέου... Θα μπορούσε ποτέ ο Ανδρέας Παπανδρέου... Θα μπορούσε ποτέ ο Ανδρέας Παπανδρέου... ατελείωτα θα μπορούσε...
Κι αυτοί μπορούν, χωρίς να ντρέπονται!

Ας μην ξεχνάμε ποτέ!
Λαοί, κινήματα που δεν έχουν μνήμη,
δεν έχουν μέλλον! 

Βλέπε αφιέρωμα 3η Σεπτέμβρη 1974 

ΣχετικόΗ ιστορική διακήρυξη της 3ης του Σεπτέμβρη - Επίκαιρη όσο ποτέ! (πλήρες κείμενο)

Μετά από τόσες δεκαετίες, ένα "κείμενο" που γράφτηκε σε εντελώς διαφορετικές συνθήκες (αμερικανοκίνητη δικτατορία) και που αποτέλεσε βάση για τη Διακήρυξη της 3η Σεπτέμβρη 1974, σήμερα δεν έχει στοιχεία και ζητούμενα για τη "δημοκρατία" του 2015;
Ιστορικό ντοκουμέντο, ανάλυση του ΠΑΚ με τη σφραγίδα του ΑΝΔΡΕΑ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ, του κινήματος που χάραξε ανεξίτηλα την πορεία της πατρίδας μας μετά τη μεταπολίτευση – με τη δημιουργία του ΠΑ.ΣΟ.Κ.
Τμήμα της ιστορικής πολιτικής καταγραφής για την πορεία του αριστερού προοδευτικού κινήματος.
Ας μην ξεχνάμε ποτέ!
Λαοί, κινήματα που δεν έχουν μνήμη,
δεν έχουν μέλλον!


Ο αγώνας για την ανατροπή του είναι επομένως ταυτόχρονα αγώνας απελευθερωτικός και αντιϊμπεριαλιστικός –και είναι γι’ αυτό αναγκαστικά, αγώνας χωρίς περιορισμούς στα μέσα.
Η ελληνική μεγαλοαστική τάξη δεν είναι αυτόνομη. Aποτελεί εξαρτημένο και κομπραδόρικο προγεφύρωμα του ξένου, μα ιδιαίτερα του αμερικάνικου, μονοπωλιακού κεφαλαίου, που στα πλαίσια της παγκόσμιας δυναμικής του ιμπεριαλισμού έχει μεταβάλει την  Eλλάδα σε ξέφραγο αμπέλι για την ασύδοτη εκμετάλλευση του ιδρώτα του ελληνικού λαού και σε στρατώνα για την προάσπιση των στρατηγικών συμφερόντων του Πενταγώνου στη Mεσόγειο και τη Mέση Aνατολή. Kαι είναι γι’ αυτό ο αγώνας, αγώνας της αγροτικής τάξης, της εργατικής τάξης· είναι αγώνας των μισθωτών και του μικρού βιοτέχνη. Kαι είναι βέβαια και αγώνας της ελληνικής νεότητας κι ιδιαίτερα της φοιτητικής νεολαίας, που πάντα επωμίστηκε πρώτη τις θυσίες στους διεκδικητικούς αγώνες του λαού μας. Aυτές οι ρίζες, οι πηγές του αγώνα μας τού προσδίδουν χαρακτήρα αγώνα για την κατάργηση της οικονομικής και κοινωνικής ανισότητας, για την πλήρη εδραίωση τής χωρίς όρους λαϊκής κυριαρχίας, για την ενεργό συμμετοχή του αγρότη, του εργάτη, του μισθωτού, του βιοτέχνη, του φοιτητή - του κάθε εργαζόμενου Έλληνα - στις κρίσιμες αποφάσεις που τον αφορούν· για τη γνήσια, ανεμπόδιστη δημοκρατική διαδικασία.
Tο ΠAK αγωνίζεται και θα αγωνισθεί με όλα τα μέσα για την ανατροπή της χούντας –άσχετα από τις μεταμφιέσεις της, για την παραδειγματική τιμωρία των ενόχων του βάναυσου καθεστώτος της και όλων των νέων δοσίλογων, για την άμεση αποφυλάκιση όλων ανεξαίρετα των πολιτικών κρατουμένων, για την πλήρη αποκατάσταση των θυμάτων του αγώνα του ελληνικού λαού και για την άμεση ακύρωση των ανελεύθερων μέτρων του παρελθόντος και των διεθνών συμβάσεων και συμφωνιών που έχουν οδηγήσει στην οικονομική, πολιτική και στρατιωτική εξάρτηση της Eλλάδας από τα μονοπωλιακά, ιμπεριαλιστικά κατεστημένα της Δύσης –κι ιδιαίτερα των H.Π.A.
Tο ΠAK θα συνεχίσει τον αγώνα του χωρίς περιορισμούς στα μέσα, χωρίς συμβιβασμούς στους στόχους, ως την ώρα που η Eλλάδα θα είναι έθνος ανεξάρτητο, που ο ελληνικός λαός θα είναι κυρίαρχος στη χώρα του, που θα έχουν τεθεί στέρεα τα θεμέλια της νέας Eλληνικής Σοσιαλιστικής Δημοκρατίας. Γι’ αυτό το ΠAK απορρίπτει απερίφραστα οποιεσδήποτε συμφωνίες ανάμεσα σε ...

Ο Ανδρέας «απαντά» στον Αλέξη (κι ένα υστερόγραφο του Τσε…)

Γράφει: ο Νίκος ΜΠΟΓΙΟΠΟΥΛΟΣ,

«Είναι απόλυτα δυνατό μια κομματική ηγεσία να ανήκει κατά κάποιο τρόπο στο κατεστημένο, ακόμα κι αν το κόμμα υποστηρίζει ριζοσπαστικές αλλαγές, αλλά με την προϋπόθεση ότι είναι φανερό πως το κόμμα δεν έχει πρόθεση να εφαρμόσει το πρόγραμμά του όταν βρεθεί στην εξουσία».

Ποιος το είπε αυτό;

Θα το δούμε στη συνέχεια.

Ας ξεκινήσουμε, όμως, από τα τρέχοντα:

α) Στο ερώτημα «Ήταν ο Ανδρέας (Παπανδρέου) ψεύτης;», επιχειρεί να απαντήσει με άρθρο του στην εφημερίδα Documento ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας.

Για το ερώτημα «Πασχίζει ο Τσίπρας να παραστήσει τον Ανδρέα;», ακόμα δεν έχει γραφτεί κάποιο σχετικό άρθρο του πρωθυπουργού. Θα αναμένουμε…

Παρατήρηση: Δυστυχώς ο κ.Τσίπρας στο άρθρο για τον Ανδρέα δεν εξηγεί τι εννοεί όταν λέει «ψεύτης». Ούτε πόσο «ψεύτης» μπορεί να είναι κάποιος, σύμφωνα με τα δικά του (του κ.Τσίπρα) τα κριτήρια. Για παράδειγμα: Τόσο ώστε να λέει «σκίζω Μνημόνια την ώρα που ψηφίζει Μνημόνια; Ή τόσο ώστε τα «όχι» να τα κάνει «ναι»; Αυτά δεν τα διευκρινίζει ο πρωθυπουργός. Δεν πειράζει, το προσπερνάμε.

β) Το σίγουρο είναι ότι με αφορμή το άρθρο του κ.Τσίπρα, η κυρία Φώφη Γεννηματά και το ΠΑΣΟΚ «μαλλιοτραβιούνται» με τον ΣΥΡΙΖΑ ανήμερα της ίδρυσης του ΠΑΣΟΚ για το ποιος είναι ο γνήσιος απόγονος του Ανδρέα…
Παρατήρηση: Δεν θα παρέμβουμε στην αντιδικία τους.

γ) Όσο για τον κ.Μητσοτάκη παρενέβη κι αυτός και για να σχολιάσει την περί τον Ανδρέα και το ΠΑΣΟΚ αρθρογραφία του κ.Τσίπρα επικαλέστηκε την ρήση του Μαρξ ότι η Ιστορία επαναλαμβάνεται ως φάρσα.

Παρατήρηση: Πήρε την άδεια του Γεωργιάδη και του Βορίδη ο κ.Μητσοτάκης για να επικαλεστεί τον Μαρξ; Αυτός δεν ήταν «εγκληματίας κομμουνιστής»;

***

Θα σταθούμε στο τελευταίο σημείο του άρθρου του κ.Τσίπρα όπου «με υπερηφάνεια» – όπως δηλώνει – κάνει δεκτή την κατηγορία ότι ο ίδιος και το κόμμα του «έχει ξαναπιάσει το νήμα» των στόχων της «εθνικής ανεξαρτησίας», της «κοινωνικής δικαιοσύνης» και της «δημοκρατίας» που – κατά τον κ.Τσίπρα – εκπροσωπούσε το ΠΑΣΟΚ των πρώτων χρόνων κόντρα σε «κατεστημένο», σε «επικυρίαρχους», σε «διαπλοκή» και «επιτροπεία».

Αφού αυτά εκπροσωπούσε το ΠΑΣΟΚ της 3ης Σεπτέμβρη – κατά τον κ.Τσίπρα – τότε και εμείς (λέει ο κ.Τσίπρας) είμαστε περήφανοι να μας θεωρούν συνέχεια εκείνου του ΠΑΣΟΚ. Μάλιστα…

Τετάρτη 30 Αυγούστου 2017

Ο λόγος του Άρη στην Λαμία... Γιατί αγωνίστηκα!



Στις 19 Οκτωβρίου απελευθερώνεται η Λαμία. Δυνάμεις του ΕΛΑΣ, αντιπροσωπεία της ΠΕΕΑ και του ΕΑΜ, καταφτάνουν στην πόλη. Στις 29 Οκτωβρίου και με αφορμή την επέτειο του ΟΧΙ, συγκαλείται στην πλατεία Ελευθερίας της πόλης, πανηγυρική συγκέντρωση του ΕΑΜ με παμφθιωτική λαϊκή παρουσία. Ο Άρης εκφωνεί από το περίφημο μπαλκόνι τον παρακάτω λόγο.


Γιατί αγωνίστηκα.

Αδέλφια, Έλληνες και Ελληνίδες της Λαμίας και της περιοχής της!

Από μέρους του Γενικού Στρατηγείου του Ε.Λ.Α.Σ, σας φέρω τους πιο θερμούς χαιρετισμούς.

Όπως βλέπετε, πρόκειται «να βγάλω λόγο». Μα ο λόγος μου αυτός δεν θα μοιάζει καθόλου με τους λόγους που γνωρίσατε μέχρι σήμερα. Δεν πρόκειται να σας υποσχεθώ ούτε πως θα σας φτιάξω γεφύρια ή ποτάμια, όπως σας υποσχόντουσαν πως θα σας φέρουν οι παλιοί κομματάρχες. Ούτε και θα σας τάξω λαγούς με πετραχήλια. Δεν επιδιώκω ν' αποσπάσω επαίνους για τη ρητορική μου δεινότητα. Επιδιώκω απλώς ν' ακούσετε αυτά που θα σας πω. Προσέξτε. Θ' αρχίσω σαν τα παραμύθια:

Η αθάνατη ελληνική φυλή.

Κάποτε η γωνιά αυτή της γης που πατάμε και λέγεται Ελλάδα ήτανε δοξασμένη κι ευτυχισμένη κι είχε ένα πολιτισμό, οπού επί 2 1/2 χιλιάδες χρόνια συνεχίζει να παραμένει και να θαυμάζεται απ' όλο τον κόσμο. Κανένας σοφός η άσοφος δεν μπορεί μέχρι σήμερα να γράψει ούτε μια λέξη, αν δεν αναφερθεί στα έργα που άφησαν οι δημιουργοί αυτού του πολιτισμού, που λέγεται αρχαίος ελληνικός πολιτισμός.

Κάποτε, λοιπόν, η χώρα μας ήτανε δοξασμένη, μα αργότερα την υποδούλωσαν κι έχασε την παλιά της αυτή δόξα. Μα ύστερα από κάμποσα χρόνια η χώρα μας σηκώθηκε στο πόδι κι ύστερα από σκληρούς αγώνες ενάντια στη σκλαβιά, πάλι λευτερώθηκε.

Στην εποχή της σκλαβιάς πέρασε σκληρά, μαύρα χρόνια και πολλοί «έξυπνοι», αναμεσα στους οποίους και κάποιος Φαλμεράγιερ, ισχυρίστηκαν πως η ελληνική φυλή έσβησε κι ότι αυτή διασταυρώθηκε μ' άλλες φυλές, που δεν έχουν τίποτα το κοινό με την αρχαία ελληνική φυλή.

Μα ότι κι αν πούνε, αυτό δεν έχει καμία αξία. Την ελληνικότητα μας την αποδείξαμε. Γεγονός είναι ότι η χώρα μας ξεσηκώθηκε και ξαναγένηκε πάλι λεύτερη.

Αυτό κάνεις δεν το ήθελε. Ούτε οι ξένοι βασιλιάδες, ούτε οι ντόπιοι κοτζαμπάσηδες. ...

Facebook σε ρόλο ντετέκτιβ Τα άγνωστα κόλπα των αστυνομικών με το ψηφιακό «εργαλείο» τους


Η ΕΛ.ΑΣ. εξαρθρώνει συμμορίες με βασικό πληροφοριοδότη το... Facebook! Εμπειροι αξιωματικοί της Ασφάλειας Αττικής παρακολουθούν συστηματικά τους τελευταίους μήνες τις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης προκειμένου να εντοπίζουν τις «σχέσεις» υπόπτων, να προσδιορίζουν τη σύνθεση εγκληματικών οργανώσεων αλλά και για να ανακαλύπτουν φωτογραφίες προσώπων που δεν είναι καταχωρισμένα στα αστυνομικά αρχεία.
Ετσι η Αστυνομία φτάνει να δημιουργεί οργανογράμματα «συμμοριών» με βάση πλέον όχι μόνο τις κλήσεις κινητών τηλεφώνων ή τις φυσικές παρακολουθήσεις αλλά και μια αλληλουχία συνδυασμών - με τη χρήση ειδικών λογισμικών - με τους «φίλους» χρηστών στο Facebook και άλλο υλικό από σελίδες κοινωνικής δικτύωσης, αναπαράγοντας πρόσωπα, καταστάσεις και συσχετισμούς που δεν θα μπορούσε με οποιαδήποτε άλλη αναζήτηση.
Το γεγονός ότι ο αριθμός των καταγεγραμμένων χρηστών σελίδων κοινωνικής δικτύωσης στην Ελλάδα προσεγγίζει τα 4.000.000 άτομα αποτελεί ένα σημαντικό «εργαλείο» στα χέρια της ΕΛ.ΑΣ. και όχι μόνο. Παράλληλες έρευνες στις ίδιες σελίδες κοινωνικής δικτύωσης πραγματοποιεί και το ΣΔΟΕ προκειμένου να δει αν οι ύποπτοι χρήστες προχωρούν σε καταχώριση φωτογραφιών με βίλες, περιουσιακά στοιχεία κτλ. Επιπλέον σε σχετικές έρευνες στο Facebook προχωρούν ως και οι ασφαλιστικές εταιρείες. Είναι χαρακτηριστικό ότι ο κ. Χριστόφορος Ζαρόκωστας, αναπληρωτής διευθυντής Εσωτερικού Ελέγχου ασφαλιστικής εταιρείας, ανέφερε σε πρόσφατο συνέδριο ότι «όταν έχουμε ενδείξεις πως κάποιοι ασφαλισμένοι μας δηλώνουν ένα εικονικό τροχαίο ατύχημα, τότε ψάχνουμε για να δούμε αν αυτός με τον οποίο φαίνεται να έχει τρακάρει είναι... φίλος του στο Facebook! Και αυτό μάλλον δεν είναι συμπτωματικό».
Ποιοι είναι όμως οι τρόποι με τους οποίους η ΕΛ.ΑΣ. «μελετά» το Facebook;

ΟΙ 7 ΤΡΟΠΟΙ ΕΝΤΟΠΙΣΜΟΥ

Οι περιζήτητες φωτογραφίες του υπόπτου

Η ΘΕΩΡΙΑ ΤΟΥ ΜΑΡΞ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟ - Πλευρές μιας θεωρητικής και πολιτικής ρήξης



Περιεχόμενα Πρόλογος 5

ΜΕΡΟΣ Ι: ΑΞΙΑ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑ 9 1. Εισαγωγή: Σχετικά με το αντικείμενο της «Κριτικής της Πολιτικής Οικονομίας» του Μαρξ 10 1. Τα ώριμα οικονομικά έργα του Μαρξ 2. Το θεωρητικό υπόβαθρο: Η Μαρξική θεωρία της Ιστορίας (Ταξική πάλη και τρόποι παραγωγής) 3. Ο καπιταλιστικός τρόπος παραγωγής ως έννοια-κλειδί για τη μελέτη της καπιταλιστικής οικονομίας και κοινωνίας 4. Το ζήτημα της θεωρίας της αξίας 5. Το αντικείμενο της Μαρξικής Κριτικής της Πολιτικής Οικονομίας: Προκαταρκτικές παρατηρήσεις
2. Ο Μαρξ απέναντι στον Ρικάρντο. (Η θεωρία της αξίας του Μαρξ)

20 1. Εισαγωγή 2. Η «κλασική» ανάγνωση του Μαρξ 3. Η αξία ως σχέση ανταλλαγής 4. Η δομή της επιχειρηματολογίας του Μαρξ 5. Η «αφηρημένη εργασία» 6. Παρέκβαση: «Ουσία» και μορφή ...

Ένα πράγμα με υπερβατικές ιδιότητες: Το χρήμα ως κοινωνική σχέση στον καπιταλισμό

του Michael Heinrich
θεώρηση μετάφρασης Μπάμπης Αντωνίου


Τι είναι το χρήμα; Αυτή η ερώτηση δύσκολα διατυπώνεται στην καθημερινή ζωή. Εκείνο που ενδιαφέρει είναι να υπάρχει αρκετό. Οι αστικές οικονομικές θεωρίες συρρικώνουν το χρήμα στην οικονομική του λειτουργία. Αλλά η πανταχού παρουσία του χρήματος είναι κρίσιμη και προϋποθέτει κάποιες συνθήκες. Έτσι η κριτική των οικονομικών αγορών είναι ελλιπής όταν αποσιωπά ορισμένες θεμελιώδεις κοινωνικές σχέσεις που αντικειμενοποιούνται στο χρήμα.

«Το χρήμα κάνει τον κόσμο να κινείται». Αυτή η δήλωση επιβεβαιώνεται σ’ όλα τα επίπεδα της καθημερινής ζωής στην καπιταλιστική κοινωνία: είτε το θέμα αφορά την αγορά ψωμιού, επιχειρηματικές επενδύσεις ή συνταξιοδοτικά ταμεία, η σχετική ερώτηση είναι πάντα εάν υπάρχει αρκετό χρήμα και εάν όχι, πώς να βρούμε περισσότερο.

Εκείνο που εκπλήσσει είναι ότι το χρήμα μετά βίας παίζει κάποιο ρόλο στις νεοκλασικές οικονομικές θεωρίες, οι οποίες επικρατούν στα πανεπιστήμια και μεταξύ των οικονομικών συμβούλων των κυβερνήσεων. Για τη νεοκλασική σχολή που παρέχει θεωρητική στήριξη στις νεοφιλελεύθερες οικονομικές πολιτικές, το χρήμα είναι απλώς ένα μέσο κυκλοφορίας, ένα πρακτικό βοήθημα που απλοποιεί τις συναλλαγές και χρησιμοποιείται σαν μονάδα μέτρησης. Η νεοκλασική σχολή αρνείται στο χρήμα οποιαδήποτε εγγενή οικονομική σχέση: μόνο οι «πραγματικές» ποσότητες, η ποσότητα των αγαθών που παράγονται και ανταλλάσσονται, επενδύονται ή καταναλώνονται, είναι αποφασιστικές από αυτή την άποψη.

Η νομισματική σφαίρα φαίνεται για την νεοκλασική σχολή σαν ένα πέπλο που κρέμεται πάνω από την «πραγματική» σφαίρα των φυσικών προϊόντων. Αυτό το πέπλο μπορεί να προκαλέσει βραχυπρόθεσμη ζημιά σαν αποτέλεσμα κακής διαχείρισης (όπως όταν οι κεντρικές τράπεζες τυπώνουν πάρα πολύ χρήμα και προκαλούν πληθωρισμό), αλλά, μακροπρόθεσμα, οι «πραγματικές» θεμελιώδεις σχέσεις επιβάλλονται. Και όταν επιτρέπεται στις αγορές να λειτουργήσουν χωρίς ...

Επιστολή Μίκη Θεοδωράκη για την αντικομμουνιστική υστερία των «Νέων»

Επιστολή προς την εφημερίδα «Τα Νέα» απέστειλε ο Μίκης Θεοδωράκης, διαμαρτυρόμενος για την «αντικομμουνιστική υστερία που κατακλύζει την εφημερίδα». «Η στράτευση και οι αγώνες μας κάτω από την Κόκκινη Σημαία αποτελεί την ιερότερη περίοδο της ζωής μας, που είχε ένα και μόνο στόχο, να κάνει τον Λαό μας ελεύθερο, ανεξάρτητο και ευτυχισμένο» τονίζει ο Μίκης Θεοδωράκης

«Με τρομάζει η αντικομμουνιστική υστερία που κατακλύζει την εφημερίδα σας.
Ως νέος κομμουνιστής είχα την τιμή να παλέψω μέσα απ' τις γραμμές του ΕΑΜ για την κατάκτηση της Ελευθερίας. Αργότερα, την εποχή της Χούντας, μέσα από το Πατριωτικό Μέτωπο για την αποκατάσταση της Δημοκρατίας», αναφέρει ο Μίκης Θεοδωράκης στην επιστολή του προς «Τα Νέα», που δημοσιεύεται στον ιστότοπο της εφημερίδας.

Και συνεχίζει λέγοντας:
Ομως για την πάντοτε ενιαία εθνικοφροσύνη και για σας που την εκπροσωπείτε μαζί με τα υπόλοιπα ΜΜΕ δεν έχουν καμιά σημασία οι όποιες πράξεις με αριστερό πρόσημο, ακόμα και οι πιο σημαντικές, όσο και αν αυτές βοηθούν και τιμούν την πατρίδα και το λαό μας. Ακόμα και την αναγνωρισμένη από εχθρούς και φίλους, ντόπιους και ξένους προσφορά μας στην ανάδειξη του νεοελληνικού πολιτισμού, την αγνοείτε επιδεικτικά. Το μόνο που μετράει για σας είναι η ήττα μας στον Εμφύλιο και η ενόχλησή σας γιατί η ιδεολογία της Αριστεράς εξακολουθεί να υπάρχει, να δρα και να επιδρά ύστερα από τόσους και τόσους διωγμούς.

Εντάξει λοιπόν! Νικηθήκαμε και μπήκαμε στην γωνία! Τι άλλο θέλετε από εμάς εσείς οι νικητές και ξύνετε τις πληγές μας; Με το αίμα το δικό μας που συνέβαλε αποφασιστικά στην κατάκτηση της Ελευθερίας και της Δημοκρατίας τα πήρατε όλα! Κράτος, Κυβέρνηση, Παιδεία, Πολιτισμό, Στρατό, Αστυνομία, Τράπεζες, Τύπο, Τηλεοράσεις. Εμείς μείναμε στην γωνία, ουσιαστικά και πάλι ...

Στον Δομοκό δικάζουν ακόμα καπετάνιους του ΕΛΑΣ



Η κλοπή μιας αγελάδας ήταν η αφορμή. Το αδίκημα ανέλαβε να ελέγξει ο καπετάνιος του ΕΛΑΣ, στην περιοχή του Δομοκού, Νάκος Μπελλής. Τον συνόδευε ομάδα 15 ανταρτών. Από την έρευνα βρήκε ένοχο ένα συγχωριανό τους. Το συνέλαβαν οι αντάρτες και ο αρχηγός τους αποφάσισε να τον σφάξει στην πλατεία του χωριού, για να ...παραδειγματιστούν οι υπόλοιποι συγχωριανοί του. Ωστόσο, ο δάσκαλος Κώστας Παπαποστόλου του συνέστησε: Δεν πρέπει να ματώσεις την πλατεία μας με το αίμα του κλέφτη. Φρονιμό­τερο είναι, για το καλό του χωριού μας να μην τον σκοτώσεις.

Ο καπετάνιος πείστηκε κι ανέβαλε τη σφαγή.

Ήταν μεσημέρι, 12 Δεκεμ­βρίου 1942, γιορτή του Αγίου Ανδρέα και πολλοί κάτοικοι διασκέδαζαν στο καφενείο. Προφανώς κάποιος «καλοθε­λητής» μήνυσε στην ιταλική διοίκηση του Δομοκού την παρουσία ανταρτών στην Ομβριακή. Τις βραδινές ώ­ρες 25 περίπου καραμπινιέρηδες μπήκαν στο χωριό. Στην πλατεία τους αντιλήφθηκε ένας αντάρτης. Ειδο­ποιήθηκαν και οι υπόλοιποι κι άρχισε ανταλλαγή πυροβολι­σμών τουλάχιστο επί δίωρο. Ο Ομβριακίτης Γρηγόρης Χατζό­πουλος τραυματίστηκε κιαργότερα υπέκυψε. Σκοτώθηκαν δύο Ιταλοί. Οι αντάρτες συμπτύχθηκαν προς το ύψωμα Παπατράχη κι από ‘κει αναχώρησαν για την Αγόριανη.

Οι Ιταλοί ξημέρωσαν σε σπίτια που βρέθηκαν ανοιχτά. Το πρωί (1-12-1942) κατέφθασε ενισχυμένη δύναμη Ιταλών από το Δομοκό. Με την απειλή των όπλων συγκέντρωσαν στην πλατεία τους άντρες που συνέλαβαν από τα σπίτια και τους δρόμους. Απ’ αυτούς,χωρίς κανένα ενοχοποιητικό στοιχείο ξεχώρισαν 10 άτομα. Ήταν οι μελλοθάνατοι της ημέρας εκείνης για αντίποινα των Ιταλών θυμάτων.

Η μακάβρια συνέχεια στο λόφο Παπατράχη, το μαρτυρικό Γολγοθά τους. Δέκα πάλλευκα παλικάρια, πατριώτες και βιοπαλαιστές, αναπολόγητοι «ήχθησαν ως πρόβατα επί σφαγήν». Την τελευταία στιγμή μακελάρης αξιωματικός των δημίων κάλεσε 2αδέλφια: «Από τα δυο αδέλφια, ο ένας μπορεί να σωθεί». Ποιος θα είναι; Ο ένας υπόδειχνετη σωτηρία του άλλου. Και ο αιμοχαρής δήμιους ανέκλητα αποφάσισε: Και οι δύο στον τάφο.

Με μάτια ορθάνοιχτα κι αλύγιστα κορμιά στήθηκαν μπροστά στο εκτελεστικό απόσπασμα θρασύδειλων φασιστών.

Σήμερα το λιτό κι απέριττο μνημείο που στήθηκε «στον κρανίων τό­πον» στέλνει τις ευχές και την...

Τρίτη 29 Αυγούστου 2017

Εύα Καϊλή: «Τίνος εγγονή εισ’ εσύ παιδάκι μου»;


Γράφει: ο Νίκος ΜΠΟΓΙΟΠΟΥΛΟΣ,
 «Κομμουνιστές εγκληματίες σκότωσαν τον παππού μου (…). Κομμουνιστές εγκληματίες έκαψαν το σπίτι της οικογένειάς μου, αφού το καταλήστεψαν».
    Είναι γνωστή η παραπάνω κραυγή πολιτικής (και ιστορικής) απόγνωσης που πρόσφατα βγήκε από τα χείλη της ευρωβουλευτού του ΠΑΣΟΚ κυρίας Εύας Καϊλή, η οποία με την μαρτυρία της πρόσθεσε το δικό της λιθαράκι αλήθειας ώστε να θυμηθούν οι παλιοί και να γνωρίσουν οι νέοι τα… εγκλήματα των κομμουνιστών.
    Που έγιναν αυτά που λέει η κυρία Καϊλή; Στην Κωνσταντία Μακεδονίας, όπως μας πληροφόρησε.
    Μόνο που, ξέρετε, με την διήγηση της κυρίας Καϊλή υπάρχουν μερικά προβλήματα. Και για την ακρίβεια: Δεν συμφωνούν οι ημερομηνίες…
    Εξηγούμαστε:

Κυριακή 27 Αυγούστου 2017

Νίκος Παναγιώτου: “Οι πολίτες, στην πλειονότητά τους, επιλέγουν να πληροφορούνται και όχι να ενημερώνονται”.

Η συνέντευξη δόθηκε στην δημοσιογράφο Ερη Βαρδάκη
πηγή συνέντευξης: ΒΗΜΑγκαζίνο
Η Google μέσω του Ταμείου Καινοτομίας «Digital News Initiative Fund» χρηματοδοτεί την έρευνά σας για το μέλλον της ψηφιακής δημοσιογραφίας. Ποιο ακριβώς είναι το αντικείμενό της και ποιος ο στόχος της;
Στόχος της έρευνας είναι να αναδειχθούν νέοι τρόποι προσέγγισης και αξιοποίησης των εμπειριών του κοινού, που καθορίζουν το μέλλον των ΜΜΕ. Απώτερος στόχος είναι η διαμόρφωση ενός πρωτότυπου εργαλείου εφαρμογής για την ανάπτυξη ενός βιώσιμου μοντέλου ειδήσεων.
Γιατί θεωρείτε ότι η Google επέλεξε την έρευνά σας; Πώς αυτή θα διεξαχθεί;
Η έρευνα προτείνει μια καινοτόμα προσέγγιση για την αντιμετώπιση ενός καίριου προβλήματος για τους ειδησεογραφικούς οργανισμούς, της απώλειας κοινού παρά το ότι έχει αυξηθεί η χρήση των τεχνολογιών πρόσβασης στην πληροφόρηση και την επικοινωνία. Ο διασυνδεδεμένος χρήστης είναι στο επίκεντρο της έρευνας μου ως ο πλέον κρίσιμος και καθοριστικός παράγοντας στο νέο αυτό περιβάλλον. ...

Παρασκευή 25 Αυγούστου 2017

Το καράβι της "τρομοκρατίας"... μπάζει νερά!

Από το "PRESS-GR"
Σχολιάζει ο Νίκος Κλειτσίκας
http://nikosklitsikas.gr/

"Παγκόσμιος φόβος, Παγκόσμια δικτατορία..."
Υπάρχει στ' αλήθεια "τρομοκρατία" ή ένα σχέδιο μυστικών υπηρεσιών του υπερεθνικού κεφαλαίου; (μέρος Γ΄)
[Πρώτο μέρος: Ραβίνος της Βαρκελώνης: «Η Ευρώπη χάθηκε»!
Δεύτερο μέρος: Γιατί σκοτώνουν τον "τρομοκράτη"-μάρτυρα ενώ θα ήθελαν να του μιλήσουν και να μιλήσει; (video)]

Η αλήθεια είναι τρομακτική και γι' αυτό την αποσιωπούν!
Με όλο το σεβασμό προς τα 14 αθώα θύματα και τους τραυματισμένους στη Βαρκελώνη, με θλίψη για νεκρούς "κακούς τρομοκράτες" που εξόντωσαν οι "καλές" αρχές.
Με τον ίδιο σεβασμό προς τους περίπου 250.000 νεκρούς -χριστιανούς και μουσουλμάνους- που δολοφονήθηκαν κι αποκεφαλίστηκαν στη Συρία από φονιάδες μισθοφόρους της "πολιτισμένης" δύσης [μόλις πριν λίγες ημέρες σταμάτησε (;) επισήμως από τις ΗΠΑ ο εξοπλισμός, η εκπαίδευση, η μισθοδοσία των "εξεγερμένων" στη Συρία που ήθελαν να ανατρέψουν τη νόμιμη κυβέρνηση της Δαμασκού (Trump ends Syria arms)].
Με τον ίδιο σεβασμό και για τους άμαχους που καθημερινά δολοφονούνται στην Υεμένη από τη συμμαχία της "πολιτισμένης" δύσης μαζί με το σκοταδιστικό μοναρχικό καθεστώς της...

Πέμπτη 24 Αυγούστου 2017

Αυτό το καλοκαίρι συμπληρώθηκαν 21 χρόνια από τον θάνατο του Ανδρέα Παπανδρέου.

Σχετικό: Η ιστορική και προφητική ομιλία του Ανδρέα το 1992 για την Ευρώπη
Σήμερα το αφιέρωμα ολοκληρώνεται με ένα αποκλειστικό άρθρο – ντοκουμέντο του ιστορικού στελέχους του ΠΑΣΟΚ, πρώην υπουργού και πρώην Γραμματέα του ΠΑΣΟΚ Κώστα Λαλιώτη, ενός ανθρώπου που ήξερε και είχε αποκρυπτογραφήσει όσο λίγοι τον Ανδρέα Παπανδρέου.
Σε παλαιότερο άρθρο σε αφιέρωμα του thecaller (δείτε ΕΔΩ) είχε καταθέσει την ιστορική του μαρτυρία για τον ηγέτη και ιδρυτή του ΠΑΣΟΚ.
Στο αποκλειστικό άρθρο – πραγματικό «ποταμό» που δημοσιεύει σήμερα το thecaller.gr, με αδιάσειστα – όπως αναφέρει – στοιχεία, αριθμούς και ντοκουμέντα (κάποια από τα οποία δεν είχαν «φωτιστεί» μέχρι στιγμής), αφενός αποδομεί ένα προς ένα τα αρνητικά στερεότυπα που έχουν αναπαραχθεί κατά καιρούς για τον Ανδρέα Παπανδρεου και αφετέρου στοιχειοθετεί τις αλήθειες του έργου του. Πρόκειται για ένα άρθρο μείζονος σημασίας και ιστορικής αξίας από ένα κομβικό πρόσωπο στην ...