Κυριακή 6 Οκτωβρίου 2024
Παγκόσμια Ημέρα Εκπαιδευτικών 2024: Η αυξανόμενη έλλειψη εκπαιδευτικών θέτει σε κίνδυνο το δικαίωμα στην εκπαίδευση
Σάββατο 5 Οκτωβρίου 2024
Ιλάν Παπέ: Το Ισραήλ είναι ένα αποικιοκρατικό κατασκεύασμα...
Σχολιάζει ο Νίκος Κλειτσίκας Ιλάν Παπέ, Ιστορικός, ισραηλινός Εβραίος Καθηγητής των Πανεπιστημίων:
Δημόσιο πανεπιστήμιο στο "Έξετερ&quo...
Δημόσιο πανεπιστήμιο στο "Έξετερ" (Αγγλία), Οξφόρδης...
Εβραϊκό Πανεπιστήμιο της Ιερουσαλήμ, Πανεπιστήμιο Χάιφας...
➥ 8 Αυγούστου 2024: «Η Χαμάς ΔΕΝ είναι τρομοκρατική οργάνωση, αλλά αντιαποικιακό απελευθερωτικό κίνημα»!
Μια κινητοποίηση του ιταλικού λαού, συλλογικοτήτων, φοιτητών για να τιμήσουν την επέτειο "Πλημμύρα του Αλ Άκσα" (7 Οκτώβρη 2023), την Αντίσταση στη Γάζα και τη Δυτική Όχθη, την Αντίσταση στο Λίβανο εναντίον του σιωνισμού/ιμπεριαλισμού, τον αντιιμπεριαλιστικό Άξονα της Αντίστασης!
Η μαζικότητα θα δείξει αν ο ιταλικός λαός έχει υποταχθεί στα κόμματα της Νατοϊκής αριστεράς και της Νατοϊκής δεξιάς, στην αργυρώνητη δημοσιογραφική πορνεία (όπως στη σιωνιστική αποικία Ελλάδα) κι αυτό θα το γνωρίζουμε αύριο...
Στο μεταξύ, έφθασε στη Ρώμη για να συμμετάσχει στη διαδήλωση ο Ιλάν Παπέ, Ιστορικός, ισραηλινός Εβραίος Καθηγητής Πανεπιστημίων...
Ο Παπαϊωάννου, το «Ποντίκι», η προδομένη μεταπολίτευση και ο ιστορικός αναθεωρητισμός
βυθιστούν σε απίθανη σύγχυση για το τι και γιατί έγινε στην πατρίδα τους.
Oι αμερικανικές βάσεις στην Ελλάδα και ο πόλεμος στη Μέση Ανατολή
Πέμπτη 3 Οκτωβρίου 2024
Ισραήλ: Απόψε θα απαντήσουμε δυναμικά σ’ όλη τη Μέση Ανατολή - Israel launches ground invasion of Lebanon - what we know
Ο Σταύρος Λυγερός Γράφει:
«Εξακολουθούμε να ερευνούμε το αποτέλεσμα της επίθεσης και δεν θέλουμε να δώσουμε στον εχθρό όλες τις πληροφορίες», λέει ο Χαγκάρι, καλώντας τους πολίτες να μην δημοσιεύουν πληροφορίες και βίντεο στα social media.
Σταύρος Λυγερός - Το μεγάλο δίλημμα για Χεζμπολάχ - Ιράν: Όλα δείχνουν ότι το Ιράν είχε ενημερώσει τις ΗΠΑ
Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου 2024
Λάκης Λαζόπουλος: Τάδε έφη... Σ@χλιάγκ@ς! (Επεισόδιο 18ο - μέρος 1ο)
Ernest Hemingway – Αποχαιρετισμός στα όπλα (A Farewell to Arms) (1929) - Greek subtitles
Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου 2024
Fernando Pessoa: «Ο αναρχικός τραπεζίτης»
Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου 2024
Ο Λάκης Γαβαλάς για το γάμο των ομόφυλων ζευγαριών και την τεκνοθεσία
Γιάννης Μάζης καταπέλτης για Κυπριακό, Eλληνοτουρκικά, Μεσανατολικό και ΡωσοΟυκρανικό μέτωπο
Σάββατο 21 Σεπτεμβρίου 2024
Η Ρωσία διατηρεί Ελλάδα και Κύπρο στη λίστα των χωρών με "καταστροφικές συμπεριφορές
Ο Ρώσος πρωθυπουργός Μιχαήλ Μισούστιν ενέκρινε τον κατάλογο των χωρών που επιβάλλουν "καταστροφικές συμπεριφορές οι οποίες έρχονται σε αντίθεση με τις ρωσικές πνευματικές και ηθικές αξίες", αναφέρει δημοσίευμα του κρατικού πρακτορείου TASS.
Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2024
Η υποβολή προδικαστικού ερωτήματος προς το Δικαστήριο της ΕΕ (Εγκύκλιος ΕισΑΠ 9/2024) Πότε μπορούν ή υποχρεούνται τα εθνικά δικαστήρια να υποβάλουν προδικαστικά ερωτήματα στο Δικαστήριο της Ε. Έ.
Με εγκύκλιό του ο Αντεισαγγελέας του Αρείου Πάγου, Γεώργιος Δ. Σκιαδαρέσης, ενημερώνει τις εισαγγελίες της χώρας αναφορικές με τις περιπτώσεις κατά τις οποίες τα εθνικά δικαστήρια δύνανται ή υποχρεούνται να υποβάλουν προδικαστικά ερωτήματα στο Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης - Lawspot.gr
Αναλυτικά αναφέρεται:
Α. Στην §5 της (α') σχετικής είχαμε επισημάνει ότι, ενώ σύμφωνα με τα άρθρ. 1 και 10 του υπογραφέντος στις 2-3-2017 στο Στρασβούργο 16ου Πρωτοκ. της ΕΣΔΑ, σε συνδ. με τα άρθρ. 1 και 2 του κυρωτικού του ίδιου Πρωτοκόλλου ν. 4596/ ΦΕΚ Α' 32/ 26-2-19, μόνο ο Άρειος Πάγος, το ΣτΕ και το Ελεγκτικό Συνέδριο μπορούν «κατά την απόλυτη κρίση τους», είτε αυτεπαγγέλτως, είτε κατόπιν αιτήματος των διαδίκων, να υποβάλουν σε κάθε στάση της δίκης έως την έκδοση της απόφασης αίτημα γνωμοδότησης στο ΕΔΔΑ για ζητήματα που σχετίζονται με την ερμηνεία ή την εφαρμογή των δικαιωμάτων ή ελευθεριών που ορίζονται στην ΕΣΔΑ ή τα Πρωτόκολλα αυτής, εν τούτοις στο ΔΕΕ μπορεί να υποβάλει προδικαστικό ερώτημα οποιοδήποτε δικαστήριο της χώρας [ λ.χ. ύστερα από αίτηση της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Bolzano Ιταλίας για να λάβει από όλες τις εταιρείες τηλεπικοινωνιών τα αρχεία τηλεφωνικών κλήσεων δύο κλαπέντων κινητών τηλεφώνων, προκειμένου να εντοπισθούν οι δράστες των αντιστοίχων διακεκριμένων κλοπών, ο αρμόδιος για την προκαταρκτική έρευνα και την χορήγηση της σχετικής άδειας δικαστής του Πρωτοδικείου Bolzano Ιταλίας υπέβαλε στο ΔΕΕ προδικαστικό ερώτημα όσον αφορά την ερμηνεία του άρθρ. 15§1 της οδηγίας 2002/58/ΕΚ, όπως τροποπ. με όμοια 2009/136/ΕΚ υπό το πρίσμα των άρθρ. 7,8,11 και 52§1 του ΧΘΔΕΕ, οπότε το ΔΕΕ / Τμ. Μείζονος Σύνθεσης αποφάνθηκε σχετικά επί της αίτησης C-178/22 στις 30/4/24 - βλ. αυτήν την απόφαση και όλες τις κατωτέρω αναφερόμενες στον ιστότοπο curia.europa.eu/Info Curia/Μενού Αναζήτησης, με μετάφραση στα ελληνικά].
Με αφορμή τα προαναφερθέντα και στο πλαίσιο των άρθρ. 23§§1 εδ. γ', 2 και 28§5 εδ. α' ν. 4938/22 (ΚΟΔ&ΚΔΛ) προς έκδοση γενικών οδηγιών στους εισαγγελικούς λειτουργούς σας γνωρίζουμε συμπληρωματικά τα κατωτέρω όσον αφορά την υποβολή προδικαστικού ερωτήματος προς το ΔΕΕ.
Διαβάστε επίσης:
Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου 2024
Τα φιλοσοφικά θεμέλια του woke – Η French Theory - [Ζυλ Ντελέζ -Ζακ Ντεριντά – Μισέλ Φουκώ]
Ζυλ Ντελέζ -Ζακ Ντεριντά – Μισέλ Φουκώ
Απόσπασμα από την εισαγωγή του Γιώργου Καραμπελιά στο βιβλίο, Η Φιλοσοφία του woke
O Γάλλος φιλόσοφος Danny Robert Dufour διερευνά τον καθοριστικό ρόλο που διαδραμάτισε η French Theory στη διαμόρφωση του νέου φιλοσοφικού και ιδεολογικού τοπίου της Δύσης. Τρεις Γάλλοι φιλόσοφοι, οι Φουκώ, Ντεριντά και Ντελέζ, μαζί με μια πληθώρα ομοϊδεατών τους, Γάλλων, Ιταλών, Βρετανών, Γερμανών, θα διαμορφώσουν τη νέα βουλγκάτα της αποδόμησης και του μεταμοντερνισμού κατά τη δεκαετία του 1960. Oι θεωρήσεις αυτές έγιναν αποδεκτές στις Ηνωμένες Πολιτείες και, στη συνέχεια, αναδιαμορφώθηκαν υπό το όνομα French Theory (Γαλλική Θεωρία) από τους Αμερικανούς θεωρητικούς, οι οποίοι, όχι μόνο θα την ενστερνιστούν, αλλά θα την μεταβάλουν σε εφαρμοσμένη φιλοσοφία και παγκόσμια κουλτούρα.
Ο Ζακ Ντεριντά θα καταδυθεί στα έγκατα της δυτικής μεταφυσικής, για να απονομιμοποιήσει τον Νόμο και την ίδια την έννοια του νόμου και θα τον αντικαταστήσει με την αρχή της απροσδιοριστίας, και, μέσα από την ριζοσπαστική κριτική των θεμελίων του παλαιού πατριαρχικού και αυταρχικού καπιταλισμού, θα οδηγήσει ουσιαστικά στην ολοκληρωτική ανανέωσή του, καθώς περνάμε στην περίοδο του επιτρεπτικού και καταναλωτικού καπιταλισμού.
Ο Ζυλ Ντελέζ, στην αντιπαράθεσή του με τον «πατριαρχικό» καπιταλισμό, θα ανοίξει τον δρόμο για τις ταυτοτικές μειονότητες και θα ορίσει το υποκείμενο ως «αγέλη» («κάθε άτομο αποτελεί μια συλλογικότητα, κάθε άτομο αποτελεί μια αγέλη[1]»).
Τέλος, ο Μισέλ Φουκώ, προχωρώντας περισσότερο, πολιτικά, όχι μόνο θα δει την εξουσία ως μια διάχυτη ιδεολογία, φορείς της οποία είναι όλοι οι άνθρωποι, αλλά θα καταλήξει να δει στον νεοφιλελευθερισμό την απάντηση στην κοινωνία της πειθάρχησης. Θα μιλήσει για «αυτοκυβέρνηση», για «μέριμνα για τον εαυτό», για «πολιτική του υποκειμένου».
Έτσι, ενώ, το 1968, οι επαναστατικές φοιτητικές ομάδες θα θέλουν να αλλάξουν την κοινωνία, είκοσι χρόνια αργότερα και με την κυριαρχία των αποδομητών φιλοσόφων, η κοινωνία θα έχει εξαφανιστεί –θεωρητικά– και το μόνο που θα έχει απομείνει θα είναι τα άτομα ή οι ταυτοτικές μειονοτικές ομάδες. . .