Παρασκευή 22 Σεπτεμβρίου 2017

Αποκωδικοποιώντας την αγκαλιά... Oh mamma, piango come una fontana. Stupendo video! Un abbraccio può realmente cambiare la giornata!

“For one moment our lives met, our souls touched.”
— Oscar Wilde
Γράφει ο Παύλος Σακκάς, Καθηγητής Ψυχιατρικής ΕΚΠΑ
Όταν βλέπω ανθρώπους να αγκαλιάζονται ομολογώ ότι ζηλεύω. Ζηλεύω αυτή την ανοιχτή έκφραση φιλίας στις περισσότερες φορές και αγάπης σε κάποιες σπανιότερες περιστάσεις. Ομολογώ ότι έχω μεγαλώσει αναπτύσσοντας μιαν αμυντική στάση στα συναισθήματα. Έχω εκπαιδευτεί να ελέγχω τα συναισθήματά μου και να δίνω πάντα τον πρώτο λόγο στη λογική. Μελετώντας Ιστορία και διαβάζοντας λογοτεχνία, έμαθα ότι το συναίσθημα ήταν πάντα ένας κακός σύμβουλος. Έτσι έμαθα τόσο να κρύβω τα συναισθήματά μου, όσο και να μη διακινούμαι από την συναισθηματική επίθεση των άλλων.
Η τακτική αυτή είχε μια προστατευτική και γενικά επιβιοτική επίδραση στην πορεία της ζωής μου. Όμως μεγάλωσα και σιγά - σιγά η αυτοπεποίθησή μου έχει και αυτή μεγαλώσει. Δεν είμαι πια το φοβισμένο παιδί που προσπαθεί να προστατευτεί. Επιτρέπω πλέον στον εαυτό μου να εκφράσει τα συναισθήματά του και δεν φοβάμαι για τις επιπτώσεις τους και την κριτική των άλλων.
Αλλά τώρα διαπιστώνω ότι δεν έχω αναπτύξει την δεξιότητα της πλατιάς αγκαλιάς. Της αγκαλιάς που περικλείει τον άλλον. Της αγκαλιάς που προτείνεις το στήθος σου και το αφήνεις ανυπεράσπιστο, ανοίγοντας τα χέρια, περιμένοντας και από τον άλλο να κάνει το ίδιο. Η αγκαλιά δεν είναι χειραψία. Δεν δηλώνεις απλά ότι δεν κρατάς μαχαίρι, στο δεξί σου χέρι. Η αγκαλιά είναι μια δήλωση ολοκληρωτικής παράδοσης. Μια δήλωση που απαιτεί και από τον άλλον το ίδιο. Οι αγκαλιασμένοι είναι παραδομένοι, ο ένας στον άλλον. Δεν έχουν καμιά δυνατότητα άμυνας ή επίθεσης.



Γι’ αυτό και η αγκαλιά είναι ένας χώρος ιδανικός. Στην αγκαλιά μπορείς να κλάψεις, να γελάσεις, να εκφραστείς συναισθηματικά, χωρίς να φοβάσαι την άμεση κριτική. Η κριτική θα έρθει όταν απομακρυνθείς και όταν αρχίσει η λογική επεξεργασία των μηνυμάτων. Η αγκαλιά ανήκει στη συναισθηματική σφαίρα. Η αγκαλιά εκπληρώνει συναισθηματικές...

Πόσο σεξ πρέπει να κάνει ένας άνδρας το μήνα

21 οργασμοί τον μήνα: Η «σκληρή ασπίδα» απέναντι στον καρκίνο του προστάτη
Όσοι άνδρες εκσπερματώνουν τουλάχιστον 21 φορές τον μήνα, εμφανίζουν 33% λιγότερες πιθανότητες να νοσήσουν, συγκριτικά με εκείνους που εκσπερματώνουν λιγότερες από 20 φορές (ή και καμία φορά) μέσα στον μήνα.
Πηγές: European Urology/ Independent - Επιμέλεια: Πάνος Σάκκας

«...αν βρω μια 30άρα δεν τη χαρίζω»: Η ιστορία του 77χρονου κ. Σάκη στην Αννίτα Πάνια (30/4/17): «Είμαι τούρμπος... Δεν αφήνω να περάσει ούτε θηλυκιά ελαφίνα από μπροστά μου... / Είμαι παντρεμένος, αλλά αν μου τύχει και καμιά 30άρα μπροστά μου, δεν τη χαρίζω!»:
Η απίστευτη ιστορία του κ. Σάκη ή Θάνου Χουρζούμης στην Αννίτα Πάνια


Η περίπτωση του 77χρονου κ. Σάκη μπορεί να εμφανίζεται ως απίστευτη αλλά η σύγχρονη ιατρική την θεωρεί ως επιβαλλόμενο κανόνα και όχι σαν εξαίρεση.

Αλλά ας μην το τραβάμε από τα μαλλιά, ακολουθεί το μεταφρασμένο άρθρο του  European Urology/ Independent - σε επιμέλεια: Πάνου Σακκά
.
Το σεξ έχει πολλά οφέλη για την υγεία του άνδρα. Αυτό επιβεβαιώνουν και τα αποτελέσματα του ετήσιου συνεδρίου της Αμερικανικής Ουρολογικής Εταιρείας που πραγματοποιήθηκε στη Νέα Ορλεάνη. Τα αποτελέσματα του συνεδρίου εστιάζουν στα οφέλη της εκσπερμάτισης. Η συχνή εκσπερμάτιση μπορεί να βοηθήσει σημαντικά στον κίνδυνο για καρκίνο του προστάτη.

Οι ειδικοί τονίζουν ότι μπορεί να μειώσει τις πιθανότητες εμφάνισής του σε έναν άνδρα. Μια ακόμα μελέτη που είχε δημοσιευθεί το 2004 στην επιθεώρηση JAMA επιβεβαίωνε τα οφέλη της συχνής εκσπερμάτισης.

Πόσο συχνά πρέπει να εκσπερματώνει ο άνδρας;

Γκλέτσος κατά Κώστα Μπακογιάννη: «Ξαναχτύπησε ο τυμβωρύχος της πολιτικής σκηνής» [BINTEO]


Σφοδρή επίθεση κατά του περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας, Κώστα Μπακογιάννη, εξαπέλυσε ο Απόστολος Γκλέτσος μέσω βίντεο που ανέβηκε στη σελίδα της Ενωτικής Περιφερειακής Κίνησης στο Facebook.
Ο γνωστός ηθοποιός που διατελεί δήμαρχος Στυλίδας από το 2011 έβαλλε με βαρείς χαρακτηρισμούς κατά του Κώστα Μπακογιάννη αποκαλώντας τον «τυμβωρύχο της πολιτικής σκηνής» και κατηγορώντας τον πως παίρνει ένα εκατομμύριο ευρώ από τον Ερυθρό Σταυρό, ενώ προειδοποίησε ότι αν δεν πάρει απαντήσεις, θα πάει ο ίδιος στον εισαγγελέα.


«Ξαναχτύπησε ο τυμβωρύχος της πολιτικής σκηνής. Όταν δει ότι πέφτουν πολύ οι μετοχές του στην κοινωνία, βρίσκει πάλι τρόπο να μας πει για τον αείμνηστο πατέρα του τον Παύλο Μπακογιάννη. Τώρα θέλει να εκμεταλλευτεί και τον άδικο χαμό κάποιου άλλου ανθρώπου, του αείμνηστου Φύσσα. Και προσπαθεί, λέγοντας ότι «είμαστε μια κοινωνία βαθιά διχασμένη… παραδινόμαστε αβίαστα στους χειρότερούς μας εαυτούς» λέει ξεκινώντας το μήνυμά του ο Απόστολος Γκλέτσος. Και συνεχίζει:

Πέμπτη 21 Σεπτεμβρίου 2017

Oι γιατροί συμβουλεύουν να ΜΗΝ αποφύγουμε τον ήλιο φέτος το καλοκαίρι!

Μην Αποφύγετε Τον Ήλιο Αυτό Το Καλοκαίρι!Είναι οι συμβουλή που περιμένουμε χρόνια να ακούσουμε, καθώς ναι, υπάρχει σοβαρός ιατρικός λόγος που επιβάλλει την έκθεσή μας στον ήλιο το καλοκαίρι. Δείτε ποιός είναι….

sun10-300x168

Γνωρίζουμε όλοι ότι η βιταμίνη D είναι απαραίτητη για την υγεία των οστών. Αυτό που δεν ξέραμε μέχρι πριν λίγα χρόνια είναι πόσο επηρεάζει άλλους τομείς της υγείας μας και πως.
Τα τελευταία χρόνια ο παγκόσμιος ιατρικός τύπος και τα διεθνή πρακτορεία ειδήσεων είναι γεμάτα από άρθρα που αναφέρονται στις ευεργετικές ιδιότητες της βιταμίνης D: στα αυτοάνοσα νοσήματα, στον αυτισμό, στη νόσο Alzheimer, στη σκλήρυνση κατά πλάκας, στην υπέρταση, στον καρκίνο, στο διαβήτη, στην εγκυμοσύνη, στην ανάπτυξη των παιδιών και σε πολλά άλλα.
sun4-300x134Αν αναζητήσετε νέα και ειδήσεις για τη βιταμίνη D θα διαπιστώσετε ότι πρόκειται για ένα από τα πιο «καυτά» θέματα των τελευταίων ετών. Η πληθώρα των επιστημονικών ανακοινώσεων που δημοσιεύονται καθημερινά είναι εντυπωσιακή.
Αυτή τη στιγμή η μέτρηση της βιταμίνης D στο αίμα είναι η εξέταση που ζητείται με τη μεγαλύτερη συχνότητα από τους γιατρούς στις ΗΠΑ.
Σύμφωνα με τον Robert Heaney Καθ. Ιατρικής Univ. Creighton Nebraska USA, μέλος της επιτροπής για τον καθορισμό των ημερήσιων δόσεων βιταμινών και από τους πρωτοπόρους στην έρευνα σχετικά με τη βιταμίνη D, “Η ιατρική εισέρχεται στην μετά-Βιταμίνη D εποχή”:

Ιστορική απόφαση για δάνεια σε ελβετικό!


ΝΕΟ ΤΗΣ ΣΤΙΓΜΗΣ !!
Σ Π Ο Υ Δ Α Ι Α ΝΕΑ!! 🤗

Βγήκε η απόφαση ΔΕΕ για το ελβετικό!
Σπουδαίο όπλο για τους δανειολήπτες , εν' όψη ΕΦΕΤΕΙΟΥ !!!
<<...Κατά συνέπεια, αφενός, ο δανειολήπτης πρέπει να ενημερώνεται σαφώς για το ότι, συνάπτοντας σύμβαση δανείου σε ξένο νόμισμα, εκτίθεται σε ορισμένο συναλλαγματικό κίνδυνο στον οποίο ενδέχεται να δυσκολευτεί οικονομικά να αντεπεξέλθει σε περίπτωση υποτιμήσεως του νομίσματος στο οποίο λαμβάνει τα εισοδήματά του. Αφετέρου, η τράπεζα πρέπει να εκθέτει τις δυνητικές διακυμάνσεις των συναλλαγματικών ισοτιμιών και τους κινδύνους που ενέχει η σύναψη δανείου σε ξένο νόμισμα, ιδίως στην περίπτωση που ο δανειολήπτης δεν λαμβάνει τα εισοδήματά του στο εν λόγω ξένο νόμισμα...>>
Ο Παντελής Αντωνιάδης πρόσθεσε 2 νέες φωτογραφίες
Εσείς, Nikos Tornos, Sofia Kanari και 410 ακόμη

Το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο γέρνει την πλάστιγγα υπέρ των δανειοληπτών. Ευθύνονται οι τράπεζες για ατελή ενημέρωση ως προς τους κινδύνους.

Νώντας Χαλδούπης -  http://www.sofokleousin.gr/archives/357053.html
Με μια ιστορική απόφαση σε προδικαστική διαδικασία, που συμπτωματικά δημοσιεύεται λίγες ημέρες πριν τη σημαντική δίκη για συλλογική αγωγή στο Εφετείο Αθηνών, το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο γέρνει την πλάστιγγα υπέρ των δανειοληπτών.
Ειδικότερα, με την απόφασή του το δικαστήριο διευκρινίζει οριστικά, με τρόπο δεσμευτικό και για τα ελληνικά δικαστήρια, αφού πρόκειται για ερμηνεία ευρωπαϊκών κανόνων δικαίου, ότι οι ρήτρες ελβετικού φράγκου θα πρέπει να κρίνονται καταχρηστικές και, συνεπώς, να ακυρώνονται, εάν οι τράπεζες δεν έχουν ενημερώσει διεξοδικά για το συναλλαγματικό κίνδυνο τους δανειολήπτες.
Σημειώνεται ότι οι τράπεζες, στις δίκες που έχουν γίνει ως τώρα στην Ελλάδα, προβάλλουν τον ισχυρισμό ότι οι ρήτρες έχουν διατυπωθεί κατά σαφή τρόπο, άρα είναι υπεύθυνοι οι δανειολήπτες, αν έκαναν εσφαλμένες εκτιμήσεις για τους κινδύνους των δανείων τους.
Το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο «συντρίβει» αυτή τη νομική γραμμή άμυνας, τονίζοντας ότι δεν αρκεί να είναι σαφώς διατυπωμένες οι ρήτρες, αλλά οι τράπεζες οφείλουν να παρουσιάζουν με κατανοητό τρόπο στους δανειολήπτες τα σενάρια μελλοντικών επιβαρύνσεών τους από ενδεχόμενες δυσμενείς διακυμάνσεις της συναλλαγματικής ισοτιμίας.
Σε αντίθετη περίπτωση (αυτό κρίνεται από το δικαστήριο που θα αξιολογήσει τα πραγματικά περιστατικά σε κάθε υπόθεση), το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο ξεκαθαρίζει ότι οι ρήτρες θα πρέπει να κρίνονται ως καταχρηστικές, άρα να ακυρώνονται και ο δανειολήπτης να εξυπηρετεί το δάνειό του χωρίς τις επιβαρύνσεις από τις αλλαγές της συναλλαγματικής ισοτιμίας.
«Η απαίτηση μια συμβατική ρήτρα να είναι διατυπωμένη κατά τρόπο σαφή και κατανοητό επιτάσσει, στις περιπτώσεις συμβάσεων δανείου, τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα να παρέχουν στους δανειολήπτες επαρκή πληροφόρηση ώστε αυτοί να είναι σε θέση να λαμβάνουν συνετές και εμπεριστατωμένες αποφάσεις.
Συναφώς, η απαίτηση αυτή συνεπάγεται ότι ρήτρα βάσει της οποίας η εξόφληση του δανείου πρέπει να γίνει στο ίδιο νόμισμα με εκείνο στο οποίο αυτό συνομολογήθηκε πρέπει να γίνεται κατανοητή από τον καταναλωτή τόσο από τυπικής και γραμματικής απόψεως όσο και ως προς το συγκεκριμένο αποτέλεσμά της, υπό την έννοια ότι ο μέσος καταναλωτής, ο οποίος έχει τη συνήθη πληροφόρηση και είναι ευλόγως επιμελής και ενημερωμένος, δύναται όχι μόνο να γνωρίζει το ενδεχόμενο ανατιμήσεως ή υποτιμήσεως του ξένου νομίσματος στο οποίο έχει συναφθεί το δάνειο, αλλά επίσης να αξιολογεί τις δυνητικά σημαντικές οικονομικές συνέπειες μιας τέτοιας ρήτρας στις οικονομικές του υποχρεώσεις. Στο εθνικό δικαστήριο εναπόκειται να προβεί στους αναγκαίους σχετικούς ελέγχους», τονίζει το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο.
Το κείμενο της απόφασης

Δευτέρα 18 Σεπτεμβρίου 2017

Επιστολή-βόμβα στο zougla.gr για το ναυάγιο της Σαλαμίνας


Stefanos Tzoumakas

Λιβαδάς Χαράλαμπος».Πλοίαρχος Α τάξεως ΕΝ :Πως μεθοδεύουν τη βύθιση σαπιοκάραβου με ΝΟΘΕΥΜΕΝΟ ΜΑΖΟΥΤ αφού έχουν προπωλήσει το πραγματικό φορτίο ΜΕ ΓΝΗΣΙΟ ΜΑΖΟΥΤ.

Για ρίξτε μια ματιά εδώ... Έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον..
Σε επιστολή του προς το zougla.gr, o Χαράλαμπος Λιβαδάς, Πλοίαρχος Α τάξεως Εμπορικού Ναυτικού με τεράστια εμπειρία στη ναυσιπλοΐα αλλά και στα ναυτικά ατυχήματα, διερωτάται για τους λόγους που οδήγησαν στη βύθιση του δεξαμενοπλοίου «Αγία Ζώνη 2», αναφέροντας ορισμένες λεπτομέρειες που θα προκαλέσουν ανατριχίλα στους αρμόδιους και τις Αρχές...


Διαβάστε προσεχτικά τα συμπεράσματα στα οποία καταλήγει ο έμπειρος ναυτικός:

«Αξιότιμοι κύριοι αισθάνομαι επιτακτικά την ανάγκη να εκφράσω κ εγώ την άποψή μου γύρω από το πλέον μυστήριο κατ΄ άλλους ναυάγιο, αλλά όχι για μένα! Άκουσα σε τηλεοπτική εκπομπή την απολογητική ομιλία του πλοιοκτήτη κ. Κουντούρη. Σημείωσα ορισμένα στοιχεία τα οποία μου χτύπησαν έντονα και ως εκ τούτου κατέληξα στο ότι λείπουν κάποιοι κρίκοι από το ιστορικό του πλοιοκτήτη, αν και θα ήταν πολύ πιο ενδιαφέρον αν άκουγα τον πρώτο μηχανικό του πλοίου να μας έλεγε κάτω από ποιες συνθήκες βούλιαξε το πλοίο.

Σκοπός αυτής της παρέμβασής μου είναι να βοηθήσω με την εμπειρία μου τις ανακριτικές αρχές στο δύσκολό τους έργο, έτσι ώστε να ρίξω άπλετο φως κάτω από ποιες συνθήκες θα μπορούσε να βουλιάξει το πλοίο στα καλά καθούμενα στο αγκυροβόλιο.

Εμένα προσωπικά δεν με απασχολεί το γεγονός αυτό ως ατύχημα. Με απασχολεί μόνον η περίπτωση αν θα μπορούσε να υπάρχει δολιοφθορά από κάποιους, οι οποίοι βέβαια θα πρέπει να είχαν σοβαρό κίνητρο και μεγάλο κέρδος, διότι αν δεν υπάρχουν αυτά τα δύο συστατικά, δεν υπάρχει και έγκλημα.

Άκουσα τον πλοιοκτήτη να λέει κλαίγοντας ότι το πλοίο δεν ήταν ασφαλισμένο και για αυτό  ...

Eldorado: Αλήθειες και ψέματα

Τι είδους «υγιή επιχειρηματικότητα» εκπροσωπεί η Eldorado Gold;
Τι είδους «επένδυση» είναι αυτή στην Χαλκιδική;

Σχετικά: Ιστολόγια και Ιστοχώροι για την Χαλκιδική και τα Ορυχεία χρυσού
Ποιος ο ρόλος του ΣΥΡΙΖΑ, της ΝΔ και όλου του αστικού πολιτικού συστήματος που – παρά τις εσωτερικές του αντιμαχίες και σκιαμαχίες – δεν σταματά να κόπτεται περί «ανάπτυξης» και «επενδυτών»;

Παραθέτουμε στους αναγνώστες μας μια ενδιαφέρουσα συζήτηση καθώς και μια αποκαλυπτική συνέντευξη στον Real fm (11/09/2017) στην εκπομπή του Νίκου Μπογιόπουλου με τον Μπάμπη Παπαπαναγιώτου, από την οποία θεωρούμε προκύπτουν αβίαστα συμπεράσματα όσον αφορά τις «αλήθειες και τα ψέματα» γύρω από την υπόθεση που απασχολεί την επικαιρότητα τα τελευταία 24ωρα.


Μια ενδιαφέρουσα συζήτηση καθώς και μια αποκαλυπτική συνέντευξη στον Real fm (11/09/2017) στην εκπομπή του Νίκου Μπογιόπουλου με τον Μπάμπη Παπαπαναγιώτου, από την οποία θεωρούμε προκύπτουν αβίαστα συμπεράσματα όσον αφορά τις «αλήθειες και τα ψέματα» γύρω από την ...

Με παράταση του πιστοποιητικού από το υπουργείο έκανε δρομολόγια το «ΑΓΙΑ ΖΩΝΗ ΙΙ»! - Και φυσικά «το μαχαίρι θα φτάσει στο κόκαλο»…


Mε παρατάσεις κυκλοφορούσε το δεξαμενόπλοιο «ΑΓΙΑ ΖΩΝΗ ΙΙ», που προκάλεσε τεράστια ρύπανση στον Σαρωνικό. Συγκεκριμένα, όπως αποδεικνύεται από έγγραφο – το οποίο αποκάλυψε o 902.gr -του Κλάδου Ελέγχου Πλοίων του Υπουργείου Ναυτιλίας το πιστοποιητικό αξιοπλοΐας του πλοίου είχε λήξει στις 27 Ιούλη και είχε λάβει παράταση για δύο μήνες.


Όπως καταγράφεται στο ρεπορτάζ «στις 26 Ιούλη δόθηκε παράταση μέχρι τις 6 Αυγούστου».

Παραθέτουμε το σύνολο του ρεπορτάζ του 902. gr κι εδώ μπορείτε να δείτε το σύνολο των εγγράφων: 
 «Σύμφωνα με το πρωτόκολλο αξιοπλοΐας που είχε εκδώσει στο δεξαμενόπλοιο ο Κλάδος Ελέγχου Πλοίων του υπουργείου Ναυτιλίας, στο πλοίο μετά από επιθεώρηση καταγράφησαν οι εξής παρατηρήσεις: «1. ΣΕΠ: Από 11/6/2016 να διενεργηθεί τακτική Επιθεώρηση στη θάλασσα σε όλους τους τομείς. Διαφορετικά το Πρωτόκολλο Γενικής Επιθεώρησης (ΓΕΠ) παύει να ισχύει. 2. Εξοπλισμού (πρώην ΕΝΕΣΠΥ): Κατά την πρώτη Επιθεώρηση μετά την 1/1/2017, να εφοδιαστεί με εγκεκριμένο σύστημα ειδοποίησης φυλακής γέφυρας (BNWAS). 3. Εξοπλισμού (πρώην ΕΝΕΣΠΥ): Μέχρι 11/04/2017 να γίνει αντικατάσταση του συρματόσχοινου καθαίρεσης της κοινής λέμβου», ενώ σε 4η παρατήρηση που συμπληρώθηκε αργότερα και είναι γραμμένη χειρόγραφα, αναφέρεται ότι «μέχρι 30/6/2017 να προσκομισθεί βεβαίωση ελέγχου των δύο αεροφιάλων εκκίνησης της κύριας μηχανής».

Το πρωτόκολλο έληξε στις 27 Ιούλη του 2017, χωρίς να αναφέρεται αν είχαν ...

Λέσχη Ελλήνων Γελοιογράφων: Ερωτηματικά για το σκεπτικό απόρριψης των σκίτσων [ Λογοκρισία από το Ευρωκοινοβούλιο σε 12 Έλληνες σκιτσογράφους

Η κοσμήτορας, Catherine Bearder, απέρριψε 12 από τα 28 σκίτσα Ελλήνων γελοιογράφων, χωρίς αυτά να προσβάλλουν με κάποιο τρόπο τις αξίες της ΕΕ
Ο ευρωβουλευτής Στέλιος Κούλογλου σε έκτακτη συνέντευξη Τύπου, στην οποία κάλεσε σήμερα στο ευρωκοινοβούλιο στο Στρασβούργο, κατήγγειλε πρωτοφανή απόπειρα λογοκρισίας σε βάρος έκθεσης γελοιογραφίας που προετοίμαζε για τα 60 χρόνια της Ένωσης.
Συγκεκριμένα, στην έκθεση, που θα λάμβανε χώρα στο ευρωκοινοβούλιο στις Βρυξέλλες με αφορμή την επέτειο της υπογραφής της Συνθήκης της Ρώμης και θα διαρκούσε μια εβδομάδα, θα παρουσιάζονταν σκίτσα Ελλήνων και Γάλλων γελοιογράφων με θέμα την Ευρώπη.
Όπως ορίζεται από τον κανονισμό του ευρωκοινοβουλίου, το περιεχόμενο κάθε έκθεσης πρέπει να αξιολογείται προκειμένου να ελεγχθεί ότι δεν περιλαμβάνει φιλοναζιστικό ή άλλο προσβλητικό περιεχόμενο. Όμως εν προκειμένω, η κοσμήτορας, Catherine Bearder, απέρριψε 12 από τα 28 σκίτσα Ελλήνων γελοιογράφων, χωρίς αυτά να προσβάλλουν με κάποιο τρόπο τις αξίες της ΕΕ.
Πρόκειται για τα σκίτσα των Γεωργοπάλη, Στάθη, Πάνου Μαραγκού, Γιάννη Ιωάννου, Γιάννη Αντωνόπουλου (john Antono), Γιάννη Δράκου (dranis), Ηλία Μακρή, Σπύρου Ορνεράκη, Έφης Ξένου, Βασίλη Παπαγεωργίου, Πέτρου Ζερβού και του σκιτσογράφου της «Αυγής» Βαγγέλη Χερουβείμ.
Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά ο ευρωβουλευτής Στέλιος Κούλογλου στην συνέντευξη Τύπου «πρόκειται για μια χωρίς προηγούμενο απόπειρα λογοκρισίας στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο. Πραγματικά λυπάμαι πολύ». Ο Στ. Κούλογλου τόνισε πως δεν θα αποδεχθεί αυτή την λογοκρισία και μαζί με τον ευρωβουλευτή Patrick Le Hyaric, με τον οποίο συνδιοργανώνουν την εκδήλωση, θα προσφύγει κατά αυτής της απόφασης της κοσμήτορος στον ίδιο τον Πρόεδρο του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου τον Αντόνιο Ταγιάνι.
Τα απορριφθέντα σκίτσα είναι τα εξής:

Το πρωτεύον ζήτημα, είναι ότι το ματς ήταν “σικέ”!

Ο κ. Μητσοτάκης επεσήμανε πως «μόνο μια νέα αξιόπιστη κυβέρνηση μπορεί να αναλάβει το έργο της ανασυγκρότησης της χώρας».
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι στο “σικέ” ματς μεταξύ του μικρού τιμονιέρη Αλέξη και του Κούλη του Μητσοτάκουλα, ο δεύτερος κέρδισε από τα αποδυτήρια με σκορ 0–1.
Δεν θα μπορούσε να γίνει διαφορετικά. Αυτό οφείλουμε να παραδεχθούμε όσοι δεν έχουμε κάλο στον εγκέφαλο ή δεν έχουμε πουλήσει τη νοημοσύνη μας για μια κρατικοδίαιτη καρέκλα.
Το πρωτεύον ζήτημα, δεν είναι ο κάλος που έχει ο καθένας μας στον καμ(μ)ένο του εγκέφαλο ούτε έχει σημασία η ευφήμερη βολή μας, αν κάποια τέτοια απολαμβάνουμε.
Το πρωτεύον ζήτημα, είναι ότι το ματς είναι “σικέ”.
Το πρωτεύον ζήτημα είναι ότι η Ελλάδα βρίσκεται υπό κατοχή.
Το πρωτεύον ζήτημα είναι ότι κανένα από αυτά τα πολιτικά σκύβαλα που περιφέρονται στους...

Τι είπε ο άνθρωπος! (ΒΙΝΤΕΟ) – Διαβάστε και ακούστε την ανατριχιαστική του δήλωση στη ΔΕΘ

του Νίκου Μπογιόπουλου

«Δεν τρέφω αυταπάτες για μια κοινωνία χωρίς ανισότητες, κάτι τέτοιο είναι αντίθετο στην ανθρώπινη φύση, όσοι το επιχείρησαν καταστρατήγησαν τελικά την ίδια τη δημοκρατία και τα ατομικά δικαιώματα».

Ποτέ ίσως άλλοτε στην ιστορία αυτού του τόπου σε μια φράση δεν έχουν ειπωθεί τόσα πολλά.

Για την ακρίβεια δεν είχε προσφερθεί στο φιλοθεάμον κοινό τέτοιο ξεβράκωμα από τον γυμνό βασιλιά του νεοφιλελευθερισμού.

Τι μας είπε ο «μετριοπαθής», ο «ήπιος», ο «κεντροδεξιός» κύριος Μητσοτάκης;

Ότι η κοινωνική ισότητα καταστρατηγεί τη δημοκρατία και ότι κινείται στον αντίποδα της ανθρώπινης φύσης!Ότι η «ανισότητα» (προσέξτε: η ανισότητα» και όχι η «διαφορετικότητα») αποτελεί στοιχείο του ανθρώπινου DNA και άρα είναι ο αρμός πάνω στον οποίο πρέπει να οικοδομούνται οι ανθρώπινες κοινωνίες!


Ο κ. Μητσοτάκης, ακολουθώντας τον «ευθύ» δρόμο του νεοσυντηρητισμού και όχι την σοσιαλδημοκρατική τεθλασμένη του κ.Τσίπρα (ιδού η… διαφορά τους) ήταν αποκαλυπτικός:

Δια των χειλέων του η κοινωνική ανισότητα έφτασε να συνιστά ξετσίπωτα πολιτικό πρόταγμα και να ξεστομίζεται επίσημα ως προεκλογικού τύπου διακηρυκτικός λόγος!

Τύφλα να έχει ο κοινωνικός δαρβινισμός!Τύφλα να έχει ο Μάλθους!

Ο κύριος Μητσοτάκης, ο οποίος αγορεύει περί το μέλλον, ο οποίος ομιλεί εν έτει 2017 για να μας πουλήσει τα οράματα του για το πώς θα είναι η Ελλάδα το 2030, μας το ξεκαθάρισε (εν τη πολιτική αφελεία του;): Θέλει μια χώρα, μια κοινωνία κι έναν λαό που θα ζούνε… 250 χρόνια πίσω.

Πίσω κι από εκείνο το «Ελευθερία – ΙΣΟΤΗΤΑ – αδελφοσύνη» της Γαλλικής Επανάστασης!

Τόσο «μαύρο» είναι το μέλλον που μας τάζουν. Φτιαγμένο με τα ίδια πάντα καπιταλιστικά υλικά, με τις ίδιες θεωρίες περί «άξιου και ικανού», με την ίδια κατασταλτική ιδεοληψία που αντανακλά και θέλει να αναπαραγάγει σε επίπεδο συνείδησης την επιβολή του «δίκιου του ισχυρού».

Και που όταν ανοίγουν οι υπόνομοι του συστήματος, εμφανίζονται κάποιοι και τα χρησιμοποιούν όλα αυτάγια να οδηγήσουν την ανθρωπότητα στους νόμους της Νυρεμβέργης.

Γρηγορείτε!


=====================
 "O σιωπών δοκεί συναινείν"

Κυριακή 17 Σεπτεμβρίου 2017

Μπογιόπουλος και καθηγητής γεωλογίας ξεφτιλίζουν δημόσια ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ και τον Μ. Παπαπαναγιώτου ο οποίος έχει μεταβληθεί σε γραφείο τύπου της Eldorado (Ηχητικό)



Αρχικά ας μην ξεχνάμε ότι η σχέση της Eldorado Gold με πολιτικούς παράγοντες, δημοσιογραφικά συγκροτήματα και δημοσιογράφους έχει παρελθόν 

Από κει και πέρα ας σχολιάσουμε τα όσα ακούστηκαν σήμερα στον ρ/σ Realfm και στην εκπομπή που παρουσιάζουν Μπογιόπουλος – Παπαπαναγιώτου.

Σίγουρα είναι άχαρο, αλλά πιθανόν, να είναι αρκετά προσοδοφόρο το να μην κρατάς ούτε τα προσχήματα της δημοσιογραφικής ιδιότητας που επικαλείσαι και να μετατρέπεσαι σε ένα φερέφωνο μια πολυεθνικής εταιρείας.  

Ο λόγος για τον Μπάμπη Παπαπαναγιώτου. Αν και η απελπισμένη προσπάθεια του να μεταβληθεί σε ντουντούκα της πολυεθνικής Eldorado Gold, τον έφτασε στο σημείο να γελοιοποιηθεί, να εξευτελιστεί στην ουσία, δημόσια, από τον συμπαρουσιαστή του Νίκο Μπογιόπουλο και από τον Κυριάκο Παναγιωτόπουλο, ομότιμο καθηγητή εδαφολογίας, που έκανε παρέμβαση στην ραδιοφωνική τους εκπομπή, αυτός συνέχισε ακάθεκτος να παρουσιάζεται σαν εκπρόσωπος τύπου της Eldorado.

Δεν θα επαναλάβουμε τα όσα έχουμε γράψει για τις καταστροφικές –σε περιβάλλον και ανθρώπους- εξορυκτικές δραστηριότητες της Ελληνικός Χρυσός (συμφερόντων του ομίλου Μπόμπολα) και της καναδικής Eldorado Gold.

Θα αδικούσαμε επίσης αν κάναμε μερική παρουσίαση στο ηχητικό που παραθέτουμε. Αν, λοιπόν, και είναι αρκετά μεγάλο (διαρκεί 35 λεπτά) θα σας συνιστούσαμε να το παρακολουθήσετε ολόκληρο

Σαν σήμερα τo 1982 έφευγε απ' την ζωή ο στρατευμένος αγωνιστής Μάνος Λοϊζος- Βίντεο - αφιέρωμα στον κομμουνιστή καλλιτέχνη

«Τα γρανάζια του ιμπεριαλισμού, με την εξουθενωτική εκμετάλλευση εκατομμυρίων ανθρώπων, βρίσκονται σε τρομακτική υπερλειτουργία στις δυτικές χώρες. Τα αποτελέσματα είναι σε όλους γνωστά: ο πόλεμος του Βιετνάμ, το φυλετικό, το Κυπριακό, η αναβίωση του φασισμού σε πολλές χώρες, ο κίνδυνος της δικτατορίας στον τόπο μας. Το τεράστιο τέρας που άλλοτε λέγεται φασισμός, άλλοτε μιλιταρισμός και άλλοτε δημοκρατία δυτικού τύπου - που δεν είναι τίποτ' άλλο παρά προσωπεία του ιμπεριαλισμού - στέκεται από πάνω μας απειλητικό. Και η αντίδρασή μας είναι να τα ξεσκεπάσουμε και να φωνάξουμε μ' όλη μας τη δύναμη ενάντιά τους - μια και η ζωή μας είναι άμεσα συνδεδεμένη μαζί τους. Είμαστε πια συνειδητοί, "γνωρίζουμε"».

Μάνος Λοϊζος

Μόλις στα 45 του, έφυγε απ’ την ζωή, σαν σήμερα τo 1982 ο στρατευμένος αγωνιστής και υπέροχος καλλιτέχνης Μάνος Λοϊζος.

Μέλος του ΚΚΕ, αγωνίστηκε για τα δικαιώματα της εργατικής τάξης. Τα τραγούδια του λιτά και έντεχνα, συνδέθηκαν άμεσα με τις λαϊκές μάζες. Πολιτικά στρατευμένος καλλιτέχνης στα χρόνια της Χούντας και της μεταπολίτευσης, ακολούθησε την ποιότητα στο ελληνικό τραγούδι που χάραξαν ο Μίκης Θεοδωράκης και ο Μάνος Χατζιδάκις.

Από την ιστοσελίδα μας αντιγράφουμε:

Ήταν μια λέξη μοναχά….

Έφυγε νωρίς πριν τριαντατρία χρόνια..Πρόλαβε όμως να μας αφήσει για κληρονομιά ένα τεράστιο μουσικό πλούτο που θα ταξιδεύει στο χρόνο απαλύνοντας τον πόνο απ τις ψυχές και γλυκαίνοντας την αβάσταχτη καταπιεσμένη ζωή μας.

Για τον Μάνο Λοΐζο μιλάμε που χάραξε και «μεταβόλισε» το γονίδιο της αισθητικής μας με αριστουργήματα που μας καθόρισαν στο να επιλέξουμε την πλευρά που θα πορευτούμε. ...

Ελένη Βουδουράκη - Μια πανέμορφη, λυρική παρουσία!



Συναυλία από το Ωδείο «Ριζοπούλου» με την μεσόφωνο Ελένη Βουδουράκη και την συνοδεία της κιθάρας του Σταύρου Αγιαννιώτη. Θα ακουστούν τραγούδια από τους κυριότερους ποιητικούς κύκλους που έχει μελοποιήσει ο συνθέτης. 

Σχετικά: https://www.youtube.com/results…



Η Ελένη Βουδουράκη γεννήθηκε στην Αθήνα. Το 1999 πήρε δίπλωμα μονωδίας με Άριστα Παμψηφεί και Πρώτο Βραβείο (τάξη Γιώργου Ζερβάνου) από το Σύγχρονο Ωδείο Αθήνας.

Από το 2004 είναι μέλος του National Opera Studio της Αγγλίας, στο οποίο, ως υπότροφος των Φίλων του Covent Garden, μελέτησε βασικούς ρόλους του λυρικού ρεπερτορίου.

Υπό τη διεύθυνση του Χέλμουτ Ρίλινγκ τραγούδησε άριες από τη Λειτουργία σε σι ελάσσονα, καντάτες και τα Κατά Ματθαίον Πάθη του Γ.Σ. Μπαχ στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών στα πλαίσια των σεμιναρίων που έγιναν σε συνεργασία με την Internationale Bachakademie Stuttgart, από όπου και απέσπασε δύο φορές υποτροφία.

Ερμήνευσε το ρόλο της Κορνέλια από τον Ιούλιο Καίσαρα (Χαίντελ) στο Workshop του Ρόμπερτ Κάρσον στην Εθνική Λυρική Σκηνή σε συνεργασία με το Βρετανικό Ινστιτούτο.

Εχει συμμετάσχει σε masterclasses της Γκένα Ντιμιτρόβα στην Αθήνα, με τον Ρόμπερτ Λόυντ στο Covent Garden και με την Κίρι τε Κάναουα στην Τοσκάνη ως μέλος της Accademia Georg Solti (με υποτροφία από το Nando Peretti Foundation).

Έχει συνεργαστεί ως σολίστ με την Όπερα Δωματίου Αθηνών, τo Μέγαρο Μουσικής Αθηνών (O νάνος, Τσεμλίνσκι, Ντον Κάρλο, Βέρντι, Η γυναίκα χωρίς σκιά, Ρ. Στράους), την Εθνική Λυρική Σκηνή (Νόρμα, Μπελίνι, Η μνηστή του Τσάρου, Ρίμσκι-Κόρσακοφ, Μαραθών-Σαλαμίς, Καρρέρ), την ΚΟΑ (Χαμάθεν, X. Πήττας), στο Λονδίνο (Ρέκβιεμ, Μότσαρτ και Στάμπατ Μάτερ, Περγκολέζι), με το Φεστιβάλ Όπερας Αρχαίας Κορίνθου στο έργο του Μοντεβέρντι H επιστροφή του Οδυσσέα στην πατρίδα, καθώς και σε συναυλίες Ελλήνων και Κυπρίων συνθετών.

Συμμετείχε στη Μυθωδία του Βαγγέλη Παπαθανασίου ως αντικαταστάτης της Τζέσι Νόρμαν. Από το 1998 συνεργάζεται μόνιμα με τη χορωδία της Εθνικής Λυρικής Σκηνής.

Το Νοέμβριο του 2005 έκανε το ντεμπούτο της στη Σταχτοπούτα του Ροσίνι, στον ομώνυμo ρόλο στο Glyndebourne Οpera Tour στο Λονδίνο υπό τη διεύθυνση του Έντουαρντ Γκάρντνερ.

--------------

Το μυστικό είναι να καταφέρεις να αποστασιοποιηθείς από τα σημεία εκείνα που θα αποδυναμώσουν την τεχνική λογω της συναισθηματικής φόρτισης ώστε να χαθεί η ισορροπία.
γράφει η Τσεκούρα Άννα

Η Ελένη Βουδουράκη δεν είναι μόνο μια πολύ καλή κλασσική τραγουδίστρια. Εκείνο που την χαρακτηρίζει είναι η καθαρότητα του βλέμματός της, η προθυμία της να βοηθήσει όποιον ζητήσει την παρουσία της για την προώθηση της ιδέας του πολιτισμού, μα κυρίως η ευγένεια ψυχής που διαθέτει και ξεχειλίζει από το εγκάρδιο χαμόγελό της!

Η Μεσόφωνος Ελένη Βουδουράκη, γεννήθηκε στην Αθήνα. Έλαβε Δίπλωμα Μονωδίας (τάξη κου Γιώργου Ζερβάνου) από το Σύγχρονο Ωδείο Αθήνας. Σπούδασε πιάνο στο Ωδείο Domenico Scarlatti στον Πειραιά (τάξη κας Όλγας Μαντζιβή) από όπου και πήρε Πτυχίο Αρμονίας (τάξη κου Ανδρέα Καρμπόνε). Από το 2004 είναι μελος του National Opera Studio (Λονδίνο), στο οποίο ως υπότροφος των Friends of Covent Garden, μελέτησε βασικούς ρόλους του λυρικού ρεπερτορίου. Από το 2005 είναι μέλος της Accademia di Bel Canto Georg Solti (Τοσκάνη) στην οποία φοίτησε με υποτροφία από το Nando Peretti Foundation. Παρακολούθησε σεμινάρια τελειοποίησης των Ghena Dimitrova, Robert Lloyd, Dennis O’Neil, Kiri Te Kanawa, Helmuth Rilling.

Α.Τ. - Πόσο εύκολο ή δύσκολο είναι να υπηρετείς το κλασσικό τραγούδι; Για σένα, για την εξάσκηση που απαιτείται, για το κοινό που θα σε παρακολουθήσει, για την πορεία για την προσωπική σου ζωή;

ΕΛΕΝΗ ΒΟΥΔΟΥΡΑΚΗ - Πραγματικά δεν είναι εύκολο το κλασσικό τραγούδι. Όπως στο πατινάζ στον πάγο, κανείς δε θα σου συγχωρέσει το λάθος. Πολλές φορές κινείσαι στα ανθρώπινα όρια... Απαιτεί έναν τρόπο ζωής μετρημένο και από αυτή την άποψη, ναι, επηρεάζει και την προσωπική ζωή.

A.T. - Ποιά ζωοποιό διαφορά μπορείς να βρεις - αν υπάρχει, στους ανθρώπους που βρίσκονται στο χώρο σου και στον πιο μοντέρνο χώρο τραγουδιού; Υπάρχει χώρος για το κλασσικό τραγούδι στην Ελλάδα από την εμπειρία σου;

ΕΛΕΝΗ ΒΟΥΔΟΥΡΑΚΗ - Υπάρχουν σημαντικές διαφορές. Κατ’ αρχάς, ο λυρικός τραγουδιστής πέρα από τις μακροχρόνιες εξειδικευμένες σπουδές που πρέπει να κάνει, τις περισσότερες φορές πρέπει να απαρνηθεί και την πατρίδα του γιατί δε διαθέτει Ακαδημία Μουσικής, ώστε να τελειοποιήσει την τεχνική του και την ευρύτερη γνώση στο αντικείμενο αυτό και να μπορεί να συναγωνιστεί ισάξια με συναδέλφους λυρικούς τραγουδιστές διεθνώς. Πέρα λοιπόν από το κομμάτι εκπαίδευση και τελειοποίηση, είναι μέρος μιας ενορχηστρωμένης προσπάθειας που αφορά πολλές δεκάδες άλλα άτομα, από τραγουδιστές μέχρι τον σκηνοθέτη, τους τεχνικούς, φροντιστές, την ορχήστρα κλπ. που σημαίνει ότι πρέπει να μάθει να υπηρετεί συνειδητά και σωστά το ρόλο του. Να μάθει μέσα από μια πολύ σκληρή και μοναχική διαδικασία, με προσωπική δουλειά, μελέτη και αφοσίωση να συνεργάζεται με ομαδικό πνεύμα μιας και είναι ο μόνος τρόπος για να φέρει εις πέρας μια παραγωγή όπερας.

Ο τραγουδιστής του "μοντέρνου" χώρου όπως τον αποκάλεσες, δεν απαιτείται να γνωρίζει καν μουσική (αυτό ελπίζω να εκλείψει, αν και έχω συναντήσει αρκετούς νέους και "πολλά υποσχόμενους" -κατά τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης- τραγουδιστές που δε μπορούν να διαβάσουν παρτιτούρα). Έχει άλλη προβολή από τα Μέσα, άλλες ευκολίες...

Επίσης, συνεργάζεται με πολύ λιγότερα άτομα τα οποία μπορεί πολλές φορές να επιλεγεί, γενικά, είναι μια πολύ πιο "προσωπική" υπόθεση...
Στην Ελλάδα αγαπούν την όπερα. Είναι η αγάπη για το θέατρο κατά βάθος. Θεωρείται ακόμα είδος πολυτελείας, για τους λίγους, κάτι που δεν ισχύει. Η όπερα γεννήθηκε στην Ιταλία ως απόλυτο λαϊκό είδος. Η αλήθεια είναι ότι έρχεται από τη Δύση, έχουν περάσει όμως κοντά εκατό και παραπάνω χρόνια που ξεκίνησαν οι Έλληνες να συνθέτουν ανελλιπώς. Από τότε, θα έπρεπε να το έχουμε αγαπήσει λίγο περισσότερο αυτό το είδος και γενικά τη Μουσική.... το θέμα της Παιδείας εμφανίζεται παντού τελικά. Αν το μάθημα την Μουσικής είχε τη θέση που αρμόζει στην Εκπαίδευση, θα είχαμε λιγότερα προβλήματα να λύσουμε, γενικά!

A.T. - Ιδιοσυγκρασιακά, η Ελένη που βρίσκεται; στην εύθραυστη γλυκιά ρομαντική πλευρά που έχει το είδος που υπηρετεί μουσικά, ή εν τέλει ο χαρακτήρας μπορεί να είναι και κάτι εντελώς διαφορετικό από το είδος που επιλέγουμε επαγγελματικά;

ΕΛΕΝΗ ΒΟΥΔΟΥΡΑΚΗ - Δε νομίζω ότι το είδος έχει μόνο εύθραυστη και γλυκιά πλευρά, όπως κι εγώ άλλωστε (γέλια). Απλά ο χαρακτήρας μπορεί να διαφέρει από αυτό που ο κόσμος πιστεύει για ένα επάγγελμα σαν αρχέτυπο, αλλά σίγουρα υπάρχει μια σύνδεση ανάμεσα σε χαρακτήρα και επάγγελμα, ή τουλάχιστον, θα έπρεπε!

Α.Τ. - Τι σε σπαράζει Ελένη όταν ερμηνεύεις; Ποια είναι εκείνα που πραγματικά σε συγκλονίζουν όταν κληθείς να τα ντυθείς στην σκηνή. Το ρωτώ επειδή η δουλειά σου απαιτεί και υποκριτικές ικανότητες και δεξιότητες όχι μόνο φωνητικές. Υπάρχουν ρόλοι, πρόσωπα που θα απορροφήσουν περισσότερη ενέργεια και πάθος από κάποια άλλα;

ΕΛΕΝΗ ΒΟΥΔΟΥΡΑΚΗ - Σίγουρα υπάρχουν ρόλοι που απαιτούν βαθύτερη προσέγγιση αλλά αυτό που με συγκλονίζει κάποιες φορές είναι η μουσική που έχουν γράψει κάποιοι μεγάλοι συνθέτες, και που στην ουσία είναι μια βαθειά ψυχολογική προσέγγιση στο χαρακτήρα, από μόνη της. Το μυστικό είναι να καταφέρεις - κι αυτό μόνο η εμπειρία στο δίνει - να αποστασιοποιηθείς από τα σημεία εκείνα που θα αποδυναμώσουν την τεχνική λογω της συναισθηματικής φόρτισης ώστε να χαθεί η ισορροπία. Πρέπει πάση θυσία να διατηρηθεί η ισορροπία. Για αυτό και οι πολύωρες πρόβες, για να μπορεί κάνεις να ερμηνεύει και να νιώθει χωρίς να επηρεάζεται σωματικά.

Α.Τ. - Τι κάνεις αυτή την εποχή, και τι πρόκειται να δούμε από σένα μελλοντικά;

ΕΛΕΝΗ ΒΟΥΔΟΥΡΑΚΗ - Πρόβες στην Εθνική Λυρική Σκηνή για την "Πονηρή Αλεπουδίτσα" του Λεος Γιανατσεκ, πρόβες για τη "Λουτσια ντι Λαμμερμουρ" του Γκαετανο Ντονιτσέτι στο Μέγαρο με την Συμφωνική Ορχήστρα της Ελληνικής Ραδιοφωνίας και Τηλεόρασης , πρόβες για τη συναυλία "Τανγκο Ελ Γκρεκο" με την Ορχήστρα της Ένωσης Επτανήσιων στην Κεφαλονιά και πρόβες για τη νέα μου συνεργασία με τον κιθαριστή Σπύρο Καβαλλιερατο για το Romancero Gitano του Θεοδωράκη και το Ματωμενο Γαμο του Χατζιδάκι - και τα δυο εργα του Λόρκα, μουσική με εικόνες από την Αναγέννηση και ταξίδια στη Μεσόγειο και άλλα πολλά.... γενικά υπάρχει μια έντονη δραστηριότητα την οποία χαίρομαι ιδιαιτέρως!

Α.Τ. - Στην καθημερινότητά σου πόσο επιτρέπεις να σε γνωρίσουν οι άλλοι; Κρατάς κομμάτια για σένα, είτε επαγγελματικά είτε προσωπικά; Προστατεύεσαι, εσωκλείεσαι, η ανοίγεσαι στον κόσμο και μέσα από την μουσική σου εκφράζεις και ανείπωτα; Ο Ελύτης έχει γράψει «ένα κλειδί γυρίζει και από τις δυο μεριές, ή που κλειδώνεσαι ο ίδιος, ή που σε όλους ανοίγεσαι...»

ΕΛΕΝΗ ΒΟΥΔΟΥΡΑΚΗ - Εννοείται ότι υπάρχει ένα φίλτρο, σε ποιους ανοίγομαι και σε ποιους όχι. Χρειάζεται ένα μέτρο σε αυτά και σίγουρα, χρόνος! Γενικά πάντως δεν είμαι δύσκολος άνθρωπος, μου αρέσει να γνωρίζω ανθρώπους να συζητάμε και να μαθαίνω από όλους. Οι φίλοι όμως είναι ελάχιστοι. Κάπως έτσι νομίζω συμβαίνει και με τους περισσότερους, σωστά;

A.T. - Ό έρωτας στην ζωή σου υπάρχει; Βοηθά η αποσπά την προσοχή σου; είναι λόγος δημιουργίας ή λόγος αποπροσανατολισμού; Μεγάλα ταλέντα στην ιστορίας της τέχνης αλλά και των γραμμάτων, όταν ερωτεύονταν πολλές φορές αφήνονταν έρμαια στην λαίλαπα των συναισθημάτων τους, άλλοι πάλι μεγαλουργούσαν...

ΕΛΕΝΗ ΒΟΥΔΟΥΡΑΚΗ - Χωρίς έρωτα δε ζεις! [Άννα, εσύ ρωτάς; Εσύ μπορείς να απαντήσεις καλύτερα από όλους... (γέλια)] Ο έρωτας βοηθά να αισθάνεσαι ζωντανός και ατρόμητος. Δεν αισθάνεσαι τις δυσκολίες, σου δίνει φτερά για να τις ξεπεράσεις χωρίς να μιζεριαζεις και επιπλέον σε εφοδιάζει με άπειρες ποσότητες αισιοδοξίας και δημιουργικότητας. Το κεφάλι γεμίζει νέες ιδέες και πολύ ενέργεια για να τις πραγματοποιήσεις. Κινητήρια δύναμη ο Έρως!
A.T. - Tι σε ταξιδεύει; τι έχει την δύναμη να σε αλλάξει ή να σε σταματήσει; αν υπάρχει κάτι...

ΕΛΕΝΗ ΒΟΥΔΟΥΡΑΚΗ - Η μουσική με ταξιδεύει, μια ωραία εικόνα με ταξιδεύει, μια λέξη, μια σκέψη, μια μυρωδιά… από το τίποτα μπορεί να αλλάξεις...

Α.Τ. – Ελένη μου, είναι υπέροχο να σε ακούει κανείς! Είναι υπέροχο να σε βλέπει και είναι υπέροχο να συνεργάζεται μαζί σου. Γνωρίζω πως είσαι μια πολύ δοτική και υποστηρικτική παρουσία. Σε ευχαριστώ πολύ και σου εύχομαι κάθε επιθυμία σου να γίνει πραγματικότητα κι εμείς, να σε απολαμβάνουμε πάντα καθώς ερμηνεύεις έξοχα, το κλασσικό ρεπερτόριό σου!
Η Ελένη Βουδουράκη, συνεργάστηκε ως σολίστ με Εθνική Λυρική σκηνή, Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, Κρατική Ορχήστρα Αθηνών, Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης, Ορχήστρα Δωματίου Εθνικής Λυρικής Σκηνής, NΕΡΙΤ, Όπερα Κιέλου-Γερμανία, Όπερες των ζητιάνων, Συμφωνική Ορχήστρα της ΕΡΤ, Ραδιοφωνίας Δανίας, OperaLab, Φεστιβάλ Όπερας Αρχαίας Κορίνθου, Όπερα Δωματίου Αθηνών. Έχει ερμηνεύσει ορατόρια, συμφωνικά έργα και ρόλους σε πολλές όπερες όπως Κρητικοπούλα, Ιούλιος Καίσαρας, Νυχτερίδα, Αριάδνη στη Νάξο, Αΐντα, Ρουζάλκα, Μαντάμα Μπαττερφλάυ, Ριγκολέττος, Κάρμεν, Νόρμα, Μαραθών-Σαλαμίς, Άννα Μπολένα, Γυναίκα δίχως σκιά κ.α. Πρωτοεμφανίστηκε σε περιοδεία της Όπερας Glundebourne της Αγγλίας (GNO)ως Angelina(Cenerentola-Rossini). Πρωταγωνίστησε στην Wien KammerOper ως Costanza(L’isola disabitata-Haydn) και συνεργάστηκε με το Teatro alla Scala(Maria Stuarda-Donizetti,συμπαραγωγή ΜΜΑ).



https://www.youtube.com/results… Ελένη Βουδουράκη

=====================
 "O σιωπών δοκεί συναινείν"

Σάββατο 16 Σεπτεμβρίου 2017

Δημόσια επιστολή απολυμένου από την εταιρεία «Παπαστράτος» στον πρωθυπουργό

Ο απολυμένος σημειώνει ότι ο πρωθυπουργός εκθείασε δημοσίως τις εργασιακές σχέσεις της εταιρείας την περίοδο που αναμένεται η έκδοση της δικαστικής απόφασης σχετικά με την αγωγή στην οποία έχει προβεί για «καταχρηστική απόλυση λόγω υγείας». Θεωρεί ότι η στάση αυτή υπονομεύει τον αγώνα του.


Λάβαμε και δημοσιεύουμε επιστολή «θιγόμενου απολυμένου εργαζόμενου από την εταιρεία Παπαστράτος-Philip Morris». Ο επιστολογράφος απευθύνεται στον πρωθυπουργό, Αλέξη Τσίπρα, με αφορμή την επίσκεψη του στο εργοστάσιο της βιομηχανίας «Παπαστράτος ΑΒΕΣ» στον Ασπρόπυργο Αττικής, στις 29 Αυγούστου. Κατά τη διάρκεια της ομιλίας του (ολόκληρη η ομιλία εδώ) ο πρωθυπουργός εκθείασε τις εργασιακές σχέσεις και το εργασιακό περιβάλλον της εταιρείας.
Να σημειωθεί ότι η εταιρεία έχει βραβευθεί από τον οργανισμό Top Employer Institute  με τον τίτλο του «Κορυφαίου Εργοδότη» στην Ελλάδα και η μητρική Philip Morris International αναγνωρίστηκε ως «Κορυφαίος Εργοδότης» στην Ευρώπη και στον κόσμο για το 2017… Επίσης, η Philip Morris είναι εταιρεία που έχει ως κύριο σήμα το Marlboro και αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες καπνοβιομηχανίες παγκοσμίως.
Μαζί με την επιστολή παραθέτουμε και αποσπάσματα από την παρέμβαση του βουλευτή του ΚΚΕ,  Κώστα Στεργίου, κατά τη διάρκεια της συζήτησης του νομοσχεδίου που είχε φέρει η κυβέρνηση για συνταξιοδοτικά, ασφαλιστικά και εργασιακά θέματα, την περασμένη εβδομάδα. Στα σχετικά αποσπάσματα υπάρχει αναφορά στο ζήτημα του απολυμένου εργαζόμενου με σκλήρυνση κατά πλάκας, αλλά και συνολικά στις εργασιακές σχέσεις στην εταιρεία. 
Σημείωση:Τα στοιχεία του επιστολογράφου είναι στη διάθεση του «Ημεροδρόμου». Επίσης, μας έχει αποστείλει σειρά αποδεικτικών εγγράφων που βασίζει τις καταγγελίες του.
Η επιστολή έχει ως εξής: