Η απαξία με την οποία μιλάει για το αστικό πολιτικό προσωπικό της χώρας μας είναι χαρακτηριστική, παρομοιάζοντας το σαν κάποιον υποτελή που θέτει αίτημα στον ηγεμόνα του, ενώ για την «επιμήκυνση» για την οποία τόσος ντόρος γίνεται λέει: «Αυτή την στιγμή η επιμήκυνση, αν και παρουσιάζεται από την κυβέρνηση ως ο στόχος που θα μας εξαγοράσει χρόνο, έτσι ώστε να πετύχει το πρόγραμμα, σε καμιά περίπτωση δεν πρόκειται να πετύχει το πρόγραμμα, απλώς θα μας εξασφαλίσει περισσότερο σκοινί για να κρεμαστούμε»:
Την ίδια ώρα σημαντική αύξηση παρατηρείται και στις αγορές προϊόντων και υπηρεσιών μέσω διαδικτύου. Είναι λοιπόν λογικό σε μια «παρθένα» διαδικτυακά αγορά να καραδοκούν και πολλών ειδών απατεώνες, με στόχο να εκμεταλλευτούν τους άπειρους έλληνες χρήστες. Oι πολυμήχανοι διαδικτυακοί απατεώνες σκαρφίζονται διάφορους τρόπους και κόλπα για να «βγάλουν» μεροκάματο, αφού δυστυχώς αν δεν δώσετε μεγάλη προσοχή ή αν δεν είστε αρκετά έμπειροι την πατάτε.
Σύμφωνα με τη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, οι μορφές διαδικτυακής απάτης που συναντώνται συχνότερα είναι 3
1.Χρεώσεις της πιστωτικής κάρτας πολιτών μέσω του διαδικτύου για αγορές, οι οποίες δεν πραγματοποιήθηκαν από τους ίδιους.
Στις περιπτώσεις αυτές, κάποιος κακόβουλος χρήστης του διαδικτύου δημιουργεί μια πλασματική ιστοσελίδα και με αυτόν τον τρόπο καταφέρνει να συγκεντρώνει στοιχεία κι αριθμούς πιστωτικών καρτών χρηστών του διαδικτύου, οι οποίοι έχοντας εξαπατηθεί, νομίζουν ότι πρόκειται για κάποιο διαδικτυακό κατάστημα και κάνουν τις αγορές τους.
Επιπλέον, αρκετές είναι οι περιπτώσεις όπου επιτήδειοι καταφέρνουν να αποκτούν φυσική πρόσβαση στα στοιχεία πιστωτικών καρτών πολιτών τα οποία εν συνεχεία χρησιμοποιούν σε διαδικτυακές αγορές, καθώς για τις αγορές αυτές δεν είναι απαραίτητη η φυσική κατοχή της πιστωτικής κάρτας, παρά μόνο τα στοιχεία αυτής....