Τετάρτη 24 Ιανουαρίου 2018

To κάλεσμα της Ζωής για το Freedomtv

www.freedomtv.gr
Όταν όλα είναι χειροποίητα και όταν δεν τρέχουν εκατομμύρια πίσω από τα εγχειρήματα, αλλά μόνο προσωπική δουλειά, συλλογική προσπάθεια και ανιδιοτελής κόπος, μπορεί να καθυστερείς λίγο, αλλά στο τέλος πάντα τα καταφέρνεις! Όπως σήμερα.
Το freedomtv μόλις άνοιξε και σε περιμένει να το γεμίσεις
Το freedomtv είναι η σφεντόνα μας, που θα νικήσει.
Γιατί οπλίζεται με την αλήθεια.
Τη δική σου αλήθεια
#freedomtv #freedomtvgr #myfreedom



Το freedomtv δημιουργήθηκε από την ανάγκη μας να ακουστούν οι ειδήσεις που δεν ακούγονται πουθενά.
Οι δικές σου ειδήσεις, από την πόλη, το νησί, το χωριό, την περιοχή, τη σχολή, το σχολείο ή τη γειτονιά σου.
Να προβληθεί η άποψή σου, πάνω στα θέματα που μας πασάρουν καθημερινά.
Να ακουστεί η φωνή σου για το πώς αντιλαμβάνεσαι τον κόσμο γύρω σου.
Να μάθουμε όλοι τι συμβαίνει πραγματικά στη χώρα μας. Και έξω από αυτήν.
Να μάθουν όλοι τις ειδήσεις μας
Να προβληθούν τα video μας
Να διαβαστούν τα κείμενά μας
Να επικοινωνηθούν οι δουλειές μας
Να προβληματιστούμε, να ενημερωθούμε, να αποκαλύψουμε ή να γελάσουμε με τις εκπομπές μας.
Να ακούσουμε την πρότασή σου για νέες κατηγορίες και νέους τρόπους ενημέρωσης και επικοινωνίας.
Να σπάσουμε τη σιωπή, την προπαγάνδα, το φόβο.
Να επικοινωνήσουμε.

Στείλε τώρα το video με την είδησή σου.
Στείλε το άρθρο σου, την πρόταση ή τη δουλειά σου στο:

myfreedom@freedomtv.gr

Στο freedomTV φτιάχνουμε όλοι μαζί ένα νέο τρόπο επικοινωνίας και ενημέρωσης.
Το δικό σου μέσο επικοινωνίας και ενημέρωσης.

Ελεύθερο από Τρίτη 23 Γενάρη

=====================
 "O σιωπών δοκεί συναινείν"

Τρίτη 23 Ιανουαρίου 2018

Για Να "θυμούνται" οι παλιοί και να "μαθαίνουν" οι νεότεροι! : Η Θεία Λένα

Η Θεία Λένα , η θεία που συντρόφεψε τα ελληνόπουλα απο το 1947 έως και το 1981 , δέκα χρόνια δηλαδή μετά τον θανατό της (!!!) , ήταν κατά κόσμον η Αντιγόνη Μεταξά (1905-1971).


Η Αντιγόνη Μεταξά, η πιο σημαντική παιδαγωγός στην Ελλάδα, γεννήθηκε το 1905 στην Αθήνα.
Οι γονείς της ήταν εκπαιδευτικοί και ο πατέρας της, ο Γεώργιος Μεταξάς, είχε ιδρύσει ένα από τα καλύτερα σχολεία στην Ελλάδα, την Ελληνογαλλική Σχολή Μεταξά, στο κέντρο της Αθήνας.

Η Αντιγόνη στάλθηκε στο Παρίσι να σπουδάσει παιδαγωγικά για να αναλάβει τη διεύθυνση της σχολής, όμως μετά το τέλος των σπουδών της, επιστρέφοντας στην Αθήνα, ανακοίνωσε στους γονείς της ότι δεν θα αναλάμβανε το σχολείο αλλά ότι θα σπούδαζε υποκριτική για να γίνει ηθοποιός.

Οι γονείς της δεν συμφώνησαν, αλλά όταν είδαν πόσο ταλέντο είχε και όταν ο συγγραφέας Γρηγόριος Ξενόπουλος είπε πως η Αντιγόνη ήταν το νέο αστέρι του ελληνικού θεάτρου, μια ηθοποιός που θα γινόταν καλύτερη και από τη μεγάλη μας ηθοποιό Μαρίκα Κοτοπούλη, οι γονείς της συμφώνησαν να σπουδάσει υποκριτική.

Η Αντιγόνη βραβεύτηκε με το Χρυσό Μετάλλιο Ερμηνείας και εργάστηκε σαν ηθοποιός, με τον Θίασο Τέχνης του Σπύρου Μελά και αργότερα με τον θίασο του Αιμίλιου Βεάκη. Σε μια περιοδεία στο Χαρτούμ, όμως, αρρώστησε τόσο άσχημα που αναγκάστηκε να επιστρέψει στην Αθήνα.

Η Αντιγόνη επιστρέφοντας στην Αθήνα παντρεύεται με τον Κώστα Κροντηρά, νομικό αλλά και ηθοποιό (είχαν γνωριστεί στη Δραματική Σχολή του Ελληνικού Ωδείου) και σε λίγα χρόνια γεννιέται η κόρη τους, η Λήδα. Η Αντιγόνη αρχίζει να γράφει θεατρικά έργα για παιδιά και ιδρύει τον πρώτο θεα- τρικό οργανισμό στην Ελλάδα από το 1933 έως το 1942, το «Θέατρο του Παιδιού».

Οι παραστάσεις γινόντουσαν πολύ συχνά στο σημερινό Παλλάς και οι πρωταγωνιστές ήταν για πρώτη φορά στην ιστορία του τόπου μας παιδιά!

Η ίδια της η κόρη, η Λήδα, έπαιξε πολλούς ρόλους, την Κοκκινοσκουφίτσα, τη Σταχτοπούτα, τη Χιονάτη, αλλά και ο σπουδαίος ποιητής μας Τίτος Πατρίκιος συμμετείχε όταν ήταν παιδί σαν ηθοποιός στο Θέατρο του Παιδιού, στα Ταξίδια του Γκιούλιβερ.

Το 1942 οι Γερμανοί κατακτητές κλείνουν το «Θέατρο του Παιδιού», γιατί η Αντιγόνη είχε αρνηθεί να συμπεριλάβει μια παράσταση του ...

Τα τρία φεστιβάλ τραγουδιού του Ε.Ι.Ρ. 1959, 1960, 1961

Είναι όλα τραγούδια τον φεστιβάλ. (όπως ακούστηκαν εκεί) Του Χατζιδάκι είναι τα τα 6 πρώτα. Οι εκτελέσεις έχουν διαφορά σε σχέση με αυτές που κυκλοφόρησαν. Στην δισκογραφία


(Τα τραγούδια δεν είναι στην σειρά που αναγράφονται στην λίστα )

Α' Φεστιβάλ Τραγουδιού Ε.Ι.Ρ. 1959

Το σπήλαιο του Πλάτωνα - Η σημαντικότερη ιστορία στον κόσμο για να δει κάποιος τα πράγματα όπως είναι (βίντεο)


Ο μύθος του σπηλαίου παρουσιάζει τη σχέση των ανθρώπων προς τις βαθμίδες του πραγματικού κόσμου, σε συνάρτηση με τον βαθμό γνώσης που αυτοί κατέχουν.

Η κλιμάκωση τοποθετεί τη γνώση των δεσμωτών στο επίπεδο της εικασίας και της πίστεως, ενώ αυτοί που ανεβαίνουν στον επάνω κόσμο ανέρχονται στην γνωστική κατηγορία της διάνοιας, έχοντας τη δύναμη ν’ αντικρίσουν μόνο τα απεικάσματα των αντικειμένων.

Όσοι είναι οπλισμένοι με τη δύναμη της διαλεκτικής ατενίζουν τα ίδια πράγματα, συλλαμβάνοντας την υπόστασή τους. Αυτοί που μπορούν να δουν τον ίδιο ήλιο, είναι εκείνοι που μπορούν ν’ ατενίσουν την πηγή του Αγαθού, βρίσκονται, δηλαδή, στη γνωστική σφαίρα της νοήσεως.

Παρατηρείται πως η συνάντηση των ατομικών συνειδήσεων με τον κόσμος και η διαπίστωση της διαφοράς των δύο μεγεθών, είναι ανάλογη με τη διαπίστωση της διαφοράς των μερών της ίδιας συνείδησης, έτσι ώστε οι δεσμώτες του σπηλαίου να συμβολίζουν το κρυφό και ανεξερεύνητο κομμάτι του ανθρώπου, το οποίο θα πραγματοποιήσει τη σύζευξη το με το γνωστό μέρος μέσο της διαλεκτικής.

Όταν οι ξένοι διδάσκονται Πλάτωνα διαδραστικά, εμείς ακόμα παπαγαλίζουμε...
Επιβάλλεται αλλαγή νοοτροπίας... Φτάνει ο δασκαλοκεντρισμός. Ας δουλέψουν και λίγο τα μυαλά!
Εξαιρετικό βίντεο για την αλληγορία του σπηλαίου του Πλάτωνα. Η αρχική αγγλική αφήγηση μεταγλωττίστηκε στα ελληνικά, για χρήση σχολική. Πολύ χρήσιμο και για "εξωσχολικούς"...

Από την «Πολιτεία του Πλάτωνα» Εκδόσεις Κάκτος

Ο μύθος είναι μια πολλαπλή αλληγορία. Μέσω αυτού ο Πλάτωνας αναπτύσσει τον δικό του κόσμο ιδεών. Αφενός, παραθέτοντας τα στοιχεία (βαθμίδες) που μπορούν να καταρτίσουν ένα δημοκρατικό κράτος, αφετέρου μέμφεται τη ζωή μέσα σε συγκεκριμένες συνθήκες όπου ο άνθρωπος οχυρώνεται σε ένα προσωπικό σύμπαν (το προσωπικό σύμπαν είναι η σπηλιά) με τους νόμους, τη θρησκεία και τους κανόνες αδιαφορώντας για την ευρύτητα του πνεύματος που υπάρχει έξω από αυτές τις ...

Αστυνομικοί σε κυβέρνηση: Δεν θα ξεσπιτώσουμε εμείς τους Ελληνες

Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Αστυνομικών Υπαλλήλων με μία αιχμηρή ανακοίνωση, αντιτίθεται στις διαταγές για την απασχόληση αστυνομικών στη φύλαξη συμβολαιογραφικών γραφείων μέσω ανακοίνωσης, υπό τον τίτλο: «Δεν θα ξεσπιτώσουμε εμείς τους Έλληνες».
Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΠΟΑΣΥ:

«Με αφορμή τις τελευταίες διαταγές για την απασχόληση αστυνομικών στη φύλαξη συμβολαιογραφικών γραφείων, επανερχόμαστε στο μείζον ζήτημα της επικίνδυνης χρησιμοποίησης αστυνομικών δυνάμεων για την εφαρμογή μιας αντιλαϊκής πολιτικής που δεν πλήττει, εν προκειμένω, μόνο όσους ιδιοκτήτες ακινήτων αδυνατούν να εκπληρώσουν τις δανειακές τους υποχρεώσεις και κινδυνεύουν να χάσουν το σπίτι τους, αλλά έχει άμεσες αρνητικές παρενέργειες στην όλη λειτουργία και αποτελεσματικότητα της Ελληνικής Αστυνομίας.
Αντί η Κυβέρνηση, όπως ευαγγελιζόταν και το ίδιο το κυβερνών κόμμα πριν από τις εκλογές, να μεριμνήσει για την προστασία της λαϊκής κατοικίας, επιστρατεύει, κατά παράβαση και πάλι των προεκλογικών της υποσχέσεων, την Ελληνική Αστυνομία, για να εφαρμόσει μια αλλοπρόσαλλη πολιτική που – πέραν όλων των άλλων – φέρνει σε ευθεία αντίθεση και σύγκρουση τους αστυνομικούς με ολόκληρη την κοινωνία. Την ώρα δηλαδή που υποτίθεται ότι η Κυβέρνηση ενδιαφέρεται για τη διεύρυνση των καλών σχέσεων της αστυνομίας με τους πολίτες, η ίδια επιτρέπει τη δημιουργία εστιών έντασης με ό,τι αυτό συνεπάγεται για...

Πλειστηριασμοί: "Αλλα μελετούν τα βόδια και άλλα σκέπτεται ο ζευγάς"


Δεν νομίζουμε να έχει ιστορικό προηγούμενο η ελληνική αστυνομία, να καταστρώνει ένα ολόκληρο επιτελικό σχέδιο και να το θέτει σε εφαρμογή, για να "προστατέψει" -υποτίθεται- ένα κλάδο εργαζομένων.

Φυσικά μην πάει το μυαλό σας ότι η ελληνική κυβέρνηση ενδιαφέρετε καθόλου που στις μέρες μας η εργοδοτική τρομοκρατία έχει πάρει πρωτόγνωρες διαστάσεις και οι εργάτες βιώνουν αδιανόητες καταστάσεις εργοδοτικής αυθαιρεσίας.

Αλλο είναι που "καίει" την κυβέρνηση. Το να συμμορφωθεί δηλαδή στις εντολές που παίρνει από τους "εταίρους της".

"Αυστηρές συστάσεις προς τις αρχές και τις τράπεζες να εφαρμόσουν όλα τα εργαλεία, εξαντλώντας μάλιστα όλα τα περιθώρια διεξαγωγής πλειστηριασμών με στόχο την μείωση του βουνού των μη εξυπηρετούμενων δανείων κάνει η Κομισιόν στην Έκθεση Συμμόρφωσης.

Το 2018 οι ελληνικές τράπεζες σχεδιάζουν σύμφωνα με τα πλάνα τους να προχωρήσουν σε 10.000 πλειστηριασμούς ακινήτων και οι δανειστές καλούν τις τράπεζες να ανεβάσουν το αριθμό στους 40.000 πλειστηριασμούς σε ετήσια βάση τα επόμενα τρία χρόνια"διαβάζουμε στην είδηση. ...

Μακεδονικό ζήτημα: Από τη Δημοκρατία του Βαρδάρη στην ΠΓΔΜ

Πότε ξεκινά το Μακεδονικό- Είναι Μακεδόνες οι Σλάβοι; - Ποια ήταν η στάση του ΕΑΜ- Τι οδήγησε στην κρίση του 1991- Πως η Ελλάδα κέρδισε διπλωματικά και πως φτάσαμε σήμερα στη σύνθετη ονομασία
Του Αντρέα Πολυκάρπου
Το Μακεδονικό Ζήτημα εμφανίζεται το 19ο αιώνα και αφορά κυρίως στο διαμοιρασμό των εδαφών της άλλοτε αρχαίας ελληνικής αυτοκρατορίας με την εμπλοκή της Ελλάδας, της Βουλγαρίας, της Σερβίας και της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας.
Φτάνουμε στον 21ο αιώνα και ακόμα το Μακεδονικό ταλανίζει την Ελλάδα και τις γειτονικές χώρες. Σήμερα, ολόκληρη η Θεσσαλονίκη βρίσκεται στο πόδι αναφορικά με την επανέναρξη των συνομιλιών για την ονομασία της σλάβικης δημοκρατίας των Σκοπίων που διεκδικεί τον όρο Μακεδονία σε μια σύνθετη ονομασία.
Σήμερα αναμένεται το μεγάλο συλλαλητήριο μπροστά από το Λευκό Πύργο  με τη συμμετοχή πλήθους κόσμου, με συλλογές και έντονες αντιπαραθέσεις.
Από πότε όμως ξεκινά το ζήτημα; Η Offsite σας παρουσιάζει τα βασικότερα σημεία στην ιστορία του Μακεδονικού ζητήματος από το 19ο αιώνα ως σήμερα. ...

Το Μακεδονικό Ζήτημα από το 1941 ως το 1945

Σχετικό: Τι γράφει ο Στράβωνας για την αρχαία Μακεδονία;
Το «Μακεδονικό Ζήτημα» από τα τέλη του Α' Παγκοσμίου Πολέμου ως το 1939

Η τριπλή κατοχή της Μακεδονίας κατά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο – Η δράση των ανταρτών – Η δημιουργία της «Μακεδονίας» από τον Τίτο – Η στάση του Κ.Κ.Ε.
Όπως είδαμε στο άρθρο μας για το μακεδονικό ζήτημα την προηγούμενη εβδομάδα, ήδη από το
1934 το Κ.Κ. Γιουγκοσλαβίας σχεδίαζε την ίδρυση στο μέλλον «Μακεδονικού» Κομμουνιστικού Κόμματος στο σερβικό τμήμα της Μακεδονίας. Το ίδιο έτος, εισάγεται και η θεωρία περί «(Σλαβο)μακεδονικού έθνους».
Να σημειώσουμε εδώ, ότι και ο όρος Σλαβομακεδόνες όπως γράφει ο Σαράντος Καργάκος στο βιβλίο του «Από το Μακεδονικό Ζήτημα στην Εμπλοκή των Σκοπίων», είναι ιστορικά αστήρικτος.Τον όρο «Σλαβομακεδόνες», εισήγαγε ο πανσερβιστής ιστορικός και γεωγράφος Γιοβάν Σβίγιτς, καθηγητής πανεπιστημίου στο Βελιγράδι, στο έργο του «La Peninsule Balkanique” («Η Βαλκανική Χερσόνησος»), Παρίσι 1918.
Επίσης, σε όσα γράψαμε για την προπολεμική ονομασία της FYROM, να προσθέσουμε ότι πριν ονομαστεί Vardarska Banovina, ονομάζονταν Νότια Σερβία…Ο Β’ Παγκόσμιος Πόλεμος – Η κατοχή της Μακεδονίας από Γερμανούς, Ιταλούς και Βούλγαρους Με την έναρξη του Β’ Παγκόσμιου Πολέμου, το μακεδονικό ζήτημα ήρθε πάλι στην επιφάνεια. Οι Βούλγαροι, σύμμαχοι Γερμανών και Ιταλών, επιδίωξαν να λυθεί το ζήτημα, με βάση τα συμφέροντά τους. ...

Βουλγαρικά στρατεύματα

Μετά την κατάληψη της Γιουγκοσλαβίας και της Ελλάδας από τα γερμανικά στρατεύματα την άνοιξη του 1941, η επιβολή της νέας τάξης πραγμάτων, καθορίστηκε μετά από διαπραγματεύσεις των Ribbentrop και Ciano στη Βιέννη.

Με τη συμφωνία της 24ης Απριλίου 1941, οι αλβανόφωνες περιοχές Tetovo, Gostirar, Kicevo, Debar και Struga, η λίμνη της Αχρίδας και ορισμένα χωριά των Πρεσπών, πέρασαν στην κατοχή της Ιταλίας. ...

Όταν η Μελίνα και ο Ελύτης έστελναν επιστολή στην ΕΟΚ για την Μακεδονία




Ήταν αρχές δεκαετίας του 90 όταν η χώρα έμπαινε στη δίνη του λεγόμενου "Μακεδονικού". 

Μια από τις τότε κινήσεις προσωπικοτήτων που είχαν γίνει ήταν η περίφημη επιστολή των 6 "διεθνών" Ελλήνων προς την τότε ΕΟΚ με την οποία επιχειρούσαν να ξεκαθαρίσουν το νεφελώδες τοπίο γύρω από τη διεκδίκηση του όρου "Μακεδονία" από τα Σκόπια...

Με την ματιά του σήμερα όλα δείχνουν πολύ διαφορετικά.
Και οι αλήθειες και οι υπερβολές του τότε...

Αυτοί ήταν οι έξι διεθνείς Έλληνες που είχαν υπογράψει την επιστολή:

ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΕΛΥΤΗΣ (ποιητής Βραβείο Νόμπελ 1979)
ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΕΩΡΓΑΚΗΣ (ακαδημαϊκός, πρόεδρος ιδρύματος “Αλέξανδρος Ωνάσης”)
ΕΛΕΝΗ ΓΛΥΚΑΤΖΗ-ΑΡΒΕΛΕΡ (καθηγήτρια στη Σορβόνη, πρόεδρος του Πανεπιστημίου της Ευρώπης)
ΑΡΙΣΤΟΒΟΥΛΟΣ ΜΑΝΕΣΗΣ (καθηγητής, πρώην κοσμήτωρ της Νομικής Σχολής Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, πρόεδρος του Επιστημονικού Συμβουλίου της Βουλής των Ελλήνων, Επίτιμος διδάκτωρ του Πανεπιστημίου της Αμιένης)
ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ (ηθοποιός, βουλευτής Επικρατείας, πρώην Υπουργός Πολιτισμού)
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΑΤΣΟΣ (καθηγητής Συνταγματικού Δικαίου στο Πάντειο, Πανεπιστημίου του Χααγκεν Γερμανίας)

Ανοιχτή Επιστολή στην Ε.Ο.Κ.

Μάρτιος 28, 1992

Οι υπογραφόμενοι θεωρούμε υποχρέωση μας τόσο απέναντι στην ιδιαίτερη πατρίδα μας την Ελλάδα, όσο και απέναντι στη μεγαλύτερη πατρίδα μας την Ευρώπη, να απευθυνθούμε σε εσάς και να θέσουμε υπόψη σας τα ακόλουθα:

Το πρόβλημα με το Μακεδονικό ζήτημα δεν είναι το όνομα. Είναι ο νονός


Μέχρι και ο γραμματέας του ΚΚΕ, που είναι συνυπεύθυνο για την μακεδονική πληγή στα βόρεια σύνορα, παραδέχτηκε ότι η ονοματοδοσία είναι δευτερεύων ζήτημα μπροστά σε άλλες, πιο ουσιώδεις απειλές, από το κράτος των Σκοπίων. Σ αυτές, που αναφέρονται πιο κάτω, προστίθεται και η παντελής άγνοια του πρωθυπουργού και των υπεύθυνων συμβούλων του για τα πραγματικά γεγονότα. Αλλά, και ο τρόπος που βλέπουν τον πρωθυπουργό ΗΠΑ και Γερμανία, που θέλουν διακαώς λύση!

Ας αρχίσουμε με μια οφθαλμοφανή παραδοχή:
Ότι ο πρωθυπουργός φοβάται το λαό. Κυρίως το λαό που δε συμφωνεί μαζί του! Αν δεν τον φοβόταν δεν θα χαρακτήριζε το συλλαλητήριο της Θεσσαλονίκης «εθνικιστικό παραλήρημα». Θα το έπαιρνε και θα πήγαινε στον Νίμιτς και θα διαπραγματευόταν μαζί του, χρησιμοποιώντας το ως μέσο πίεσης. Μέσο πίεσης ενός λαού 11 εκατομμυρίων. Όπως ακριβώς σκαρφίστηκε να κάνει και με το δημοψήφισμα του 2015!
Και θα έβαζε τα όρια των γειτόνων εκεί που είναι πραγματικά: Θέλετε όνομα; Το πραγματικό σας όνομα: Σλαβομακεδονία. Θέλετε ιθαγένεια; Την αληθινή: Σλαβομακεδονική. Θέλετε γλώσσα; Την πραγματική: Σλαβομακεδονική.
Και έτσι δεν θα υπήρχε κανένα πρόβλημα αλυτρωτισμού, καπηλείας ιστορίας και τα λοιπά. Κανένα! Και θα είχε υπηρετηθεί και η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ. Αλλά, έτσι δεν θα υπηρετιόταν ο Σκοπιανός εθνικισμός! Πώς θα γεννιόταν ένα ένδοξο έθνος με μια ένδοξη γλώσσα;;!!
Αν ο κ Τσίπρας τα ήξερε όλα αυτά και δεν φοβόταν το λαό δεν θα φοβόταν να κάνει και τώρα δημοψήφισμα. Και μάλιστα, σύμφωνο με το Σύνταγμα! Κι αυτό μας οδηγεί σε μια δεύτερη αυταπόδεικτη παραδοχή:

Πολιτική ανάλυση για το μακεδονικό ζήτημα

«Αυτοί εδώ οι χωριάτες δε θέλουν νάναι μήτε "Μπουλγκάρ", μήτε "Σρρπ", μήτε "Γκρρτς". Μοναχά "Μακεντόν ορτοντόξ"» -  Στρατής Μυριβήλης, «Η ζωή εν τάφω»

Το τελευταίο διάστημα με αφορμή την πρόθεση των κυβερνήσεων Ελλάδας και ΠΓΔΜ για εξέρευση λύσης στο θέμα του ονόματος της δεύτερης, η εθνικιστική ρητορική έχει κατακλύσει ξανά το δημόσιο λόγο προσφέροντας εύφορο έδαφος στον υφέρποντα φασισμό της ελληνικής κοινωνίας. Η ιστορία αυτή, όμως, πάει πάνω από έναν αιώνα πίσω, διαπλέκοντας τα συγκρουόμενα συμφέροντα του ελληνικού εθνικισμού και των εθνικισμών άλλων βαλκανικών χωρών. Η εθνική αφήγηση έχει αλλάξει κατά καιρούς πότε θεωρώντας αυτούς τους πληθυσμούς ως «βουλγαρικούς» πότε ως «βουλγαρόφωνους Έλληνες πιστούς στο Πατριαρχείο» πότε ως «Μακεδόνες» προκειμένου να ενσωματωθούν στο ελληνικό κράτος και πότε ως «Σλαβομακεδόνες». Η τωρινή θέση εθνικιστικών κύκλων ότι η Μακεδονία είναι μία και ελληνική δεν μας εκπλήσσει καθόλου ότι προέρχεται από τη χουντική περίοδο και ξεθάφτηκε το 1992 από τον τότε σύμβουλο του Μητσοτάκη για τα «εθνικά ζητήματα» αλλά και αντιπρόεδρο επί χούντας της (διορισμένης από τον Παπαδόπουλο) «Συμβουλευτικής», Νικόλαο Μέρτζο. Η θέση αυτή συμβαδίζει αρκετά με την πολιτική του ελληνικού κράτους ως σήμερα, παρόλο που έχει υιοθετηθεί μια ηπιότερη στάση από τις εκάστοτε κυβερνήσεις τα τελευταία χρόνια. Κάθε φορά, όμως, αυτό που παραμένει ίδιο είναι μια εθνική αφήγηση πλήρως ευθυγραμμισμένη με τα εκάστοτε «εθνικά συμφέροντα», που δεν είναι άλλα από τα συμφέροντα της άρχουσας τάξης.

«Μακεδονικό ζήτημα»: μια παλιά υπόθεση

Δευτέρα 22 Ιανουαρίου 2018

Mario Frangoulis & Lara Fabian - All Alone Am I (Don't ask the sky nor the cloud and the moon your dark gaze)

"All Alone Am I" is the title of a song from 1962 popularized by the American singer Brenda Lee. The music was originally composed by the Greek composer Manos Hadjidakis and recorded by Tzeni Karezi for the soundtrack of the film To nisi ton genneon (The Island of the Brave).


All alone am I ever since your goodbye... All alone with just a beat of my heart...
People all around but I don't hear a sound just the lonely beating of my heart...

Λόγο στο λόγο και ξεχαστήκαμε μας πήρε ο πόνος και νυχτωθήκαμε
σβήσε το δάκρυ με το μαντίλι σου να πιω τον ήλιο μέσα απ' τα χείλη σου

Μην τον ρωτάς τον ουρανό το σύννεφο και το φεγγάρι
το βλέμμα σου το σκοτεινό κάτι απ' τη νύχτα έχει πάρει

All alone am I ever since your goodbye... All alone with just a beat of my heart...
People all around but I don't hear a sound just the lonely beating of my heart...

Μία δήλωση που προκαλεί πολλά ερωτηματικά έκανε ο Παύλος Χαϊκάλης

Ο ηθοποιός σε συνέντευξή του στο Down Town δήλωσε ότι είναι συμφιλιωμένος με την ιδέα του θανάτου και τον επιζητεί κιόλας.
Διαβάστε το απόσπασμα:
Είστε συμφιλιωμένος με την ιδέα του θανάτου;

Πάρα πολύ και τον επιζητώ κιόλας να σου πω την αλήθεια.
Είναι κάπως μακάβριο αυτό που λέτε;
Δεν είμαι καταθλιπτικός, πιστεύω όμως ότι ο θάνατος είναι το ωραιότερο πράγμα στη ζωή του ανθρώπου, απλώς δεν το ξέρει. Ο κόσμος τρέμει τον θάνατο λες και είναι κάτι. Τι φοβάται ο άνθρωπος; Αυτά που θα συναντήσει. Γιατί ίσως έρθει η δικαιοσύνη, η κρίσης της συνείδησής του. Αλλά όλη η φιλοσοφία της ζωής είναι λάθος.
Χαιρόμαστε όταν έρχεται ένα παιδί στη ζωή και κλαίμε όταν φεύγει κάποιος. Κλαίμε όταν φεύγει κάποιος, αντί να πανηγυρίζουμε γιατί λυτρώθηκε μια ψυχή ζώντας σε έναν πλανήτη. Σε έναν πλανήτη ο οποίος τι έχει; Είναι γεμάτος τοξίνες, βάσανα, υποχρεώσεις, σεξουαλικές ανάγκες.
Γενικά παλεύουμε για πράγματα. Υπάρχει, επίσης το στοιχείο της κτητικότητας, αλλά στην ουσία τίποτα δεν είναι δικό μας. Κανένας δεν είναι δικός μας. Ούτε το σπίτι μας, ούτε η...

Αυξήθηκε το δημόσιο χρέος παρά την άγρια φορολογία και μείωση κοινωνικών παροχών

Παράλληλα, υπήρξε πρωτογενές πλεόνασμα 2,572 δισ. ευρώ (από 2,224 δισ. ευρώ), το οποίο, ωστόσο, είναι βάσει του κανονισμού ESA 2010 και δεν ταυτίζεται με το πρωτογενές πλεόνασμα του προγράμματος
Στα 313,524 δισ. ευρώ διαμορφώθηκε το δημόσιο χρέος το γ’ τρίμηνο πέρυσι από 311,340 δισ. ευρώ το γ’ τρίμηνο 2016, σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ για τους τριμηνιαίους μη χρηματοοικονομικούς λογαριασμούς της Γενικής Κυβέρνησης.



Από τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ προκύπτουν, επίσης, τα εξής:

Οι φόροι στο εισόδημα και την περιουσία ανήλθαν το γ’ τρίμηνο 2017 σε 5,043 δισ. ευρώ (21,8% των εσόδων της Γενικής Κυβέρνησης) από 4,932 δισ. ευρώ (21,1% των εσόδων) το γ’ τρίμηνο 2016. Οι κοινωνικές εισφορές ανήλθαν σε 6,6 δισ. ευρώ (28,5% των εσόδων) από 6,578 δισ. ευρώ (28,2% των εσόδων) το γ’ τρίμηνο 2016. Ενώ, οι φόροι στην παραγωγή και τις εισαγωγές ανήλθαν σε 8,344 δισ. ευρώ (36,1% των εσόδων) από 8,027 δισ. ευρώ (34,4%) των εσόδων. Τα συνολικά έσοδα της Γενικής Κυβέρνησης διαμορφώθηκαν σε 23,134 δισ. ευρώ από 23,321 δισ. ευρώ το γ’ τρίμηνο 2016.

Στο σκέλος των δαπανών της Γενικής Κυβέρνησης, προκύπτει επίσης ότι οι κοινωνικές παροχές διαμορφώθηκαν σε 9,407 δισ. ευρώ (45,7% των δαπανών) από 9,566 δισ. ευρώ (45,3% των δαπανών). Οι πρωτογενείς δαπάνες μειώθηκαν σε 19,224 δισ. ευρώ από 19,764 δισ. ευρώ. Ενώ, οι συνολικές δαπάνες της Γενικής Κυβέρνησης διαμορφώθηκαν σε 20,562 δισ. ευρώ από 21,097 δισ. ευρώ το γ’ τρίμηνο 2016.

=====================
 "O σιωπών δοκεί συναινείν"

Ίντερνετ: μια νέα εποχή για τις ανθρώπινες σχέσεις; - The Risks and Positives of Internet Relationships


Οι σχέσεις, παλαιότερα, άρχιζαν με ένα βλέμμα, ένα κρυφό ραβασάκι ή ένα τριαντάφυλλο. Πόσο έχουν αλλάξει τα πράγματα στις μέρες μας;

Η πρόοδος της τεχνολογίας έχει αλλάξει ακόμα και τον τρόπο που προσεγγίζουμε ο ένας τον άλλον;

Εκτός από τα δημοφιλή sites κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook και το Twitter, υπάρχουν ιστοσελίδες αποκλειστικά για «singles», οι οποίοι ψάχνουν για σύντροφο. Μερικές από αυτές είναι οι: match.com, mysinglefriend.com, καθώς και η ελληνική agapameonline.com, στις οποίες οι ενδιαφερόμενοι δημοσιεύουν τα στοιχεία τους, τις φωτογραφίες τους, καθώς και τα χαρακτηριστικά του συντρόφου που αναζητούν.

Όμως, η τεχνολογία δεν έχει σταματήσει εδώ, καθώς έχουν δημιουργηθεί και applications τα οποία μπορεί κανείς να κατεβάσει στο κινητό του. Ένα παράδειγμα είναι το γνωστό Tinder, στο οποίο επιλέγεις ερωτικό σύντροφο με μοναδικό κριτήριο μια φωτογραφία. Όμως, γιατί να αποφεύγουμε την προσωπική επαφή; Τι υποδηλώνει το γεγονός ότι έχουμε την ανάγκη να κρυφτούμε πίσω από μια οθόνη;

Όλα αυτά είναι αποτέλεσμα της μοναξιάς που υπάρχει στις μέρες μας. Οι άνθρωποι νιώθουν τόσο μόνοι που αρχίζουν συζητήσεις με ανθρώπους που δεν έχουν δει ποτέ στη ζωή τους. Επιπλέον, είναι σύνηθες τέτοιες ιστοσελίδες να έχουν απήχηση σε άτομα με χαμηλή αυτοεκτίμηση, που ψάχνουν την αποδοχή έστω και σε κάποιον άγνωστο.
Οι περισσότεροι από αυτούς δημιουργούν προφίλ με κίνητρο να δείξουν στους διαδικτυακούς τους φίλους πόσο όμορφοι, επιτυχημένοι και δραστήριοι είναι, καθώς και τον τρόπο διασκέδασής τους, με σκοπό να γίνουν αρεστοί. ...