Παρασκευή 22 Ιανουαρίου 2021

2 ώρες με τη Δάφνη Χρονοπούλου στο ClipArt Radio - The Kastellakia Records

Κούντου λούνα βίνι τραγουδούν οι Βλάχοι, Γκιουλμπαχάρ και Cundu Luna Vini τραγουδούν οι Βλάχοι, Αβραάμ Εφέντη μου διότι Kisses are sweeter that wine.

https://www.mixcloud.com/DaphneKastell/


Το Καθαρό και το βρώμικο,

η γλώσσα οι λέξεις κι η λογοκρισία, 

Κιόρογλου, Διγενής Ακρίτας, Καλιαρντά και Ποδανά,    

Πάολα Ρεβενιώτη και Ηλίας Πετρόπουλος, 

Ανδρέας Εμπειρίκος, 

το γλεντζέδικο κίνημα, Ζάχος Παπαζαχαρίου,

τζαμιά με άστρο του Δαυίδ,

Γκιουλμπαχάρ και Cundu Luna Vini.


Υπόγειο και όχι περιθώριο,

drugs, Ναρκοαπαγόρευσης ιδεοληψίες


https://www.mixcloud.com/DaphneKastell/2-ωρες-με-τη-δάφνη_-το-καθαρό-το-βρώμικο-και-η-γλώσσα/



Read more: http://kastellakia.blogspot.com/2021/01/2.html#ixzz6kHx5fHfh

Υπόγειο και όχι περιθώριο,
drugs, Ναρκοαπαγόρευσης ιδεοληψίες

https://www.facebook.com/DaphneChronopoulou/

=====================
 "O σιωπών δοκεί συναινείν"

Θραύση Κρυστάλλων: Παραλήπτης ο πρώτος του έρωτας, αλλά και η πρώτη του ερωτική απογοήτευση.

Μια ερωτική επιστολή αναδρομικής ισχύος  φτάνει επιτέλους στoν προορισμό της με καθυστέρηση είκοσι πέντε ετών. Αποστολέας ένα αγόρι που με υπόβαθρο τη σχέση με τον πατέρα και μια θυελλώδη πολιτική δίωξη στην Ελλάδα των τελών της δεκαετίας του ΄80, ενηλικιώνεται βίαια και ανδρώνεται απότομα. 
Παραλήπτης ο πρώτος του έρωτας, αλλά και η πρώτη του ερωτική απογοήτευση.


Ο Γιώργος Γκόζης συνομιλεί με τον Σπύρο Γιανναρά για το μυθιστόρημα «Θραύση Κρυστάλλων». Νοέμβριος 2020. 
=====================================================
Μια ερωτική επιστολή αναδρομικής ισχύος φτάνει επιτέλους στoν προορισμό της με καθυστέρηση είκοσι πέντε ετών.
Αποστολέας ένα αγόρι που με υπόβαθρο τη σχέση με τον πατέρα και μια θυελλώδη πολιτική δίωξη στην Ελλάδα των τελών της δεκαετίας του ΄80, ενηλικιώνεται βίαια και ανδρώνεται απότομα.
Παραλήπτης ο πρώτος του έρωτας, αλλά και η πρώτη του ερωτική απογοήτευση.
Γιώργος Γκόζης, "Θραύση κρυστάλλων"

Ο Γιώργος Γκόζης συνομιλεί με τον Σπύρο Γιανναρά για το μυθιστόρημα «Θραύση Κρυστάλλων». Νοέμβριος 2020.
Γιώργος Γκόζης, Θραύση Κρυστάλλων, εκδ. Ποταμός

Μια ερωτική επιστολή αναδρομικής ισχύος από τα χρόνια της ωριμότητας στα χρόνια της αθωότητας φτάνει επιτέλους στoν προορισμό της με καθυστέρηση είκοσι πέντε ετών.
Αποστολέας ένα αγόρι που με υπόβαθρο τη σχέση με τον πατέρα και μια θυελλώδη πολιτική δίωξη στην Ελλάδα των τελών της δεκαετίας του ΄80, ενηλικιώνεται βίαια και ανδρώνεται απότομα. Παραλήπτης ο πρώτος του έρωτας, αλλά και η πρώτη του ερωτική απογοήτευση.
----------------------------------------------------

22 Ιανουαρίου 1977 πέθανε ο Μενέλαος Λουντέμης, ο συγγραφέας που μετρούσε τα άστρα από την εξορία

Ο Μενέλαος Λουντέμης (πραγματικό ονοματεπώνυμο Δημήτριος Βαλασιάδης) (Αγία Κυριακή Αιγιαλού 14 Ιανουαρίου 1912 – Αθήνα 22 Ιανουαρίου 1977) ήταν Έλληνας συγγραφέας και ποιητής.

https://tinyurl.com/y5d7qc4y

Ένας βαθύτατα κοινωνικός συγγραφέας που παρέμεινε ρομαντικός και γεμάτος πίστη στους ανθρώπους παρά τις πολιτικές περιπέτειες της δικής του ζωής, ο Λουντέμης διαψεύστηκε από την πραγματικότητα και οργίστηκε από την κοινωνική αδικία, αν και δεν έχασε ποτέ την πληθωρικότητα της γραφής του.

Γεμάτο αυτοβιογραφικές αναφορές και όνειρα, το πλούσιο συγγραφικό του έργο των 48 βιβλίων καλύπτει όλα σχεδόν τα είδη του γραπτού λόγου (πεζογραφία, ποίηση, δοκίμιο, θέατρο, παιδική λογοτεχνία, μετάφραση κ.ά.), κάνοντάς τον έναν από τους πλέον παραγωγικούς αλλά και διαβασμένους έλληνες λογοτέχνες.

Η αμεσότητα της πένας του, ο λυρισμός, ο ρεαλισμός και η δύναμη της περιγραφής του θα λειτουργήσουν ως καταφύγιο για τα νιάτα των δεκαετιών του 1950, του 1960 και του 1970, την ίδια ώρα που τα βιβλία του μεταφράζονται σε πάμπολλες γλώσσες και αποσπούν βραβεία στις χώρες του πρώην Ανατολικού Μπλοκ.

Ο επονομαζόμενος και Μαξίμ Γκόργκι της Ελλάδας (αλλά και Έλληναw Κνουτ Χάμσουν), που μας χάρισε αθάνατα μυθιστορήματα όπως τα «Συννεφιάζει», «Οι κερασιές θα ανθίσουν φέτος» και το μπεστ-σέλερ του «Ένα παιδί μετράει τ’ άστρα», ήταν ένας φτωχός και ταλαιπωρημένος νέος, κατά κόσμον Δημήτρης Βαλασιάδης, που είχε έρθει από τη Μικρά Ασία στην Ελλάδα με την ανταλλαγή των πληθυσμών το 1922 και ζούσε έπειτα από περιπέτειες στην περιοχή της Έδεσσας επιβιώνοντας με όποια δουλειά του τύχαινε: λούστρος, σερβιτόρος, υπάλληλος δικηγορικού γραφείου.

Ο νεαρός γράφει παράλληλα και γράφει πολύ. Όταν θα δημοσιευτεί σε λογοτεχνικό περιοδικό το πρώτο του διήγημα «Μια νύχτα με πολλά φώτα κάτω από μια πόλη με πολλά αστέρια», η ζωή του Λουντέμη αλλάζει μονομιάς: βρίσκει δουλειά βιβλιοθηκάριου στην Αθηναϊκή Λέσχη και λίγο αργότερα, το 1938, τυπώνεται το πρώτο του βιβλίο, η συλλογή διηγημάτων «Τα πλοία δεν άραξαν».

Με το βιβλίο αυτό ο 27χρονος Λουντέμης μοιράζεται το Κρατικό Βραβείο Πεζογραφίας κατά την πρώτη απονομή στην ιστορία του θεσμού και καθιερώνεται στον χώρο. Αν και οι αναποδιές καραδοκούν στη γωνιά. Την ώρα που γράφει τα περίφημα διηγήματά του «Περιμένοντας το ουράνιο τόξο» (1940) και «Γλυκοχάραμα» (1944), αλλά και το μυθιστόρημα «Έκσταση» (1943), οργανώνεται στην Αντίσταση με το ΕΑΜ κατά τη διάρκεια του πολέμου και της Κατοχής και γίνεται παθιασμένος αγωνιστής, αν και η ένταξή του στο ΚΚΕ τού κοστίζει μετά τον Εμφύλιο μια μακρόχρονη εξορία στη Μακρόνησο και τον Άη Στράτη (πλάι στον Γιάννη Ρίτσο και τον Μίκη Θεοδωράκη).

Ο Λουντέμης συνεχίζει να γράφει τα πάντα: «Αυτοί που φέρανε την καταχνιά» (1946), «Καληνύχτα ζωή» (1946), «Συννεφιάζει» (1948), «Βουρκωμένες μέρες» (1953), «Οι κερασιές θ’ ανθίσουν και φέτος» (1956), «Ένα παιδί μετράει τ’ άστρα» (1956), «Τότε που κυνηγούσα τους ανέμους» (1956), η φαρμακερή του πένα θα του φέρει όμως κι άλλες περιπέτειες.

Το 1956 δικάζεται για τα διηγήματα της συλλογής «Βουρκωμένες μέρες» με την κατηγορία της εσχάτης προδοσίας! Καταδικάζεται και απαγορεύεται η κυκλοφορία των βιβλίων του. Φεύγει για το Βουκουρέστι και το 1967, ενώ βρίσκεται σε ταξίδι στην Άπω Ανατολή, του αφαιρείται η ελληνική ιθαγένεια βάσει παλιού ...

Τα Αντι-Υπερτασικά φάρμακα "αποκλειστές των υποδοχέων της Αγγειοτενσίνης-ΙΙ", στην πρόληψη και θεραπεία του Κορονοιού

Τα Αντι-Υπερτασικά φάρμακα "αποκλειστές των υποδοχέων της Αγγειοτενσίνης-ΙΙ", στην πρόληψη και θεραπεία του Κορονοιού

Εγώ με την "οσιομάρτυρα" σύζυγό μου Επιστήμη.

O Kορονοιός δρά δια της ενώσεώς του με τους "υποδοχείς της Αγγειοτενσίνης-ΙΙ" στα κύτταρα του ανθρώπου προκαλώντας τα θανατηφόρα αποτελέσματά του, όπως όλοι οι εενυητές έχουν αποφανθεί με πλήθος μελετών από τα μεγαλύτερα πανεπιστήμια σε όλο τον κόσμο που έχουν ήδη δημοσιευτεί στα εγκυρότερα επιστημονικά περιοδικά. 
(βλ.https://www.nature.com/articles/s41591-020-0820-9?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_campaign=NatureNews_&utm_content=organic&sf231597135=1&fbclid=IwAR12UVm54BjnluAqd3ajuzt-zZvElp7SVYJH_7j6HwsPtgHUCYfFN2_DK6w

Συνεπώς, μια λογική σκέψη είναι - και μου προξενεί εντύπωση γιατί δεν έχει προβληθεί- είναι να χορηγηθεί ως φάρμακο πρόληψης και θεραπείας η μεγάλη ομάδα των "Αποκλειστών των υποδοχέων της ΑγγγειοτΕνσίνης-ΙΙ φαρμάκων" (Angiotensin II receptor blockers (ARBs) τα οποία δίνονται εδώ και πολλά χρόνια για την θεραπεία της υπέρτασης !
Με προσεκτική δόση του φαρμάκου μπορεί να καταπολεμήσει τον κορονοιό και ταυτόχρονα να μην μειώσει την πίεση σε όσους δεν έχουν πρόβλημα πίεσης, ενώ σε σύντομο διάστημα μπορεί να τροποποιηθεί χημικά η ομάδα αυτή των φαρμάκων, ώστε και τους υποδοχείς να μπλοκάρουν και να μην ρίχνουν την πίεση.

ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ γιατί δεν το λένε στον κόσμο, αλλά προτείνουν άλλες κωμικές λύσεις (χλωροκίνη κλπ), ενώ καλλιεργούν και ψεύτικες ελπίδες για δήθεν παραγωγή ΕΜΒΟΛΙΟΥ, το οποίο, ΑΝ ΓΙΝΕΙ, θα είναι εντελώς  ΑΝΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ, ίσως κι επικίνδυνο, για λόγους που θα αναλύσω σε άλλο άρθρο μου.
Ενημέρωσα και τον ΕΟΦ, Υπουργείο Υγείας και Ινστιτούτο Παστέρ. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ κι αυτό το άρθρο μου.

https://zoidosia.blogspot.com/2020/03/covid-19.html



Losartan, the first ARB

Με αγάπη
Δημ. Αντωνίου, PhD, FRCS, ιατρός. 

===================== 
 "O σιωπών δοκεί συναινείν"

Πέμπτη 21 Ιανουαρίου 2021

Pinacoteca - Μουσεία του Βατικανού - Βατικανό Pinacoteca





NOTICE VATICAN MUSEUMS CLOSED TO THE PUBLIC - EXTENSION -
Dear visitors,
Due to the health emergency caused by the COVID-19 infection, and as a precautionary measure, the Vatican Museums will remain closed to the public until 31 January 2021 (inclusive). Likewise, the suspension of tourism-related, museum and cultural activities at the Pontifical Villas of Castel Gandolfo will be extended.

There will be a direct automatic refund for all tickets already purchased for admissions or guided tours booked for the period indicated above, during which the Museums and the Pontifical Villas will be closed.
It will therefore not be necessary for visitors to proceed with a formal request for reimbursement.

We apologise for the inconvenience and invite you to contact the Museums at help.musei@scv.va should you have any requests for information or assistance.
Further useful references can be found on this website.
https://tickets.museivaticani.va/home
Tickets Vatican Museums and Gardens
Tickets Pontifical Villas of Castel Gandolfo

Το νέο Vatican Pinacoteca χρονολογείται από τη δεκαετία του 1930, όταν ο Pius XI ζήτησε την κατασκευή ενός ειδικού κτηρίου για τη συντήρηση και την έκθεση των έργων ζωγραφικής. Η συλλογή αποτελείται από περίπου 460 πίνακες, που διανέμονται στα δεκαοκτώ δωμάτια βάσει κριτηρίων χρονολογίας και σχολείου, από τα λεγόμενα Primitives (δωδέκατος έως δέκατος τρίτος αιώνας) έως τον 19ο αιώνα. Η εντυπωσιακή συλλογή περιλαμβάνει επίσης έργα από τους μεγαλύτερους καλλιτέχνες στην ιστορία της ιταλικής ζωγραφικής, από Giotto έως Beato Angelico, Melozzo da Forl da έως Perugino, Raphael έως Leonardo da Vinci, Tiziano έως Caravaggio. The new Vatican Pinacoteca dates back to the 1930s, when Pius XI requested the construction of a dedicated building for the conservation and exposition of paintings. The collection consists of around 460 paintings, distributed in the eighteen rooms on the basis of criteria of chronology and school, from the so-called Primitives (twelfth to thirteenth century) to the nineteenth century. The impressive collection also includes works by the greatest artists in the history of Italian painting, from Giotto to Beato Angelico, Melozzo da Forlì to Perugino, Raphael to Leonardo da Vinci, Tiziano to Caravaggio. 

http://www.museivaticani.va/content/museivaticani/en.html

=====================================================================

Το Pinacoteca Vaticana είναι μια γκαλερί ζωγραφικής που είναι μέρος των Μουσείων του Βατικανού , που βρίσκεται στην Πόλη του Βατικανού . Εγκαινιάστηκε στις 27 Οκτωβρίου του 1932 σε ένα νέο κτίριο που Πάπας Πίος ΧΙ ανέθεσε στην κατασκευή του αρχιτέκτονα Luca Beltrami .


=====================
 "O σιωπών δοκεί συναινείν"

Città del Mistero in Italia - Πόλη του μυστηρίου στην Ιταλία: Τα μυστηριώδη και εσωτερικά μέρη στις πόλεις της Ιταλίας


Η πύλη αφιερωμένη στα μυστήρια, παραφυσική, μυστηριώδη αρχαιολογία, συμβολισμό, ουφολογία, μυθολογία, θρύλους και φαντασία 


https://www.mitiemisteri.it/

 

Ο κύριος στόχος που επιδιώκει η πύλη Mitiemisteri.it είναι να διαδώσει μια κουλτούρα μύθου, θρύλου, μυστηρίου, παραφυσικού… και όχι μόνο, σε μια νέα προοπτική

Χωρίς να ισχυριστούμε ότι κατανοούμε και εξαντλήσουμε ολόκληρο τον κόσμο του άγνωστου, θέλουμε να περιγράψουμε και να λάβουμε υπόψη όλες τις πιθανές διαστάσεις του μυστηρίου και του ασυνήθιστου, καταφέρνοντας έτσι να δώσουμε μια πιο ολοκληρωμένη και εξαντλητική εικόνα από ποτέ.

=====================

 "O σιωπών δοκεί συναινείν"

Ρώμη | Οδηγός για τα μυστήρια της Ρώμης - Roma | Guida ai misteri di Roma - Rome | Guide to the mysteries of Rome



Μυστηριώδη μέρη και δρομολόγια στη Ρώμη


https://www.mitiemisteri.it/citta-del-mistero-italia/roma-esoterica-misteriosa-misteri-roma


Η συσχέτιση της Ρώμης με μυστήριο και θρύλο
 μπορεί να είναι εύκολη για όσους έχουν ελάχιστη διάγνωση σχετικά με την προέλευση της πόλης: τα μυστήρια και οι θρύλοι της Ρώμης ξεκινούν εδώ. Οι αρχαίοι Ρωμαίοι είπαν: "Ρομά Κάπουτ Μούντι". Στην πραγματικότητα, η πρωτεύουσα ήταν πάντα στο επίκεντρο της προσοχής πολλών λαών, ως στρατηγικά κεντρικό μέρος, μια πόλη πλούσια σε ιστορία και αρχαιολογικούς θησαυρούς. 


Σύμφωνα με την παράδοση, έγινε ρωμαϊκό μετά την άφιξη στο Λάτσιο του Αινέα, έναν Τρωικό στο τρέξιμο, μετά την καταστροφή της ομηρικής του πόλης από τους Μυκηναίους. Ο Αινείας έφερε μαζί του το σπαθί των πατέρων του, πλούσιο σε νόημα. Εδώ, στο Λάτσιο , ίδρυσε μια νέα γενεαλογία από την οποία, σύμφωνα με τον θρύλο που μας διενήργησε ο Τίτο Λίβιο και άλλοι Λατίνοι ιστορικοί σαν αυτόν, κατέβηκαν αργότερα σημαντικές δημοκρατικές και αυτοκρατορικές οικογένειες. Πριν από την εισαγωγή του Γρηγοριανού ημερολογίου, που εξακολουθεί να χρησιμοποιείται σήμερα, οι Ρωμαίοι μέτρησαν τα χρόνια στο Urbe Condita, δηλαδή «από την ίδρυση της πόλης», που σύμφωνα με τη λατινική ιστοριογραφία χρονολογείται από το 753 π.Χ. 


Έκτοτε, η περίοδος των επτά βασιλιάδων της Ρώμης εναλλάχθηκε πρώτα, από τις οποίες μέχρι τώρα μόνο η ύπαρξη των τριών τελευταίων έχει επιβεβαιωθεί ιστορικά. τότε, μια δημοκρατική περίοδος, στην οποία κυβερνήθηκαν οι πρόξενοι · και, μετά τον Γάιο Ιούλιο τον Καίσαρα και τον Οκταβιανό Αύγουστο, μια αυτοκρατορική περίοδο, που έληξε το 476 μ.Χ., με την πτώση της πόλης.

Το Πάνθεον

 

Ένα από τα σύμβολα της πόλης της Ρώμης είναι το Πάνθεον, χτίστηκε από τον Μάρκο Βιψάνιο Αγρίππα το 27 π.Χ. και ξαναχτίστηκε από τον αυτοκράτορα Αδριανό τον 2ο αιώνα μ.Χ. αποκαλείται επειδή είναι αφιερωμένο σε "όλους τους θεούς". Ο πρόναος, με δεκαέξι μονολιθικούς κίονες, εισάγει το πραγματικό κτίριο, με κυκλικό σχέδιο, που ξεπερνιέται από έναν ημι-σφαιρικό θόλο με διάμετρο 43,30 μέτρα, τον μεγαλύτερο κατασκευασμένο ποτέ. Στην κορυφή υπάρχει ένας οφθαλμός από τον οποίο εισέρχεται το φως του ήλιου. Στο εσωτερικό, βρίσκουμε επτά κόγχες που κάποτε περιείχαν πλανητικές θεότητες. Το ίδιο το κτίριο είναι χτισμένο μέσα σε μια μεγάλη φανταστική σφαίρα, ένα σύμβολο θεϊκής αιωνιότητας. Το ίδιο είναι ακριβώς προσανατολισμένο στα βασικά σημεία (η είσοδος βρίσκεται στα ανατολικά), "με διαφορά 5 °, ίση με την κλίση της σεληνιακής τροχιάς", όπως συμβαίνει και για το Palazzo della Ragione στην Πάδοβα και το Castel del Monte στην Άντρια.   ...

Η κατάταξη Covid Resilience Τα καλύτερα και χειρότερα μέρη στο Covid: U.S. Sinks in Ranking


Ο χειμώνας και η πολυαναμενόμενη διάθεση εμβολίων κοραναϊού προκάλεσαν κάποιες εκπληκτικές αλλαγές στην κατάταξη Covid Resilience του Bloomberg, ένα μέτρο από τα καλύτερα μέρη στην εποχή του Covid-19.

Κάθε μήνα, περικόπτουμε τους αριθμούς για να πάρουμε ένα στιγμιότυπο για το πού αντιμετωπίζεται ο ιός πιο αποτελεσματικά με τη λιγότερη κοινωνική και οικονομική αναστάτωση.

Η Νέα Ζηλανδία - με τα κλειστά σύνορά της, τις προσφορές εμβολίων και την εξάλειψη του ιού στην κοινότητα - παραμένει η Νο. 1 τον Δεκέμβριο, με την Ταϊβάν να βρίσκεται στη δεύτερη θέση, καθώς η έναρξη του κρύου καιρού προκαλεί προηγούμενα κορυφαία μέρη όπως η Ιαπωνία και η Νότια Κορέα.

Η αγριότητα του χειμερινού κύματος δοκιμάζει την προσέγγισή τους να προσπαθήσουν να εξημερώσουν το Covid-19 χωρίς να κλειδωθούν. Ιαπωνία - Όχι. 2 τον Νοέμβριο - η Κορέα και η Σουηδία έχουν πέσει στην κατάταξη καθώς η μετανάστευση των ανθρώπων στο εσωτερικό τροφοδοτεί την εξάπλωση του ιού, ασκώντας πίεση στις μακροχρόνιες στρατηγικές τους για την καταστολή του παθογόνου με ελάχιστη αναστάτωση. Χαιρετισμένος για την έγκαιρη εστίασή του στη δοκιμή και την ανίχνευση επαφών αιχμής, η Κορέα προσπαθεί να αποφύγει την επιβολή των πιο δύσκολων περιορισμών της.

Κατάταξη Covid Resilience...