Άκρως αποκαλυπτικό είναι το ρεπορτάζ που πραγματοποίησε το μεγαλύτερο Γερμανικό κρατικό τηλεοπτικό κανάλι, αναφορικά με την ιδιωτικοποίηση των 14 ελληνικών αεροδρομίων, που πάνε στην κρατική Γερμανική εταιρία, την Fraport.
Πρόκειται για θυγατρική της Lufthansa, και η οποία σύμφωνα με τους Γερμανούς δημοσιογράφους, είναι σύμβουλος στο πρόγραμμα ελληνικών ιδιωτικοποιήσεων, και έχει επισημάνει στο παρελθόν το πόσο συμφέρον είναι η αγορά των 14 ελληνικών περιφερειακών αεροδρομίων.
Δείτε μεταφρασμένο μέρος του ρεπορτάζ που κάνει ξεκάθαρα λόγο για ξεπούλημα, σε εξευτελιστικές τιμές, και εκμετάλλευση του Ελληνικού Κράτους:
50 δις ευρώ. Τόσα θα πρέπει να συλλέξει η ελληνική κυβέρνηση, μέσω της ιδιωτικοποίησης της κρατικής περιουσίας. κυρίως για την αποπληρωμή χρεών. Σύμφωνα με τον Γερμανό υπουργό Οικονομικών, η Ελλάδα, ήδη έχει αργήσει. Και αυτός ακριβώς είναι και ο λόγος που πολλά πλέον από τα «ασημικά» του ελληνικού κράτους προσφέρονται σε εξευτελιστικές τιμές πώλησης. Τώρα εάν αυτό είναι και πραγματικά σοφό ή έξυπνο, δεν διερωτάται και κανένας.
Σίγουρα πάντως, δεν διερωτώνται αυτοί που επωφελούνται από αυτό. Για παράδειγμα, κάποια μεγάλη γερμανική κρατική επιχείρηση, η οποία θα μπορούσε να λειτουργήσει όλα τα ελληνικά αεροδρόμια όπου, εσείς, ως Γερμανοί τουρίστες, θα κάνετε τις διακοπές σας σύντομα. Κέρκυρα. Ένας επίγειος παράδεισος διακοπών. Εδώ, έρχονται για να χαλαρώσουν και για να κάνουν τις διακοπές τους χιλιάδες Γερμανοί τουρίστες. Συνολικά, έρχονται στο νησί, των μόλις 120.000 κατοίκων, πάνω από ένα εκατομμύριο τουρίστες το χρόνο – αριθμός που ετησίως αυξάνεται. Ακολούθως, πιο πολλοί παραθεριστές, σημαίνει επίσης περισσότεροι επιβάτες στον Κρατικό Αερολιμένα Κέρκυρας. Παρά λοιπόν το γεγονός ότι υπάρχουν οι καλύτερες προοπτικές για το συγκεκριμένο αεροδρόμιο, αυτό θα πρέπει τώρα να ιδιωτικοποιηθεί. ...
Πρόκειται για θυγατρική της Lufthansa, και η οποία σύμφωνα με τους Γερμανούς δημοσιογράφους, είναι σύμβουλος στο πρόγραμμα ελληνικών ιδιωτικοποιήσεων, και έχει επισημάνει στο παρελθόν το πόσο συμφέρον είναι η αγορά των 14 ελληνικών περιφερειακών αεροδρομίων.
Δείτε μεταφρασμένο μέρος του ρεπορτάζ που κάνει ξεκάθαρα λόγο για ξεπούλημα, σε εξευτελιστικές τιμές, και εκμετάλλευση του Ελληνικού Κράτους:
50 δις ευρώ. Τόσα θα πρέπει να συλλέξει η ελληνική κυβέρνηση, μέσω της ιδιωτικοποίησης της κρατικής περιουσίας. κυρίως για την αποπληρωμή χρεών. Σύμφωνα με τον Γερμανό υπουργό Οικονομικών, η Ελλάδα, ήδη έχει αργήσει. Και αυτός ακριβώς είναι και ο λόγος που πολλά πλέον από τα «ασημικά» του ελληνικού κράτους προσφέρονται σε εξευτελιστικές τιμές πώλησης. Τώρα εάν αυτό είναι και πραγματικά σοφό ή έξυπνο, δεν διερωτάται και κανένας.
Σίγουρα πάντως, δεν διερωτώνται αυτοί που επωφελούνται από αυτό. Για παράδειγμα, κάποια μεγάλη γερμανική κρατική επιχείρηση, η οποία θα μπορούσε να λειτουργήσει όλα τα ελληνικά αεροδρόμια όπου, εσείς, ως Γερμανοί τουρίστες, θα κάνετε τις διακοπές σας σύντομα. Κέρκυρα. Ένας επίγειος παράδεισος διακοπών. Εδώ, έρχονται για να χαλαρώσουν και για να κάνουν τις διακοπές τους χιλιάδες Γερμανοί τουρίστες. Συνολικά, έρχονται στο νησί, των μόλις 120.000 κατοίκων, πάνω από ένα εκατομμύριο τουρίστες το χρόνο – αριθμός που ετησίως αυξάνεται. Ακολούθως, πιο πολλοί παραθεριστές, σημαίνει επίσης περισσότεροι επιβάτες στον Κρατικό Αερολιμένα Κέρκυρας. Παρά λοιπόν το γεγονός ότι υπάρχουν οι καλύτερες προοπτικές για το συγκεκριμένο αεροδρόμιο, αυτό θα πρέπει τώρα να ιδιωτικοποιηθεί. ...