Κυριακή 24 Ιανουαρίου 2021
Η ευθανασία της δημοκρατίας !
Folie à deux: Από το «Μένουμε Ευρώπη» στο «Πάμε Πόλεμο», του Δημοσθένη Παπαδάτου-Αναγνωστόπουλου
Την προηγούμενη Πέμπτη, (11/15) έξι βουλευτές της γαλλικής Βουλής –τρεις σοσιαλιστές και τρεις οικολόγοι– καταψήφισαν την τρίμηνη παράταση του καθεστώτος έκτακτης ανάγκης που εισηγήθηκε η κυβέρνηση. Λίγες μέρες αργότερα, γνωστοί γάλλοι διανοούμενοι θύμισαν με κείμενο υπογραφών στη Libération ότι η Γαλλία βρίσκεται επί χρόνια σε πόλεμο –στη Συρία, στη Λιβύη, στο Μάλι και αλλού–, ενώ όμως αποτυγχάνει να περιορίσει τους τζιχαντιστές, διατηρεί οικονομικές σχέσεις με κράτη-στηρίγματά τους.
“Η πλειοδοσία των πολιτικών ασφάλειας της προεδρίας Ολάντ”, γράφει ο Edwy Plenel, διευθυντής της γαλλικής ειδησεογραφικής ιστοσελίδας Mediapart, “είναι μια μικρόπνοη απάντηση που διαπνέεται από συγκυριακά μικροπολιτικά συμφέροντα, παρά από τη μέριμνα εξεύρεσης μακρόπνοων λύσεων”. Και στο ίδιο μήκος, ο πολιτικός επιστήμονας Φιλίπ Μαρλιέρ, στην ιστοσελίδα Regards:
“Αν κάποιοι νιώθουν την ανάγκη να στολίσουν το παράθυρό τους με ένα τρίχρωμο πανί, ας το κάνουν. Όμως αυτή η σημαία παραμένει προβληματική για το στρατόπεδο των προοδευτικών, όσο κι αν αυτό δυσαρεστεί τους νεο-ρεπουμπλικάνους της Αριστεράς. Κι αυτό γιατί ήταν πάντα, και παραμένει, το σύμβολο ενός γαλλο-κεντρικού οικουμενισμού – εξού και αρέσει τόσο στη Δεξιά και την Ακροδεξιά”.
***
Παρά τις αναφορές του στην αντιπολεμική παράδοση που εγκαινίασαν στη Γαλλία διανοούμενοι όπως ο Αλμπέρ Καμύ, στη δεκαετία του '50, αυτό το “Μέτωπο Λογικής” παραμένει μειοψηφικό, σε μια χώρα όπου ακόμα και η Αριστερά στήριξε την παράταση του καθεστώτος έκτακτης ανάγκης.
Και μπορεί τις επόμενες μέρες ο αμυντικός προϋπολογισμός του γαλλικού κράτους να αυξηθεί κατά 600 εκ. ευρώ εν μέσω κρίσης, μπορεί οι αστυνομικοί έλεγχοι να επεκτείνονται πια ακόμα και σε καλλιεργητές βιολογικών προϊόντων, όμως χιλιάδες γάλλοι εξακολουθούν να φωτογραφίζονται με την τρίχρωμη σημαία, όπως τους ζητά η κυβέρνηση, πολλοί συρρέουν στα στρατολογικά γραφεία για να καταταγούν, και άλλοι σπεύδουν ενθουσιωδώς να ενταχτούν στην Αστυνομία.
Ούτε η γαλλο-βελγική καταγωγή των δραστών της 13ης Νοεμβρίου, ούτε το γεγονός ότι η τζιχαντιστική βία προκαλεί περισσότερους νεκρούς σε μουσουλμανικές χώρες απ'ό,τι στην Ευρώπη, αρκούν για να ακυρώσουν αυτή τη νοσηρή αντίληψη εθνικής και ευρωπαϊκής ενότητας για την υπεράσπιση του γαλλικού πολιτισμού. Αντίθετα, τόσο στην Γαλλία, όσο και στην υπόλοιπη Ευρώπη, η μάχη κατά του ISIS γίνεται μαζικά αντιληπτή ως υπαρξιακή σύγκρουση πολιτισμών, όπως ακριβώς δηλαδή την προπαγανδίζει ο ΙSIS.
Πρόκειται, από αυτή τη σκοπιά, για ένα θανάσιμο folie à deux μαζί του – κι αν κρίνει κανείς απ' τις φωνές που καλούν σε πόλεμο για την υπεράσπιση του ευρωπαϊκού πολιτισμού, η φρενίτιδα αυτή έχει το κοινό της και στην Ελλάδα.
Oι Έλληνες Ουελμπέκ:
Η Δημοκρατία δεν είναι ο πόλεμος του Edwy Plenel*
Βρισκόμαστε πλέον αντιμέτωποι με μια βίαιη περιστολή της δημοκρατίας που καταμαρτυρά πολύ περισσότερο μια κατάσταση πανικού απ’ ό,τι μια ψύχραιμη στάση. AP Photo/Michael Probst
COVID 19 - Τα Αυθεντικά Πειράματα Κατασκευής του - του Δημήτρη Αντωνίου,
Εμβόλιο της AstraZeneca: Σε τι διαφέρει από το εμβόλιο της Pfizer, πόσο αποτελεσματικό είναι, πόσες δόσεις χρειάζονται
Εμβόλιο της AstraZeneca: Σε τι διαφέρει από το εμβόλιο της Pfizer, πόσο αποτελεσματικό είναι, πόσες δόσεις χρειάζονται - https://tinyurl.com/y5qfgrhq
Διάβασε επίσης: «Έχω αλλεργικό άσθμα, ανήκω στις ευπαθείς ομάδες; Μπορώ να κάνω το εμβόλιο για τον κορονοϊό;» Ο πνευμονολόγος απαντά
Διάβασε επίσης: Εμβόλιο Pfizer – Εμβόλιο Moderna: Οι ομοιότητες, οι διαφορές, οι παρενέργειες, οι δόσεις, η αποτελεσματικότητα
Βόμβες» για το Εμβόλιο mRNA Κατά του Κορονοϊού από τον Δρ. Δημήτρη Αντωνίου...
Κινέζοι γιατροί: Ξέραμε τα πάντα για τον θανατηφόρο ιό. Από την αρχή μας διέταξαν να λέμε ψέματα
Κινέζοι γιατροί: Ξέραμε τα πάντα για τον θανατηφόρο ιό. Από την αρχή μας διέταξαν να λέμε ψέματα
Έτσι σταματήσαμε τον Εμβολιασμό του Θανάτου, στον βωμό της απληστίας, αμάθειας, υποτακτικότητας και φθηνής εξαγοράς.
https://zoidosia.blogspot.com/2021/01/blog-post.html
Έτσι σταματήσαμε τον Εμβολιασμό του Θανάτου, στον βωμό της απληστίας, αμάθειας, υποτακτικότητας και φθηνής εξαγοράς.
To e-mail αυτό κατατέθηκε στον Εισαγγελέα του ΑΠ, Αθηνών, τοπικούς εισαγγελείς, ΠτΔ, Πρωθ/ργό, Ευροκοινοβούλιο και Ιnterpole, και στις περιφερειακές Υγειονομικές Περιφέρειες.
ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟΣ ΧΩΡΙΣ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΜΕ ΓΕΝΕΤΙΚΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ (Κανονισμός 726/2004)
ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ
ΑΝΑΦΟΡΑ
Του Δρ. Δημητρίου Αντωνίου PhD, FRCS, Χειρουργού
Δ/νση: Οδός Δημ. Βώκου 6, Χαλκίδα ΤΚ 34132- ΕΛΛΑΔΑ- GREECE
ΑΔΤ ΑΙ 986650/ΤΑ Χαλκίδος, ΑΦΜ 059325986 ΔΟΥ Χαλκίδος
τηλ.22210-62743, e-mail: dr.dim.antoniou@gmail.com
ΘΕΜΑ: Έκθεση σε άμεσο κίνδυνο της Υγείας και Ζωής των εμβολιασθέντων με εμβόλιο που είναι «γενετικά τροποποιημένος οργανισμός» χωρίς ΑΔΕΙΑ από τις αρμόδιες Ευρωπαικές (κι Ελληνικές) Αρχές.
Αξιότιμον Πρόεδρον της Βουλής των Ελλήνων
Πρωθυπουργόν της Ελλάδος
Αξιότιμε Κε Πρόεδρε, Κε Πρωθυπουργέ
Άρχισαν ήδη και θα επεκταθούν τις επόμενες ημέρες, όπως ανακοινώθηκε από τον αρμόδιο υπουργό Υγείας, οι εμβολιασμοί σε διάφορα νοσοκομεία της χώρας με το εμβόλιο BNT162b2.
Η προ-απάντηση του Ευρωκοινοβουλίου στην αναφορά μου για το γενετικά τροποποιημένο εμβόλιο. Αναμένω και την απάντηση της Επιτροπής
Europe Direct - 101000767041
| 3:12 μ.μ. (πριν από 2 ώρες) | |||
| ||||
Αγαπητέ κύριε Αντωνίου, ΑΝΑΦΟΡΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ |
|
Χθές, μήνυσα τον Δ/τη του Νος/μείου Χαλκίδος, διότι διενεργεί εμβολιασμούς χωρίς άδεια, αρνούμενος να μου απαντήσει, όπως μου είχε βεβαιώσει, για την ύπαρξη άδειας σε έγγραφη αίτηση που του κατέθεσα.
Δημ. Αντωνίου.
Σάββατο 23 Ιανουαρίου 2021
Έτοιμα Ασφαλιστικά Μέτρα διακοπής εμβολιασμών που γίνονται χωρίς την -αναγκαία- εγκριτική υπουργική απόφαση
https://zoidosia.blogspot.com/2021/01/blog-post_13.html
ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΔΙΚΕΙΟΥ ΧΑΛΚΙΔΟΣ
ΑΝΑΦΟΡΑ ΚΑΙ ΑΙΤΗΣΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΜΕΤΡΩΝ
Του Δρ. Δημητρίου Αντωνίου PhD, FRCS, Χειρουργού
Δ/νση: Οδός Δημ. Βώκου 6, Χαλκίδα ΤΚ 34132- ΕΛΛΑΔΑ-GREECE
ΑΔΤ ΑΙ 986650/ΤΑ Χαλκίδος, ΑΦΜ 059325986 ΔΟΥ Χαλκίδος
τηλ.22210-62743, e-mail: dr.dim.antoniou@gmail.com
ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΩΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΡΟΝΟΙΟ ΧΩΡΙΣ
ΑΔΕΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΜΟΔΙΑ ΑΡΧΗ
Από την 08-02-2021 διενεργούνται στο ΓΝΧ ενέσιμοι εμβολιασμοί του ιατρικού, νοσηλευτικού και τεχνικού και κάθε είδους προσωπικού του νος/μείου σας με το εμβόλιο της Pfizer με τον κωδικό BNT162b2 και με το εμπορικό όνομα «COMIRNATY», κατά του Κορονοιού SARS-CoV-2, ενώ έχει ήδη αποφασισθεί κι εμβολιασμός του γενικού πληθυσμού που αρχίζει άμες.
Για την διενέργεια του εμβολιασμού αυτού, η οποία συνιστά επεμβατική πράξη στο ανθρώπινο σώμα, αλλά και ανεξάρτητα απ` αυτό, απαιτείται ειδική ή σχετική Υπουργική απόφαση-εντολή, ή άλλη διοικητική εντολή από αρμόδια ανωτέρα αρχή που να εντέλει την Διοίκηση του ΓΝΑ να διεξάγει τον εμβολιασμό αυτό. Τέτοια όμως άδεια-εντολή δεν υπάρχει.
Συγκεκριμένα, ο συγκεκριμένους εμβολιασμός ΔΕΝ περιλαμβάνεται στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών που έχει εγκρίνει η Εθνική Επιτροπή Εμβολιασμών για το έτος 2020-1 (κατατίθεται) ούτε έχει εκδοθεί –για τον εμβολιασμό για τον κορονοιό -εγκύκλιο διενέργειάς του, αντίστοιχη της αρ.πρβτ.Α1α/Γ.Π.οικ. 74363/19-11-2020
για την διενέργεια των εμβολιασμών της Εθνική Επιτροπή Εμβολιασμών για το έτος 2020-1 (κατατίθεται).
Κι ο λόγος που δεν έχει εκδοθεί η σχετική εγκύκλιος είναι προφανής: Λόγω της ιατρικής επικινδυνότητας ή/και της έλλειψης επαρκών εγγυήσεων ασφάλειάς του-λόγω του συντόμου χρόνου κατασκευής του κι ανύπαρκΤου ουσιαστικά χρόνο εκτίμησης των ενδεχόμενων παρενεργειών στον άνθρωπο και το περιβάλλον, δεδομένου ότι το εμβόλιο αυτό συνίσταται από «γενετικά τροποποιημένο οργανισμό» (τον φυσικό κορονοιό), καμία αρμοδία αρχή (το Υπουργείο Υγείας) δε εκδίδει άδεια χρήσης του, ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΕΙ ΤΙΣ ΝΟΜΙΚΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ενδεχόμενων παρενεργειών επί των εμβολιασθέντων που μπορεί να είναι και θανατηφόρες, καθιστώντας έτσι τους εμβολιασθέντες αφενός πειραματόζωα, εκθέτοντάς τους και σε ανυπολόγιστους κινδύνους υγείας και ζωής αφετέρου, ΑΠΟΚΡΥΒΟΝΤΑΣ τους ταυτόχρονα την έλλειψη άδειας διενέργειας του εμβολιασμού ακριβώς λόγω της επικινδυνότητάς του και τους λόγους της τελευταίας, καθισταμένης έτσι της συναίνεσης των τελευταίων όχι μόνο νομικά άκυρη, και δυνητικά γι αυτούς θανατηφόρα, αλλά κι αποτέλεσμα απάτης των από την Αρχή.
Για τους παραπάνω λόγος σας ζητώ:
Τι είναι το εμβόλιο m RNA, πως παρασκευάζεται, πως λειτουργεί, ποίοι οι ανείπωτοι κίνδυνοι. Μια επιστημονική μελέτη ιστορικής αξίας
ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΥΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΕΜΒΟΛΙΑΖΟΥΝ ΣΤΟ ΛΑΟ
https://zoidosia.blogspot.com/2021/01/m-rna.html
Τι είναι το εμβόλιο m RNA, πως παρασκευάζεται, πως λειτουργεί, ποίοι οι ανείπωτοι κίνδυνοι.Μια επιστημονική μελέτη ιστορικής αξίας
του Δρ. Δημητρίου Αντωνίου PhD, FRCS, Χειρουργού
ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟΥ ΜΕ ΤΟ ΕΜΒΟΛΙΟ
με την κωδική ονομασία (αριθμό) ΤΟ ΕΜΒΟΛΙΟ BNT162b2 με την εμπορική ονομασία Comirnaty (εφεξής «εμβόλιο»), με Αgency product Number EMEA/H/C/005735, το οποίο είναι ένας «ΓΕΝΕΤΙΚΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ ΜΙΚΡΟΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ» (nucleocide-modified), των Εταιρειών Pfizer Limited and BioNTech Manufacturing GmbH.
Ι) ΙΣΤΟΡΙΚΟ: Οι φαρμακευτικές εταιρείες Pfizer Limited and BioNTech Manufacturing GmbH με κοινή έδρα το Goldgrube 12, 55131 Mainz, Deutschland), info@biontech.de (Marketing Authorization Holder) (αντίστοιχα: αντιπροσωπεία της Pfizer Hellas A.E. Λ. Μεσογείων 243, Ψυχικό, 154 51 Αθήνα, Ελλάδα, Αρ. ΓΕΜΗ 000242901000 και Pfizer Inc.235 East 42nd Street NY, NY 10017, (212) 733-2323
κατασκεύασαν το Εμβόλιο με την κωδική ονομασία (αριθμό) ΤΟ ΕΜΒΟΛΙΟ BNT162b2 με την εμπορική ονομασία Comirnaty (εφεξής «εμβόλιο»), με Αgency product Number EMEA/H/C/005735, το οποίο είναι ένας «ΓΕΝΕΤΙΚΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ ΜΙΚΡΟΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ» (nucleocide-modified) για τον εμβολιασμό του πληθυσμού στις συμβαλλόμενες χώρες μέλη-κράτη της ΕΕ (και σε πολλές άλλες χώρες του κόσμου) εναντίον του κορονοιού SARS-Cov-2, που έχει προκαλέσει την παγκόσμια πανδημία Covid-19.
ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΕΜΒΟΛΙΟ ΜΕ ΖΟΝ ΓΕΝΕΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ m RNA
ΤΙ ΕΝΑΙ ΤΟ «ΖΟΝ» ΚΥΤΤΑΡΟ («ΖΩΗ») ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΕΜΒΟΛΙΑ
Το γενετικό υλικό των ανθρώπινων, ανώτερων ζωικών και φυτικών κυττάρων και των «κοινών» μικροβίων, είναι το DNA και το κατοπτρικό του αντίγραφο t ή m RNA, τα οποία ομού συνιστούν την «ζωή» των κυττάρων αυτών, ήτοι με την δυνατότητά των να αυτό-διπλασιάζονται, με την παραγωγή εκ του DNA-RNA των απαραίτητων κυτταρικών οργάνων (ριβοσώματα, σωμάτια Golgi, κυτταροπλασματικό δίκτυο κλπ) κι πρωτεινικών ενζύμων (DNA και RNA πολυμεράσες) δια των οποίων επιτυγχάνεται ο διπλασιασμός των μορίων του DNA-RNA και ο ταυτόχρονας διπλασιασμός εκάστου κυττάρου. Ταυτόχρονα, τα μόρια DNA-RNA συνθέτουν και τις πρωτείνες που συνιστούν το περίβλημμα των κυττάρων που τα περιέχουν, κρίσιμο αρχιτεκτονικό και λειτουργικό στοιχείο της «ζωής» των, δεδομένου ότι δι` αυτής εξασφαλίζεται η επικοινωνία εκάστου κυττάρου με το αίμα και ανταλλαγή μεταξύ των αφενός απαραιτήτων για το κύτταρα θρεπτικών ουσιών (αμινοξέα, σάκχαρο, λιπαρά οξέα), ηλεκτρολυτών (Νάτριο, Κάλιο, Μαγνήσιο κλπ) και ΟΞΥΓΟΝΟΥ και ταυτόχρονα αποβολή στο φλεβικό αίμα του διοξειδίου του άνθρακα κι άλλων προιόντων μεταβολισμού των κυττάρων (αμμωνία, ουρικό οξύ κλπ), τα οποία αποβάλλονται τελικά με τα ούρα, καθισταμένη έτσι (η κυτταρική μεμβράνη) κρίσιμος παράγοντας για την ζωή του κυττάρου. Αυτός είναι ο κύκλος ζωής, με αρχικό ζωοδότη το DNA-RNA. Τ
Αντίστοιχα, οι Ιοί είναι δύο ειδών, αυτοί που έχουν ως γενετικό ...
Προσωκρατική Κοσμολογία. Ο ρόλος του θανάτου. - Δημήτρης Λιαντίνης - "Η Φιλοσοφική Θεώρηση του Θανάτου"
"Έζησα έρημος και ισχυρός"
Η φιλοσοφική μελέτη του θανάτου νοείται μόνο κάτω από την απόλυτη προσωπική βίωση και συνείδηση για το τι ακριβώς μελετάται. Δεν πρόκειται για ένα απομακρυσμένο ενδεχόμενο της υπάρξεως. Πρόκειται για τη μοναδική βεβαιότητα η οποία στην ουσία της επαληθεύει την ίδια τη ζωή. Ο άνθρωπος δεν είναι τίποτα άλλο από μια απέραντη δυνατότητα.
Ενδέχεται να γίνει κάποιος, οποιοσδήποτε και να πετύχει κάτι, οτιδήποτε. Όλοι λίγο πολύ άλλωστε έχουμε ακούσει ή διαβάσει τις παροιμιώδεις εκφράσεις του Ηρακλείτου ότι όλα κινούνται, ότι κάθε μέρα ο ήλιος είναι καινούριος ή ακόμα ότι κανείς δε μπορεί να μπει στο ίδιο ποτάμι δυο φορές. Ποιος λοιπόν μπορεί να ισχυριστεί ότι κατέχει μια απόλυτα βέβαιη αλήθεια σχετικά με την ανθρώπινη ύπαρξη;
Η καθημερινή μας ζωή, είτε βρεθούμε σε κατάσταση οργανωμένης κοινωνίας, είτε ελεύθεροι στη φύση, στηρίζεται πάνω σε πολλές και ποικίλες πιθανότητες. Η εσωτερικότητα του ανθρώπου όμως διατηρεί μια βεβαιότητα και μάλιστα στην απόλυτή της μορφή: το επικείμενο γεγονός της κατάλυσης της ανθρώπινης υπόστασης, του παντοκράτορος -όπως πολλοί θα τον ονομάσουν- θανάτου.
Ο θάνατος για τους Έλληνες στοχαστές δεν είναι τιμωρία, δεν είναι πτώση, δεν είναι έκπτωση. Είναι ένα κομμάτι της φύσης, ένας επιβλητικός νόμος της ανάγκης που κρατά τον κόσμο όρθιο. Οι Έλληνες ζουν (με) το θάνατο, συνομιλούν μαζί του, τον κάνουν πρωταγωνιστή στις προσωπικές τους ιστορίες.
Πριν την αυγή της καθαρής επιστήμης, τα ομηρικά έπη και οι κόσμοι των θεών και των ηρώων μας παρουσιάζουν τον Άδη εκ των έσω. Ο Άδης (Πλούτων) σύμφωνα με τη μυθολογία (Ησίοδος, Θεογονία, 455), μαζί με τον Δία και τον Ποσειδώνα είναι γιος του Κρόνου και της Ρέας. Σε αυτόν ανατέθηκε το βασίλειο του κάτω κόσμου.
Πρόκειται για την προσωποποίηση του θανάτου καθώς πολλοί αναφέρονται στο γεγονός του θανάτου αναφέροντας συνεκδοχικά το όνομα του Άδη. Ο Οδυσσέας θα κατέλθει στον κόσμο των νεκρών (Όμηρος, Οδύσσεια, ραψ. Ια’ «Νέκυια») και θα συνομιλήσει μαζί τους, αναζητώντας το χρησμό του μάντη Τειρεσία σύμφωνα με τη συμβουλή του Ερμή.
Η μυθολογία επίσης μας αποκαλύπτει την ανθρωπογενή συμπεριφορά του Άδη καθώς ανεβαίνει στον κόσμο των ζωντανών για να αρπάξει (Ομηρικοί ύμνοι, «προς Δήμητρα») και να κάνει γυναίκα του την όμορφη Περσεφόνη, κόρη της θεάς Δήμητρας. Ο Άδης σύμφωνα με τη μυθολογία ήταν και αυτός που καθόρισε την εναλλαγή των εποχών του έτους.
Η Δήμητρα παρακάλεσε τον Δία να πείσει τον Άδη να αφήσει την κόρη της να ανέβει στον κόσμο των ζωντανών. Έτσι πέτυχε να ανεβαίνει η κόρη της για οχτώ μήνες στο φως και να κατεβαίνει για τέσσερις μήνες στην αγκαλιά του Άδη. Οι οχτώ χαρούμενοι μήνες για τη Δήμητρα και οι τέσσερις λυπημένοι ήταν και η εναλλαγή των εποχών του έτους για τους Έλληνες.
Χαρακτηρισμός του θανάτου ως εκείνου που κρατά το πηδάλιο όλων των θνητών γίνεται και στους Ορφικούς ύμνους, οι οποίοι κατά πολλούς είναι ακόμα παλαιότεροι των Ομηρικών επών. Χαρακτηριστικό στη συγκεκριμένη περίπτωση των Ορφικών ύμνων είναι ότι η φράση «πάντων κρατύνεις» (κρατάς το πηδάλιο των πάντων) που αποδίδεται στο θάνατο, αποδίδεται εξίσου και στον έρωτα (Ορφικοί ύμνοι, 58, 87).
Έρως και θάνατος, δύο νόμοι θεμελιακοί, οι δύο κορυφές της υπάρξεως που ανάμεσά τους ξεδιπλώνεται το σύμπαν. Το τέλος και η αρχή, η αρχή και το τέλος μοιάζουν να συμπίπτουν και ιδιαιτέρως σε μια κυκλική αντίληψη του χρόνου. Η σχέση του έρωτα και του θανάτου είναι άμεση και καταλυτική και καταδεικνύεται από τα πρώτα δείγματα γραφής, τέχνης και μυστηριακής δραστηριότητας των Ελλήνων.
Η υπέρβαση της μυθολογικής ερμηνείας του κόσμου και των αρχών που τον ...