Σάββατο 10 Φεβρουαρίου 2018

Κυβέρνηση παρωδία στην Γερμανία: «Ξεφτιλίστηκε» ο Schulz, ταπεινωμένη η Merkel

Βαθύτατη πολιτική κρίση και μια ιδιόμορφη «ακυβερνησία» αντιμετωπίζει κατά παράδοξο τρόπο η Γερμανία, εν μέσω υποτιθέμενης οικονομικής ευημερίας. Και λέμε υποτιθέμενης διότι ο γερμανικός καπιταλισμός σημειώνει σχετικά χαμηλή μακρόχρονη ανάπτυξη, μάλλον χάνει πολιτικό έδαφος, συναντά αντιδράσεις από τις άλλες ηγεμονευόμενες ευρωπαϊκές χώρες και κυρίως βασίζεται πολύ στην λιτότητα που έχει προκαλέσει έντονα κοινωνικά προβλήματα στην Γερμανία, τα οποία σε συνάρτηση με το προσφυγικό, έχουν συνεισφέρει στην άνοδο της γερμανικής ακροδεξιάς.  - Κ.Τ
Η Μέρκελ βγαίνει σκιά του εαυτού της και ταπεινωμένη από την παρατεταμένη περίοδο «ακυβερνησίας», ενώ υποχρεώθηκε να θυσιάσει στους Σοσιαλδημοκράτες την θέση του Υπουργού Οικονομικών.
Σε ακόμα πιο δεινή θέση ο Σουλτς, απεδείχθη μέγας kolotoumbas, υπολειπόμενος μόλις του μεγάλου διδάξαντα, Αλ. Τσίπρα.
Τελευταία υπαναχώρηση και απόλυτος εξευτελισμός του Σουλτς ήταν η αποποίηση της θέσης του Υπουργού Εξωτερικών, μετά τις θυελλώδεις αντιδράσεις στο κόμμα του και τις προκλητικές για τον ίδιο δηλώσεις του Ζίγκμαρ Γκάμπριελ, στον οποίο είχε υποσχεθεί την θέση. ...

Υπεγράφη η ΚΥΑ για το "Εξοικονομώ Κατ’ Οίκον ΙΙ" - ποιοι μπορούν να ενταχθούν

Την Κοινή Υπουργική Απόφαση προκήρυξης του προγράμματος "Εξοικονόμηση Κατ’ Οίκον ΙΙ", η οποία περιλαμβάνει και τον οδηγό εφαρμογής, υπέγραψε σήμερα ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Γιώργος Σταθάκης.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΥΠΕΝ, το νέο πρόγραμμα παρέχει χρηματοδότηση για την υλοποίηση παρεμβάσεων, με στόχο την εξοικονόμηση ενέργειας στον οικιακό κτιριακό τομέα, τη μείωση της ενεργειακής κατανάλωσης και κατά συνέπεια του ενεργειακού κόστους των νοικοκυριών, με ιδιαίτερη μέριμνα για τα χαμηλά και μεσαία εισοδήματα.
Οι διαθέσιμοι πόροι από το ΕΣΠΑ 2014-2020 ανέρχονται σε περίπου 250 εκατ. ευρώ, ενώ ο συνολικός προϋπολογισμός του προγράμματος, συμπεριλαμβανομένων των ιδιωτικών κεφαλαίων, αναμένεται να ανέλθει στα 500 εκατ. ευρώ.
Υπενθυμίζεται ότι τη Δευτέρα η Ένωση Ελληνικών Τραπεζών παρέδωσε το ολοκληρωμένο πληροφοριακό σύστημα, στο οποίο θα γίνεται η ηλεκτρονική υποβολή των αιτήσεων και η παρακολούθηση της πορείας τους για ένταξη στις χρηματοδοτούμενες δράσεις, προκειμένου να διευκολυνθούν οι ενδιαφερόμενοι και να διασφαλισθεί η διαφάνεια, ως προς την εξυπηρέτηση των αιτήσεων με βάση την απόλυτη χρονική σειρά υποβολής.
Η διαδικασία σύνδεσης των τραπεζών με το πληροφοριακό σύστημα θα ξεκινήσει σταδιακά από τις 15 Φεβρουαρίου και αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του μήνα, οπότε θα αρχίσει η υποβολή των αιτήσεων.
Ποιοι μπορούν να ενταχθούν

Ποιος τη Ζωή μου - Μίκης Θεοδωράκης (Μακρόνησος)


Μίκης Θεοδωράκης: «όσοι αντιδρούν δεν μπορούν να δεχθούν ότι ένας παλιός κομμουνιστής και αριστερός είναι τόσο πατριώτης. Δεν καταλαβαίνουν όταν εμείς παλεύαμε με τον ΕΛΑΣ ήμασταν υπερπατριώτες». 

Η πλατεία Συντάγματος έχει ιδιαίτερη, συμβολική και συναισθηματική αξία:
«Το Σύνταγμα έχει πολύ στενή σχέση μαζί μου. Διαδήλωσα πρώτη φορά το 1943. Τότε που οι Γερμανοί θέλησαν να τη δώσουν στους Βούλγαρους. Πρώτη φορά που οι Γερμανοί στην Ευρώπη είχαν δει δημόσια διαδήλωση. Δεν είχαν δει ποτέ. Αλλά το πληρώσαμε φοβερά με αίμα».



Είναι ένα μουσικοθεατρικό αφιέρωμα στον μεγαλύτερο εν ζωή μύθο της σύγχρονης ελληνικής πραγματικότητας, που διατρέχει μέσω της μουσικής του την πρόσφατη ιστορία της Ελλάδας και είναι ενταγμένο στις εκδηλώσεις του θεάτρου Badminton για τα 90 χρόνια του Μίκη Θεοδωράκη.

Η θρυλική ζωή του μεγάλου μας συνθέτη, έγινε έμπνευση για μια εξαιρετική καλλιτεχνική εμπειρία, ένα θεατρικό γεγονός γεμάτο συγκίνηση και μνήμες που αγκάλιασε ο ίδιος, σε κάθε στάδιο της προετοιμασίας της παράστασης.

Μιας παράστασης που με τη σειρά της βαδίζει στα χνάρια του…

Ο Μπακούνιν για την πατρίδα και τον πατριωτισμό

Γράφει ο Μπακούνιν:

Η ευημερία του Κράτους είναι η αθλιότητα του πραγματικού Έθνους, του λαού. Το μεγαλείο και η ισχύς του Κράτους είναι η σκλαβιά του Λαού. Ο Λαός είναι ο φυσικός και νόμιμος εχθρός του Κράτους. Και αν ακόμη ο Λαός υποκύπτει – πολύ συχνά αλίμονο – στις αρχές, κάθε αρχή τού είναι μισητή.

Το Κράτος δεν είναι η Πατρίδα. Είναι η αφαίρεση, ο μεταφυσικός, μυστικιστικός, πολιτικός, νομικός μύθος της πατρίδας. Οι λαϊκές μάζες όλων των χωρών αγαπούν βαθιά την Πατρίδα τους. Αλλά αυτό είναι μία φυσική πραγματική αγάπη. Ο πατριωτισμός του λαού δεν είναι ιδέα, αλλά γεγονός και ο πολιτικός πατριωτισμός, η αγάπη του Κράτους δεν είναι η ακριβής έκφραση αυτού του γεγονότος, αλλά μια εκφυλισμένη έκφραση μέσω μιας απατηλής αφαίρεσης και πάντα προς όφελος μιας εκμεταλλεύτριας μειοψηφίας.

Η Πατρίδα, η εθνικότητα όπως και η ατομικότητα, είναι ένα γεγονός φυσικό και κοινωνικό, ψυχολογικό και ιστορικό ταυτόχρονα. Δεν είναι μια θεωρητική αρχή. Δεν μπορούμε να ονομάσουμε ανθρώπινη αρχή, παρά μόνο ότι είναι καθολικό, κοινό σε όλους τους ανθρώπους. Η εθνικότητα τους χωρίζει. Δεν είναι λοιπόν αρχή.

Αλλά αυτό που είναι αρχή, είναι ο σεβασμός που ο καθένας πρέπει να έχει για τα φυσικά, πραγματικά ή κοινωνικά γεγονότα. Η εθνικότητα, όπως και η ατομικότητα, είναι ένα από τα γεγονότα αυτά. Οφείλουμε λοιπόν να τη σεβόμαστε. Η καταπίεση της είναι έγκλημα, και για να μιλήσουμε με τη γλώσσα του Μαντσίνι, αυτή γίνεται ιερή αρχή κάθε φορά που απειλείται ή καταπιέζεται. Γι’ αυτό λοιπόν αισθάνομαι ειλικρινά και πάντα τον πατριώτη κάθε καταπιεσμένης πατρίδας. ...

Αν δεν σας αρέσει αυτό το συλλαλητήριο, έχω κι άλλο…

Μια φορά κι έναν καιρό κάποιος που λεγόταν Ερνέστο Τσε Γκεβάρα είπε και συνέχισε έως τον θάνατό του στη μάχη να λέει Patria o Muerteπατρίδα ή θάνατoς. Τη φράση αυτή πήρε στα χέρια της η τιτουλάρια Αριστερά, την εξέτασε και αποφάνθηκε ότι είναι εθνικιστική. Κι έτσι ο Ερνέστο Τσε Γκεβάρα εξαφανίσθηκε από την Ιστορία και ουδείς έκτοτε ξανάκουσε να μιλούν για αυτόν.
  Δεν ξέρω αν είναι μοναδικό – ίσως να συμβαίνει και σε άλλες χώρες –, είναι πάντως εκπληκτικό το φαινόμενο, μια χαζομάρα να γίνεται το επίκεντρο ομηρικών μαχών – αρκεί αυτή η χαζομάρα να είναι προϊόν των πιο πονηρών μηχανισμών που λειτουργούν σε αυτήν τη χώρα από τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο και ύστερα.
Για το μέγα πατριωτικό πρόβλημα λοιπόν περί το «Μακεδονικό» σαν έτοιμος από καιρό ο μηχανισμός των παμπόνηρων αμόλησε τη φόλα του συσχετισμού των συλλαλητηρίων με τον εθνικισμό, τον φασισμό και τη γραφικότητα.
Κι αμέσως γύρω απ’ το «Μακεδονικό» στήθηκε ένας πόλεμος ομηρικών διαστάσεων, όχι για την ουσία του προβλήματος, αλλά για τις μορφές που η Κίρκη της προπαγάνδας μπορεί να του προσδίδει.
Σε αυτό το επίπεδο ο εθνικισμός των Σκοπίων παρέλκει, η χειραγώγηση της περιοχής από τους...

Να περιμένεις πια δε γίνεται, είναι αργά πολύ! [Απεργία (Μπέρτολτ Μπρεχτ) & Στη Διαδήλωση (Μανος Λοίζος)]



Βγες έξω, σύντροφε! Ρίσκαρε

Τη δεκάρα, που ούτε δεκάρα πια δεν είναι

Τον τόπο για ύπνο που πάνω του πέφτει η βροχή

Και της δουλειάς τη θέση που αύριο θα χάσεις!

Μπρος, στο δρόμο έξω! Αγωνίσου!

Να περιμένεις πια δε γίνεται, είναι αργά πολύ!

Βοήθα τον εαυτό σου βοηθώντας μας:

Κάνε πράξη την αλληλεγγύη!

Βγες έξω, σύντροφε, αντιμέτωπος με τα όπλα
και
Διεκδίκησε το μεροκάματό σου!

Σαν ξέρεις πως δεν έχεις τίποτα να χάσεις

Όπλα αρκετά οι αστυνόμοι τους δεν έχουν!

Μπρος, στο δρόμο έξω! Αγωνίσου!

Να περιμένεις πια δε γίνεται, είναι αργά πολύ!

Βοήθα τον εαυτό σου βοηθώντας μας: Κάνε πράξη

Την αλληλεγγύη!
..............................
Απεργία (Μπέρτολτ Μπρεχτ) & Στη Διαδήλωση (Μανος Λοίζος)


=====================
 "O σιωπών δοκεί συναινείν"

Βραχυκυκλωμένη "αριστερά” ή ο “ιός” της παγκοσμιοποίησης;



Σχολιάζει ο Νίκος Κλειτσίκας - Press-GR


Ιδού κραυγαλέα φαινόμενα πλανητικής τρομοκρατίας με αναφορά κόμματα και κινήματα που...
διαφημίζουν την ιδεολογική τους συγγένεια με τις μεγάλες μορφές των επαναστάσεων. Κόμματα και κινήματα της δυτικής “αριστεράς” -κυβερνώσας ή κινηματικής “αριστεράς”- που εκθειάζουν είτε τον Λένιν, είτε τον Στάλιν, είτε τον Μάο και τον Τρότσκι, μεταφέροντας στα μέλη κι οπαδούς τους το αφήγημα της “ιδεολογικής” συνέχειας και συνέπειας με αυτές τις ηγετικές μορφές του σοσιαλισμού, την “αλάθητη” στάση τους που προσεγγίζει τον παπισμό.
Για παράδειγμα, στο όνομα του Τροτσκισμού και της 4ης Διεθνούς, της Γ' Διεθνούς, ή της “δικαιωματικής ανανεωτικής αριστεράς” έχουμε την απόλυτη ταύτιση με τον κύριο εκπρόσωπο του υπερεθνικού κεφαλαίου, τον “φιλάνθρωπο” πολυεκατομμυριούχο Σόρος, τον πολέμαρχο εναντίον των “εθνικισμών”, τον χρηματοδότη των “ανοικτών συνόρων”, των “πολύχρωμων επαναστάσεων”, των Gay Pride, των “ανθρώπινων δικαιωμάτων”.
Στις εξελίξεις που λαμβάνουν χώρα στη γειτονιά μας, την Ανατολική Μεσόγειο, Μέση Ανατολή και ...

Παρασκευή 9 Φεβρουαρίου 2018

Τα πρώτα βήματα της Δημοκρατίας του Θρασύβουλου (403 – 399 π.Χ.)

Κατά τη διάρκεια της καριέρας του, ο Θρασύβουλος υπερασπίστηκε τη δημοκρατία στην Αθήνα από τους εχθρούς της. Αποτέλεσε έναν από τους λίγους επιφανείς Αθηναίους πολίτες τον οποίο οι Σαμιώτες εμπιστεύτηκαν να υπερασπιστεί τη δική τους δημοκρατία, και τον οποίο ο στόλος κάλεσε να τους οδηγήσει κατά τη διάρκεια δύσκολων καιρών, όταν έπρεπε να νικηθούν οι 400.
Αργότερα, πολεμώντας τους Τριάκοντα, ο Θρασύβουλος ρίσκαρε τη ζωή του όταν ελάχιστοι άλλοι θα το έκαναν, και ήταν οι δικές του πράξεις που συνέβαλαν στη γρήγορη επαναφορά της δημοκρατίας. Όπως αναφέρει ο Κορνήλιος Νέπος:
Αυτή η ευγενική πράξη, τότε, ανήκει αποκλειστικά στο Θρασύβουλο. Επειδή όταν οι Τριάκοντα Τύραννοι, τους οποίους διόρισαν οι Λακεδαιμόνιοι, καταπίεζαν την Αθήνα σε μια κατάσταση δουλείας, και που εν μέρει έδιωξαν από τη χώρα τους, κι εν μέρει θανάτωσαν, μεγάλο αριθμό πολιτών των οποίων την τύχη είχαν λυπηθεί κατά τη διάρκεια του πολέμου, και είχαν μοιραστεί μεταξύ τους την περιουσία τους που είχε κατασχεθεί, δεν ήταν απλά ο πρώτος, αλλά και ο μοναδικός άνδρας που από την αρχή τους κήρυξε τον πόλεμο.
Είδαμε σε προηγούμενο δημοσίευμά μας πώς πολιτεύτηκαν οι Τριάντα Τύραννοι στην Αθήνα το 404 – 403 π.Χ., ας ιδούμε, βασισμένοι εκ νέου σε σύγχρονα των γεγονότων αρχαία ελληνικά κείμενα (ρητορικά, φιλοσοφικά, ιστοριογραφία), σήμερα και πώς διήλθαν μετά την ανατροπή τους τα πρώτα χρόνια της Δημοκρατίας υπό το Θρασύβουλο.
Το Δεκέμβρη, λοιπόν, του 404 π.Χ., ενώ οι Τριάντα Τύραννοι καταδυνάστευαν τον αθηναϊκό λαό και έσπερναν παντού τρόμο και φόβο με τις προγραφές και τις δημεύσεις των περιουσιών των Αθηναίων πολιτών, ο Θρασύβουλος με άλλους 70 εξόριστους Αθηναίους δημοκράτες μπήκαν κρυφά στην Αττική και κατέλαβαν το φρούριο της Φυλής, στην Πάρνηθα. Αφού οι Τριάντα απέτυχαν να την κυριέψουν εκ νέου, η Φυλή έγινε τόπος συνάθροισης και πολλών άλλων δημοκρατικών, των οποίων τον αγώνα κατηύθυνε, με αντρεία, φιλοπατρία και σύνεση, ο Θρασύβουλος, ο γιος του Λύκου που ήταν τότε 36 ετών περίπου. Έκτοτε, πύκνωσαν οι επιθέσεις κατά του τυραννικού καθεστώτος.
Το Σεπτέμβρη του 403 π.X., αφού κυρίευσε τον Πειραιά και κατανίκησε τους ολιγαρχικούς στη μάχη της Μουνιχίας (Φάληρο), όπου βρήκαν το θάνατο ο Κριτίας, ο Χαρμίδης και πολλοί οπαδοί και συνεργάτες τους, ο Θρασύβουλος εισέρχεται θριαμβευτής στην Αθήνα και κατέλυσε την αρχή των Τριάκοντα. ...

Ξαρχάκος υπέρ Θεοδωράκη: Το πρόβλημά σας είναι ο Μίκης;


Σταύρος Ξαρχάκος – Σε λίγο καιρό θα απαγορευτεί και η λέξη «πατρίδα» έτσι όπως πάμε

Ανθρωποφαγία, φαρισαϊσμό και σκόπιμο λιθοβολισμό καταλογίζει ο Σταύρος Ξαρχάκος σε όσους επιτέθηκαν στον Μίκη Θεοδωράκη με αφορμή την ομιλία του στο συλλαλητήριο της 4ης Φεβρουαρίου.

«Σαφώς και υπήρξαν ατυχείς εκφράσεις στο λόγο του. Ειλικρινά, όμως, κανείς δεν κατάλαβε την ειρωνεία σε κάποιες φράσεις του;

Κανείς δεν κατάλαβε ότι η πρόθεση του ήταν μόνο η ενότητα των Ελλήνων και η αγάπη του για την πατρίδα;», αναφέρει μεταξύ άλλων ο Σταύρος Ξαρχάκος, η πλήρης δήλωση του οποίου έχει ως εξής:

«Λίγες μέρες τώρα, πληροφορούμαι την ανθρωποφαγία στο πρόσωπο του Μίκη Θεοδωράκη και θα ήθελα απλώς να επισημάνω, ίσως και να θυμίσω σε όλους μας κάποια πράγματα που ορισμένοι μέσα στην όποια απογοήτευση τους, άλλοι στην θέληση τους για λιθοβολισμό, άλλοι μέσα στον φαρισαϊσμό τους, άλλοι γιατί απλά δεν κατάλαβαν, άλλοι γιατί απλώς αναπαράγουν χυδαιότητες και άλλοι για τον οποιοδήποτε υποκειμενικό τους λόγο, εκφράστηκαν με ακραίους χαρακτηρισμούς για τον σπουδαίο και σπάνιο αυτόν Έλληνα που ζει ανάμεσα μας. Θυμίζω ότι μιλάμε για τον Μίκη Θεοδωράκη

Ο καθένας μας, λοιπόν, ας κάνει τον προσωπικό του απολογισμό βίου, πολιτείας και στην συνέχεια ας σκεφτεί πριν μιλήσει.

Σαφώς και υπήρξαν ατυχείς εκφράσεις στο λόγο του. Ειλικρινά, όμως, κανείς δεν κατάλαβε την ειρωνεία σε κάποιες φράσεις του;

Κανείς δεν κατάλαβε ότι η πρόθεση του ήταν μόνο η ενότητα των Ελλήνων και η αγάπη του για την πατρίδα;

(Συγγνώμη που μεταχειρίζομαι την λέξη “πατρίδα”. Σε λίγο καιρό θα απαγορευτεί κι’ αυτή και έτσι όπως πάμε μήπως απαγορευτεί και ο Θεοδωράκης από “αριστερούς”)

Θέλετε μήπως να μου πείτε πως κάποιος αμφισβητεί την “αριστερότητα” -ας μου επιτραπεί ο όρος -του Θεοδωράκη η μήπως την Ελληνικότητα τους; Η μήπως ότι είναι ένας από τους βασικούς εκφραστές και θεμελιωτές της σύγχρονης Ελληνικότητας;

(Και πάλι με συγχωρείτε που μεταχειρίζομαι όρους όπως η Ελληνικότητα που σε λίγο μπορεί να απαγορευτούν...)

Γεννήθηκα το 1939 στα Εξάρχεια. Και δεν είμαι χρυσαυγίτης. ...

Μια απάντηση στο κ. Παπανικολάου της Οξφόρδης...


Της Μαργαρίτας Ισιδώρου

Νάτος πετιέται απο ξαρχής κι αντριεύει και θεριεύει και καμακώνει το θεριό με το καμάκι... του "αντιεθνικισμού"!
Η εφημερίδα των "Συντακτών" βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να φιλοξενήσει τις σκέψεις κι ιδέες του κ. Δημήτρη Παπανικολάου, "αναπληρωτή καθηγητή Νεοελληνικών Σπουδών στο Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης", με τίτλο «Με ποιους θα πας και ποιους θα αφήσεις…», όπου ο κύριος καθηγητής και φίλος του άλλου οξφορδιανού "μαρξιστή" Τσακαλώτου σαλπίζει την "προόδο".
O "neocon" με φιλελεύθερο πνεύμα προοδευτισμού κ. Παπανικολάου, στις Νεοελληνικές Σπουδές της Οξφόρδης εξιδεικεύεται στις "σπουδές φύλου" -ενας "επιστημονικός" τομέας που ακόμη δεν το έχουμε εισάγει στα εγχώρια πανεπιστήμια της αποικίας Ελλάδα αν και ο ναός της "δημοκρατίας" μας έκανε νόμο την αλλαγή φύλου από την ηλικία των 15 χρόνων-, για την αντιμετώπιση της "ομοφυλοφιλίας και ομοφοβίας", τη "διαμόρφωση των ερωτικών και σεξουαλικών ταυτοτήτων αλλά και στην πολιτική συνειδητοποίηση της σημασίας τους".

Περισσότερα για το επιστημονικό του αντικείμενο μπορούμε να διαπιστώσουμε σε παλιότερη παρεμβασή του το Μάρτη του 2016: "Πώς να κάνετε τα παιδιά σας ομοφυλόφιλα".
Σήμερα ο "καθηγητής της Οξφόρδης", με τους νέους "αντιεθνικιστικούς" και "αντιφασιστικούς" αγώνες για την διπλή ονομασία των Σκοπίων, άρπαξε το όπλο του... οπςςςς την "πανεπιστημιακή του πένα"!
Εμείς που δεν ευτυχήσαμε να σπουδάσουμε στα ακριβά πανεπιστήμια των "neocon" (αυτοί γνωρίζουν τη σημασία του όρου), όπως ο κ. Στουρνάρας κι ο συγκάτοικός του, φίλος και σύντροφος στην Οξφόρδη Στουρνάρας, αλλά και πολλοί άλλοι, κι υποστήκαμε τις όχι εκλεκτικές σπουδές των δημόσιων και κρατικών πανεπιστημιών, έχουμε να πούμε στον κύριο "αναπληρωτή καθηγητή Νεοελληνικών Σπουδών στο Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης" πως δεν προσκομίζει κάτι νέο στην όλη "συζήτηση". Απλώς επενδύει με λέξεις, επιθετικούς προσδιορισμούς το δόγμα Σόρος: "Πόλεμος στους εθνικισμούς".
 Ένα δόγμα που αποτέλεσε "ιδεολόγημα" της επονομαζόμενης "ευρωπαϊκής αριστεράς" που γιόρτασε και πανηγύρισε από κυβερνητικούς θώκους, ή από θώκους "αντιπολίτευσης" στις ευρωπαϊκές χώρες τη νίκη της "δημοκρατίας" με τους Νατοϊκούς βομβαρδισμούς στη Γιουγκοσλαβία κι ήταν μια "ανώριμη" ακόμη πολιτική για την Ελλάδα, που δεν είχαν ...

«νοήμονα σύμπτωση».: Όποιος ψάχνει δε βρίσκει, αλλά όποιον δεν ψάχνει τον βρίσκουν

Ο Άλεξ Ροβίρα λέει ότι η καλή τύχη δεν έρχεται συμπτωματικά, είναι στάση ζωής. Όταν δουλεύουμε, δρέπουμε τους καρπούς με φυσικό τρόπο, ως συνέπεια του κόπου μας.
Ο Κάφκα, ωστόσο, στον αφορισμό αυτό μιλάει για τα τυχαία εκείνα γεγονότα που περιέχουν κάποιο μήνυμα και που διεισδύουν στην καθημερινότητά μας και «μας βρίσκουν» όταν έχουμε τις κεραίες μας ανοιχτές.
Ο Καρλ Γκούσταβ Γιουνγκ ορίζει τη συγχρονικότητα ως μια νοήμονα σύμπτωση δύο ή περισσότερων συμβάντων στην οποία εμπλέκεται κάτι περισσότερο από την τυχαία πιθανότητα. Ο Ελβετός αυτός νευρολόγος έζησε πολλές τέτοιες καταστάσεις τόσο στην προσωπική του ζωή όσο και ψυχαναλύοντας τους ασθενείς του.
Σε ποιον δεν έχει συμβεί να σκέφτεται έναν παλιό του φίλο – κάποιον που δεν τον έχει θυμηθεί για χρόνια – και ξαφνικά να χτυπάει το τηλέφωνο και να είναι εκείνος;
Αυτό κατονομάζει ο Γιουνγκ ως «νοήμονα σύμπτωση».
Οι συγχρονικότητες δεν είναι απλές συμπτώσεις, αλλά περιέχουν βαθιά μηνύματα που δεν είμαστε πάντα ικανοί να τα αποκρυπτογραφήσουμε.
Το ακόλουθο παράδειγμα είναι προγενέστερο ακόμα και του Γιουνγκ. Το 1900 ο βασιλιάς Ουμβέρτος Α’ της Ιταλίας δειπνούσε σε ένα εστιατόριο και εξεπλάγη βλέποντας ότι ο σερβιτόρος ήταν πράγματι σωσίας του, του έμοιαζε σαν κλώνος. Έπιασαν την κουβέντα και ανακάλυψαν ότι και οι δύο είχαν παντρευτεί την ίδια μέρα με γυναίκες που είχαν το ίδιο όνομα. Ονομάζονταν και οι δύο Ουμβέρτοι και είχαν γεννηθεί την ίδια μέρα στην ίδια πόλη.
Ο εστιάτορας είχε εγκαινιάσει την επιχείρησή του την ίδια μέρα που στέφθηκε βασιλιάς ο Ουμβέρτος Α’. Την επόμενη μέρα, ο μονάρχης, ο οποίος προΐστατο σε κάποια δημόσια τελετή, πληροφορήθηκε ότι ο καινούριος φίλος του δολοφονήθηκε με πυροβόλο το ίδιο εκείνο πρωί. Λίγες ώρες αργότερα ο βασιλιάς Ουμβέρτος πυροβολήθηκε μέχρι θανάτου από κάποιον αναρχικό. lecturesbureau

=====================
"O σιωπών δοκεί συναινείν"

Μονάχα εγώ ρωτώ χωρίς ελπίδα πού μένεις, πού κοιμάσαι και πώς ζεις, κι εσύ που ξέρεις όσα η καταιγίδα δεν έχεις κάτι για να μου πεις...




Ό,τι από σένα τώρα έχει μείνει
σε μια φωτογραφία της στιγμής
είναι αυτό που δεν τολμούν τα χείλη
σ’ εκείνο το τοπίο της βροχής.

Όλα μου λεν πως έχεις κιόλας φύγει
κι ας λάμπει η ξενοιασιά της εκδρομής.
Εσύ όπου να πας, σ’ όποιο ταξίδι,
σε λάθος στάση θα κατεβείς.

Χρόνια μετά και κάτω απ’ τη μαρκίζα
σε βρήκα που ’ρθες για να μη βραχείς,
ίδια η βροχή τα μάτια σου τα γκρίζα
μα τίποτα, όπως πάντα, δε θα πεις.

Μονάχα εγώ ρωτώ χωρίς ελπίδα
πού μένεις, πού κοιμάσαι και πώς ζεις,
κι εσύ που ξέρεις όσα η καταιγίδα
δεν έχεις κάτι για να μου πεις.



Γιάννης Σπανός, Μάνος Ελευθερίου, Βίκυ Μοσχολιού


=====================
 "O σιωπών δοκεί συναινείν"

Τετάρτη 7 Φεβρουαρίου 2018

Τα Βαλς της Ζωής μας - Πρόσκληση σε χορό


Το βαλς έγινε γνωστό στη Βιέννη τον 18ο αιώνα και άρχισε να χορεύεται συστηματικά από τους Βιεννέζους. Σιγά σιγά εξαπλώθηκε στη Γαλλία και στην Αγγλία, όπου θεωρήθηκε επαναστατικός χορός, καθώς οι γυναίκες με τους άντρες σπάνια ερχόταν σε επαφή μεταξύ τους σε χορό μέχρι τότε.
Στα μέσα του 19ου αιώνα εξαπλώθηκε στην Αμερική και σε πολλές ακόμη χώρες.
Στην παρούσα συλλογή επιλέξαμε ορχηστρικές συνθέσεις αποκλειστικά του 20ου και 21ου αιώνα, με δείγματα από τη λεγόμενη "ρωσική σχολή" του βαλς, τη μουσική παράδοση της Μεσογείου και φυσικά από Έλληνες συνθέτες, παλαιότερους και νεότερους. Όλοι αυτοί γονιμοποίησαν δημιουργικά το μουσικό αυτό είδος, εμπλουτίζοντάς το με νότες λυρικές, ευαίσθητες, άλλοτε μελαγχολικές, άλλοτε αισιόδοξες, θριαμβευτικές ή εσωστρεφείς, αλλά πάντοτε ρομαντικές και ενδιαφέρουσες.
Πολλές από αυτές τις συνθέσεις έντυσαν μουσικά κινηματογραφικές ταινίες, θεατρικές και μουσικές παραστάσεις, ακόμη και τηλεοπτικές σειρές. Αφεθείτε λοιπόν στον λικνιστικό ρυθμό του βαλς και στροβιλιστείτε στη μουσική αυτή σκυταλοδρομία...

Αντιπατριωτισμός, μια πέμπτη φάλαγγα πληρωμένη με εκατομμύρια δολάρια και ευρώ


Πού βρέθηκαν τόσοι Έλληνες να χλευάζουν την έννοια της πατρίδας, να απαξιώνουν κάθε τι που εμφανίζεται ελληνικό, να καταδικάζουν κάθε πολιτική που υπερασπίζεται εδάφη και κυριαρχίες της χώρας και να περηφανεύονται ότι είναι αντιεθνικιστές; Μα, στα ελληνικά πανεπιστήμια, στα απομεινάρια μιας εμμονικής αριστεράς και, κυρίως, στα κονδύλια αμερικανικών και ευρωπαϊκών ιδρυμάτων, που μετά το ’80 χρηματοδότησαν ανθρώπους σε χώρες όπου η έννοια πατρίδα ήταν φρένο στην παγκοσμιοποίηση.
Επειδή η παγκοσμιοποίηση είναι το αύριο του καπιταλιστικού συστήματος. Και ο μόνος που μπορεί να καθυστερήσει το χτίσιμό του είναι τα σύνορα. Οι πατρίδες. Αν δεν υπήρχαν πατρίδες δεν θα υπήρχαν και σύνορα.
Το τραγελαφικό της υπόθεσης είναι ότι ο αριστερός διεθνισμός ταυτίζεται στο στόχο αυτό με τον καπιταλισμό! Όχι πατρίδες, όχι σύνορα. Όπως άλλωστε ταυτίζονται και στο μείζον: Ότι ο άνθρωπος είναι οικονομικό ζώο και ότι όλα τα της ζωής του εξαρτώνται από την οικονομία. Και ταυτίζονται και στο ότι ευημερία σημαίνει οικονομική ευημερία. Πού διαφέρουν; Στη διαχείριση αυτής της ιδεολογίας του homo economicus. Όχι στην ιδεολογία! Ο Μαρξ διαφωνούσε με τη διαχείριση που κάνει ο καπιταλισμός στο κεφάλαιο. Όχι με το κεφάλαιο αυτό καθεαυτό σαν αξία. ...

Απόφαση ΣτΕ για αναδρομικά: Έτσι θα γίνει η επιστροφή τους - Οι δόσεις και τα ποσά


Μάξιμουμ 60 δόσεις προβλέπει σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του OnAlert, το σχέδιο του υπουργείου Εθνικής Άμυνας για την επιστροφή του υπόλοιπου 50% των αναδρομικών σε εν ενεργεία και απόστρατους των Ενόπλων Δυνάμεων. Η έναρξη της καταβολής τους τοποθετείται χρονικά για τον προσεχή Οκτώβριο με ανοιχτό το ενδεχόμενο να ξεκινήσει τον Νοέμβριο.

Σύμφωνα με τις ίδιες αποκλειστικές πληροφορίες, ο μέσος όρος των ποσών που θα πιστώνονται κάθε μήνα στους λογαριασμούς των δικαιούχων, με βάση την προβολή των στοιχείων, και στις δυο εκδοχές της μελέτης που έχει εκπονηθεί από τη Γενική Διεύθυνση Οικονομικού Σχεδιασμού και Υποστήριξης, ανέρχεται στα 100 ευρώ. Είναι χαρακτηριστικό ότι στην μελέτη περιλαμβάνονται και πίνακες με την αντίστοιχηση των δικαιούχων με τα αναλογούντα ποσά. "Ξέρουμε με ονοματεπώνυμο και ακρίβεια σεντ τι έχει λαμβάνειν ο καθένας" έλεγε υψηλόβαθμη πηγή στο OnAlert.

Το κόστος που απορρέει από την εφαρμογή της απόφασης του Συμβουλίου της Επικρατείας έχει υπολογιστεί περίπου στα 450 εκατομμύρια ευρώ. Από αυτά, το μεγαλύτερο μέρος, σχεδόν 250 εκατομμύρια αφορά στην επιστροφή του 50% στους δικαιούχους απόστρατους. Στα 200 εκατομμύρια ανέρχεται το κόστος για την αποκατάσταση των εν ενεργεία στελεχών. Όπως τόνιζε στο OnAlert, ανώτατη πηγή του υπουργείου Εθνικής Άμυνας, η επιστροφή του 50% αφορά τους πάντες και η αναδρομικότητα υπολογίζεται μέχρι 31/12/2016, καθώς όπως διευκρίνιζε από την ...

Μίκης Θεοδωράκης: Πώς να δεχτούν πως ένας παλιός κομμουνιστής είναι τόσο πατριώτης;

Ο Μίκης Θεοδωράκης, τοποθετήθηκε σχετικά με τις αντιδράσεις για την παρουσία του στο συλλαλητήριο της Αθήνας για τη Μακεδονία.


Ο Μίκης Θεοδωράκης, τοποθετήθηκε σχετικά με τις αντιδράσεις για την παρουσία του στο συλλαλητήριο της Αθήνας για τη Μακεδονία.

«Πώς να δεχτούν αυτοί πως ένας παλιός κομμουνιστής, αριστερός είναι τόσο πατριώτης; Δεν καταλαβαίνουν όταν εμείς παλεύαμε με τον ΕΛΑΣ ήμασταν υπερπατριώτες», δήλωσε στον τηλεοπτικό σταθμό Star.

Ο κ Θεοδωράκης επεσήμανε ότι έχει στενή σχέση με την πλατεία Συντάγματος, όπου διαδήλωσε για πρώτη φορά το 1943.

Για την πρόσφατη επίθεση στην οικία του, είπε: «Κι άλλη φορά που οι Πυρήνες ήθελαν να με σκοτώσουν, τους είπα “ανοίγω το παράθυρο για ευκολία”, παρότι ήταν χειμώνας και θα πάθαινα γρίπη. “Πηγαίνετε στο ένα μέτρο για να με σκοτώσετε”. Είναι δειλοί αυτοί όλοι, όλη αυτή η γενιά δεν είναι όπως ήμασταν εμείς. Πονάγαμε πολύ την πατρίδα μας και σκοτωνόμασταν».

Σχετικά με την παρουσία στελεχών και υποστηρικτών της Χρυσής Αυγής στο συλλαλητήριο, είπε πως «η Χρυσή Αυγή ήταν 200-300 άτομα. Όταν είναι ένα εκατομμύριο ο κόσμος τι σημασία έχει;».

Κατηγόρησε επίσης τη Χρυσή Αυγή ότι «αγαπούν την πατρίδα αλλά με έναν τρόπο εριστικό. Είναι η πατρίδα, και όλοι οι άλλοι είναι. Εγώ αγαπώ την πατρίδα μου γιατί αγαπάει όλες τις πατρίδες του κόσμου».

=====================
 "O σιωπών δοκεί συναινείν"

Ήμουν κι εγώ εκεί. Και ψήλωσα, μαζί με τους χιλιάδες συμπατριώτες μου, καθώς άκουγα την ομιλία του Μίκη Θεοδωράκη και του Γιώργου Κασιμάτη


Καλώ όλους όσοι πήγαν στο συλλαλητήριο της 4ης Φεβρουαρίου, και έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο, να γράψουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αυτές τις τέσσερεις λέξεις. Ήμουν κι εγώ εκεί. Γιατί ο Μίκης δεν είναι μόνος του! Χιλιάδες Έλληνες τον πιστεύουν. Γιατί δεν είμαστε μόνοι μας. Έχουμε ο ένας τον άλλον και όλοι μαζί τον Μίκη! 
οοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο

Στην ενότητα των δυνάμεων του Χάους απαντάμε με την ενότητα των δυνάμεων της Αρμονίας. Εμείς είμαστε με την Αρμονία. Σήμερα η Αρμονία είναι η υπεράσπιση της Ελλάδας, η Ελευθερία, η Ανεξαρτησία και η Δημοκρατία. 

Ήμουν κι εγώ εκεί. Και ψήλωσα, μαζί με τους χιλιάδες συμπατριώτες μου, καθώς άκουγα την ομιλία του Μίκη Θεοδωράκη και του Γιώργου Κασιμάτη

Ήμουν εκεί, γιατί αγαπάω την πατρίδα μου και γιατί εμπιστεύομαι τον Μίκη Θεοδωράκη. 

Ήμουν εκεί, γιατί αγαπώντας την πατρίδα μου, αγαπώ όλες τις πατρίδες του κόσμου και ονειρεύομαι μια ανθρωπότητα γεμάτη από πατρίδες που θα ζουν με ειρήνη, γιατί τα εργοστάσια πολέμου θα έχουν γίνει εργοστάσια ειρήνης. Πατρίδες που οι λαοί τους θα μοιράζονται το ψωμί, το τραγούδι, τη γνώση, τη χαρά και τη δημιουργία.  ...

Επιστολή καταπέλτης του καπετάν Νικηφόρου του ΕΛΑΣ για τη Μακεδονία

Επιστολή κόλαφο κατά όσων προσπαθούν να επιβάλλουν στην Ελλάδα να αποδεχθεί το όνομα «Μακεδονία» για την ΠΓΔΜ, απέστειλε ο καπετάν Νικηφόρος, στρατιωτικός αρχηγός του «Ελληνικού Λαϊκού Απελευθερωτικού Στρατού» (ΕΛΑΣ ), με αφορμή άρθρο της γαλλικής εφημερίδας Le Monde.

Η επιστολή, την οποία έθεσε στην διάθεση του zougla.gr , ο γιός του καπεταν Νικηφόρου κ. Πέτρος Δημητρίου, παραμένει εξαιρετικά επίκαιρη, αν και είχε αποσταλεί τον Μάϊο του 1992.

Ο καπετάν Νικηφόρος, κατά κόσμον Δημήτρης Δημητρίου, διοικητής μεγάλων στρατιωτικών μονάδων του ΕΛΑΣ στην Κεντρική Ελλάδα έφυγε από την ζωή το 2000. Η παρακαταθήκη όμως που άφησε παραμένει και σήμερα ζωντανή.

Σημειώνεται ότι τότε υπήρξαν κι άλλες παρεμβάσεις διεθνώς από Έλληνες διανοούμενους και προσωπικότητες όπως η ανοιχτή επιστολή έξι επιφανών συμπατριωτών μας προς τους Ευρωπαίους εταίρους.

Ήταν οι Οδυσσέας Ελύτης, Μελίνα Μερκούρη, Ελένη Γλύκατζη-Αρβελέρ, Δημήτρης Τσάτσος, Αριστόβουλος Μάνεσης, Γιάννης Γεωργάκης (από τους οποίους σήμερα βρίσκεται στη ζωή μόνο η κυρία Αρβελέρ).

Η επιστολή του καπετάν Νικηφόρου:

Τι υπάρχει μετά τον θάνατο; 6 άνθρωποι που το έζησαν απαντούν

Ένα από τα μεγάλα μυστήρια της ζωής ήταν, είναι και μάλλον θα είναι για πολλά χρόνια ακόμη το τι ακριβώς συμβαίνει όταν ο εγκέφαλος, η καρδιά και τα υπόλοιπα όργανα του σώματος παύουν να λειτουργούν.
Οι μόνοι που μπορούν ίσως να μας δώσουν μια εικόνα για το αν υπάρχει κάτι μετά τον θάνατο είναι οι άνθρωποι που έχουν βιώσει μια επιθανάτια εμπειρία.
Έξι από αυτούς περιγράφουν μέσα από τη δημοφιλή πλατφόρμα Reddit τι είδαν και τι ένιωσαν στο διάστημα που οι ζωτικές τους λειτουργίες σταμάτησαν και μέχρι να τους επαναφέρουν στη ζωή.

1. Σαν να διαβάζεις ένα βιβλίο:

Πως υπολογίζονται οι νέες συντάξεις χηρείας για συζύγους και τέκνα (πίνακας)


Η διαφορά ηλικίας μεταξύ των συζύγων ή των μερών του συμφώνου συμβίωσης, αλλά και η διάρκεια του έγγαμου βίου αποτελούν τα «κλειδιά» για τον υπολογισμό της σύνταξης χηρείας, αλλά και τον επιμερισμό της.
'Οπως αναφέρει το economy365.gr, αν ο θανών σύζυγος είχε χωρίσει και ξαναπαντρευτεί πριν πεθάνει, το 50% της σύνταξής του το μοιράζονται η χήρα (37,5%) και η διαζευγμένη (12,5%), αρκεί ο γάμος τους να είχε κρατήσει τουλάχιστον μια δεκαετία.
Ωστόσο για τους διαζευγμένους συζύγους υπάρχει εισοδηματικό κριτήριο (μέχρι 720 ευρώ το μήνα) για την χορήγηση της σύνταξης, στο οποίο δεν συνυπολογίζεται η διατροφή.
Στις υπόλοιπες περιπτώσεις που υφίσταται ο γάμος, οι δικαιούχοι είναι η χήρα και τα ...

Τά Πρασσεινάλογα!... του Στάθη: Αν δεν σας αρέσει αυτό το συλλαλητήριο, έχω κι άλλο…

Αν δεν σας αρέσει αυτό το συλλαλητήριο, έχω κι άλλο…
 
  Μια φορά κι έναν καιρό κάποιος που λεγόταν Ερνέστο Τσε Γκεβάρα είπε και συνέχισε έως τον θάνατό του στη μάχη να λέει Patria o Muerteπατρίδα ή θάνατoς. Τη φράση αυτή πήρε στα χέρια της η τιτουλάρια Αριστερά, την εξέτασε και αποφάνθηκε ότι είναι εθνικιστική. Κι έτσι ο Ερνέστο Τσε Γκεβάρα εξαφανίσθηκε από την Ιστορία και ουδείς έκτοτε ξανάκουσε να μιλούν για αυτόν.
***
  Δεν ξέρω αν είναι μοναδικό – ίσως να συμβαίνει και σε άλλες χώρες –, είναι πάντως εκπληκτικό το φαινόμενο, μια χαζομάρα να γίνεται το επίκεντρο ομηρικών μαχών – αρκεί αυτή η χαζομάρα να είναι προϊόν των πιο πονηρών μηχανισμών που λειτουργούν σε αυτήν τη χώρα από τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο και ύστερα.
  Για το μέγα πατριωτικό πρόβλημα λοιπόν περί το «Μακεδονικό» σαν έτοιμος από καιρό ο μηχανισμός των παμπόνηρων αμόλησε τη φόλα του συσχετισμού των συλλαλητηρίων με τον εθνικισμό, τον φασισμό και τη γραφικότητα.
  Κι αμέσως γύρω απ’ το «Μακεδονικό» στήθηκε ένας πόλεμος ομηρικών διαστάσεων, όχι για την ουσία του προβλήματος, αλλά για τις μορφές που η Κίρκη της προπαγάνδας μπορεί να του προσδίδει.
  Σε αυτό το επίπεδο ο εθνικισμός των Σκοπίων παρέλκει, η χειραγώγηση της περιοχής από τους Αμερικανούς δεν αποτελεί (το) πρόβλημα, ενώ αντιθέτως σε πρόβλημα ζωής ή θανάτου του έθνους μας ανάγεται η…

Βουλιάζει στην ανυποληψία το πολιτικό σύστημα…


H σκανδαλολογία δημιουργεί επιπλέον εμπόδια στην οικονομία και φέρνει πιο κοντά τις εκλογές
Στην σκανδαλολογία και την ανυποληψία βουλιάζει το πολιτικό σύστημα, σε μια περίοδο που η εσωτερική ηρεμία θα έπρεπε να κυριαρχεί για να μπορέσει η χώρα να εξέλθει από την κρίση. Αντιθέτως οι «αποκαλύψεις» φέρνουν το ενδεχόμενο των πρόωρων εκλογών ακόμα πιο κοντά, εκλογές που εάν πραγματοποιηθούν σε αυτό το κλίμα, θα είναι ότι πιο καταστροφικό συνέβη στον τόπο. Τα όσα βγαίνουν στο φως της δημοσιότητας, χωρίς συγκεκριμένα στοιχεία παρά μόνο με τρεις «ανώνυμες» καταθέσεις, έχουν φέρει πολιτικό «σεισμό» με καταγγελίες για επανάληψη του «βρόμικου 1989» που συνοδεύουν την υπόθεση της Novartis η οποία από χθες βρίσκεται στη Βουλή προς διερεύνηση για 10 πολιτικά πρόσωπα.
Οι βουλευτές είχαν τη δυνατότητα να δουν τον φάκελο κι επιβεβαίωσαν ότι αναφέρεται σε κορυφαία πολιτικά πρόσωπα, πρώην πρωθυπουργούς και υπουργούς. Επιβεβαίωσαν επίσης ότι όλη η υπόθεση στηρίζεται και σε καταθέσει ανώνυμων και κυρίως προστατευμένων μαρτύρων με αλλοιωμένα όλα τα χαρακτηριστικά τους από τα οποία δεν συνάγονται η ακριβής ιδιότητα και ο τρόπος που απέκτησαν την υποτιθέμενη γνώση για τα θέματα αυτά.  ...

Τα λυσσώδη ουρλιαχτά εναντίον του Μίκη


 
Τα Κυβερνητικά ανδρείκελα από κοινού με κάποιες ποικιλίες της «αριστερής» και υστερικής Πέμπτης Φάλαγγας, βγάζουν λυσσασμένους αφρούς, σε καθημερινή βάση, εναντίον του Μίκη… 

Το γεγονός ότι κατέβηκε στο δρόμο ένα εκατομμύριο Ελλήνων, δείκτης που δείχνει μια πολλαπλάσια ΔΥΝΑΜΙΚΗ εκρηκτικής σεισμικής ενέργειας, στα σπλάχνα της Κοινωνίας, αυτό δεν τους απασχολεί καθόλου. 

Αυτοί οι υστερικοί θεματοφύλακες της «αριστερής παρθενίας» και της «επαναστατικής καθαρότητας» δεν ασχολούνται με το ΑΛΦΑΒΗΤΟ της επαναστατικής πολιτικής:
 

Τις διεργασίες και τις ζυμώσεις που συντελούνται μέσα στην ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ, δηλαδή με του νόμους της λαϊκής κίνησης!!! 

Τόσο Αριστεροί είναι!!! 

Δεν ασχολούνται, βεβαίως, ούτε με τις μανούβρες και τα τεχνάσματα της καθεστωτικής εξουσίας και των μηχανισμών του 4ου Ράιχ (ΥΠΕΡ- εθνικού ιμπεριαλισμού), τα οποία ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΝ, ακριβώς, στο να αναχαιτίσουν τις εκρηκτικές λαϊκές διεργασίες που συντελούνται στα σπλάχνα της ελληνικής κοινωνίας, ΚΑΙ να διοχετεύσουν τη συσσωρευμένη και συμπιεσμένη λαϊκή ΟΡΓΗ σε κατευθύνσεις «ξεπλύματος», αναπαλαίωσης των σάπιων υλικών του καθεστώτος, καθώς και στην παραγωγή νέων εφεδρειών… 

Τρίτη 6 Φεβρουαρίου 2018

ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ - GOOD NIGHT - BUONA NOTTE



=====================
 "O σιωπών δοκεί συναινείν"

Ν.Καζαντζάκης: Τι είναι αγάπη; Το εγώ κι εσύ αφανίζονται. Αγαπώ θα πει χάνομαι...


Δεν είναι συμπόνια μήτε καλοσύνη...

Στη συμπόνια είναι δύο, αυτός που πονάει κι αυτός που συμπονάει. 

Στην καλοσύνη είναι δύο, αυτός που δίνει κι αυτός που δέχεται.


Μα στην αγάπη είναι ένας...

Σμίγουν οι δύο και γίνοναι ένα. Δεν ξεχωρίζουν...
Το εγώ κι εσύ αφανίζονται.


Αγαπώ θα πει χάνομαι…







Πόση αγάπη έδωσε ο Νίκος Καζαντζάκης στην  Ελένη Σαμίου και πήρε!
92 χρόνια έχουν περάσει από   την ημέρα της γνωριμίας ενός από τον μεγαλύτερων στοχαστών παγκοσμίως, με τη μετέπειτα σύζυγό του. Μία ιστορία αγάπης, σεβασμού, συντροφικότητας και αφοσίωσης, που δοκιμάστηκε επί 32 χρόνια και πέρασε στην αιωνιότητα.  ...

Επιστροφή στο μέλλον: «Συνέντευξη» με τον Νίκο Καζαντζάκη

Νίκος Καζαντζάκης: 

«Μια αστραπή είναι η ζωή, μα προλαβαίνουμε»! 
Η τελευταία του συνέντευξη - μεγάλο αφιέρωμα! (φωτό - βίντεο)‏

Εμείς δεν είμαστε "επαγγελματίες" δημοσιογράφοι…δεν είμαστε "επαγγελματίες" πολιτκοί... είμαστε ελεύθεροι πολίτες και έχουμε μάθει να ταξιδεύουμε σε δύσκολες συνθήκες και καταστάσεις, ακόμη και μέσα σε μαύρα σύννεφα που σκεπάζουν την Ελλάδα τόσα χρόνια.


Ψάχνουμε για φωτεινά ελεύθερα μονοπάτια και οδηγούμε την μηχανή του χρόνου με πορεία το φώς που σκορπούν οι μεγάλοι Έλληνες συγγραφείς και φιλόσοφοι, ελπίζοντας για ένα καλύτερο αύριο.

Έχουμε ήδη επιβιβασθεί στην χρονομηχανή των συνεντεύξεων και πάμε στο έτος 1956 για να γνωρίσουμε καλύτερα και να "συζητήσουμε" με τον μεγάλο Έλληνα συγγραφέα και φιλόσοφο Νίκο Καζαντζάκη.
Η συνάντηση έγινε στην περήφανη Κρήτη.

Καλημέρα σας κύριε Καζαντζάκη…