Τρίτη 9 Απριλίου 2024

Πώς οι σύγχρονοι άνδρες εκπαιδεύονται να μισούν τις γυναίκες - Που πάνε οι ΆΝΔΡΕΣ; Κρίση Αρρενωπότητας κι άλλα ανδρικά προβλήματα

5 τρόποι με τους οποίους οι σύγχρονοι άνδρες εκπαιδεύονται να μισούν τις γυναίκεςTwitter

Ο ρόλος της γυναίκας στην κοινωνία ή το επίπεδο των επιτευγμάτων της δεν έχει σημασία. Η γυναίκα έχει πάντα έναν διπλό ρόλο: να λειτουργεί ως άτομο, αλλά και να ενεργεί ως ντεκόρ. Και τσαντιζόμαστε αν δεν κάνει τη δουλειά της. 
Θάνος Ασκητής: Το σεξ στις σχέσεις μειώθηκε κατά 40% κατά τη διάρκεια του lockdow
Απαντήσεις στο ερώτημα αν μια σχέση μπορεί να αντέξει χωρίς σεξ έδωσε ο καθηγητής ψυχιατρικής και πρόεδρος του Ινστιτούτου Ψυχικής και Σεξουαλικής Υγείας, Θάνος Ασκητής, μιλώντας στην ΕΡΤ και στην εκπομπή «ΣΤΟΥΝΤΙΟ4». 

 Δρ. Ασκητής - Η τεστοστερόνη και η σημασία της για τον άνδρα
 
TON ΜΑΡΤΙΟ ΤΟΥ 2012 ο Jason Pargin, συγγραφέας και πρώην αρχισυντάκτης του Cracked.com, γράφει ένα μακροσκελές κείμενο για τον σύγχρονο μισογυνισμό, με αφορμή τη σκαιότατη επίθεση που δέχεται η –τότε– φοιτήτρια Νομικής και ακτιβίστρια φεμινίστρια Sandra Fluke, επειδή τολμά να ζητήσει από το Κογκρέσο η αντισύλληψη να καλύπτεται από τα ασφαλιστικά ταμεία των Αμερικανίδων. Τότε ο Pargin –και πού να ‘ξερε τι θα γινόταν στην Αμερική με τις αμβλώσεις 10 χρόνια μετά...– θα έγραφε ένα καυστικό, γεμάτο από πικρό χιούμορ, κείμενο για το πώς οι άνδρες εκπαιδεύονται στο να μισούν τις γυναίκες. Δεν είχε προκύψει ακόμη το #MeToo. Ούτε η μετα-φεμινιστική συζήτηση περί male gaze παντού στη δημόσια σφαίρα, περί κουλτούρας βιασμού και τοξικής αρρενωπότητας. Και ενώ για κάποιον λόγο, μετά από τόσα βήματα και τόσες συζητήσεις, το κείμενο θα έπρεπε να θεωρείται παρωχημένο, τώρα πια μοιάζει προφητικό. Ειδικά, όταν πολλά από αυτά που θίγονται στο άρθρο παραμένουν απελπιστικά ίδια... 

Τι είναι η τεχνητή νοημοσύνη και πώς χρησιμοποιείται;

Η τεχνητή νοημοσύνη (TN) αναμένεται να παίξει καθοριστικό ρόλο ως τεχνολογία του μέλλοντος. Τι είναι όμως είναι η τεχνητή νοημοσύνη ακριβώς και πώς επηρεάζει τις ζωές μας;

Infographic που δείχνει παραδείγματα χρήσης της τεχνητής νοημοσύνης στην καθημερινότητα.
Τεχνητή νοημοσύνη: Καθημερινή και δυνητική χρήση

Τι είναι η τεχνητή νοημοσύνη;

What it takes to make a Wooden Scale ? - Meter Wooden Scale, For Mathematical [Δύναμη των Δεξιοτήτων]


Meter Wooden Scale, For Mathematical
Αυτά τα μικρά εργαστήρια έχουν εκλείψει από την υποτιθέμενη πολιτισμένη δύση, με την νέα τεχνολογία και προσφάτως με την  τεχνητή νοημοσύνη

Power of Skills - [Δύναμη των Δεξιοτήτων]
Εάν περιμένουν τους ξένους επενδυτές για να αποκτήσουν αρκετούς πόρους για να θέσουν σε εφαρμογή όλα τα μέτρα ασφαλείας, όπως η Ευρώπη και η Αμερική, θα καταλήξουν να μην παράγουν και θα αρχίσουν να στερούνται σχεδόν τα πάντα.

Αυτό ήταν το πρότυπο και ακόμα χειρότερο που αναπτύσσουν η Αμερική και η Ευρώπη πριν ξεκινήσουν τους κανονισμούς όπως τους γνωρίζουμε σήμερα. 

Στην χώρα μας πριν την λεγόμενη καπιταλιστική ανάπτυξη υπήρξαν παρόμοια εργαστήρια, κυρίως οικογενειακές επιχειρήσεις όπου απασχολούσαν πολλούς εργαζόμενους, μετά ήρθαν τα "κοράκια" και τα αυτόματα μηχανήματα, τα οποία συμπίεσαν το κόστος παραγωγής και μείωσαν την απασχόληση.

Τα δυστοπικά αποτελέσματα τα βλέπουμε σήμερα ενός κόσμου που έχει καταστραφεί και δυστυχεί με την αύξηση της ανεργίας και του ανταγωνισμού των πολυεθνικών με τις εισαγωγές κλπ 

Αφήστε λοιπόν αυτούς τους ανθρώπους να αναπτυχθούν, με τον καιρό, για να φτάσουν στο επίπεδο που περιμένετε με την εκπαίδευση στις νέες τεχνολογίες και στις αντίστοιχες θέσεις εργασίας. 

Εμείς οι τάχα πολιτισμένοι αντί να ασχοληθούμε με την πρωτογενή παραγωγή και την μεταποίηση γίναμε δυστυχώς πελάτες των πολυεθνικών που εκμεταλλεύονται τον κόπο και τον μόχθο αυτών των ανθρώπων αγοράζοντας φτηνά και τα πουλάνε πανάκριβα.

Σκληρά εργαζόμενοι, ταλαντούχοι και αφοσιωμένοι εργαζόμενοι κρατάνε ακόμη έως να έρθουν τα "καθρεφτάκια" των επενδυτών.

Σας θαυμάζω παιδιά - ελπίζω να μην πέσετε και εσείς στην παγίδα  της ανάπτυξης με εισαγωγές - κάτι σαν Ελλάδα του σήμερα

  ===================== 
 "O σιωπών δοκεί συναινείν"

Δευτέρα 8 Απριλίου 2024

Παρακολουθήστε Live από την NASA την ολική έκλειψη ηλίου



Το φαινόμενο θα είναι ορατό στην βόρεια και κεντρική Αμερική

Αυτήν την ώρα πραγματοποιείται η ολική έκλειψη ηλίου που είναι ορατή από εκατομμύρια ανθρώπους σε περιοχές της βόρειας Αμερικής, του Μεξικού και του Καναδά.

Το φαινόμενο, το οποίο είχε συμβεί πριν από 18 χρόνια, ξεκίνησε από τον νότιο Ειρηνικό Ωκεανό, με τις πρώτες περιοχές του Μεξικού να την παρατηρούν από τις ακτές του Ειρηνικού. Το μονοπάτι της έκλειψης διασχίζει το Μεξικό και συνεχίζεται στις ΗΠΑ περνώντας από το Τέξας, συνεχίζοντας βορειοανατολικά και περνώντας στη συνέχεια και από τον Καναδά.

Δείτε Live την έκλειψη ηλίου:


Κατά τη διάρκεια της ολικότητας, οπότε ο μαύρος δίσκος της Σελήνης παίρνει τη θέση του Ήλιου, ο ουρανός σκοτεινιάζει σαν να είναι αυγή ή σούρουπο και οι θεατές έχουν την ευκαιρία να παρατηρήσουν το στέμμα του Ήλιου, την εξώτερη ατμόσφαιρα του Ήλιου.

Οι ανακαλύψεις που προσδοκούν οι επιστήμονες
Οι εκλείψεις θεωρούνται ιδιαίτερα σημαντικές για τους επιστήμονες, καθώς τους δίνουν την ευκαιρία να μελετήσουν τον Ήλιο και πώς αλληλεπιδρά με τη Γη με μοναδικούς τρόπους. Κατά τη διάρκεια της σημερινής ολικής έκλειψης ηλίου, η NASA έχει εγκρίνει τη χρηματοδότηση πολλών μελετών.

«Οι επιστήμονες χρησιμοποιούν εδώ και καιρό τις εκλείψεις ηλίου για να κάνουν επιστημονικές ανακαλύψεις» δήλωσε στο CNNi η Κέλι Κόρεκ, υπεύθυνη επιστημονικών προγραμμάτων στη NASA, εξηγώντας ότι «ας βοήθησαν να κάνουμε την πρώτη ανίχνευση ηλίου, μας έδωσαν στοιχεία για τη θεωρία της γενικής σχετικότητας και μας επέτρεψαν να κατανοήσουμε καλύτερα την επίδραση του Ήλιου στην ανώτερη ατμόσφαιρα της Γης».

Η NASA έχει προγραμματίσει δράση με ερευνητικά αεροπλάνα μεγάλου υψόμετρου για τη λήψη εικόνων της έκλειψης από τα 50.000 πόδια (15.240 μέτρα) πάνω από την επιφάνεια της Γης για να αποτυπώσουν λεπτομέρειες που δεν έχουν ξαναδεί οι επιστήμονες στο παρελθόν στο ηλιακό στέμμα. Οι εικόνες αναμένεται να βοηθήσουν τους επιστήμονες να αναζητήσουν αστεροειδείς που περιφέρονται κοντά στον ήλιο. . . .

Λάκης Λαζόπουλος: Ελλάδα ώρα μηδέν! (Επεισόδιο 22ο)

 

 Ο Λάκης Λαζόπουλος (IG👉 @lakislazopoulos_official), αποκλειστικά στο newsbreak.gr, κάθε Πέμπτη στις 7μ.μ. 

 Απολαύστε τον πύρινο λόγο του, το μοναδικό του χιούμορ του, τον καυστικό σχολιασμό της επικαιρότητας αλλά και… πολλά περισσότερα! 

 =====================
 "O σιωπών δοκεί συναινείν"

Παρασκευή 5 Απριλίου 2024

Αντωνία Ηλία: Οδηγείται στις φυλακές του Ελαιώνα Θηβών - Η δίωξη της Αντωνίας Ηλία ξεκίνησε από τις εκπομπές του Μάκη Τριανταφυλλόπουλου για το λεγόμενο παραδικαστικό κύκλωμα.


Δείτε τι είχε πει η Αντωνία Ηλία στην τελευταία συνέντευξη που παραχώρησε στον Μάκη Τριανταφυλλόπουλο:

 

Είχε διαφύγει στο εξωτερικό το 2005 και από το 2012 είχε αποφυλακιστεί από τις Βρετανικές φυλακές με βραχιολάκι - Δείτε την τελευταία συνέντευξή της στη «Ζούγκλα»

Στις γυναικείες φυλακές του Ελαιώνα Θηβών, οδηγείται συνοδεία αστυνομικής δύναμης η Αντωνία Ηλία, προκειμένου να εκτίσει την επιβληθείσα από το 2005 ποινή της, για τη συμμετοχή της στο λεγόμενο παραδικαστικό κύκλωμα, όταν και καταδικάστηκε για το αδίκημα του ξεπλύματος μαύρου χρήματος.

Η πρωταγωνίστρια του παραδικαστικού κυκλώματος η οποία φυγοδικούσε από το 2005 στο εξωτερικό και τα τελευταία χρόνια ζούσε στη Μεγάλη Βρετανία, έχοντας αποφυλακιστεί από το 2012 με ειδικό βραχιολάκι, αφού οδηγήθηκε νωρίτερα το πρωί στο Εφετείο και στον εισαγγελέα εκτέλεσης ποινών, αποφασίστηκε η μεταγωγή της στις γυναικείες φυλακές, προκειμένου να εκτίσει την τιμωρία της.

Η Αντωνία Ηλία, έφθασε αργά χθες το βράδυ στην Ελλάδα, συνοδευόμενη από δύο αστυνομικούς της Ιντερπόλ, με αεροσκάφος από τη Μεγάλη Βρετανία, το οποίο προσγειώθηκε στο αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος.  Από το αεροδρόμιο μετήχθη με τη συνοδεία και αστυνομικών της ΕΛ.ΑΣ στο Μεταγωγών, όπου και διανυκτέρευσε.

Η πρώην ανακρίτρια, οδηγήθηκε λίγο πριν τις 9 το πρωί στη διεύθυνση . . .

Νίτσε – Μια πρώτη ματιά στην ηθική: Τι είναι; Γιατί υπάρχουν μη ηθικά φαινόμενα; - Όταν έκλαψε ο Νίτσε


Ένα πράγμα είναι βέβαιο: Οποιαδήποτε έννοια ενός «άλλου κόσμου» ή ενός «ανώτερου κόσμου» ή ενός «αληθινότερου κόσμου» ή ενός «άγνωστου κόσμου» αποτελεί ανάθεμα για τον Νίτσε


mmw_ethics_article

Το γεγονός ότι δεν μπορούμε να γνωρίσουμε αυτό τον κόσμο δεν μας δίνει το δικαίωμα να πιστεύουμε ότι μπορούμε να γνωρίσουμε κάποιον άλλο, ανώτερο, πιο αληθινό κόσμο. Στο σημείο αυτό, ο Νίτσε κατακεραυνώνει τους απανταχού προφήτες, μάντες και μελλοντολόγους, οι οποίοι λαχταρούν ένα άλλο, «πραγματικό» βασίλειο της ύπαρξης. Αν δεν γνωρίσουμε αυτή τη ζωή, πώς είναι δυνατόν να περιμένουμε ότι θα γνωρίσουμε το «άγνωστο»;

Ο Ηράκλειτος όμως έχει για πάντα δίκιο όταν λέει ότι το Είναι αποτελεί κενό αποκύημα της φαντασίας. Ο «φαινόμενος» κόσμος είναι ο μοναδικός: ο «αληθινός κόσμος» έχει απλώς μπει από πάνω…  (Το Λυκόφως των Ειδώλων, «Το «λογικό» στη φιλοσοφία»)

Επαναλαμβάνω: Ο αληθινός κόσμος, όπως κι αν έχει συλληφθεί ως τώρα – ήταν πάντα ο φαινομενικός κόσμος άλλη μια φορά. (Η Θέληση για Δύναμη)

Τρεις τύποι ανθρώπου ευθύνονται για την έλευση ενός «άλλου κόσμου» σ’ αυτόν εδώ:

Πέμπτη 4 Απριλίου 2024

Μίκης Θεοδωράκης - Ο Επαναστατικός Μίκης Θεοδωράκης - Epanastatikos Mikis Theodorakis | Non Stop Mix

 
  Ξεπερνώντας τα 50 χρόνια ελληνικής μουσικής ιστορίας, στο κανάλι Ελληνικό Τραγούδι βρίσκονται σημαντικές στιγμές του ελληνικού τραγουδιού από τα '60s έως και σήμερα, με συμπράξεις σπουδαίων τραγουδιστών, συνθετών και στιχουργών που άφησαν εποχή.
Στο κανάλι Ελληνικό Τραγούδι θα βρείτε συγκεντρωμένο έναν από τους σπουδαιότερους και πιο πολυποίκιλους καταλόγους της ελληνικής μουσικής σκηνής. Μίκης Θεοδωράκης - Ο Επαναστατικός Μίκης Θεοδωράκης 1. Μίκης Θεοδωράκης - Το Γελαστό Παιδί | 0:00 2. Μαρία Δουράκη - Είμαστε Δυο | 1:55 3. Μαρία Φαραντούρη - Ένα Το Χελιδόνι | 4:19 4. Μαργαρίτα Ζορμπαλά - Λίγο Ακόμα | 7:41 5. Μαρία Δουράκη - Οι Πρώτοι Νεκροί | 9:50 6. Μελίνα Μερκούρη - Θα Σημάνουν Οι Καμπάνες | 12:17 7. Δημήτρης Μπάσης - Τις Δικαιοσύνης Hλίε Νοητέ | 16:09 8. Μαρία Φαραντούρη - Διότι Δεν Συνεμορφώθην | 20:38 9. Μαρία Ζωή - Σ' Αυτή Τη Γειτονιά | 23:28 10. Μαρία Δουράκη - Το Μεσημέρι | 25:16 11. Μαρία Δημητριάδη - Τη Ρωμιοσύνη Μην Την Κλαις | 28:29 12. Μανόλης Μητσιάς - Μέρα Μαγιού Μου Μίσεψες | 32:27 13. Γλυκερία - Μια Φυλακή | 35:42 14. Μανόλης Μητσιάς - Κράτησα Την Ζωή Μου | 39:46 15. Μαρία Φαραντούρη - Τις Αγάπης Αίματα | 42:20 16. Γιώργος Ζωγράφος - Άσμα Ασμάτων | 45:34 17. Μανόλης Μητσιάς - T' Όνειρο | 49:52 18. Μαρία Φαραντούρη - Οι Μοιραίοι | 55:59 19. Μίκης Θεοδωράκης - Όλα Έχουν Αποδελτιωθεί | 58:21 20. Γλυκερία - Που Πέταξε T' Αγόρι Μου | 1:01:49 21. Μαρία Φαραντούρη - Την Πόρτα Ανοίγω Το Βραδυ | 1:05:15 22. Αφροδίτη Μανου - Γεια Σου Μάνα, Γεια Σου Στρατό | 1:08:32 23. Μελίνα Μερκούρη - Καημός | 1:10:46
24. Μανόλης Μητσιάς - Βραδιάζει | 1:12:56 25. Μαρία Ζωή - Το Παλικάρι Έχει Καημό | 1:16:42 26. Αντώνης Καλογιάννης - Βγηκ' Η Ζωή Μας Στο Σφυρί | 1:19:02 27. Μανόλης Μητσιάς - Τον Παύλο Και Τον Νικολιό | 1:22:56 28. Νένα Βενετσάνου - Γλυκέ Μου Εσύ Δε Χάθηκες | 1:26:50 29. Δημήτρης Μπάσης - Μπήκε Ο Χάρος Στο Κελί | 1:30:14 30. Μαρία Σουλτάτου - Να 'Χα T' Αθάνατο Νερό | 1:33:32 31. Γιώργος Ζωγράφος - Όταν Τελειώσει Ο Πόλεμος | 1:39:06 32. Μαρία Δημητριάδη - Λαός | 1:42:05 33. Γιάννης Σύρης - Έστειλα Στο Κόμμα | 1:42:56 34. Μίκης Θεοδωράκης - Ήταν 18 Νοέμβρη | 1:45:03 35. Μαρία Δημητριάδη - Κόσμε Άσωτε | 1:46:18 36. Ελένη Βιτάλη - Επιτύμβιο | 1:49:08 37. Βαγγέλης Ντίκος- Αυτούς Που Βλέπεις | 1:51:24

===================== 
 "O σιωπών δοκεί συναινείν"

Οι 10 αγαπημένες ταινίες του Αντρέι Ταρκόφσκι

Μαζί με τον Ίνγκμαρ Μπέργκμαν και τον Ακίρα Κουροσάβα, είναι ο σκηνοθέτης που αγαπούν περισσότερο οι σκηνοθέτες. Άλλαξε για πάντα το σινεμά με την ποιητική αρμονία των εικόνων του και με αφορμή την επέτειο γενεθλίων του θυμόμαστε τις 10 ταινίες που αγαπουσε πιο πολύ.

Από τον Πάνο Γκένα



Ο Αντρέι Αρσένιεβιτς Ταρκόφσκι προσδιόρισε το συντακτικό ενός κινηματογράφου που ξεπερνούσε την οθόνη. Ιχνηλατώντας την αλήθεια μέσα από τη σχέση του χρόνου και της εικόνας, έγινε ο τρυφερός ανατόμος των αναμνήσεων και των ονείρων που προκαλούσε τους θεατές να «βιώσουν» παρά να «δουν».

Εικονοπλάστης των πιο ζωντανών ταμπλό βιβάν που αιχμαλώτισε η κινηματογραφική κάμερα, έφτιαξε ένα ιδιαίτερο και επιδραστικό φιλμικό σύμπαν με μόλις εφτά ταινίες, που του πρόσφεραν διεθνή αναγνώριση, μεγάλες τιμές και σπουδαία φεστιβαλικά βραβεία. Στη συνεπή φιλμογραφία του ο Ταρκόφσκι αναδημιούργησε τη ζωή και αναζήτησε το Θαύμα που υπάρχει (ή που οφείλει να υπάρχει) στο πλαίσιο της καθημερινότητας.

Το cinemagazine θυμάται τις 10 ταινίες που αγαπούσε πιο πολύ - ένας οδηγός κινηματογραφοφιλίας για κάθε σινεφίλ ή κινηματογραφιστή. Η λίστα προέκυψε κατά τη διάρκεια της συνάντησης του Ρώσου δημιουργού με τον κριτικό κινηματογράφου Λεονίντ Κοσλόφ, το 1972. Ο Κοσλόφ ζήτησε από τον Ταρκόφσκι να γράψει σε ένα κομμάτι χαρτί τις δέκα αγαπημένες του ταινίες και εκείνος συμφώνησε.

«Πήρε την πρότασή μου πολύ σοβαρά και κάθισε μερικά λεπτά σκεπτόμενος βαθιά, πάνω από ένα κομμάτι χαρτί», θυμήθηκε δύο δεκαετίες μετά ο Κοσλόφ. «Έπειτα άρχισε να γράφει ονόματα σκηνοθετών – Μπουνιουέλ, Μιζογκούτσι, Μπέργκμαν, Μπρεσόν, Κουροσάβα, Αντονιόνι. Ακόμη ένα, το όνομα του Ντράγιερ, ακολούθησε έπειτα από μία παύση. Μετά έκανε μια λίστα ταινιών και τις αρίθμησε προσεκτικά. Η λίστα, καθώς φαινόταν, ήταν έτοιμη αλλά ξαφνικά και αναπάντεχα ο Ταρκόφσκι πρόσθεσε ακόμη ένα τίτλο - «Τα Φώτα της Πόλης». . . 

Το γάλα του Παραδείσου: Ο Βασίλης Ραφαηλίδης για τη Νοσταλγία του Αντρέι Ταρκόφσκι

Ο Βασίλης Ραφαηλίδης για τη Νοσταλγία του Αντρέι Ταρκόφσκι.
Νόστο έλεγαν οι αρχαίοι Έλληνες τον πόθο της επιστροφής στην πατρίδα. 



Η νοσταλγία συνεπώς είναι η ψυχολογική κατάσταση που δημιουργεί ο πόθος της επιστροφής στην πατρίδα και κατά προέκταση σε κάθε οικείο χώρο που λειτουργεί σαν “χαμένος παράδεισος” όταν απομακρυνθούμε ή μας απομακρύνουν απ'αυτόν παρά τη θέληση μας.


Η νοσταλγία νοούμενη σαν ψυχολογική κατάσταση είναι μια δυσθυμία και μια βαρυθυμία που εξωτερικεύεται με τη μελαγχολία, που στους ευαίσθητους μπορεί να οδηγήσει και στο θάνατο από “μαράζι”, όπως λέει κυριολεκτώντας ο λαός. 

Πράγματι, η απομάκρυνση από τον οικείο χώρο είναι ένα “ξερίζωμα” και ο μέτοικος, ένας άνθρωπος “χωρίς ρίζες” που μπορεί να πεθάνει από μαρασμό (μαράζι), όπως ακριβώς και τα ξεριζωμένα φυτά, που κάποιος τα έχει απομακρύνει απ'την αναγκαία για τη ζωή τους γη.

Νοσταλγία είναι ακόμα η μελαγχολική ανάμνηση ευχάριστων καταστάσεων που ξέρεις πως παρήλθαν ανεπιστρεπτί. 
Τούτη η μεταφορική δεύτερη έννοια της λέξης διαφέρει ελάχιστα απ'την πρώτη. Γιατί πρόκειται και πάλι για ένα ξερίζωμα, που αυτή τη φορά δεν είναι χωρικό αλλά χρονικό και γι'αυτό πολύ πιο πιεστικό, αφού τώρα δεν υπάρχει καμιά δυνατότητα επανόρθωσης: