Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2019

Πνευματικά Δικαιώματα: Καταγγελίες για εμπόδια Μενδώνη στο νέο οργανισμό των δημιουργών


Σχετικά: ΑΕΠΙ - Πνευματικά δικαιώματα
Οι εκπρόσωποι της ΕΔΕΜ καταγγέλουν πως η υπουργός Πολιτισμού θέτει ως όρο για την έγκριση της άδειας λειτουργία της την υποβολή business plan το οποίο όμως δεν προβλέπεται από τον σχετικό νόμο.
Mε…Γεφύρι της Άρτας μοιάζει πλέον ο σημαντικότατος όσο και ταλαιπωρημένος χώρος των εγχώριων πνευματικών δικαιωμάτων καθώς εκεί που δείχνει να μπαίνει σε μια συγκεκριμένη τροχιά εμφανίζονται νέα εμπόδια με αποτέλεσμα οι χιλιάδες Έλληνες δημιουργοί να παραμένουν στον αέρα.
Ενώ λοιπόν τους τελευταίους μήνες είχαμε, επιτέλους, την συμφωνία της πλειοψηφίας των δημιουργών για την εκπροσώπησή τους από το νέο δικό τους αυτοδιαχειριζόμενο οργανισμό συλλογικής διαχείρισης, την  ΕΔΕΜ, το έδαφος για την λειτουργία της οποίας προετοίμαζε τους τελευταίους μήνες, σύμφωνα με την πρόσφατη ισχύουσα νομοθεσία, η προσωρινή ΕΥΕΔ, υπάρχουν καταγγελίες για άρνηση παραχώρησης από πλευράς υπουργείου Πολιτισμού της απαιτούμενης άδειας λειτουργίας. ...

Ολοένα και περισσότερο κάποιες κρίσιμες πολιτικές επιλογές των ελληνικών κυβερνήσεων αποκλίνουν εντελώς από τη λαϊκή βούληση: Δέκα χοντροκομμένα παραμύθια...



Σχετικά με το μέγιστο πρόβλημα της μουσουλμανικής λαθρομετανάστευσης που κυριολεκτικά πνίγει τη χώρα επί χρόνια, ακούμε διαρκώς από κυβερνώντες, πολιτικά κόμματα και παράγοντες των τοπικών κοινωνιών να επαναλαμβάνονται μέχρι αηδίας τα ίδια χοντροκομμένα παραμύθια που δεν αντέχουν σε καμία λογική επεξεργασία και απευθύνονται μάλλον σε αφελείς ή ανίδεους:

Παραμύθι Νο 1: «Η αιτία της μαζικής λαθρομετανάστευσης είναι ο πόλεμος που αναγκάζει τους ανθρώπους να φεύγουν από τις πατρίδες τους επειδή κινδυνεύει η ζωή τους».


Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία που τηρούν οι ελληνικές αρχές, η πλειονότητα των λαθρομεταναστών που έρχονται στη χώρα μας είναι Αφγανοί. Το Αφγανιστάν όμως βίωσε τον χειρότερο πόλεμο κατά το διάστημα 1979-88, όταν ο σοβιετικός στρατός είχε εισβάλει και κυριεύσει τη χώρα και προέβαινε σε τρομακτικά αντίποινα σε βάρος αμάχων για τον ανταρτοπόλεμο που του έκαναν οι μουτζαχεντίν. Παραδόξως όμως δεν υπήρξε τότε κανένα κύμα Αφγανών προσφύγων προς την Ευρώπη! 

Όταν πάλι μαινόταν ο πόλεμος Ιράν-Ιράκ τη δεκαετία του 1980 ο οποίος ήταν ιδιαίτερα βάρβαρος και στοίχισε τη ζωή σε περίπου 1,5 εκατομμύριο ανθρώπους, πάλι δεν υπήρξε κανένα κύμα Ιρανών και Ιρακινών προσφύγων προς τη Δύση! Αλλά και όταν έγινε η διαβόητη γενοκτονία των Τούτσι από τους Χούτου στη Ρουάντα στα μέσα της δεκαετίας του 1990 με 1 εκατομμύριο θύματα και μισό εκατομμύριο βιασμούς, ούτε τότε πλημμύρισε η Ευρώπη από πρόσφυγες. Επομένως το λογικό συμπέρασμα που βγάζει κανείς είναι πως ΔΕΝ είναι ο πόλεμος η βασική αιτία του φαινομένου που παρατηρούμε σήμερα.


Ποια όμως είναι τότε η ειδοποιός διαφορά του σήμερα με τις προηγούμενες δεκαετίες; Ποια είναι η πραγματική αιτία της μαζικής μετακίνησης εξαθλιωμένων πληθυσμών προς την Ευρώπη, αν όχι ο πόλεμος; 

Η πραγματική αιτία είναι μία: το smartphone. Από τη στιγμή που και ο πιο πάμφτωχος κάτοικος της υποσαχάριας Αφρικής ή των οροσειρών του Πακιστάν, ή των λασπότοπων του Μπαγκλαντές απέκτησε πρόσβαση σε smartphone και είδε πώς ζει ο κόσμος στην ευημερούσα Ευρώπη, πώς διασκεδάζει, πώς απολαμβάνει ελευθερίες και δικαιώματα, ήταν αδύνατον πλέον να τον κρατήσει οτιδήποτε στον τόπο του. 
Επομένως έχουμε να κάνουμε με σαφή ροή λαθρομεταναστών οι οποίοι χρησιμοποιούν την ιδιότητα του πρόσφυγα ως άλλοθι και ως φθηνή δικαιολογία για να εκμεταλλευτούν τα κενά του ευρωπαϊκού νομικού συστήματος και να μπορέσουν να φθάσουν στις χώρες που έχουν δει στο smartphone για να ζήσουν κι αυτοί όπως ζουν εκείνοι τους οποίους βλέπουν στα smartphones. 
Γι’ αυτό οι δημοσιογράφοι λένε συχνά με έκπληξη ότι οι λαθρομετανάστες είναι πολλές φορές ρακένδυτοι και ταλαιπωρημένοι, αλλά έχουν πάντα πανάκριβο smartphone τελευταίας τεχνολογίας στο χέρι τους – αυτό συμβαίνει διότι πολύ απλά το smartphone είναι η κινητήρια δύναμη πίσω από τη νέα μεγάλη μετανάστευση των πληθυσμών και όχι ο φόβος του πολέμου.  





Παραμύθι Νο 2:

Πέμπτη 14 Νοεμβρίου 2019

Αλήθειες και ψέματα για το μέγεθος του πέους – Όσα ντρέπεστε να ρωτήσετε


Το μέγεθος του πέους είναι ένα θέμα το οποίο απασχολεί πολλούς άντρες, ενώ η μεγέθυνσή του είναι μία αρκετά συχνή αιτία επίσκεψης, κυρίως νέων αντρών, στον ουρολόγο – ανδρολόγο αλλά και στο διαδίκτυο.
Στην πραγματικότητα, όμως, οι περισσότεροι από αυτούς που ενδιαφέρονται να αποκτήσουν μεγαλύτερο πέος δεν έχουν κανένα ανατομικό και λειτουργικό πρόβλημα. Το φυσιολογικό μέσο μέγεθος του πέους στη λευκή φυλή της νότιας Ευρώπης, στην οποία ανήκουν και οι Έλληνες, είναι 13-15 εκατοστά σε στύση, ενώ σε λίγους το μέγεθος είναι μικρότερο από τον μέσο όρο. Πρακτικά, η αυξητική επέμβαση δικαιολογείται, όταν το μέγεθος του πέους είναι 5-6 εκατοστά σε χάλαση και μικρότερο από 9-10 εκατοστά σε στύση.
Τα παραπάνω επισημαίνει ο αναπληρωτής καθηγητής Ουρολογίας – Ανδρολογίας του Τμήματος Ιατρικής Ιωάννης Βακαλόπουλος, σε συνέντευξή του στο Αθηναϊκό- Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, με αφορμή ομιλία του με θέμα «Αυξητική πέους. Πού βρισκόμαστε σήμερα;», στο 12ο Ουρολογικό Συνέδριο Βορείου Ελλάδος.

Τι εικόνα έχουν οι άντρες για το μέγεθος του πέους τους;

Τετάρτη 13 Νοεμβρίου 2019

Με την Αγία Γραφή, τις ΗΠΑ κι Ε.Ε.... αυτοανακηρυγμένη πρόεδρος της Βολιβίας! - Minuto a minuto en Bolivia: Jeanine Áñez se declara presidenta y Evo Morales llega a México

ΑΠΟ ΤΟ "PRESS-GR" - Σχολιάζει ο Νίκος Κλειτσίκας


«"Η Αγία Γραφή επιστρέφει στο κυβερνείο", δηλώνει η Jeanine Áñez.
Η γερουσιαστής δηλώνει πως είναι πρόεδρος της Βολιβίας,
κατευθύνθηκε στο Μέγαρο της κυβέρνησης υψώνοντας την Αγία Γραφή»
Από το αμερικανικό "έγκυρο" ενημερωτικό τηλεοπτικό δίκτυο: Cnn

«Η Πατσαμάμα δεν θα επιστρέψει ποτέ στο κυβερνείο.
Η Βολιβία είναι του Χριστού»
Προηγήθηκε, σηματοδότησε την "ιδεολογική" κάλυψη του αμερικανοκίνητου φασιστικού πραξικοπήματος, ο Φερνάντο Καμάτσο...

Η ακροδεξιά γερουσιαστής στη Βολιβία Jeanine Áñez, αντιγράφει το νέο σχεδιασμό της αμερικάνικής μυστικής υπηρεσίας (Cia) για τη Λατινική Αμερική, που εφάρμοσε και με την μαριονέτα των ΗΠΑ, τον αυτοανακηρυγμένο πρόεδρο της Βενεζουέλας Guaidó [Βλέπε σε: Με το καλημέρα... παραβίαση του Διεθνούς Δικαίου και ψέματα η εξωτερική πολιτική Μητσοτάκη].
Αυτοανακηρύχθηκε πρόεδρος μιας χώρας, χωρίς καν να υπάρχει ο ελάχιστος κανόνας της "αστικής δημοκρατίας", η απαρτία στο σώμα.
Ενώ ο στρατός κι η αστυνομία έχουν επιδοθεί σε συλλήψεις γερουσιαστών και βουλευτών, στελεχών του "Κινήματος για το Σοσιαλισμό" (Movimiento al Socialismo - MAS) σε κάθε γειτονιά, παντού όπου υπάρχουν αυτόχθονες, μια ρατσιστική βία χωρίς προηγούμενο απέναντι σ' όποιον το χρώμα του δέρματος δεν είναι λευκό -της Άριας Φυλής-, η πραξικοπηματίας Jeanine Áñez -δεύτερη αντιπρόεδρος της Γερουσίας... από μέρους του δεξιού κόμματος "Δημοκρατική Ενότητα" (Unità Democratica), όπως λειτουργούν οι αστικές δημοκρατίες με αρμοδιότητες σε όλα τα κόμματα-, στην άδεια αίθουσα της Γερουσίας -χωρίς καν να συγκληθεί έστω και υποκριτικά η Βουλή, έστω χωρίς κι εκεί να υπάρχει απαρτία- δηλώνει: «Αναλαμβάνω άμεσα την Προεδρία του Κράτους και δεσμεύομαι για τη λήψη των αναγκαίων μέτρων ώστε να επέλθει ειρήνη στη χώρα».
Πλήρης παραβίαση του Συντάγματος από μια μαριονέτα των ΗΠΑ που εκλέχθηκε γερουσιαστής με το 1,7% των ψήφων (91.895 ψήφοι, σε σύνολο εθνικών ψήφων 5.171.428). ....

Η Βολιβία είναι του Χριστού! Πατρίδα ή Θάνατος η απάντηση...

ΑΠΟ ΤΟ "PRESS-GR" - Σχολιάζει ο Νίκος Κλειτσίκας

«Η Πατσαμάμα δεν θα επιστρέψει ποτέ στο κυβερνείο.
Η Βολιβία είναι του Χριστού»
Φερνάντο Καμάτσο


Ο ακροδεξιός πραξικοπηματίας Φερνάντο Καμάτσο εξέρχεται από το προεδρικό μέγαρο κρατώντας τη σημαία της Βολιβίας, την Βίβλο και αγαλματίδιο της Παναγίας κι απευθύνεται στο ακροατήριο των λευκών οπαδών του πραξικοπήματος, την αστυνομία και το στρατό: 
«Η Πατσαμάμα δεν θα επιστρέψει ποτέ στο κυβερνείο. Η Βολιβία είναι του Χριστού»!

Οι «κονκισταδόρες» αδιαφορούν για τη θέληση του λαού της Βολιβίας και έχουν στο πλευρό τους τις δυνάμεις του στρατού και της αστυνομίας που όφειλαν να υπερασπίζονται το Σύνταγμα και τη δημοκρατική νομιμότητα.
Η απόφαση των αυτοχθόνων βολιβιανών δεν έχει καμία αξία μπροστά στον "Χριστό" των λευκών κατακτητών και τα θύματα του ρατσισμού τους εκλαμβάνεται ως νίκη του Χριστού εναντίον των "Πατσαμάμα".



Η Πατσαμάμα [Μητέρα Γη], θεά της γονιμότητας των Ίνκα, ενός από τους μεγαλύτερους, πιο επιβλητικούς πολιτισμούς της ανθρωπότητας (1533 π.Χ και 1400 π.Χ.), η μεγαλύτερη αυτοκρατορία της Αμερικής και του κόσμου, εκείνη την περίοδο.

Τότε, ο λευκός κατακτητής (κονκισταδόρ), ο Ισπανός Φρανθίσκο Πιθάρρο Γκονθάλεθ απαίτησε στο όνομα του Χριστού από τους Ίνκα να δεχτούν επίσημα την υποταγή στην "πολιτισμένη" δύση (Ισπανία) και να ασπαστούν τον Χριστιανισμό.
Σήμερα, οι τραπεζίτες στο όνομα του Χριστού και με τους λακέδες της "πολιτισμένης" δύσης, τους λευκούς πραξικοπηματίες καταλύουν την αστική δημοκρατία. ...

ΟΥΖΕΡΙ ΤΣΙΤΣΑΝΗΣ (2015) - Η περιπετειώδης ιστορία αγάπης, παγιδευμένη ανάμεσα σε ένα απάνθρωπο ολοκληρωτικό καθεστώς και τον παραλογισμό των φυλετικών διακρίσεων, βρίσκει καταφύγιο στο ιστορικό Ουζερί ...


Βασισμένη στο ομότιτλο βιβλίο του Γιώργου Σκαμπαρδώνη η ταινία διαδραματίζεται στη Θεσσαλονίκη το 1942-1943. Στην υπό γερμανική κατοχή πόλη, ο Γιώργος και η Εστρέα είναι ερωτευμένοι. Όμως ο έρωτας ανάμεσα σε έναν Χριστιανό και μία Εβραία είναι απαγορευμένος. Η περιπετειώδης ιστορία αγάπης, παγιδευμένη ανάμεσα σε ένα απάνθρωπο ολοκληρωτικό καθεστώς και τον παραλογισμό των φυλετικών διακρίσεων, βρίσκει καταφύγιο στο ιστορικό Ουζερί Τσιτσάνης. Εκεί ο μεγάλος Έλληνας συνθέτης Βασίλης Τσιτσάνης διανύει τα πιο δημιουργικά του χρόνια και συνθέτει τα πιο γνωστά του τραγούδια, ανάμεσα στα οποία και την καθοριστική Συννεφιασμένη Κυριακή.

ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΟΥΝ: Ανδρέας Κωνσταντίνου , Χάρης Φραγκούλης, Χριστίνα Χειλα – Φαμέλη, Βασιλική Τρουφάκου, Γιάννης Στάνκογλου, Γεράσιμος Σκιαδαρέσης Λάκης Κομνηνός, Αλμπέρτο Εσκενάζυ, Μαρία Καβουκίδη, Μιχάλης Αεράκης...

Πρώην Γερμανός πρέσβης για αποζημιώσεις: «Οι Γερμανοί δεν πρόκειται ποτέ να πληρώσουν - Δεν έχουμε αρκετά χρήματα»

«Ο Γερμανοί δεν θα πληρώσουν ποτέ αποζημιώσεις»
«Η Ελλάδα μετά τις εκλογές» ήταν το θέμα ομιλίας του Γερμανού πρώην πρεσβευτή στην Αθήνα Βόλφγκανγκ Σούλτχαϊς. Μίλησε στην DW για τη σημερινή και την πρώην κυβέρνηση αλλά και για το Grexit και τις επανορθώσεις.

Wolfang Schulthei (DW/M. Rigoutsou)
«Τι  γνώριζαν οι Γερμανοί πριν από την κρίση για την Ελλάδα; Λίγα πράγματα. Την αρχαιότητα και το πολύ-πολύ να είχαν ακούσει το όνομα της Κάλλας και του Ωνάση». Με αυτή τη χαριτωμένη και πέρα για πέρα αληθινή διαπίστωση ξεκίνησε την ομιλία του ο έμπειρος, συνταξιούχος πλέον, διπλωμάτης Βόλφγκανγκ Σούλτχαϊς, ο οποίος διετέλεσε πρέσβης στην Ελλάδα από το 2005 μέχρι το 2010. Προσκεκλημένος της Ένωσης Κυριών για την Ευρωπαϊκή Φιλία στη Βόννη προκειμένου να μιλήσει για την «Ελλάδα μετά τις εκλογές», ξεδίπλωσε μέσα σε μιάμιση περίπου ώρα τις βαθιές γνώσεις του για την ελληνική πραγματικότητα και δεν χαρίστηκε ούτε στους Έλληνες ούτε στους Γερμανούς.
Αναφερόμενος στα αίτια της κρίσης υπογράμμισε πως οι Έλληνες έζησαν πάνω από τις δυνατότητές τους. Δανείζονταν για να καταναλώνουν. Όμως τεμπέληδες δεν είναι σε καμία περίπτωση. Υπενθύμισε στους συμπατριώτες του που τον άκουγαν με μεγάλο ενδιαφέρον πως οι Έλληνες, σύμφωνα με ευρωπαϊκές δημοσκοπήσεις, εργάζονται πολύ περισσότερο από τους Γερμανούς. Με μια εξαίρεση. Αυτοί που εργάζονται στο δημόσιο τομέα, και αυτό επειδή η κακή σχέση των Ελλήνων με το κράτος εδράζεται ακόμα στα χρόνια της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας αλλά και αργότερα. Οι Έλληνες αντιλαμβάνονταν το κράτος περισσότερο ως αντίπαλο.
Η σημερινή κυβέρνηση...

«Μπούμερανγκ» το μπάρμπεκιου των Ενωμένων Μακεδόνων - Πώς άθελά τους δώρισαν 5.500 ευρώ στους πρόσφυγες!

«Μπούμερανγκ» επέστρεψε στους «Ενωμένους Μακεδόνες» το ξενοφοβικό μπάρμπεκιου που διοργάνωσαν κοντά στην προσφυγική δομή των Διαβατών.
Και αυτό όχι μόνο λόγω της μικρής συμμετοχής αλλά, κυρίως, λόγω του πολύ έξυπνου τρόπου που βρήκε μια ομάδα Ολλανδών να δείξει, από μακριά, την αντίθεσή της στη ξενοφοβία και την υποστήριξή της στους πρόσφυγες.
Έτσι λοιπόν μια ομάδα εθελοντών δημιούργησε μια πλατφόρμα, μέσω της οποίας οι Ολλανδοί (και όχι μόνο) καλούνταν να προσφέρουν ένα ποσό για τους πρόσφυγες που φιλοξενούνται στην Ελλάδα, το οποίο θα μεγάλωνε όσο μεγαλύτερος ήταν ο αριθμός των συμμετεχόντων στο μπάρμπεκιου. Μάλιστα οι δωρητές μπορούσαν να επιλέξουν ανάλογα στην προσφορά ποσού ανάλογα με τον αριθμό των διαδηλωτών, της ποσότητας κρέατος ή της διάρκειας του μπάρμπεκιου.
Έτσι λοιπόν, σύμφωνα με τον ιστότοπο των διοργανωτών, συγκεντρώθηκε το ποσό των 5.500 ευρώ το οποίο πρόκειται να διατεθεί στη δομή των Διαβατών.
Last Sunday Greek nationalists barbecued 5.500 euros for the refugee camp against which they were protesting, aided by a group of Dutch people who, as they themselves said, gave “a cheerful twist” to it. ...

«Στο “Ουζερί Τσιτσάνης” υπήρχαν φορές που πήγαινα στο γύρισμα να φάω γιατί δεν είχα λεφτά να φάω» - Συγκλονίζει η Θεοδοσία από τις Άγριες Μέλισσες

Στη Φωλιά των Κου Κου έδωσε συνέντευξη η Χριστίνα Χειλά Φαμέλη, η “Θεοδοσία” από τις Άγριες Μέλισσες. Η ηθοποιός αποκάλυψε πως είχε πρόταση φέτος για τον πρωταγωνιστικό ρόλο στο “Κόκκινο ποτάμι”, ενώ μίλησε και για τις οικονομικές δυσκολίες που έχει περάσει στο παρελθόν.

«Το “Χειλά” είναι του μπαμπά, το “Φαμέλη” της μαμάς, που την έχω χάσει και το χρησιμοποιώ για συναισθηματικούς λόγους. Την έχασα στα 16 μου, ήταν πολύ δύσκολο. Ο Μανούσος Μανουσάκης μου έκανε πρόταση για τον πρωταγωνιστικό ρόλο στο “Κόκκινο ποτάμι”, αλλά δεν έκατσε.

Επειδή ήταν δύσκολο το πρόγραμμά μου το καλοκαίρι, μου άρεσε που στις Άγριες Μέλισσες ο ρόλος δεν ήταν πρωταγωνιστικός. Ο σκηνοθέτης μου εκμυστηρεύτηκε ότι δεν ήθελε να με δει για τη σειρά. Σε ένα μπαρ στα Εξάρχεια δύο κοπέλες ήρθαν και με αγκάλιασαν με συμπόνια και τους είπα ότι δεν είμαι η Θεοδοσία στη ζωή μου.

Είμαι τόσο εγωίστρια που δεν θα μείνω με έναν άνθρωπο που δεν είναι 100% σε μένα, ξενερώνω. Μου έχει τύχει να είμαι με έναν άνθρωπο και το μυαλό μου να είναι αλλού, αλλά ποτέ δεν έχω απατήσει. Έχω ερωτευτεί συμπρωταγωνιστή, αλλά αυτές οι σχέσεις κρατάνε συνήθως όσο κρατάει η δουλειά. Φυσικά και δούλεψα ως σερβιτόρα, δουλειά είναι όλα, και σκάλες θα πάω να καθαρίσω.

Έχω βρεθεί να ψάχνω το σπίτι μου να βρω ένα δίευρω να πάρω κάτι να φάω. Στο “Ουζερί Τσιτσάνης” υπήρχαν φορές που πήγαινα στο γύρισμα για να φάω από το catering γιατί δεν είχα λεφτά να φάω. Τώρα υπάρχουν στιγμές που ξυπνάω και λέω “Έχω λεφτά από το θέατρο;”. Εννοείται ότι σκέφτηκα να τα παρατήσω. Το μικρότερο μεροκάματο από το θέατρο ήταν 36 ευρώ για 4 μήνες», αναφέρει η Χριστίνα Χειλά Φαμέλη.



http://www.topontiki.gr/article/348462/sto-oyzeri-tsitsanis-ypirhan-fores-poy-pigaina-sto-gyrisma-na-fao-giati-den-eiha

=====================
 "O σιωπών δοκεί συναινείν"

Σάββατο 9 Νοεμβρίου 2019

- Το ΕΣΡ ΥΠΑΡΧΕΙ ή κοιμάται? Θλιβεροί: Ο Λιάγκας και το πάνελ του έκαναν αναπαράσταση του φοιτητή που εκσπερμάτισε στην πλάτη φοιτήτριας στο ΑΠΘ (Video)

UpDated: Λιάγκας ΑΠΘ: Κορομηλά, Συνατσάκη αντιδρούν – Προσφυγή στο ΕΣΡ από σωματείο

- ΕΣΡ δεν υπάρχει, ή αν υπάρχει κοιμάται τον ύπνο του δικαίου :
Τούρκικες ταινίες κατακλύζουν τις οθόνες των καναλιών, υπό τη δικαιολογία ότι είναι φθηνές.
Ευτελή τηλεπαιχνίδια ανεύρεσης «λέξεων» ξεπαραδιάζουν τους αφελείς και μάλιστα στα λεγόμενα επίσημα κανάλια.

Σποτάκια με αστρολογία και «υπόσχεση» σεξ βασιλεύουν στις τηλεοράσεις όλες τις νυκτερινές ώρες.
Ακροδεξιοί βιβλιοπώλες κάνουν πολύωρες εκπομπές -δήθεν για πώληση βιβλίων- στην ουσία όμως διαχέουν το φασισμό και διαστρεβλώνουν τα ιστορικά γεγονότα.
Δημοπρασίες για σόμπες, χαλιά, χρυσαφικά, πιεσόμετρα, παίζουν από το πρωί μέχρι το βράδυ στα περιθωριακά κανάλια.
------------------------------------------------------------------------

Με χυδαία υπονοούμενα και …άφθονο γέλιο αντιμετώπισαν ο Γιώργος Λιάγκας και το πάνελ της εκπομπής του, την είδηση της σεξουαλικής παρενόχλησης μιας φοιτήτριας στο ΑΠΘ, στην πλάτη της οποίας εκσπερμάτισε συμφοιτητής της.
Οι «κυρίες» στο πάνελ της εκπομπής κατερίνα Γκαγκάκη και Ελένη Τσολάκη φαίνεται να το διασκέδαζαν με την ψυχή τους. ...
Ατάκες του χειρίστου είδους όπως «έσταζε το ταβάνι;» και «έπεσε ο καφές του από πίσω και την πιτσίλισε» σκόρπισαν ευθυμία στο πάνελ και αηδία στους τηλεθεατές που απορούσαν που θα τελειώσει ο κατήφορος.
Κάποια στιγμή ο ρεπόρτερ Φρίξος Δρακοντίδης προσπάθησε να τους επαναφέρει στην τάξη, λέγοντας ότι το θέμα είναι σοβαρό, ωστόσο ουδείς του έδωσε σημασία. ...

Πέρα από το φύλο και τον θάνατο - «Oρλάντο» της Βιρτζίνια Γουλφ , Θεατρικός μονόλογος με την Αμαλίας Καβάλη

Με αφορμή την παράσταση «Ορλάντο» που παίζεται στο θέατρο Scrow σε σκηνοθεσία Ιούς Βουλγαράκη, μια παρουσίαση-ανάλυση του εμβληματικού έργου της Βιρτζίνια Γουλφ. 
Του Νίκου Ξένιου
Το Ορλάντο (Οκτώβριος 1928), το έκτο μυθιστόρημα της Βιρτζίνια Γουλφ, είναι μια αλληγορική βιογραφία μιας ανθρώπινης ζωής που εκτείνεται σε τέσσερεις αιώνες: γράφτηκε στο απόγειο της συγγραφικής καριέρας της Γουλφ και μονομιάς πούλησε οκτώ χιλιάδες αντίτυπα. Ούτε ο χρόνος ούτε ο φραγμός του φύλου εμπόδισαν τη συγγραφέα στη σύλληψη και διαμόρφωση της αμφίφυλης ηρωίδας της. Η Ιώ Βουλγαράκη διασκευάζει και σκηνοθετεί στο θέατρο Scrow το «Ορλάντο», σε εξαίσια μετάφραση του Νικήτα Σινιόσογλου, σε συμπαθή σκηνογραφία και ενδυματολογία Μαγδαληνής Αυγερινού, φωτισμούς Κάρολ Γιάρεκ και με ένα ρεσιτάλ ερμηνείας της Αμαλίας Καβάλη στον ομώνυμο ανδρόγυνο ρόλο.
Το «τώρα» της ηρωίδας
Κύριο μέλημα της Γουλφ ήταν να σαρκάσει τον σχολαστικισμό στην ειθισμένη παράθεση των γεγονότων και την ιστορικότητα: αντ’ αυτών, προτείνει μιαν αλληγορική ψευδοβιογραφία βασισμένη στην αισθαντικότητα του υποκειμένου και θέτει υπό αίρεσιν την παραδοσιακή νοηματοδότηση της αλήθειας κατά τη λογοτεχνική περιγραφή.
Χωρίς τους περιορισμούς του γήρατος και τις κακοποιές επιδράσεις του χρόνου, ο Ορλάντο ξεκινά τη ζωή του ως Άγγλος ευγενής της Ελισαβετιανής εποχής και φτάνει να εκφανεί ως μια χειραφετημένη γυναίκα των αρχών του εικοστού αιώνα. Ένα ευαίσθητο, αριστοκρατικά μελαγχολικό δεκαεξάχρονο αγόρι που αγαπά τη μοναξιά και την ποίηση, δίνει την αφορμή για να αρθούν τα στερεότυπα περί φύλου με τα οποία ανατράφηκε η συγγραφέας, καθώς και να υπερνικηθούν οι πεισιθάνατες φοβίες της. Κύριο μέλημα της Γουλφ ήταν να σαρκάσει τον σχολαστικισμό στην ειθισμένη παράθεση των γεγονότων και την ιστορικότητα: αντ’ αυτών, προτείνει μιαν αλληγορική ψευδοβιογραφία βασισμένη στην αισθαντικότητα του υποκειμένου και θέτει υπό αίρεσιν την παραδοσιακή νοηματοδότηση της αλήθειας κατά τη λογοτεχνική περιγραφή. Τρόπον τινά, επανιδρύει την πραγματικότητα μέσα από τα μάτια του προσώπου που ποθεί, απαλλάσσοντάς το από τους ανατομικούς και χωροχρονικούς περιορισμούς, ελευθερώνοντάς το δηλαδή από τα εξωγενή εμπόδια. Η συγγραφέας, ωστόσο τονίζει την α-δυνατότητα επικοινωνίας του χαρακτήρα αυτού με τους άλλους ανθρώπους, παρά την κατάργηση των χωροχρονικών φραγμών και το όριο που θα έθετε, κατά πάσαν πιθανότητα, το φύλο.
orlando 2
Από νεαρός ευγενής του αναγεννησιακού Λονδίνου, μέσα από φλόγες πάθους που λειώνουν τον πάγο του χειμώνα, το φαντασμαγορικό καρναβάλι με τον παγετό και τα πουλιά να παγώνουν ενώ πετούν στον αέρα, μετά από μια σεξιστική προσβολή κάποιου Νικ Γκρην (που συμβολίζει τους κριτικούς της βικτωριανής εποχής) και μετά από μιαν ερωτική εγκατάλειψη από μια μοσκοβίτισσα πριγκίπισσα, ο Ορλάντο μεταπίπτει στη θέση του επιτετραμμένου του βρετανικού θρόνου στην Κωνσταντινούπολη, ενώ προβαίνει σε μεταμφίεση (τρανσβεστισμό) και κατόπιν σε μεταμόρφωση φύλου, τηρώντας την αναλογία προνύμφης-νύμφης. Προερχόμενη από ένα σεντούκι με γούνες που μυρίζουν καμφορά, η Ορλάντο κάνει την άγρια έξοδό της στη νυκτερινή Βασιλεύουσα της επαναστατικής περιόδου, αντικρύζει τα βουνά της Ασίας στο βάθος, περιπλανάται στην κεντρική Ευρώπη με μια φυλή αθίγγανων και επιστρέφει στη γηραιά Αλβιόνα, λίγο πριν κλείσει τα 25, ενώ έχει ολοκληρώσει τη συγγραφή σαράντα επτά έργων, ρομαντικών ιστοριών και ποιημάτων. Καθώς ο/η Ορλάντο εγκαταλείπει τον δέκατο όγδοο αιώνα, παρατηρεί και καταγράφει τους καταιγιστικούς ρυθμούς που την αποκαρδιώνουν: «widow’s weeds and bridal veils... crystal palaces, bassinettes, military helmets, memorial wreaths, trousers, whiskers, wedding cakes, cannon, Christmas trees, telescopes, extinct monsters, globes, maps, elephants, and mathematical instruments»: δακτυλίδια αρραβώνων παντού και κρυστάλλινα παλάτια και τούρτες γάμου και χριστουγεννιάτικα δέντρα, τηλεσκόπια και υδρόγειοι και χάρτες και μαθηματικά όργανα. Αρνούμενη τους φραγμούς ενός διαχρονικού σεξισμού, με ένα τεράστιο χρονικό άλμα υπερπηδά τον 18ο και τον 19ο αιώνα και φτάνει στον εικοστό, σεξουαλικά πλήρης και με το ανάλογο δέμας και το ανάλογο, τολμηρό λεξιλόγιο: «Flinging herself on the ground, she felt the bones of the tree running out like ribs from a spine this way and that beneath her. She liked to think that she was riding the back of the world. She liked to attach herself to something hard».

Το «τώρα» της συγγραφέως...

Ηθοποιοί που ξεχώρισαν την περίοδο 2013 - 2014



ΑΜΑΛΙΑ ΚΑΒΑΛΗ 
Φωτ. Σωτήρης Δουνούκος


Ξεχώρισε στην παράσταση:
Το γλυκό πουλί της νιότης
στο ρόλο της Χέβενλυ Φίνλεϋ, κόρη του Μπος Φίνλεϋ

Συγγραφέας: Τενεσί Ουίλιαμς
ΚΘΒΕ, Βασιλικό Θέατρο
Σκηνοθεσία: Βασίλης Νικολαΐδης

1. Εάν δεν ήσασταν ηθοποιός, τι θα ήσασταν;

    Ό,τι σπούδασα αρχικά: Οικονομολόγος.

2.Τι εξελίσσει έναν ηθοποιό;

Παρασκευή 8 Νοεμβρίου 2019

«Πάντα έβρισκα τις ερωτικές σκηνές ερεθιστικές». «Είναι άβολες και καθόλου σέξι». «Όλοι οι συνάδελφοι έχουν δει το αιδοίο μου». 11 ηθοποιοί απομυθοποιούν τις ερωτικές σκηνές και αποκαλύπτουν το παρασκήνιο.


Γιατί ο σκηνοθέτης έδιωξε τον Τομ Κρουζ όταν στα γυρίσματα η Νικόλ Κίτμαν έκανε ερωτικές σκηνές με άλλον άνδρα ...
Η άκρως ερωτική ταινία της Νικόλ Κίντμαν με τον Τομ Κρουζ «Μάτια Ερμητικά Κλειστά» προβλήθηκε το 1999. Η τολμηρή υπόθεση με τον γιατρό που αποφασίζει να συμμετάσχει σε ερωτικά όργια, προκάλεσε και συζητήθηκε....

Διαβάστε όλο το άρθρο: http://www.mixanitouxronou.gr/matia-ermitika-klista-giati-o-skinothetis-edioxe-ton-tom-krouz-otan-sta-girismata-i-nikol-kitman-ekane-erotikes-skines-me-allon-andra/
=========================================================

Οι παλμοί των θεατών μπορεί να «ανεβαίνουν» όταν βλέπουν ερωτικές σκηνές στον κινηματογράφο- ειδικά όταν πρωταγωνιστές είναι είναι αγαπημένοι μας, σέξι ηθοποιοί- αλλά ποια είναι η πραγματικότητα που βιώνουν στα γυρίσματα....

Εάν κάποιος έπρεπε να επιλέξει λέξεις για να την περιγράψει, τότε αυτές στις περισσότερες περιπτώσεις – όπως τουλάχιστον υποστηρίζουν- θα ήταν ιδρώτας, αμηχανία, αντιξοότητες και παντελή έλλειψη…άνεσης....



Προσφάτως η ηθοποιός Νάταλι Ντόρμερ, αποκάλυψε τις πραγματικές συνθήκες που είχε να αντιμετωπίσει κατά τα γυρίσματα ερωτικών σκηνών για τη σειρά «Game of Thrones», για χάρη της οποίας χρειάστηκε να γδυθεί αρκετές φορές όπως και για τη σειρά «Tudors». Και όπως δηλώνει δεν κατάφερε ποτέ να βιώσει έστω και μια στιγμή απόλαυσης παρά τα τι μπορεί να πιστεύουν οι θεατές....

Ο Τζίμης Πανούσης στο "The 2Night Show" - The 2Night Show με τον Γρηγόρη Αρναούτογλου. Guest ο Δημήτρης Σταρόβας.



=====================
 "O σιωπών δοκεί συναινείν"

Πειρατές Τόγκο: Ιλιγγιώδη ποσά ζητούν οι εταιρείες security – 4 πακέτα ασφάλειας Πειρατές Τόγκο: Μέχρι και 12.000 δολάρια ημερησίως αξιώνουν οι εταιρείες προστασίας που «κουμαντάρουν» τον κόλπο της Γουινέας.

Πειρατές ΤόγκοΙλιγγιώδη είναι τα ποσά που αξιώνουν οι εταιρείες σεκιούριτι στο Τόγκο προκειμένου να προστατεύσουν τα διερχόμενα εμπορικά πλοία. Σύμφωνα με τον τιμοκατάλογο της προστασίας στις επικίνδυνες θάλασσες του Τόγκο που φέρνει σήμερα στο φως το protothema.gr, οι ιδιωτικές εταιρίες σεκιούριτι που δραστηριοποιούνται στη περιοχή προσφέρουν διάφορες επιλογές στις πλοιοκτήτριες εταιρίας προκειμένου να αντιμετωπίσουν πιθανή επίθεση από πειρατές.
Οι περισσότερες εταιρίες προσφέρουν συνήθως έως και τέσσερις επιλογές στις ναυτιλιακές, προκειμένου να διασφαλίσουν όσο περισσότερο μπορούν την ασφαλή διέλευση του εκάστοτε πλοίου. Τα ποσά όπως θα διαπιστώσετε και ιδίοις όμμασι ανέρχονται σε χιλιάδες δολάρια. Από την άλλη μεριά, δεν έχει γνωστοποιηθεί προς το παρόν τι «πακέτο» προστασίας είχε το ελληνόκτητο πλοίο που έπεσε σε πειρατικά χέρια.

Πειρατές Τόγκο: Τέσσερις επιλογές προσφέρουν οι εταιρείες

Η πρώτη επιλογή, αφορά στη παρουσία 4 ενόπλων Τογκολέζων- μέλη του Πολεμικού Ναυτικού που είναι και οι μόνοι με τη δυνατότητα να ανέβουν στο πλοίο με όπλα, μαζί με έναν σύμβουλο ασφαλείας. Οι τέσσερις αυτοί πάνοπλοι φρουροί ανεβαίνουν στο αγκυροβόλιο με το που φτάνει το καράβι και κάθονται σε αυτό μέχρι και την αποχώρηση του. Η πρώτη μέρα παρουσίας του χρεώνεται 2,850 δολάρια και κάθε επιπλέον μέρα κοστίζει 1,650 δολάρια. ...
Στη δεύτερη επιλογή, παρέχονται 2 άτομα ως προσωπικό ασφαλείας χωρίς όπλα οι οποίοι και ανεβαίνουν στο αγκυροβόλιο μέχρι και την αποχώρηση του. Η παρουσία τους έχει κυρίως συμβουλευτικό χαρακτήρα, οπότε και το κόστος είναι σαφώς χαμηλότερο σε σχέση με το κόστος της πρώτης επιλογής.
Συγκεκριμένα, για τις 3 πρώτες μέρες η συγκεκριμένη υπηρεσία χρεώνεται 750 δολάρια, ενώ από την 4η μέρα και μετά 650 δολάρια, σύμφωνα πάντα με το κοστολόγιο μιας εκ των εταιριών σεκιούριτι που δραστηριοποιούνται στην περιοχή.
Η πλοιοκτήτρια εταιρία καλείται να πληρώσει μαζί και ένα πάγιο 1,250 ευρώ με το που ανέβουν οι δυο άοπλοι φρουροί στο πλοίο.
Σε περίπτωση που η πλοιοκτήτρια εταιρία θέλει για κάποιο λόγο να αυξήσει τα μέλη της ομάδας πριν το αγκυροβόλιο, δηλαδή στα 12 ναυτικά μίλια, τότε πρέπει να καταβάλει στην εταιρία σεκιούριτι επιπλέον 800 δολάρια. ...

Φωτογραφίες δείχνουν την Συρία πολύ διαφορετική από ότι μας την παρουσιάζουν τα ΜΜΕ

Τον Οκτώβριο ένας φωτογράφος έλαβε την κανονικά 10ήμερη τουριστική βίζα του, μετά από περίπου 10 εβδομάδες αναμονής. Ήταν εντελώς ελεύθερος να περπατήσει τις πόλεις μόνος του. Κατά τη διάρκεια της επίσκεψής του επισκέφθηκε τη Δαμασκό – Χαλέπι- Χομς με την ύπαιθρο και τον Τάρτου και την ακτή.
Ναι, υπάρχουν καταστροφές στη Συρία, αλλά πολύ λιγότερες απ’ ότι φανταζόμαστε. Του έδωσαν ακόμη και πλήρη πρόσβαση στο εσωτερικό του Χαλέπι Σιταντέλ . Τα σούπερ μάρκετ είναι εξίσου καλά εξοπλισμένα όπως και στη δύση και οι άνθρωποι πηγαίνουν στα μπαρ το Σαββατοκύριακο. ...

Σαν σήμερα το 1953, η Ελλάδα διέγραψε το χρέος της Γερμανίας

Το χρέος της χώρας είναι υπέρογκο. Ο λόγος όχι για την Ελλάδα, αλλά για τη Γερμανία. Πριν από 62 χρόνια υπογράφηκε στο Λονδίνο η συμφωνία για τη διαγραφή του γερμανικού χρέους.
Με την υπογραφή της συμφωνίας για την διαγραφή του γερμανικού χρέους στο Λονδίνο στις 27 Φεβρουαρίου του 1953 η γερμανική μεταπολεμική οικονομία έθετε τα θεμέλια του μετέπειτα «οικονομικού θαύματος», πιστεύει η Γερμανίδα ιστορικός Ούρσουλα Ρόμπεκ- Γιασίνσκι από το Πανεπιστήμιο της Στουτγάρδης:
Το γερμανικό χρέος (προπολεμικό και μεταπολεμικό) ανερχόταν σε 32 δισεκατομμύρια μάρκα, χωρίς να υπολογίζονται οι πολεμικές επανορθώσεις και αποζημιώσεις. Στους πιστωτές περιλαμβάνονταν χώρες, όπως οι Ηνωμένες Πολιτείες, ο Καναδάς, η Γαλλία, η Μεγάλη Βρετανία, το Ιράν, η Ιταλία, η Ισπανία, η Ελβετία, η Γιουγκοσλαβία, η Νότιος Αφρική και η Ελλάδα. Η Ρωσία και οι χώρες της Ανατολικής Ευρώπης δεν συμμετείχαν στις διαπραγματεύσεις.
«Η συμφωνία του Λονδίνου έπαιξε σημαντικό ρόλο στο λεγόμενο οικονομικό θαύμα της Γερμανίας. Μπορεί μάλιστα να υποστηριχθεί ότι χωρίς τη διαγραφή του χρέους δεν θα υπήρχε οικονομικό θαύμα».
Ο Γερμανός ειδικός σε ζητήματα χρέους Γιούργκεν Κάιζερ, μέλος του συνδέσμου erlassjahr.de για τη μείωση του χρέους των υπό ανάπτυξη χωρών, δηλώνει στην DW ότι για χρόνια οι Γερμανοί απωθούσαν το γεγονός ότι η χώρα τους μετά το Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο ήταν υπερχρεωμένη, όπως σήμερα η Ελλάδα ή κάποιες υπό ανάπτυξη χώρες:
«Μαθαίναμε τότε ότι το οικονομικό θαύμα οφειλόταν στην εργατικότητα του λαού μας και στους Αμερικανούς, οι οποίοι μας βοήθησαν με χρήματα και για αυτό εμείς τους στηρίζουμε όπου μπορούμε. Αυτά γνώριζα για τη περίοδο αυτή. Δυστυχώς ένα κομμάτι της ιστορίας μας αγνοήθηκε επιμελώς».
H Γερμανία δεν ήθελε λιτότητα και αποπληρωμή
Περίπου 70 χώρες είχαν απαιτήσεις έναντι της Γερμανίας τόσο από την προπολεμική, όσο και από την μεταπολεμική περίοδο. Το συνολικό χρέος της Γερμανίας ανέρχονταν γύρω στα 30 δισ. μάρκα. Ας σημειωθεί ότι το γερμανικό χρέος το 1953 αντιστοιχούσε μόλις στο 23% του ΑΕΠ. Ακόμα και για τις υπό ανάπτυξη χώρες ισχύει σήμερα ότι βρίσκονται σε κίνδυνο μόνο όταν το χρέος τους ξεπερνά το 40% του ΑΕΠ. Σήμερα το ελληνικό χρέος βρίσκεται στο 160% και μόνο οι πολύ αισιόδοξοι ευελπιστούν ότι θα μειωθεί στο 120%.
Η διαγραφή του γερμανικού χρέους ήταν προϋπόθεση για το «οικονομικό θαύμα»
Για την Γερμανία του 1953 όμως η λιτότητα και η επιστροφή των δανείων δεν αποτελούσε επιλογή. Το αντίθετο! Η γερμανική οικονομία χρειαζόταν «φρέσκο» χρήμα για την ανοικοδόμηση της χώρας και την ενίσχυση της οικονομικής ανάπτυξης. Μετά από σκληρές διαπραγματεύσεις οι πιστώτριες χώρες συμφώνησαν στη διαγραφή σχεδόν του 50% του χρέους, ενώ για το υπόλοιπο προέβλεψαν τη μακροπρόθεσμη αναδιάρθρωσή του.
Η Ελλάδα συμφώνησε στη διαγραφή του γερμανικού χρέους
Παράλληλα η συμφωνία δημιούργησε τις προϋποθέσεις για να γίνει η Γερμανία εξαγωγική δύναμη. Διότι η Γερμανία ήταν υποχρεωμένη να εξυπηρετεί το χρέος της, μόνο αν κέρδιζε χρήματα από τις εξαγωγές. «Οι δανειστές της είχαν λοιπόν συμφέρον να αγοράζουν γερμανικά προϊόντα», λέει ο Γιούργκεν Κάιζερ. Κατά την άποψή του μια παρόμοια ρύθμιση θα μπορούσε να βοηθήσει και την Ελλάδα, η οποία όπως υπενθυμίζει ο Γερμανός ειδικός, λίγο πριν το ξέσπασμα της κρίσης δαπανούσε δισεκατομμύρια για γερμανικά τανκς.
«Αν εφαρμόσουμε κάτι αντίστοιχο στην Ελλάδα τότε οι Γερμανοί θα πάρουν πίσω τα χρήματά τους μόνο αν επιτρέψουν ένα πλεόνασμα στο ελληνικό εμπορικό ισοζύγιο. Και οι Έλληνες θα εξάγουν προϊόντα και θα φιλοξενούν στα ξενοδοχεία τους Γερμανούς τουρίστες μέχρι που να ξεπληρώσουν αυτά τα καταραμένα τεθωρακισμένα».
«Κάποτε και η Γερμανία ήταν υπερχρεωμένη και χρειάζονταν βοήθεια», λέει η ιστορικός Ρόμπεκ Γιασίνσκι
Η ιστορικός Ούρσουλα Ρόμπεκ-Γιασίνσκι τονίζει ότι δεν είναι εύκολη η σύγκριση της μεταπολεμικής Γερμανίας με τη σημερινή Ελλάδα. Παρόλα αυτά οι Γερμανοί, λέει, δεν θα έπρεπε να ξεχνούν στις διαπραγματεύσεις με την Ελλάδα ότι κάποτε και η Γερμανία ήταν υπερχρεωμένη και χρειάζονταν βοήθεια. Πόσο μάλλον που τότε στο Λονδίνο η Ελλάδα ανήκε στους δανειστές και αποδέχθηκε και εκείνη τη διαγραφή του χρέους της τότε Δυτικής Γερμανίας.
Το «κούρεμα» του γερμανικού χρέους, μαζί με το σχέδιο Μάρσαλ, βοήθησαν καθοριστικά στην οικονομική «απογείωση» της καθημαγμένης από τον πόλεμο Δυτικής Γερμανίας και τη βοήθησε να ενταχθεί ομαλά στους διεθνείς θεσμούς. Λόγω της οικονομικής της ανάπτυξης, η αποπληρωμή του χρέους ήταν εύκολη υπόθεση για τη Δυτική Γερμανία. Η τελευταία δόση του πληρώθηκε στις 3 Οκτωβρίου 2010, όταν η Ελλάδα βρισκόταν στον αστερισμό του πρώτου μνημονίου.
Το «κούρεμα» του γερμανικού χρέους το 1953 χρησιμοποιήθηκε ως παράδειγμα από μη κυβερνητικές οργανώσεις (ATTAC κ.ά.) για τη διεκδίκηση διαγραφής του χρέους των υπερχρεωμένων χωρών του Τρίτου Κόσμου. Το επικαλέστηκε για το ελληνικό χρέος και ο τότε πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ και νυν πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας, κατά τη διάρκεια επίσκεψής του στο Ευρωκοινοβούλιο στις 27 Σεπτεμβρίου 2012.
[Deutsche Welle] [sansimera]

=====================
 "O σιωπών δοκεί συναινείν"

Παράλληλοι Κόσμοι - Παράλληλες Ζωές

Μπορεί κανείς να βρει την διατριβή Έβερετ ΕΔΩ: 
«The theory of universal wave function»

Παράλληλοι Κόσμοι - Παράλληλες Ζωές

Η πιο μεγάλη απόσταση που μπορούμε να δούμε είναι η απόσταση που μπόρεσε να ταξιδέψει το φως κατά τα 14 περίπου δισεκατομμύρια χρόνια από τη στιγμή που συνέβη το Big Bang. Το πιο μακρινό ορατό αντικείμενο είναι τώρα περίπου στα 4 X 1026 μέτρα μακριά μας. Αυτή η απόσταση ορίζει το παρατηρήσιμο Σύμπαν μας. Το μέγεθος αυτό λέγεται και όγκος Hubble ή ορίζοντας παρατήρησης ή και απλά το Σύμπαν μας. 


 Κάθε Σύμπαν είναι απλά ένα μικρό μέρος ενός μεγαλύτερου Πολυσύμπαντος. 
 Κατά τα τελευταία χρόνια και η ιδέα του Πολυσύμπαντος μπήκε σ’ αυτή τη λίστα. Στηρίζεται σε καλά ελεγμένες θεωρίες, όπως η Σχετικότητα και η Κβαντομηχανική, και ικανοποιεί όλα τα βασικά κριτήρια μιας εμπειρικής επιστήμης. Κάνει προβλέψεις και μπορεί να τροποποιηθεί. Η Θεωρία των Χορδών - Μεμβρανών προϋποθέτει σαφώς την ύπαρξη πολλών διαστάσεων και Παράλληλων Συμπάντων. Η ύπαρξη των παράλληλων Κόσμων βεβαιώνεται από εμπειρικά στοιχεία. O Θαλής μίλησε, όχι μόνον για τον μικρόκοσμο της ύλης, αλλά και για παράλληλους Κόσμους. Η ερώτηση κλειδί δεν είναι αν το Πολυσύμπαν υπάρχει, αλλά πόσα επίπεδα έχει. 

Οι επιστήμονες έχουν συζητήσει 4 διαφορετικούς τύπους παράλληλων Συμπάντων.

Ο απλούστερος τύπος παράλληλου Σύμπαντος, Επιπέδου Ι, είναι μια περιοχή του χώρου, η οποία βρίσκεται πολύ μακριά μας για να την έχουμε δει μέχρι τώρα. Το πιο μακρινό σημείο που μπορούμε να δούμε σήμερα βρίσκεται σε απόσταση 4X1026 μέτρα ή 42 δισεκατομμύρια έτη φωτός. Κάθε ένα από τα παράλληλα Σύμπαντα επιπέδου Ι είναι βασικά όμοιο με το δικό μας. Όλες οι διαφορές πηγάζουν από διαφοροποιήσεις στις αρχικές συνθήκες της ύλης.  Το Σύμπαν μας εκτιμάμε ότι έχει περίπου 10118 υποατομικά σωματίδια που απαρτίζουν την ύλη, τα πρωτόνια και τα νετρόνια. Το πλήθος όλων των δυνατών καταστάσεων που μπορούμε να σκεφτούμε ότι φτιάχνονται μ’ αυτά τα σωματίδια είναι 2 στην 10118 διαφορετικές διατάξεις, που αριθμητικά προσεγγίζονται ως 10 στην 10118 . Το 2 προκύπτει αν ληφθεί υπ’ όψιν ότι το καθένα από αυτά τα σωματίδια μπορεί να υπάρχει ή να μην υπάρχει σ’ αυτές τις διατάξεις. 

 Ο καθένας από αυτούς τους συνδυασμούς αντιπροσωπεύει και ένα διαφορετικό Σύμπαν που φτιάχνεται με τα σωματίδια αυτά. Αν θέλουμε να συναντήσουμε ένα Σύμπαν πανομοιότυπο με το δικό μας θα πρέπει να βρεθούμε σε μια απόσταση πέρα από όλους αυτούς τους συνδυασμούς όπου θα έχουμε και επανάληψη αυτών των Συμπάντων. 
 Πέρα από το Σύμπαν, που παρατηρούμε με τα τηλεσκόπιά μας, υπάρχουν κι άλλοι Κόσμοι, ίσως άπειροι σε πλήθος. Μερικοί από αυτούς είναι όμοιοι με τον δικό μας, ακόμη και στη μικρότερη λεπτομέρεια, εκτός από το ότι ακολουθούν ξεχωριστούς δρόμους. 

 Στο Επίπεδο ΙΙ, οι τρέχουσες παρατηρήσεις υποδεικνύουν ότι ο Κόσμος είναι άπειρος σε έκταση, κάτι που σημαίνει ότι το μεγαλύτερο κομμάτι από αυτόν είναι απαρατήρητο. Μέσα στην αισθητή μας φυσαλίδα του άπειρου χώρου υπάρχει ένας πολύ μεγάλος, αλλά πεπερασμένος, αριθμός σωματιδίων, τα οποία έχουν επομένως έναν απέραντα μεγαλύτερο, αλλά πεπερασμένο όμως αριθμό ρυθμίσεων.  ...