"ΡΕΣΑΛΤΟ"
Όταν σκηνοθετείς το ψεύδος μοιραία αφήνεις πολλά κενά και πολλά «συνωμοσιολογικά» ερωτηματικά…
Περιεχόμενο και Μορφή είναι αλληλένδετα. Δεν μπορεί ποτέ ένα κάλπικο Περιεχόμενο να μορφοποιηθεί τέλεια, χωρίς κραυγαλέες ατέλειες…
Γι αυτό και όλα αυτά τα τρομοκρατικά σήριαλ «μπάζουν» από παντού. Είναι η κατασκευή ενός ψεύτικου Περιεχομένου και η σκηνοθεσία μιας ΑΠΑΤΗΣ…
Πολλά και μεγάλα κενά και κραυγαλέα ερωτηματικά εμφανίζονται στην τρομοκρατική σκηνοθεσία της υπόθεσης Παπαδήμου…
Το πρώτο μεγάλο σκηνοθετικό τέχνασμα είναι το «εύρημα» του αυτοκινήτου: Πάνω σ’ αυτό στήνεται η τρομοκρατική σκηνοθεσία.
Γιατί αλήθεια η επιστολή ανοίχτηκε στο αυτοκίνητο; Να το πρώτο μεγάλο ερωτηματικό…
Οι επιστολές ανοίγονται στα γραφεία. Εδώ έχουμε …παρατυπία. Γιατί;
Ο λόγος απλώς. Ο θεατρικός χώρος του αυτοκινήτου παρέχεται διότι είναι αυστηρά ελεγχόμενος. ΟΥΔΕΙΣ μπορεί να ελέγξει τα συμβάντα εντός αυτοκινήτου και ΟΥΔΕΙΣ μπορεί να «μαρτυρήσει» για το εσωτερικό του αυτοκινήτου…
Τα ΠΑΝΤΑ τα πληροφορούμαστε από τους σκηνοθέτες της τρομοκρατικής φαρσοκωμωδίας…
Γι αυτό δεν έχουμε και καμία φωτογραφία από το εσωτερικό του αυτοκινήτου, ούτε φυσικά από τα τραύματα των επιβατών του. Έχουμε πληροφορίες που μας δίνονται φιλτραρισμένες από τα κέντρα πληροφόρησης, εξ ορισμού κέντρα παραπληροφόρησης…
Εάν, όμως, η τρομοκρατική πράξη ακολουθούσε τη …Λογική, δηλαδή ο φάκελος-βόμβα άνοιγε στο γραφείο, στον πραγματικό χώρο, ΤΟΤΕ τα ανεξέλεγκτα ευρήματα και οι μαρτυρίες θα ήταν πολλές. Οι πάντες θα έβλεπαν το τι είχε γίνει…
Δεύτερο μεγάλο ερωτηματικό: Το πώς πέρασε τους ελέγχους ο φάκελος-βόμβα;
Το ρεπορτάζ στη «Ζούγκλα» μας λέει ότι έγιναν δύο έλεγχοι και δεν εντοπίστηκε ΤΙΠΟΤΑ.
Εδώ: