Τετάρτη 5 Ιουλίου 2017

Online δήλωση κλοπής ή απόσυρσης οχημάτων για διαγραφή από τα ανασφάλιστα

Υπηρεσία μέσω διαδικτύου που εύκολα και απλά θα διαγράφονται τα οχήματα που έχουν κλαπεί ή αποσυρθεί.
Asfalisinet.grΔείτε την σχετική ανακοίνωση και οδηγίες από την Περιφέρεια Αττικής
Για την αντιμετώπιση της επείγουσας κατάστασης, υποδοχής των αιτήσεων πολιτών για την εξακρίβωση στοιχείων ανασφάλιστων οχημάτων η Γενική Δ/νση Μεταφορών της Περιφέρειας Αττικής ενεργοποιεί, από 4/7/17, υπηρεσίες του Οδηγού του Πολίτη, ώστε η συλλογή συγκεκριμένων αιτήσεων να πραγματοποιηθεί ψηφιακά, χωρίς να απαιτηθεί μετακίνηση των πολιτών προς τις υπηρεσίες της Περιφέρειας.
Οι πολίτες θα εντοπίζουν τις σχετικές υπηρεσίες στον Οδηγό του Πολίτη της Περιφέρειας Αττικής και στο Portal της Περιφέρειας:

Καταχώρηση Ι.Χ. μετά από δήλωση κλοπής
Οριστική διαγραφή οχήματος
Οι υπηρεσίες προσφέρονται διακριτά για:

Φυσικά Πρόσωπα
Νομικά πρόσωπα

Στον Οδηγό του Πολίτη www.pattikis.gr/citizen οι ενδιαφερόμενοι θα λαμβάνουν αναλυτική πληροφόρηση για τις παρεχόμενες υπηρεσίες, τη φόρμα αίτησης, τα απαιτούμενα δι
καιολογητικά και τη διοικητική διαδικασία που θα ακολουθηθεί.
Πολίτες ή και εκπρόσωποι επιχειρήσεων που επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση θα επιλέγουν στην καρτέλα ‘ψηφιακή εξυπηρέτηση’ την υποβολή ψηφιακά της αίτησής τους.
Στην ψηφιακή φόρμα υποβολής αίτησης οι ενδιαφερόμενοι συμπληρώνουν τα προσωπικά τους δεδομένα και επισυνάπτουν την αίτησή τους σε μορφή PDF και ψηφιακά αντίγραφα των ...

Δευτέρα 3 Ιουλίου 2017

Παπαδίστικη υποκρισία ή να σας πω κι ένα ανέκδοτο να το χωνέψετε καλύτερα

Γράφει ο mitsos175.

Λοιπόν Αρχιερείς, Φαρισαίοι, θα σας πω που ακριβώς την πατήσατε, για να δω, αν θα παραδεχθείτε τα λάθη σας, ή θα παραμείνετε αμετανόητοι, πράγμα που σύμφωνα με τα κηρύγματα του Χριστιανισμού είναι αμαρτία, η οποία δεν μπορεί να συγχωρεθεί.


Βλέπω, ότι επιμένετε με διάφορους τρόπους, μέσω και κάποιων κομματόσκυλων, που βγαίνουν να το παίξουν "πιστοί", ενώ δεν έχουν το Θεό τους, να υπερασπίζεσθε τον εξοστρακισμό κάποιων τραγουδιών.

Μας λένε λοιπόν αυτό που είπα εγώ γι’ αστείο. Ότι η συννεφούλα λιθοβολείται -η λέξη δεν χρησιμοποιείται τυχαία - «γιατί είναι εξώλης και προώλης», αφού βγαίνει με πολλούς κάθε βράδυ! Από αυτό μόνο καταλαβαίνει κανείς, ότι γελοιοποιούνται από μόνοι τους. Με παρόμοια επιχειρήματα - ανέκδοτα προσπαθούν να δικαιολογήσουν τη χούντα.

Ρώτησα λοιπόν από περιέργεια ένα μικρό παιδί ποια η σχέση του στίχου με το Χριστιανισμό. Η απάντηση με εξέπληξε για τον τρόπο του σκεπτικού του, που είναι εντελώς αντίθετο με αυτό του ανώτατου κλήρου. "Ο στίχος αυτός είναι ύμνος στο Χριστιανισμό! Διότι κάνει πράξη τα λόγια του Χριστού που λένε «ο αναμάρτητος πρώτος το λίθο βαλέτω»! Διδάσκει τη Συγχώρεση και την Αγάπη!"

Αυτό το παιδί, παπάδες, πιστεύει στο Χριστό πραγματικά. Θυμήθηκα κι εγώ, ότι ο Ιησούς συγχώρεσε την καταδικασμένη για μοιχεία, σύμφωνα με τη Γραφή. Κι επειδή δίνετε σημασία στο τι φοράει η κάθε τραγουδίστρια και αυτό το έχετε ως "κριτήριο", να σας υπενθυμίσω, ότι ποτέ ο Ιδρυτής του Χριστιανισμού, δεν κοίταξε εμφάνιση. Μάλιστα έκανε παρέα με όλους ακόμα και με τελώνες ή πόρνες, πράγμα που για τους Ιουδαίους ήταν "σκάνδαλο".

Παπάδες, όταν είστε τόσο υποκριτές, πως απορείτε μετά, που οι άνθρωποι σας κατακρίνουν, που φεύγουν μακριά σας; Πότε δείξατε Αγάπη; Μόνο μισαλλοδοξία, εγωισμό κι υποταγή διδάσκετε. Το σκεπτικό σας είναι σκεπτικό Φαρισαίων, που την εποχή του Χριστού, ήταν υπηρέτες των Ρωμαίων. Σας θυμίζω το επιχείρημα προς τον Πόντιο Πιλάτο. "Ο Ιησούς πιστεύει ότι είναι βασιλιάς, ενώ εμείς το μόνο βασιλιά που έχουμε είναι αυτόν της Ρώμης". Ο Χριστός λοιπόν ξανασταυρώνεται εις στο διηνεκές από το ιερατείο.

Να σας πω κι ένα ανέκδοτο να το χωνέψετε καλύτερα.

Ρωτάει η δασκάλα την τάξη:

Συρία - Ισραήλ (Η ήττα των αμερικανοκίνητων φονιάδων είναι συντριπτική)

Γράφει ο mitsos175.

«Οι ισραηλινές ένοπλες δυνάμεις ανακοίνωσαν ότι έπληξαν εκ νέου θέσεις των δυνάμεων του συριακού καθεστώτος απόψε, ανταποδίδοντας πυρά που προήλθαν από το συριακό έδαφος και έπεσαν στο κατεχόμενο τμήμα των Υψιπέδων του Γκολάν• πρόκειται για το τρίτο παρόμοιο επεισόδιο από το Σάββατο».

Και για το Χίτλερ οι Πολωνοί έφταιγαν. Όταν ήταν να εισβάλει στην Πολωνία κι αυτός τα πυρά «επέστρεφε». Το Ισραήλ είναι γνωστό ότι στηρίζει, όπως οι ΗΠΑ, η Σ. Αραβία κα, τον ISIS και τους υπόλοιπους φονιάδες. Το γιατί είναι γνωστό: Προτιμά μια αδύναμη, μια διασπασμένη Συρία. Μια Συρία που κυβερνούν τα υποχείρια του ΝΑΤΟ θα κάνει ότι πει το Ισραήλ.

Στα κατεχόμενα υψώματα του Γκολάν λοιπόν μόνο μια μικρή λωρίδα ελέγχεται από τον Άσαντ, περίπου 10 χιλιόμετρα μήκος. Το άλλο το κατέχει ο ISIS με τους υπόλοιπους μισθοφόρους. Επειδή όμως τώρα τελευταία τα πράγματα δεν πάνε καθόλου καλά για τις ΗΠΑ και τους τρομοκράτες τους, επειδή ο Συριακός Στρατό έχει πάρει φαλάγγι τον ISIS απελευθερώνοντας 70 τετραγωνικά χιλιόμετρα τη μέρα και καθώς οι Σύριοι έφτασαν στην στρατηγικής σημασίας πετρελαιοφόρα περιοχή, είναι μάλιστα έτοιμοι να σπάσουν την πολιορκία της Ντέιρ αλ-Ζορ, το Ισραήλ θεώρησε «καλό» να βομβαρδίσει τις θέσεις του Συριακού στρατού.

Η προβοκάτσια είναι ολοφάνερη, αφού ταυτόχρονα με τους βομβαρδισμούς οι φανατικοί ισλαμιστές επιτέθηκαν υπό την κάλυψη της Ισραηλινής αεροπορίας και του πυροβολικού. Μάταιος κόπος. Παρά τις κάποιες αρχικές επιτυχίες, οι επιθέσεις αποκρούστηκαν με μεγάλες απώλειες ενώ τα ισραηλινά όπλα που ήταν εξοπλισμένοι οι επιτιθέμενοι έγιναν λάφυρα και επιδεικνύονται από τους Σύριους. Τα εδάφη ανακαταλήφθηκαν γρήγορα. Έτσι το Ισραήλ συνεχίζει τους βομβαρδισμούς ενώ θα ...

Μην αγοράζετε τίποτα, η νέα τάση της μόδας

Οι ντουλάπες των Γερμανίδων είναι γεμάτες. Υπολογίζεται πως διαθέτουν εκατομμύρια κομμάτια που δεν έχουν σχεδόν ποτέ φορεθεί. Στον κόσμο της μόδας υπάρχει τώρα μια νέα τάση: όσο λιγότερα τόσο καλύτερα.
Minimalismus in der Mode - Kauft nichts! (picture-alliance/dpa/R. Weihrauch)
Η 28χρονη Ανούσκα Ρις μιλούσε για την γκαρνταρόμπα της όπως οι περισσότερες γυναίκες: «Είχα πάρα πολλά ρούχα και τίποτα να φορέσω». Σαν φοιτήτρια αγόραζε τα ρούχα της από φθηνά καταστήματα και στο τέλος της σεζόν το μεγαλύτερο μέρος απλά το πέταγε στον κάλαθο των αχρήστων. Σήμερα κάνει το αντίθετο. Αντί να αγοράζει φθηνά μπλουζάκια που κοστίζουν όσο και μια πίτσα, προτιμάει να αγοράζει συνειδητά και στοχευμένα.
Η Ανούσκα Ρις από το Βερολίνο ανήκει σε ένα νέο κίνημα, το οποίο εμπνέεται στη μόδα από τον μινιμαλισμό και πρεσβεύει ότι είναι προτιμότερο να αγοράζεις λιγότερα και πιο ποιοτικά ρούχα από το να αγοράζεις μαζικά φθηνά κομμάτια.
Να σώσουμε τον πλανήτη
Η Βρετανίδα σχεδιάστρια μόδας Βίβιεν Γουέστγουντ
Η Βρετανίδα σχεδιάστρια μόδας Bίβιεν Γουέστγουντ
Εάν η τάση αυτή επικρατήσει τελικά και στην εβδομάδα μόδας του Βερολίνου, που ξεκίνηση ήδη στις 2 Ιουλίου, είναι αμφίβολο. Στόχος του κλάδου της ένδυσης ήταν και είναι το κέρδος και αντίστοιχες ιδέες δεν είναι κερδοφόρες. Η φετινή πάντως χρονιά δεν ξεκίνησε γενικά καλά για τον χώρο της μόδας. Δεν είναι άραγε πια της μόδας τα ψώνια;
Η 76χρονη Βρετανίδα θρυλική σχεδιάστρια μόδας Βίβιεν Γουέστγουντ σε πρόσφατη συνέντευξή της στη γερμανική πρωτεύουσα προέτρεψε πάντως τους καταναλωτές για αυτή τη σεζόν να μην αγοράσουν τίποτα. «Παρακαλώ μην αγοράσετε τίποτα», είπε η ίδια χαρακτηριστικά με στόχο...

«Τυφλή» ναι, «κουφή» όχι… Ίσως διότι η Δικαιοσύνη παρότι «τυφλή» δεν είναι και «κουφή» ώστε να μην ακούει τις κυρίαρχες πολιτικές επιταγές

Στο πρώτο Μνημόνιο, στο άρθρο 14, παράγραφος 5, διαβάζουμε:
 «Με την παρούσα ο Δανειολήπτης αμετάκλητα και άνευ όρων παραιτείται από κάθε ασυλία που έχει ή πρόκειται να αποκτήσει, όσον αφορά τον ίδιο ή τα περιουσιακά του στοιχεία (…)»
   Ας πάμε στο Σύνταγμα τώρα. Στο άρθρο 28, παράγραφος 2, περιγράφεται ο τρόπος με τον οποίο ψηφίζονται από τη Βουλή συμφωνίες – όπως το Μνημόνιο – που μεταφέρουν σε τρίτους  αρμοδιότητες του Συντάγματος:
«(…) μπορεί να αναγνωρισθούν, με συνθήκη ή συμφωνία, σε όργανα διεθνών οργανισμών αρμοδιότητες που προβλέπονται από το Σύνταγμα. Για την ψήφιση νόμου που κυρώνει αυτή τη συνθήκη ή συμφωνία απαιτείται πλειοψηφία των τριών πέμπτων του όλου αριθμού των βουλευτών».
   Στο ίδιο άρθρο, παράγραφος 3, περιγράφεται ως όρος...

Παρακολουθήστε σε απευθείας σύνδεση με την Ολομέλεια την προ ημερησίας διατάξεως συζήτηση με θέμα την οικονομία.


=====================
 "O σιωπών δοκεί συναινείν"

"Η Συρία... ανήκει στους Σύρους"!


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - http://hellassyria.blogspot.gr/

Η Επιτροπή για την Ειρήνη και τη Φιλία μεταξύ Ελλάδας-Συρίας χαιρετίζει τις νίκες του Συριακού λαού, των στρατεύσιμων παλικαριών του Αραβικού στρατού της Συρίας και του άξονα της Αντίστασης εναντίον των μισθοφόρων φονιάδων της “αραβικής άνοιξης made in USA”.
Μετά την αποτυχία των ιμπεριαλιστών να εγκαθιδρύσουν σκοταδιστικό, δήθεν “μουσουλμανικό” καθεστώς στη Συρία, την αποτυχία αυτής της χυδαίας καμπάνιας συκοφάντησης του Συριακού λαού και των δήθεν “χημικών επιθέσεων” από το “αιμοσταγές καθεστώς Άσαντ”, αφού ναυαγούν τα σχέδια καταλήστευσης των πλουτοπαραγωγικών πηγών της χώρας κι αποκαλύπτονται συνεχώς οι νέοι “ηγέτες” που προσπαθεί να πλασάρει η δύση ως εκπροσώπους των φονιάδων του “ελεύθερου στρατού της Συρίας” (FSA), την ήττα του ιμπεριαλισμού στη Συρία, τα σχέδια για μια “Νέα Μέση Ανατολή” και Βαλκανιοποίηση της Συρίας, πέρασαν σε μια νέα φάση.
Τώρα οι ιμπεριαλιστές βάζουν μπροστά τους Κούρδους, τους συμμαχητές του FSA, τους λακέδες των σιωνιστών, σε μια προσπάθεια διαίρεσης της Συριακής γης.
Οι Κούρδοι, φιλοξενούμενοι και προστατευόμενοι στη Συρία, όπως οι Αρμένιοι κι οι Παλαιστίνιοι, βρήκαν κι απολαμβάνουν πλήρη δικαιωμάτων που δεν έχουν προηγούμενο στο διεθνές δίκαιο: ίσα δικαιώματα με τους πολίτες της Συρίας, πλήρη και ΔΩΡΕΑΝ Παιδεία και Ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, εκπαιδευτικό προσωπικό που επιβαρύνει τη Συριακή εθνική οικονομία για διδασκαλία της γλώσσας τους και του πολιτισμού τους, αλλά και πέραν των δικαιωμάτων των Σύρων πολιτών (δωρεάν ηλεκτρισμό, νερό, ταξιδιωτικά έγγραφα κ.α.π.).
Οι Κούρδοι λακέδες των ιμπεριαλιστών ξέχασαν πως στη Συρία βρήκε πάντα προστασία ο Οτσαλάν, μέχρι να τον παραδώσουν στο τουρκικό φασιστικό καθεστώς. Ξέχασαν πως είναι προνομιακοί ΦΙΛΟΞΕΝΟΥΜΕΝΟΙ στην Αραβική Δημοκρατία της Συρίας και δαγκώνουν το χέρι που τους ταΐζει.
Οι Παλαιστίνιοι δεν ξέχασαν ποτέ πως η Συρία είναι η ΜΟΝΑΔΙΚΗ αραβική χώρα που...

Συμβουλές για ασφάλεια από κλοπή ή απώλεια: Μπορείς να δεις αυτόν τον αριθμό στην οθόνη του κινητού σου τηλεφώνου πληκτρολογώντας *#06# (Αστέρι-Δίεση-Μηδέν-Έξι-Δίεση) .

Συμβουλές για την ασφάλεια από κλοπή, ληστεία, απώλεια κινητών τηλεφώνων

Διατήρησε το κινητό σου τηλέφωνο αθέατο στην τσέπη σου ή την τσάντα σου όταν δεν το χρησιμοποιείς.
Διατήρησε το κινητό τηλέφωνο κλειδωμένο με κωδικό κλειδώματος ή τον αριθμό PIN, όταν δεν το χρησιμοποιείς.
Μη χρησιμοποιείς το κινητό τηλέφωνό σου όταν βρίσκεσαι σε μέρη που δεν αισθάνεσαι ασφαλής.
Προσπάθησε να έχεις το κινητό σου όσο το δυνατόν πιο αθέατο, όταν το έχεις μαζί σου ή το χρησιμοποιείς στο δρόμο.
Βάλε το κινητό σε ασφαλή τσέπη, όταν βρίσκεσαι σε στάση λεωφορείου, στα μέσα μεταφοράς, σε πολυκαταστήματα, εμπορικά κέντρα, γήπεδα, χώρους διασκέδασης και γενικά σε χώρους όπου επικρατεί συνωστισμός.
Μην αφήνεις το κινητό σου χωρίς επίβλεψη όταν βρίσκεσαι σε καφετέρια χώρους διασκέδασης και σε άλλους πολυσύχναστους χώρους. Μη μπαίνεις στη θάλασσα, αφήνοντας το κινητό σου τηλέφωνο (και άλλα αντικείμενα) στην παραλία, χωρίς επιτήρηση.
Στο σπίτι, μην αφήνεις το κινητό σου τηλέφωνο κοντά σε ανοικτά παράθυρα ή πάνω σε τραπέζια στην αυλή, κοντά στο δρόμο.
Μην αφήνεις το κινητό σου χωρίς επίβλεψη στο αυτοκίνητο. Σε περίπτωση που πρέπει να το αφήσεις μέσα στο αυτοκίνητο, τοποθέτησέ το σε σημείο, όπου δεν θα είναι ορατό.
Κατάγραψε και διατήρησε σε ασφαλές μέρος τον αριθμό ΙΜΕΙ της συσκευής σου. Κάθε κινητό...

Παρασκευή 30 Ιουνίου 2017

Τι είναι Ηθική; Πώς πρέπει να ζούμε; Παναγιώτης Αποστολόπουλος Πέρρος.

Σεμινάριο Φιλοσοφίας στην Ακαδημία Πλάτωνος. 10/06/2017. Εξετάζουμε την Ηθική Φιλοσοφία και τις καταβολές της. Βλέπουμε σύγχρονα παραδείγματα και καταλήγουμε σε μια αξιοβίωτη Ηθική Επιταγή.

Δρ. Φιλοσοφίας Παν/μίου Αθηνών: Παναγιώτης Αποστολόπουλος Πέρρος.

http://www.perros.com.gr

Εισαγωγή στη Φιλοσοφία. Σύντομη ιστορική περιήγηση.
Οι ορισμοί είναι το πιο ακανθώδες φιλοσοφικό πρόβλημα. Είναι σχεδόν αδύνατο να ορίσει κάποιος με ακρίβεια πολυδιάστατες έννοιες. Με επίγνωση της δυσκολίας αυτής αλλά αναγνωρίζοντας ταυτόχρονα την εγγενή αδυναμία του ανθρώπου να προσπαθεί εις μάτην να ερευνά με επιμονή ο,τιδήποτε υπαρκτό (ή δυνάμει υπαρκτό), ας υποκύψουμε στον πειρασμό αποτύπωσης του νοήματος της φιλοσοφίας. Ο ορισμός της Φιλοσοφίας είναι από μόνος του ένα φιλοσοφικό ερώτημα. Οι εκάστοτε φιλόσοφοι, σύμφωνα με το εννοιολογικό περιεχόμενο που προσάπτουν στη φιλοσοφία, δημιουργούν και το ανάλογο φιλοσοφικό ρεύμα. Γενικώς θα μπορούσε να διατυπώσει κανείς ότι φιλοσοφική σκέψη είναι η διανοητική διερεύνηση βαθέων ερωτημάτων για την σχέση του ανθρώπου με τον κόσμο και την θέση του σ’ αυτόν. 
Η φιλοσοφία βέβαια δεν αρκείται στην ανάλυση της πραγματικότητας του εμπειρικού κόσμου, αλλά διατυπώνει προτάσεις για την αλλαγή του. Ένας φιλόσοφος δεν αρκείται στο να διατυπώσει πώς έχουν τα πράγματα, αλλά προχωρά και σε συγκεκριμένες προτάσεις για το πώς θα μπορούσαν να είναι. Εύστοχα ο Bertrand Russell διατυπώνει πως φιλοσοφία είναι μια δεξαμενή γνώσεων που ακόμα είναι ανέτοιμες προς εξειδικευμένη επιστημονική διαπραγμάτευση. Επομένως, όπως έχει ιστορικά αποδειχθεί άλλωστε, η φιλοσοφία είναι η επιστήμη των επιστημών, ο κορμός της διεπιστημονικής γνώσης, ο άσβεστος πόθος αναζήτησης του ανθρώπου. Πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι οι σύγχρονες θετικές επιστήμες (Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία, Ιατρική, Αστρονομία κ.α.) αλλά και μεταγενέστερες θεωρητικές (Ψυχολογία, Κοινωνιολογία κ.α.) ξεπήδησαν από το φιλοσοφικό στοχασμό.
Η Φιλοσοφία διαιρείται σε κλάδους:

Το Ηράκλειο του 1958 σε σκηνές της ταινίας-σταθμός "Το νησί της σιωπής"

Το, αγνώριστο, Ηράκλειο του 1958 αποτυπώνει σε σκηνές της η ταινία "Το νησί της σιωπής" θυμίζοντας στους παλαιότερους και γνωρίζοντας στους νεώτερους μια πόλη που μοιάζει βγαλμένη από παραμύθι.

Μέσα στα 2.31 λεπτά των γυρισμάτων, που έγιναν στο Ηράκλειο, βλέπουμε το, βγαλμένο από παλιά ασπρόμαυρη καρτ ποστάλ, λιμάνι με θέα το φρούριο Κούλες και τις ξύλινες ψαρόβαρκες.

Στη συνέχεια το παλιό λεωφορείο να ανηφορίζει τη στροφή κοντά στην πύλη του Αγίου Γεωργίου, πριν την ανάδειξη της, ενώ στο σημείο όπου βρίσκεται σήμερα το παρκάκι, στη γωνία, διακρίνεται ένα μεγάλο κτίριο.

Η ταινία μας μεταφέρει στη συνέχεια σε κεντρικό δρόμο της πόλης με καταστήματα και ένα μικρό λούστρο τον οποίο πλησιάζει ένας εξίσου μικρός σε ηλικία ηθοποιός ρωτώντας τον που είναι ο κινηματογράφος Κρόνος για να πάει να παρακολουθήσει συναυλία πιάνου. Όπως μας επεσήμανε η αρχαιολόγος Λιάνα Σταρίδα, τα σκαλοπάτια όπου κάθεται ο λουστράκος είναι του κτιρίου της Βασιλικής του Αγίου Μάρκου, που τότε λειτουργούσε ως κινηματογράφος "Μινώα".

Απέναντι τους η κρήνη Μοροζίνι με τα λιοντάρια της αναβλύζει νερό τραβώντας την προσοχή του ...

Πέμπτη 29 Ιουνίου 2017

Όταν ο Βάρναλης «κόβεται» ως… βωμολόχος!

Πριν λίγες μέρες δημοσιεύσαμε στον «Ημεροδρόμο» ένα κείμενο του Νίκου Μπογιόπουλου με τίτλο «Και συ, τσούλα των δήμιων, Επιστήμη (…) και συ, πρόστυχη Πένα και ψοφίμι…», ένα στίχο από το ποίημα του Κώστα Βάρναλη «Ελεύθερος Κόσμος».
Κατά πάγια τακτική, όπως και με όλα τα κείμενα που δημοσιεύουμε στην ιστοσελίδα μας, επιχειρήσαμε την προώθηση του κειμένου μέσω του λογαριασμού μας στο facebook. Πήραμε όμως ένα μήνυμα με το οποίο οι διαχειριστές του facebook μας ενημέρωναν ότι η προώθηση του συγκεκριμένου κειμένου απορρίφθηκε. Το μήνυμα είχε ως εξής: «Η διαφήμισή σας δεν εγκρίθηκε επειδή δεν ακολουθεί τις Πολιτικές διαφήμισης. Μπορείτε να πατήσετε το όνομα της διαφήμισης παρακάτω για να δείτε γιατί δεν εγκρίθηκε και να την επεξεργαστείτε ώστε να εξεταστεί ξανά».
Το ίδιο μήνυμα ανέφερε ότι μπορούσαμε να υποβάλλουμε ένσταση κατά της απόρριψης, πράγμα που κάναμε. Το μήνυμα του «Ημεροδρόμου», που συνόδευε την ένσταση ήταν: «Δεν αντιλαμβανόμαστε για ποιους λόγους ένα δημοσιογραφικό δημοσίευμα πολιτικού περιεχομένου, εντός της δημοσιογραφικής δεοντολογίας, δεν προωθείται. Θέλουμε να μας ενημερώσετε ποια είναι τα κριτήρια απόρριψης της προώθησης του».
Η απάντηση που πήραμε ήταν:

70.000 δανειολήπτες «δέσμιοι» του ελβετικού φράγκου - Οι Τράπεζες υπό το «ζυγό» του ελβετικού φράγκου


Γράφει η Μαρία Αρετή Ζιαζιά
Στην Ελλάδα, δεν είναι λίγα τα νοικοκυριά που δανείστηκαν σε ελβετικό φράγκο, προκειμένου να ικανοποιήσουν ανάγκες στέγασης. Κόσμος που έσπευσε να λάβει στεγαστικό δάνειο σε ένα νόμισμα όντως σταθερό για δεκαετίες, απολαμβάνοντας με αυτό τον τρόπο τον «προνομιακό» χαρακτήρα των εν λόγω δανειακών συμβάσεων.
Ειδικότερα, το χαμηλό επιτόκιο και κατά συνέπεια η μικρότερη δόση αποτελούσαν μεταξύ άλλων το δελεαστικό επιχείρημα των Τραπεζών προς τους πολίτες ώστε  να προχωρήσουν οι τελευταίοι στη σύναψη δανείων σε ελβετικό φράγκο.
Ειδικότερα:
1. Την περίοδο 2006-2008 περίπου 70.000 νοικοκυριά έλαβαν στεγαστικά δάνεια ύψους 7 δισ. Ευρώ.
2. Τα περισσότερα από τα δάνεια είχαν συναφθεί με ισοτιμία 1,65-1,55 ελβετικά φράγκα προς 1 ευρώ.
Ωστόσο, με τη νέα ισοτιμία τα 7 δισ. αυξήθηκαν σε 9!! Πολλοί δανειολήπτες κινήθηκαν και εξακολουθούν να κινούνται δικαστικά με σημαντικά ποσοστά επιτυχίας χρησιμοποιώντας μεταξύ άλλων τα κάτωθι επιχειρήματα:

Μνημόνιο = Εθισμός + Ύπνωση


Επαμεινώνδας Ε. Πανάς, συντ. Καθηγητής οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών
Το βασικό εργαλείο επηρεασμού και χειραγώγησης της πραγματικότητας αποτελεί ο κατάλληλος χειρισμός των λέξεων. Είναι άλλωστε γνωστή η επίπτωση των λέξεων στη νευρολογία μας. Όταν χρησιμοποιούμε λέξεις πόνου, δημιουργούνται συναισθήματα πόνου, ενώ όταν χρησιμοποιούμε λέξεις χαράς αυτές οδηγούν στη δημιουργία συναισθημάτων χαράς.
Οι λέξεις αποτελούν καθοριστικά στοιχεία μιας γλώσσας. Για παράδειγμα η γλώσσα που χρησιμοποιεί η κάθε μορφής εξουσία είναι κυρίως γλώσσα αποπλάνησης. Ασφαλώς αν κάποιος κατέχει τη σωστή σημασία των λέξεων, τότε εύκολα μπορεί να ελέγξει και τους ανθρώπους που τις χρησιμοποιούν.
Ο Τ. Όργουελ στο κλασικό του έργο «1984» έχει καταστήσει σαφή όλα αυτά. Μάλιστα, γράφει:
1984
G.Orwell, 1984
«…Ωραίο πράγμα η καταστροφή των λέξεων. …Δεν βλέπεις ότι όλος ο σκοπός της Νέας Ομιλίας είναι να στενέψει τα όρια της σκέψης; …Κάθε χρόνο ολοένα και λιγότερες λέξεις, και οι ορίζοντες της συνείδησης ολοένα και θα στενεύουν… Σκέφτηκες ποτέ, Γουίνστον, ότι το 2050 το πολύ δεν θα υπάρχει ούτε ένα ανθρώπινο πλάσμα που να καταλαβαίνει μια συζήτηση σαν αυτή που κάνουμε τώρα;»
Αυτά έγραφε μεταξύ άλλων ο Τ. Όργουελ για τις λέξεις και το Μεγάλο Αδελφό.
Προκειμένου να ελέγξει κάποιος το νου των ανθρώπων υπάρχει και ο τρόπος ελέγχου των αντιλήψεών τους. Αν καταφέρει να πείσει τους ανθρώπους να αντιληφθούν τον κόσμο όπως αυτός επιθυμεί, τότε και αυτοί θα σκέφτονται όπως εκείνος επιθυμεί. Και πώς μπορεί να γίνει αυτό; Εύκολα, με την επιβολή της εικόνας. Οι εικόνες αποτελούν μία απ’ τις πολλές πραγματικότητες. Σ’ αυτές τις εικόνες οφείλεται και η ισχύς της τηλεόρασης στην άσκηση επιρροής των πολιτών. Η μνήμη μας στη συνέχεια δημιουργεί μία νόθο πραγματικότητα. Η ψηφιακή τηλεόραση με τη σειρά της προξενεί τις επιδιωκόμενες αντιδράσεις στο νευρικό σύστημα και αυτές δίνουν εντολές στους εγκεφάλους των «υπνωτισμένων».
Όλα αυτά τα εργαλεία βρίσκονται στα χέρια της Παγκόσμιας Ελίτ που επιδιώκει την Παγκόσμια Κυβέρνηση και την κοινή θρησκεία.
Ειδικότερα, στη χώρα μας πολλοί είναι εκείνοι που προσπαθούν να ερμηνεύσουν και να δώσουν μια απάντηση στο ερώτημα:

Τα παρασκήνια του εμφύλιου σπαραγμού: Δεμένη Κόκκινη Κλωστή (2011) Δείτε online

Το 1945 σε ένα ορεινό ελληνικό χωριό ομάδες παρακρατικών τρομοκρατούν και δολοφονούν τους αριστερούς που δεν έχουν δηλώσει υποταγή. Ένας από αυτούς, ο νεαρός Λάμπρος, θα αναγκαστεί να βγει στο βουνό και, για να προστατέψει την οικογένειά του, θα ανοίξει ακόμη έναν κύκλο αίματος.

Το 1945 σε ένα ορεινό ελληνικό χωριό που δεν κατονομάζεται εξελίσσεται η ταινία του Κώστα Χαραλάμπους.
Μετά τη συμφωνία της Βάρκιζας, μια συμμορία από απομεινάρια των ταγματασφαλιτών τρομοκρατεί το χωριό, έχοντας στόχο να εξαφανίσει όσους αριστερούς δεν έχουν σκύψει το κεφάλι. Μπαίνουν στα σπίτια, δέρνουν, βιάζουν, απειλούν τα μικρά παιδιά.
Ζητάνε λεφτά για να μην κλιμακώσουν τη βία, αναγκάζουν τους ανθρώπους να πουλήσουν τις μικρές περιουσίες τους, τα ζώα και τα σπίτια τους.
Δεν είναι μόνοι τους. Συνεργάζονται με το σταθμό της Χωροφυλακής, η οποία τους αναθέτει όσα εγκλήματα διστάζει να κάνει η ίδια.
Στιγματίζουν τις οικογένειες, τις αποκλείουν από τα συσσίτια και όποιος καταστηματάρχης δώσει ρεφενέ, το πληρώνει ο ίδιος.
Ένας από τους ήρωες της ταινίας, ο Λάμπρος (Θάνος Σαμαράς), κάτω από αυτή την πίεση αναγκάζεται να ανέβει στο βουνό και να ενταχθεί σε μια ομάδα ανταρτών.
Η εκδικητικότητα των φασιστών απέναντι στη γυναίκα και το γιο του που αφήνει πίσω του δεν θα τον αφήσει για πολύ στο βουνό.
Ακόμη κι αν ο ίδιος ξέρει ότι δεν είναι αυτή η λύση, θα αναγκαστεί να χύσει πολύ αίμα για να πάρει μια δόση αξιοπρέπειας πίσω.

Επίκαιρη η ταινία δεν προσπαθεί να δώσει συνολική εικόνα για τον εμφύλιο. Δίνει μια μόνο πλευρά, αυτήν της δράσης των φασιστικών συμμοριών, η οποία όμως είναι πολύ χρήσιμη και επίκαιρη.

Οι φασίστες στην Ελλάδα δεν εμφανίστηκαν με το Μνημόνιο, ούτε με τα κύματα μετανάστευσης, όπως θέλουν πολλοί να μας πείσουν.

Έχουν πολιτικούς πατεράδες και παππούδες, που φτάνουν ως το αρχέτυπο του αρρωστημένα σαδιστή Μίχα (τον οποίο υποδύεται ο Τάσος Νούσιας).

Από αυτή τη σκοπιά, υπήρξε ένα παράδοξο στις κριτικές που δέχτηκε η ταινία. Διάφοροι “καθώς πρέπει” σινεκριτικοί, όπως για παράδειγμα ο Γιάννης Ζουμπουλάκης στο Βήμα, κατηγορούν την ταινία ότι είναι σπλάτερ (παρουσιάζει με υπερβολική ένταση τις σκηνές βίας και αίματος) και λόγω αυτού του χαρακτηριστικού της γίνεται… μονόπλευρα αριστερή.

Γράφει: "Το μόνο που μένει τελικά είναι το μίσος, το απύθμενο μίσος που αναβλύζει από μια ταινία κομμένη και ραμμένη για να ικανοποιήσει τη μία πλευρά."
 Ο Ζουμπουλάκης θα ήθελε η ταινία να γίνει "περισσότερο ανθρωποκεντρική παρά πολιτική".
Από την άλλη μεριά ο Ριζοσπάστης απορρίπτει την ταινία ως… προβοκατόρικη, που θέλει να τρομάξει τον κόσμο για το τι μπορεί να σημάνει η κλιμάκωση της ταξικής πάλης.
Την κατηγορεί επίσης ως σπλάτερ, προβάλλοντας όμως ένα αντίθετο επιχείρημα, ότι εστιάζει στα πρόσωπα και όχι στις συνθήκες.
Στην πραγματικότητα η στάση της ταινίας πατάει γερά πάνω στην πραγματικότητα και γι’αυτό αξίζει να τη δείτε:

Προειδοποίηση Καλλιάνου για τον καύσωνα: Οι 100 ώρες που ίσως γράψουν ιστορία! (Photos)

Το ενδεχόμενο για καύσωνα-ρεκόρ αφήνει ανοιχτό ο γνωστός μετεωρολόγος Γιάννης Καλλιάνος με ανάρτηση στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook.
Συγκεκριμένα, ο κ. Καλλιάνος έγραψε:
«"ΑΦΡΙΚΑΝΙΚΟΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ" ΠΡΟ ΤΩΝ ΠΥΛΩΝ - ΟΙ 100 ΩΡΕΣ ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΓΡΑΨΟΥΝ ΙΣΤΟΡΙΑ
Δεν ξέρω αν ο συγκεκριμένος καύσωνας που θα έρθει από την Πέμπτη θα γράψει ιστορία σε ότι αφορά στις θερμοκρασίες που θα σημειωθούν, όμως σίγουρα, θα είναι ένας από τους ισχυρότερους που έχουν λάβει χώρα στην Ελλάδα τα τελευταία 10-15 χρόνια.
Οι λόγοι είναι πολλοί, οι σημαντικότεροι όμως είναι οι ακόλουθοι: