Τρίτη 23 Ιανουαρίου 2018

Το πρόβλημα με το Μακεδονικό ζήτημα δεν είναι το όνομα. Είναι ο νονός


Μέχρι και ο γραμματέας του ΚΚΕ, που είναι συνυπεύθυνο για την μακεδονική πληγή στα βόρεια σύνορα, παραδέχτηκε ότι η ονοματοδοσία είναι δευτερεύων ζήτημα μπροστά σε άλλες, πιο ουσιώδεις απειλές, από το κράτος των Σκοπίων. Σ αυτές, που αναφέρονται πιο κάτω, προστίθεται και η παντελής άγνοια του πρωθυπουργού και των υπεύθυνων συμβούλων του για τα πραγματικά γεγονότα. Αλλά, και ο τρόπος που βλέπουν τον πρωθυπουργό ΗΠΑ και Γερμανία, που θέλουν διακαώς λύση!

Ας αρχίσουμε με μια οφθαλμοφανή παραδοχή:
Ότι ο πρωθυπουργός φοβάται το λαό. Κυρίως το λαό που δε συμφωνεί μαζί του! Αν δεν τον φοβόταν δεν θα χαρακτήριζε το συλλαλητήριο της Θεσσαλονίκης «εθνικιστικό παραλήρημα». Θα το έπαιρνε και θα πήγαινε στον Νίμιτς και θα διαπραγματευόταν μαζί του, χρησιμοποιώντας το ως μέσο πίεσης. Μέσο πίεσης ενός λαού 11 εκατομμυρίων. Όπως ακριβώς σκαρφίστηκε να κάνει και με το δημοψήφισμα του 2015!
Και θα έβαζε τα όρια των γειτόνων εκεί που είναι πραγματικά: Θέλετε όνομα; Το πραγματικό σας όνομα: Σλαβομακεδονία. Θέλετε ιθαγένεια; Την αληθινή: Σλαβομακεδονική. Θέλετε γλώσσα; Την πραγματική: Σλαβομακεδονική.
Και έτσι δεν θα υπήρχε κανένα πρόβλημα αλυτρωτισμού, καπηλείας ιστορίας και τα λοιπά. Κανένα! Και θα είχε υπηρετηθεί και η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ. Αλλά, έτσι δεν θα υπηρετιόταν ο Σκοπιανός εθνικισμός! Πώς θα γεννιόταν ένα ένδοξο έθνος με μια ένδοξη γλώσσα;;!!
Αν ο κ Τσίπρας τα ήξερε όλα αυτά και δεν φοβόταν το λαό δεν θα φοβόταν να κάνει και τώρα δημοψήφισμα. Και μάλιστα, σύμφωνο με το Σύνταγμα! Κι αυτό μας οδηγεί σε μια δεύτερη αυταπόδεικτη παραδοχή:

Πολιτική ανάλυση για το μακεδονικό ζήτημα

«Αυτοί εδώ οι χωριάτες δε θέλουν νάναι μήτε "Μπουλγκάρ", μήτε "Σρρπ", μήτε "Γκρρτς". Μοναχά "Μακεντόν ορτοντόξ"» -  Στρατής Μυριβήλης, «Η ζωή εν τάφω»

Το τελευταίο διάστημα με αφορμή την πρόθεση των κυβερνήσεων Ελλάδας και ΠΓΔΜ για εξέρευση λύσης στο θέμα του ονόματος της δεύτερης, η εθνικιστική ρητορική έχει κατακλύσει ξανά το δημόσιο λόγο προσφέροντας εύφορο έδαφος στον υφέρποντα φασισμό της ελληνικής κοινωνίας. Η ιστορία αυτή, όμως, πάει πάνω από έναν αιώνα πίσω, διαπλέκοντας τα συγκρουόμενα συμφέροντα του ελληνικού εθνικισμού και των εθνικισμών άλλων βαλκανικών χωρών. Η εθνική αφήγηση έχει αλλάξει κατά καιρούς πότε θεωρώντας αυτούς τους πληθυσμούς ως «βουλγαρικούς» πότε ως «βουλγαρόφωνους Έλληνες πιστούς στο Πατριαρχείο» πότε ως «Μακεδόνες» προκειμένου να ενσωματωθούν στο ελληνικό κράτος και πότε ως «Σλαβομακεδόνες». Η τωρινή θέση εθνικιστικών κύκλων ότι η Μακεδονία είναι μία και ελληνική δεν μας εκπλήσσει καθόλου ότι προέρχεται από τη χουντική περίοδο και ξεθάφτηκε το 1992 από τον τότε σύμβουλο του Μητσοτάκη για τα «εθνικά ζητήματα» αλλά και αντιπρόεδρο επί χούντας της (διορισμένης από τον Παπαδόπουλο) «Συμβουλευτικής», Νικόλαο Μέρτζο. Η θέση αυτή συμβαδίζει αρκετά με την πολιτική του ελληνικού κράτους ως σήμερα, παρόλο που έχει υιοθετηθεί μια ηπιότερη στάση από τις εκάστοτε κυβερνήσεις τα τελευταία χρόνια. Κάθε φορά, όμως, αυτό που παραμένει ίδιο είναι μια εθνική αφήγηση πλήρως ευθυγραμμισμένη με τα εκάστοτε «εθνικά συμφέροντα», που δεν είναι άλλα από τα συμφέροντα της άρχουσας τάξης.

«Μακεδονικό ζήτημα»: μια παλιά υπόθεση

Δευτέρα 22 Ιανουαρίου 2018

Mario Frangoulis & Lara Fabian - All Alone Am I (Don't ask the sky nor the cloud and the moon your dark gaze)

"All Alone Am I" is the title of a song from 1962 popularized by the American singer Brenda Lee. The music was originally composed by the Greek composer Manos Hadjidakis and recorded by Tzeni Karezi for the soundtrack of the film To nisi ton genneon (The Island of the Brave).


All alone am I ever since your goodbye... All alone with just a beat of my heart...
People all around but I don't hear a sound just the lonely beating of my heart...

Λόγο στο λόγο και ξεχαστήκαμε μας πήρε ο πόνος και νυχτωθήκαμε
σβήσε το δάκρυ με το μαντίλι σου να πιω τον ήλιο μέσα απ' τα χείλη σου

Μην τον ρωτάς τον ουρανό το σύννεφο και το φεγγάρι
το βλέμμα σου το σκοτεινό κάτι απ' τη νύχτα έχει πάρει

All alone am I ever since your goodbye... All alone with just a beat of my heart...
People all around but I don't hear a sound just the lonely beating of my heart...

Μία δήλωση που προκαλεί πολλά ερωτηματικά έκανε ο Παύλος Χαϊκάλης

Ο ηθοποιός σε συνέντευξή του στο Down Town δήλωσε ότι είναι συμφιλιωμένος με την ιδέα του θανάτου και τον επιζητεί κιόλας.
Διαβάστε το απόσπασμα:
Είστε συμφιλιωμένος με την ιδέα του θανάτου;

Πάρα πολύ και τον επιζητώ κιόλας να σου πω την αλήθεια.
Είναι κάπως μακάβριο αυτό που λέτε;
Δεν είμαι καταθλιπτικός, πιστεύω όμως ότι ο θάνατος είναι το ωραιότερο πράγμα στη ζωή του ανθρώπου, απλώς δεν το ξέρει. Ο κόσμος τρέμει τον θάνατο λες και είναι κάτι. Τι φοβάται ο άνθρωπος; Αυτά που θα συναντήσει. Γιατί ίσως έρθει η δικαιοσύνη, η κρίσης της συνείδησής του. Αλλά όλη η φιλοσοφία της ζωής είναι λάθος.
Χαιρόμαστε όταν έρχεται ένα παιδί στη ζωή και κλαίμε όταν φεύγει κάποιος. Κλαίμε όταν φεύγει κάποιος, αντί να πανηγυρίζουμε γιατί λυτρώθηκε μια ψυχή ζώντας σε έναν πλανήτη. Σε έναν πλανήτη ο οποίος τι έχει; Είναι γεμάτος τοξίνες, βάσανα, υποχρεώσεις, σεξουαλικές ανάγκες.
Γενικά παλεύουμε για πράγματα. Υπάρχει, επίσης το στοιχείο της κτητικότητας, αλλά στην ουσία τίποτα δεν είναι δικό μας. Κανένας δεν είναι δικός μας. Ούτε το σπίτι μας, ούτε η...

Αυξήθηκε το δημόσιο χρέος παρά την άγρια φορολογία και μείωση κοινωνικών παροχών

Παράλληλα, υπήρξε πρωτογενές πλεόνασμα 2,572 δισ. ευρώ (από 2,224 δισ. ευρώ), το οποίο, ωστόσο, είναι βάσει του κανονισμού ESA 2010 και δεν ταυτίζεται με το πρωτογενές πλεόνασμα του προγράμματος
Στα 313,524 δισ. ευρώ διαμορφώθηκε το δημόσιο χρέος το γ’ τρίμηνο πέρυσι από 311,340 δισ. ευρώ το γ’ τρίμηνο 2016, σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ για τους τριμηνιαίους μη χρηματοοικονομικούς λογαριασμούς της Γενικής Κυβέρνησης.



Από τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ προκύπτουν, επίσης, τα εξής:

Οι φόροι στο εισόδημα και την περιουσία ανήλθαν το γ’ τρίμηνο 2017 σε 5,043 δισ. ευρώ (21,8% των εσόδων της Γενικής Κυβέρνησης) από 4,932 δισ. ευρώ (21,1% των εσόδων) το γ’ τρίμηνο 2016. Οι κοινωνικές εισφορές ανήλθαν σε 6,6 δισ. ευρώ (28,5% των εσόδων) από 6,578 δισ. ευρώ (28,2% των εσόδων) το γ’ τρίμηνο 2016. Ενώ, οι φόροι στην παραγωγή και τις εισαγωγές ανήλθαν σε 8,344 δισ. ευρώ (36,1% των εσόδων) από 8,027 δισ. ευρώ (34,4%) των εσόδων. Τα συνολικά έσοδα της Γενικής Κυβέρνησης διαμορφώθηκαν σε 23,134 δισ. ευρώ από 23,321 δισ. ευρώ το γ’ τρίμηνο 2016.

Στο σκέλος των δαπανών της Γενικής Κυβέρνησης, προκύπτει επίσης ότι οι κοινωνικές παροχές διαμορφώθηκαν σε 9,407 δισ. ευρώ (45,7% των δαπανών) από 9,566 δισ. ευρώ (45,3% των δαπανών). Οι πρωτογενείς δαπάνες μειώθηκαν σε 19,224 δισ. ευρώ από 19,764 δισ. ευρώ. Ενώ, οι συνολικές δαπάνες της Γενικής Κυβέρνησης διαμορφώθηκαν σε 20,562 δισ. ευρώ από 21,097 δισ. ευρώ το γ’ τρίμηνο 2016.

=====================
 "O σιωπών δοκεί συναινείν"

Ίντερνετ: μια νέα εποχή για τις ανθρώπινες σχέσεις; - The Risks and Positives of Internet Relationships


Οι σχέσεις, παλαιότερα, άρχιζαν με ένα βλέμμα, ένα κρυφό ραβασάκι ή ένα τριαντάφυλλο. Πόσο έχουν αλλάξει τα πράγματα στις μέρες μας;

Η πρόοδος της τεχνολογίας έχει αλλάξει ακόμα και τον τρόπο που προσεγγίζουμε ο ένας τον άλλον;

Εκτός από τα δημοφιλή sites κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook και το Twitter, υπάρχουν ιστοσελίδες αποκλειστικά για «singles», οι οποίοι ψάχνουν για σύντροφο. Μερικές από αυτές είναι οι: match.com, mysinglefriend.com, καθώς και η ελληνική agapameonline.com, στις οποίες οι ενδιαφερόμενοι δημοσιεύουν τα στοιχεία τους, τις φωτογραφίες τους, καθώς και τα χαρακτηριστικά του συντρόφου που αναζητούν.

Όμως, η τεχνολογία δεν έχει σταματήσει εδώ, καθώς έχουν δημιουργηθεί και applications τα οποία μπορεί κανείς να κατεβάσει στο κινητό του. Ένα παράδειγμα είναι το γνωστό Tinder, στο οποίο επιλέγεις ερωτικό σύντροφο με μοναδικό κριτήριο μια φωτογραφία. Όμως, γιατί να αποφεύγουμε την προσωπική επαφή; Τι υποδηλώνει το γεγονός ότι έχουμε την ανάγκη να κρυφτούμε πίσω από μια οθόνη;

Όλα αυτά είναι αποτέλεσμα της μοναξιάς που υπάρχει στις μέρες μας. Οι άνθρωποι νιώθουν τόσο μόνοι που αρχίζουν συζητήσεις με ανθρώπους που δεν έχουν δει ποτέ στη ζωή τους. Επιπλέον, είναι σύνηθες τέτοιες ιστοσελίδες να έχουν απήχηση σε άτομα με χαμηλή αυτοεκτίμηση, που ψάχνουν την αποδοχή έστω και σε κάποιον άγνωστο.
Οι περισσότεροι από αυτούς δημιουργούν προφίλ με κίνητρο να δείξουν στους διαδικτυακούς τους φίλους πόσο όμορφοι, επιτυχημένοι και δραστήριοι είναι, καθώς και τον τρόπο διασκέδασής τους, με σκοπό να γίνουν αρεστοί. ...

Odio gli indifferenti «Μισώ τους αδιάφορους τους απαθείς... Να ζεις σημαίνει να είσαι Αντάρτης...» Αντόνιο Γκράμσι (22 Γενάρη 1891 – 27 Απρίλη 1937)



Σχετικά: Αντόνιο Γκράμσι: Μισώ τους αδιάφορους!.
Σαν σήμερα στις 22 Ιανουαρίου 1891 γεννήθηκε στη Σαρδηνία ο Αντόνιο Γκράμσι, ένας από τους σημαντικότερους ηγέτες του διεθνούς κομμουνιστικού κινήματος.
«Μισώ τους αδιάφορους. Πιστεύω ότι το να ζεις σημαίνει να εντάσσεσαι κάπου. Όποιος ζει πραγματικά δεν μπορεί να μην είναι πολίτης και ενταγμένος. Η αδιαφορία είναι αβουλία, είναι παρασιτισμός, είναι δειλία, δεν είναι ζωή. Γι’ αυτό μισώ τους αδιάφορους.
Η αδιαφορία είναι το νεκρό βάρος της Ιστορίας. Η αδιαφορία δρα δυνατά πάνω στην ιστορία. Δρα παθητικά, αλλά δρα. Είναι η μοιρολατρία. Είναι αυτό που δεν μπορείς να υπολογίσεις. Είναι αυτό που διαταράσσει τα προγράμματα, που ανατρέπει τα σχέδια που έχουν κατασκευαστεί με τον καλύτερο τρόπο. Είναι η κτηνώδης ύλη που πνίγει την ευφυΐα.
Αυτό που συμβαίνει, το κακό που πέφτει πάνω σε όλους, συμβαίνει γιατί η μάζα των ανθρώπων απαρνείται τη βούλησή της, αφήνει να εκδίδονται νόμοι που μόνο η εξέγερση θα μπορέσει να καταργήσει, αφήνει να ανέβουν στην εξουσία άνθρωποι που μόνο μια ανταρσία θα μπορέσει να ανατρέψει.
Μέσα στη σκόπιμη απουσία και στην αδιαφορία λίγα χέρια, που δεν επιτηρούνται από κανέναν έλεγχο, υφαίνουν τον ιστό της συλλογικής ζωής, και η μάζα είναι σε άγνοια, γιατί δεν ανησυχεί. Φαίνεται λοιπόν σαν η μοίρα να συμπαρασύρει τους πάντες και τα πάντα, φαίνεται σαν η ιστορία να μην είναι τίποτε άλλο από ένα τεράστιο φυσικό φαινόμενο, μια έκρηξη ηφαιστείου, ένας σεισμός όπου όλοι είναι θύματα, αυτοί που τον θέλησαν κι αυτοί που δεν τον θέλησαν, αυτοί που γνώριζαν κι αυτοί που δεν γνώριζαν, αυτοί που ήταν δραστήριοι κι αυτοί που αδιαφορούσαν.
Κάποιοι κλαψουρίζουν αξιοθρήνητα, άλλοι βλαστημάνε χυδαία, αλλά κανείς ή λίγοι αναρωτιούνται: αν είχα κάνει κι εγώ το χρέος μου, αν είχα προσπαθήσει να επιβάλλω τη βούλησή μου, θα συνέβαινε αυτό που συνέβη;
Μισώ τους αδιάφορους και γι’ αυτό: γιατί με ενοχλεί το κλαψούρισμά τους, κλαψούρισμα αιωνίων αθώων. Ζητώ να μου δώσει λογαριασμό ο καθένας απ’ αυτούς με ποιον τρόπο έφερε σε πέρας το καθήκον που του έθεσε και του θέτει καθημερινά η ζωή, γι’ αυτό που έκανε και ειδικά γι’ αυτό που δεν έκανε. Και νιώθω ότι μπορώ να είμαι αδυσώπητος, ότι δεν μπορώ να χαλαλίσω τον οίκτο μου, ότι δεν μπορώ να μοιραστώ μαζί τους τα δάκρυά μου.
Είμαι ενταγμένος, ζω, νιώθω ότι στις συνειδήσεις του χώρου μου ήδη πάλλεται η δραστηριότητα της μελλοντικής πόλης, που ο χώρος μου χτίζει. Και μέσα σ’ αυτήν την πόλη η κοινωνική αλυσίδα δεν βαραίνει τους λίγους, μέσα σ’ αυτήν κάθε συμβάν δεν οφείλεται στην τύχη, στη μοίρα, μα είναι ευφυές έργο των πολιτών. Δεν υπάρχει μέσα σ’ αυτήν κανείς που να στέκεται να κοιτάζει από το παράθυρο ενώ οι λίγοι θυσιάζονται, κόβουν τις φλέβες τους. Ζω, είμαι ενταγμένος. Γι’ αυτό μισώ αυτούς που δεν συμμετέχουν, μισώ τους αδιάφορους.

Αντόνιο Γκράμσι.
11 Φεβρουαρίου 1917»

=====================
"O σιωπών δοκεί συναινείν"

Κυριακή 21 Ιανουαρίου 2018

Πάει κι αυτή η Κυριακή κι ας καρτερούμε μια άλλη...


Πάει κι αυτή η Κυριακή και η χαρά μας πάει ήτανε τόσο βιαστική
όπως και κάθε Κυριακή Που πριν τη ζήσουμε περνάει



Πάει κι αυτή η Κυριακή κι ας καρτερούμε μια άλλη που να 'ναι ολόκληρη ζωή

που να 'ναι απέραντη γιορτή Μια Κυριακή τόσο μεγάλη...

FT: Το Eurogroup δεν αποδεσμεύει στις 22/1 την δόση για την Ελλάδα - Σκληρή η εποπτεία

Το Eurogroup αύριο (22/1/2018) δεν θα αποδεσμεύσει την επόμενη δόση, που εκτιμάται ότι ανέρχεται στα 6,7 δισ. Ευρώ, καθώς θα χρειαστεί να πραγματοποιηθεί νέος έλεγχος στις αρχές Φεβρουαρίου

Την πρόοδο της Ελλάδας στο τρίτο πρόγραμμα διάσωσης και την υπερψήφιση του πολυνομοσχεδίου αναμένεται να χαιρετήσει αύριο (22/1/2018) το Eurogroup αλλά θα της ζητήσει και προσήλωση στην προώθηση των μεταρρυθμίσεων προκειμένου η χώρα να επιστρέψει στις αγορές, όπως επισημαίνουν σε δημοσίευμά τους οι Financial Times.

Στην πρώτη συνεδρίαση του συμβουλίου των υπουργών Οικονομικών της Ευρωζώνης, στην οποία θα προεδρεύσει ο νέος επικεφαλής του οργάνου, Mário Centeno, πρόκειται να επιβεβαιωθεί ότι η Αθήνα έχει υιοθετήσει τη συντριπτική πλειοψηφία των 113 μεταρρυθμίσεων για τις οποίες η χώρα δεσμεύτηκε στο πλαίσιο του τρίτου προγράμματος διάσωσης των 86 δισ. ευρώ.
Οι μεταρρυθμίσεις ποικίλλουν και αφορούν από αλλαγές στην αγορά εργασίας μέχρι την άρση των γραφειοκρατικών αγκυλώσεων, που εμποδίζουν μεγάλη τουριστική επένδυση στην Αθήνα, ύψους 7 δισ.ευρώ.
Ωστόσο η Ελλάδα για να λάβει την επόμενη δόση, που εκτιμάται ότι ανέρχεται στα 6,7 δισ. Ευρώ, θα χρειαστεί να πραγματοποιηθεί νέος έλεγχος στις αρχές Φεβρουαρίου ώστε να διασφαλιστεί ότι έχουν ολοκληρωθεί τα υπόλοιπα προαπαιτούμενα.
Ωστόσο, κατά την αυριανή συνεδρίαση, οι υπουργοί Οικονομικών θα επιβεβαιώσουν ότι η επιτευχθείσα πρόοδος ολοκληρώνει την τρίτη αξιολόγηση.
Εξάλλου, όπως αναφέρει η βρετανική εφημερίδα, μία καθυστέρηση θα μπορούσε να καθυστερήσει μία μικρή έξοδο της χώρας στις αγορές στα τέλη Ιανουαρίου, που ωστόσο αποτελεί μεγάλο βήμα για την Ελλάδα, η οποία επιδιώκει να τερματίσει την εξάρτησή της από τα κεφάλαια των διεθνών δανειστών και να ...

Αναπολώντας τη ζωή, μισό αιώνα πίσω… Worldwide, People Divided on Whether Life Today Is Better Than in the Past


Το 53% των Ελλήνων πιστεύει ότι ζούσαμε καλύτερα πριν πενήντα χρόνια


Το 53% των Ελλήνων υποστηρίζουν πως το βιοτικό επίπεδο στη χώρα είναι χειρότερο σε σχέση με 50 χρόνια πριν, ενώ μόλις το 28% των ερωτηθέντων υποστήριξε το αντίθετο, σύμφωνα με την έρευνα (συμμετείχαν 43.000 πολίτες) που πραγματοποίησε το Think Tank Pew Research Center, σε
38 χώρες παγκοσμίως.

Οι πολίτες 20 κρατών απάντησαν ότι σαφώς το βιοτικό επίπεδο είναι καλύτερο συγκριτικά με τη δεκαετία του 1970, με τις υψηλότερες επιδόσεις να διαπιστώνονται σε Βιετνάμ (88%), Ινδία (69%), Νότια Κορέα (68%), Ιαπωνία (65%), Γερμανία (65%), Τουρκία (65%), Ολλανδία (64%), Σουηδία (64%), Πολωνία (62%) και Ισπανία (60%).

Συνολικά, το 43% των ερωτηθέντων απάντησε πως το βιοτικό επίπεδο είναι βελτιωμένο.


Σε αντίθετο κλίμα, υπήρξαν 18 χώρες όπου διαπιστώθηκε δυσαρέσκεια.Μεταξύ αυτών, εκτός από την Ελλάδα, το μεγαλύτερο ποσοστό των δυσαρεστημένων πολιτών σε σχέση με τις θετικές γνώμες είναι σε Νιγηρία (54%), Κένυα (53%), Σενεγάλη (45%), Γκάνα (47%), Βραζιλία (49%), Ουγγαρία (39%), Λίβανο (54%), Περού (46%), Βενεζουέλα (72%!)

Είναι εντυπωσιακά τα ευρήματα, αν αναλογιστεί κανείς ότι πέρα από τα αστικά κέντρα σε χώρες όπως τη δική μας, πολλές περιοχές δεν είχαν σοβαρές υποδομές με αυτό που διαφήμιζαν τότε οι μεσίτες, φως- νερό- τηλέφωνο.

Αναλυτικότερα:

Πρόκειται για το όνομα ή για μια ακόμη υπεργολαβία; (Οι γιεσμεν δεν μπορούν να δώσουν λύση στα προβλήματα της βαλκανικής)

Στη σημερινή συγκυρία όποια «επίλυση» συμφωνηθεί, αν συμφωνηθεί, από τις ΗΠΑ και τους ανθρώπους τους στις δύο χώρες θα κάνει τα πράγματα χειρότερα για τα βαλκάνια και θα μας φέρει πιο κοντά στους επόμενους πολέμους . Αν πρέπει να κινητοποιηθεί για κάτι ο ελληνικός λαός σήμερα είναι κατά της ηγεσίας του, κυβερνητικής και αντιπολιτευόμενης που μόνο χειρότερα μπορούν να κάνουν τα πράγματα . Οι γιεσμεν δεν μπορούν να δώσουν λύση στα προβλήματα της βαλκανικής.

Γιάννης Ραχιώτης

Οι κ.κ Κοτζιάς και Τσίπρας κομπάζουν ότι θα «λύσουν» το πρόβλημα του ονόματος της ΠΓΔΜ , όπως δεν έκαναν όλες οι προηγούμενες Ελληνικές κυβερνήσεις από το 1990. Tα παπαγαλάκια τους στα ΜΜΕ διευκρινίζουν ότι «επείγει» το ζήτημα, για να μπορέσει η ΠΓΔΜ να ενταχθεί στο ΝΑΤΟ τον ερχόμενο Ιούλιο. Όμως η ένταξη της ΠΓΔΜ στο ΝΑΤΟ, από τη σκοπιά των ελληνικών συμφερόντων αλλά και των συμφερόντων των βαλκανικών λαών κάθε άλλο παρά επείγει. Ατυχώς, το δίδυμο Κοτζιά – Τσίπρα φαίνεται να απασχολείται απλά με την εξεύρεση του κατάλληλου προσχήματος για άρση του βέτο , δηλαδή του ορίου που δεν ξεπέρασε ακόμη και το δίδυμο Καραμανλή – Μπακογιάννη.
Οι συνέπειες για την ειρήνη στα Βαλκάνια από την ύπαρξη κρατικής οντότητας με όνομα ταυτόσημο με το όνομα περιοχών δύο άλλων όμορων κρατών, μάλλον τους αφήνουν αδιάφορους .
Το επιχείρημα ότι η ΠΓΔΜ είναι πολύ ανίσχυρη για να απειλήσει οποιονδήποτε είναι τυπικά σωστό αλλά δεν παίρνει υπ’ όψη την πάγια πολιτική των δυτικών δυνάμεων που είναι η διάσπαση των κρατών σε ανίσχυρα κρατίδια-πελάτες.
Στην καθόλου απίθανη περίπτωση διάσπασης της ΠΓΔΜ και προσάρτησης του αλβανόφωνου τμήματος στην Αλβανία, τότε θα ανοίξουν στην Ελλάδα και τη Βουλγαρία – με την κατάλληλη δυτική μόχλευση- ζητήματα που σήμερα φαίνονται εκτός συζήτησης…

Βίντεο και φωτογραφίες από το συλλαλητήριο για τη Μακεδονία

Χιλιάδες κόσμου έχουν συγκεντρωθεί στην παραλιακή λεωφόρο της Θεσσαλονίκης για να συμμετάσχουν στο συλλαλητήριο για την υπεράσπιση του ονόματος της Μακεδονίας.
Άνθρωποι κυρίως από τη Μακεδονία αλλά και από άλλες περιοχές της χώρας έχουν καταφτάσει με δεκάδες πούλμαν στη Θεσσαλονίκη για να στείλουν μήνυμα στην ελληνική κυβέρνηση αλλά και στους γείτονές μας, για τη μη χρήση του όρου Μακεδονία, στην ονομασία της ΠΓΔΜ.
Ελληνικές σημαίες ανεμίζουν, ενώ πολλοί από τους συμμετέχοντες φορούν παραδοσιακές στολές και χορεύουν υπό τους ήχους παραδοσιακών τραγουδιών.
Οι διοργανωτές αναμένουν περίπου 30.000 άτομα, με τα περισσότερα κόμματα πάντως, να κρατούν αποστάσεις. ...

Προλεταριακός Πατριωτισμός ή αστικός κοσμοπολιτισμός;

Ο Λένιν που έφυγε σαν σήμερα δεν αφήνει περιθώρια:
«Να κάνετε το Έθνος υπόθεση του Λαού κι η υπόθεση του Λαού θα είναι εκείνη του Έθνους...
Η αναγνώριση της υπεράσπισης της πατρίδας, σημαίνει την αναγνώριση ενός πολέμου δίκαιου ή άδικου.
Εμείς υπερασπιζόμαστε την πατρίδα από 25 Οκτώβρη 1917. Είναι ακριβώς για να ενισχύσουμε το δεσμό του προλεταριάτου με το διεθνές προλεταριάτο...»
Vladimir Lenin
Σχολιάζει ο Νίκος Κλειτσίκας από "Press-GR"

«Να κάνετε το Έθνος υπόθεση του Λαού
κι η υπόθεση του Λαού θα είναι εκείνη του Έθνους»
Vladimir Lenin
Ο George Soros, ο πολυεκατομμυριούχος "φιλάνθρωπος" με θητεία στο ναιστικό κίνημα, μετά τους "αντιρατσιστικούς" αγώνες του υπέρ της "μετανάστευσης", των δικαιωμάτων των ομοφυλοφύλων, των "πολύχρωμων επαναστάσεων", της "αραβικής άνοιξης", επιστρέφει με νέο μανιφέστο κι υπόσχεται να πολεμήσει με όλες του τις δυνάμεις τον εθνικισμό, τον οποίο χαρακτηρίζει «κυρίαρχη ιδεολογία» στον κόσμο.
Στη συνέντευξή του στους Financial Times, ο πολυεκατομμυριούχος χρηματιστής υπογραμμίζει πως η οργάνωση Open Society Foundations -η "φιλανθρωπική" οργάνωση που έχει οργανώσει και μετά την πτώση της ΕΣΣΔ αγωνίζεται για τη "διάδοση της δημοκρατίας δυτικού τύπου"- μαζί με το προοδευτικό κίνημα πρέπει να κάνει τους λογαριασμούς -ν' αντιμετωπίσει- με ένα νέο κίνδυνο που περιγράφεται ως νέο κύμα «πατριωτισμού και λαϊκισμού».
Ο "νέος" πόλεμος που κήρυξε ο "φιλάνθρωπος" George Soros εναντίον του "εθνικισμού", εναντίον του νέου κύματος "πατριωτισμού και λαϊκισμού" όπως περιγράφει, έχει συγκεκριμένους εχθρούς: τους αγώνες των λαών για Εθνική Ανεξαρτησία και Κυριαρχία. Αυτό το "μανιφέστο" δεν μπορεί να αποδεχτεί πως μπορούν οι λαοί να διεκδικούν το δικαίωμα της Ανεξαρτησίας έξω από την παγκόσμια αποδοχή της δυτικής "δημοκρατίας" του υπερεθνικού κεφαλαίου, της "παγκοσμιοποίησης".
Πως μπορούν να διαταράσσουν την "παγκόσμια τάξη" λαοί και χώρες;
Με ποιο δικαίωμα ο λαός της Συρίας δεν επέτρεψε την επικράτηση της "αραβικής άνοιξης", του πιο παγωμένου σκοταδιστικού χειμώνα της ιστορίας;
Με ποιο δικαίωμα ο λαός της Μπολιβαριανής Δημοκρατίας της Βενεζουέλας αντιστέκεται στους ιμπεριαλιστές;
Γιατί δεν υποκύπτει η Κούβα;
Πως επιτρέπεται να αντιστέκεται ο λαός της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κορέας;
Ποιος δίνει το δικαίωμα στο λαό της κατεχόμενης Παλαιστίνης να διεκδικεί την κλοπή της πατρίδας του;
Γιατί να μην έχουν δικαίωμα οι...

Συλλαλητήριο για την Μακεδονία


Παρακολουθήστε ζωντανά και αποθηκευμένα το Συλλαλητήριο για τη Μακεδονία που θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 21 Ιανουαρίου 2018 14:00 μ.μ.
https://www.livemedia.com/makedonia18

=====================
 "O σιωπών δοκεί συναινείν"

Γιάννης Σκαρίμπας (Πέθανε σαν σήμερα το 1984). Απέναντι στους «ευνουχιστές της Ιστορίας και τους αλλουβρεχήτες της αλήθειας»

Σχετικό: Μικρό Αφιέρωμα από το Λογοτεχνικό περιβόλι στη ζωή και το έργο του πολυτάλαντου Γιάννη Σκαρίμπα .
Ο μπαρμπα-Γιάννης Σκαρίμπας, όπως ήταν γνωστός στους φίλους του, έζησε όλη του τη ζωή στη Χαλκίδα και ταξίδεψε ελάχιστα.
Πέθανε στις 21 Ιανουαρίου 1984 και τάφηκε στο κάστρο του Καράμπαμπα.


«Οι Τούρκοι δεν ήσαν οι χειρότεροι … Ο ελληνικός λαός δε θάκανε την επανάσταση για ν’ αποκαταστήσει και πολιτικά τους κοτσαμπάσηδες. Οι λέγοντες ότι η Επανάσταση ήταν μόνον Εθνική, ή είναι αδιάβαστοι, ή δε μας λένε την αλήθεια. Σκοτώνοντας τους Τούρκους ήξερε ότι σκοτώνει το σύμμαχο των κοτσαμπάσηδων. Χωρίς τον αφανισμό πρώτα αυτουνού, δεν μπόραε να ξεπάτωνε τους άλλους. Το ότι σ’ αυτόν η Επανάσταση γελάστηκε, δεν παει να πει ότι τους εφείσθη. Θα τους πέρναε εν στόματι μαχαίρας. Το ότι νόμισε ότι για τούτο είχε καιρό, αυτό της έφαγε … Η Επανάσταση απότυχε…».
Γιάννης Σκαρίμπας – «Το ’21 και η αλήθεια»

Σαν σήμερα το 1984 άφησε την τελευταία του πνοή ο λογοτέχνης Γιάννης Σκαρίμπας. Ενας «αιρετικός» λογοτέχνης που έζησε το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του στην Χαλκίδα όπου εργαζόταν ως εκτελωνιστής. Κάποιοι τον χαρακτήριζαν εκκεντρικό γιατί οι απόψεις του δεν έμπαιναν σε καλούπια.

Ξεκίνησε να σπουδάζει φιλοσοφία στην Αθήνα, αλλά εγκατέλειψε το Πανεπιστήμιο για να αφοσιωθεί στη λογοτεχνία. Εγραψε διηγήματα, ποιήματα, δοκίμια και θέατρο.

«Αν ο μόνος σκοπός που αξίζει τον κόπο κανείς να γεννηθεί είναι η λευτεριά, και μόλις γεννηθεί του την υποθηκεύουν τα συμφέροντα, τι άλλο του απομένει παρά η επανάσταση;»

«Ούτε η πανούκλα, ούτε η αραποβλογιά κάμανε τόσο κακό στην ανθρωπότητα όσο οι ιστορικοί και η Ιστορία»

Δεν θα αναφερθούμε στην βιογραφία του. Αυτή μπορεί να την συναντήσει κάποιος πολύ εύκολα στο διαδίκτυο. Θα παραθέσουμε κάποια -σχετικά μεγάλα- αποσπάσματα από το πιο σημαντικό κατά την γνώμη μας, βιβλίο του «Το 1821 και η αλήθεια». Είναι ότι καλύτερο έχει γραφτεί για την επανάσταση του 1821 και φωτίζει το αληθινό νόημα της πέρα απ’ τα παραμύθια που μας διδάσκει η επίσημη ιστορία.

Με γλώσσα ιδιότυπη, με σκόπιμο «μπάχαλο της σύνταξης» και ύφος εντελώς προσωπικό δεν μάσαγε τα λόγια του ειδικά απέναντι στους «ευνουχιστές της Ιστορίας και τους αλλουβρεχήτες της αλήθειας», όπως χαρακτήριζε τους καθεστωτικούς διανοούμενους.
Κι αυτός ήταν ο λόγος που πολεμήθηκε σκληρά από το κατεστημένο της εποχής του, χωρίς όμως ούτε στιγμή να λιγοψυχήσει και να «βάλει νερό στο κρασί του» υπηρετώντας ιδεολογικές και ...