Κυριακή 4 Ιουλίου 2021

Υπάρχει-Λόγος (Εν αρχή ην ο Λόγος) Και οι λέξεις φλέβες είναι. Μέσα τους αίμα κυλάει. Γιάννης Ρίτσος

Ὅταν γεννιέται ὁ ἔρωτας, γεννιέται ἡ ζωή( Χρήστος Γιανναράς)

eros y psique,Louis Jean Francoise Lagrenée (1724-1805), francés.

Χρήστου Γιανναρᾶ
ΣΧΟΛΙΟ ΣΤΟ ΑΣΜΑ ΑΣΜΑΤΩΝ


Ἐκδόσεις Δόμος

Χρήστος Γιανναράς
Ο Χρήστος Γιανναράς (Αθήνα, 10 Απριλίου 1935) είναι σύγχρονος Έλληνας καθηγητής φιλοσοφίας και συγγραφέας. Σπούδασε θεολογία στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και φιλοσοφία στο Πανεπιστήμιο της Βόννης και του Παρισιού (Σορβόνη). Είναι διδάκτωρ φιλοσοφίας της Σχολής Ανθρωπιστικών Επιστημών του Πανεπιστημίου της Σορβόνης και της Θεολογικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Επίσης, είναι επίτιμος διδάκτορας του Πανεπιστημίου του Βελιγραδίου, του St. Vladimir's Orthodox Seminary της Νέας Υόρκης, του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και της Σχολής του Τιμίου Σταυρού της Βοστώνης. Διετέλεσε διευθυντής του περιοδικού Σύνορο, που εξέδωσε δώδεκα τεύχη από το 1964 ως το 1967.
Διαβάστε περισότερα / ΕΔΩ
Eros, goddess of dawn, painting by Evelyn De Morgan (1850-1919),

Ἀδελφιδός μου παρῆλθε·
ψυχή μου ἐξῆλθεν ἐν λόγῳ αὐτοῦ.

ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ τὸν ἔρωτα μόνο στὴν ἀπόσταση τῆς ἀποτυχίας.

Πρὶν τὴν ἀποτυχία δὲν ὑπάρχει γνώση· ἡ γνώση ἔρχεται πάντα μετὰ τὴ βρώση τοῦ καρποῦ. Σὲ κάθε ἔρωτα ξαναζεῖ ἡ ἐμπειρία τῆς γεύσης τοῦ παραδείσου καὶ τῆς ἀπώλειας τοῦ παραδείσου. 
Σπουδάζουμε τὸν ἔρωτα μόνον ἐξόριστοι ἀπὸ τὴν πληρότητα τῆς ζωῆς ποὺ αὐτὸς χαρίζει.
Στὴν ἐμπειρία τοῦ ἔρωτα εἴμαστε ὅλοι πρωτόπλαστοι. Ἡ πείρα τῶν ἄλλων δὲν μᾶς μαθαίνει τίποτα γιὰ τὸν ἔρωτα. Εἶναι γιὰ τὸν καθένα μας τὸ ἀρχέγονο καὶ μέγιστο μάθημα τῆς ζωῆς, ἡ ἀρχέγονη καὶ μέγιστη ἐξαπάτηση. 

Μέγιστο μάθημα, γιατὶ σπουδάζουμε στὸν ἔρωτα τὸν τρόπο τῆς ζωῆς.
 Καὶ μέγιστη ἐξαπάτηση, ἀφοῦ αὐτὸς ὁ τρόπος ἀποδείχνεται ἀνέφικτος γιὰ τὴν ἀνθρώπινη φύση μας.

Ἡ ἀνθρώπινη φύση μας (αὐτὸ τὸ ἀκαθόριστο κράμα τῆς ψυχῆς καὶ τοῦ κορμιοῦ μας) «ξέρει», μὲ φοβερὴ ὀξυδέρκεια πέρα ἀπὸ νοήματα, πὼς ἡ πληρότητα τῆς ζωῆς κερδίζεται μόνο στὴν ἀμοιβαιότητα τῆς σχέσης. Στὴν ἀμοιβαία ὁλοκληρωτικὴ αὐτοπροσφορά. Γι᾿ αὐτὸ καὶ ἐπενδύει ἡ φύση μας, στὸν ἔρωτα ὅλη τὴ ἀπύθμενη δίψα της γιὰ ζωή. Δίψα τοῦ κορμιοῦ καὶ τῆς ψυχῆς μας.

Romeo and Juliet, Artist Frank Dicksee(1884)

Διψᾶμε τὴ ζωή, καὶ τὸ ἐνδεχόμενο τῆς ζωῆς περνάει μόνο μέσα ἀπὸ τὴ σχέση μὲ τὸν Ἄλλον.
Στὸ πρόσωπο τοῦ Ἄλλου ἀναζητᾶμε τὴ δυνατότητα τῆς ζωῆς - τὴν ἀμοιβαιότητα στὴ σχέση. Ὁ Ἄλλος γίνεται τὸ «σημαῖνον» τῆς ζωῆς, ἡ αἰσθητὴ ἀνταπόκριση στὴν πιὸ βαθειὰ καὶ κυρίαρχη τῆς φύσης μας ἐπιθυμία. Ἴσως αὐτὸ ποὺ ἐρωτευόμαστε νὰ μὴν εἶναι τὸ πρόσωπο τοῦ Ἄλλου, ἀλλὰ ἡ δίψα μας ἔνσαρκη στὸ πρόσωπό του.
 Ὁ Ἄλλος νὰ εἶναι πρόσχημα κι ἡ αὐτοπροσφορά μας αὐταπάτη. 

Χαμηλή τεστοστερόνη: Με ποια συμπτώματα εκδηλώνεται (εικόνες)


Η τεστοστερόνη είναι ορμόνη που διαδραματίζει βασικό ρόλο στην ανάπτυξη των αναπαραγωγικών ιστών στους άνδρες όπως οι όρχεις και ο προστάτης, καθώς και άλλων χαρακτηριστικών όπως η αυξημένη μυϊκή και οστική μάζα και η ανάπτυξη των τριχών του σώματος.

Παράγεται από τους όρχεις στους άνδρες και από τις ωοθήκες στις γυναίκες και σε πολύ μικρότερες ποσότητες από τα επινεφρίδια. Η παραγωγή τεστοστερόνης αυξάνεται σημαντικά κατά την εφηβεία και αρχίζει να μειώνεται μετά την ηλικία των 30 ετών.

Ενώ η παραγωγή τεστοστερόνης μειώνεται φυσιολογικά με την αύξηση της ηλικίας, ορισμένοι παράγοντες μπορούν να προκαλέσουν παθολογική μείωση των επιπέδων της, όπως οι χημειοθεραπείες, χρόνιες παθήσεις, ο αλκοολισμός, το στρες κλπ.

Δείτε στις εικόνες που ακολουθούν συμπτώματα που προκαλούν τα χαμηλά επίπεδα τεστοστερόνης στον οργανισμό:

Νίκος Καζαντζάκης, συνέντευξη στην γαλλική ραδιοφωνία

Απόσπασμα από συνέντευξη του Ν. Καζαντζάκη στον Pierre Sipriot, Γαλλική Ραδιοφωνία (Παρίσι), 6 Μαΐου 1955


Ο Ν. Καζαντζάκης μιλάει για την Ελλάδα
“Όσο πιο μακρυά είμαστε από την πατρίδα μας, τόσο περισσότερο τη σκεφτόμαστε και τόσο περισσότερο, την αγαπάμε. Όταν βρίσκομαι στην Ελλάδα βλέπω τις μικρότητες, τις ίντριγκες, τις ανοησίες, τις ανεπάρκειες των αρχηγών, τη μιζέρια του λαού. 

Όμως από μακρυά δεν βλέπουμε τόσο ευδιάκριτα την ασκήμια και έχουμε περισσότερη ελευθερία να πλάσουμε μια εικόνα της πατρίδας αντάξια ενός ολοκληρωτικού έρωτα. Να γιατί δουλεύω καλύτερα και αγαπώ καλύτερα την Ελλάδα όταν βρίσκομαι στο εξωτερικό. 

Μακρυά της καταφέρνω να συλλάβω καλύτερα την ουσία της και την αποστολή της στον κόσμο, και συνακόλουθα τη δική μου ταπεινή αποστολή. Κάτι ιδιαίτερο συμβαίνει στους Έλληνες που ζουν στο εξωτερικό. Γίνονται καλύτεροι. 

Έχουν την περηφάνεια της φυλής τους, νιώθουν ότι όντας Έλληνες έχουν την ευθύνη να είναι αντάξιοι των προγόνων τους. H πεποίθησή τους, ότι κατάγονται από τον Πλάτωνα και τον Περικλή, μπορεί ίσως να είναι μια ουτοπία, μια αυθυποβολή χιλιετιών, όμως αυτή η αυθυποβολή, γενόμενη πίστη, ασκεί μια γόνιμη επίδραση στη νεοελληνική ψυχή. 

Χάρη σ’ αυτή την ουτοπία επέζησαν οι Έλληνες. Μετά από τόσους αιώνες εισβολών, σφαγών, λιμών, θα έπρεπε να έχουν εξαφανιστεί. Όμως η ουτοπία, που έγινε πίστη, δεν τους αφήνει να πεθάνουν. H Ελλαδα επιζεί ακόμα, επιζεί νομίζω μέσα από διαδοχικά θαύματα. “

 
Εξήντα έξι χρόνια αργότερα είναι πρακτικά αδύνατο να βρεις ή να διακρίνεις διαφορές - Παρά συμφορές και Υποχρεώσεις χωρίς Δικαιώματα! και "διηγώντας τα να κλαις;

Το παρακάνω video είναι η ένωση 26 αποσπασμάτων συνέντευξης του giorgos ralia
ΝΙΚΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ συνέντευξη στην γαλλική ραδιοφωνία
https://www.youtube.com/watch?v=pueTyI3i8Zg&t=40s
--------------------------------------------------------------------
Από τη συνέντευξη του Νίκου Καζαντζάκη στη Γαλλική Ραδιοφωνία στις 6 Μαΐου 1955, για την «Ελευθερία» και τα παιχνίδια των Μεγάλων Δυνάμεων
(Άρθρο γνώμης του Διαμαντή Θ. Βαχτσιαβάνου - efkozani)

Ήταν Μάης του 1955 και ο Νίκος Καζαντζάκης δίνει μια καταπληκτική συνέντευξη στο ραδιόφωνο του Παρισιού, στο δημοσιογράφο Pierre Sipriot. . .

Έτσι στήθηκε η «Επιτροπή Βιοηθικής» που δικαιολογεί τις κυρώσεις στους ανεμβολίαστους - Τη διόρισε το Μαξίμου!


Μετά την «επιτροπή λοιμωξιολόγων» και την «επιτροπή εμβολιασμών» μία νέα κυβερνητική επιτροπή έκανε την εμφάνισή της στη ζωή μας. Η «Εθνική Επιτροπή Βιοηθικής», της οποίας δουλειά είναι να αποφασίζει κατά πόσο είναι ηθικές οι κυρώσεις που επιβάλλει η κυβέρνηση στους ανεμβολίαστους ή γενικά στους πολίτες λόγω της πανδημίας. 

Στο θέμα της συγκρότησης της Εθνικής Επιτροπής βιοηθικής οι κυβερνώντες ακολούθησαν το ίδιο σύστημα που ακολούθησαν με τις επιτροπές των «ειδικών».

Πριν από λίγες εβδομάδες με νόμο αναμόρφωσαν τη σύνθεση της επιτροπής που υπάγεται πλέον στον πρωθυπουργό και  περιόρισαν τις ιδιότητες των μελών της.

Για πρώτη φορά δε συμμετέχει σε αυτή όχι απλώς εκπρόσωπος της εκκλησίας όπως στις παλαιότερες επιτροπές αλλά ούτε καν θεολόγος. Η άποψη προφανώς των κυβερνητικών εγκεφάλων είναι ότι η βιοηθική είναι υπόθεση τεχνοκρατών και ορθολογιστών.

Κάθε άλλη προσέγγιση είναι απαρχαιωμένη. Και οι Εκκλησία, τα λοιπά δόγματα και οι θεολογικές σχολές σιώπησαν εκκωφαντικά όπως άλλωστε έκαναν όλη την πανδημική περίοδο.

Και ως εκ θαύματος η επιτροπή αυτή τα έχει βρει όλα ηθικά. Την απαγόρευση εισόδου στην εστίαση, τους εμβολιασμούς με απειλές κυρώσεων στο Δημόσιο, όλα!

Μάλιστα στις 20 ερωτοαπαντήσεις η κυβέρνηση περήφανα δήλωσε πως για τις νέες κυρώσεις που «τελειώνουν» την κοινωνική ζωή των ανεμβολίαστων «Για τη διαμόρφωσή τους, η κυβέρνηση συνεργάστηκε με την Επιτροπή Βιοηθικής και την Επιτροπή των ειδικών λοιμωξιολόγων».

Η κυβέρνηση Μητσοτάκη όπως όλες οι αυταρχικές κυβερνήσεις προσπαθεί να «ντύσει» με ανεξάρτητο μανδύα τις αυταρχικές της αποφάσεις, βάζοντας μπροστά επιτροπές-μαριονέτες, λες και απευθύνεται σε ιθαγενείς που δεν καταλαβαίνουν τι συμβαίνει.

Είναι όπως όταν ο Κιμ Γιονγκ Ουν συμβουλεύεται πχ. το ειδικό νομοθετικό συμβούλιο της Βόρειας Κορέας για να αποφασίσει αν θα περάσει κάποιον νόμο.

Το «κόλπο» που έχει «ανακαλύψει» η κυβέρνηση Μητσοτάκη το έχουν χρησιμοποιήσει μόνο τα πιο σκοτεινά καθεστώτα στην παγκόσμια ιστορία και πολύ φοβόμαστε πως έτσι θα χαρακτηρίζουν τα χρόνια της διακυβέρνησης του Κυριάκου Μητσοτάκη οι πολίτες, «σκοτεινά». 

=============================================================
Αρμοδιότητες Εθνικής Επιτροπής Βιοηθικής & Τεχνοηθικής

Η εκλογή της έγινε μετά από εισήγηση του υπουργού Επικρατείας, Γιώργου Γεραπετρίτη

Ποια είναι η διαφορά μεταξύ ψυχικής υγείας και ψυχικής ασθένειας;




Η «ψυχική υγεία» και η «ψυχική ασθένεια» χρησιμοποιούνται όλο και περισσότερο σαν να εννοούν το ίδιο πράγμα, αλλά όχι. Ο καθένας έχει ψυχική υγεία, όπως όλοι έχουν υγεία. Όπως λέει ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας, «Δεν υπάρχει υγεία χωρίς ψυχική υγεία». Κατά τη διάρκεια μιας ζωής, δεν θα βιώσουν όλοι οι άνθρωποι μια ψυχική ασθένεια, αλλά όλοι θα παλέψουν ή θα έχουν μια πρόκληση με την ψυχική τους ευημερία (δηλαδή, την ψυχική τους υγεία) όπως όλοι έχουμε προκλήσεις με τη σωματική μας ευεξία από κατά καιρούς.

Όταν μιλάμε για ψυχική υγεία, μιλάμε για την ψυχική μας ευεξία: τα συναισθήματά μας, τις σκέψεις και τα συναισθήματά μας, την ικανότητά μας να επιλύουμε προβλήματα και να ξεπερνάμε τις δυσκολίες, τις κοινωνικές μας σχέσεις και την κατανόηση του κόσμου γύρω μας.

Μια ψυχική ασθένεια είναι μια ασθένεια που επηρεάζει τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι σκέφτονται, αισθάνονται, συμπεριφέρονται ή αλληλεπιδρούν με άλλους. Υπάρχουν πολλές διαφορετικές ψυχικές ασθένειες και έχουν διαφορετικά συμπτώματα που επηρεάζουν τη ζωή των ανθρώπων με διαφορετικούς τρόπους.

Η υγεία δεν είναι σαν διακόπτης on / off. Υπάρχουν διαφορετικοί βαθμοί υγείας. 

Οι άνθρωποι κινούνται σε ένα συνεχές που κυμαίνεται από μεγάλη ή καλή υγεία έως και έτσι υγεία έως κακή υγεία έως ασθένεια ή αναπηρία. Για παράδειγμα, μερικοί άνθρωποι έχουν καλή υγεία και δεν έχουν προβλήματα στη ζωή. . .

Σάββατο 3 Ιουλίου 2021

Ζητήματα Αισθητικής εν μέσω Κρίσεων στην εποχή της Πανδημίας

 

 Ο  Δημοσθένης Δαββέτας,  Διδάκτωρ Αισθητικής στο Πανεπιστήμιο Paris VII και Πανεπιστημιακός δάσκαλος σε Πανεπιστήμια της Ευρώπης και της Ελλάδας , πάνω στη Φιλοσοφία της Τέχνης, σε μια ανατρεπτική συζήτηση στην εποχή της διαφαινόμενης δυστοπίας στη καθημερινότητα μας,  αλλά και στην μεγάλη εικόνα των κοινωνιών,  εν μέσω πολλαπλών κρίσεων.

 -Ο ρόλος της Αισθητικής εν μέσω Κρίσεων και  στην εποχή της Πανδημίας

- Πόσο η απώλεια της Αισθητικής συμβάλλει στην  ένταση των κρίσεων

- Μπορεί η Αισθητική στη κοινωνική ζωή και την συλλογικότητα , να παίξει το ρόλο του «όπλου» αντίστασης και αντεπίθεσης  στις πολλαπλές Κρίσεις ;

- Mπορεί   να υπάρξει δημιουργική  φαντασία ως κοινωνική προώθηση έναντι του ατομικισμού και του απόλυτα περιχαρακωμένου  «δικαιωματισμού» με όρους κατανάλωσης ;

 -Ποια η θέση του ατόμου σε συνθήκες μη ελευθερίας των κοινωνιών  και το οξύμωρο σχήμα της ατομικής ελευθερίας .

 -Τι σηματοδοτεί το πέρασμα από την έννοια του «χρήσιμου» στην έννοια του «χρηστικού» ;

Υγειονομικοί πρόσφυγες: Μαζική φυγή των Ελλήνων από την «υγειονομική Βενεζουέλα» του «καθεστώτος» Μητσοτάκη!

Ένα επικίνδυνο «κοκτέιλ» φτώχειας και καταπίεσης έχει δημιουργήσει η κυβέρνηση (για κάποιους πλέον καθεστώς) Μητσοτάκη με τις κυρώσεις εναντίον των ανεμβολίαστων, δηλαδή εναντίον της συντριπτικής πλειοψηφίας των νέων Ελλήνων. 

Αυτό το φθινόπωρο ετοιμάζεται μαζική φυγή ειδικότερα των νέων Ελλήνων προς το εξωτερικό, όπου θα γίνουν ουσιαστικά «υγειονομικοί πρόσφυγες», καθώς δυστυχώς η κατεύθυνση που οδηγεί την Ελλάδα η κυβέρνηση Μητσοτάκη την χώρα από τον Μάρτιο του 2020 με πρόσχημα τον κορωνοϊό είναι αυτή της Βενεζουέλας ή της Βόρειας Κορέας. Δηλαδή μία πάμφτωχη χώρα όπου επικρατεί ο αυταρχισμός και η ανελευθερία.

/

 


Καταρρέει το αφήγημα της κυβέρνησης Μητσοτάκη - Βρετανία: Το 43% όσων πέθαναν από τη μετάλλαξη Δ είχαν κάνει και τις δύο δόσεις του εμβολίου!


O Guardian αναλύει την έκθεση του βρετανικού υπουργείου Υγείας που έφερε στην επιφάνεια το Pronews.gr στις 26 Ιουνίου και αποκαλύπτει πως αν και η θνητότητα της μετάλλαξης Δ είναι πάρα πολύ μικρή (0,009% στους κάτω των 50 & 0,1% συνολικά), το 43% των νεκρών (50 από τους 117) είχαν εμβολιαστεί πλήρως ενώ η πλειοψηφία (60%) είχε λάβει τουλάχιστον μία δόση. 

Από τους 117 μόλις οι 33 ήταν ανεμβολίαστοι. 


Τα στοιχεία αυτά από μόνα τους φτάνουν να καταρρεύσει το κυβερνητικό αφήγημα περί υποχρεωτικότητας του εμβολίου λόγω του «κινδύνου των ανεμβολίαστων από τη μετάλλαξη Δ», ενώ η κυβέρνηση ελέγχεται και για τη διασπορά των ψευδών ειδήσεων, περί πλήρους ασφάλειας των εμβολιασμένων, καθώς όπως παραδέχεται και ο Guardian, επειδή το ρίσκο θανάτου από κορωνοϊό εξαρτάται σημαντικά από την ηλικία, τα εμβόλια δεν προστατεύουν πλήρως τους μεγαλύτερους σε ηλικία, απλά αμβλύνουν τον κίνδυνο. 

«Κάποιος ηλικίας 80 ετών που είναι πλήρως εμβολιασμένος έχει τον ίδιο κίνδυνο με ένα ανεμβολίαστο ατόμο περίπου 50 ετών», αναφέρει η βρετανική εφημερίδα.

Με λίγα λόγια ένας ανεμβολίαστος 30αρης ή 20αρης που η κυβέρνηση από τις 15 Ιουλίου θα του απαγορεύει να πάει να πιει τον καφέ του γιατί «κινδυνεύει», στην πραγματικότητα κινδυνεύει λιγότερο από τον εμβολιασμένο 65αρη που θα μπορεί να πάει και μάλιστα ενθαρρύνεται να το κάνει χωρίς καμία προστασία.

Βέβαια αυτό ήταν κάτι που είχε γίνει αντιληπτό από τις αρχές Ιουνίου όταν ο τίτλος της AMailOnline στις 13 Ιουνίου έγραφε:

Πέμπτη 1 Ιουλίου 2021

Βίλχελμ Ράιχ: Ανθρωπάκο σε περιφρονούν κι εσύ φωνάζεις «ζήτω - ζήτω» - “Είσαι και θα είσαι πάντα κατώτερος, ανίκανος να αναλάβεις την παραμικρή ευθύνη”. Κι εσύ τους αποκαλείς καθοδηγητές και σωτήρες και φωνάζεις ζήτω


Ο Βίλχελμ Ράιχ, ψυχίατρος και ψυχαναλυτής του οποίου η θεωρία της οργόνης χαρακτηρίστηκε ψευδοεπιστημονική, όμως η επιρροή που άσκησε στα νεανικά κινήματα αμφισβήτησης στις δεκαετίας του ’60 και του ’70, θεωρείται αδιαμφισβήτητη. Άσκησε σφοδρή κριτική στα υφιστάμενα κοινωνικά και σεξουαλικά ήθη ενώ έγινε κυρίως γνωστός από τα βιβλία του 
«Η Μαζική Ψυχολογία του Φασισμού» και «Άκου Ανθρωπάκο».
Ο αγαπημένος μαθητής του Φρόυντ έγραψε το «Άκου, Ανθρωπάκο» το 1946 και το δημοσίευσε το 1948. Πρόκειται για την κραυγή αγωνίας ενός μεγάλου στοχαστή, που βλέπει τα σπέρματα του φασισμού και του ολοκληρωτισμού μέσα στον κοινό, καθημερινό άνθρωπο.

Διαβάστε αποσπάσματα από το «Άκου Ανθρωπάκο»:

«Ξέρεις, Ανθρωπάκο, πως θα ένιωθε ένας αητός άμα έκλωθε αυγά μιας κότας; Αρχικά ο αητός νομίζει ότι θα κλωσήσει μικρά αετόπουλα που θα μεγαλώσουν. 

Μα εκείνο που βγαίνει από τα αυγά δεν είναι παρά μικρά κοτόπουλα. Απελπισμένος ο αητός εξακολουθεί να ελπίζει πως τα κοτόπουλα θα γίνουν αητοί. Μα που τέτοιο πράγμα! Τελικά δεν βγαίνουν παρά κότες που κακαρίζουν. Όταν ο αητός διαπιστώνει κάτι τέτοιο βρίσκεται στο δίλημμα αν πρέπει να καταβροχθίσει όλα τα κοτόπουλα και τις κότες που κακαρίζουν. 

Μα συγκρατείται. Κι  ό,τι τον κάνει να συγκρατηθεί είναι μια μικρή ελπίδα• πως ανάμεσα στα τόσα κοτόπουλα, μπορεί κάποτε να βρεθεί ένα αητόπουλο, ικανό σαν εκείνον τον ίδιο, ένα αητόπουλο που από την ψηλή φωλιά του θ' ατενίζει μακριά κόσμους καινούριους, σκέψεις καινούριες, καινούρια σχήματα ζωής. 

Μόνο αυτή η ανεπαίσθητη ελπίδα κρατάει τον λυπημένο, τον αποξενωμένο αητό από την απόφασή του να φάει όλα τα κοτόπουλα και όλες τις κότες που κακαρίζουν, και που δεν βλέπουν ότι τα κλωσσάει ένας αητός, δεν καταλαβαίνουν ότι ζούνε σ' ένα ψηλό, απόμακρο βράχο, μακριά από τις υγρές και σκοτεινές κοιλάδες. Δεν ατενίζουν την απόσταση, όπως κάνει ο απομονωμένος αητός. . . .

Η ενοχή της αθωότητας

Σύνοψη του βιβλίου "Η ενοχή της αθωότητας" https://radioparasita.org/sites/default/files/Gong/032013/wilhelm_reich_pdf_18905.pdf 

Σε μια φανταστική Ευρώπη, όπου την έννοια του πολίτη έχει αντικαταστήσει αυτή του επαγγελματία, δυο φίλοι, ένας καλλιτέχνης κι ένας διανοούμενος, αναλαμβάνουν μια περίεργη αποστολή: διορίζονται συνοδοί κάποιου αθώου κρατούμενου που αντιμετωπίζει την ποινή του θανάτου. 

Η δίκη του διεξάγεται δημόσια, ενόσω οδοιπορούν προς τον τόπο εκτέλεσης, διασχίζοντας τις οροσειρές του Αίμου, των Καρπαθίων, των Άλπεων και των Πυρηναίων. Τους φιλοξενούν πόλεις-κάστρα, πόλεις-θέατρα, πόλεις-σανατόρια, πόλεις-μοναστήρια, πόλεις-βιβλιοθήκες, πόλεις-οίκοι ανοχής, που αποτελούν τα μέλη του δικαστηρίου. 

Ένορκοι είναι όλοι οι κάτοικοι της Ευρώπης, οι οποίοι πρέπει να αποφανθούν για το αν η αθωότητα του υπόδικου δεν είναι παρά μια ενοχή διεστραμμένη, ή αν η ευθυκρισία των δικαστών του δεν είναι παρά μια διαβολή εκλεπτυσμένη... 

Ένα βιβλίο με στοιχεία μυθιστορήματος δρόμου, πολιτικού θρίλερ και γοτθικού παραμυθιού. 

Ένα ταξίδι στην κόψη των εννοιών με αλλεπάλληλες ανατροπές. 

Ένα συναρπαστικό οδοιπορικό, που μας φέρνει μπροστά σε δύο μεγάλα ερωτήματα: πόσο επικίνδυνες μπορούν να γίνουν οι βεβαιότητες των «ευνομούμενων» δημοκρατιών και πού βρίσκεται η ουσία της πολιτικής αθωότητας ή ενοχής; 

Από τη συγγραφέα του βιβλίου "Τι είδε η γυναίκα του Λωτ;" 
(Βραβείο του περιοδικού δε(κατα) - «Athens Prize for Literature 2008»)

   

Ο Λιαντίνης στον "Κήπο των Επικούρειων"; [ Ομιλίες του Λιαντίνη (πλήρεις) ]


Επιμελείται ο Χρήστος Μαυρόπουλος 

Τα τελευταία χρόνια μού αρέσει να διαβάζω Λιαντίνη. Μου αρέσει ο τρόπος γραφής του, που ασκεί μια επιρροή δασκάλου προς τον μαθητή του, καθώς με αναγκάζει να ανατρέχω σε λεξικά, ιστορία, μυθολογία, ποίηση κλπ, εμπλουτίζοντας τις γνώσεις και το λεξιλόγιό μου. Με εντυπωσιάζει η μνημονική του ικανότητα, ίσως, η μεγαλύτερη που έχω συναντήσει στη ζωή μου. Μου αρέσει η ανάλυση-κριτική για έργα άλλων με ευθύτητα και ειλικρίνεια, παρά τις όποιες αντιφάσεις που αφήνουν κάποιες απορίες. Οι περισσότερες ιδέες του, οι οποίες με υποβάλλουν σε μια διαδικασία αναζήτησης της προσωπικής μου ευθύνης σε οτιδήποτε.

Η εντιμότητά του, που είναι ευδιάκριτη σε κάθε του κείμενο. Η αγάπη του για τον άνθρωπο και τη φύση. Οι παροτρύνσεις στον αναγνώστη του να βγει απ’ τη λήθη που τον βάζει η μέριμνα της πραγμάτωσης των στόχων και η ρουτίνα -υπενθυμίζοντάς του ότι η ζωή δεν είναι αναβλητή ή αναστρέψιμη ώστε να την αφήνει να χάνεται-, να γκρεμίσει τις άρρωστες παραδόσεις των δεισιδαιμονιών και με απλότητα, σεμνότητα και εντιμότητα να ζήσει πραγματικά… να ζήσει την αλήθεια - όπου το α είναι στερητικό, η αλήθεια είναι έξω απ’ τη λήθη. Τότε μόνο θα μπορέσει να χτίσει πάνω απ' τα γκρέμια μία καινούργια, ειλικρινή και έμορφη ζωή, λευτερωμένη απ' τον φόβο θανάτου. Μια ζωή, που θα χαίρεται την κάθε στιγμή της!

[…]«Τρύγησε την ημέρα. Μην την αφήνεις να πάει χαμένη. Ό,τι χαρές είναι να σου δώσει μην τις αφήσεις, γιατί δεν θα την ξαναβρείς. Δεν είναι αναβλητή η ζωή, ούτε αναστρέψιμη».

[Λόγια από το τελευταίο του μάθημα στο Μαράσλειο διδασκαλείο λίγες μέρες πριν φύγει (27/05/1998)]

Παράλληλα συμμετέχω σε μια φιλοσοφική ομάδα, τους Φίλους Επικούρειας Φιλοσοφίας "Κήπος Θεσσαλονίκης". Κάποια μέρα, στα πλαίσια μιας συνάντησης τής ομάδας, τέθηκε το ερώτημα αν δύναται να χαρακτηριστεί ο Λιαντίνης επικούρειος, μιας και έχει μιλήσει κολακευτικά, σε κάποιες αποστροφές του λόγου του, για τη φιλοσοφία του Επίκουρου. Βέβαια, σε αντιδιαστολή και στο πλαίσιο τον αντιφάσεών του, μπορούμε να συμπεριλάβουμε τον τρόπο που επέλεξε να φύγει απ’ τη ζωή και τη συμπάθειά του σε Πλατωνικές απόψεις που έρχονται σε ευθεία σύγκρουση με την επικούρεια φιλοσοφία. Για τον Πλάτωνα φιλοσοφία, επί λέξει, σημαίνει μελέτη θανάτου, ενώ για τον Επίκουρο, μπορούμε να υποθέσουμε από τα συμφραζόμενα, το ακριβώς αντίθετο, μελέτη ζωής.

Ασφαλώς το ερώτημα, που… δε συνάδει με την επικούρεια αντίληψη της πλειοτιμίας αλλά έχει να κάνει με τη δίτιμη λογική, άσπρο ή μαύρο, θα μπορούσε να το απαντήσει μόνο ο ίδιος, αλλά ας δούμε κάποια λεγόμενα και γραφόμενά του που ίσως βοηθήσουν στην προσέγγιση αυτής της απάντησης.

Το πρώτο που παρατηρώ είναι ότι του αρέσουν οι αντιφάσεις:

Ιουλιανός - Τους ανόητους πρέπει να τους διδάσκεις κι όχι να τους τιμωρείς


Επιμελείται η Καλλιόπη Παπαμιχαήλ

Επιστολή 42: Σωστή παιδεία, νομίζω, δεν σημαίνει το να χειρίζεσαι τις λέ­ξεις και τη γλώσσα με ευρυθμία, αλλά το να σε διακρίνει η υγιής νοητική διάθεση να σκέφτεσαι λογικά, να ’χεις σωστές απόψεις για το καλό και το κακό, το ωραίο και το αισχρό.

Αυτός, λοι­πόν, που άλλα πιστεύει και άλλα διδάσκει σ’ όσους μαθητεύουν πλάι του, νομίζω έχει απομακρυνθεί τόσο από την παιδεία όσο και από την τιμιότητα. Και αν η διαφορά ανάμεσα στις σκέψεις και στα λόγια αφορά σε μικροζητήματα, τότε είναι κάπως υπο­φερτό το κακό. Στα μεγάλα ζητήματα όμως, αν κάποιος διδά­σκει τα αντίθετα απ’ αυτά που πιστεύει, πώς να μη θεωρηθεί άν­θρωπος πανούργος, κάθε άλλο παρά έντιμος και ευσυνείδητος, που μιλάει με πολύ καλά λόγια για πράγματα που τα θεωρεί τι­ποτένια, εξαπατώντας και δελεάζοντας με επαίνους εκείνους στους οποίους επιδιώκει να μεταδώσει τις δικές του ασχήμιες;

Όσοι λοιπόν θέλουν να επαγγέλονται τον δάσκαλο πρέπει να είναι άνθρωποι δίκαιοι και λογικοί, κι οι ιδέες που έχουν ενστερ­νιστεί να μην έρχονται σε σύγκρουση με το δημόσιο λειτούργημά τους. Και πολύ περισσότερο απ’ όλους, θα ’πρεπε τέτοιας ποιότη­τας άνθρωποι να είναι όλοι όσοι ασχολούνται με την ερμηνεία των αρχαίων κειμένων στους νέους, είτε ρήτορες είναι αυτοί είτε απλοί δάσκαλοι είτε σοφιστές —και πολύ περισσότερο αυτοί οι τε­λευταίοι, που φιλοδοξούν να διδάξουν όχι μονάχα τη γλώσσα αλ­λά και την ηθική, και διατείνονται ότι ειδικότητά τους είναι η πολιτική φιλοσοφία. . . .

Σάββατο 26 Ιουνίου 2021

«Ποτέ μην εμβολιάζεσαι», «Θέλεις να με σκοτώσεις» - ο McAfee βρέθηκε νεκρός στο κελί


Ο πολυσύχναστος επιχειρηματίας των ΗΠΑ και πρωτοπόρος λογισμικού κατά των ιών, 
John McAfee , βρέθηκε νεκρός στο κελί του στη Ισπανία στις 23 Ιουνίου 2021. Λίγες ώρες μετά την ανακοίνωση ότι θα εκδοθεί στις ΗΠΑ, ο 75χρονος λέγεται ότι "πιθανότατα" αυτοκτόνησε. Ο ειδικός υπολογιστών λέγεται ότι μίλησε αρνητικά κατά του εμβολιασμού Covid-19 πολλές φορές, και επίσης ανακοίνωσε ότι δεν θα αυτοκτονήσει ποτέ .

Ο John McAfee ήταν μια πολύχρωμη φιγούρα στον κόσμο της ασφάλειας των υπολογιστών και της καταπολέμησης των ιών των υπολογιστών. Θεωρήθηκε επίσης κριτικός του συστήματος και επανειλημμένα εξέφρασε κριτική για το "Deep State", δηλαδή ηθοποιούς που θα ελέγχουν τα παγκόσμια γεγονότα από αόρατα. Ανέφερε επίσης ότι είχε ενοχοποιητικό υλικό για τους «εξουσιαστές» χωρίς να το επεξεργαστεί.

Φυλακίστηκε με υποκίνηση των ΗΠΑ

Ο McAfee σκέφτηκε να υποδυθεί πρόεδρος του Φιλελεύθερου Κόμματος στις Ηνωμένες Πολιτείες, αλλά δεν είχε προταθεί. Πριν από τις εκλογές, συνελήφθη στην Ισπανία στις 5 Οκτωβρίου 2020 με υποκίνηση των ΗΠΑ Κατηγορήθηκε για φοροδιαφυγή και αθέμιτη διαφήμιση για κρυπτογράφηση. Η McAfee θεωρούσε τα κρυπτονομίσματα ως ευκαιρία για την ελεύθερη κοινωνία να ανταγωνιστεί το σύστημα και τις κυβερνήσεις.

Η Corona μετρά τους κριτικούς και τους αντιπάλους εμβολιασμού από την αρχή. . .

Παγκόσμια ανησυχία για τη μετάλλαξη «Δέλτα» - Συναγερμός στο Ισραήλ: Οι μισοί που προσβλήθηκαν από την νέα μετάλλαξη είχαν εμβολιαστεί πλήρως


Το γεγονός αυτό υποχρέωσε την κυβέρνηση να επιβάλει εκ νέου την υποχρεωτική χρήση μάσκας στους εσωτερικούς χώρους, καθώς και άλλα μέτρα για τον περιορισμό του εξαιρετικά μεταδοτικού μεταλλαγμένου στελέχους του Κορονοϊού.

Τα πρώτα ευρήματα των Ισραηλινών αξιωματούχων υγείας υποδεικνύουν ότι περίπου το 90% των νέων λοιμώξεων πιθανότατα προκλήθηκαν από την παραλλαγή Delta, σύμφωνα με τον Ran Balicer, ο οποίος ηγείται μιας νέας ειδικής συμβουλευτικής επιτροπής για τον Covid-19 από την κυβέρνηση. Τα παιδιά κάτω των 16 ετών, τα περισσότερα από τα οποία δεν έχουν εμβολιαστεί, αντιπροσωπεύουν περίπου τους μισούς από αυτούς που έχουν μολυνθεί.

Η κυβέρνηση αυτή την εβδομάδα επέκτεινε την εκστρατεία εμβολιασμού της για να συμπεριλάβει και τους εφήβους από 12 έως 15 ετών μετά από ένα άλμα στις μολύνσεις μεταξύ των μαθητών σε μια πόλη στο κεντρικό Ισραήλ. Έκτοτε εξαπλώθηκε γρήγορα γεωγραφικά και σε άλλες ομάδες του πληθυσμού.

Το Ισραήλ επανεξετάζει τώρα τους περιορισμούς για την αναχαίτιση του Covid-19 μετά την κίνηση του για να ανοίξει τελείως την αγορά και την κοινωνική δραστηριότητα.

Η όλη κατάσταση δικαιολογημένα έχει προκαλέσει μεγάλη ανησυχία, διότι το Ισραήλ ήταν η χώρα – μοντέλο στην καταπολέμηση της πανδημίας, η οποία μάλιστα είχε εφαρμόσει ένα ιδανικό πρόγραμμα εμβολιασμών. Εάν όμως αποδειχτεί ότι η νέα μετάλλαξη πλήττει συστηματικά και τους πλήρως εμβολιασμένους, τότε θα πρέπει να εφαρμοστεί ένα νέο σκληρό σχέδιο μέχρι να βρεθεί κάποια λύση.


Συνεχή «καμπανάκια» επιστημόνων και κυβερνήσεων προς τους ανεμβολίαστους

Ο αναδυόμενος κίνδυνος των μεταλλάξεων του κορωνοϊού, όπως η Δέλτα και η Λάμδα, σε συνδυασμό με τους αργούς ρυθμούς ανοσοποίησης σε ορισμένες περιοχές, κάνει τους επιστήμονες να μιλούν με σαφήνεια για «απειλή» κατά της προόδου που έχει σημειωθεί.

Η μετάλλαξη Δέλτα που προελαύνει στη Βρετανία και όσα αυτή προμηνύει δεν είναι ευοίωνα. Ήδη έχει κυριαρχήσει στην Πορτογαλία και τη Ρωσία, ενώ δημιούργησε τοπικές εστίες έξαρσης και σε άλλες μεγάλες ευρωπαϊκές χώρες, όπως η Γερμανία, η Γαλλία και η Ισπανία. . . .

Ανάρτηση-«φωτιά» από εγκληματολόγο για την αυτοκτονία του Σταύρου Δογιάκη


Τι επισημαίνει η αναπληρώτρια καθηγήτρια Εγκληματολογίας στο Université Paris – Saclay, Αναστασία Τσουκαλά 


Ένα πέπλο μυστηρίου καλύπτει τις συνθήκες κάτω από τις οποίες έδωσε τέλος στη ζωή του, σύμφωνα με το πόρισμα της ιατροδικαστικής εξέτασης, ο επιχειρηματίας Σταύρος Δογιάκης.

Τη στιγμή που οι αρχές συγκεντρώνουν καταθέσεις από το οικογενειακό και φιλικό του περιβάλλον, οι οποίες έως τώρα σύμφωνα με πληροφορίες δεν έχουν δώσει κάποιο σημαντικό στοιχείο, η έρευνα επικεντρώνεται στο κινητό τηλέφωνο του 53χρονου επιχειρηματία. 

Ο Σταύρος Δογιάκης, ο οποίος είχε μεταβιβάσει στον αδερφό του το μερίδιο του στην διάσημη ταβέρνα «Κρητικός» στην Κάντζα έναντι του ποσού των 650.000 ευρώ, ετοιμαζόταν να κάνει νέα βήματα στον χώρο της εστίασης. Στις καταθέσεις τους κάποιοι φίλοι του αποκλείουν το ενδεχόμενο να έδωσε τέλος στη ζωή του, ενώ κάποιοι άλλοι ανέφεραν ότι το τελευταίο διάστημα φαινόταν προβληματισμένος. 

Mια σφαίρα στην καρδιά και μια στο κεφάλι. . .

Η τροπολογία για το ακαταδίωκτο λοιμωξιολόγων ακυρώνεται από τον Άρειο Πάγο!

Πως η τροπολογία του Γιώργου Γεραπετρίτη για το ακαταδίωκτο των μελών της επιτροπής λοιμοξιολόγων έρχεται σε ευθεία σύγκρουση με τη σχετική νομολογία του Αρείου Πάγου!



Το βούλευμα του Αρείου Πάγου 1221/2014 καταλήγει ότι μια τέτοια ευνοϊκή μεταχείριση υπέρ ορισμένων παραβιάζει ευθέως την αρχή της ισότητας του άρθρου 4 παρ. 1 του Συντάγματος. Το υπογράφει μάλιστα η αξία δικαστική λειτουργός και νυν πρόεδρος του Αρείου Πάγου!

Νύχτα πέρασε από τη Βουλή η «ντροπολογία» για το ακαταδίωκτο των λοιμοξιολόγων που εμπνεύσθηκε και συνέταξε ο κ.Γιώργος Γεραπετρίτης, έτσι ώστε να μην περάσει από την Επιστημονική Υπηρεσία της Βουλής.  Όπως είχε αποκαλύψει το Ολυμπία!
Διότι αν πέρναγε, η Επιστημονική Υπηρεσία της Βουλής θα έθετε μείζον ζήτημα αντισυνταγματικότητας. Ειδικά για το σημείο όπου τα μέλη της επιτροπής δεν μπορούν καν να εξεταστούν ως μάρτυρες από την ελληνική δικαιοσύνη! Γεγονός που φυσικά συνιστά τον ορισμό της αντισυνταγματικότητας.

Αυτό προκύπτει από το ότι το ακαταδίωκτο των λοιμοξιολόγων, με την «ντροπολογία» Γεραπετρίτη, είναι τόσο γενικό και αόριστο, ώστε φαίνεται να αγνοεί -ή μήπως να περιφρονεί προκλητικά;- την ίδια τη νομολογία του Αρείου Πάγου.  Και να γιατί:

Πέμπτη 24 Ιουνίου 2021

160 γιατροί προειδοποιούν σε ανοιχτή επιστολή κατά των εμβολιασμών: "Περιττό, αναποτελεσματικό, μη ασφαλές"


Περισσότεροι από 160 εμπειρογνώμονες ανέλυσαν λεπτομερώς τις σοβαρές ελλείψεις των εμβολίων κορώνας σε ανοιχτή επιστολή. 
Το συμπέρασμά τους: οι εμβολιασμοί είναι "περιττοί, αναποτελεσματικοί και ανασφαλείς". Προειδοποιούν επειγόντως για τη συνέχιση της εκστρατείας εμβολιασμού.

Οι «Γιατροί για την Ηθική του COVID-19» περιγράφονται ως γιατροί και επιστήμονες από 30 χώρες που υπερασπίζονται την προστασία της ιατρικής δεοντολογίας, την ασφάλεια των ασθενών και τα ανθρώπινα δικαιώματα και τους υπερασπίζονται στο πλαίσιο της κρίσης της κορώνας. Ο συνιδρυτής είναι ο πρώην Αντιπρόεδρος της Pfizer Michael Yeadon. Στα μέλη περιλαμβάνονται επίσης ο καθηγητής Dr. Ο Sucharit Bhakdi και ο Dr. Wolfgang Wodarg. Ορισμένα από τα κριτική άρθρα της ομάδας μπορούν να διαβαστούν στο Medium , αλλά κείμενα όπως η ανοιχτή επιστολή πρέπει να αγωνίζονται με μέτρα λογοκρισίας και διατίθενται μόνο σε αρχειοθετημένη μορφή .


Δεν θέλουμε να αποκρούσουμε το περιεκτικό άρθρο σχετικά με τα εμβόλια Covid από εσάς και, ως εκ τούτου, το μεταφράσαμε στα Γερμανικά για εσάς:

Εμβόλια COVID: Ανάγκη, αποτελεσματικότητα και ασφάλεια

Γιατροί για την ηθική Covid (γιατροί για την ηθική Covid)

Περίληψη: Οι κατασκευαστές εμβολίων COVID-19 εξαιρούνται από τη νομική ευθύνη για βλάβες που προκαλούνται από εμβόλια. Επομένως, είναι προς το συμφέρον όλων όσων εγκρίνουν, επιβάλλουν και διαχειρίζονται τους εμβολιασμούς COVID-19 να κατανοήσουν τις ενδείξεις για τους κινδύνους και τα οφέλη αυτών των εμβολίων, καθώς η ευθύνη για οποιαδήποτε βλάβη ανήκει σε αυτά.

Εν ολίγοις, τα διαθέσιμα στοιχεία και επιστημονικά στοιχεία δείχνουν ότι τα εμβόλια COVID-19 είναι περιττά, αναποτελεσματικά και ανασφαλή:

Γερμανός αναισθησιολόγος, επειγοντολόγος δουλεύει στις εντατικές: πολυάριθμοι ασθενείς πέθαναν μετά τον εμβολιασμό για Covid19. Δεν θα εμβολιαστώ δεν το συστήνω!!


O Γερμανός Γιατρός Dr Robert Kleinstäuber, αναισθησιολόγος επειγοντολόγος αποκαλύπτει : πολυάριθμοι ασθενείς πέθαναν μετά από έναν εμβολιασμό !
Ο Dr Robert Kleinstäuber, αναισθησιολόγος γιατρός στην εντατική κι επειγοντολόγος αλλά και θεραπευτής εξειδικευμένος στη διαχείριση πόνου δίνει τις παρατηρήσεις του και την οπτική του για το θέμα του εμβολιασμού κατά Covid.

« Μετά από ένα mRNA ή μετά από έναν εμβολιασμό με φορέα, ενώ θα έπρεπε να έχουν ανοσία μετά τον εμβολιασμό όπως μας κάνουν να πιστέψουμε, και μέσα στην περίπτωση την πιο κραυγαλέα, πολυάριθμοι ασθενείς πέθαναν πρόσφατα μετά από έναν εμβολιασμό για Corona.Όσο για να γνωρίζουμε αν τώρα υπάρχει μια σχέση αιτίας αποτελέσματος αυτό θα είναι βέβαια το αντικείμενο πολλαπλών ερευνών που θ΄αρχίσουν σίγουρα στο εγγύς μέλλον γιατί υπάρχουν τόσες ασυνέπειες. »

«Δεν θα εμβολιαστώ σε καμία περίπτωση, γιατί λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ότι έχει ξεκινήσει εδώ ένας εμβολιασμός, ο οποίος συνήθως διαρκεί 8-10 χρόνια – ή ακόμα περισσότερο – για να επαληθευτεί επαρκώς και να θεωρηθεί ασφαλής… Είμαι πολύ έκπληκτος όταν, για παράδειγμα , σε περίπτωση λοίμωξης με HFO, δεν φαίνεται να υπάρχει διαθέσιμο εμβόλιο για 25 ή 30 χρόνια, αλλά ξαφνικά, στην περίπτωση του Covid-19, όπου αυτοί οι ιοί ήταν επίσης γνωστοί για 30-35 χρόνια ξαφνικά 4 ή 5 διαφορετικά εμβόλια είναι διαθέσιμα εντός ενός έτους. Ακούγεται λίγο περίεργο. Και ως γιατρός, δεν μπορώ να το συστήσω στον ασθενή μου. ” »

« Πρέπει στ΄αλήθεια ν΄αναρωτηθώ τι είναι το καλύτερο για τον ασθενή μου και ιδιαίτερα για τους πολυάριθμους ηλικιωμένους ασθενείς που παρουσιάζουν πολλές προυπάρχουσες παθογένειες , ένας εμβολιασμός αυτού του τύπου στα μάτια μου, – και θα διεκδικήσω εδώ την ελευθερία της έκφρασης για εμένα και την εμπειρία μου ως γιατρός–