Κυριακή 21 Φεβρουαρίου 2021

ΑΠΟ ΤΗΝ «ΕΠΙΣΤΗΜΗ» ΤΩΝ FRANKENSTEIN ΣΤΗΝ «ΕΠΙΣΤΗΜΗ» ΤΩΝ ΝΑΖΙΣΤΩΝ

ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ ΣΕ ΥΓΙΕΙΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ COVID ΣΤΟ ΗΝΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ

 

Children’sHealthDefense – 19 Φεβρουαρίου 2021

 

https://childrenshealthdefense.org/defender/uk-youth-worlds-first-covid-human-trial/?utm_source=salsa&eType=EmailBlastContent&eId=5f0e8dbf-63c4-4521-ae4e-753afbcf52bc

  

Επιλογή, επιμέλεια κειμένων, εισαγωγικό σημείωμα:

Κλεάνθης Γρίβας

19 Φεβρουαρίου 2021


ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ

 

Δεν φοβάμαι τον κορωνοϊό. Ποτέ δεν τον φοβήθηκα. Όπως δεν φοβάμαι και τους ιούς της γρίπης. Φοβάμαι τους ανθρώπους που φοβούνται τον κορωνοϊό. Γιατί εξαιτίας του φόβου τους, χρησιμοποιούνται εν αγνοία τους ως οικοδομικό υλικό για το χτίσιμο του οργουελιανού «1984» στο οποίο επιδιώκεται να μας εγκλωβίσουν όλους.

Και μόνο η ανατριχιαστική μονοφωνία που επιβλήθηκε στα εξαγορασμένα μέσα μαζικής εξαπάτησης και αποβλάκωσης για την επιβολή της fake-επιστήμης, λογικά θα έπρεπε να ήταν αρκετή για να πυροδοτήσει την κριτική αμφισβήτηση κάθε σκεπτόμενου ανθρώπου και να τρομοκρατήσει όσους σιτίζονται στον τηλεοπτικό βόθρο. Αλλά, φευ…

Είναι άραγε τυχαίο ή συμπτωματικό το γεγονός ότι στην ταφόπλακα της Δημοκρατίας της Βαϊμάρης και της Ελληνικής «Δημοκρατίας» είναι χαραγμένος με αίμα ο αριθμός 48, ο οποίος δεν αντιστοιχεί στην ηλικία των «θανόντων» δημοκρατιών αλλά στον αριθμό του άρθρου των Συνταγμάτων τους που οδήγησε στη δολοφονία τους. Τον αριθμό 48 έχουν τα άρθρα του Συντάγματος και των δύο κοινοβουλευτικών δημοκρατιών που δίνουν τη δυνατότητα της χρήσης των «Πράξεων Νομοθετικού Περιεχομένου» (τυπικό εργαλείο κάθε αυταρχισμού), μέσω των οποίων οι διαχειριστές της εξουσίας μπορούν να κυβερνούν ανεξέλεγκτα, παρακάμπτοντας τους κανόνες της κοινοβουλευτικής δημοκρατίας και ενταφιάζοντάς την.

Στο άρθρο που ακολουθεί καθένας μπορεί να διαπιστώσει πόσο ασήμαντη είναι η απόσταση ανάμεσα στην «επιστήμη» των Frankenstein και στην «επιστήμη» των Ναζιστών. Λες και δεν άλλαξε τίποτα στα 75 χρόνια που πέρασαν από την ήττα του ναζισμού και στα 73 χρόνια που κύλησαν από τη διατύπωση του θεμελιώδους ηθικο-ιατρικού «Κώδικα της Νυρεμβέργης».

Κλεάνθης Γρίβας

 

ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ ΜΟΛΥΝΣΗΣ ΥΓΙΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝΜΕ ΤΗΝ COVID ΣΤΟ ΗΝΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ

 

της Megan Redshaw, JD

Children’s Health Defense– 19 Φεβρουαρίου 2021

Η Megan Redshaw είναι ανεξάρτητη δημοσιογράφος του The Defender. Έχει σπουδάσει πολιτικές επιστήμες. Έχει πτυχίο νομικής και εκπαίδευση στη φυσική υγεία.  ...

Πέθανε ο τελευταίος Νάβαχο “code talker” [Ο κώδικας παρέμεινε μυστικός μέχρι τη δεκαετία του '80, για την περίπτωση που θα ήταν χρήσιμος και σε άλλον πόλεμο]

Κομάντσι, Τσερόκι, Ναβάχο. Οι ινδιάνοι διαβιβαστές που με την κωδική τους γλώσσα πανικόβαλλαν τον «τρελό λευκό άνδρα» (Χίτλερ)...

Ο Τσέστερ Νεζ, ένας από τους 29 Ινδιάνους Νάβαχο που συμμετείχαν στη δημιουργία του κώδικα επικοινωνίας που δεν κατόρθωσαν να σπάσουν οι Ιάπωνες κατά τη διάρκεια του Β' Παγκοσμίου Πολέμου, πέθανε χθες σε ηλικία 93 ετών.

"Μοιραστήκαμε τη δύναμη της γλώσσας μας με τον κόσμο κατά τη διάρκεια του Β' Παγκοσμίου Πολέμου όταν οι 29 πρώτοι "code talkers" κατατάχθηκαν εθελοντικά.

Δυστυχώς, χάσαμε τον τελευταίο επιζώντα από αυτούς τους 29 άνδρες, τον Τσέστερ Νεζ, που πέθανε στον ύπνο του", ανακοίνωσε ο πρόεδρος της εθνότητας των Νάβαχο Μπέν Σέλι.

Οι σημαίες θα είναι σήμερα μεσίστιες στα εδάφη της φυλής.

Ο δεκανέας Τσέστερ Νεζ στρατολογήθηκε μαζί με 28 ακόμη Νάβαχο από το Σώμα των Πεζοναυτών το 1942 για τη δημιουργία μίας κωδικοποιημένης γλώσσας που θα χρησιμοποιείτο στις επικοινωνίες με τα πεδία των συγκρούσεων με βάση τη γλώσσα των Νάβαχο.

Στη συνέχεια συμμετείχε στον πόλεμο του Ειρηνικού, στο Γκουανταλκανάλ, το Γκουάμ, το Πελελίου και το Μπουγκενβίλ.

"Είμαι πολύ υπερήφανος για το ότι οι Ιάπωνες έκαναν τα πάντα για να σπάσουν τον κώδικα, αλλά δεν το κατάφεραν ποτέ", είχε δηλώσει πέρυσι στην εφημερίδα του αμερικανικού στρατού Stars and Stripes.

Συνολικά, περί τους 400 Ινδιάνοι Νάβαχο έλαβαν μέρος στον πόλεμο του Ειρηνικού ως "code talkers".

Επειδή η γλώσσα των Νάβαχο είναι τονική και δεν είναι γραπτή, είναι εξαιρετικά δύσκολο για κάποιον που δεν είναι η μητρική του γλώσσα να την μάθει. Ο κώδικας δημιούργησε μία αλφάβητο βασισμένη σε αγγλικές λέξεις όπως "ant" για το "A" , οι οποίες στη συνέχεια μεταφράσθηκαν στην αντίστοιχη λέξη στην γλώσσα των Νάβαχο. 

Ετσι, για παράδειγμα, η λέξη "moasi" που σημαίνει "γάτα" (cat) αντιστοιχούσε στο γράμμα "C". Στο πεδίο της μάχης, οι Ινδιάνοι "code talkers" μετέδιδαν έτσι προφορικά κρυπτογραφημένα μηνύματα στη γλώσσα τους.

Ο κώδικας παρέμεινε μυστικός μέχρι τη δεκαετία του '80, για την περίπτωση που θα ήταν χρήσιμος και σε άλλον πόλεμο.

Ο θάνατος του Τσέστερ Νεζ σημαίνει με τραγικό τρόπο το τέλος μίας εποχής για τη χώρα μας και την ιστορία του Σώματος των Πεζοναυτών. Οι Νάβαχο "code talkers" είχαν ανεκτίμητη συμμετοχή στο θέατρο του Ειρηνικού κατά τη διάρκεια του Β' Παγκοσμίου Πολέμου, δήλωσε ο Ντέιβιντ Λαπάν, εκπρόσωπος του Σώματος των Πεζοναυτών.

Εκτός από τους Νάβαχο, και άλλοι Ινδιάνοι των φυλών των Τσάκτα, Κομάντσι και Σεμινόλε συμμετείχαν στον πόλεμο κατά των Γερμανών και των Ιαπώνων μεταδίδοντας κωδικοποιημένα προφορικά μηνύματα στις γλώσσες τους.
 

Κατά την διάρκεια του Β’ παγκοσμίου πολέμου, οι Ιάπωνες παρακολουθούσαν τις επικοινωνίες του Αμερικάνικου στρατού και αρχικά σημείωναν πολλές επιτυχίες.

Οι λόγοι ήταν ότι αρκετοί από αυτούς ήταν μορφωμένοι στις ΗΠΑ και ήξεραν άπταιστα Αγγλικά.

Από ένα σημείο και μετά παρόλο που κατάφερναν να υποκλέψουν τις επικοινωνίες των Αμερικανών, δεν κατάφεραν να αποκωδικοποιήσουν τα μηνύματα γιατί ήταν σε μια άγνωστη γλώσσα. ...

«Ήρθε η ώρα να χάσετε τον ύπνο σας από τα ουρλιαχτά μας» - Τελικά τον Λιγνάδη κανείς δεν τον γνώριζε . Δεν υπάρχει Λιγνάδης , είναι ηθοποιός


Χορτάσαμε απ' τα ψεύτικα λόγια σας , αυτό κρατήστε και τίποτα άλλο . 

Περνάτε τον ελληνικό λαό, που σας ψήφισε, για μαλάκα αλλά δεν είναι. 

Κι όσους δεν σας ψήφισαν βρίσκετε να τους απαξιώνετε με όποιο τρόπο μπορείτε αντί να τους υπηρετείτε ως οφείλετε . 

 Βγαίνετε εδώ και βδομάδες και λέτε " φήμες " , "προσωπικοί λόγοι " , " δεν τον γνωρίζαμε τον κύριο" . 

Δεν ντρέπεστε ; 

Σε ποιούς νομίζετε ότι μιλάτε; 

Αυτός ο λαός αιώνες τώρα χύνει το αίμα του σε επαναστάσεις , σε εξεγέρσεις και αγώνες . 

Αυτός ο λαός έχει δώσει τα παιδιά του θυσία για την ελευθερία του και την αξιοπρέπεια του και θα επιτρέψει σε κάποιον να τα βιάζει και σε άλλους να τον συγκαλύπτουν;
   

Γράφει ο ηθοποιός Νικόλας Αγγελής:

"Ένας παιδοβιαστής και βασανιστής βρίσκεται εκεί έξω ελεύθερος ενώ εδω και βδομάδες εμάς έχει στρίψει το έντερο μας με τις καταγγελίες που έρχονται στο φως για αυτή τη μύξα που έχει για πρόσωπο.

Χτες άκουσα τον Βασίλη στην εκπομπή της Μελέτη να περιγράφει πως τον αποπλάνησε στα 15 του ο σκηνοθέτης / ηθοποιός / δάσκαλος σε ιδιωτικά εκπαιδευτήρια , πώς τον πήγε σπίτι του , πώς τον βίασε , πώς προσπαθούσε να τον μυήσει σε ομαδικά όργια με άλλα ανήλικα παιδιά , μαθητές του παιδοβιαστή στα σχολεία που δίδασκε. 

Πώς τον πήγαινε στο γήπεδο και του έλεγε " δες είμαστε τώρα σαν πατέρας και γιος που ήρθαν να δουν μπάλα " , πώς του διέλυσε το μικρό , παιδικό του κεφάλι φυτεύοντας μέσα στο ανήλικο παιδί όλη την αρρώστια που κουβάλαγε.

 Έμαθα χτες ότι ο παιδοβιαστής έμενε στην ίδια πολυκατοικία με τη μαμά του η οποία ήξερε ότι ο γιός της έφερνε στο σπίτι του ανήλικα παιδιά και απ' ότι φαίνεται ήταν το μείζων πρόβλημα της οικογένειας μιας και ο βιαστής δασκάλευε τον Βασίλη τι να πει σε περίπτωση που θα έπεφτε πάνω στη γριά . Έκανε το ανήλικο παιδί συνένοχο. 

Αυτός ο βουτυρομπεμπές που φοβόταν τη μαμά του πέρναγε μεταλλικές μπάρες στον κώλο παιδιών που βίαζε ενώ ένα ολόκληρο σύστημα τον κάλυπτε και τον καλύπτει. Απ' την οικογένεια του και τους διευθυντές στα ιδιωτικά εκπαιδευτήρια που δίδασκε μέχρι την σημερινή κυβέρνηση αλλά και την κυβέρνηση του 2012 που τον κάλυψε όταν βρέθηκε το όνομα του σε καταγγελίες για παιδεραστικό κύκλωμα. 
Σιχαίνομαι πραγματικά και έχω τρομερή οργή.

Οργή για το κράτος συνένοχο/συνεργό , οργή για τους φίλους αυτού του μούλου που τολμάνε να βγαίνουν στα σόσιαλ και να παίρνουν ίσες αποστάσεις μεταξύ θυμάτων και θυτών , οργή για τον ίδιο που έχει το θράσος να απειλεί με μηνύσεις και να κάνει απειλητικά τηλεφωνήματα στα θύματα. 

Και ξέρετε κάτι; 

Κάλεσμα προς τους ανθρώπους του Πολιτισμού και της Τέχνης


Του Τάσου Κατσαρού - ιστορικού, συγγραφέα, σκηνοθέτη

Όταν η τύχη μιας χώρας βρίσκεται στα "χέρια"" ενός Μητσοτάκη, η μόρφωση και η παιδεία στην "έμπνευση" της κυρίας Κεραμέως, η ανάπτυξη της χώρας στις "αξίες" του Άδωνη Γεωργιάδη και ο πολιτισμός και οι τέχνες σε κάποια κυρία Μενδώνη, τότε αυτή η χώρα είναι κλινικά νεκρή. 

Άνθρωποι του πολιτισμού και της τέχνης. Εργάτες του πολιτισμού και της διανόησης, αν αγαπάτε τη ζωή και τον πολιτισμό, οργανωθείτε! Αν δε θέλετε να λειτουργείτε ως επαίτες εξαρτημένοι από χορηγούς, που ξεπλένουν χρήμα μέσω τηλεοπτικών καναλιών τα οποία αναπαράγουν σχέσεις κυριαρχίας δημιουργώντας τους εκάστοτε Λιγνάδηδες, οργανωθείτε! 

Δημιουργήστε τα δικά σας καλλιτεχνικά συμβούλια ή αξιοποιήστε τα υπάρχοντα μαχητικά σωματεία. Βρείτε εσείς τα αιτήματα που αντιπροσωπεύουν τις ανάγκες και αξίες σας! 

Άνθρωποι του πολιτισμού, αναλογιστείτε... πόσο άσχημα σας μεταχειρίστηκε ο τρόπος - καπιταλιστικός- παραγωγής. Ως τώρα, η κυρίαρχη γλώσσα - ψέμα του συστήματος κατάφερε να επιβάλει τους κανόνες του.  

"Η τέχνη δεν πρέπει να είναι στρατευμένη". 

"Μόνο η τέχνη για την τέχνη οδηγεί στην ελεύθερη δημιουργία και χειραφέτηση του ατόμου". 

Σήμερα όμως γνωρίζουμε πως και οι δύο απόψεις για την τέχνη είναι στρατευμένεςΗ μία κάνει τους ανθρώπους να θυμούνται. Ενώ η δική τους κάνει τους ανθρώπους να ξεχνούν! 

Οι τέχνες του σήμερα θα αναστατώνουν συνειδήσεις ή τίποτα!

=====================
 "O σιωπών δοκεί συναινείν"

Σαν σήμερα οι Μαρξ, Ένγκελς δημοσίευσαν το Κομμουνιστικό Μανιφέστο.


Σαν σήμερα οι Μαρξ, Ένγκελς δημοσίευσαν το Κομμουνιστικό Μανιφέστο

Εμείς διαλέξαμε ορισμένα αποσπάσματα που και σήμερα νομίζουμε ότι έχουν ιδιαίτερη αξία. Άλλωστε δεν πρέπει να ξεχνάμε μια παραίνεση του Μαρξ:

 «Να μας χειροκροτάτε λιγότερο και να μας διαβάζεται περισσότερο»

Μανιφέστο του Κομμουνιστικού Κόμματος
Κεφάλαιο 1: Αστοί και Προλετάριοι


Η ιστορία όλων των ως τώρα κοινωνιών είναι η ιστορία ταξικών αγώνων. Ελεύθερος και δούλος, πατρίκιος και πληβείος, βαρόνος και δουλοπάροικος, μάστορας και κάλφας, με μια λέξη, καταπιεστής και καταπιεζόμενος, βρίσκονταν σε ακατάπαυστη αντίθεση μεταξύ τους, έκαναν αδιάκοπο αγώνα, πότε καλυμμένο, πότε ανοιχτό, έναν αγώνα που τελείωνε κάθε φορά με έναν επαναστατικό μετασχηματισμό ολόκληρης της κοινωνίας ή με την από κοινού καταστροφή των τάξεων που αγωνίζονταν.

Στις προηγούμενες εποχές της ιστορίας βρίσκουμε σχεδόν παντού μια πλήρη διαίρεση της κοινωνίας σε διάφορες κλειστές τάξεις, μια πολύτροπη διαβάθμιση των κοινωνικών θέσεων. Στην αρχαία Ρώμη βρίσκουμε πατρίκιους, ιππείς, πληβείους, δούλους. Στο μεσαίωνα φεουδάρχες, υποτελείς, μαστόρους, καλφάδες, δουλοπάροικους κι επιπλέον σε καθεμιά απ' αυτές τις τάξεις βρίσκουμε ξανά ιδιαίτερες διαβαθμίσεις. 

Η σύγχρονη αστική κοινωνία που πρόβαλε από την καταστροφή της φεουδαρχικής κοινωνίας δεν κατάργησε τις ταξικές αντιθέσεις, έβαλε μονάχα στη θέση των παλιών νέες τάξεις, νέους όρους καταπίεσης, νέες μορφές πάλης

Ωστόσο, η εποχή μας, η εποχή της αστικής τάξης, χαρακτηρίζεται από το γεγονός ότι απλοποίησε τις ταξικές αντιθέσεις. Ολόκληρη η κοινωνία όλο και περισσότερο χωρίζεται σε δύο μεγάλα αντίπαλα στρατόπεδα, σε δύο μεγάλες τάξεις, που βρίσκονται άμεσα αντιμέτωπες η μια με την άλλη: στην αστική τάξη και το προλεταριάτο….

Κεφάλαιο 2: Προλετάριοι και Κομμουνιστές...

Γεωργιάδης, Φρουζής, Λιγνάδης. Τρεις τύποι, φίλοι του Μητσοτάκη, με ένα κοινό: Την ροπή τους στην σεξουαλική κακοποίηση ανήλικων παιδιών


Οι οικογενειακές σχέσεις του Κυριάκου Μητσοτάκη με τον Μαρινάκη είναι γνωστές. Αν υποθέσει κανείς ότι δεν είναι τυχαία η προσπάθεια της φυλλάδας του εκδότη -εφοπλιστή να "ξεπλύνει" τον εγκληματία Λιγνάδη με τον οποίο ο επικεφαλής της κυβέρνησης των "αρίστων" διατηρεί φιλικές (μόνο;) σχέσεις, θα είναι κακόβουλος;


Δεν χρειάζεται να προσθέσουμε τίποτα περισσότερο απ' όσα αναφέρει αυτή η ανάρτησή μας για τις ιδιαίτερες επαφές που διατηρεί το ζεύγος Μητσοτάκη με την οικογένεια Ρουσόπουλου
Θα ήταν αυθαίρετη και άστοχη η εκτίμησή μας, ότι το πόρισμα που έβγαλε η τηλεπαρουσιάστρια σύζυγος του νεοδημοκράτη βουλευτή, Μάρα Ζαχαρέα, για το "ποια είναι η αλήθεια για τις καταγγελίες για γνωστό σκηνοθέτη", να μην είναι τόσο "εμπεριστατωμένο", και να αποτελεί προϊόν διατεταγμένης υπηρεσίας; 

Επειδή εμείς δεν τυγχάνουμε δημοσιογράφοι του μεγέθους Παπαχρήστου και Πορτοσάλτε για να βγάζουμε βαθυστόχαστα συμπεράσματα δεν μπορούμε να ισχυριστούμε ότι υπάρχει σχεδιασμένη  προσπάθεια από το Μέγαρο Μαξίμου και μάλιστα με ...

Η συχνότητα με την οποία ο Μητσοτάκης συναναστρέφεται παιδεραστές είναι ανησυχητική. Αν μεν δεν γνωρίζει είναι αφελής, ενώ αν ξέρει είναι συνένοχος".

Πριν λίγες μέρες είχαμε μια ανάρτηση την οποία τιτλοφορούσαμε "Γεωργιάδης, Φρουζής, Λιγνάδης. Τρεις τύποι, φίλοι του Μητσοτάκη, με ένα κοινό: Την ροπή τους στην σεξουαλική κακοποίηση ανήλικων παιδιών" και στην οποία αναρωτιόμασταν: "Τι διάολο, πολύ προσπάθεια κατέβαλε ο πρωθυπουργός για να διαλέξει τους φίλους του ή συμβαίνει κάτι που δεν γνωρίζουμε;". 

Μ' αυτό το θέμα ασχολείται -ανάμεσα στ' άλλα- και ο Κ. Βαξεβάνης στο άρθρο που υπογράφει σήμερα στην εφημερίδα που εκδίδει, καταλήγοντας στο συμπέρασμα "Η συχνότητα με την οποία ο Μητσοτάκης συναναστρέφεται τέτοιους τύπους είναι ανησυχητική. Αν μεν δεν γνωρίζει είναι αφελής, ενώ αν ξέρει είναι συνένοχος".

Θα παραθέσουμε το σχετικό απόσπασμα από το κείμενο του δημοσιογράφου, αλλά πριν απ' αυτό να σχολιάσουμε μια "λεπτομέρεια" που σε εμάς έκανε εντύπωση. (Εντάσσεται στα δικά μας "κολλήματα" τα οποία απουσιάζουν απ' όλους τους "έγκριτους" δημοσιολόγους).

Διαβάζουμε, λοιπόν σe ιστοσελίδα ότι ο υπουργός Επικρατείας, Γιώργος Γεραπετρίτης έκανε μια δήλωση για το θέμα Λιγνάδη τονίζοντας: "Η κυβέρνηση φροντίζει ώστε να αποκαθίσταται η δικαιοσύνη των πραγμάτων ... Θα πρέπει να περιμένουμε το τί θα αποφανθεί η δικαιοσύνη". Να προσπεράσουμε ότι το περιβόητο "τεκμήριο αθωότητας"  ήδη η ίδια η κυβέρνηση με πρώτη την Μενδώνη το έχει ρίξει στον κάλαθο των αχρήστων ρίχνοντας υποκριτικά "στα σκυλιά" τον πρώην "εκλεκτό" της για να "σώσουν ότι σώζεται". 

Ο Γεραπετρίτης, όμως δεν είναι κάποιο τυχαίο στέλεχος της κυβέρνησης των ¨αρίστων". Εχει στοίβα τα πτυχία και μάλιστα είναι καθηγητής Συνταγματικού Δικαίου της Νομικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθύνας. Είναι δυνατόν να αγνοεί αυτό που γνωρίζει και ο πρωτοετής φοιτητής της Νομικής; Οτι δηλαδή η αστική "δικαιοσύνη" δεν "αποκαθίσταται" αλλά "αποδίδεται;"! Λεπτομέρεια θα πείτε, αλλά να μην γνωρίζουν ούτε τα βασικά;   

Ας δούμε τώρα το κείμενο του Κ. Βαξεβάνη που αναφέραμε:  

Η ζωή είναι στιγμές - «Σωτήρης Τσαφούλιας» [Ο δημιουργός της ταινίας και της σειράς «Έτερος Εγώ», αφηγείται στιγμές της σκηνοθετικής του πορείας]


Κεντρικός άξονας της εκπομπής, είναι η επαναγνωριμία ενός σημαντικού προσώπου από τον καλλιτεχνικό χώρο, που μας ταξιδεύει σε στιγμές από τη ζωή του.
Άλλες φορές μόνος κι άλλες φορές με συνεργάτες και φίλους, οδηγεί τους τηλεθεατές σε γνωστά αλλά και άγνωστα μονοπάτια της πορείας του.
«Σωτήρης Τσαφούλιας»
Καλεσμένος του Ανδρέα Ροδίτη στην εκπομπή «Η ζωή είναι στιγμές», που μεταδίδεται την Τρίτη 12 Νοεμβρίου 2019 και ώρα 20:00​ στην ΕΡΤ2, είναι ο σκηνοθέτης Σωτήρης Τσαφούλιας.
Ο δημιουργός της ταινίας και της σειράς «Έτερος Εγώ», αφηγείται στιγμές της σκηνοθετικής του πορείας.
Επίσης, εξηγεί γιατί κάνει ταινίες αμιγώς αστυνομικές και νουάρ, καθώς εδώ και πολλά χρόνια είναι ο μοναδικός που ασχολείται μ’ αυτό το είδος.
Μαζί του οι υπέροχοι φίλοι και συνεργάτες του:

«Οι άνθρωποι της εξουσίας νιώθουν τόσο δυνατοί που θεωρούν ότι ακόμα και αν βιάζουν ανήλικα παιδιά δε θα τους αγγίξει κανείς»

Ο ηθοποιός Χάρης Τζωρτζάκης προχώρησε σε μια υποδειγματική τοποθέτηση για όλα αυτά που έχουν δει το φως της δημοσιότητας τις τελευταίες ημέρες με το πάνελ του «ΣΚΑΙ», όπου εκεί μίλησε, απέναντι του. 

Ο Χ. Τζωρτζάκης απέναντι στους δημοσιογράφους που τον διέκοπταν επανειλημμένως για να υπερασπιστούν «τη δουλειά τους» μίλησε για την πολιτική εξουσία, για σκάνδαλα που έχουν επιχειρηθεί να κουκουλωθούν -με ευθύνες και όνομα. 

«Δεν ζητάω από την υπουργό να επιτελέσει τον ρόλο της δικαιοσύνης. 

Δεν ζητάω από την υπουργό να παραιτηθεί επειδή γνώριζε. 

Αν γνώριζε η υπουργός θα ζητούσε να παρέμβει εισαγγελέας και για την υπουργό. Ζητάω να παραιτηθεί η υπουργός επειδή δεν γνώριζε» είπε, μεταξύ άλλων.

Ανοιχτά και απέναντι σε ένα πάνελ που δεν ήταν ιδιαίτερα φιλικό, ο ηθοποιός Χάρης Τζωρτζάκης τοποθετήθηκε για όλα όσα βλέπουν το φως της δημοσιότητας τις τελευταίες ημέρες. 

Μιλώντας στον ΣΚΑΪ και τους δημοσιογράφους Δημήτρη Καμπουράκη, Ιωάννα Μάνδρου και Λένα Φλυτζάνη, παρά τις πιέσεις και τις διαρκείς παρεμβολές όταν μιλούσε με ονόματα για ευθύνες και σκάνδαλα που επιχειρήθηκε να κουκουλωθούν, ο Χ. Τζωρτζάκης είπε αυτά που για ένα μεγάλο κομμάτι της κοινωνίας είναι αυτονόητα, ωστόσο δεν έχουν βρει χώρο να ειπωθούν σε μεγάλα μέσα ενημέρωσης.

Ερωτηθείς αν όλο αυτό που συμβαίνει τις τελευταίες ημέρες είναι δικαίωση για όλους τους ανθρώπους και ειδικά του θεάτρου ο ηθοποιός απάντησε: 

«Δικαίωση θα είναι όταν πραγματικά αποδοθεί δικαιοσύνη και φτάσει το μαχαίρι μέχρι το κόκκαλο, δηλαδή αποκαλυφθεί όλο αυτό το κύκλωμα και εν τέλει απ’ ότι φαίνεται δεν φημολογείται αλλά είναι υπαρκτό κιόλας. 

Μιλάμε για ένα κύκλωμα παιδεραστίας δεν μιλάμε απλώς δηλαδή για έναν άνθρωπο ο οποίος κατηγορείται για παιδεραστία. Αυτή τη στιγμή μιλάμε για ένα κύκλωμα».

«Θα ήθελα να δώσουμε και την πολιτική διάσταση στο όλο ζήτημα, το οποίο αφορά στο σύνολο την ελληνική κοινωνία. Αφορά το τι κράτος και τι κοινωνία έχουμε στην πραγματικότητα. 

Γιατί εδώ πέρα δεν χωράνε κομματικά παιχνίδια. Αν είναι να μιλήσουμε πρέπει να μιλήσουμε για όλους, για τον ΣΥΡΙΖΑ, το ΠΑΣΟΚ, τη Νέα Δημοκρατία, για όλους» πρόσθεσε και συνέχισε: 

Σάββατο 20 Φεβρουαρίου 2021

Ύβρις (Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια) Η ύβρις επιφέρει δεινά και τιμωρία!



Η ύβρις ήταν βασική αντίληψη της κοσμοθεωρίας των αρχαίων Ελλήνων. Όταν κάποιος, υπερεκτιμώντας τις ικανότητες και τη δύναμή του (σωματική, αλλά κυρίως πολιτική, στρατιωτική και οικονομική), συμπεριφερόταν με βίαιο, αλαζονικό και προσβλητικό τρόπο απέναντι στους άλλους, στους νόμους της πολιτείας και κυρίως απέναντι στον άγραφο θεϊκό νόμο - που επέβαλλαν όρια στην ανθρώπινη δράση -, θεωρούνταν ότι διέπραττε «ὕβριν», δηλ. παρουσίαζε συμπεριφορά με την οποία επιχειρούσε να υπερβεί τη θνητή φύση του και να εξομοιωθεί με τους θεούς, με συνέπεια την προσβολή και τον εξοργισμό τους.

Η βίαια, αυθάδης και αλαζονική αυτή στάση / συμπεριφορά, που αποτελούσε για τον αρχαίο ελληνικό κόσμο παραβίαση της ηθικής τάξης και απόπειρα ανατροπής της κοινωνικής ισορροπίας και γενικότερα της τάξης του κόσμου, πιστευόταν ότι (επαναλαμβανόμενη, και μάλιστα μετά από προειδοποιήσεις των ίδιων των θεών) οδηγούσε τελικά στην πτώση και καταστροφή του «ὑβριστοῦ» (ὕβρις > ὑβρίζω > ὑβριστής).

Αποδίδοντας την αντίληψη σχετικά με την ύβρη και τις συνέπειές της, όπως τουλάχιστον παρουσιάζεται στην αρχαιότερή της μορφή, με το σχήμα ἄτη → ὕβρις → νέμεσις → τίσις μπορούμε να πούμε ότι οι αρχαίοι πίστευαν πως μια «ὕβρις» συνήθως προκαλούσε την επέμβαση των θεών, και κυρίως του Δία, που έστελνε στον υβριστή την «ἄτην», δηλαδή το θόλωμα, την τύφλωση του νου. Αυτή με τη σειρά της οδηγούσε τον υβριστή σε νέες ύβρεις, ώσπου να διαπράξει μια πολύ μεγάλη α-νοησία, να υποπέσει σε ένα πολύ σοβαρό σφάλμα, το οποίο προκαλούσε την «νέμεσιν», την οργή και εκδίκηση δηλαδή των θεών, που επέφερε την «τίσιν», δηλ. την τιμωρία και τη συντριβή/καταστροφή του.
Από την κλασική εποχή και μετά, σε πολλές περιπτώσεις οι έννοιες Άτη, Δίκη και Νέμεσις φαίνεται να αποκτούν στη συνείδηση των ανθρώπων ισοδύναμη σημασία, αυτήν της θείας τιμωρίας.

Η λέξη ύβρις πέρα από τη λόγια νεοελληνική χρήση της με τις σημασίες «βρισιά» (κυρίως στον πληθυντικό αριθμό «ύβρεις») και συνακόλουθα «κάτι που θίγει την τιμή και την αξιοπρέπεια κάποιου» -οι οποίες είναι φυσιολογικές εξελίξεις της αρχαίας σημασίας-, αρκετές φορές χρησιμοποιείται και στην εποχή μας, σε πιο προσεγμένο επίπεδο λόγου, με την αρχαιοελληνική σημασία της για να χαρακτηρίσει ανάλογες αλαζονικές συμπεριφορές συνανθρώπων μας.

Πόσο υβριστές ενδέχεται να είμαστε σήμερα όλοι μας;

Πέθανε στη φυλακή ο αρχηγός της Ναπολιτάνικης μαφίας...


Σχολιάζει ο Νίκος Κλειτσίκας

«Συμπαιγνία.
Ο εμπνευστής της συμφωνίας κράτους - μαφίας
»

λεζάντα φωτογραφίας: αριστερά ο Raffaele Cutolo
και δεξιά ο... Giuseppe Garibaldi (1807 - 1882),
για τον οποίο βλέπε, σε
Giuseppe Garibaldi... o ζωοκλέφτης μισθοφόρος των Ρότσιλντ!

Πέθανε στη φυλακή ο αρχηγός της Ναπολιτάνικης μαφίας, της Νέας Οργανωμένης Καμόρα (Nco-Nuova Camorra Organizzata), ο Raffaele Cutolo, επονομαζόμενος "Ο καθηγητής".

Καταδικασμένος σε ισόβια δεσμά από το 1963, οργανώνει το 1970 τη νέα δομή της Καμόρα κι είναι ο αδιαμφισβήτητος αρχηγός. Η νέα οργάνωση βασίζεται στο πυραμιδικό σύστημα της Σικελικής μαφίας κι εκείνης της Καλαβρίας "´ndrangheta" (από το αρχαιοελληνικό "άνδρας αγαθός"), με τελετουργικά μασονικής έμπνευσης, όπου κυριαρχεί η λατρεία του αρχηγού.

Στη λεζάντα της ανάρτησης λέγονται τα πάντα κι ο φίλος Andrè Deco Siciliani τα περιγράφει όλα συνοπτικά, αλλά δεν είναι όσα θα γραφτούν σε μυθιστορηματικές, ή άλλες περιγραφές μυθοπλασίας.

Όμως, αξίζει να σημειωθεί εκείνη η συνταρακτική αποκάλυψή: «Αν θέλετε, Αξιότιμε (πρόεδρε), μπορώ να σας εξηγήσω γιατί δεν ελευθερώθηκε ο Aldo Moro...». Και «Γνώριζα που τον κρατούσαν... με ενημέρωσαν από την Banda della Magliana (η μαφία της Ρώμης)... ο δικηγόρος μου μίλησε με τη Ρώμη... αλλά οι πολιτικοί δεν απάντησαν, δεν ήθελαν να τον ελευθερώσουν» (δες παρακάτω το σχετικό βίντεο στη "δίκη του αιώνα" της Ιταλίας, στη Νάπολη).

  


"Ο καθηγητής"
 ήταν επίσης ο πρωταγωνιστής στις διαπραγματεύσεις για την απελευθέρωση του Ciro Cirillo, όταν στις 27 Απρίλη 1981, ο ισχυρός άνδρας της "Χριστιανικής Δημοκρατίας", περιφερειάρχης στην Καμπανία (Νάπολη), απήχθη από τις "Ερυθρές Ταξιαρχίες" (Giovanni Senzani) και δολοφονήθηκε ο οδηγός με τον σωματοφύλακά του. Μια απαγωγή που διήρκεσε 89 ημέρες. ως την μέχρι σήμερα αδιευκρίνιστη απελευθέρωσή του από τις "Ερυθρές Ταξιαρχίες".

Στις 19 Φλεβάρη 2020, νοσηλεύτηκε στο νοσοκομείο της Πάρμα, για σοβαρό αναπνευστικό πρόβλημα κι είχε αρνηθεί την προτεινόμενη θεραπεία. Τον Απρίλη επέστρεψε στις φυλακές της Πάρμα κι ο δικηγόρος του Gaetano Aufiero, αιτήθηκε λόγω υγείας την κατ' οίκο περιορισμό του, χωρίς αποτέλεσμα. Στις 10 Ιούνη επανήλθε με αίτημα κατ' οίκο περιορισμό, αλλά το δικαστικό συμβούλιο της Μπολόνια απέρριψε το αίτημα με δικαιολογία: 

ΒΟΜΒΑ ΓΙΑΤΡΟΥ ”οι περισσότεροι που θα εμβολιαστούν θα αναπτύξουν αυτοάνοσα” - SHOCK! "Most people who are vaccinated will develop autoimmunity"! -

ΒΟΜΒΑ ΓΙΑΤΡΟΥ ''οι περισσότεροι που θα εμβολιαστούν θα αναπτύξουν αυτοάνοσα'' - from macedonia_is_greece on Vimeo.

https://vimeo.com/512653825 

 ===================== 
 "O σιωπών δοκεί συναινείν"

Κούβα: Από το ηχητικό στο κυνικό: Η δυσφήμηση ναυαγεί πάλι - De lo sónico a lo cínico: La infamia naufraga otra vez (+Video)

Un documento recientemente desclasificado permitirá conocer cuán lejos llegaron Trump, Pompeo y Marco Rubio para justificar artificialmente un retroceso en las relaciones bilaterales entre EE. UU. y Cuba

του Φρανσίσκο Αρίας Φερνάντεζ

Ένα έγγραφο που αποχαρακτηρίστηκε πρόσφατα θα επιτρέψει να μάθουμε πόσο μακριά έφτασαν οι Τραμπ, Πομπέο και Μάρκο Ρούμπιο για να δικαιολογήσουν τεχνητά ένα πισωγύρισμα στις διμερείς σχέσεις ΗΠΑ – Κούβας.

Μία εσωτερική έκθεση της Διεύθυνσης Τεχνολογικών Επιχειρήσεων του FBI της 4ης Ιουνίου 2017, που αναφέρθηκε μετά από μήνες από το αμερικανικό πρακτορείο ΑΡ (Associated Press), βεβαίωνε ότι αυτή η οντότητα δεν έχει εντοπίσει καμία απόδειξη των υποτιθέμενων “ηχητικών επιθέσεων” ενάντια στο διπλωματικό προσωπικό των Ηνωμένων Πολιτειών στη Κούβα, μετά από έρευνες μηνών και τεσσσάρων ταξιδιών στην Αβάνα.

Το ρεπορτάζ πρόσθετε ότι: “Τα συμπεράσματα των αμερικανών ερευνητών συμφωνούν με αυτά της Επιτροπής κουβανών Εμπειρογνωμόνων που διεξήγαγε διεξοδική έρευνα για τα φερόμενα περιστατικά, που υποδείχθηκε από την υψηλότερη ηγεσία της Κυβέρνησης”.

Τα προκαταρκτικά συμπεράσματα της έρευνας που διενεργήθηκε από την Κούβα και δημοσιεύθηκε στο Mesa Redonda τον Οκτώβρη του 2017 βεβαίωναν:

Αποδείχθηκε ότι ΔΕΝ υπάρχουν στοιχεία που να δείχνουν την εμφάνιση των φερόμενων ακουστικών επιθέσεων.

Δεν ήταν δυνατό να εξακριβωθούν ερευνητικές υποθέσεις σχετικά με την προέλευση αυτών των γεγονότων, που από τη φύση τους είναι εξαιρετικά αισθητηριακά και δεν αφήνουν αποτυπώματα ή ίχνη, πτυχή που υποστηρίχθηκε από τους εκπροσώπους των ειδικευμένων οργανισμών των Ηνωμένων Πολιτειών που ταξίδεψαν στην Κούβα.

Ούτε έχουν εντοπιστεί πιθανοί αυτουργοί ούτε άτομα με κίνητρο, πρόθεση ή μέσα για να εκτελέσουν αυτού του είδους τις ενέργειες. Στην εργασία που πραγματοποιήθηκε από την ομάδα των κουβανών ερευνητών και στην ενημέρωση που δόθηκε από τους αμερικανούς υπαλλήλους δεν έχει αποδειχθεί η εμφάνιση ύποπτων ατόμων ή μέσων στους τόπους των συμβάντων ή στον περίγυρο τους. 

Η ομάδα κουβανών ιατρών και επιστημόνων μετά την εξειδικευμένη τεχνική ανάλυση των ηχητικών δειγμάτων που παραδόθηκαν από τις Ηνωμένες Πολιτείες, πιστοποίησε ότι ήταν αδύνατο αυτά να προκαλούν τις επιδράσεις στην υγεία που περιέγραψαν οι διπλωμάτες.

Δεν βρέθηκε καμία απόδειξη ύπαρξης στη χώρα εξοπλισμού εκπομπής ήχου, όπως αυτού που περιγράφεται από την αμερικανική πλευρά. Δεν έχουν εντοπιστεί προθέσεις, σχέδια ή η είσοδος στο εθνικό έδαφος τέτοιου εξοπλισμού από τα εναέρια ή θαλάσσια σύνορα.

Οι κουβανοί που συμμετείχαν στο πάνελ σημείωσαν ότι τα αποτελέσματα που κατέληξαν οι αμερικανικές αρχές συμπίπτουν με τα δικά τους, δεδομένου ότι δεν καθορίζουν μια αιτία που ισχυρίζεται ότι βρισκόμαστε μπροστά σε μια επίθεση ή επιθετικότητα αυτής της φύσης.

Πρόσχημα για σπάσιμο γεφυρών ή το πρώτο μεγάλο ψέμα...

Σωτήρης Γλυκοφρίδης: “Άνθρωποι του θεάτρου και θέατρα ανθρώπων” [Εξουσία και σεξισμός, είναι ο κρυμμένος άσσος στη διδασκαλία του θεάτρου]


Κάποτε, όταν ο Θέσπης εισήγαγε στο δράμα το θεσμό του πρώτου ηθοποιού – υποκριτή, όταν το έργο τελείωσε και ενώ οι παριστάμενοι έτρεχαν να τον συγχαρούν, ο Σόλων με τη μαγκούρα του τον πήρε στο κυνήγι, φωνάζοντας ¨αυτά σου τα καμώματα θα τα βρούμε στα συμβόλαιά μας¨. Και είχε δίκιο, ενώ ο θεσμός του ηθοποιού καθιερώθηκε στο θέατρο, καθιερώθηκε συγχρόνως και το θέατρο της ηθοποιίας μέσα στη ζωή μας.

Η υποκριτική τέχνη είναι η κινούσα δύναμη του κάθε ηθοποιού. Ηθοποιός σημαίνει αυτός που ποιεί ήθος, έθος ή συνήθεια. Κάποτε όλοι οι ηθοποιοί δημιουργούσαν εικονικούς και ηθοποιητικούς ρόλους ζωής, έχοντας ο καθείς το στίγμα του. 

Με τα χρόνια, η ηθοποιία αντί για τάση – κλίση και ικανότητα απεπλατύνθη σε επάγγελμα, και έγινε κλίση και ικανότητα και στον απλό λαό, μεταποιώντας το θέατρο της ηθοποιίας σε θέατρο ανθρώπου. 

Κοινώς, από κλίση ήθος και εικόνα, έγινε επάγγελμα. Κατά τον τρόπο αυτό μπορεί κανείς να πει ότι από την ηθοποιία και την κατάντια του τελικά, μετά τους 4 μεγάλους τραγικούς, το θέατρο παρήκμασε ως μήνυμα – σχολειό, γενόμενο θεατρικό σχολειό ανθρώπων. 

Μετά τον Αισχύλο, με τα μεγάλα χορικά, όσο το αρχαίο θέατρο ως εικονικό σχολειό ζωής και μελέτης χαρακτήρων βάδισε ατομικά, συνέτεινε και στη διαμόρφωση της παρακμής του. Σε τεμαχισμό χαρακτήρων και όχι ως συλλογική ανθρωπιστική δομή. Η τραγωδία, με την ανάπτυξη του πρώτου τραγωδού, βάδισε προς την καταστροφή της.

Τι έδειξε το θέατρο με τους ηθοποιούς στο βάθος του; Την επιμέρους ανάπτυξη των χαρακτήρων από τον εξαναγκασμό των θεών που συντείνουν στις πράξεις των ανθρώπων να δημιουργούν απωθημένα. 

Κατά πόσο όμως φταίνε οι θεοί και κατά πόσο η ευθύνη ανήκει στους ανθρώπους, η αρχαία τραγωδία ή σατυρικό δράμα το αφήνει ανεπηρέαστο, μη δίνοντας τις εξηγήσεις. Την εξήγηση θα τη βγάλει από μέσα του ο θεατής. Θα δημιουργήσει κρίση. Η δημιουργία της κρίσης είναι η πεμπτουσία του δεύτερου κύκλου (μετα την πρώτη με τα μεγάλα χορικά) της διδασκαλίας του θεάτρου.

Ένα στοιχείο για την κρίση που παρέχεται υποβόσκων στο αρχαίο θέατρο είναι ο εξαναγκασμός της σκοπιμότητας που καλείται ο τραγικός (ή και κωμικός) άνθρωπος να εισπράξει. Και ένα είδος αυτής της είσπραξης καλείται αίμα (ή γέλως) και εν τω βάθει σεξισμός που παράγεται από την τάση της προσδοκώμενης, στη ανθρώπινη ύπαρξη, εξουσίας. 

Από τους Αχαρνείς έως τον Αισχύλο με το μεγάλο βάθος, το σύνδρομο της εξουσίας και του απόκρυφου λανθάνοντος σεξισμού, είναι υπαρκτό και συνηθέστατα υπάρχον. 

Ο Οιδίποδας σε όλο του το μεγαλείο, και η Αντιγόνη, και ο Κρέων, και τα πάντα, διαχέονται από σεξισμό στην εξουσία. ...

Δοκιμές εγκεφαλικών chip σε ανθρώπους θέλει να αρχίσει η NeuraLink του Elon Musk, Έλον Μασκ, [2 Video]


Άδεια για έναρξη δοκιμών των εγκεφαλικών τσιπ της σε ανθρώπους ζητά από τις αρμόδιες αμερικανικές αρχές η NeuraLink, η εταιρεία του Έλον Μασκ που διερευνά τρόπους σύνδεσης του ανθρώπινου εγκεφάλου σε interface υπολογιστή.

Σύμφωνα με τον Μασκ, η συσκευή έχει δοκιμαστεί σε πίθηκο, ο οποίος ήταν σε θέση να ελέγξει υπολογιστή με τον εγκέφαλό του. Όπως αναφέρει το ΒΒC, η εταιρεία αναφέρει πως επιθυμεί να επικεντρωθεί σε ανθρώπους με σοβαρά νευρολογικά προβλήματα- ωστόσο ο ίδιος ο Μασκ αποσκοπεί σε ένα μέλλον «υπεράνθρωπης γνωστικής λειτουργίας».



Το σύστημα που έχει αναπτύξει η εταιρεία περιλαμβάνει μια μικροσκοπική συσκευή με πάνω από 3.000 ηλεκτρόδια προσκολλημένα σε εύκαμπτα «νήματα» - το καθένα πιο λεπτό από μια ανθρώπινη τρίχα- που επιτρέπουν την παρακολούθηση 1.000 νευρώνων. ...

Φρειδερίκος Βίλχελμ Νίτσε - Friedrich Wilhelm Nietzsche: «Ο Θεός είναι νεκρός!» [διαβάζει ο Δημήτρης Λιαντίνης] - Video


Ο Τρελός: Δεν έχετε ακουστά για κείνο τον Τρελό, που μέσα στο ντάλα μεσημέρι άναψε ένα φανάρι, όρμησε στη μέση την Αγορά, και άρχισε να φωνάζει: 
«Ψάχνω για το θεό, ψάχνω για το θεό!»

-  Εκεί υπήρχαν άνθρωποι πολλοί που δεν πίστευαν στο θεό. Και αναμεταξύ τους ο Τρελός ξεσήκωσε άγριο γέλιο. 
Απολέσθηκε, ρε; είπε ο ένας. 
Μήπως έχασε το δρόμο του σαν τα μικρά παιδιά; είπε ο άλλος. 
Μήπως κρύφτηκε κάπου; Μήπως βαρκαρίστηκε σε καράβι, και έσυρε στην ξενιτειά; 
Έτσι ρώταγαν και γελούσαν.

Τότες ο Τρελός πήδηξε καταμεσής στους άθεους, τους κοίταξε άγρια στα μάτια, και είπε:

«Ρωτάτε πού πήγε ο θεός; Εγώ θα σας πώ. Τον σκοτώσαμε! 
Εσείς κι εγώ τον σκοτώσαμε. Όλοι εμείς είμαστε οι φονιάδες του...


Περιφρονούσε τη συστηματική σκέψη. Ύφος ειρωνικό, αφαιρετικό, απλοϊκό, με έναν τρόπο ανεπανάληπτο, έτσι, που τα βιβλία του σήμαιναν αυτά, που ήθελαν οι αναγνώστες να σημαίνουν. 

Στα 1882 ο κόσμος αιφνιδιάζεται: «Ο Θεός είναι νεκρός», διαλαλεί ο Νίτσε
«Δεν έχετε ακούσει για ‘κείνον τον τρελό, που άναψε ένα φανάρι στις λαμπρές ώρες του πρωινού, έτρεξε στην αγορά φωνάζοντας "Αναζητώ το Θεό!"… πολλοί που δεν πίστευαν στο Θεό, στέκονταν γύρω εκείνη τη στιγμή…

-Έχει χαθεί; ρώτησε ένας… κρύβεται; φοβάται; – …φώναζαν και γέλαγαν. 
Ο τρελός: «Πού είναι ο Θεός; …Θα σας πω. Τον έχουμε σκοτώσει – εσείς κι εγώ! Όλοι είμαστε οι δολοφόνοι του!… Πώς το κάναμε αυτό; …Προς τα πού κινούμαστε; Μακριά από όλους τους ήλιους; …Δεν ακούμε τίποτα εκτός από το θόρυβο των νεκροθαφτών… θάβουν το Θεό; Δεν μυρίζουμε τίποτα… μόνο τη θεία αποσύνθεση; 

Ο Θεός είναι νεκρός!… παραμένει νεκρός!… τον έχουμε σκοτώσει! Πώς θα παρηγορηθούμε, οι δολοφόνοι όλων των δολοφόνων; Ό,τι ήταν ιερότερο και τρανότερο στον κόσμο πέθανε ματωμένο από τα μαχαίρια μας. Ποιος θα σκουπίσει αυτό το αίμα από πάνω μας; …Δεν είναι το μεγαλείο αυτής της πράξης πολύ μεγάλο για μας; Δεν πρέπει εμείς οι ίδιοι να γίνουμε Θεοί, ώστε να φανούμε αντάξιοι;». 

Ιδού: Ολοζώντανο πνεύμα κορύφωσης ∙ άνθρωπος, που ξιφούλκησε με την παράδοση του γερμανικού πνεύματος αναποδογυρίζοντας ορίζοντα και παραδοχές. 

Λόγος αφοριστικός, λυρικός, συχνά ποιητικός ∙ Άλλωστε οι αληθινοί φιλόσοφοι και ποιητές… “Ridendo dicere severum” – «Γελώντας λέγονται τα σοβαρά». 
  
Να η πιο κομψή, η πιο πολύτιμη «φλυαρία». Χορευτική απεικόνιση της ζωής στην πιο κυριολεκτική μορφή, όχι με τρόπο στάσιμο, αλλά διαρκώς αλλιώτικο ∙ όχι στο «πιάτο», μα σε εικόνες – ζωγραφιές, προσβλητικές, μοναχικές, κατακόρυφες, συχνά ακατανόητες ∙ φαρδιά-πλατιά αλληγορικές. 

Αποφθέγματα συνοπτικά. Μαστιγώνουν την ύπαρξη με την πιο βαθιά ουλή: «Φιλελευθερισμός: με άλλα λόγια, αγελαία αποκτήνωση», «Όταν χαιρετώ έναν θρησκομανή, αισθάνομαι την ανάγκη να πλύνω τα χέρια μου», «Η κουλτούρα και το κράτος είναι ανταγωνιστές: το ένα ζει εις βάρος του άλλου, το ένα ανθεί εις βάρος του άλλου». 

Ανάγνωση και γραφή έπρεπε να είναι πράξεις αυτοδημιουργίας:

Άννα Μπουρμά - Η Εποχή Των Τεράτων | Official Music Video (HD)

Το παρακάτω βίντεο περιέχει αλλοιωμένες τις ακατάλληλες σκηνές βίας, σε περίπτωση που είστε άνω των 18 και θέλετε να παρακολουθήσετε το αυθεντικό μπορείτε μέσα από το κανάλι της Heaven Music στο παρακάτω τμήμα της ανάρτησης μετά την αποκοπή του κειμένου.

Άννα Μπουρμά - Η Εποχή Των Τεράτων
Μουσική - Στίχοι - Ενορχήστρωση: Άννα Μπουρμά 

Anna Bourma - The Era of the Monsters  
Music & Lyrics & Orchestration: Anna Bourma 

 


κοιτάζω, τι να δω το τέρας είναι εδώ Η τρέλα μαζική μας μέθυσε η χλιδή σε παραμύθι ζούμε ακραία ακροβατούμε Ξυπνήστε βρε Φωνάξτε βρε Μας κοίμισαν καλά τα τρώμε όλα πια ωμά Υπόσχονται πολλά δίχως κόπο χωρίς δουλεία οράματα και στόχοι πιασμένα σε απόχη Κλεισμένες σε κουτιά ζωές και όνειρα Πάμε με σιγουριά στην αιώνια μοναξιά Lyrics:

Το μεγάλο μας τσίρκο 1973: "Λαέ μη σφίξεις άλλο το ζωνάρι, η πείνα το καμάρι είναι του κιοτή, του σκλάβου που του μέλλει να θαφτεί."


 

Μεγάλα νέα φέρνω από κει πάνω
περίμενε μια στάλα ν’ ανασάνω
και να σκεφτώ αν πρέπει να γελάσω,
να κλάψω, να φωνάξω, ή να σωπάσω.

Οι βασιλιάδες φύγανε και πάνε
και στο λιμάνι τώρα, κάτω στο γιαλό,
οι σύμμαχοι τους στέλνουν στο καλό.

Καθώς τα μαγειρέψαν και τα φτιάξαν
από ξαρχής το λάκκο τους εσκάψαν
κι από κοντά οι μεγάλοι μας προστάτες,
αγάλι αγάλι εγίναν νεκροθάφτες
και ποιος πληρώνει πάλι τα σπασμένα
και πώς να ξαναρχίσω πάλι απ’ την αρχή
κι ας ήξερα τουλάχιστον γιατί.

Το ριζικό μου ακόμα τι μου γράφει
το μελετάνε τρεις μηχανορράφοι.
Θα μας το πουν γραφιάδες και παπάδες
με τούμπανα, παράτες και γιορτάδες.

Το σύνταγμα βαστούν χωροφυλάκοι
και στο παλάτι μέσα οι παλατιανοί
προσμένουν κάτι νέο να φανεί. ...