Η φωνή μας είναι η ενεργή δημοσιογραφία των πολιτών.
Στείλτε μας και τις δικές σας απόψεις - κριτικές.
Κάθε ιστολόγιο που κλείνει είναι ένα βαρύ κτύπημα στη δημοκρατία, κάθε νέο ιστολόγιο την ενισχύει και ελέγχει την εξουσία.
"Προδότης δεν είναι μόνο αυτός που φανερώνει τα μυστικά της πατρίδος στους εχθρούς, αλλά είναι και εκείνος που ενώ κατέχει δημόσιο αξίωμα, εν γνώση του δεν προβαίνει στις απαραίτητες ενέργειες για να βελτιώσει το βιοτικό επίπεδο των ανθρώπων πάνω στους οποίους άρχει..." - Θουκυδίδης (460-398 π.Χ.)
Η γνώση, η αλήθεια και οι αξίες είναι έννοιες σχετικές
Φίλτατε Επισκέπτη του ιστολογιού μας, πριν διαβάσεις τις επιλεκτικές αναρτήσεις μας πρέπει να γνωρίζεις την υποκειμενικότητα των θέσεών μας και εάν συναινείς τότε μπορείς να συνεχίσεις να μας επισκέπτεσαι (για δε τους ασφαλίτες, τους πληρωμένους κυβερνητικούς εγκάθετους, και για όσους έμμισθους συστημικούς "υπαλλήλους", παρόλο που δεν θα τους αφορά η παρούσα διευκρίνηση, έτσι και αλλιώς θα μπαινοβγαίνουν απρόσκλητοι και θα αποδελτιοποιούν και θα ενημερώνουν τα αφεντικά τους).
Ο παρών ιστοχώρος ανήκει ιδεολογικά στην θεωρία των δύο άκρων και στην πραγματική δημοκρατία με την εξής ερμηνεία που εμείς ως δημοσιογραφία των πολιτών την ορίζουμε και υποστηρίζουμε ότι:
1. Το ένα άκρο είναι οι πολιτικοί και το άλλο οι φορολογούμενοι πολίτες.
2. Η δημοκρατία είναι το πολίτευμα όπου η εξουσία πηγάζει από τον λαό, ασκείται από τον λαό και υπηρετεί τα συμφέροντα του λαού.
Κεντρικό χαρακτηριστικό της πραγματικής δημοκρατίας πρέπει να είναι η λήψη αποφάσεων με ψηφοφορία: των πολιτών, στην άμεση δημοκρατία, ή κάποιων αντιπροσώπων τους, στην αντιπροσωπευτική δημοκρατία.
Κύριο και απαραίτητο γνώρισμα με Ιδιαίτερη σημασία στη σημερινή συγκυρία έχουν επίσης θέση δύο κομβικά σημεία της σκέψης του Καστοριάδη για τη δημοκρατία:
H ανακλητότητα των εκλεγμένων αντιπροσώπων και ο περιορισμός των εξουσιών (καθώς και η εναλλαγή) των (μη εκλεγμένων) κρατικών αξιωματούχων.
Τέλος... Εάν οι θέσεις και το σκεπτικό θεωρείς ότι δεν σε αφορά... μάλλον χάνεις πολύτιμο χρόνο να μας διαβάζεις.
"Δεν έχεις Όλυμπε θεούς, μηδέ λεβέντες Όσσα, ραγιάδες έχεις μάνα γη, σκυφτούς για το χαράτσι, κούφιοι και οκνοί καταφρονάν τη θεία τραχειά σου γλώσσα,των Ευρωπαίων περίγελα και των αρχαίων παλιάτσοι ... Και δημοκόποι Κλέωνες και λογοκόποι Ζωίλοι, και Μαμμωνάδες βάρβαροι,και χαύνοι λεβαντίνοι, λύκοι ώ κοπάδια οι πιστικοί και ψωριασμένοι οι σκύλοι κι οι χαροκόποι αδιάντροποι και πόρνη η Ρωμιοσύνη."Κωστής Παλαμάς
Σημείωση: * Τα ενυπόγραφα άρθρα απηχούν τις απόψεις του εκάστοτε συντάκτη και εκφράζει τις προσωπικές απόψεις του συγγραφέα τους
Δεν
φιλοξενούμε και Δεν υιοθετούμε παραπλανητικές ή υβριστικές δηλώσεις, μη τεκμηριωμένες απόψεις, μονόπλευρα επιχειρήματα για αμφιλεγόμενα ζητήματα, αυτές μπορεί να εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή και μόνον. Σχόλια που έχουν τα παραπάνω χαρακτηριστικά, θα διαγράφονται άμεσα και χωρίς άλλη προειδοποίηση
Οι Χρήστες μπορούν να εκφράζουν γνώμες - απόψεις κόσμια και σύμφωνα με τους νόμους της ελεύθερης διάδοσης των ιδεών τους, που επιτρέπονται από το ισχύον σύνταγμα μας και παράλληλα τηρούν τους όρους δεοντολογίας χρήσης του ιστοτόπου μας - ειδάλλως θα αποκλείονται.
Όπερα «ΤΡΑΧΙΝΙΕΣ» του Σοφοκλή σε μουσική του Παναγιώτη Καρούσου
Στις Τραχίνιες περιγράφονται τα βάσανα του Ηρακλή και η εξιλέωση της Δηιάνειρας, με τον τραγικό θάνατό της. Η οπερατική τραγωδία παρουσιάζει την ελληνική μυθολογία και φιλοσοφία με δωρικό λυρισμό.
Στις Τραχίνιες, όπως και σε άλλα του Παναγιώτη Καρούσου, η αρχαία ελληνική τραγωδία συνδυάζεται με το μελαγχολικό ρομαντισμό των αριών σε στυλ bel-canto, στοιχεία που την αναδεικνύουν ως ένα σημαντικό οπερατικό έργο της νέας εποχής, «μια πρωτότυπη έξαρση του λυρισμού στην όπερα».
Το Σύνολο Κλασικής Μουσικής Φιλαρμονικής ΚΕΠΑΠ Δήμου Κορινθίων παρουσίασε την όπερα «Τραχίνιες» του Σοφοκλή σε μουσική του Παναγιώτη Καρούσου και σκηνοθεσία της Ειρήνης Κώνστα.
Η αρχαία Τραχίνα ήταν μια μικρή κι ασήμαντη κωμόπολη. Γειτόνευε, βεβαίως, με το ένδοξο βασίλειο της Θήβας, κι είναι βέβαιο ότι οι Τραχιναίοι θα την είχανε μια ζήλεια –ανάλογη της ζήλειας που έχουμε εμείς για τη Γερμανία, π.χ., ή τις ΗΠΑ. Μπορεί και στην αρχαία Τραχίνα να πίστευαν ότι στα περίλαμπρα παλάτια της Θήβας έχουν συμβάλει και εκείνοι, ασφαλώς θύματα εκμετάλλευσης των ηγεμόνων.
Ο,τι κι αν πίστευαν για τον εαυτό τους, πάντως, οι κάτοικοι της Τραχίνας, η πραγματικότητα δεν άλλαζε: δεν ήταν τίποτα παραπάνω από ένα μικρό και ανυπόληπτο χωριό.
Τίποτα πραγματικά μεγάλο δεν συνέβαινε εκεί. Και οι άνθρωποι ζούσαν την πλήξη τους λατρεύοντας τον Ηρακλή, που θεωρούσαν κάτι σαν προστάτη τους από τους δαίμονες –το σημερινό αντίστοιχο, ας πούμε, του πολιούχου της Θήβας, του Αγίου Ιωάννου του Καλοκτένη.
Στην κοινωνία εκείνη της ακινησίας, μια ημέρα οι γυναίκες του χωριού, οι Τραχίνιες, ανακαλύπτουν ότι ο Ηρακλής δεν είναι ακριβώς ο προστάτης τους αλλά (τι τρομερό!) είναι δαίμονας ο ίδιος, κήρυκας μιας καταστροφής. Της δικής τους καταστροφής. Και καταρρέει μπροστά τους ο κόσμος.
Σε αυτό το φόντο ξετυλίγεται η πλοκή των «Τραχινιών» του Σοφοκλή, ενός από τα πιο ενδιαφέροντα κείμενα του αρχαίου δράματος, που ανεβαίνουν απόψε στην Επίδαυρο, σε παραγωγή του Εθνικού Θεάτρου σκηνοθετημένες από τον Θωμά Μοσχόπουλο.
Είναι φόντο που, τηρουμένων των αναλογιών, θα μπορούσε να παραπέμπει στη σύγχρονη Ελλάδα. Μια χώρα που πορευόταν απρόσκοπτα προς την ευημερία, ώσπου ξαφνικά οι πολίτες της διαπίστωσαν ότι ο τρόπος για να κατακτηθεί αυτή η ευημερία ήταν δηλητηριώδης. Τα χρήματα με τα οποία προοδεύαμε δεν ήταν δικά μας, η πολιτική δεν εξασφάλιζε τη φρόνιμη διακυβέρνηση.
Και κάπως έτσι, όταν ό,τι νομίζαμε επωφελές αποδείχθηκε δηλητηριώδες, πήγε και ο δικός μας κόσμος κατά διαβόλου.
Στην υπέροχη αλληγορία του Σοφοκλή, η λύση δίνεται από έναν νέο ηγέτη, τον Υλλο –κατά σύμπτωση είναι γιος του Ηρακλή, πράγμα που σημαίνει ότι δεν έχει σημασία από πού κατάγεσαι αλλά αν είσαι έτοιμος για τη δουλειά.
Με το που παίρνει στα χέρια του τα ηνία, καλεί τις γυναίκες της Τραχίνας και, κατ’ επέκταση, τους συγχωριανούς του, αν θέλουν να μην παραδοθούν στη δυστυχία να πάψουν να περιμένουν οτιδήποτε από τους θεούς (δεν πρόκειται αυτοί να ασχοληθούν μαζί τους, έχουν πράγματα σοβαρότερα να κάνουν) και να κουνήσουν τα χέρια τους.
Επιλέγοντας με βάση τη λογική και εμπιστευόμενοι πρόσωπα –όχι επειδή ξέρουν να λένε ωραία λόγια.
Μας αρέσει να μιλάμε επιδοκιμαστικά για την τρισχιλιετή αρχαιότητα, να λέμε ότι είμαστε κατευθείαν απόγονοι των αρχαίων.
Αντί να επαιρόμαστε για έναν πολιτισμό που ανήκει σε όλη την ανθρωπότητα, θα ήταν απείρως σημαντικότερο να προσπαθήσουμε να τον καταλάβουμε.
Η ιστορία αρχίζει το 1954, με τη γνωριμία τους, και συνεχίζεται στα σκληρά χρόνια της παράνομης δράσης του ΚΚΕ, όπου θα έρθουν αντιμέτωποι με συλλήψεις και φυλάκιση.
Στον ελάχιστο χρόνο ελευθερίας που τους δίνεται, θα προσπαθήσουν να χαρούν ο ένας τον άλλο. Το 1967, με τη χούντα των συνταγματαρχών, η Ελένη θα κλειστεί στις φυλακές Αβέρωφ όπου θα γεννήσει τον γιο της.
Ο τελευταίος θα μεγαλώσει στη φυλακή και θα παντρέψει, επίσης μέσα στη φυλακή, τους γονείς του. Η λύτρωση για το ζευγάρι θα έρθει το 1974, με τη μεταπολίτευση.
Το 1985, ο Παντελής Βούλγαρης, ένας από τους σημαντικότερους σύγχρονους Έλληνες σκηνοθέτες ("Νύφες", "Ψυχή Βαθιά", "Το Τελευταίο Σημείωμα") γυρίζει μια ξεχωριστή πολιτική ταινία. "Ξεχωριστή", όχι για τη θεματολογία της.
Εκείνη την εποχή το Ελληνικό Κράτος χρηματοδοτούσε δεκάδες ταινίες και σειρές προπαγανδιστικού χαρακτήρα με σκοπό να διαμορφώσει τη συνείδηση του "αγωνιστή της Αριστεράς". . . .
Η πρώτη γυναίκα στον κόσμο που έλαβε το βραβείο Φιλντς, γεννήθηκε το 1977 στην Τεχεράνη και σήμερα είναι καθηγήτρια στο πανεπιστήμιο Πρίνστον. Η Μάριαμ Μιρζακάνι έγινε κυρίως γνωστή για την εργασία της στη γεωμετρία και τα δυναμικά συστήματα και συγκεκριμένα για επιφάνειες Ρίμαν και τους . . .
Ο ΤΣΟΠΑΝΗΣ , Ο ΛΥΚΟΣ ,ΤΟ ΜΑΝΤΡΙ, ΤΑ ΠΡΟΒΑΤΑ ΚΑΙ Ο ΦΟΒΟΣ ΚΑΙ.... ΜΗΝ ξεχνάνε κάποιοι , πως αφού ο λύκος νικήθηκε μια φορά μπορεί να νικηθεί και πάλι....
Δυο φορές και τρεις καιρούς, πριν από πολλά-πολλά χρόνια σε μια καταπράσινη κοιλάδα στους πρόποδες του ψηλού βουνού, ζούσαν τα πρόβατα. Ήταν ευτυχισμένα γιατί ήταν ελεύθερα.
Έβοσκαν το χορτάρι της κοιλάδας, έπιναν το καθαρό νερό από το διπλανό ρυάκι, γεννούσαν τα αρνιά τους, τα τάιζαν με το γάλα τους και τα μεγάλωναν για να συνεχίσουν τον κύκλο της ζωής. Τα καλοκαίρια με τις μεγάλες ζέστες, άραζαν κάτω από τους ίσκιους των φτελιάδων, τραγουδούσαν, έλεγαν ιστορίες, διάβαζαν και γενικά έκαναν ότι κάνει κάθε ξένοιαστο πρόβατο στη ζωή του.
Το χειμώνα με τα μεγάλα κρύα, είχαν το μαλλί τους να τα ζεσταίνει και τις μικρές σπηλιές στους πρόποδες του βουνού για να προφυλάσσονται από τις βροχές και τα χιόνια.
Στην άκρη της κοιλάδας είχαν χτίσει οι άνθρωποι τα σπίτια τους και έφτιαξαν ένα χωριό.
Οι άνθρωποι τα πήγαιναν καλά με τα πρόβατα.
Που και που έδιναν στα πρόβατα λίγη τροφή κι εκείνα το ανταπέδιδαν με λίγο γάλα, όταν δεν το ήθελαν για τα αρνιά τους.
Κάποιοι άνθρωποι, από το σόι των τσοπαναραίων, άρχισαν να πονηρεύονται.
Σκέφτηκαν πως θα ήταν πολύ καλό γι’ αυτούς να μπορούσαν να παίρνουν από τα πρόβατα όλο το γάλα και το μαλλί και, γιατί όχι, να σφάζουν και κανένα πρόβατο για να γεμίζουν τα τραπέζια τους.
Πήγαν λοιπόν και το ζήτησαν επίσημα από τα πρόβατα.
Τα πρόβατα αρνήθηκαν χωρίς δεύτερη κουβέντα και τα κριάρια μετέφεραν στους τσοπαναραίους την απόφασή τους.
Καθόλου δεν άρεσε στους τσοπαναραίους η άρνηση αυτή.
Πώς ήταν δυνατόν τα πρόβατα να αρνηθούν την πρότασή τους;
Στις 19 Απριλίου θα συζητηθεί στον Άρειο Πάγο συλλογική αγωγή του ΣΥΔΑΝΕΦ κατά συγκεκριμένης τράπεζας
Μετρά αντίστροφα ο χρόνος για τη κρίσιμη συζήτηση στονΆρειο Πάγο, στις 19 Απριλίου, της συλλογικής αγωγής 1.600 δανειοληπτών ελβετικού φράγκου κατά συγκεκριμένης Τράπεζας. Για τη νέα δικαστική μάχη και το τι προσμένουν τα μέλη του Συλλόγου Δανειοληπτών Ελβετικού Φράγκου ΣΥΔΑΝΕΦ, στο ΔΣ του οποίου συμμετέχει, μίλησε η Δέσποινα Σονιάδου.
«Από το 2006 -’07 που χορηγήθηκαν αυτά τα δάνεια φτάσαμε μέχρι σήμερα να μετράμε περίπου τα 15 χρόνια με μια ισοτιμία, η οποία ξεκίνησε από το 1,67 και σήμερα είναι κάτω από το 1 προς 1. Αυτό σημαίνει ένα 70% στο κεφάλαιο και όχι στον τόκο. Ο τόκος είναι άλλο μέρος του δανείου» ανέφερε η κα Σονιάδου στην . . .
▸Επικίνδυνη αυταρχική εκτροπή με πανευρωπαϊκές συνέπειες αποτελεί η απόφαση του γερμανικού Υπουργείου Εσωτερικών να απαγορεύσει εκδηλώσεις αλληλεγγύης στον Παλαιστινιακό λαό και την είσοδο του Γιάνη Βαρουφάκη και άλλων ομιλητών στην εκδήλωση από άλλες ευρωπαϊκές χώρες στη Γερμανία.
Σύμφωνα με τον επικεφαλής του ΜέΡΑ25 η απαράδεκτη ονομαστική απαγόρευση επεκτείνεται σε κάθε πολιτική δραστηριότητα ακόμα και στην συμμετοχή του σε οποιαδήποτε εκδήλωση στη Γερμανία μέσω βίντεο διαδικτυακά!
Ακόμα ανακοινώθηκε ότι απαγορεύεται ακόμα και η δημοσιοποίηση του βίντεο αλληλεγγύης στον Παλαιστινιακό λαό και καταδίκης της ισραηλινής επιθετικότητας σε οποιαδήποτε γερμανική ιστοσελίδα!
O Γιάνης Βαρουφάκης θα συμμετείχε στη διεθνής «Διάσκεψη για την Παλαιστίνη» την οποία οι γερμανικές αρχές έκλεισαν με αφορμή την προβολή βίντεο του . . .
Το δοκιμασμένο όπλο και η μαζική του παραγωγή από την Τεχεράνη που θέλει να το κάνει κάτι σαν το «καλάσνικοφ» των Σοβιετικών – «Είναι μικρά και αναλώσιμα», λένε στρατιωτικοί αναλυτές - Η ψυχολογική οπτική της επίθεσης που κράτησε άγρυπνους όλη νύχτα τους Ισραηλινούς
Η απόφαση του Ιράν να χρησιμοποιήσει drones για να επιτεθεί σ το Ισραήλ, τη νύχτα της 13ης Απριλίου, κήρυξε μια «νέα εποχή» του πολέμου με drones από την Τεχεράνη. Τα drones χρησιμοποιούνται εδώ και χρόνια από πολλές χώρες. Για παράδειγμα, το Ισραήλ ήταν μια από τις πρώτες χώρες στον κόσμο που πρωτοστάτησε στη χρήση drones στον πόλεμο στα τέλη της δεκαετίας του 1970 και στις αρχές της δεκαετίας του 1980.
Οι ΗΠΑ χρησιμοποίησαν, επίσης, το μη επανδρωμένο αεροσκάφος Predator, πρώτα για επιτήρηση τη δεκαετία του 1990 και στη συνέχεια για στοχευμένα χτυπήματα στις αρχές της δεκαετίας του 2000.
Είναι δύσκολη η ελληνική εξίσωση. Κανονικός γόρδιος δεσμός. Αγγίζουν τα όρια του ανεξήγητου όσα καταγράφονται από τις εταιρείες δημοσκοπήσεων και στη συνέχεια μεταφράζονται σε ψήφους στην κάλπη.
Σήμερα, για παράδειγμα, οκτώ στους δέκα θεωρούν ότι ο Μητσοτάκης έχει προσωπικές ευθύνες για τη συγκάλυψη του εγκλήματος των Τεμπών.
Οκτώ στους δέκα δηλώνουν απογοητευμένοι για τα μέτρα αντιμετώπισης της ακρίβειας.
Οκτώ στους δέκα, επίσης, δηλώνουν δυσαρεστημένοι για τα θέματα ασφάλειας, εγκληματικότητας, κράτους δικαίου.
Ταυτόχρονα, η γενική δυσαρέσκεια είναι κυρίαρχη σε όλα σχεδόν τα ποιοτικά χαρακτηριστικά των μετρήσεων.
Κερασάκι στην τούρτα τα χαμηλότερα ποσοστά δημοφιλίας που συγκεντρώνει ο Κυριάκος Μητσοτάκης μεταξύ των προέδρων της ΝΔ από το 1996 μέχρι σήμερα (Εβερτ, Καραμανλής, Σαμαράς, Μεϊμαράκης).
Κι όμως, παρά τις δυσμενείς για τον Μητσοτάκη μετρήσεις, η συζήτηση για τις επερχόμενες κάλπες φαίνεται να εξαντλείται στο ποιος θα είναι δεύτερος και πόσο μεγάλη διαφορά θα έχει από τον πρώτο, που θα είναι αδιαμφισβήτητα ο Κυριάκος.
Δυστυχώς, ο μόνος που αναμετράται στα ίσα με τον πρωθυπουργό και ενίοτε τον ξεπερνάει είναι ο «Kανένας».
Πολλοί θα ισχυριστούν ότι κανένας δεν έχασε από τον «Kανένα».
Ίσως εδώ να βρίσκεται η απάντηση για το ελληνικό παράδοξο της κυριαρχίας Μητσοτάκη. Κυριαρχεί επειδή δεν έχει αντίπαλο.
Ίσως όμως αυτό να αποτελεί βολική εξήγηση. Γιατί και του Σαμαρά και των υπολοίπων μέχρι να συντριβούν από τον Τσίπρα το 2015, στο μεσοδιάστημα, βασικός αντίπαλός τους ήταν ο «Kανένας».
Σε κάθε περίπτωση, η Ιστορία μάς έχει επίσης διδάξει ότι πανίσχυροι πρωθυπουργοί σύντομα απώλεσαν τη λαϊκή υποστήριξη όταν η δυσαρέσκεια κορυφώθηκε και εκφράστηκε ταυτόχρονα από τα μέσα ενημέρωσης.
Ο Μητσοτάκης όσο έχει αντίπαλο τον «Kανένα» και συμμάχους τα ΜΜΕ θεωρεί ότι μάλλον δεν κινδυνεύει.
Όσο όμως αυξάνεται η πίεση από την κοινωνία τόσο πιο δύσκολο θα είναι να παραμένει στο απυρόβλητο από τα ΜΜΕ.
Η εξίσωση είναι δύσκολη, αλλά η ανατροπή δεν είναι απίθανη…
Φέρνουμε στο φως θέματα που συχνά δεν αναφέρονται, ακούγοντας όλες τις πλευρές της ιστορίας και δίνοντας μια «φωνή στους άφωνους».
Προσεγγίζοντας περισσότερα από 270 εκατομμύρια νοικοκυριά σε περισσότερες από 140 χώρες σε όλο τον κόσμο, οι θεατές μας εμπιστεύονται το Al Jazeera English για να τους κρατήσει ενήμερους, εμπνευσμένους και ψυχαγωγικούς.
Η αμερόληπτη, βασισμένη σε γεγονότα αναφορά μας κερδίζει τον παγκόσμιο έπαινο και τον σεβασμό.
Είναι η μοναδική μας επωνυμία δημοσιογραφίας στην οποία βασίζεται ο κόσμος. Αναδιαμορφώνουμε τα παγκόσμια μέσα ενημέρωσης και εργαζόμαστε συνεχώς για να ενισχύσουμε τη φήμη μας ως ένα από τα πιο σεβαστά κανάλια ειδήσεων και επικαιρότητας στον κόσμο.
«Εδώ είναι ένας λαός τρανταχτός που πέρασε διά πυρός και σιδήρου… Αυτόν το λαό φωτογραφίζω». Ο Κώστας Μπαλάφας διέσωσε με τον φακό του την εικόνα μιας Ελλάδας που χάνεται, αποτυπώνοντας με μοναδική τέχνη και ευαισθησία την ζωή, τα τοπία, τους αγώνες, τις συνήθειες και τον πολιτισμό της πατρίδας μας των κατοχικών και μεταπολεμικών χρόνων, μέσα από φωτογραφίες που θεωρούνται πλέον εμβληματικές για ολόκληρες γενιές και εθνική κληρονομιά του λαού μας.
Ο λόγος του, ζεστός, ταπεινός και ανθρώπινος -όπως ακριβώς έζησε και δημιούργησε και ο ίδιος- συνοδεύει ξεχωριστά τα αριστουργήματα της απαράμιλλης τέχνης του που μας άφησε, ορισμένα από τα οποία προβάλλουμε σε τούτο το ελάχιστο αφιέρωμα, που αποτολμούμε στην μνήμη του, στην αυγή του νέου χρόνου.
«Γιατί η κ. Αδειλίνη από την 17η θέση ιεραρχίας βρέθηκε πρώτη; Πληρούσε τα κριτήρια;» διερωτάται με νόημα η χαροκαμένη μάνα και πρόεδρος του Συλλόγου Τέμπη 2023
Χθες, λοιπόν, εγώ θεωρώ ότι ήταν ακόμα μια ντροπιαστική ημέρα για τη δικαιοσύνη και για την Ελλάδα», τόνισε η Μαρία Καρυστιανού, ασκώντας αμείλιτη κριτική στην εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, Γεωργία Αδειλίνη για τις χθεσινές δηλώσεις της, στο φόρουμ των Δελφών, εξαπολύοντας παράλληλα βολές για τις προαγωγές της.
Η εισαγγελέας προκάλεσε σφοδρές αντιδράσεις από τους συγγενείς των θυμάτων με τις αναφορές της στο φόρουμ των Δελφών, όταν υπεραμύνθηκε των χειρισμών της στην υπόθεση.
Συγκεκριμένα είπε: «Διαψεύδω κατηγορηματικά ότι αντί να διαβεβαιώσω οποιανδήποτε συγγενή προσέφυγε σε εμένα σε ότι θα κάνουμε ό,τι απαιτεί η δικαιοσύνη, τον παρέπεμψα να βρει παρηγοριά στην εκκλησία.
Διαψεύδω κατηγορηματικά ότι συμπεριφέρθηκα με αυτόν τον κυνισμό που μου αποδίδεται».
«11 μήνες μετά δόθηκε εντολή απ’ την κ. Αδειλίνη να ικανοποιηθούν τα αιτήματά μας και να τα δει με σεβασμό. Λίγο αργά δεν ήταν;»
Εν συνεχεία, αρνούμενη να συνεχίσει να δώσει συνέχεια στα όσα μεταφέρονται για τον διάλογο μεταξύ συγγενών και εισαγγελέως, η πρόεδρος του Συλλόγου «Τέμπη 2023» τόνισε ότι «πρωτίστως θα περίμενε από την ανεξάρτητη δικαιοσύνη, να αποφύγει τέτοιους σχολιασμούς, για τα όσα λέγονται στο γραφείο της και να απαντήσει γιατί μετά από τόσους μήνες είμαστε υποχρεωμένοι να ψάχνουμε ακόμη για υπολείμματα των νεκρών παιδιών μας ή εκρηκτική ύλη σε παρακείμενα χωράφια».
«Χθες, λοιπόν, εγώ θεωρώ ότι ήταν ακόμα μια ντροπιαστική ημέρα για τη δικαιοσύνη και για την Ελλάδα. Να απαντήσω επίσης σχετικά με αυτό που είπε ότι έδωσε εντολή στην εισαγγελέα Λαρίσης να ικανοποιηθούν τα αιτήματά μας, να της θυμίσω ότι αυτό έγινε τον 11ο μήνα και μέχρι τον 11ο μήνα -μέχρι δηλαδή να ακουστεί η άποψη της Ευρωπαίας εισαγγελέως- τα δικά μας τα αιτήματα παρέμεναν στην τύχη τους. Τίποτα δεν γινόταν. Και ξαφνικά 11 μήνες μετά δόθηκε εντολή απ’ την κ. Αδειλίνη να ικανοποιηθούν τα αιτήματά μας και να τα δει με σεβασμό. Λίγο αργά δεν ήταν;» τόνισε χαρακτηριστικά.
«Θα μας ενδιέφερε από την κ. Αδειλίνη, αντί να ακούσουμε τα σχόλια για αυτά που ειπώθηκαν που είναι πολύ εύκολο να αποδειχθούν, να ακούσουμε την άποψή της για την κίνηση της κα Κεχαγιά, της πρώην εισαγγελέως Λάρισας, η οποία αρχειοθέτησε τη μήνυσή μας για τον κ. Τριαντόπουλο. Και εκεί είναι η ουσία του θέματος για εμάς» είπε η κ. Καρυστιανού.
«Δεν σκόνταψαν στο όνομα Τριαντόπουλος; Δεν έχουν δει το δημόσιο βίντεο όπου ο κ. Τριαντόπουλος ομολογεί ότι με εντολή πρωθυπουργού έκανε τις παρεμβάσεις στον χώρο;. . .
Η επαγγελματική παιδική σκηνή του Θεατροδρομίου παρουσιάζει το εμβληματικό έργο του Μενέλαου Λουντέμη "Ένα παιδί μετράει τα άστρα", θεατρική διασκευή του κλασικού μυθιστορήματος του Μενέλαου Λουντέμη.
Ένα έργο-ύμνος για το σχολείο, το βιβλίο και τον δάσκαλο. Ένα ορφανό, χαρισματικό αγόρι, ο Μέλιος, διψάει για μόρφωση. Το ταξίδι του αυτό προς την ενηλικίωση, που κυλά όπως το μεγάλο ποτάμι της πολιτείας του, άλλοτε με ορμή και άλλοτε γαλήνια, άλλοτε με πικρές και άλλοτε με χαρές, θα τον σημαδέψει για πάντα. Και σημαδεύει μαζί και εμάς, γιατί ο κόσμος του Μελιού που
φαντάζει μακρινός, δε διαφέρει πολύ από τον δικό μας κόσμο.
Ο Αρίσταρχος ο Σάμιος ήταν Έλληνας αστρονόμος και μαθηματικός, που γεννήθηκε στη Σάμο. Είναι ο πρώτος επιστήμων ο οποίος πρότεινε το ηλιοκεντρικό μοντέλο του Ηλιακού Συστήματος, θέτοντας τον Ήλιο και όχι τη Γη, στο κέντρο του γνωστού Σύμπαντος.
Aristarchus of Samos, (born c. 310 bce—died c. 230 bce), Greek astronomer who maintained that Earth rotates on its axis and revolves around the Sun
Ο διάσημος αστροφυσικός και συγγραφέας Carl Sagan, παρουσιάζει την πρόταση του Έλληνα φιλόσοφου Αρίσταρχου του Σάμιου, σύμφωνα με την οποία ο Ήλιος αποτελεί το κέντρο του ηλιακού συστήματος.
Ο Αρίσταρχος παρατηρώντας το μέγεθος της σκιάς της Γης πάνω στη Σελήνη, συμπέρανε ότι ο Ήλιος πρέπει να είναι πολύ μακριά, και επίσης ότι είναι πολύ μεγαλύτερος από τη Γη.
Θεώρησε ότι δεν είναι λογικό ένα πολύ μεγαλύτερο ουράνιο σώμα να κινείται γύρω από ένα μικρότερο, όπως η Γη. Αυτό είναι το ηλιοκεντρικό μοντέλο, σε αντίθεση με το γεωκεντρικό, το οποίο πρότεινε τη Γη ως το κέντρο του κόσμου.
Την πρόταση του Αρίσταρχου γνώριζε και ο Κοπέρνικος ο οποίος πρότεινε το ίδιο μοντέλο 17 αιώνες αργότερα, και μάλιστα είχε και παραπομπή στον Αρίσταρχο, την οποία όμως αφαίρεσε στην τελική έκδοση. . . .
Ο Σαράντος Καργάκος πριν από 8 χρόνια στην εκπομπή «Αντιθέσεις» της ΚΡΗΤΗ TV
"Πώς έγινε σε τούτο τον αιώνα να μην ακούσεις ένα ποιητή" Αυτός ο Γίγαντας τα έλεγε χρόνια τώρα.
"Πόσο επίκαιρος είναι σήμερα
"Η Αλήθεια,πάντα, παραμένει συγκλονιστική!
Πιο επίκαιρος από ποτέ...." 'Θα κλείσω τα μάτια μου σε φασιστικό σύστημα εξουσίας που σου δίνει το δικαίωμα της ασυδοσίας, αλλά δεν σου δίνει το δικαίωμα της ελευθερίας!...'' (44:40)
Αναζητείστε δημοσιευμένα θέματα στο "ΣΤΟΧΑΣΜΟΣ-ΠΟΛΙΤΙΚΗ"
Ο Θουκυδίδης, η αθηναϊκή δημοκρατία, ο διάλογος Αθηναίων και Μηλίων για την Ισχύ και το Δίκαιο, καθώς η σχέση της τραγωδίας με την φιλοσοφία και την δημοκρατία απασχόλησαν τους τρείς Έλληνες στοχαστές, τον Κ. Καστοριάδη, τον Κ. Παπαϊωάννου και τον Π. Κονδύλη.
Αναρτήστε μας στα "αγαπημένα σας", είναι κάτι που το έχουμε απόλυτη ηθική ανάγκη.
Όσοι φίλοι ενοχλούνται, είμαστε πρόθυμοι για διάλογο και για τυχόν επεξηγήσεις. ΔΕΝ υποτιμούμε κανέναν - ΔΕΝ απαξιώνουμε κανέναν. Όλοι έχουμε το δικό μας δίκαιο δικαίωμα, στην ελεύθερη έκφραση των ιδεών και στον ανοιχτό δημόσιο διάλογο, για μια πιο ελεύθερη και ευνομούμενη δημοκρατία. -------------------------------------------- Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί και να μην συμπίπτουν πάντοτε με τα περιεχόμενα των άρθρων που φιλοξενούνται στα πλαίσια της γενικότερης ενημέρωσης των αναγνωστών μας ------------------------------------------------------------- Το παρόν ιστολόγιο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των φιλοξενούμενων άρθρων. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε με την κύρια πηγή ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας με εμάς --------------------------------------------
Η γνώση, η αλήθεια και οι αξίες είναι έννοιες σχετικές
Σημείωση σε όσους μας αποστέλλουν εξώδικα: Κάθε πληροφορία που αναρτάται στο διαδίκτυο, κείμενα, εικόνες ή βίντεο (με σχετική σημείωση της πηγής - πολλές φορές δεν υπάρχει δυνατότητα της αρχικής, παρά μόνο με υπολογισμό της χρονικής ανάρτησης) θεωρούμε ότι είναι ελεύθερα και χωρίς κόστος για αναδημοσίευση.
Αν παρόλα αυτά υπάρχουν πνευματικά δικαιώματα που χρεώνονται (δεν μας αφορούν), παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα κατεβάσουμε, διότι εμείς δεν χρεώνουμε ούτε έχουμε έσοδα από άλλες πηγές, αφεντικά, διαφημίσεις κλπ.
Επίσης: Αναρτήσεις άλλων ή σχόλια που δημοσιεύονται σ'αυτό το ιστολόγιο, εκφράζουν αυτούς που τα υπογράφουν και όχι απαραίτητα το παρόν ιστολόγιο "Στοχασμός-Πολιτική".
Η φωνή μας είναι η ενεργή δημοσιογραφία των πολιτών.
Στείλτε μας και τις δικές σας απόψεις - κριτικές.
Δια δώστε την ιδέα της δημοσιογραφίας των πολιτών και ας παλέψουμε όλοι μαζί ενώνοντας την φωνή όλων μας, χωρίς παρωπίδες, κομματισμούς ή ιδιοτελείς σκοπούς.
Ενθαρρύνατε την ανάδειξη και άλλων φωνών με τη δημιουργία νέων ιστολογίων.
Κάθε ιστολόγιο που κλείνει είναι ένα βαρύ κτύπημα στη δημοκρατία, κάθε νέο ιστολόγιο την ενισχύει και ελέγχει την εξουσία.
Εάν θεωρείται τη φωνή μας έγκυρη, ελεύθερη και αξιόλογη αναρτήστε το σύνδεσμό μας και στο δικό σας ιστοχώρο.
Translate Στοχασμός - Πολιτική
Welcome to TinyURL!™
Εκπέμπoυμε ΕΛΛΗΝΙΚΑ 24ώρες
Ψυχαγωγία, ειδήσεις από την Ελλάδα, τον κόσμο, τον Απόδημο Ελληνισμό. Σχόλια, σάτιρα, διάλογος-συμμετοχή ακροατών, συνεντεύξεις κ.ά... Aναφορές στην ιστορία, πολιτισμό, παραδόσεις της Ελλάδας, στα γράμματα, τέχνες κ.ά.
Έγγραφη Δήλωση:
Επιθυμία καύσης
Blogs and Sites
Τα εν οίκω και εν δήμω
Καταθέτω, καταθέτεις, καταθέτουμε........... όχι χρήματα - πού να τα βρεις τέτοιους καιρούς - ούτε βέβαια τα όπλα.....μόνο δουλειά "εν τάξει" και "εν οίκω" για το "δήμο" των απανταχού εργατών φιλολόγων και όσων "φίλα προσκείμενων" μαθητών μας!!!!!
Παραδοσιακά δημοτικά τραγούδια
Θα αφήσω γένια και μαλλιά για να με λένε γέρο
τον πόνο πουχω στην καρδιά μονάχος τον ξέρω.
Γλεντάτε νέοι τον ντουνιά γιατί καιρός διαβαίνει
Και όποιο μπει στη μαύρη γη ποτέ δεν ξαναβγαίνει
Effective immediately, you can now stream to unlimited concurrent viewers. In addition, your Livestream Free channel is now listed at livestream.com and is available via search or by browsing the Channel Guide. Plus, your channel is now eligible for promotion in throughout the Livestream Network.
Αμοιβή 100.000 ευρώ από το Wikileaks για το μεγαλύτερο μυστικό της Ευρώπης: Τα τρία μεγάλα Τ (Trade: ΤΤΙΡ ως το «το ΝΑΤΟ της οικονομίας») Εταιρική Σχέση του Ειρηνικού , τη Διατλαντική Εταιρική Σχέση Εμπορίου και Επενδύσεων και Υπηρεσιών [VIDEO: ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ και ΕΠΕΙΓΟΝ]
Το WikiLeaks προσπαθεί να συγκεντρώσει το ποσό των 100.000 ευρώ προκειμένου να το προσφέρει ως αμοιβή για αυτό που θα βοηθήσει να αποκαλυφθεί το μεγαλύτερο ευρωπαϊκό μυστικό
Lucy: Ignorance brings chaos, not knowledge
---------------------------------------
Επίσης:«Ο άνθρωπος μόνο 10% του εγκεφάλου του. Φαντάζεστε πώς θα ήταν ο κόσμος αν το ποσοστό διπλασιαζόταν; Τριπλασιαζόταν;" .Paul Newman, Robert Redford, Robert Shaw:"Lucy (2014 film)".
------------------------------------------
The Sting (Το κεντρί 1973).Scarlett Johansson as Lucy Miller:"Lucy (2014 film)".