Το σχέδιο νόμου του ΓΕΕΘΑ για τις προαγωγές των στελεχών των ΕΔ χαρακτηρίζεται ήδη "ρατσιστικό" για τους υπαξιωματικούς.
Ο χαρακτηρισμός προέρχεται από στελέχη που έχουν όχι μόνο γνώση του κειμένου αλλά και το κλωθογύρισμα από το 2006. Παρέμεινε επί οκτώ και πλέον χρόνια στα συρτάρια των υπουργών
και στην επιμονή των στρατηγών να το περάσουν. Ο ρατσισμός σε όλο το μεγαλείο τους.
Εάν πράγματι ρωτούσαν τους υπαξιωματικούς, δεν τους ρωτάνε όμως, πολλοί θα ήθελα την "Ενιαία επετηρίδα και ιεραρχία των υπαξιωματικών" όπως με το αμερικάνικο μοντέλο και με άλλα συστήματα στρατιωτικής καριέρας σε πολλά προοδευτικά κράτη που σέβονται τα στελέχη τους.
Αλλά εκεί υπάρχει το βόλεμα των ημετέρων και για αυτό θέλουν αξιωματικούς δύο ταχυτήτων.
Για τους γνωρίζοντες θα υπενθύμιζα ότι οι σχολές των αξιωματικών έπαιρναν ολιγάριθμους αξιωματικούς, γιατί οι επιλογές γινόταν από τους ίδιους με θέματα και εξετάσεις από τις στρατιωτικές σχολές. όταν όμως και οι στρατιωτικές σχολές μπήκαν στις πανελλήνιες εξετάσεις τα πράγματα δυσκόλεψαν και οι "περικοπές" με τα "τεστ", τα αθλητικά και τους γιατρούς δεν επαρκούσαν και έφτασαν να αυξάνουν δυσανάλογα τους εισακτέους και να μπουν και τα παιδιά των ημετέρων.
Θυμάμαι όταν ρώτησαν κάποτε έναν από δαύτους, ότι θα ήταν καλύτερα και πιο αξιοκρατικά οι πανελλήνιες εξετάσεις, μου απάντησε με νόημα:
Ο χαρακτηρισμός προέρχεται από στελέχη που έχουν όχι μόνο γνώση του κειμένου αλλά και το κλωθογύρισμα από το 2006. Παρέμεινε επί οκτώ και πλέον χρόνια στα συρτάρια των υπουργών
και στην επιμονή των στρατηγών να το περάσουν. Ο ρατσισμός σε όλο το μεγαλείο τους.
"Στοχαστικά Γονατογραφήματα"
Εάν πράγματι ρωτούσαν τους υπαξιωματικούς, δεν τους ρωτάνε όμως, πολλοί θα ήθελα την "Ενιαία επετηρίδα και ιεραρχία των υπαξιωματικών" όπως με το αμερικάνικο μοντέλο και με άλλα συστήματα στρατιωτικής καριέρας σε πολλά προοδευτικά κράτη που σέβονται τα στελέχη τους.
Αλλά εκεί υπάρχει το βόλεμα των ημετέρων και για αυτό θέλουν αξιωματικούς δύο ταχυτήτων.
Για τους γνωρίζοντες θα υπενθύμιζα ότι οι σχολές των αξιωματικών έπαιρναν ολιγάριθμους αξιωματικούς, γιατί οι επιλογές γινόταν από τους ίδιους με θέματα και εξετάσεις από τις στρατιωτικές σχολές. όταν όμως και οι στρατιωτικές σχολές μπήκαν στις πανελλήνιες εξετάσεις τα πράγματα δυσκόλεψαν και οι "περικοπές" με τα "τεστ", τα αθλητικά και τους γιατρούς δεν επαρκούσαν και έφτασαν να αυξάνουν δυσανάλογα τους εισακτέους και να μπουν και τα παιδιά των ημετέρων.
Θυμάμαι όταν ρώτησαν κάποτε έναν από δαύτους, ότι θα ήταν καλύτερα και πιο αξιοκρατικά οι πανελλήνιες εξετάσεις, μου απάντησε με νόημα: