Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2022

ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ 2021 Η ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ "ΝΕΑΣ ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΗΤΑΣ"


Κάνουμε τη φροντίδα για το περιβάλλον, φροντίδα για τον εαυτό μας.
Κάνουμε τον κόσμο καλύτερο για τη δική μας και τις επόμενες γενιές.

Το πέρασμα μας σε μια καινούργια χρονιά συνοδεύεται πάντοτε από νέα όνειρα, προσδοκίες, αναπτερωμένες ελπίδες για μια πολύ καλύτερη συνέχεια από το έτος που αφήσαμε πίσω μας. 

Κάποιες φορές οι ελπίδες και οι προσδοκίες σας πραγματοποιούνται, άλλες φορές αναγκαζόμαστε να ρίξουμε λίγο νερό στο κρασί μας και να παλέψουμε για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. 

Όπως και να έχει όμως, το κάθε νέο έτος αποτελεί τόσο σε προσωπικό, όσο και σε κοσμικό επίπεδο έναν λευκό καμβά, που θα θέλαμε όλοι μας να γεμίσουμε με ζωντανά και φωτεινά χρώματα και χαρούμενα μοτίβα, λουσμένα στο φως της ελπίδας.

Το 2022 θα είναι ένα πλούσιο σε γεγονότα έτος, τα οποία θα μας βοηθήσουν να ωριμάσουμε και να αλλάξουμε. 

=====================
 "O σιωπών δοκεί συναινείν"

Τετάρτη 14 Ιουλίου 2021

Παρέμβαση του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία στη Βουλή στη συζήτηση επί του πορίσματος της Ειδικής Κοινοβουλευτικής Επιτροπής για τον Νίκο Παππά

Αλ. Τσίπρας: Στο εδώλιο της συνείδησης του λαού μας δεν κάθεται ο Νίκος Παππάς αλλά ο κ. Μητσοτάκης


Συζήτηση επί του διανεμηθέντος πορίσματος της «Ειδικής Κοινοβουλευτικής Επιτροπής προς διενέργεια προκαταρκτικής εξέτασης σχετικά με τη διερεύνηση αδικημάτων που τυχόν έχουν τελεσθεί από τον πρώην Υπουργό Επικρατείας από 23-09-2015 έως 05-11-2016 και εν συνεχεία Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης έως τις 09-07-2019, κ. Νικόλαο Παππά κατά την άσκηση των καθηκόντων του», περί αποδοχής ή μη της πρότασης για την άσκηση δίωξης κατά του ως άνω πρώην Υπουργού, και λήψη απόφασης, με μυστική ψηφοφορία, επί της προτάσεως της Επιτροπής για την καταγγελλόμενη πράξη για την οποία ζητείται άσκηση δίωξης, όπως αυτή καθορίζεται και εξειδικεύεται στο πόρισμά της, σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 86 του Συντάγματος (ιδίως της παρ. 3), 153 επ. του Κανονισμού της Βουλής (ιδίως των παρ. 2 και 3 του άρθρου 157) και του ν. 3126/2003 «Ποινική Ευθύνη των Υπουργών» (ιδίως των παρ. 1, 2 και 3 του άρθρου 6), όπως ισχύουν.

   

Αλ. Τσίπρας: Στο εδώλιο της συνείδησης του λαού μας δεν κάθεται ο Νίκος Παππάς αλλά ο κ. Μητσοτάκης Παρέμβαση του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία στη Βουλή στη συζήτηση επί του πορίσματος της Ειδικής Κοινοβουλευτικής Επιτροπής για τον Νίκο Παππά

Ερρίκο Μαλατέστα: ο αναρχικός που πολέμησε την πανδημία - EMA and ECDC update on COVID-19


Ερρίκο Μαλατέστα: ο αναρχικός που πολέμησε την πανδημία
Η πραγματική αιτία της χολέρας –η φτώχεια– μας έδειξε και τη μοναδική θεραπεία – την κοινωνική επανάσταση Μήνυμα των Ιταλών αναρχικών στην εφημερίδα Le Révolté (1884).
====================================
Ταξιδεύουμε στη Νάπολη του 1884 και σπάμε το λοκντάουν μαζί με κάτι αναρχικούς.

Παρακολουθούμε τον Ερρίκο Μαλατέστα να παίζει κορώνα-γράμματα τη ζωή του και την ελευθερία του για να πολεμήσει την πανδημία της χολέρας.
Υποπτευόμαστε ότι η Νάπολη θα θρηνούσε χιλιάδες θύματα και το 1973, εάν δεν είχαν εργαστεί παράλληλα το Κομμουνιστικό Κόμμα κι ο αμερικανικός Έκτος Στόλος για να εμβολιάσουν άμεσα τον πληθυσμό.
(αποτελεί απόσπασμα από την εκπομπή της 15ης Μαΐου 2021)

Ιταλοί αναρχικοί του 19ου αιώνα θυσίασαν τις ζωές τους για να βοηθήσουν τα θύματα της χολέρας στη Νάπολη. Πώς θα αντιδρούσαν σήμερα στην επιδημία του κορονοϊού;

To 1884 η Νάπολη, τότε η πολυπληθέστερη και φτωχότερη πόλη της Ιταλίας, μπήκε σε αυστηρό λοκντάουν αφού χτυπήθηκε από πανδημία χολέρας. Οι Αρχές ήταν αμείλικτες με τους παραβάτες, τους οποίους τιμωρούσαν με εξοντωτικά μέτρα και ισχυρές δόσεις αστυνομικής βίας. Μια ομάδα αναρχικών όμως αποφάσισε να σπάσει το λοκντάουν μπαίνοντας στην αποκλεισμένη πόλη.

Στόχος τους δεν ήταν να κατεβούν στις πλατείες για να απολαύσουν τις «περιπτερόμπιρες» της εποχής ούτε να αμφισβητήσουν την ύπαρξη και τις τρομακτικές επιπτώσεις της χολέρας. Ηθελαν να στήσουν δίκτυα αλληλοβοήθειας προκειμένου να σώσουν τον πληθυσμό, τον οποίο είχε εγκαταλείψει το κράτος. Γνωστοί αναρχικοί, όπως ο Ρόκο Λομπάρντο και ο Αντόνιο Βαλντρέ, προσβλήθηκαν και πέθαναν σε αυτή την ηρωική αποστολή αυτοκτονίας.

Ανάμεσα στους επιζήσαντες ξεχώριζε η θρυλική μορφή του Ερρίκο Mαλατέστα. Κυνηγημένος σε κάθε γωνιά της Ευρώπης για την επαναστατική του δράση, βρισκόταν προσωρινά ελεύθερος αναμένοντας την εκδίκαση έφεσης για ποινή τριετούς φυλάκισης. Παραβιάζοντας, λοιπόν, το λοκντάουν άφηνε στον εαυτό του μόνο δύο εναλλακτικές: ή να πεθάνει από την πανδημία ή να περάσει πολύ περισσότερα χρόνια στη φυλακή. . .

Δευτέρα 5 Ιουλίου 2021

ΔΕΙΤΕ ΜΕ ΠΡΟ-ΣΟ-ΧΗ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ! ΒΟΜΒΑ από τον καθηγητή Παυλάκη: «Πολλοί εμβολιασμένοι θα πάνε για διασωλήνωση ή και χειρότερα...»


Ο γιατρός - ερευνητής Γ. Παυλάκης μίλησε στο Mega και με αυτά που παραδέχτηκε, για τους εμβολιασμένους και τους θανάτους τους,  άφησε εμβρόντητους και τους δημοσιογράφους. 
Ο σχετικός διάλογος όπως ακριβώς έγινε:

 Π: ...Αυτό είναι το μεγαλύτερο σφάλμα που έχω ακούσει, το ότι οι εμβολιασμένοι έχουν τελειώσει με τον κορονοϊό. Οχι, δεν έχουν τελειώσει γιατί δεν είναι όλοι οι εμβολιασμένοι το ίδιο. Είναι οι εμβολιασμένοι που θα πάρουν και τον καινούργιο ιό και θα έχουν ένα απλό κρυολόγημα ή κάτι ελαφρό και είναι και άλλοι που είναι εμβολιασμένοι και μπορεί να πάνε για διασωλήνωση. Και χειρότερα...
Δ: Εμβολιασμένοι και να διασωληνωθούν;;
Π: Ναι. Αν δείτε τις στατιστικές στην Αγγλία είναι πολλοί, αρκετοί, θάνατοι εμβολιασμένων...Που πήραν το "Δέλτα" και πέθαναν. Γιατί  φαίνεται περίεργο;  Υπάρχουν πάρα πολλοί εμβολιασμένοι οι οποίοι δεν έχουν προστασία. 

Δ: Τότε γιατί μας λέτε τόσο καιρό να εμβολιαστούμε; Και γιατί εμβολιαστήκαμε; 
Π: Γιατί βγάζετε γενικά συμπεράσματα; Κανένας ποτέ δεν είπε ότι όλοι οι εμβολιασμένοι θα είναι 100% και για πάντα προστατευμένοι από τον ιό. Το πρόβλημα με τον κορονοϊό είναι ότι βγαίνουν συνεχώς νέα στελέχη...

 

NurembergTrials.net -Nuremberg Trials 2 vs Hitlers 4th Reich for Coronavirus Crimes Against Humanity - ΓΙΑ ΤΟ «ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΕΜΒΟΛΙΟ» και την παραβίαση της Σύμβασης της Γενεύης IV! ΑΡΧΙΖΕΙ η «Δίκη της Νυρεμβέργης 2...»

Της Ιωάννας Υψηλάντη
Ξεκινάει, σήμερα, στις 6μμ, η Δίκη της Νυρεμβέργης 2. 1000 δικηγόροι με επικεφαλής τον... Γερμανό δικηγόρο Ράινερ Φιούλμιχ (Reiner Fullmich), γνωστό από τις κερδισμένες υποθέσεις του, κατά της Ντόυτσε Μπανκ και της Φολκς Βάγκεν, μαζί με πάνω από 10.000 εμπειρογνώμονες της Ιατρικής, κατηγορούν...


 


Ξεκινάει, σήμερα, στις 6μμ, η Δίκη της Νυρεμβέργης 2. 
1000 δικηγόροι με επικεφαλής τον Γερμανό δικηγόρο Ράινερ Φιούλμιχ (Reiner Fullmich), γνωστό από τις κερδισμένες υποθέσεις του, κατά της Ντόυτσε Μπανκ και της Φολκς Βάγκεν, μαζί με πάνω από 10.000 εμπειρογνώμονες της Ιατρικής, κατηγορούν:
- Τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας
- Τον CDC (ΕΟΔΥ των ΗΠΑ) και
- Το Οικονομικό Φόρουμ του Νταβός, για "Εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας", βάσει των πρακτικών που ασκήθηκαν, για την αντιμετώπιση του κόβιντ-19.
Θα καταρρίψουν το πρώτο "όπλο", που χρησιμοποιήθηκε, παγκοσμίως, για καταγραφή ψευδών κρουσμάτων και θανάτων, αλλά και των μέτρων, που ακολούθησαν, όπως τα γενικά λοκντάουν στις οικονομίες και στις κοινωνίες. Τα PCR τεστ.
Αυτά που "μετρούσαν" λανθασμένα τον ιό, στους 35 κύκλους στην Ελλάδα και αλλού, στους 45 κύκλους ενισχύσεως, όταν ο ίδιος ο CDC παραδέχεται ότι καμία μέτρηση άνω των 28 κύκλων δεν είναι αποδεκτή, ως έγκυρη.
Εκτός από τα ψευδή τεστ και τα πλαστά πιστοποιητικά θανάτων (δικαστήριο της Λισαβώνας αποφάσισε, πριν λίγες μέρες, ότι από τους 17.000 θανάτους που αποδόθηκαν, από τις Πορτογαλικές υπηρεσίες Υγείας, στον κόβιντ, μόνον οι 153 οφείλονταν στον ιό.)
Οι νομικοί θ΄ αποδείξουν ότι το "πειραματικό εμβόλιο" παραβιάζει το άρθρο 32 της Σύμβασης της Γενεύης IV (1949) για "πειράματα που δεν απαιτούνται για την ιατρική περίθαλψη ενός προστατευόμενου ατόμου".
Επίσης, ότι το πειραματικό γενετικό εμβόλιο παραβιάζει και τους 10 Κώδικες της Νυρεμβέργης, που η παραβίαση τους επιφέρει την θανατική ποινή.

Για όποιον θέλει να το παρακολουθήσει: 

Κυριακή 4 Ιουλίου 2021

Ο Δημήτρης Αποστολάκης στις "Στάσεις Ζωής" - Χαΐνης: "Φτου Ξελευτερία για όλους!"

 

Τον Δημήτρη Αποστολάκη από το συγκρότημα "Χαίνηδες",φιλοξενούν οι "Στάσεις ζωής" με τη Ρένα Παπαδάκη. 

Χαΐνης Δ. Αποστολάκης | "Φτου Ξελευτερία για όλους!"
  Ο πολύτεκνος καντηλανάφτης βγήκε στην πλατεία του χωριού διατρανώνοντας με ντουντούκα τον έρωτά του για τον εφημέριο της ενορίας του. 
Ο επιφανής μετεωρολόγος της ΕΜΥ απολύθηκε από την εργασία του γιατί επί δεκαεφτά ώρες χόρευε στον προαύλιο χώρο της υπηρεσίας του τον χορό της βροχής. 
Ο διοικητής της κεντρικής τράπεζας εγκατέλειψε τη θέση του, ασπάστηκε τον βουδισμό, κατέφυγε στα Μάταλα και επιβιώνει πουλώντας ιδιόχειρα χαϊμαλιά. 
Η δε πεθερά του υπέστη εγκεφαλική παράλυση και προχώρησε στην ίδρυση πολιτικού κόμματος, το οποίο εμφανίζει υψηλά ποσοστά στις τελευταίες δημοσκοπήσεις.
Τέλος, ο βιβλιόφιλος διευθυντής του εθνικού πάρκου αγρίων ζώων, που έχει τη συνήθεια να διαβάζει φωναχτά, παρατήρησε ότι τα ζώα προέβησαν σε απεργία πείνης, προβάλλοντας περίεργα αιτήματα: οι μπαμπουίνοι αξίωναν να παρευρίσκονται σε προεκλογικές συγκεντρώσεις και οι παπαγάλοι να έχουν δικαίωμα συμμετοχής στις πανελλαδικές εξετάσεις. 
Ο ίδιος ο διευθυντής παντρεύτηκε, με πολιτικό γάμο, ένα πανέμορφο κοάλα που κατέκτησε πρόσφατα τον τίτλο της «Μις Αυστραλία».

Δέκα διηγήσεις διά χειρός Χαΐνη Δ. Αποστολάκη. . .

Η φωτογραφία του Χαΐνη Δ. Αποστολάκη στο εξώφυλλο είναι του Γιάννη Μαργετουσάκη.

Ο Χρήστος Ζούμπος γράφει για το "Φτου ξελευτερία για όλους!" του Χαΐνη Δ. Αποστολάκη:

Όταν έμαθα πως ο Χαΐνης, Δημήτρης Αποστολάκης θα είχε το όνομα του γραμμένο με διακριτό τρόπο στα ράφια των βιβλιοπωλείων, με το βιβλίο «Φτου Ξελευτεριά σε όλους!», ένα αίσθημα ένιωσα αρχικά...

Χαΐνης / Δημήτρης Αποστολάκης

ο Alma Radio ευχαριστεί από καρδιάς τον Δημήτρη Αποστολάκη για την συνέντευξη που μας παραχώρησε στις 5/6/2016 στα Αναφιώτικα στην Πλάκα. 
Ο Χαΐνης Δ. Αποστολάκης είναι από μόνος του ένας Γαλαξίας σκέψεων, απόψεων, μελωδιών, μέσα στο Αχανές Σύμπαν.

   

Παρουσίαση : Νικήτας Κωβαίος - Νάνσυ Οικονόμου 
Κάμερες : Νίκος Μπίκας - Τίμος Σταμάτης 
Μοντάζ : Τίμος Σταμάτης 
Οργάνωση Παραγωγής : Ν. Κωβαίος - Τ. Σταμάτης για τον Alma Radio

Υπάρχει-Λόγος (Εν αρχή ην ο Λόγος) Και οι λέξεις φλέβες είναι. Μέσα τους αίμα κυλάει. Γιάννης Ρίτσος

Ὅταν γεννιέται ὁ ἔρωτας, γεννιέται ἡ ζωή( Χρήστος Γιανναράς)

eros y psique,Louis Jean Francoise Lagrenée (1724-1805), francés.

Χρήστου Γιανναρᾶ
ΣΧΟΛΙΟ ΣΤΟ ΑΣΜΑ ΑΣΜΑΤΩΝ


Ἐκδόσεις Δόμος

Χρήστος Γιανναράς
Ο Χρήστος Γιανναράς (Αθήνα, 10 Απριλίου 1935) είναι σύγχρονος Έλληνας καθηγητής φιλοσοφίας και συγγραφέας. Σπούδασε θεολογία στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και φιλοσοφία στο Πανεπιστήμιο της Βόννης και του Παρισιού (Σορβόνη). Είναι διδάκτωρ φιλοσοφίας της Σχολής Ανθρωπιστικών Επιστημών του Πανεπιστημίου της Σορβόνης και της Θεολογικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Επίσης, είναι επίτιμος διδάκτορας του Πανεπιστημίου του Βελιγραδίου, του St. Vladimir's Orthodox Seminary της Νέας Υόρκης, του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και της Σχολής του Τιμίου Σταυρού της Βοστώνης. Διετέλεσε διευθυντής του περιοδικού Σύνορο, που εξέδωσε δώδεκα τεύχη από το 1964 ως το 1967.
Διαβάστε περισότερα / ΕΔΩ
Eros, goddess of dawn, painting by Evelyn De Morgan (1850-1919),

Ἀδελφιδός μου παρῆλθε·
ψυχή μου ἐξῆλθεν ἐν λόγῳ αὐτοῦ.

ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ τὸν ἔρωτα μόνο στὴν ἀπόσταση τῆς ἀποτυχίας.

Πρὶν τὴν ἀποτυχία δὲν ὑπάρχει γνώση· ἡ γνώση ἔρχεται πάντα μετὰ τὴ βρώση τοῦ καρποῦ. Σὲ κάθε ἔρωτα ξαναζεῖ ἡ ἐμπειρία τῆς γεύσης τοῦ παραδείσου καὶ τῆς ἀπώλειας τοῦ παραδείσου. 
Σπουδάζουμε τὸν ἔρωτα μόνον ἐξόριστοι ἀπὸ τὴν πληρότητα τῆς ζωῆς ποὺ αὐτὸς χαρίζει.
Στὴν ἐμπειρία τοῦ ἔρωτα εἴμαστε ὅλοι πρωτόπλαστοι. Ἡ πείρα τῶν ἄλλων δὲν μᾶς μαθαίνει τίποτα γιὰ τὸν ἔρωτα. Εἶναι γιὰ τὸν καθένα μας τὸ ἀρχέγονο καὶ μέγιστο μάθημα τῆς ζωῆς, ἡ ἀρχέγονη καὶ μέγιστη ἐξαπάτηση. 

Μέγιστο μάθημα, γιατὶ σπουδάζουμε στὸν ἔρωτα τὸν τρόπο τῆς ζωῆς.
 Καὶ μέγιστη ἐξαπάτηση, ἀφοῦ αὐτὸς ὁ τρόπος ἀποδείχνεται ἀνέφικτος γιὰ τὴν ἀνθρώπινη φύση μας.

Ἡ ἀνθρώπινη φύση μας (αὐτὸ τὸ ἀκαθόριστο κράμα τῆς ψυχῆς καὶ τοῦ κορμιοῦ μας) «ξέρει», μὲ φοβερὴ ὀξυδέρκεια πέρα ἀπὸ νοήματα, πὼς ἡ πληρότητα τῆς ζωῆς κερδίζεται μόνο στὴν ἀμοιβαιότητα τῆς σχέσης. Στὴν ἀμοιβαία ὁλοκληρωτικὴ αὐτοπροσφορά. Γι᾿ αὐτὸ καὶ ἐπενδύει ἡ φύση μας, στὸν ἔρωτα ὅλη τὴ ἀπύθμενη δίψα της γιὰ ζωή. Δίψα τοῦ κορμιοῦ καὶ τῆς ψυχῆς μας.

Romeo and Juliet, Artist Frank Dicksee(1884)

Διψᾶμε τὴ ζωή, καὶ τὸ ἐνδεχόμενο τῆς ζωῆς περνάει μόνο μέσα ἀπὸ τὴ σχέση μὲ τὸν Ἄλλον.
Στὸ πρόσωπο τοῦ Ἄλλου ἀναζητᾶμε τὴ δυνατότητα τῆς ζωῆς - τὴν ἀμοιβαιότητα στὴ σχέση. Ὁ Ἄλλος γίνεται τὸ «σημαῖνον» τῆς ζωῆς, ἡ αἰσθητὴ ἀνταπόκριση στὴν πιὸ βαθειὰ καὶ κυρίαρχη τῆς φύσης μας ἐπιθυμία. Ἴσως αὐτὸ ποὺ ἐρωτευόμαστε νὰ μὴν εἶναι τὸ πρόσωπο τοῦ Ἄλλου, ἀλλὰ ἡ δίψα μας ἔνσαρκη στὸ πρόσωπό του.
 Ὁ Ἄλλος νὰ εἶναι πρόσχημα κι ἡ αὐτοπροσφορά μας αὐταπάτη. 

Χαμηλή τεστοστερόνη: Με ποια συμπτώματα εκδηλώνεται (εικόνες)


Η τεστοστερόνη είναι ορμόνη που διαδραματίζει βασικό ρόλο στην ανάπτυξη των αναπαραγωγικών ιστών στους άνδρες όπως οι όρχεις και ο προστάτης, καθώς και άλλων χαρακτηριστικών όπως η αυξημένη μυϊκή και οστική μάζα και η ανάπτυξη των τριχών του σώματος.

Παράγεται από τους όρχεις στους άνδρες και από τις ωοθήκες στις γυναίκες και σε πολύ μικρότερες ποσότητες από τα επινεφρίδια. Η παραγωγή τεστοστερόνης αυξάνεται σημαντικά κατά την εφηβεία και αρχίζει να μειώνεται μετά την ηλικία των 30 ετών.

Ενώ η παραγωγή τεστοστερόνης μειώνεται φυσιολογικά με την αύξηση της ηλικίας, ορισμένοι παράγοντες μπορούν να προκαλέσουν παθολογική μείωση των επιπέδων της, όπως οι χημειοθεραπείες, χρόνιες παθήσεις, ο αλκοολισμός, το στρες κλπ.

Δείτε στις εικόνες που ακολουθούν συμπτώματα που προκαλούν τα χαμηλά επίπεδα τεστοστερόνης στον οργανισμό:

Νίκος Καζαντζάκης, συνέντευξη στην γαλλική ραδιοφωνία

Απόσπασμα από συνέντευξη του Ν. Καζαντζάκη στον Pierre Sipriot, Γαλλική Ραδιοφωνία (Παρίσι), 6 Μαΐου 1955


Ο Ν. Καζαντζάκης μιλάει για την Ελλάδα
“Όσο πιο μακρυά είμαστε από την πατρίδα μας, τόσο περισσότερο τη σκεφτόμαστε και τόσο περισσότερο, την αγαπάμε. Όταν βρίσκομαι στην Ελλάδα βλέπω τις μικρότητες, τις ίντριγκες, τις ανοησίες, τις ανεπάρκειες των αρχηγών, τη μιζέρια του λαού. 

Όμως από μακρυά δεν βλέπουμε τόσο ευδιάκριτα την ασκήμια και έχουμε περισσότερη ελευθερία να πλάσουμε μια εικόνα της πατρίδας αντάξια ενός ολοκληρωτικού έρωτα. Να γιατί δουλεύω καλύτερα και αγαπώ καλύτερα την Ελλάδα όταν βρίσκομαι στο εξωτερικό. 

Μακρυά της καταφέρνω να συλλάβω καλύτερα την ουσία της και την αποστολή της στον κόσμο, και συνακόλουθα τη δική μου ταπεινή αποστολή. Κάτι ιδιαίτερο συμβαίνει στους Έλληνες που ζουν στο εξωτερικό. Γίνονται καλύτεροι. 

Έχουν την περηφάνεια της φυλής τους, νιώθουν ότι όντας Έλληνες έχουν την ευθύνη να είναι αντάξιοι των προγόνων τους. H πεποίθησή τους, ότι κατάγονται από τον Πλάτωνα και τον Περικλή, μπορεί ίσως να είναι μια ουτοπία, μια αυθυποβολή χιλιετιών, όμως αυτή η αυθυποβολή, γενόμενη πίστη, ασκεί μια γόνιμη επίδραση στη νεοελληνική ψυχή. 

Χάρη σ’ αυτή την ουτοπία επέζησαν οι Έλληνες. Μετά από τόσους αιώνες εισβολών, σφαγών, λιμών, θα έπρεπε να έχουν εξαφανιστεί. Όμως η ουτοπία, που έγινε πίστη, δεν τους αφήνει να πεθάνουν. H Ελλαδα επιζεί ακόμα, επιζεί νομίζω μέσα από διαδοχικά θαύματα. “

 
Εξήντα έξι χρόνια αργότερα είναι πρακτικά αδύνατο να βρεις ή να διακρίνεις διαφορές - Παρά συμφορές και Υποχρεώσεις χωρίς Δικαιώματα! και "διηγώντας τα να κλαις;

Το παρακάνω video είναι η ένωση 26 αποσπασμάτων συνέντευξης του giorgos ralia
ΝΙΚΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ συνέντευξη στην γαλλική ραδιοφωνία
https://www.youtube.com/watch?v=pueTyI3i8Zg&t=40s
--------------------------------------------------------------------
Από τη συνέντευξη του Νίκου Καζαντζάκη στη Γαλλική Ραδιοφωνία στις 6 Μαΐου 1955, για την «Ελευθερία» και τα παιχνίδια των Μεγάλων Δυνάμεων
(Άρθρο γνώμης του Διαμαντή Θ. Βαχτσιαβάνου - efkozani)

Ήταν Μάης του 1955 και ο Νίκος Καζαντζάκης δίνει μια καταπληκτική συνέντευξη στο ραδιόφωνο του Παρισιού, στο δημοσιογράφο Pierre Sipriot. . .

Έτσι στήθηκε η «Επιτροπή Βιοηθικής» που δικαιολογεί τις κυρώσεις στους ανεμβολίαστους - Τη διόρισε το Μαξίμου!


Μετά την «επιτροπή λοιμωξιολόγων» και την «επιτροπή εμβολιασμών» μία νέα κυβερνητική επιτροπή έκανε την εμφάνισή της στη ζωή μας. Η «Εθνική Επιτροπή Βιοηθικής», της οποίας δουλειά είναι να αποφασίζει κατά πόσο είναι ηθικές οι κυρώσεις που επιβάλλει η κυβέρνηση στους ανεμβολίαστους ή γενικά στους πολίτες λόγω της πανδημίας. 

Στο θέμα της συγκρότησης της Εθνικής Επιτροπής βιοηθικής οι κυβερνώντες ακολούθησαν το ίδιο σύστημα που ακολούθησαν με τις επιτροπές των «ειδικών».

Πριν από λίγες εβδομάδες με νόμο αναμόρφωσαν τη σύνθεση της επιτροπής που υπάγεται πλέον στον πρωθυπουργό και  περιόρισαν τις ιδιότητες των μελών της.

Για πρώτη φορά δε συμμετέχει σε αυτή όχι απλώς εκπρόσωπος της εκκλησίας όπως στις παλαιότερες επιτροπές αλλά ούτε καν θεολόγος. Η άποψη προφανώς των κυβερνητικών εγκεφάλων είναι ότι η βιοηθική είναι υπόθεση τεχνοκρατών και ορθολογιστών.

Κάθε άλλη προσέγγιση είναι απαρχαιωμένη. Και οι Εκκλησία, τα λοιπά δόγματα και οι θεολογικές σχολές σιώπησαν εκκωφαντικά όπως άλλωστε έκαναν όλη την πανδημική περίοδο.

Και ως εκ θαύματος η επιτροπή αυτή τα έχει βρει όλα ηθικά. Την απαγόρευση εισόδου στην εστίαση, τους εμβολιασμούς με απειλές κυρώσεων στο Δημόσιο, όλα!

Μάλιστα στις 20 ερωτοαπαντήσεις η κυβέρνηση περήφανα δήλωσε πως για τις νέες κυρώσεις που «τελειώνουν» την κοινωνική ζωή των ανεμβολίαστων «Για τη διαμόρφωσή τους, η κυβέρνηση συνεργάστηκε με την Επιτροπή Βιοηθικής και την Επιτροπή των ειδικών λοιμωξιολόγων».

Η κυβέρνηση Μητσοτάκη όπως όλες οι αυταρχικές κυβερνήσεις προσπαθεί να «ντύσει» με ανεξάρτητο μανδύα τις αυταρχικές της αποφάσεις, βάζοντας μπροστά επιτροπές-μαριονέτες, λες και απευθύνεται σε ιθαγενείς που δεν καταλαβαίνουν τι συμβαίνει.

Είναι όπως όταν ο Κιμ Γιονγκ Ουν συμβουλεύεται πχ. το ειδικό νομοθετικό συμβούλιο της Βόρειας Κορέας για να αποφασίσει αν θα περάσει κάποιον νόμο.

Το «κόλπο» που έχει «ανακαλύψει» η κυβέρνηση Μητσοτάκη το έχουν χρησιμοποιήσει μόνο τα πιο σκοτεινά καθεστώτα στην παγκόσμια ιστορία και πολύ φοβόμαστε πως έτσι θα χαρακτηρίζουν τα χρόνια της διακυβέρνησης του Κυριάκου Μητσοτάκη οι πολίτες, «σκοτεινά». 

=============================================================
Αρμοδιότητες Εθνικής Επιτροπής Βιοηθικής & Τεχνοηθικής

Η εκλογή της έγινε μετά από εισήγηση του υπουργού Επικρατείας, Γιώργου Γεραπετρίτη

Ποια είναι η διαφορά μεταξύ ψυχικής υγείας και ψυχικής ασθένειας;




Η «ψυχική υγεία» και η «ψυχική ασθένεια» χρησιμοποιούνται όλο και περισσότερο σαν να εννοούν το ίδιο πράγμα, αλλά όχι. Ο καθένας έχει ψυχική υγεία, όπως όλοι έχουν υγεία. Όπως λέει ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας, «Δεν υπάρχει υγεία χωρίς ψυχική υγεία». Κατά τη διάρκεια μιας ζωής, δεν θα βιώσουν όλοι οι άνθρωποι μια ψυχική ασθένεια, αλλά όλοι θα παλέψουν ή θα έχουν μια πρόκληση με την ψυχική τους ευημερία (δηλαδή, την ψυχική τους υγεία) όπως όλοι έχουμε προκλήσεις με τη σωματική μας ευεξία από κατά καιρούς.

Όταν μιλάμε για ψυχική υγεία, μιλάμε για την ψυχική μας ευεξία: τα συναισθήματά μας, τις σκέψεις και τα συναισθήματά μας, την ικανότητά μας να επιλύουμε προβλήματα και να ξεπερνάμε τις δυσκολίες, τις κοινωνικές μας σχέσεις και την κατανόηση του κόσμου γύρω μας.

Μια ψυχική ασθένεια είναι μια ασθένεια που επηρεάζει τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι σκέφτονται, αισθάνονται, συμπεριφέρονται ή αλληλεπιδρούν με άλλους. Υπάρχουν πολλές διαφορετικές ψυχικές ασθένειες και έχουν διαφορετικά συμπτώματα που επηρεάζουν τη ζωή των ανθρώπων με διαφορετικούς τρόπους.

Η υγεία δεν είναι σαν διακόπτης on / off. Υπάρχουν διαφορετικοί βαθμοί υγείας. 

Οι άνθρωποι κινούνται σε ένα συνεχές που κυμαίνεται από μεγάλη ή καλή υγεία έως και έτσι υγεία έως κακή υγεία έως ασθένεια ή αναπηρία. Για παράδειγμα, μερικοί άνθρωποι έχουν καλή υγεία και δεν έχουν προβλήματα στη ζωή. . .

Σάββατο 3 Ιουλίου 2021

Ζητήματα Αισθητικής εν μέσω Κρίσεων στην εποχή της Πανδημίας

 

 Ο  Δημοσθένης Δαββέτας,  Διδάκτωρ Αισθητικής στο Πανεπιστήμιο Paris VII και Πανεπιστημιακός δάσκαλος σε Πανεπιστήμια της Ευρώπης και της Ελλάδας , πάνω στη Φιλοσοφία της Τέχνης, σε μια ανατρεπτική συζήτηση στην εποχή της διαφαινόμενης δυστοπίας στη καθημερινότητα μας,  αλλά και στην μεγάλη εικόνα των κοινωνιών,  εν μέσω πολλαπλών κρίσεων.

 -Ο ρόλος της Αισθητικής εν μέσω Κρίσεων και  στην εποχή της Πανδημίας

- Πόσο η απώλεια της Αισθητικής συμβάλλει στην  ένταση των κρίσεων

- Μπορεί η Αισθητική στη κοινωνική ζωή και την συλλογικότητα , να παίξει το ρόλο του «όπλου» αντίστασης και αντεπίθεσης  στις πολλαπλές Κρίσεις ;

- Mπορεί   να υπάρξει δημιουργική  φαντασία ως κοινωνική προώθηση έναντι του ατομικισμού και του απόλυτα περιχαρακωμένου  «δικαιωματισμού» με όρους κατανάλωσης ;

 -Ποια η θέση του ατόμου σε συνθήκες μη ελευθερίας των κοινωνιών  και το οξύμωρο σχήμα της ατομικής ελευθερίας .

 -Τι σηματοδοτεί το πέρασμα από την έννοια του «χρήσιμου» στην έννοια του «χρηστικού» ;

Υγειονομικοί πρόσφυγες: Μαζική φυγή των Ελλήνων από την «υγειονομική Βενεζουέλα» του «καθεστώτος» Μητσοτάκη!

Ένα επικίνδυνο «κοκτέιλ» φτώχειας και καταπίεσης έχει δημιουργήσει η κυβέρνηση (για κάποιους πλέον καθεστώς) Μητσοτάκη με τις κυρώσεις εναντίον των ανεμβολίαστων, δηλαδή εναντίον της συντριπτικής πλειοψηφίας των νέων Ελλήνων. 

Αυτό το φθινόπωρο ετοιμάζεται μαζική φυγή ειδικότερα των νέων Ελλήνων προς το εξωτερικό, όπου θα γίνουν ουσιαστικά «υγειονομικοί πρόσφυγες», καθώς δυστυχώς η κατεύθυνση που οδηγεί την Ελλάδα η κυβέρνηση Μητσοτάκη την χώρα από τον Μάρτιο του 2020 με πρόσχημα τον κορωνοϊό είναι αυτή της Βενεζουέλας ή της Βόρειας Κορέας. Δηλαδή μία πάμφτωχη χώρα όπου επικρατεί ο αυταρχισμός και η ανελευθερία.

/

 


Καταρρέει το αφήγημα της κυβέρνησης Μητσοτάκη - Βρετανία: Το 43% όσων πέθαναν από τη μετάλλαξη Δ είχαν κάνει και τις δύο δόσεις του εμβολίου!


O Guardian αναλύει την έκθεση του βρετανικού υπουργείου Υγείας που έφερε στην επιφάνεια το Pronews.gr στις 26 Ιουνίου και αποκαλύπτει πως αν και η θνητότητα της μετάλλαξης Δ είναι πάρα πολύ μικρή (0,009% στους κάτω των 50 & 0,1% συνολικά), το 43% των νεκρών (50 από τους 117) είχαν εμβολιαστεί πλήρως ενώ η πλειοψηφία (60%) είχε λάβει τουλάχιστον μία δόση. 

Από τους 117 μόλις οι 33 ήταν ανεμβολίαστοι. 


Τα στοιχεία αυτά από μόνα τους φτάνουν να καταρρεύσει το κυβερνητικό αφήγημα περί υποχρεωτικότητας του εμβολίου λόγω του «κινδύνου των ανεμβολίαστων από τη μετάλλαξη Δ», ενώ η κυβέρνηση ελέγχεται και για τη διασπορά των ψευδών ειδήσεων, περί πλήρους ασφάλειας των εμβολιασμένων, καθώς όπως παραδέχεται και ο Guardian, επειδή το ρίσκο θανάτου από κορωνοϊό εξαρτάται σημαντικά από την ηλικία, τα εμβόλια δεν προστατεύουν πλήρως τους μεγαλύτερους σε ηλικία, απλά αμβλύνουν τον κίνδυνο. 

«Κάποιος ηλικίας 80 ετών που είναι πλήρως εμβολιασμένος έχει τον ίδιο κίνδυνο με ένα ανεμβολίαστο ατόμο περίπου 50 ετών», αναφέρει η βρετανική εφημερίδα.

Με λίγα λόγια ένας ανεμβολίαστος 30αρης ή 20αρης που η κυβέρνηση από τις 15 Ιουλίου θα του απαγορεύει να πάει να πιει τον καφέ του γιατί «κινδυνεύει», στην πραγματικότητα κινδυνεύει λιγότερο από τον εμβολιασμένο 65αρη που θα μπορεί να πάει και μάλιστα ενθαρρύνεται να το κάνει χωρίς καμία προστασία.

Βέβαια αυτό ήταν κάτι που είχε γίνει αντιληπτό από τις αρχές Ιουνίου όταν ο τίτλος της AMailOnline στις 13 Ιουνίου έγραφε:

Πέμπτη 1 Ιουλίου 2021

Βίλχελμ Ράιχ: Ανθρωπάκο σε περιφρονούν κι εσύ φωνάζεις «ζήτω - ζήτω» - “Είσαι και θα είσαι πάντα κατώτερος, ανίκανος να αναλάβεις την παραμικρή ευθύνη”. Κι εσύ τους αποκαλείς καθοδηγητές και σωτήρες και φωνάζεις ζήτω


Ο Βίλχελμ Ράιχ, ψυχίατρος και ψυχαναλυτής του οποίου η θεωρία της οργόνης χαρακτηρίστηκε ψευδοεπιστημονική, όμως η επιρροή που άσκησε στα νεανικά κινήματα αμφισβήτησης στις δεκαετίας του ’60 και του ’70, θεωρείται αδιαμφισβήτητη. Άσκησε σφοδρή κριτική στα υφιστάμενα κοινωνικά και σεξουαλικά ήθη ενώ έγινε κυρίως γνωστός από τα βιβλία του 
«Η Μαζική Ψυχολογία του Φασισμού» και «Άκου Ανθρωπάκο».
Ο αγαπημένος μαθητής του Φρόυντ έγραψε το «Άκου, Ανθρωπάκο» το 1946 και το δημοσίευσε το 1948. Πρόκειται για την κραυγή αγωνίας ενός μεγάλου στοχαστή, που βλέπει τα σπέρματα του φασισμού και του ολοκληρωτισμού μέσα στον κοινό, καθημερινό άνθρωπο.

Διαβάστε αποσπάσματα από το «Άκου Ανθρωπάκο»:

«Ξέρεις, Ανθρωπάκο, πως θα ένιωθε ένας αητός άμα έκλωθε αυγά μιας κότας; Αρχικά ο αητός νομίζει ότι θα κλωσήσει μικρά αετόπουλα που θα μεγαλώσουν. 

Μα εκείνο που βγαίνει από τα αυγά δεν είναι παρά μικρά κοτόπουλα. Απελπισμένος ο αητός εξακολουθεί να ελπίζει πως τα κοτόπουλα θα γίνουν αητοί. Μα που τέτοιο πράγμα! Τελικά δεν βγαίνουν παρά κότες που κακαρίζουν. Όταν ο αητός διαπιστώνει κάτι τέτοιο βρίσκεται στο δίλημμα αν πρέπει να καταβροχθίσει όλα τα κοτόπουλα και τις κότες που κακαρίζουν. 

Μα συγκρατείται. Κι  ό,τι τον κάνει να συγκρατηθεί είναι μια μικρή ελπίδα• πως ανάμεσα στα τόσα κοτόπουλα, μπορεί κάποτε να βρεθεί ένα αητόπουλο, ικανό σαν εκείνον τον ίδιο, ένα αητόπουλο που από την ψηλή φωλιά του θ' ατενίζει μακριά κόσμους καινούριους, σκέψεις καινούριες, καινούρια σχήματα ζωής. 

Μόνο αυτή η ανεπαίσθητη ελπίδα κρατάει τον λυπημένο, τον αποξενωμένο αητό από την απόφασή του να φάει όλα τα κοτόπουλα και όλες τις κότες που κακαρίζουν, και που δεν βλέπουν ότι τα κλωσσάει ένας αητός, δεν καταλαβαίνουν ότι ζούνε σ' ένα ψηλό, απόμακρο βράχο, μακριά από τις υγρές και σκοτεινές κοιλάδες. Δεν ατενίζουν την απόσταση, όπως κάνει ο απομονωμένος αητός. . . .

Η ενοχή της αθωότητας

Σύνοψη του βιβλίου "Η ενοχή της αθωότητας" https://radioparasita.org/sites/default/files/Gong/032013/wilhelm_reich_pdf_18905.pdf 

Σε μια φανταστική Ευρώπη, όπου την έννοια του πολίτη έχει αντικαταστήσει αυτή του επαγγελματία, δυο φίλοι, ένας καλλιτέχνης κι ένας διανοούμενος, αναλαμβάνουν μια περίεργη αποστολή: διορίζονται συνοδοί κάποιου αθώου κρατούμενου που αντιμετωπίζει την ποινή του θανάτου. 

Η δίκη του διεξάγεται δημόσια, ενόσω οδοιπορούν προς τον τόπο εκτέλεσης, διασχίζοντας τις οροσειρές του Αίμου, των Καρπαθίων, των Άλπεων και των Πυρηναίων. Τους φιλοξενούν πόλεις-κάστρα, πόλεις-θέατρα, πόλεις-σανατόρια, πόλεις-μοναστήρια, πόλεις-βιβλιοθήκες, πόλεις-οίκοι ανοχής, που αποτελούν τα μέλη του δικαστηρίου. 

Ένορκοι είναι όλοι οι κάτοικοι της Ευρώπης, οι οποίοι πρέπει να αποφανθούν για το αν η αθωότητα του υπόδικου δεν είναι παρά μια ενοχή διεστραμμένη, ή αν η ευθυκρισία των δικαστών του δεν είναι παρά μια διαβολή εκλεπτυσμένη... 

Ένα βιβλίο με στοιχεία μυθιστορήματος δρόμου, πολιτικού θρίλερ και γοτθικού παραμυθιού. 

Ένα ταξίδι στην κόψη των εννοιών με αλλεπάλληλες ανατροπές. 

Ένα συναρπαστικό οδοιπορικό, που μας φέρνει μπροστά σε δύο μεγάλα ερωτήματα: πόσο επικίνδυνες μπορούν να γίνουν οι βεβαιότητες των «ευνομούμενων» δημοκρατιών και πού βρίσκεται η ουσία της πολιτικής αθωότητας ή ενοχής; 

Από τη συγγραφέα του βιβλίου "Τι είδε η γυναίκα του Λωτ;" 
(Βραβείο του περιοδικού δε(κατα) - «Athens Prize for Literature 2008»)

   

Ο Λιαντίνης στον "Κήπο των Επικούρειων"; [ Ομιλίες του Λιαντίνη (πλήρεις) ]


Επιμελείται ο Χρήστος Μαυρόπουλος 

Τα τελευταία χρόνια μού αρέσει να διαβάζω Λιαντίνη. Μου αρέσει ο τρόπος γραφής του, που ασκεί μια επιρροή δασκάλου προς τον μαθητή του, καθώς με αναγκάζει να ανατρέχω σε λεξικά, ιστορία, μυθολογία, ποίηση κλπ, εμπλουτίζοντας τις γνώσεις και το λεξιλόγιό μου. Με εντυπωσιάζει η μνημονική του ικανότητα, ίσως, η μεγαλύτερη που έχω συναντήσει στη ζωή μου. Μου αρέσει η ανάλυση-κριτική για έργα άλλων με ευθύτητα και ειλικρίνεια, παρά τις όποιες αντιφάσεις που αφήνουν κάποιες απορίες. Οι περισσότερες ιδέες του, οι οποίες με υποβάλλουν σε μια διαδικασία αναζήτησης της προσωπικής μου ευθύνης σε οτιδήποτε.

Η εντιμότητά του, που είναι ευδιάκριτη σε κάθε του κείμενο. Η αγάπη του για τον άνθρωπο και τη φύση. Οι παροτρύνσεις στον αναγνώστη του να βγει απ’ τη λήθη που τον βάζει η μέριμνα της πραγμάτωσης των στόχων και η ρουτίνα -υπενθυμίζοντάς του ότι η ζωή δεν είναι αναβλητή ή αναστρέψιμη ώστε να την αφήνει να χάνεται-, να γκρεμίσει τις άρρωστες παραδόσεις των δεισιδαιμονιών και με απλότητα, σεμνότητα και εντιμότητα να ζήσει πραγματικά… να ζήσει την αλήθεια - όπου το α είναι στερητικό, η αλήθεια είναι έξω απ’ τη λήθη. Τότε μόνο θα μπορέσει να χτίσει πάνω απ' τα γκρέμια μία καινούργια, ειλικρινή και έμορφη ζωή, λευτερωμένη απ' τον φόβο θανάτου. Μια ζωή, που θα χαίρεται την κάθε στιγμή της!

[…]«Τρύγησε την ημέρα. Μην την αφήνεις να πάει χαμένη. Ό,τι χαρές είναι να σου δώσει μην τις αφήσεις, γιατί δεν θα την ξαναβρείς. Δεν είναι αναβλητή η ζωή, ούτε αναστρέψιμη».

[Λόγια από το τελευταίο του μάθημα στο Μαράσλειο διδασκαλείο λίγες μέρες πριν φύγει (27/05/1998)]

Παράλληλα συμμετέχω σε μια φιλοσοφική ομάδα, τους Φίλους Επικούρειας Φιλοσοφίας "Κήπος Θεσσαλονίκης". Κάποια μέρα, στα πλαίσια μιας συνάντησης τής ομάδας, τέθηκε το ερώτημα αν δύναται να χαρακτηριστεί ο Λιαντίνης επικούρειος, μιας και έχει μιλήσει κολακευτικά, σε κάποιες αποστροφές του λόγου του, για τη φιλοσοφία του Επίκουρου. Βέβαια, σε αντιδιαστολή και στο πλαίσιο τον αντιφάσεών του, μπορούμε να συμπεριλάβουμε τον τρόπο που επέλεξε να φύγει απ’ τη ζωή και τη συμπάθειά του σε Πλατωνικές απόψεις που έρχονται σε ευθεία σύγκρουση με την επικούρεια φιλοσοφία. Για τον Πλάτωνα φιλοσοφία, επί λέξει, σημαίνει μελέτη θανάτου, ενώ για τον Επίκουρο, μπορούμε να υποθέσουμε από τα συμφραζόμενα, το ακριβώς αντίθετο, μελέτη ζωής.

Ασφαλώς το ερώτημα, που… δε συνάδει με την επικούρεια αντίληψη της πλειοτιμίας αλλά έχει να κάνει με τη δίτιμη λογική, άσπρο ή μαύρο, θα μπορούσε να το απαντήσει μόνο ο ίδιος, αλλά ας δούμε κάποια λεγόμενα και γραφόμενά του που ίσως βοηθήσουν στην προσέγγιση αυτής της απάντησης.

Το πρώτο που παρατηρώ είναι ότι του αρέσουν οι αντιφάσεις: