Η φωνή μας είναι η ενεργή δημοσιογραφία των πολιτών.
Στείλτε μας και τις δικές σας απόψεις - κριτικές.
Κάθε ιστολόγιο που κλείνει είναι ένα βαρύ κτύπημα στη δημοκρατία, κάθε νέο ιστολόγιο την ενισχύει και ελέγχει την εξουσία.
"Προδότης δεν είναι μόνο αυτός που φανερώνει τα μυστικά της πατρίδος στους εχθρούς, αλλά είναι και εκείνος που ενώ κατέχει δημόσιο αξίωμα, εν γνώση του δεν προβαίνει στις απαραίτητες ενέργειες για να βελτιώσει το βιοτικό επίπεδο των ανθρώπων πάνω στους οποίους άρχει..." - Θουκυδίδης (460-398 π.Χ.)
Η γνώση, η αλήθεια και οι αξίες είναι έννοιες σχετικές
Φίλτατε Επισκέπτη του ιστολογιού μας, πριν διαβάσεις τις επιλεκτικές αναρτήσεις μας πρέπει να γνωρίζεις την υποκειμενικότητα των θέσεών μας και εάν συναινείς τότε μπορείς να συνεχίσεις να μας επισκέπτεσαι (για δε τους ασφαλίτες, τους πληρωμένους κυβερνητικούς εγκάθετους, και για όσους έμμισθους συστημικούς "υπαλλήλους", παρόλο που δεν θα τους αφορά η παρούσα διευκρίνηση, έτσι και αλλιώς θα μπαινοβγαίνουν απρόσκλητοι και θα αποδελτιοποιούν και θα ενημερώνουν τα αφεντικά τους).
Ο παρών ιστοχώρος ανήκει ιδεολογικά στην θεωρία των δύο άκρων και στην πραγματική δημοκρατία με την εξής ερμηνεία που εμείς ως δημοσιογραφία των πολιτών την ορίζουμε και υποστηρίζουμε ότι:
1. Το ένα άκρο είναι οι πολιτικοί και το άλλο οι φορολογούμενοι πολίτες.
2. Η δημοκρατία είναι το πολίτευμα όπου η εξουσία πηγάζει από τον λαό, ασκείται από τον λαό και υπηρετεί τα συμφέροντα του λαού.
Κεντρικό χαρακτηριστικό της πραγματικής δημοκρατίας πρέπει να είναι η λήψη αποφάσεων με ψηφοφορία: των πολιτών, στην άμεση δημοκρατία, ή κάποιων αντιπροσώπων τους, στην αντιπροσωπευτική δημοκρατία.
Κύριο και απαραίτητο γνώρισμα με Ιδιαίτερη σημασία στη σημερινή συγκυρία έχουν επίσης θέση δύο κομβικά σημεία της σκέψης του Καστοριάδη για τη δημοκρατία:
H ανακλητότητα των εκλεγμένων αντιπροσώπων και ο περιορισμός των εξουσιών (καθώς και η εναλλαγή) των (μη εκλεγμένων) κρατικών αξιωματούχων.
Τέλος... Εάν οι θέσεις και το σκεπτικό θεωρείς ότι δεν σε αφορά... μάλλον χάνεις πολύτιμο χρόνο να μας διαβάζεις.
"Δεν έχεις Όλυμπε θεούς, μηδέ λεβέντες Όσσα, ραγιάδες έχεις μάνα γη, σκυφτούς για το χαράτσι, κούφιοι και οκνοί καταφρονάν τη θεία τραχειά σου γλώσσα,των Ευρωπαίων περίγελα και των αρχαίων παλιάτσοι ... Και δημοκόποι Κλέωνες και λογοκόποι Ζωίλοι, και Μαμμωνάδες βάρβαροι,και χαύνοι λεβαντίνοι, λύκοι ώ κοπάδια οι πιστικοί και ψωριασμένοι οι σκύλοι κι οι χαροκόποι αδιάντροποι και πόρνη η Ρωμιοσύνη."Κωστής Παλαμάς
Σημείωση: * Τα ενυπόγραφα άρθρα απηχούν τις απόψεις του εκάστοτε συντάκτη και εκφράζει τις προσωπικές απόψεις του συγγραφέα τους
Δεν
φιλοξενούμε και Δεν υιοθετούμε παραπλανητικές ή υβριστικές δηλώσεις, μη τεκμηριωμένες απόψεις, μονόπλευρα επιχειρήματα για αμφιλεγόμενα ζητήματα, αυτές μπορεί να εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή και μόνον. Σχόλια που έχουν τα παραπάνω χαρακτηριστικά, θα διαγράφονται άμεσα και χωρίς άλλη προειδοποίηση
Οι Χρήστες μπορούν να εκφράζουν γνώμες - απόψεις κόσμια και σύμφωνα με τους νόμους της ελεύθερης διάδοσης των ιδεών τους, που επιτρέπονται από το ισχύον σύνταγμα μας και παράλληλα τηρούν τους όρους δεοντολογίας χρήσης του ιστοτόπου μας - ειδάλλως θα αποκλείονται.
Θεωρητικά υπάρχει το ασύμβατο ανάμεσα στην κοσμοαντίληψη της θρησκείας και του μαρξισμού, με προεκτάσεις στη φιλοσοφία του ανθρώπου, τη στάση του απέναντι στην κοινωνία και τον εαυτό του, αλλά και την αντίληψή του για τον κόσμο του μέλλοντος. Το άρθρο αυτό πραγματεύεται τη σχέση μαρξισμού και θρησκείας και τους όρους της προσέλκυσης των θρησκευόμενων ανθρώπων στο επαναστατικό κίνημα. Στόχος είναι η διερεύνηση της διαλεκτικής μεταξύ θεωρίας και πολιτικής με έμφαση στη συνειδησιακή μετάλλαξη του πιστού που συμμετέχει στον αγώνα για την αλλαγή του κόσμου. Μέσα από μια ορισμένη ανάγνωση της χριστιανικής θρησκείας γύρω από τις ιδέες της κοινοκτημοσύνης, του ανθρωπισμού και της ισότητας επιχειρείται αφενός να βρεθούν κοινοί τόποι, αλλά και διαφορές με αντίστοιχες αναφορές του σοσιαλισμού- κομμουνισμού και αφετέρου να διερευνηθεί η ανάγκη του ανθρώπου για την πίστη σε μια «ανώτερη δύναμη».
Θανάσης Βακαλιός Διδάκτωρ Φιλοσοφίας, ομότιμος καθηγητής Κοινωνιολογίας, συγγραφέας
Θεωρητικά υπάρχει το ασύμβατο ανάμεσα στην κοσμοαντίληψη της θρησκείας (της θεολογίας) και του μαρξισμού, με προεκτάσεις στη φιλοσοφία του ανθρώπου, τη στάση του απέναντι στην κοινωνία και τον εαυτό του, αλλά και την αντίληψή του για τον κόσμο του μέλλοντος.
Αυτή η διαφορά, με τη μορφή της κάθετης αντιπαράθεσης, παρακολουθεί τη σχέση Διαφωτισμού και μαρξισμού, από τη μια, και θεολογίας, από την άλλη. . . .
Την διεξαγωγή Ένορκης Διοικητικής Εξέτασης (ΕΔΕ) για τις συνθήκες νοσηλείας του πατέρα του Γιάννη Καλλιάνου ανακοίνωσε η διοίκηση του νοσοκομείου «Αττικόν».Ο βουλευτής της ΝΔ και μετεωρολόγος όπως δήλωσε θέλει να ξεμπροστιάσει «ένα σύστημα συγκεκριμένων ανθρώπων» που έχουν φέρει σε αυτή την κατάσταση όχι μόνο εκείνον, αλλά ολόκληρη την οικογένεια του. Επί της ουσίας έστρεψε τα βέλη του, όχι προς τον πολιτικό προϊστάμενο της διάλυσης του ΕΣΥ, τον Άδωνη Γεωργιάδη, αλλά προς τους γιατρούς που φρόντιζαν τον πατέρα του.
Πρόκειται για τους ίδιους γιατρούς φωνάζουν καθημερινά για τη διάλυση των δημόσιων νοσοκομείων. Βέβαια δεν είχε συμβεί το ίδιο για τους δεκάδες χιλιάδες συμπολίτες μας που έχασαν τους δικούς τους ανθρώπους εκτός ΜΕΘ. Ουδέποτε δεν έγινε κάποια ΕΔΕ ή έρευνα για τους χιλιάδες πολίτες που δεν μπήκαν ποτέ σε Μονάδα Εντατικής Θεραπείας.
Ήταν Νοέμβριος του 2021 όταν ο Γ. Καλλιάνος είχε προκαλέσει την οργή συγγενών θυμάτων του κορονοϊού με τις δηλώσεις του για το ίδιο σύστημα που κατηγορεί σήμερα. Ήταν και αυτός στη γραμμή Γεραπετρίτη για το πόσο άχρηστες θα ήταν οι περισσότερες ΜΕΘ για το ΕΣΥ.
«Εγώ σας λέω ότι αν πράγματι υπάρχουν διασωληνωμένοι εκτός ΜΕΘ, υπάρχει κάποιος λόγος που υπάρχουν αυτή τη στιγμή», είχε πει στην τηλεόραση του Kontra, με τον παρουσιαστή Γ. Μελιγγώνη να εξανίσταται και ο βουλευτής να λέει «ναι, ότι δεν υπάρχουν αρκετά κρεβάτια».
* Το 25ο επεισόδιο μεταδόθηκε κατ’ εξαίρεση την Παρασκευή 26/4 (αντί Πέμπτης 25/4)
Τώρα που το επιτελικό κράτος έγινε υποτελικό, τώρα που ο ΣΥΡΙΖΑ χωράει σε ένα κασελάκι, τώρα που ό,τι καταλήγει σε -άκης μας κυβερνάει, τώρα έρχεται το podcast με τον Λάκη Λαζόπουλο να μας φανερώνει ό,τι διαφεύγει της προσοχής των υποτακτικών!
Συντονιστείτε λοιπόν κάθε Πέμπτη στις 19:00 στο newsbreak.gr και απολαύστε τα νέα επεισόδια του podcast «Έξω από το στόμα του Λάκη»!
«Θα ζητήσουμε προανακριτική για το μπάζωμα στα Τέμπη», δήλωσε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ- ΠΣ Στέφανος Κασσελάκης. «Μόλις έρθει η δικογραφία θα προχωρήσουμε στο επόμενο βήμα, είναι το αυτονόητο. Είναι ένα τεράστιο εθνικό θέμα που δείχνει την έλλειψη κράτους δικαίου.
Είναι καιρός να μάθουμε ποιος έχει δώσει την εντολή για το μπάζωμα», είπε ο κ. Κασσελάκης μιλώντας στον τηλεοπτικό ΣΚΑΪ όπου κατηγόρησε τον πρωθυπουργό ότι λέει ψέματα.
«Ο πρωθυπουργός είπε ότι δεν υπάρχει κανένα μπάζωμα. Άλλο ένα ψέμα. Μία απαράδεκτη, ανατριχιαστική δήλωση. Και αυτός είναι άλλος ένας λόγος για να προχωρήσουμε στο επόμενο βήμα», ανέφερε χαρακτηριστικά.
«Πρέπει να ζητήσει συγγνώμη από τις οικογένειες των θυμάτων και πρέπει να προβεί στην αποπομπή της υποψηφίας ευρωβουλεύτριας που είπε ότι τους σκοτώσαμε όλοι.
Είναι ντροπή αυτή η δήλωση και για να παραμένει στο ευρωψηφοδέλτιο της ΝΔ σημαίνει ότι εκφράζει το κόμμα και τον Κυριάκο Μητσοτάκη. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης μας θέλει όλους συνένοχους σε αυτό το έγκλημα», πρόσθεσε.
Ερωτηθείς αν θα ζητήσει τη στήριξη του ΠΑΣΟΚ για την προανακριτική, ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ απάντησε:
«Αν το ΠΑΣΟΚ επιθυμεί να τη στηρίξει, ξέρει πως μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μου».
Κάποιες μορφές στέκουν στο πνευματικό στερέωμα αναλλοίωτες από το χρόνο. Τέτοιος γίγαντας είναι ο μυθιστοριογράφος, ποιητής και δραματουργός, ο πλέον σημαντικός και προβεβλημένος εκπρόσωπος του κινήματος του γαλλικού ρομαντισμού, ο Βίκτωρ Ουγκώ (Victor Marie Vicomte Hugo).
Γεννήθηκε την 26 Φλεβάρη 1802 στην Μπεζανσόν (Besançon) της Γαλλίας και πέθανε σαν σήμερα την 22 Μάη 1885 σε ηλικία 83 ετών στο Παρίσι. Καταγόμενος από αριστοκρατική φιλομοναρχική οικογένεια έγινε γνωστόςγια την ιδεολογο-πολιτική μεταμόρφωση του σε αταλάντευτο, αν και διωκόμενο, επαναστάτη, υπερασπιστή των απελευθερωτικών και λαϊκών κινημάτων των λαών ενάντια σε κάθε τύραννο (κατακτητή ή μονάρχη).
Υμνητής της Γαλλικής Επανάστασης, που στο πλούσιο και μεγαλειώδες έργο του σαλπίζει το σπάσιμο της αλυσίδας των σκλάβων, τη μελλοντική κυριαρχία τους και την αδιαμφισβήτητη πτώση κι εξαφάνιση των αριστοκρατών:
«Μιλόρδοι, σας το λέω, εγώ είμαι ο λαός. Σήμερα τον καταπιέζετε, σήμερα με γιουχάρετε. Αλλά το μέλλον είναι σκοτεινό κι ο πάγος θα λιώσει. (…) Θα ‘ρθει μια ώρα, που μια τρομερή δόνηση θα κόψει στα δύο την καταπίεσή σας και τότε άγριος μυκηθμός θα απαντήσει στις τωρινές κοροϊδίες σας».
Τα λόγια του γεμάτα πάθος και δύναμη είναι κρατήρες ηφαιστείων σε δράση:
«Κάποια μέρα θα έρθει η πραγματική κοινωνία. Τότε δε θα υπάρχουν πια άρχοντες, θα υπάρχουν μόνο ελεύθεροι θνητοί. Δε θα υπάρχουν πια αφεντάδες, θα υπάρχουν πατεράδες. Αυτό θα είναι το μέλλον. Δε θα υπάρχουν πια υποκλίσεις, ταπεινότητες, αμάθειες, άνθρωποι που ζουν σε ζωώδη κατάσταση, δε θα υπάρχουν πια αυλικοί κι υπηρέτες, ούτε και βασιλιάδες, παρά μόνο φως».
Ο Ουγκώ, έχοντας δει από παιδί αποκεφαλισμούς, συνήθως εξαθλιωμένων από την πείνα, την κοινωνική καταπίεση και αδικία, νέος ακόμα άλλαξε, «στρατεύτηκε», με το ποιητικό και πεζογραφικό έργο του, με επιστολές, διακηρύξεις και δημόσιους λόγους του ενάντια στην «εξαθλίωση του λαού», για την «εξάλειψη της φτώχειας» και της θανατικής ποινής που επέβαλε η φεουδαρχία, όχι μόνο στη χώρα του, αλλά και διεθνώς.
Είναι γνωστές οι καταγγελίες του για τη θανάτωση επαναστατών στις ΗΠΑ, στην Αγγλία, στο Μεξικό, στην Ιρλανδία, στην τσαρική Ρωσία, στην Ελλάδα (για τον αποκεφαλισμό με γκιλοτίνα πέντε αγωνιστών του ’21 τον Οκτώβριο του 1846) και αλλού.
Αξίζει να παραθέσουμε μερικές φιλελληνικές στιχουργικές «πνοές» του για την Ελλάδα από το ποίημα «Ναυαρίνο»:
Ο νόμος προβλέπει ότι μπορεί ο Ευρωπαίος Εισαγγελέας να επέμβει σε πολιτικά πρόσωπα για υποθέσεις διαφθοράς.
Η Ευρωπαία Εισαγγελέας, ερευνά δύο οικονομικές υποθέσεις στην Ελλάδα, η μια είναι η σύμβαση 717 που αφορά το έγκλημα στα Τέμπη την περίοδο που ήταν Υπουργός Μεταφορών ο Κώστας Καραμανλής και η άλλη αφορά το τρόπο χορήγησης 2,72 δισεκατομμυρίων του Ταμείου Ανάκαμψης την περίοδο που ήταν Υπουργός Ανάπτυξης ο Άδωνις Γεωργιάδης.
netakias.com
Πριν από ακριβώς ένα μήνα, είχε ξεσηκωθεί τεράστια πολιτική θύελλα, όταν ο Νικόλας Φαραντούρης, έκανε την δήλωση «αποκάλυψη», ότι πρώτον η Ευρωπαία Εισαγγελέας βρίσκει εμπόδια από την Ελληνική Κυβέρνηση κατά την έρευνά της για τα Τέμπη (σύμβαση 717) και το ότι αυτό μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα, πολιτικές εξελίξεις, τέτοιες που μπορεί να ρίξουν και την Ελληνική Κυβέρνηση!
Η πολιτική αντίδραση τότε, από το Μαξίμου, αλλά και τα Μέσα Ενημέρωσης που ελέγχει η κυβέρνηση, τόσο που κάποιοι ζητούσαν και την παραίτηση του Νικόλα Φαραντούρη, γιατί είπε το αυτονόητο! Ότι δηλαδή, αν αποκαλυφθεί κάποιο έγκλημα από την Ευρωπαϊκή Εισαγγελία, γιατί όχι και από την Ελληνική Εισαγγελία του Αρείου Πάγου, μπορεί να οδηγήσει σε εκλογές!
Ήρθε η στιγμή αγαπημένα μου κορίτσια να δοκιμάσουμε μία φυσική
συνταγή για να φτιάξουμε μόνες μας ένα αποσμητικό που μπορεί να καλύπτει
τη δυσάρεστη μυρωδιά κάτω από τις μασχάλες, να μας κάνει να
αισθανόμαστε φρέσκες και χαρούμενες δίχως άγχος και ξόδεμα χρημάτων εκεί
που δεν χρειάζεται!
Πανεύκολη, φυσική και οικονομική συνταγή για να φτιάξεις το δικό σου- υπέροχο-αποσμητικό.. Πάρε υλικά και μπολ:
του Στέφανου Δημητρίου: «Για μένα, η τιμή του κόσμου βρίσκεται στους καταπιεσμένους, και όχι στους ισχυρούς». https://tinyurl.com/4ct87sup
[1] Η συγκεκριμένη φράση ίσως να είναι και η αφετηριακή προϋπόθεση, για να προσεγγίσει κανείς το έργο του Καμύ και σίγουρα τα τριάντα τρία κείμενα που συγκεντρώνονται σε αυτήν την ωραία έκδοση και τα οποία φέρουν έντονα όλα τα γνωρίσματα από τον ιδιαίτερο παλμό που χαρακτηρίζει τον λόγο του Καμύ. Άλλωστε πρόκειται για κείμενα από διαλέξεις. Έχουν γραφεί τόσα για τον Καμύ, ώστε να μην υπάρχει ευπαίδευτος άνθρωπος που να μη γνωρίζει κάτι για το έργο του.
[2] Μπορούμε, πριν να προχωρήσουμε σε αυτά τα κείμενα, να ξεκινήσουμε από ένα από τα πιο γνωστά – μαζί με την «Πανούκλα» – έργο του. Και αυτό νομίζω ότι είναι ο «Ξένος». Από τα αναγνωστικά σκιρτήματα της πρώιμη εφηβείας ακόμη, στα επόμενα χρόνια, μέχρι και την ανάγνωσή του κατά την ηλικιακή ωρίμαση, όπου όλα μάλλον διαβάζονται αλλιώς και σαν είναι άλλα, σε σχέση με τις προηγούμενες αναγνωστικές προσεγγίσεις, ο «Ξένος» δεν είναι απλώς το κορυφαίο έργο του Καμύ. Είναι ο Καμύ. Δεν το λέω με την έννοια ότι ο Καμύ, στον «Ξένο», περιγράφει τον εαυτό του.
Αυτό είναι δουλειά των έγκυρων μελετητών του να το κρίνουν, και ο γράφων δεν συγκαταλέγεται σε αυτούς. Το λέω με την έννοια ότι ο Καμύ, στον «Ξένο», περιγράφει το πώς είναι το να είμαστε – ή να φανταστούμε ότι είμαστε – ξένοι προς εμάς τους ίδιους, προς τον ίδιον μας τον εαυτό. Με άλλα λόγια, νομίζω ότι ο «Ξένος» μάς θέτει ενώπιον του ερωτήματος ως προς το τι μπορεί να μας κρατήσει μακριά από το πρώτο πρόσωπο της προσωπικής αντωνυμίας, δηλαδή την κατεξοχήν δήλωση της προσωπικής ταυτότητας. [3]
Το κείμενο της πρώτης διάλεξης, «Η Γηγενής Κουλτούρα. Η νέα μεσογειακή κουλτούρα», που έδωσε ο Καμύ, στα είκοσι τρία χρόνια του, το 1937, μέλος, τότε, το Κομμουνιστικού Κόμματος της Αλγερίας, αλλά και Γενικός Γραμματέας του Πολιτιστικού Κέντρου της Αλγερίας, αναδεικνύει τη σημασία της Μεσογείου, μέσα από μία δήλωση προθέσεων και ένα συνακόλουθο ερώτημα: «Επιθυμούμε απλώς να βοηθήσουμε έναν τόπο να εκφράσει τον εαυτό του. Τίποτα περισσότερο. . . .
Tο καθημερινό λούσιμο καταστρέφει τους σμηγματογόνους αδένες με αποτέλεσμα τη γνωστή λιπαρότητα και τα επίσης γνωστά και πολλά προβλήματα του τριχωτού της κεφαλής.
Τα πολλά και συχνά ντους είναι, ως γνωστόν, η ιδανική λύση, ειδικά κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, ώστε να διαρκεί η δροσιά και η αίσθηση καθαριότητας σε όλο το σώμα, ειδικά μετά από μία σκληρή και κουραστική μέρα στην πόλη.
Έτσι κι αλλιώς, λίγοι αντέχουν τους καυτούς υδρατμούς, αλλά και τη χρονοβόρα ιεροτελεστία ενός κανονικού αργόσυρτου μπάνιου με τη μπανιέρα γεμάτη και τα αφρόλουτρα να πνίγουν την ατμόσφαιρα. Και ενώ αυτός ο τρόπος θα μπορούσε να είναι εξαιρετικός για την καθαριότητα του σώματος μας, ωστόσο, είτε από βιασύνη είτε από άγνοια κάνουμε λάθη, με αποτέλεσμα και να μην καθαρίζει σωστά το σώμα μας, αλλά και να φθείρουμε τα πιο ευαίσθητα σημεία του.
Σύμφωνα με τους έξπερτ της υγιεινής, αυτά είναι τα πιο συνηθισμένα λάθη που κάνουμε με το που μπαίνουμε στο ντους για ένα γρήγορο φρεσκάρισμα:
Ολόκληρη η ομιλία στο Βόλο που ξεσκεπάζει την διεφθαρμένη πραγματικότητα και την προπαγάνδα
Η συγκλονιστική ομιλία της Μαρίας Καρυστιανού, μάνας που έχασε την κόρη της στο έγκλημα των Τεμπών και παλεύει για την απόδοση δικαιοσύνης. Η ομιλία έγινε στο Βόλο:
«Ενα φρικτό έγκλημα γίνεται η αιτία να φανερωθεί όλη η διεφθαρμένη πραγματικότητα. Η κοινωνία δεν θα είναι ποτέ ξανά η ίδια. Αλλά ούτε και η εξουσία.
Συνεχίζουν όμως οι κυβερνώντες να διατηρούν αυτή την εγκληματική παθογένεια λες και το θέμα δεν τους αφορά. Και ψέματα, αδιανόητα ξεδιάντροπα ψέματα, γεμάτα ειρωνεία και αλαζονεία. Η αλαζονεία της σιγουριάς πως είμαι ανώτερος όλων των άλλων και κανείς δεν μπορεί να με κουνήσει από την θέση που εκ γενετής με προόρισαν.
Δυνατή προπαγάνδα. Ολόκληρες ομάδες επικοινωνιολόγων έχουν συστρατευτεί, πληρωμένες πιθανότατα με δημόσιο χρήμα, προσπαθούν να μας πείσουν για το αντίθετο από αυτό που βιώνουμε.
Μα είναι δυνατόν; Μάθαμε να μην πιστεύουμε στα μάτια και τα αυτιά μας.; Συνηθίσαμε στην κακοποίηση; Πιστέψαμε πως δεν μας αξίζει τίποτα καλό και ότι έτσι θα είναι πάντα η ζωή μας; . . .
“Να υπάρχεις Ελληνικός, δηλώνει τέσσερις τρόπους συμπεριφοράς. Ότι δέχεσαι την αλήθεια, που έρχεται από τη φύση, όχι την αλήθεια που φτιάχνει το μυαλό των ανθρώπων. Ότι ζεις σύμφωνα με την ηθική της γνώσης, όχι με την ηθική της δεισιδαιμονίας και των προλήψεων. Ότι αποθεώνεις την ομορφιά, γιατί η ομορφιά είναι δυνατή σαν το νου σου και φθαρτή σαν τη σάρκα σου. Και κυρίως αυτό: Ότι αγαπάς τον άνθρωπο, καθώς ο άνθρωπος είναι το πιο τραγικό πλάσμα μέσα στον κόσμο.”
― Δημήτρης Λιαντίνης, Τα ελληνικά
«Σχετικά με τα Αρχαία Ελληνικά το κρίμα των δασκάλων είναι πως διδάσκουν το μάθημα χωρίς να γνωρίζουν το περιοχόμενο. Διδάσκουν δηλαδή την Αρχαία Ελληνική, αλλά δεν ξέρουν τους αρχαίους Έλληνες.»
― Δημήτρης Λιαντίνης, Τα ελληνικά
Να υπάρχεις ελληνικός δηλώνει τέσσερες τρόπους συμπεριφοράς.
Ότι δέχεσαι την αλήθεια που έρχεται μέσα από την φύση.
Όχι την αλήθεια που φτιάχνει το μυαλό των ανθρώπων.
Ότι ζεις σύμφωνα με την ηθική της γνώσης.
Όχι με την ηθική της δεισιδαιμονίας και των προλήψεων.
Ότι αποθεώνεις την εμορφιά.
Γιατί η εμορφιά είναι δυνατή σαν το νου σου και φθαρτή σαν τη σάρκα σου.
Και κυρίως αυτό.. Ότι αγαπάς τον άνθρωπο. Πως αλλιώς!
Ο άνθρωπος είναι το πιο τραγικό πλάσμα μέσα στο σύμπαν.
Στις τέχνες, καθώς και στη φιλοσοφία, από ένα σημείο και ύστερα δεν λέγεται πια τίποτε το καινούργιο. Μετά τους Έλληνες κάθε μεγάλο έργο είναι μεγάλο κατά την έννοια ότι εμφανίζεται με καινούργια μορφή, με αλλιώτικο τρόπο, με διαφορετική έκφραση.
Ο Δάντης είναι η προέκταση του Βιργίλιου, και ο Βιργίλιος του Ομήρου. Ο Γκαίτε είναι η προέκταση του Σαίξπηρ, και ο Σαίξπηρ του Αισχύλου. Ο Κάτουλος είναι προέκταση του Αρχίλοχου, και ο Μπάυρον του Κάτουλου. Ο Λουκρήτιος είναι προέκταση του Επίκουρου, και ο Ενγκελς του Λουκρήτιου.
Ο Καβάφης χωρίς την Παλατινή Ανθολογία θα έδειχνε στα μάτια μας ο Καβάφης είναι ποιητής οπτικός, είναι γλύπτης- μισοσβησμένο ψηφιδωτό. Και η «ηλιακή μεταφυσική» του Ελύτη είναι ανάσταση θανάτου της ποίησης του Σολωμού, όπως και το φως της ποίησης του Σολωμού είναι ανάσταση θανάτου της ποίησης του Πλάτωνα.
Ποιος είναι ο καλύτερος στίχος της νεοελληνικής ποίησης; Κατά την περίπτωση πολλοί είναι, θα ειπούν πολλοί.
Ωστόσο εγώ θα απαγγείλω ένα για όλες τις περιπτώσεις :
Στα 1970, κι ενώ ο αμερικάνικος ιμπεριαλισμός διεισδύει επιθετικά στις χώρες της Λατινικής Αμερικής, προκαλώντας στρατιωτικά πραξικοπήματα και πριμοδοτώντας άγριες αντιλαϊκές μεθοδεύσεις, σε χώρα που δεν κατονομάζεται αλλά εννοείται εύκολα ως η Ουρουγουάη, ένοπλοι αντάρτες (Τουπαμάρος) απάγουν ένα βραζιλιάνο κι έναν αμερικανό διπλωμάτη. Βασικός στόχος η ανταλλαγή τους με 150 πολιτικούς κρατούμενους που ενέχονται για δήθεν τρομοκρατική δράση, στη φυλάκιση και τον βασανισμό των οποίων έχουν αποφασιστικά συμβάλει οι δύο πράκτορες.
Ο Γαβράς διασκευάζει για τον κινηματογράφο την πραγματική ιστορία της απαγωγής από τους Τουπαμάρος του αμερικανού πράκτορα Νταν Μιτριόνε, ειδικευμένου σε “αποτελεσματικές” τεχνικές ανάκρισης – κυρίως με βασανιστήρια (όπως ηλεκτροσόκ), στη χρήση όπλων κι εκρηκτικών μηχανισμών, και σε κάθε λογής άθλιες μηχανορραφίες.
Στις αρχές της 10ετίας του ’70 η Λατινική Αμερική βράζει. Οι κοινωνικές αντιθέσεις οξύνονται ολοένα, οι επαναστατικές ιδέες είναι στο φόρτε τους, η νικηφόρα κουβανική Επανάσταση διατηρεί την ακτινοβολία της, στη Χιλή η Λαϊκή Ενότητα κερδίζει διαρκώς έδαφος, οι όροι έχουν πλήρως αντιστραφεί στο Βιετνάμ και το αντιιμπεριαλιστικό αίσθημα φουσκώνει σε παγκόσμια κλίμακα· το Πεντάγωνο συνεχίζει απτόητο παρ’ όλα αυτά τις στυγερές παρεμβάσεις του μετά τα πραξικοπήματα στη Βραζιλία, τον Άγιο Δομίνικο και την Αργεντινή, ενώ στη Νικαράγουα ενισχύει σταθερά τη “δυναστεία” των Σομόζα.
Στην Ουρουγουάη οι Τουπαμάρος, που δρουν από το 1965 υπό την καθοδήγηση του αγρότη-συνδικαλιστή Ραούλ Σεντίκ, εντείνουν τον ένοπλο αγώνα, αντιδρώντας σε σειρά κατασταλτικών μέτρων του αμερικανόδουλου προέδρου Χόρχε Πατσέκο. Ο Πατσέκο έχει από τα 1968 κηρύξει τη χώρα σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης, αναστέλλοντας την ισχύ πλήθους άρθρων του Συντάγματος, καταστέλλοντας βίαια λαϊκές εκδηλώσεις και συλλαλητήρια, φυλακίζοντας και βασανίζοντας άγρια συνδικαλιστές, αριστερούς και δημοκράτες, καθοδηγούμενος από τους επί σκοπώ εντεταλμένους αμερικανούς πράκτορες – με τον Μιτριόνε επικεφαλής, έχοντας σχετική πείρα από τη δράση του στη Βραζιλία.
Ο Γαβράς, που παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις στη Λ. Αμερική, τρέφει θερμά αισθήματα για τους Τουπαμάρος, επηρεάζεται όμως ταυτόχρονα από τον σκεπτικισμό του Ιταλού κομμουνιστή σεναρίστα Φράνκο Σολίνας (που βλέπει το βάθος των πραγμάτων και τη δυνητική εξέλιξη των ένοπλων λατινοαμερικάνικων αντάρτικων). Έτσι η αφηγηματική γραμμή στην “Κατάσταση Πολιορκίας” – σημαδιακός ο τίτλος – δεν στερείται ισορροπίας. Οι Γαβράς και Σολίνας περιγράφουν πειστικά, μ’ αμεσότητα, χωρίς δραματικές υπερβολές την . . .
Από τότε που το ChatGPT του OpenAI κυκλοφόρησε στα τέλη του 2022, η τεχνητή νοημοσύνη — από chatbot και deepfake βίντεο έως αντιληπτές αποκαλυπτικές απειλές που σχετίζονται με την τεχνολογία — έχει κατακαθίσει τον κόσμο.
Αλλά η ευαισθητοποίηση του κοινού για την αναδυόμενη τεχνολογία δεν σημαίνει απαραίτητα ότι οι άνθρωποι κατανοούν τι είναι και τι μπορεί να κάνει. Αυτή είναι μια σημαντική διάκριση σε μια χρονιά που περισσότερες από 50 χώρες θα προσέλθουν στις κάλπες και η απειλή της παραπληροφόρησης που δημιουργείται από την τεχνητή νοημοσύνη έχει γίνει πολιτικό ναρκοπέδιο.
Είτε βρίσκεστε στην Τζακάρτα, είτε στη Μαδρίτη είτε στο Σικάγο, υπάρχει διάκριση μεταξύ της αντίληψης των ατόμων για την τεχνητή νοημοσύνη και της ικανότητάς τους να ονομάζουν συγκεκριμένα προϊόντα και υπηρεσίες που υποστηρίζονται από τεχνητή νοημοσύνη.
Είναι ενδιαφέρον ότι όσοι βρίσκονται στις αναπτυσσόμενες οικονομίες -που έχουν ήδη συνηθίσει να προσαρμόζονται γρήγορα σε νεότερη τεχνολογία όπως τα smartphones- αναφέρουν ότι κατανοούν καλύτερα την αναδυόμενη τεχνολογία σε σύγκριση με τους ομολόγους τους σε πιο ανεπτυγμένες χώρες. Είναι επίσης πιο πιθανό να δουν τα θετικά της τεχνητής νοημοσύνης παρά τα αρνητικά. . .
Επτά «πέτρινα» χρόνια μέσα από την κάμερα του Π. Βούλγαρη
«Το Χρονικό της Δικτατορίας 1967- 1974», ένα ανέκδοτο ντοκιμαντέρ του Έλληνα σκηνοθέτη.
Το 37λεπτο ανέκδοτο ντοκιμαντέρ του Παντελή Βούλγαρη
«Το Χρονικό της Δικτατορίας 1967- 1974». ταινία, η οποία περιέχει πολύτιμο αρχειακό υλικό· από την κηδεία των Γεωργίου Παπανδρέου και Γιώργου Σεφέρη ως τις δίκες του Αλέκου Παναγούλη και άλλων αγωνιστών.
« Σε αυτό το φιλμ υπάρχει ό,τι καταφέραμε εμείς που μείναμε στον τόπο » είπε ο σκηνοθέτης, ο οποίος θυμήθηκε ότι την ώρα του πραξικοπήματος του 1967 ο ίδιος συμμετείχε στα γυρίσματα της ταινίας «Κιέριον» του Δήμου Θέου. « Συμμετείχαν όλοι» είπε συγκινημένος. « O Αγγελόπουλος, η Μαρκετάκη, ο Φέρρης, ο Βαλτινός. Ήταν μια ταινία όμως που άρχισε να φθίνει,γιατί άλλους τους συνελάμβαναν και άλλοι φεύγανε».
Σιγά σιγά άρχισε να καταγράφει ό,τι μπορούσε με μια κάμερα Super 8. Φυλακές του Μπογιατίου, κάποια στρατοδικεία... Αργότερα το υλικό έφθασε στο Παρίσι, όπου ο Κώστας Γαβράς το είδε μαζί με τον Κρις Μαρκέρ.
Αμέσως βοήθησαν τον Βούλγαρη, στέλνοντάς του μια μηχανή 16 mm και φιλμ.
Έτσι συνεχίστηκε η κινηματογράφηση.
Μη διαθέσιμο βίντεο
Ο κάτοχος του βίντεο απενεργοποίησε την αναπαραγωγή του σε άλλους ιστοτόπους
Η κηδεία του Πέτρουλα, οι φυλακές της Ακροναυπλίας, η πορεία της Ειρήνης. « Στη Δικτατορία, από ένστικτο, φανταζόμασταν ότι κάτι θα συμβεί στην κηδεία του Γεωργίου Παπανδρέου », ανέφερε ο σκηνοθέτης, « αλλά κανείς δεν μπορούσε να διανοηθεί ότι θα μαζεύονταν 500.000 άνθρωποι.
Ήταν ένας τρόπος για να φανεί ότι η Ελλάδα δεν είναι μια χώρα που δεν αντιδρά ». Όλα αυτά όμως γίνονταν κρυφά. . . .
Ζούμε στην εποχή της αρπαγής της γεωπολιτικής αξίας της Ελλάδας…
Ο δημοσιογράφος-συγγραφέας Δημήτρης Κωνσταντακόπουλος, αναλύει όσα συμβαίνουν στην χώρα και γύρω απ΄ αυτή…Αφορμή είναι η εμπλοκή της στην κρίση της Μέσης Ανατολής ,η οποία είναι σοβαρή και μπορεί να γίνει επικίνδυνη.
Ο κ.Κωνσταντακόπουλος εξηγεί πως υπάρχει ενδεχόμενο ο ελληνικός εναέριος χώρος να χρησιμοποιηθεί από την ισραηλινή αεροπορία. Είναι ένα σενάριο που έχει βάση.
«Η πρόοδος των τεχνών και όλων των άλλων γίνεται, όχι με αυτούς που εμμένουν στην καθεστηκυία τάξη, αλλά με αυτούς που διορθώνουν και τολμούν πάντοτε να κινούν κάτι των μη καλώς εχόντων: (Ισοκράτους. Ευαγόρου εγκώμιον).
Αυτά «τα μη καλώς έχοντα» περιγράφονται και επικρίνονται με γλώσσα κριτική και πολεμική.
Κραυγή οργής και αγανάκτησης για μια πολιτεία που δεν θέλει πολίτες.
Για μια πολιτεία αδιάφορη και εχθρική για τον πολίτη, που τον θεωρεί καλό μόνο ως παραγωγική μηχανή και προϊόν προς εκμετάλλευση.
Μια πολιτεία που τον πολίτη τον θέλει, σχεδόν αγράμματο, ώστε εύκολα να τον χειραγωγεί.
Μια πολιτεία, που επιζητεί να μας καταστήσει όλους, ενεργούμενα και μαζανθρώπους, εύκολη λεία στους λίγους με την πολλή δύναμη, που αποτελούν το γνωστό κατεστημένο.
Είμαστε αντίπαλοι με και πολεμούμε την ραγιάδικη νοοτροπία. Δεν πολεμούμε τους ανθρώπους, αλλά αυτό που εκφράζουν.
Δεν είναι προσωπική η αντιπαλότητα, αλλά το σύστημα έχει ονόματα. Είναι τα ονόματα αυτών που το συντηρούν, το προσδιορίζουν, το κατευθύνουν, το ανέχονται.
Πολεμική κριτική ασκείται στους πολιτικούς και την πολιτική όπως την ασκούν στις μέρες μας.
Στους υπουργούς της παιδείας, που παράγει μαζάτομα για την αγορά και όχι ανθρώπους για την κοινωνία.
Στα ΜΜΕ (Μέσα μαζικής Εγκεφαλομαλάκυνσης) των καναλαρχο-εκδοτο-εργολάβων και στους δημοσιογράφους της πειραγμένης είδησης και της απύθμενης κενότητας.
Κι ας ξεκαθαρίσουμε, επίσης, πως αυτή η πολεμική κριτική δεν στοχεύει στην ταπείνωση και τον ευτελισμό των κρινομένων :
Ο Λάκης Λαζόπουλος (IG👉 @lakislazopoulos_official), αποκλειστικά στο newsbreak.gr, κάθε Πέμπτη στις 7μ.μ.
Απολαύστε τον πύρινο λόγο του, το μοναδικό του χιούμορ του, τον καυστικό σχολιασμό της επικαιρότητας αλλά και… πολλά περισσότερα!
* Η ηχογράφηση/βιντεοσκόπηση έγινε στο https://minor6.com/
Διαβάστε περισσότερα εδώ 👉 https://bit.ly/Lazopoulos
Μπορεί μερικοί κόκκοι σκόνης να έχουν καταγράψει την ιστορία της ανθρωπότητας – από το θάνατο θεών και ανθρώπων στην Τροία μέχρι την άνοδο και την πτώση των μεγαλύτερων αυτοκρατοριών;
Με αφετηρία ένα περίεργο σημάδι στην οροφή του μεγαλύτερου σιδηροδρομικού σταθμού του Μανχάταν ταξιδεύουμε από το Westminster Hall στο Λονδίνο μέχρι τη Γροιλανδία και πίσω στην Αμερική για να διηγηθούμε συναρπαστικές και σκονισμένες ιστορίες από ορισμένα από τα σημαντικότερα ιστορικά γεγονότα των τελευταίων αιώνων. . . .
Το INFOWAR του Αρη Χατζηστεφάνου, ένα από τα παλιότερα ελληνικά podcast, επέστρεψε στην τηλεόραση. Σε κάθε επεισόδιο μια φαινομενικά απλή παρατήρηση από τη ζωή στη Νέα Υόρκη μετατρέπεται σε έναυσμα για την ανάλυση κρίσιμων κοινωνικών, πολιτικών και οικονομικών φαινομένων που επηρεάζουν τη ζωή των ανθρώπων σε όλο τον κόσμο. . .
Στα μέσα Οκτωβρίου του 2023 ακροδεξιές, φιλο-ισραηλινές οργανώσεις μίσθωσαν ένα φορτηγάκι, ανάρτησαν τις φωτογραφίες φοιτητών του Πανεπιστημίου Χάρβαρντ οι οποίοι ασκούσαν κριτική στο Ισραήλ και άρχισαν να το περιφέρουν στους δρόμους γύρω από το Πανεπιστήμιο κατηγορώντας τους για αντισημιτισμό. Λίγους μήνες αργότερα ένα αντίστοιχο φορτηγάκι έκανε την ίδια διαδρομή, αυτή τη φορά για να διαπομπεύσει δημόσια την πρόεδρο του ίδιου Πανεπιστημίου.
Η Κλοντίν Γκέι αναγκάστηκε τελικά σε παραίτηση την περασμένη εβδομάδα, όταν υπερσυντηρητικά μέσα ενημέρωσης και ανώνυμοι καταδότες άρχισαν να εξαπολύουν ανυπόστατες κατηγορίες για λογοκλοπή σε επιστημονικές δημοσιεύσεις της –κατηγορία την οποία η αρμόδια επιτροπή του Χάρβαρντ διέψευσε.
«Το ηλεκτρονικό μου ταχυδρομείο ξεχείλισε από ύβρεις και απειλές δολοφονίας, ενώ χρησιμοποίησαν εναντίον μου τη λέξη που αρχίζει από Ν περισσότερες φορές από όσες μπορώ να μετρήσω» εξηγούσε η ίδια στην επιστολή παραίτησής της.
Ήταν η δεύτερη επικεφαλής κορυφαίου εκπαιδευτικού ιδρύματος (Ivy League) των ΗΠΑ η οποία εξαναγκαζόταν σε παραίτηση σε διάστημα λίγων εβδομάδων από τη στιγμή που το ισραηλινό λόμπι και κορυφαία στελέχη του Ρεπουμπλικανικού Κόμματος εξαπέλυσαν μια πρωτοφανή επίθεση εναντίον της ελευθερίας του λόγου στα Πανεπιστήμια. . . .
Ο Σαράντος Καργάκος πριν από 8 χρόνια στην εκπομπή «Αντιθέσεις» της ΚΡΗΤΗ TV
"Πώς έγινε σε τούτο τον αιώνα να μην ακούσεις ένα ποιητή" Αυτός ο Γίγαντας τα έλεγε χρόνια τώρα.
"Πόσο επίκαιρος είναι σήμερα
"Η Αλήθεια,πάντα, παραμένει συγκλονιστική!
Πιο επίκαιρος από ποτέ...." 'Θα κλείσω τα μάτια μου σε φασιστικό σύστημα εξουσίας που σου δίνει το δικαίωμα της ασυδοσίας, αλλά δεν σου δίνει το δικαίωμα της ελευθερίας!...'' (44:40)
Αναζητείστε δημοσιευμένα θέματα στο "ΣΤΟΧΑΣΜΟΣ-ΠΟΛΙΤΙΚΗ"
Ο Θουκυδίδης, η αθηναϊκή δημοκρατία, ο διάλογος Αθηναίων και Μηλίων για την Ισχύ και το Δίκαιο, καθώς η σχέση της τραγωδίας με την φιλοσοφία και την δημοκρατία απασχόλησαν τους τρείς Έλληνες στοχαστές, τον Κ. Καστοριάδη, τον Κ. Παπαϊωάννου και τον Π. Κονδύλη.
Αναρτήστε μας στα "αγαπημένα σας", είναι κάτι που το έχουμε απόλυτη ηθική ανάγκη.
Όσοι φίλοι ενοχλούνται, είμαστε πρόθυμοι για διάλογο και για τυχόν επεξηγήσεις. ΔΕΝ υποτιμούμε κανέναν - ΔΕΝ απαξιώνουμε κανέναν. Όλοι έχουμε το δικό μας δίκαιο δικαίωμα, στην ελεύθερη έκφραση των ιδεών και στον ανοιχτό δημόσιο διάλογο, για μια πιο ελεύθερη και ευνομούμενη δημοκρατία. -------------------------------------------- Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί και να μην συμπίπτουν πάντοτε με τα περιεχόμενα των άρθρων που φιλοξενούνται στα πλαίσια της γενικότερης ενημέρωσης των αναγνωστών μας ------------------------------------------------------------- Το παρόν ιστολόγιο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των φιλοξενούμενων άρθρων. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε με την κύρια πηγή ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας με εμάς --------------------------------------------
Η γνώση, η αλήθεια και οι αξίες είναι έννοιες σχετικές
Σημείωση σε όσους μας αποστέλλουν εξώδικα: Κάθε πληροφορία που αναρτάται στο διαδίκτυο, κείμενα, εικόνες ή βίντεο (με σχετική σημείωση της πηγής - πολλές φορές δεν υπάρχει δυνατότητα της αρχικής, παρά μόνο με υπολογισμό της χρονικής ανάρτησης) θεωρούμε ότι είναι ελεύθερα και χωρίς κόστος για αναδημοσίευση.
Αν παρόλα αυτά υπάρχουν πνευματικά δικαιώματα που χρεώνονται (δεν μας αφορούν), παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα κατεβάσουμε, διότι εμείς δεν χρεώνουμε ούτε έχουμε έσοδα από άλλες πηγές, αφεντικά, διαφημίσεις κλπ.
Επίσης: Αναρτήσεις άλλων ή σχόλια που δημοσιεύονται σ'αυτό το ιστολόγιο, εκφράζουν αυτούς που τα υπογράφουν και όχι απαραίτητα το παρόν ιστολόγιο "Στοχασμός-Πολιτική".
Η φωνή μας είναι η ενεργή δημοσιογραφία των πολιτών.
Στείλτε μας και τις δικές σας απόψεις - κριτικές.
Δια δώστε την ιδέα της δημοσιογραφίας των πολιτών και ας παλέψουμε όλοι μαζί ενώνοντας την φωνή όλων μας, χωρίς παρωπίδες, κομματισμούς ή ιδιοτελείς σκοπούς.
Ενθαρρύνατε την ανάδειξη και άλλων φωνών με τη δημιουργία νέων ιστολογίων.
Κάθε ιστολόγιο που κλείνει είναι ένα βαρύ κτύπημα στη δημοκρατία, κάθε νέο ιστολόγιο την ενισχύει και ελέγχει την εξουσία.
Εάν θεωρείται τη φωνή μας έγκυρη, ελεύθερη και αξιόλογη αναρτήστε το σύνδεσμό μας και στο δικό σας ιστοχώρο.
Translate Στοχασμός - Πολιτική
Welcome to TinyURL!™
Εκπέμπoυμε ΕΛΛΗΝΙΚΑ 24ώρες
Ψυχαγωγία, ειδήσεις από την Ελλάδα, τον κόσμο, τον Απόδημο Ελληνισμό. Σχόλια, σάτιρα, διάλογος-συμμετοχή ακροατών, συνεντεύξεις κ.ά... Aναφορές στην ιστορία, πολιτισμό, παραδόσεις της Ελλάδας, στα γράμματα, τέχνες κ.ά.
Έγγραφη Δήλωση:
Επιθυμία καύσης
Blogs and Sites
Τα εν οίκω και εν δήμω
Καταθέτω, καταθέτεις, καταθέτουμε........... όχι χρήματα - πού να τα βρεις τέτοιους καιρούς - ούτε βέβαια τα όπλα.....μόνο δουλειά "εν τάξει" και "εν οίκω" για το "δήμο" των απανταχού εργατών φιλολόγων και όσων "φίλα προσκείμενων" μαθητών μας!!!!!
Παραδοσιακά δημοτικά τραγούδια
Θα αφήσω γένια και μαλλιά για να με λένε γέρο
τον πόνο πουχω στην καρδιά μονάχος τον ξέρω.
Γλεντάτε νέοι τον ντουνιά γιατί καιρός διαβαίνει
Και όποιο μπει στη μαύρη γη ποτέ δεν ξαναβγαίνει
Effective immediately, you can now stream to unlimited concurrent viewers. In addition, your Livestream Free channel is now listed at livestream.com and is available via search or by browsing the Channel Guide. Plus, your channel is now eligible for promotion in throughout the Livestream Network.
Αμοιβή 100.000 ευρώ από το Wikileaks για το μεγαλύτερο μυστικό της Ευρώπης: Τα τρία μεγάλα Τ (Trade: ΤΤΙΡ ως το «το ΝΑΤΟ της οικονομίας») Εταιρική Σχέση του Ειρηνικού , τη Διατλαντική Εταιρική Σχέση Εμπορίου και Επενδύσεων και Υπηρεσιών [VIDEO: ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ και ΕΠΕΙΓΟΝ]
Το WikiLeaks προσπαθεί να συγκεντρώσει το ποσό των 100.000 ευρώ προκειμένου να το προσφέρει ως αμοιβή για αυτό που θα βοηθήσει να αποκαλυφθεί το μεγαλύτερο ευρωπαϊκό μυστικό
Lucy: Ignorance brings chaos, not knowledge
---------------------------------------
Επίσης:«Ο άνθρωπος μόνο 10% του εγκεφάλου του. Φαντάζεστε πώς θα ήταν ο κόσμος αν το ποσοστό διπλασιαζόταν; Τριπλασιαζόταν;" .Paul Newman, Robert Redford, Robert Shaw:"Lucy (2014 film)".
------------------------------------------
The Sting (Το κεντρί 1973).Scarlett Johansson as Lucy Miller:"Lucy (2014 film)".