Τρίτη 31 Δεκεμβρίου 2019

Διαβα.Ζουμε | "1984", του Τζορτζ Όργουελ... Κι ας ευχηθούμε η νέα δεκαετία να μην φέρνει μαζί της το παρελθόν που προφήτευσε ο Όργουελ..

Διαβα.Ζουμε | "1984", του Τζορτζ Όργουελ
Το απόλυτο μανιφέστο υπέρ της ελεύθερης σκέψης!

Τον Όργουελ τον πρωτογνώρισα απ' το άλλο του βιβλίο, το πιο... προβοκατόρικο. Κι ωστόσο, όσο διάβαζα την πανέξυπνη "Φάρμα των Ζώων", όλοι μου λέγαν "και το 1984 να διαβάσεις. Αυτό κι αν είναι σπουδαίο". Mα πέρναγε ο καιρός κι εγώ, έχοντας στο μυαλό μου τα βασικά -κάμερες στα σπίτια, απολυταρχία, ο "Μεγάλος Αδερφός"- πίστευα πως, εντάξει, πάνω κάτω είναι σαν να το 'χω διαβάσει. Πόσο λάθος έκανα...
Πριν λίγα χρόνια λοιπόν, σ' ένα μπαζάρ, το βρήκα και λέω "γιατί όχι;". Λίγο καιρό μετά, το άνοιξα. Και κάπως έτσι γνώρισα ένα απ' τα ιδιοφυέστερα βιβλία που γράφτηκαν ποτέ. Κι έζησα για λίγο σ' ένα "μέλλον" που σε κανέναν άνθρωπο δεν αξίζει να το ζήσει στην πραγματικότητα. Βρέθηκα στο μελλοντικό 1984 (ο συγγραφέας έγραψε το βιβλίο το 1948 και χρησιμοποίησε ως μελλοντική ημερομηνία την εναλλαγή των δύο τελευταίων ψηφίων). Βρέθηκα στο Λονδίνο του Αγγλικού Σοσιαλισμού (ΑΓΓΣΟΣ). Εκεί που ο Μεγάλος Αδερφός φροντίζει για το καλό σου, και που 2+2 μας κάνει 5!
Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΙΡΗΝΗ

Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΚΛΑΒΙΑ

Η ΑΓΝΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΜΗ

Με ψυχρή, ξερή, χειρουργική γλώσσα, ο Όργουελ περιγράφει ένα δυστοπικό μέλλον, άριστα στημένο και προσεγμένο μέχρι την τελευταία του λεπτομέρεια. Αν για τον Τόλκιν έχουν γραφτεί ύμνοι πάνω στην τελειότητα του κόσμου τον οποίο δημιούργησε, για τον Όργουελ αξίζει να γραφτούν τόσοι κι άλλοι τόσοι, καθώς το απολυταρχικό καθεστώς που συνέλαβε ο νους του είναι πρωτόγνωρα συμπαγές και οι μέθοδοι τις οποίες χρησιμοποιεί για να επικρατεί είναι αλάνθαστα απάνθρωπες και βασανιστικά ιδιοφυείς. ....

Πέντε υπαρξιακά στοιχήματα για την Ευρώπη στα χρόνια που έρχονται


Η δεκαετία το 2020 θα είναι καθοριστικής σημασίας τόσο για το μέλλον της ΕΕ, όσο και ολόκληρο τον κόσμο, καθώς τρεις κρίσιμοι αστάθμητοι παράγοντες, ήτοι η κλιματική αλλαγή, το μεταναστευτικό και η τεχνητή νοημοσύνη, θα καθορίσουν εν πολλοίς τις εξελίξεις που αναμένονται ανατρεπτικές. Σε κάθε περίπτωση η Ευρώπη θα αντιμετωπίσει μια σειρά προκλήσεων που είτε θα οδηγήσουν στην πολιτική της ολοκλήρωση, είτε στην αποτελμάτωση της διεθνούς της προοπτικής, ή ακόμη και στην διάλυσή της.
Πρώτον, το Brexit και η εμπορική και αμυντική συμφωνία που θα ακολουθήσει για τις σχέσεις Βρετανίας-ΕΕ ενδέχεται να μετατρέψει τον υπαρκτό ευρωσκεπτικισμό σε φυγόκεντρες δυνάμεις. Αν η συμφωνία είναι τιμωρητική για τη Βρετανία με στόχο να τρομάξει όσους το σκέφτονται, τότε, θα έχουμε δραματική αύξηση της δυστοκίας στην λήψη σημαντικών αποφάσεων, καθώς τα βέτο θα πέφτουν βροχή. Αν είναι μια ευνοϊκή συμφωνία για τη Βρετανία, και πάλι τότε πολλές χώρες θα "εκβιάζουν" ρυθμίσεις αλά καρτ με την απειλή αποχώρησης.
Το κύριο σχέδιο της Βρετανίας είναι να εκμεταλλευτεί το απελευθερωμένο από τις ευρωπαϊκές (διάβαζε γερμανικές) νόρμες για το χρηματοπιστωτικό και τραπεζικό της σύστημα και να μετατρέψει το City σε μια παγκόσμια offshore, μαζεύοντας μεγάλο κομμάτι της παγκόσμιας ρευστότητας, νόμιμης και μη, καθιστώντας την κεντρικό παίκτη στον έλεγχο των επενδυτικών ροών. Γι' αυτό και οι Βρυξέλλες θέτουν ως προϋπόθεση στην εμπορική συμφωνία την αποδοχή από τη Βρετανία των ευρωπαϊκών κανόνων του χρηματοοικονομικού και τραπεζικού τομέα που ισχύουν και για τις άλλες χώρες-μέλη.

Η κρίση του γαλλογερμανικού άξονα...

2020: Χρόνος Ιστορικής Καμπής…


Το 2020 θα είναι κομβικό: Ένα έτος ιστορικής καμπής…
Το νέο έτος …υπόσχεται επαναστατικές ανατάσεις και εξάρσεις που θα επιφέρουν, όχι μόνο μεγάλες ρωγμές στο 4ο Ράιχ, αλλά και μεγάλες πολιτικές ανατροπές.
Το Οικοδόμημα της ΕΕ (ένας πυλώνας του 4ου Ράιχ) έχει ήδη υποστεί μεγάλες ρωγμές και κλονίζεται, ολοένα και πιο ισχυρά και καταλυτικά, από τις Κινηματικές Αντιστάσεις των λαών της Ευρώπης…


Ο πολιτικός σεισμός στη Βρετανία ΥΠΕΡ του Brexit ένα θανατηφόρο κτύπημα στο οικοδόμημα της ΕΕ…

Το καθιστά
 (το οικοδόμημα) δραματικά ετοιμόρροπο και ταυτόχρονα ενισχύει και επιταχύνει τη ΔΥΝΑΜΙΚΗ εξόδου από την ΕΕ σε όλους τους λαούς της Ευρώπης.

Η Δυναμική κατεδάφισης της ΕΕ και της Απελευθέρωσης των Εθνικών κρατών θα πάρει, μέσα στο νέο έτος, επαναστατικές διαστάσεις, δηλαδή διαστάσεις Μαζικών Κινημάτων…

Αυτό επιβεβαιώνεται και επικυρώνεται από τη ΣΥΝΕΧΙΣΗ του ρωμαλέου Κινήματος των «Κίτρινων Γιλέκων» στη Γαλλία…

Αλλά και από το γεγονός ότι στο κατώφλι του 2020 η Γαλλία έχει Κινηματικά αφυπνιστεί: Κατακλύζεται από ένα απεργιακό τσουνάμι ιστορικών διαστάσεων το οποίο θα αποτελέσει τοκ καταλύτη και τον πυροδότη επαναστατικών καταστάσεων σε όλους τους λαούς της Ευρώπης…

Η διπλή αυτή πυροδότηση εναντίον της ΕΕ (Βρετανία- Κίνημα Γαλλίας) θα εκφραστεί στη χώρα μας πιο εκρηκτικά, ακριβώς διότι η λαϊκή ΟΡΓΗ, εδώ είναι πολλαπλά συσσωρευμένη…

Ο Λαθρο-εποικισμός έχει πάρει τερατώδεις διαστάσεις και έχει συσσωρεύσει τεράστια αποθέματα λαϊκής ΟΡΓΗΣ…

Η λαϊκή έκρηξη είναι αναπόφευκτη και οι πυροδότες πολλοί…

Εξωτερικοί (Βρετανία- Γαλλία), αλλά και εσωτερικοί: Τα δωσίλογα ανδρείκελα του 4ου Ράιχ (πολιτικά, δημοσιογραφικά, ακαδημαϊκά) τα οποία συκοφαντούν και τρομοκρατούν ανηλεώς τον ελληνικό λαό επειδή εκφράζει ΔΙΑΘΕΣΕΙΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ στη δικτατορία της ΕΕ…

Φλέρυ Νταντωνάκη - Αθανασία - Μάνος Χατζιδάκις



Τι ζητάς αθανασία στο μπαλκόνι μου μπροστά
δεν μου δίνεις σημασία και η καρδιά μου πως βαστά
Σ' αγαπήσανε στον κόσμο βασιλιάδες, ποιητές
κι ένα κλωναράκι δυόσμο δεν τους χάρισες ποτές

Είσαι σκληρή σαν του θανάτου την γροθιά
μα ήρθαν καιροί που σε πιστέψαμε βαθιά
Κάθε γενιά δική της θέλει να γενείς Ομορφονιά,
που δεν σε κέρδισε κανείς

Τι ζητάς αθανασία στο μπαλκόνι μου μπροστά
ποια παράξενη θυσία η ζωή να σου χρωστά
Ήρθαν διψασμένοι Κροίσοι, ταπεινοί προσκυνητές
κι απ' του κήπου σου τη βρύση δεν τους πότισες ποτές

Είσαι σκληρή σαν του θανάτου τη γροθιά,
μα ήρθαν καιροί που σε πιστέψανε βαθιά
Κάθε γενιά δική της θέλει να γενείς Ομορφονιά,
που δεν σε κέρδισε κανείς...

=====================
"O σιωπών δοκεί συναινείν"

ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ

Τὰ κάλαντα σὰν ἔθιμο εἶναι ἀρχαϊκὸ ἑλληνικὸ καὶ ῥωμαϊκό, καὶ μᾶλλον προϊστορικὸ καὶ γιὰ τὰ δύο ἔθνη. σὰν τωρινὸ ἑλληνικὸ εἶναι μιγαδικὸ ἑλληνορρωμαϊκό. ἡ λέξι κάλαντα εἶναι λατινική. στὴν ἀρχαία Ἑλλάδα τὰ κάλαντα ἦταν ἕνας ἀπὸ τοὺς ἀγερμούς, δηλαδή τοὺς ἐράνους. καὶ λέγονταν ἔτσι ἀκριβῶς κι αὐτὰ ἀγερμοί, ἑνῷ εἶχαν καὶ τὶς ἰδιαίτερες ἐποχιακὲς ὀνομασίες εἰρεσιῶναι, χελιδονίσματα, καὶ κορωνίσματα. λέγονταν βέβαια ἀγερμοὶ (ἀπὸ τὸ ῥῆμα ἀγείρω, ποὺ θὰ πῇ ἀθροίζω, μαζεύω, ἐρανίζομαι) καὶ ὅλοι γενικῶς οἱ ἔρανοι. ὁ ἔρανος χορηγιῶν μεταξὺ τῶν ὑποστηρικτῶν ἑνὸς πολιτικοῦ γιὰ τὴν οἰκονομικὴ στήριξι τοῦ πολιτικοῦ ἀγῶνος του1, ἡ ζητιανιὰ τῶν φτωχῶν στ΄ ἀρχοντικὰ ποὺ γλεντοῦσαν2, ἢ στοὺς ναοὺς ποὺ πανηγύριζαν3, ἡ θρησκευτικὴ καὶ βακούφικη ζητεία σιτηρῶν καὶ ἄλλων ἀγροτικῶν προϊόντων γιὰ τοὺς ναοὺς καὶ τὰ μοναστήρια τῶν θηλυκῶν ἰδίως θεοτήτων Ῥέας, Εἰλειθυίας, Μητρός, Κυβέλης, Ἀρτέμιδος, Ἥρας, Νυμφῶν, καὶ πολλῶν ἄλλων4, ἀλλὰ κυρίως καὶ ἐν τέλει ἀγερμοὶ λέγονταν αὐτὰ ποὺ τώρα λέμε κάλαντα ἢ κόλιντα τῶν παιδιῶν. πρὶν ὅμως πῶ γιὰ τοὺς ἀγερμοὺς ἢ κάλαντα, πρέπει νὰ πῶ ὡρισμένα πράγματα γιὰ τὰ ἡμερολόγια τῶν ἀρχαίων. κατὰ τὴν ἀρχαιότητα τὰ ἡμερολόγια δὲν ἦταν ἀκριβῆ καὶ οἱ ἡμεροδεῖκτες, εἴτε σὰν κρεμαστάρια τοῦ τοίχου εἴτε σὰ σημειωματάρια ἐπιτραπέζια εἴτε σὰ βιβλιαράκια τῆς τσέπης, δὲν ὑπῆρχαν. τὸ ἀρχαιότερο ἡμερολόγιο τοίχου ἢ τραπέζης ἔγραψε κατὰ τὸν Δ΄ π.Χ. αἰῶνα ὁ σύγχρονος τοῦ Ἀριστοτέλους μαθηματικὸς καὶ ἀστρονόμος Εὔδοξος ὁ Κνίδιος. γι΄ αὐτὸ λεγόταν Εὐδόξου Τέχνη. πιὸ μπροστὰ ὁ ἁπλὸς λαὸς καὶ κυρίως ὁ ἀγρότης μάθαινε τὴν ἀλλαγὴ τοῦ ἔτους ἢ καὶ τοῦ μηνὸς ὡς ἄγγελμα ἀπὸ τὰ μικρὰ παιδιὰ ποὺ ἔλεγαν τὰ κάλαντα. ἀκριβέστερα τὶς ἡμερολογιακὲς ἀλλαγὲς στὸ λαὸ τὶς ἀνακοίνωναν μὲ τὰ παιδιὰ ἐκεῖνοι ποὺ ἀσχολοῦνταν μὲ τὸ ἡμερολόγιο, τὸ ὁποῖο, ὅπως λέει ὁ ποιητὴς Ἡσίοδος, ἦταν Ἔργα καὶ ἡμέραι, δηλαδὴ Καζαμίας, ἀγροτικὸ ἡμερολόγιο. τὰ παιδιὰ μετέφεραν στὸ λαὸ τὸ μήνυμα τῆς χρονικῆς ἀλλαγῆς μὲ μηνυτήρια κι εὐχετήρια τραγουδάκια, ὁ δὲ λαὸς ἔδινε στοὺς μικροὺς ἀγγελιοφόρους φιλοδωρήματα. στὴν ἀρχή, ποὺ δὲν ὑπῆρχε νόμισμα, τὰ φιλοδωρήματα ἦταν καρποί, ἰδίως ξηροὶ ἢ λιασμένοι, ἀμύγδαλα, καρύδια, ξυλοκέρατα, σῦκα, αὐγά, τυρί, κρέας, ψωμιά, κουλοῦρες, κρασὶ στὸ ποτήρι, σιτάρι, κριθάρι, μέλι, ἅλας, καὶ διάφορα ἄλλα καλούδια ἀπὸ τὸ κελλάρι τοῦ σπιτιοῦ. ἀργότερα ἦταν καὶ νομίσματα μικρῆς ἀξίας, ὀβολοὶ καὶ ἡμιώβολα ἢ ἤμαιθα.
Στοὺς ἀρχαίους ἑλληνικοὺς παιδικοὺς ἀγερμοὺς ἀναφέρονται οἱ κωμικοὶ ποιηταὶ Ἀριστοφάνης ( Ε΄ π.Χ. αἰ.) Ἔφιππος, καὶ Ἁγνοκλῆς ὁ Ῥόδιος, ὁ ἰαμβικὸς ποιητὴς Φοίνιξ ὁ Κολοφώνιος, ὁ ἱστορικὸς τῶν ἀλεξανδρινῶν χρόνων Θέογνις, οἱ λεξικογράφοι Πάμφιλος Ἀλεξανδρεύς, καὶ Ἡσύχιος Ἀλεξανδρεύς, ὁ λόγιος ἐπίσκοπος Θεσσαλονίκης Εὐστάθιος, ὁ Ἰωάννης Τζέτζης, καὶ κυρίως ὁ Πλούταρχος (Α΄-Β΄ μ.Χ. αἰ.), ὁ ἀνώνυμος συγγραφεὺς τοῦ Β΄ π.Χ. αἰῶνος ποὺ ἔγραψε τὸν ψευδηροδότειο Ὁμήρου βίον, ὁ συγγραφεὺς τοῦ Γ΄ αἰῶνος Ἀθήναιος, καὶ ἡ ἀρχαία ἐγκυκλοπαίδεια Σούμμα5. οἱ τέσσερες τελευταῖοι διέσωσαν καὶ τέσσερα πολὺ ἀρχαιότερά τους δημοτικὰ τραγούδια καλάντων, δύο στὴν ἰωνικὴ διάλεκτο τῆς Σάμου καὶ τῆς Κολοφῶνος, ἕνα στὴ δωρικὴ τῆς Ῥόδου, καὶ ἕνα στὴν πρότερη κοινὴ ἑλληνικὴ τὴ λεγομένη καὶ ἀττική. τὰ δύο εἶναι ἀρχαιότερα τοῦ 500 π.Χ. καὶ τ᾽ ἄλλα δύο νεώτερα. ...

Τέρμα τ’ αστεία: Ο Τζόκερ είναι ένας και τον λένε Χοακίν!

Μάγκες, κανείς δεν θέλει "έτσι απλά" να βυθίσει τον κόσμο στο χάος...
Όταν ο Νίκολσον έκανε Τζόκερ το μακρινό 1989, οι θεατές ήταν σίγουροι: Κανείς δεν θα μπορέσει να τον φτάσει. Όταν ο Λέτζερ έκανε Τζόκερ το 2008, οι θεατές ήταν βέβαιοι: ΚΑΝΕΙΣ δεν θα μπορέσει να τον φτάσει! Σήμερα, ο Χοακίν Φοίνιξ μπορεί ελεύθερα, σ' ένα κελί του Άρκαμ, να γελάει υστερικά μ' όλες αυτές τις σιγουριές και βεβαιότητες...

[Να ξεκαθαρίσουμε κάτι, μη και πνιγούν οι παρακάτω λέξεις σε γκρίνια και διαμαρτυρίες: πιο πάνω αναφέρθηκε ένα ιερό τέρας του παγκόσμιου σινεμά, κι ένας ηθοποιός που δεν πρόλαβε να γίνει όσα (πολλά!) μπορούσε. Κι ο κλόουν γκάνκστερ του Νίκολσον, υστερικός κι αδίστακτος, ήταν στ' αλήθεια υπέροχος στο καρτουνίστικο Γκόθαμ του Τιμ Μπάρτον. Κι ο παλιάτσος τρομοκράτης του Λέτζερ, με τη στιβαρή, βαθιά του ψυχασθένεια, ήταν στ' αλήθεια συγκλονιστικός στο νουάρ Γκόθαμ του Νόλαν. Αλλά] Ο Φοίνιξ, παρίας μιας πόλης που κρέμεται απ' την κλωστή, ψυχικά ασθενής, κλόουν κατ' επάγγελμα, κωμικός (;) από επιλογή και με μια πάθηση να εξηγεί το υστερικό του γέλιο, δεν ήταν ούτε παλιάτσος ούτε κλόουν. Ούτε τρομοκράτης ούτε γκάνκστερ. Ο Φοίνιξ ήταν...
...ο Τζόκερ!
Το πιο ψηλό βουνό που 'χε ν' ανέβει ο Τοντ Φίλιπς (σκηνοθέτης - σεναριογράφος της ταινίας) ήταν αυτό που 'χε χτιστεί με προσδοκίες. Οι προαναφερθέντες είχαν χτίσει ένα μύθο γύρω απ' το βαμμένο πρόσωπο του "μπαλαντέρ" της τράπουλας, κι ο "άτυχος" Τζάρετ Λέτο του ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΥ "Suicide Squad" απογοήτευσε τόσο, που οι θεατές απαιτούσαν πια δικαίωση εδώ και τώρα. Βάλε και τ' όνομα του Σκορτσέζε στην παραγωγή. Βάλε και την ανάγκη του ίδιου του Φίλιπς να κάνει το βήμα άλμα πάνω απ' τα "Hangover" και τα "Road Trip" που ως σήμερα γέμιζαν το βιογραφικό του. Μα κι όλα αυτά να μη βάλεις, βάλε το πιο σημαντικό: origin story για τον απόλυτο κακό στην ιστορία των υπερηρώων. Πώς να γλυτώσεις τις προσδοκίες; ...

Δευτέρα 30 Δεκεμβρίου 2019

Επιχειρηματικά συμφέροντα προωθούν την ιδέα της κλιματικής αλλαγής

ΜΙΑ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΗ ΕΛΛΗΝΙΔΑ : Η ΓΚΡΕΤΑ, Η ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ ΚΑΙ ΠΡΑΣΣΕΙΝ ΑΛΟΓΑ…

Μια άβολη αλήθεια κρύβεται πίσω από τον μύθο της κλιματικής αλλαγής. Επιχειρηματικά συμφέροντα και βιομηχανίες προωθούν εκστρατείες και προπαγανδίζουν υπέρ της κλιματικής αλλαγής, με αποκλειστικό στόχο να αποκομίσουν ίδια κέρδη.

Αλήθεια;

Στην πραγματικότητα συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο.

Οι εκστρατείες αποδόμησης των επιχειρημάτων υπέρ της κλιματικής αλλαγής έχουν ως σημείο εκκίνησης το 1989, λίγο μετά τη σύσταση της Διακυβερνητικής Επιτροπής για την Κλιματική Αλλαγή, όταν το Ινστιτούτο Marshall δημοσίευσε την πρώτη αναφορά που αμφισβητούσε την κλιματική επιστήμη. Σήμερα, στις ΗΠΑ, στο ‘κίνημα’ αυτό συμμετέχουν περίπου 118 οργανισμοί, που προέρχονται από πολυεθνικές εταιρείες, τους αντίστοιχους συνδέσμους επιχειρήσεων, ιδρύματα και think tanks συντηρητικών πολιτικών τοποθετήσεων. Σχετική μελέτη που διερεύνησε τις πηγές χρηματοδότησης αυτών των οργανισμών κατέληξε σε ένα συνολικό ποσό πάνω από $7 δις το οποίο υποστήριξε τη λειτουργία 91 από τους 118 οργανισμούς (για τους υπόλοιπους δεν βρέθηκαν στοιχεία) κατά το διάστημα 2003–2010. Η πραγματική προέλευση του μεγαλύτερου μέρους αυτού του ποσού, $78 εκ., παραμένει άγνωστη. Οι χορηγοί του, τα ιδρύματα Donors Trust και Donors Capital Fund, βασίζουν τη λειτουργία τους στην ανωνυμία: ιδιώτες ή άλλοι οργανισμοί, δωρίζουν ένα ποσό, και τα 2 ιδρύματα αναλαμβάνουν τη διάθεση του στους επιλεγμένους σκοπούς, αποκρύβοντας την ταυτότητα του δωρητή. Στην κορυφή των χρηματοδοτών βρίσκεται επίσης το ίδρυμα Koch, του ομίλου επιχειρήσεων Koch Industries, Inc, ενός από τους μεγαλύτερους των ΗΠΑ, με ετήσια έσοδα που φτάνουν τα $115 δις από τη δραστηριοποίηση του στον τομέα των ορυκτών καυσίμων, χημικών κλπ.

Η έρευνα για την προέλευση της χρηματοδότησης όσων αμφισβητούν τα δεδομένα της κλιματικής αλλαγής έχει φέρει στην επιφάνεια και άλλα ενδιαφέροντα στοιχεία. Όπως την πολύ ‘στενή σχέση’ -αξίας $2,3 δις…- που διατηρεί η μεγαλύτερη διεθνώς εταιρεία πετρελαίου και φυσικού αερίου ExxonMobile με μέλη του Κογκρέσου των ΗΠΑ που αντιτίθενται στις πολιτικές αντιμετώπισης της κλιματικής αλλαγής. Ή την χρηματοδότηση ερευνών που αποσυνδέουν την κλιματική αλλαγή από τις ανθρώπινες δραστηριότητες, ύψους $1,2 δις προερχόμενα από επιχειρήσεις πετρελαίου, φυσικού αερίου και άνθρακα.

Η ιστορία αποκτά ακόμα περισσότερο ενδιαφέρον, καθώς στη λίστα των χορηγών των αρνητών της κλιματικής αλλαγής περιλαμβάνονται και επιχειρήσεις που δημοσίως στηρίζουν τις καθαρές πηγές ενέργειας! Όπως η Google, η οποία στήριξε τον αμερικάνο γερουσιαστή Inhofe που θεωρεί την κλιματική αλλαγή ως την «μεγαλύτερη απάτη εναντίον του αμερικάνικου λαού», ή την Ford Motor Company που στήριξε με $0,8 εκ. μέλη του αμερικάνικου κογκρέσου-αρνητών της κλιματικής αλλαγής, και την Microsoftπου, μαζί με την General Motors, στηρίζουν το Heartland Institute το οποίο σταθερά παράγει επιχειρήματα ενάντια στην κλιματική αλλαγή. ....

Κλιματική Αλλαγή: Πως ένα φυσικό φαινόμενο μετατράπηκε σε απάτη


Σχετικό: Global warming data FAKED by government to fit climate change fictions
Η Κλιματική Αλλαγή είναι ένα διαχρονικό φαινόμενο που εμφανίστηκε εδώ και εκατομμύρια χρόνια και μελετήθηκε από τους γεωλόγους του Τεταρτογενούς (Quaternary geologists). Αυτή η κατηγορία των γεω-επιστημόνων μελετούν το παλαιό-κλίμα και την παλαιό-εδαφολογία. Από τα τέλη του 17ου αιώνα μελέτησαν τις παλινδρομικές κινήσεις των παγετώνων που γινόντουσαν κάθε περίπου 120.000 χρόνια, αρχής γενομένης από τα μέσα του Τεταρτογενούς, ήτοι, περίπου, πριν 1.000.000 χρόνια. Την αιτία δεν την γνώριζαν.
Το 1942 οι Γερμανοί συνέλαβαν και φυλάκισαν στο Βελιγράδι έναν διάσημο Σέρβο αστροφυσικό ονόματι Milancovitch. Κατά την διάρκεια της παραμονής του στις φυλακές μελέτησε τις τροχιές της Γης γύρω από τον ήλιο και παρατήρησε ότι όταν η τροχιά της Γης μεταβάλλεται από κυκλική, που είναι σήμερα, σε ελλειψοειδή έχουμε τους παγετώνες των 120.000 ετών, εικόνα 1. Όταν ο άξονας περιστροφής αλλάζει κλίση κάθε 40.000 χρόνια, έχουμε πάλι μια παγετώδη περίοδο (εικόνα 1).

Εικόνα 1. εκκεντρότητα, αξονική απόκλιση και η μετάπτωση των τροπικών και εαρινών ισημεριών, κύκλοι Milancivitch, που δημιουργούν κλιματικές αλλαγές κάθε 120000 χρόνια, κάθε 40000 χρόνια και κάθε 20000 χρόνια αντιστοίχως, Σταύρος Αλεξανδρής, 2019.

Όταν ο ημερήσιος άξονας περιστροφής της Γης αλλάζει τοποθεσία επανέρχεται στην αρχική του θέση κάθε 20.000 χρόνια. Αυτός ο στροβιλισμός δημιουργεί κάθε 20.000 χρόνια μια παγετώδη περίοδο. Βλέπουμε ότι δεν υπάρχει η επίδραση ούτε του ανθρώπου ούτε του ατμοσφαιρικού διοξειδίου του άνθρακα. Φυσικά, εκείνη την περίοδο, δεν κάναμε χρήση των υδρογονανθράκων. Παρόλα αυτά είχαμε κλιματικές αλλαγές. ...

Πλήθος κόσμου αποχαιρέτησε τον Θάνο Μικρούτσικο Σε κλίμα βαθιά συγκίνησης το στερνό «αντίο» στον μουσικοσυνθέτη

https://www.star.gr/tag/thanos-mikroytsikos
Σε κλίμα βαθιά συγκίνησης αποχαιρέτησαν συγγενείς, φίλοι, αλλά και απλός κόσμος τον Θάνο Μικρούτσικο, ο οποίος άφησε την τελευταία του πνοή σε ηλικία 72 ετών, μετά από τη «μάχη» του με τον καρκίνο.

Ο συγκινητικός επικήδειος του Γιάννη Κούτρα 
Φωτογραφία NDP
Από τις 10.30 το πρωί της Δευτέρας, η σορός του σπουδαίου μουσικοσυνθέτη έχει εκτεθεί σε λαϊκό προσκύνημα στην αίθουσα τελετών του Α’ Νεκροταφείου της Αθήνας, ενώ στις 14.30 το μεσημέρι πραγματοποιήθηκε η πολιτική του κηδεία, προκειμένου να τον αποχαιρετήσουν όλοι εκείνοι που τον αγάπησαν.
Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, δε θα γίνει ταφή, μιας και επιθυμία του Θάνου Μικρούτσικου ήταν να αποτεφρωθεί. Το μεσημέρι της Τρίτης (31/12), η σορός του θα μεταφερθεί για αποτέφρωση στη Ριτσώνα, στο νέο αποτεφρωτήριο. ...

Θάνος Μικρούτσικος - Όσοι περπάτησαν μαζί μου (Θέατρο Βράχων, 7 & 8-6-2018)




Τη μεγάλη συναυλία που πραγματοποιήθηκε προς τιμή του Θάνου Μικρούτσικου στο Θέατρο Βράχων "Μελίνα Μερκούρη", τον Ιούνιο του 2018

Στη σκηνή είχαν παραβρεθεί και είχαν τιμήσει με την παρουσία τους τον Θάνο Μικρούτσικο καλλιτέχνες που βρέθηκαν δίπλα του όλα τα χρόνια της πορείας του στον χώρο της μουσικής: ο Γιώργος Νταλάρας, η Χάρις Αλεξίου, ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου, ο Μανώλης Μητσιάς, ο Μίλτος Πασχαλίδης, ο Γιάννης Κότσιρας, ο Κώστας Θωμαΐδης, ο Γιώργος Μεράντζας, η Ρίτα Αντωνοπούλου, ο Χρήστος Θηβαίος και η Μαριάννα Πολυχρονίδη.

Είναι χαρακτηριστικά τα λόγια του συνθέτη: "Είμαι ιδιαιτέρως συγκινημένος και υπάρχουν πολλοί λόγοι. Θα μείνω όμως στο πιο σημαντικό. Κι αυτό είναι ότι θα βρεθώ στη σκηνή με πρόσωπα που περπάτησαν μαζί μου όλα αυτά τα χρόνια του ταξιδιού και της περιπέτειάς μου στο τραγούδι. Το σκέφτηκα, τους τηλεφώνησα κι όλοι άνοιξαν την αγκαλιά τους. Μία η απάντηση: 'Θα είμαι εκεί με όποιον τρόπο θέλεις'. Σας ευχαριστώ όλους και τον καθένα χωριστά. Θα αρχίσω από την αρχή".


=====================
"O σιωπών δοκεί συναινείν"

Ο Τελευταίος Αποχαιρετισμός Στον Θάνο Μικρούτσικο


Πλήθος κόσμου συρρέει από το πρωί στην αίθουσα τελετών του Α’ νεκροταφείου Αθηνών για το ύστατο χαίρε στον Θανο Μικρούτσικο. Οι μεγαλύτερες γενιές που ταυτίστηκαν με τα τραγούδια του μεγάλου μουσικοσυνθέτη αλλά και οι νεότερες που γνώρισαν και αγάπησαν τις μουσικές του αγνόησαν το τσουχτερό κρύο προκειμένου να αποχαιρετήσουν τον κορυφαίο δημιουργό. Η πολιτική κηδεία του ξεκίνησε λίγο μετά τις 2:30 με τη μουσική από το «Για το φτωχό Β.Β.» και τον στίχο «εγώ ο Μπέρτολτ Μπρέχτ από τα μαύρα δάση», σύνθεση του ίδιου του Θάνου Μικρούτσικου, παρουσία του Προέδρου της Δημοκρατίας Προκόπη Παυλόπουλου, του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξη Τσίπρα και του ΓΓ του ΚΚΕ Δημήτρη Κουτσούμπα.

Στο Α' νεκροταφείο βρέθηκαν πολλοί για το "αντίο", ανάμεσά τους και εκπρόσωποι του πολιτικού και του καλλιτεχνικού κόσμου, μεταξύ των οποίων ο Νίκος Βούτσης, ο Νίκος Φίλης, η Λιάνα Κανέλλη, η Λίλα Καφαντάρη, ο Θόδωρος Ρουσσόπουλος, ο Γιάνης Βαρουφάκης και η Δανάη Στράτου, ο Κώστας Γεωργουσόπουλος, ο Κώστας Θωμαΐδης, ο Γιάννης Κούτρας, η Μαρία Φαραντούρη, ο Σταματης Κραουνάκης, ο Μανώλης Μητσιάς, ο Γιώργος Νταλάρας, η Χρύσα Ρώπα και ο Πέτρος Φιλιππίδης.ΑΠΕ-ΜΠΕ/Σοροβός Κ.

Με ένα δυνατό και παρατεταμένο χειροκρότημα, τραγουδώντας το «Πάντα γελαστοί» και φωνάζοντας «αθάνατος», είπαν σήμερα το τελευταίο «αντίο» στον Θάνο Μικρούτσικο, η οικογένειά του, συγγενείς, φίλοι αλλά και πλήθος κόσμου στο Πρώτο Νεκροταφείο Αθηνών, όπου τελέστηκε δημοσία δαπάνη η πολιτική κηδεία του.
Ο δημοφιλής μουσικοσυνθέτης έφυγε το βράδυ του Σαββάτου από τη ζωή σε ηλικία 72 ετών, μετά από πολύμηνη μάχη με τον καρκίνο, βυθίζοντας στη θλίψη το πανελλήνιο. Πνεύμα ανήσυχο, ευφυής, πρωτοποριακός, γενναιόδωρος, ο Θάνος Μικρούτσικος καθόρισε την ελληνική μουσική των τελευταίων 50 χρόνων. Αγωνιστής έως το τέλος, έζησε με πάθος, αφήνοντας πίσω του ένα τεράστιο έργο και ανεξίτηλο το ίχνος του στον ελληνικό πολιτισμό.
Τέσσερις ώρες πριν από την κηδεία, η σορός του Θάνου Μικρούτσικου τέθηκε σε λαϊκό προσκύνημα, ώστε όσοι πολίτες επιθυμούσαν, να απευθύνουν το στερνό «αντίο» στον αγαπημένο τους δημιουργό. Το προσκύνημα ξεκίνησε στις 10:30 το πρωί, στην αίθουσα τελετών του Α’ Νεκροταφείου Αθηνών και παρά το τσουχτερό κρύο και τη βροχή, άνθρωποι του πολιτισμού, πολιτικοί και απλοί πολίτες όλων των ηλικιών έσπευσαν για να αποτίσουν φόρο τιμής στη μνήμη του μεγάλου δημιουργού.
Η πολιτική κηδεία του Θάνου Μικρούτσικου ξεκίνησε με τη μουσική από το έργο «Για το φτωχό Β.Β.». Σε κλίμα συγκίνησης ο γενικός γραμματέας του ΚΚΕ, Δημήτρης Κουτσούμπας, εκφώνησε επικήδειο λόγο αναφερόμενος στη ζωή και στο μεγάλο έργο του. Έκανε λόγο για έναν ανεπανάληπτο δημιουργό και συγκλονιστικό ερμηνευτή: «Ακριβέ μας σύντροφε, πραγματικά μας φαίνεται αβάσταχτο να μάθουμε να ζούμε, να αισθανόμαστε, να τραγουδάμε στις αυριανές συναυλίες μας, στα φεστιβάλ της ΚΝΕ, χωρίς εσένα στη σκηνή. Δεν είσαι μόνο ανεπανάληπτος δημιουργός, δεν υπήρξες μόνο συγκλονιστικός ερμηνευτής του έργου σου, αλλά πάνω απ’ όλα ήσουν ένα ιδιοφυές πνεύμα, ανήσυχο, ένας βαθιά καλλιεργημένος διανοητής. Ορκισμένος εχθρός της επανάπαυσης, της ρουτίνας, της παραίτησης. Ένας γενναίος μαχητής της ζωής, διεκδικητής του ακατόρθωτου, άφοβος χορευτής στο ‘φτερό του καρχαρία’… Μόνο αγάπη, θαυμασμό και μεγάλη ευγνωμοσύνη μπορούμε να σου εκφράσουμε όλοι εμείς.. Κοιμήσου ήσυχος, ‘όπως εκείνοι που έχουν κάνει το καθήκον τους’. Δεν υπάρχουν λόγια παρηγοριάς. Γιατί η αλήθεια είναι ότι εσύ το θάνατο τον νίκησες…. Το έργο σου είναι έξω και πάνω από χρόνο και τόπο, είναι ανεξάντλητο, αθάνατο. Αθάνατος, Θάνο, είσαι κι εσύ».
Ο στιχουργός Οδυσσέας Ιωάννου αναφέρθηκε στον «Θάνο της σπουδαίας τέχνης» που βρίσκεται στις ζωές και στα στόματα ενός ολόκληρου λαού, στον «άνθρωπο που τα κατάφερε παντού». «Τα κατάφερε σε όλα, στην τέχνη του, στη ζωή του, στην οικογένειά του, στα παιδιά του, στους φίλους του. Ήταν εκείνος που μας φρόντιζε όλους. Μας φύλαγε στα δύσκολα, μας έκανε καλά όταν χάναμε τη δύναμή μας, μας έσπρωχνε να επιστρέψουμε στο όνειρο με το ίδιο πάθος που μας πίεζε στο τραπέζι να δοκιμάσουμε οπωσδήποτε κάποιο συγκεκριμένο τυρί, γιατί ‘δεν γίνεται να στερήσεις από τη ζωή σου’, έλεγε, ‘αυτό το τυρί’… Έζησε ωραία, νοιάστηκε πολύ για όλους τους ανθρώπους και έφυγε μέσα σε μία φάτνη αγάπης, όπως είχε μετατραπεί το δωμάτιο του νοσοκομείου τις τελευταίες εβδομάδες. Νομίζω η πιο βαριά ευθύνη που άφησε ο Θάνος σε όλους μας, είναι να μην αφήσουμε κανέναν να πει κακή κουβέντα για το όνειρο. Να μην αφήσουμε κανέναν να μας πείσει πως ο κόσμος δεν μπορεί να γίνει ομορφότερος, και όπως έλεγε, να ζούμε την κάθε μας μέρα, το κάθε λεπτό μας τρυφερά και γενναία, όπως έκανε και ο ίδιος μέχρι τις τελευταίες του στιγμές».
Ο Γιώργος Κιμούλης μίλησε για τη φιλία του με τον σπουδαίο μουσικοσυνθέτη που μετρά 43 χρόνια. ....

Ο «Ημεροδρόμος» αποχαιρετά τον Θάνο Μικρούτσικο

Έφυγε από τη ζωή ένας μεγάλος συνθέτης που με τη μουσική του και τις μελοποιήσεις του κατάφερε να καθορίσει γενιές και ανθρώπους. 

Είναι αδύνατο να επιλέξει κανείς από τη μεγάλη καλλιτεχνική πορεία του Θάνου Μικρούτσικου (διαβάστε εδώ μια σύνοψη της ζωής και του έργου του). 
Ο Μικρούτσικος είναι η μουσικο-ποιητική «συνύπαρξη» με τον Μπ. Μπρεχτ, τον Γ. Ρίτσο, τον Βλ. Μαγιακόφσκι, τον Ν.Καββαδία, τον Ν. Χικμέτ, τον Μ.Αναγνωστάκη, τον Αλκ. Αλκαίο, τον Μ. Ελευθερίου, τον Φώντα Λάδη. Είναι εκείνο το «άλλο» ηχητικό πάντρεμά του με τις φωνές που τον τραγούδησαν, από τη Μαρία Δημητριάδη και τον Δημήτρη Μητροπάνο μέχρι την Αλεξίου, τον Μητσιά, τον Νταλάρα, τον Κούτρα, τον Μεράτζα, τους Κατσιμίχα, τον Πασχαλίδη, την Αντωνοπούλου και τόσους άλλους. Είναι ο στρατευμένος πολιτικός συνθέτης, εκείνος που έκανε τραγούδι τους αγώνες και τις θυσίες του λαού και ταυτόχρονα ο μελωδός της αγάπης, του έρωτα, της ευτοπίας, του ονείρου. 
Ο «Ημεροδρόμος» αποχαιρετά τον ενιαίο και αδιαίρετο Θάνο Μικρούτσικο θυμίζοντας δύο μεγάλες και συμβολικές συναυλίες του. Η πρώτη είναι η συναυλία του συνθέτη για τα 100 χρόνια του ΚΚΕ και η δεύτερη η συναυλία «αποχαιρετισμού» πάνω στη σκηνή με τίτλο «Όσοι περπάτησαν μαζί μου». 

=====================
"O σιωπών δοκεί συναινείν"

Οι μάσκες πέφτουν για τους «πατριώτες» προπαγανδιστές του 4ου Ράιχ...


Στις κρίσιμες καμπές της ιστορίας αποκαλύπτονται όλοι οι κάλπικοι παράδες…
Οι κάλπικοι της «αριστεράς» (οι πράκτορες της πλανητικής ιμπεριαλιστικής εξουσίας με αριστερό προσωπείο) έχουν ξεγυμνωθεί, ήδη, τελείως…
Το δικό τους εθνομηδενιστικό ξεγύμνωμα ενίσχυσε τους εμπόρους του «πατριωτισμού»: λειτούργησε σαν ασπίδα στους εθνοκάπηλους…


Τα γιγάντια, ωστόσο, εθνικά μας ζητήματα βρίσκονται στην κόψη του ξυραφιού. Έτσι δεν αφήνουν ΚΑΝΕΝΑ περιθώριο ελιγμών στους απατεώνες πατριδοκάπηλους…

Οι μάσκες πέφτουν πλέον.

Ήδη γράψαμε: Ο αγωγός EastMed και οι «πατριώτες» σιωνιστές…
Εδώ: http://resaltomag.blogspot.com/2019/12/eastmed.html
Παραπέμπουμε επίσης και εδώ:
https://mandataapoekso.blogspot.com/2019/12/east-med_29.html
Συνεχίσουμε και με ένα μικρό σχόλιο, από δω:
https://sibilla-gr-sibilla.blogspot.com/2019/12/timing.html


tillthehalt.blogspot.gr

Οι πράκτορες προπαγάνδας ως γνωστόν δεν αποκαλύπτονται από αυτά που λένε αλλά από το timing που χρησιμοποιούν όταν τα λένε


Ένας υπερεπαναστάτης που ακούει στο όνομα Όθωνας Κουμαρέλλας βγάζει ένα "ξαφνικό" κείμενο υποβάθμισης του Αγωγού East Med λίγες μέρες πριν από την άφιξη Νετανιάχου στην Αθήνα.

Η γνωστή προπαγάνδα των Σιωνιστών μετά την...

«Μῦθος ὁ τῆς αἰγός παραινῶν μὴ κρύπτειν τὰ πρόδηλα»: Γιατί ’ναι ανόητος πολύ όποιος ποθεί να κρύψει ό,τι η ζωή κάποια στιγμή θα το αποκαλύψει

(ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΧΟΛΙΟ ΕΝΟΣ IL MOTO PERPETUO ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΟΥ ΑΡΓΟΣΧΟΛΟΥ ΜΕΛΛΟΘΑΝΑΤΟΥ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΥ, ΤΟΥΤΕΣΤΙΝ, ΑΡΓΟΣΧΟΛΙΟ)

«Μόνος κυβέρνησα * τη θλίψη μου…

Είπα: δε θα ‘ναι η μαχαιριά * βαθύτερη από την κραυγή

Και είπα: δε θα ‘ναι το Άδικο * τιμιότερο απ’ το αίμα!

Το χέρι των σεισμών * το χέρι των λιμών

Το χέρι των εχτρών * το χέρι των δικών

Μου, εφρένιασαν εχάλασαν * ερήμαξαν αφάνισαν

Μία και δύο * και τρεις φορές

Προδόθηκα κι απόμεινα * στον κάμπο μόνος…» (Ελύτης)

Μια και δυο και τρεις φορές προδόθηκα στις «αξιολογήσεις»…

Παρακολουθώντας τα αιγοπροβατοβοοειδή του πολιτικού ποιμνίου να διαπραγματεύονται, δήθεν, σκληρά, αναμασώντας ως μηρυκαστικά την υποκρισία και τον κυνισμό με χωνευτικό το θαυματουργό νερό της αυταπάτης και στη συνέχεια να παραδίδουν τα οπίσθιά τους, δυστυχώς, μαζί με τα δικά μας στους δανειστές, για να κλείσει η λεγόμενη διαπραγμάτευση και αξιολόγηση, σκέφτηκα τον μύθο «Αἶξ καί αἰπόλος» (Η γίδα και ο τσομπάνης) του Αισώπου, για τον οποίο μύθο ο ρήτορας και συγγραφέας του 3ου-4ου μΧ αιώνα, ο εξ Αντιοχείας Αφθόνιος, σημειώνει:

Γίνε η φωνή που θ’ αλλάξει τον κόσμο

Οι περισσότεροι άνθρωποι όταν γράφουν ή μιλάνε σε ακροατήριο, δε θέλουν με τίποτα να δυσαρεστήσουν κανένα, πάντοτε θα μιλήσουν με γλυκανάλατα λόγια, δε θέλουν να απογοητεύσουν κανένα.
Publisher: Μαρία Σκαμπαρδώνη
Την ίδια ακριβώς πράξη ακολουθούν και πολλοί δημοσιογράφοι. Φοβισμένοι μήπως κάποιος γράψει μία αρνητική κριτική, δε γράφουν ποτέ αυτό που πιστεύουν, δε γράφουν την άποψή τους, τη δυσαρέσκειά τους. Μένουν ταμπουρωμένοι σε έναν διαρκή φόβο ο οποίος δεν τους επιτρέπει να εξελιχθούν, να εκφραστούν ελεύθερα, θυσιάζουν τον εαυτό τους στην ανέφικτη προσπάθεια να αρέσουν σε όλους. Έτσι λοιπόν, μη μιλώντας για τα κακώς κείμενα της κοινωνίας και περιμένοντας να γράψει αυτό που θέλουμε κάποιος άλλος, δεν προοδεύουμε πουθενά.
Όταν ξεκίνησα να αρθρογραφώ πριν έξι χρόνια, είχα συναναστραφεί με άλλους ανθρώπους δημοσιογράφους, οι οποίοι υπήρχαν  περισσότερα χρόνια σε αυτό το χώρο και είχαν περισσότερη εμπειρία από εμένα. Μου είπαν μία φράση η οποία χαράχτηκε μέσα μου, «μην προσπαθείς να αρέσεις σε όλους. Να ξέρεις πως τα κείμενά σου είναι καλά όταν παρατηρείς πως δημιουργούν διχογνωμία και γεννάνε στον κάθε άνθρωπο κάτι διαφορετικό. Αυτό που έχει αξία, προκαλεί και αντιδράσεις». ....

Αιγαίο: Η νέα εθνική τραγωδία έχει δρομολογηθεί


Τα πολιτικά και δημοσιογραφικά ανδρείκελα του 4ου Ράιχ, στη χώρα μας, τοποθετούν όλα τα ζητήματα ανάποδα προκειμένου να κατασκευάσουν το απαραίτητο κλίμα για τις επωαζόμενες εθνικές τους προδοσίες.
Οι νέες εθνικές προδοσίες που ετοιμάζονται και προφανώς έχουν συμφωνηθεί (υπαγορευθεί από τις πλανητικές ιμπεριαλιστικές δυνάμεις) αφορούν το Αιγαίο.
Και εδώ ετοιμάζεται το ανάλογο κλίμα με την αντιστροφή και διαστροφή της πραγματικότητας…


Είναι η Τουρκία που προβάλλει επεκτατικές και ιμπεριαλιστικές απαιτήσεις στο Αιγαίο, συνακόλουθα θα έπρεπε αυτή να ζητά την παραπομπή στο δικαστήριο της Χάχης, αλλά γίνεται το αντίστροφο: Είναι η Ελλάδα, που δεν απαιτεί ούτε διεκδικεί, που προλειαίνει το έδαφος για παραπομπή στη Χάγη, για να αποφασίσει η Χάγη για τις άκρως επεκτατικές διεκδικήσεις της Τουρκίας!!!

Τα κατοχικά ανδρείκελα,
 δηλαδή, ΟΧΙ μόνο ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΟΥΝ τις παράνομες και επεκτατικές απαιτήσεις της Τουρκίας, αλλά και ζητούν, αντί της Τουρκίας, την επίλυση των επεκτατικών τουρκικών διεκδικήσεων, στη Χάγη: Δωσιλογισμός στο τετράγωνο!!!

Πάντα το εγχώριο κατεστημένο (πλήρως υποταγμένο και δουλικό στα μεγάλα διεθνή αφεντικά) προετοίμαζε το δρόμο της Χάγης…

Ενδεικτικά, ο πρώην Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Κωστής Στεφανόπουλος, σε άρθρο του στην «Καθημερινή» ("Καθημερινή" 28-5-2006), υπογράμμιζε: «αν ΔΕΝ αναζητήσομε λύση μέσω του Διεθνούς Δικαστηρίου, όλες οι εκκρεμότητες θα παραμείνουν εκκρεμείς, με τις γνωστές συνέπειες και τον κίνδυνο θερμού επεισοδίου».

Από πολύ παλιά
, συνεπώς, είχε δρομολογηθεί η Χάγη: Η δουλική ΥΠΟΤΑΓΗ στις απαιτήσεις της διεθνούς ιμπεριαλιστικής μαφίας (4ο Ράιχ).

Σήμερα αναθερμαίνονται οι κατοχικές υστερίες ΥΠΕΡ της Χάγης. Μάλλον το Σχέδιο της εθνικής προδοσίας (το νέο Συμβόλαιο Θανάτου του 4ου Ράιχ) βρίσκεται στην τελική ευθεία.

Αναδημοσιεύουμε, ένα πολύ κατατοπιστικό κείμενο, από το «Πατάρι»
http://patari.org/forum/viewtopic.php?p=62362


Ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΦΛΕΡΤΑΡΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΥΓΗ ΣΤΟ Δ.Δ.ΤΗΣ ΧΑΓΗΣ....

Πέμπτη 26 Δεκεμβρίου 2019

7 πράγματα που μου έμαθε ο Καβάφης για τη ζωή Ποιος ξέρει τι ήθελε να πει ο ποιητής;

Αν σήμερα θεωρούμε την ποιητική αξία του Κωνσταντίνου Καβάφη κάτι το δεδομένο, αυτό δεν ίσχυε πάντα. Τον κατέκριναν, τον χλεύασαν σε μεγάλο βαθμό, τον παρώδησαν και πολλοί προσπάθησαν να αποδείξουν πως όσα έγραφε «δεν συνιστούσαν ποίηση». Και αυτό συνέβαινε όχι μόνο όσο ζούσε αλλά και μετά το θάνατό του.
Δεν έχει υπάρξει και ελπίζω να μην υπάρξει πιο «κακοποιημένος» από τους αναγνώστες και κάποιους εκπαιδευτικούς - εξεταστές ποιητής από τον Κωνσταντίνο Καβάφη. Είναι ο ποιητής που έχει διαβαστεί αποσπασματικά όσο κανένας άλλος, που έχει αναλυθεί κατά λέξη όσο κανένας άλλος- σε τέτοιο βαθμό που χάνεται ολότελα το νόημά του, σε τέτοιο βαθμό που οτιδήποτε ζωντανό μέσα του ασφυκτιά και πεθαίνει. Είναι αυτός που όλοι έχουμε διαβάσει δίστιχά του χωρίς να γνωρίζουμε το συγκείμενο (το context) και –όπως είναι μαθηματικά λογικό και αναμενόμενο- βγάλαμε βεβιασμένα συμπεράσματα. Το «τι θέλει να πει ο ποιητής», κυρίες και κύριοι, δεν είναι ποτέ ο αυτοσκοπός και –ευτυχώς- δεν υπάρχει σωστή απάντηση.
Πρώτον, κανείς δεν μπορεί να ξέρει τι θέλει να πει ο ποιητής γιατί δεν τον έχεις μπροστά σου να τον ρωτήσεις και να σου απαντήσει. Το να μαντεύει ο καθένας τι μπορεί να είχε στο μυαλό του ο Καβάφης και να θέτει την εικασία του ως δεδομένο και απαράβατο κανόνα, είναι ακριβώς το αντίθετο από τον ίδιο τον σκοπό της Ποίησης.Το να ζητείται από τον κάθε μαθητή- σπουδαστή- φοιτητή να μάθει απ’έξω την προσωπική θεωρία του οποιουδήποτε -κατά τ’άλλα πολυδιαβασμένου και μορφωμένου ερευνητή- και να είναι σε θέση να την αναπαράγει κατά λέξη, είναι, για μένα, έγκλημα.
Επίσης, ένα ποίημα είναι –ευτυχώς και πάλι- κάτι πολύ προσωπικό και εξατομικευμένο και λέει άλλα πράγματα στον καθένα ανάλογα με την ηλικία του, το χαρακτήρα του, τα βιώματά του, τα όνειρά του, τους εφιάλτες του, τις εμμονές του, το βλέμμα του, τον τρόπο που αγγίζει, τον τρόπο που μυρίζει. Ένα ποίημα μού λέει άλλα πράγματα από αυτά που λέει σε σένα και λέει άλλα πράγματα σε μένα στα 20 και άλλα στα 30 μου. Ακριβώς εκεί έγκειται και η ομορφιά του.
Ας μάθουμε επιτέλους στους ανθρώπους να σκέφτονται και όχι τι να σκέφτονται.

n
7 πράγματα που μου έμαθε ο Καβάφης για τη ζωή;

Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2019

«Στις 7 Ιουλίου, το ΚΥΤ Μόριας είχε 5.678 πρόσφυγες»


  • Ο νέος γραμματέας του Σύριζα, Σταύρος Καραβασίλης, στα Νέα της Λέσβου
Ήταν υποψήφιος Βουλευτής στη Χίο με τον ΣΥΡΙΖΑ το 2015 έχοντας ενταχθεί το 2012, προερχόμενος από το ΠΑΣΟΚ, κατάγεται όμως από τον Σκουτάρο, παρότι ως φοιτητής και εκπαιδευτικός αναπτύσσοντας και συνδικαλιστική δράση βρέθηκε μακριά από τον τόπο του.
Στα 38 του χρόνια σήμερα ο Σταύρος Καραβασίλης εξελέγη πριν από λίγες ημέρες Συντονιστής Γραμματέας της Νομαρχιακής του ΣΥΡΙΖΑ Λέσβου και η ανάδειξή του έρχεται να ενισχύσει τη διεύρυνση που επιδιώκει το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης, δείχνοντας πως δεν είναι επιδερμική. Πολύ, δε, περισσότερο ότι ΔΕΝ προβλέπει δύο ταχύτητες μελών και στελεχών, τους παλιούς και τους νέους, όπως τουλάχιστον φαίνεται από την τοποθέτηση του νέου Συντονιστή!
Παντρεμένος και πατέρας δυο παιδιών, με σπουδές Τηλεπληροφορικής & Διοίκησης και δεύτερο πτυχίο στην Κοινωνική Ανθρωπολογία και Ιστορία του Πανεπιστημίου Αιγαίου, μεταπτυχιακές σπουδές στην Εκπαίδευση Ενηλίκων – ΕΑΠ αυτή την περίοδο – ο νέος Συντονιστής του ΣΥΡΙΖΑ  βρίσκεται στο δεύτερο μεταπτυχιακό του στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου, με θέμα Κρίση και Ιστορική Αλλαγή.
Σήμερα ο κ. Καραβασίλης συστήνεται από τα «Νέα της Λέσβου» στα οποία δίνει την πρώτη του συνέντευξη και αναμένεται να συζητηθεί, καθώς ο λόγος του έχει περιεχόμενο και ουσία.
Μιλώντας για το προσφυγικό βάζει στο τραπέζι δυο αριθμούς, πριν και μετά τις 7 Ιουλίου (εκλογές) ασκώντας κριτική στην κυβέρνηση, ενώ προχωρά ένα βήμα πιο μπροστά κατακεραυνώνοντας ειδικά τον Περιφερειάρχη Κώστα Μουτζούρη για τη στάση του, βάζοντας όμως μέσα και τον Δήμαρχο Μυτιλήνης, Στρατή Κύτελη, χωρίς ωστόσο την παραμικρή αναφορά στον Δήμαρχο Δυτικής Λέσβου, Ταξιάρχη Βέρρο.
Αναφερόμενος στο εγχείρημα της διεύρυνσης του ΣΥΡΙΖΑ ο κ. Καραβασίλης δίνει ιστορικές διαστάσεις, σπεύδοντας να διευκρινίσει πως το κόμμα του ούτε θέλει, και ούτε μπορεί να γίνει το νέο ΠΑΣΟΚ, υποστηρίζοντας όμως ότι το κοινό του ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι κάποιο προλεταριάτο!
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟΝ ΣΤΡΑΤΗ ΣΑΜΙΩΤΗ
-Κύριε Καραβασίλη, είστε ένας νέος άνθρωπος κι εδώ και λίγες μέρες στη θέση του Συντονιστή του ΣΥΡΙΖΑ Λέσβου. Καταρχάς να ρωτήσω γιατί έγινε τώρα αυτή η αλλαγή εφόσον την άνοιξη λήγει ούτως ή άλλως η θητεία των μελών του Οργάνου;
«Η επιλογή του νέου συντονιστή της Νομαρχιακής Επιτροπής έγινε μέσω προγραμματισμένων διαδικασιών διαβούλευσης και συζήτησης των μελών του ΣΥΡΙΖΑ Λέσβου, η οποία είχε δρομολογηθεί εδώ και αρκετούς μήνες. Στο πλαίσιο της ανανέωσης και της ανασυγκρότησης του ΣΥΡΙΖΑ στο νησί μας έγινε και η πρόταση για τον νέο συντονιστή, η οποία και ψηφίστηκε ομόφωνα από όλα τα μέλη της Νομαρχιακής Επιτροπής που συμμετείχαν στη διαδικασία». 
-Νέος και λιγότερο προβεβλημένος από τα στελέχη που βρίσκονται στον ΣΥΡΙΖΑ από τα δύσκολα χρόνια της μοναχικής πορείας του Συνασπισμού, αισθάνεστε να σας επισκιάζει αυτό;

Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2019

Τα Μαζέικα καίγονται… 14-12-1943 - Γερμανικές δυνάμεις Κατοχής - Ολοκαυτώματα και Εκτελέσεις,


14 Δεκεμβρίου 1943, Γερμανικές δυνάμεις κατοχής λεηλατούν και καίνε το χωριό μας, τα Μαζέικα, απ’ άκρη σ’ άκρη. Η ενέργεια αυτή εντασσόταν στο ευρύτερο σχέδιο των Κατοχικών δυνάμεων να καταπνίξουν κάθε εστία αντίστασης στην περιοχή του ορεινού όγκου του Χελμού.
Μαρτυρία Βασιλείου Θανόπουλου..
Όταν έκαψαν τα Καλάβρυτα στις 13 οι Γερμανοί, έφυγε η φάλαγγα από τα Καλάβρυτα και ήρθε προς τα Μαζέϊκα. Το πρωί ξημερώνοντας (προς τις 14 Δεκεμβρίου) έκαψαν και τα Μαζέϊκα. Ο διοικητής του Τάγματος που ήταν εκεί δεν ήθελε να τα κάψει τα Μαζέϊκα. Γιατί οι αιχμάλωτοι του είπαν ότι το χωριό –γεγονός αναμφισβήτητο- τους είχε φιλοξενήσει, τους είχε περιποιηθεί. Και δεν είχαν λόγους οι αιχμάλωτοι να πούνε ότι τους κακομεταχειριστήκαμε. Και δεν ήθελε να τα κάψει τα Μαζέϊκα. Αλλά επέμενε ο στρατηγός ο Λε Σουίρ από την Βυτίνα, με το οποίο μιλούσε επ’ αρκετή ώρα μέσω ασυρμάτου που ήταν εγκατεστημένος στο σπίτι του Ευσταθίου.
Οπότε του λέει ο στρατηγός:
«Μείνε και θα έρθω ο ίδιος».
Μπήκε σε ένα τεθωρακισμένο, τανκ, τη νύχτα (αυτά μου τα διηγήθηκε ο Πρόεδρος, ο γιατρός ο Καρκούλιας) και ήρθε στα Μαζέϊκα. Κάνανε μια βόλτα στο κέντρο του χωριού και δίνει την εντολή : .
«Κάψτε το κέντρο και αφήστε 150 σπίτια πάνω στη Ράχη».
Γι’ αυτό και υπάρχουν τα σπίτια αυτά. εκεί πάνω, δεν καήκανε. Στη συνέχεια λένε του Προέδρου:
«Στις 2 η ώρα πήγαινε χτύπησε την καμπάνα και φώναξε ότι από τις 2 η ώρα και μετά βάζουμε φωτιά στο χωριό. Τα καίμε τα Μαζέϊκα και όποιος μπορεί έχει το ελεύθερο να βγάλει όσα μπορεί πράγματα έξω».
Βγήκε ο Πρόεδρος χτύπησε την καμπάνα και φώναζε: ...

Τρίτη 10 Δεκεμβρίου 2019

Από το 1856 προσπαθούν να απαγορεύσουν το κάπνισμα στην Ελλάδα

Στην δημοσιότητα το Βασιλικό Διάταγμα του Όθωνα, με το οποίο απαγορεύθηκε για πρώτη φορά το κάπνισμα

Τα μέλη του Πανελληνίου Ιατρικού Συλλόγου (ΠΙΣ) τονίζοντας την σημασία της απαγόρευσης του καπνίσματος σε δημόσιες υπηρεσίες και κοινόχρηστους έδωσαν στην δημοσιότητα το ΦΕΚ του Βασιλικού Διατάγματος του Όθωνα, με το οποίο απαγορεύθηκε για πρώτη φορά το κάπνισμα το 1856.
Το Διάταγμα εκδόθηκε εξ αιτίας των πολλών πυρκαγιών από αναμμένα τσιγάρα αλλά και για την προφύλαξη της υγείας των Αθηναίων που ήταν ήδη βεβαρημένη από τη χολέρα που μετέδωσαν τα γαλλικά στρατεύματα που ήλθαν από τη Βάρνα. Το διάστημα εκείνο, απ’ τη χολέρα πέθαναν περίπου 3.000 άτομα (το 10% του πληθυσμού της πρωτεύουσας που ήταν τότε 30 χιλιάδες).

Το Βασιλικό Διάταγμα «περί απαγορεύσεως του καπνίζειν εντός των δημοσίων γραφείων και καταστημάτων» υπεγράφη μετά από μεγάλη πυρκαϊά που ξέσπασε στο υπουργείο οικονομικών, όταν ένας υπάλληλος λησμόνησε αναμμένο τσιγάρο μέσα σε φακέλους.

«Θέλοντες να προλάβωμεν όσον ένεστι τα εξ ενδεχομένων πυρκαϊών δυστυχήματα επί τη προτάσει του ημετέρου επί των Εσωτερικών Υπουργού, αποφασίσαμεν και διατάττομεν: α) Απαγορεύεται η χρήσις του καπνίζειν είτε δια καπνοσυρίγγων (τσιμπουκίων), είτε δια τσιγάρων, εις πάντας εν γένει τους υπαλλήλους και υπηρέτας του Κράτους, εντός των δημοσίων γραφείων και καταστημάτων. Β) Η απαγόρευσις αύτη επεκτείνεται και εις πάντα άλλον προσερχόμενον εις τα ειρημμένα καταστήματα και γραφεία χάριν υποθέσεως ή άλλης τινός αιτίας.

Εν Αθήναις 31 Ιουλίου 1856.

Εν ονόματι του Βασιλέως

Η βασίλισσα Αμαλία»

Το Διάταγμα εφαρμόστηκε με επιτυχία μόνο για μία επταετία. Μετά την έξωση του Οθωνα, ως είθισται σε τέτοιες περιπτώσεις, καταργήθηκε.
"Η Ελλάδα παρουσιάζει την υψηλότερη αναλογία καπνιστών μεταξύ των δυτικοευρωπαϊκών χωρών (37,6%). Και το οξύμωρο είναι ότι στην χώρα μας η απαγόρευση του καπνίσματος στους δημόσιους χώρους έγινε για πρώτη φορά το έτος 1856 με Βασιλικό Διάταγμα του Όθωνα" αναφέρουν τα μέλη του Πανελλήνιου Ιατρικού Συλλόγου (ΠΙΣ).

https://tinyurl.com/wznrvjw

=====================
 "O σιωπών δοκεί συναινείν"