Τρίτη 4 Ιουνίου 2019

Το «Τέταρτο Ράιχ» ναυάγησε; Οι Γερμανοί χάνουν τον απόλυτο έλεγχο που είχαν μέχρι σήμερα…

του Γιώργου Χαρβαλιά
Μονάχα ένας δεν ταρακουνήθηκε από τον σεισμό που τράνταξε συθέμελα την Ευρωπαϊκή Ηπειρο. Ο ένας και μοναδικός εκπρόσωπος για τα…δύσκολα της Κομισιόν, ο δικός μας, Μαργαρίτης Σχοινάς.
Ο Μαργαρίτης, που προσπαθούσε στο παρελθόν να μας πείσει ότι τα…οχτάρια του Γιούγκερ οφείλονταν σε ισχιαλγία κι ότι η Ελλάδα χρειάζεται κι άλλο «στρώσιμο». Αυτός λοιπόν ο μεγάλος ερμηνευτής μας, είπε ότι δεν έγινε και τίποτα στις Ευρω-εκλογές της περασμένης Κυριακής. Βροχούλα ήταν και πέρασε. «Οι λαικιστές δεν κέρδισαν παρά τους προφήτες της καταστροφής», απεφάνθη ο ανώτερος υπάλληλος του ευρωσυστήματος.
Τώρα, πώς γίνεται ο επίσημος σπόουκσμαν του ανώτατου οργάνου της Ευρωπαϊκής Ένωσης, που εκπροσωπεί υποτίθεται όλους τους Ευρωπαίους πολίτες να εκφράζεται απαξιωτικά, π.χ. για το 50% των Ιταλών ή των Ούγγρων ψηφοφόρων, λες και υπερασπίζεται κυβέρνηση,  είναι ένα ερώτημα που θα πρέπει να απασχολήσει όσους ορκίζονται στην δημοκρατική υπόσταση των ευρωπαϊκών θεσμών.
Σε αντίθεση πάντως με τον Μαργαρίτη, ένας άλλος μάλλον πιο διεισδυτικός παρατηρητής των τελευταίων ευρω-εκλογών, προέβλεψε ότι το αποτέλεσμα τους σημαίνει το αναπόδραστο τέλος της Ευρωπαϊκής Ολοκλήρωσης, όπως βεβαίως την είχαν στο μυαλό τους οι Γερμανοί.
Ο Στήβεν Μπάνον, ο άνθρωπος που έβγαλε τον Τράμπ πρόεδρο προς τεράστια ...

Νέα παράταση για τις φορολογικές δηλώσεις



Έως τις 29 Ιουλίου παρατείνεται η προθεσμία υποβολής των φορολογικών δηλώσεων για τα φυσικά πρόσωπα και τις επιχειρήσεις, όπως προβλέπεται σε απόφαση της υφυπουργού Οικονομικών Κατερίνας Παπανάτσιου. Η αρχική προθεσμία έληγε στις 30 Ιουνίου.

Σύμφωνα με την απόφαση:
1. Η προθεσμία υποβολής των δηλώσεων φορολογίας εισοδήματος φορολογικού έτους 2018 των φυσικών προσώπων του άρθρου 3 του ν. 4172/2013, παρατείνεται μέχρι την 29η Ιουλίου 2019.
2. Η προθεσμία υποβολής των δηλώσεων φορολογίας εισοδήματος φορολογικού έτους 2018 των νομικών προσώπων και νομικών οντοτήτων του άρθρου 45 του ν. 4172/2013, που δεν έχουν υποβληθεί μέχρι τη δημοσίευση της παρούσας και των οποίων η προθεσμία υποβολής δεν έχει λήξει, παρατείνεται μέχρι την 29η Ιουλίου 2019.

Πηγή: zougla.gr

=====================
 "O σιωπών δοκεί συναινείν"

Άντρας βρίσκει ένα Μυστηριώδες Κουτί στα σκουπίδια. Όταν το άνοιξε και είδε τι περιείχε… πάγωσε! (Εικόνες)


Ο TramStopDan, χρήστης του Reddit, ανακάλυψε ένα χειροποίητο ξύλινο κουτί σε έναν κάδο. Εξωτερικά το κουτί δε φαινόταν πολύ ασυνήθιστο – είχε μεντεσέδες, χερούλι και δύο κλειδαριές.

Όμως όλα άλλαξαν όταν το άνοιξε και ανακάλυψε στοίβες χαρτιών, οι οποίες περιελάμβαναν καταχωρήσεις ημερολογίου σχετικά με επισκέψεις ιπτάμενων δίσκων από τα τέλη του 1960 μέχρι το 1980, συν πολλά ακόμα τρελά αντικείμενα, όπως σχέδια βιβλικών πλασμάτων.

Όλα αυτά είναι αρκετά παράξενα, αλλά τα πράγματα γίνονται ακόμα πιο παράξενα, γι’ αυτό και το κουτί ονομάστηκε “Το κουτί της τρέλας”. Ανακάλυψε σκίτσα από ΑΤΙΑ και ουράνιων πλασμάτων με τέσσερα κεφάλια τα οποία εμφανίζονται στο βιβλικό βιβλίο του Ιεζεκιήλ, αλλά και πλάσματα με φτερά και άλλα σχέδια που συνδύαζαν το θεϊκό με το εξωγήινο στοιχείο.

Ωστόσο, τα περιεχόμενα του κουτιού δεν περιορίζονταν στους εξωγήινους, γιατί ο TramStopDan στην συνέχεια ανακάλυψε κάποια σχέδια τροχών τρένου χωρίς πατέντα και χάρτες από το 1930 σχεδιασμένους στο χέρι, στους οποίους ήταν σημειωμένο ένα σημείο στο κέντρο.

Όταν ανέβασε αυτές τις εικόνες στο Reddit, όπως αναφέρει το crazynews, το διαδίκτυο άρχισε αμέσως τις ερωτήσεις: γιατί βρίσκονταν όλα αυτά σε ένα κουτί το οποίο πετάχτηκε στα σκουπίδια; Είχε δει κάποια άλλη διάσταση ο δημιουργός τους; Είναι δημιουργήματα ενός τρελού; Γιατί έχει κάνει μόνο αυτή την δημοσίευση ο TramStopDan από τότε που γράφτηκε στην σελίδα; Ήταν μήπως απάτη για να μιλήσει ο κόσμος;

Οι απαντήσεις δεν οδήγησαν σε κάποιο συμπέρασμα, αλλά ένα είναι σίγουρο – στο διαδίκτυο φαίνεται να αρέσει αυτό που περιέχει το “Κουτί του τρελού”.

“Αυτό είναι το “Κουτί του τρελού”. Εξωτερικά έχει διαστάσεις περίπου 73 επί 96 εκατοστά. Μυρίζει υγρασία”.

Διαβάστε τη συνέχεια ΕΔΩ:

Ποιός πλαστογράφησε το μνημόνιο, πώς το έπραξε, και γιατί!

 
Του Σπυρίδωνα Λαβδιώτη.
Με το πολιτικό σλόγκαν το αρχαίο «Σώζειν» την Ελλάδα από τη χρεοκοπία η κυβέρνηση Παπανδρέου υπογράφει όπως είδαμε στην προηγούμενη δημοσίευση – Μέρος 3ο επί του Δημοσίου Χρέους – την υπαγωγή της χώρας στο μηχανισμό στήριξης την 10η Μαΐου 2010. Ήτοι, της δανειακής σύμβασης των € 110 δις του Α’ Μνημονίου που είχε προσυμφωνηθεί με τις ευρωπαϊκές αρχές και το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο (ΔΝΤ) πριν την επίσημη εφαρμογή του προγράμματος. Έτσι επήλθε η απεμπόληση της εθνικής ανεξαρτησίας, η κατεδάφιση της οικονομίας και η σταδιακή ουσιαστική υποδούλωση και φτωχοποίηση της Ελλάδος. Το πρώτο επίσημο έγγραφο της Συμφωνίας της τρόικας με την ελληνική κυβέρνηση που οδήγησε στο Α’ Μνημόνιο είναι η Δήλωση των Αρχηγών Κρατών και Κυβερνήσεων της ζώνης του ευρώ της 25ης Μαρτίου του 2010.1
Η Δήλωση προσαρτήθηκε στο ν. 3845 της 6ης Μαΐου μεταφρασμένη στα ελληνικά, αλλά το πρωτότυπο αγγλικό κείμενο κατά μυστηριώδη τρόπο απουσίαζε ολοσχερώς από το νόμο. Αξίζει λοιπόν να προσέξουμε τη μεθόδευση των Ελλήνων πολιτικών. Ο ίδιος νόμος ενώ εμπεριέχει αυτούσιο το κείμενο της Δήλωσης της 11ης Απριλίου 2010 για τη στήριξη της Ελλάδος από τα κράτη-μέλη της Ευρωζώνης στα ελληνικά και στα Αγγλικά, το αυθεντικό αγγλικό κείμενο της Δήλωσης των Αρχηγών Κρατών δεν υπάρχει στο νόμο που ψηφίστηκε από την Ελληνική Βουλή!
Ο λόγος της μη ενσωμάτωσης του εγγράφου στο ν.3845 είναι σοβαρός, διότι αλλοιώθηκε η έννοια ενός σημαντικού αγγλικού όρου

Ulisse: Cappella Sistina [Ένα πραγματικό ταξίδι στην ιστορία, ανακαλύπτοντας τις υπάρξεις των πρωταγωνιστών που έχουν συνδέσει το όνομά τους με τη Σιστίνα: καλλιτέχνες όπως ο Μιχαήλ Άγγελος, ο Ραφαήλ, ο Μποτιτσέλλι, ο Περούτζινος και οι παπικοί όπως ο Σίξτος IV, ο Ιούλιος 2 και ο Λέων Χ. Gigi Proietti]

Michelangelo: Giudizio Universale (Cappella Sistina)

Ταξίδι στο παρεκκλήσι Sixtine, ένα βραδινό γεγονός καρπό της συνεργασίας μεταξύ του Rai, των μέσων ενημέρωσης του Βατικανού και του εργαστηρίου επικοινωνίας, μια σημαντική πολιτιστική επιχείρηση που πραγματοποιήθηκε από το κέντρο παραγωγής της Νάπολης που χρησιμοποιεί την τεχνολογία 4K HDR.
Ο Alberto Angela συνοδεύει τους θεατές να ανακαλύψουν τα περιπετειώδη γεγονότα ενός θεμελιώδους τόπου για την ιστορία, την τέχνη και τον χριστιανισμό.
Ένας χώρος διαβίωσης, όχι μόνο ένα θαυμάσιο μουσείο. Ξεκινώντας από την καρδιά του Βατικανού και στη συνέχεια μετακομίζοντας στη Φλωρεντία και το Λονδίνο, ο Alberto Angela θα θυμάται χαρακτήρες, ιστορίες, ιδέες ιστορικής περιόδου που μέχρι τώρα δεν είχαν ίση: την Αναγέννηση.
Ένα πραγματικό ταξίδι στην ιστορία, ανακαλύπτοντας τις υπάρξεις των πρωταγωνιστών που έχουν συνδέσει το όνομά τους με τη Σιστίνα: καλλιτέχνες όπως ο Μιχαήλ Άγγελος, ο Ραφαήλ, ο Μποτιτσέλλι, ο Περούτζινος και οι παπικοί όπως ο Σίξτος IV, ο Ιούλιος 2 και ο Λέων Χ. Gigi Proietti, ο οποίος θα δώσει φωνή στους μεγάλους πρωταγωνιστές του παρελθόντος λέγοντας το έργο και τη μεγαλοφυΐα εκείνων που συνέβαλαν στη γέννηση ενός από τα πιο θεαματικά μέρη του κόσμου.

---------------------------------------------------------------
10 Grandi Misteri Nascosti in Quadri Famosi

Come saprai, l'arte non è solo una fonte d'ispirazione, ma anche un gran mistero. Spesso gli artisti aggiungono piccoli dettagli unici nei loro quadri, oppure lasciano messaggi impossibili da decifrare a prima vista.

=====================
 "O σιωπών δοκεί συναινείν"

I Greci condannavano con la morte chi uccideva un albero d’ulivo



di Antonio Bruno
quando impararono a coltivare l’olivo e la vite, i popoli del Mediterraneo cominciarono ad uscire dalla barbarie
Tucidide nel V secolo a.C.
L’olio d’oliva deodorato di provenienza africana o spagnola mette in crisi la produzione dell’olio lampante prodotto nel Salento leccese.  Questa «invasione barbarica» provoca danni incalcolabili all’economia della penisola salentina infatti in questo 2010 le olive rimangono sugli alberi o per terra. C’è il pericolo reale per l’intero ecosistema degli uliveti secolari, che rischia di morire ed essere soppiantato, magari da «coltivazioni intensive» di pannelli solari. In questa nota alcune considerazioni sulla indissolubilità Ambiente del Salento leccese e Olivo!

L’olivo nel Salento leccese 4 mila anni fa è giunto dal mare, trasportato da antichi naviganti fenici sbarcati sulla penisola salentina.
Sia gli scrittori locali che i visitatori del Salento leccese sono sempre stati ipnotizzati dalla fitta foresta degli ulivi. Questi alberi maestosi e imponenti  sono disposti ad arco intorno alle città, oppure coltivati all’interno dei muri di recinzione.
Ferrari afferma che il segreto della ricchezza di prodotto degli olivi del Salento leccese deriva dalla costante e corretta potatura: “per farli più fruttiferi ogni anno con diligenza li padroni da persone pratiche li fanno nettare”. ...

Πλαστή η «Ανεπίδοτη Επιστολή» της Μαρίας Πολυδούρη (HOAXES)✍

Update – 17/4/2019
Πλέον έχει τοποθετηθεί διόρθωση στο «Φόρουμ Πανεπιστημίου Αθηνών» πως η Επιστολή (ἀποδίδεται ἐσφαλμένα στὴν Μαρία Πολυδούρη).
Δείτε το Πριν και το Μετά


Αρχική δημοσίευση: 11/8/2018
Λίγες μέρες πριν με αφορμή ένα άρθρο στο eBooks4Greeks για την Μαρία Πολυδούρη λάβαμε ένα μήνυμα από την κυρία Κονδυλένια Μπούσμπουρα (υπεύθυνη της ομάδας στο facebook «Μαρία Πολυδούρη (Maria Polidouri)») που μας έλεγε πως η επιστολή αυτή είναι ένα Διαδικτυακό Δημιούργημα. Το ψάξαμε λίγο και πράγματι δεν βρήκαμε στοιχεία για αυτή την επιστολή. Επειδή γνωρίζουμε πως οι μαθητές της Γ΄ Γυμνασίου διαβάζουν συμπληρωματικά αυτήν την επιστολή μαζί με το «Μόνο γιατί μ’ αγάπησες» που διδάσκονται στα σχολεία, παροτρύναμε την κυρία Μπούσμπουρα να γράψει για αυτό το θέμα και να φέρει στο φως ό,τι γνωρίζει. Σας παραθέτουμε λοιπόν τα στοιχεία που αφορούν τη γνησιότητα της επιστολής, δια χειρός Κονδυλένιας Μπούσμπουρα και Μανώλη Καστανάκη.

Μαρία Πολυδούρη και η γνησιότητα της «ανεπίδοτης επιστολής»

Όλοι έχουμε διαβάσει κατά καιρούς την ανεπίδοτη επιστολή, η οποία αποδίδεται, θεωρούμε εσφαλμένα, στην Μαρία Πολυδούρη
Ψάχνοντας την βιβλιογραφία της, με κορυφαία αναφορά στο «ΡΟΜΑΝΤΖΟ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΕΖΑ» εκδόσεις ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟΝ ΤΗΣ «ΕΣΤΙΑΣ», Εισαγωγή – Επιμέλεια Χριστίνα Ντουνιά, δεν υπάρχει πουθενά δημοσιευμένο ένα τέτοιο κείμενο. Στο βιβλίο αυτό, το οποίο έχει βασιστεί και στην μελέτη του αρχείου της οικογένειας της ποιήτριας, έχουν συγκεντρωθεί όλα τα «ευρισκόμενα πεζά της Μαρίας Πολυδούρη. Πρόκειται για μια ομάδα κειμένων που ανήκουν σε διαφορετικά είδη: μυθιστόρημα, ημερολόγιο, αυτοβιογραφία, επιστολική πεζογραφία.» (από την Εισαγωγή του βιβλίου).
Αφού λοιπόν αυτό το κείμενο δεν υπάρχει σε χειρόγραφο ή στην βιβλιογραφία, αναρωτιόμαστε αν η ποιήτρια που πραγματικά ήταν πολύ μπροστά από την εποχή της, είχε αφήσει το ίχνος της στο διαδίκτυο πριν την εμφάνισή αυτού!
Ωστόσο, η επιστολή αυτή, εικάζουμε πως είναι ένα «διαδικτυακό δημιούργημα», δηλαδή ένα κείμενο που γράφηκε σε ύφος και τρόπο ώστε να θυμίζει την ποιήτρια και έχει εξαπλωθεί, με την εκμετάλλευση της δύναμης του διαδικτύου, ως και σε λογοτεχνικούς ή φιλολογικούς κύκλους, σε σχολεία και ακόμα στο φόρουμ του Πανεπιστημίου Αθηνών.

Φόρουμ Πανεπιστημίου Αθηνών
ανεπίδοτη επιστολή
Σε μια προσπάθεια για κάποια πληροφορία επιπλέον, πηγή ή εκείνον που έκανε την ανάρτηση, στάλθηκε email στο helpdesk.

Η Αυτοεκτίμηση: Θεωρία και Αξιολόγηση

Γεννιόμαστε μέσα στη σκοτεινή ειρκτή του χωροχρόνου, μεταμφιεσμένοι με τον χιτώνα των ενστίκτων μας και της λαχτάρας να επιζήσουμε. 
Το προσωπείο με το οποίο καλύπτουμε τη γύμνια μας, άλλοι το ονομάζουν δυνατότητα κι άλλοι το αποκαλούν αυτοεκτίμηση. 
Ιζήματα αρχέγονης νοσταλγίας, μεταλλάξεις των πρωτεϊνών που μας σχημάτισαν, επιφορτισμένοι με τις αξίες και απαξίες των γενεών που προηγήθηκαν, εμποτισμένοι με το συλλογικό ασυνείδητο, δεσμώτες των βιολογικών μας προ εγγραφών, επιπλέουμε σ’ έναν ωκεανό αβεβαιότητας, τρεφόμενοι με το πλαγκτόν των προσδοκιών και των περιορισμών της κοινωνίας. 
Ευνοούμενοι της φυσικής διαλογής, οι άνθρωποι αναζητούν τον ρόλο τους στη δημιουργία. Αλλά το έγκλημα έχει συντελεστεί, πριν καν υπάρξει το θύμα: η φύση, ως αδιαπραγμάτευτη Λάχεσις, αδιαφορώντας για τις επιτεύξεις της γενετικής, χαρτογραφεί με συνδυασμούς DNA τα όριά μας και οι προηγούμενες γενιές μάς χρεώνουν τις επιλογές τους. 
Τον στιγματισμό αυτόν οι άνθρωποι τον χαρακτηρίζουν ωρίμανση. 
Ο τρόπος με τον οποίο κανείς τον διαχειρίζεται, αποκαλείται αυτοεκτίμηση.
Συγγραφέας: Ευστράτιος Παπάνης (website)
Έκδοση: Εκδόσεις Ι. Σιδέρης (website) / (πηγή)
Έτος έκδοσης: 2011
Μέγεθος: σελ. 367 / 6.0 Mb
Μορφή: Pdf Online

Πριν γίνεις κομπάρσος στη ζωή του άλλου, φύγε..

Γράφει η Βάγια Αγγελακοπούλου
«Και όταν δεν χωράς στην ζωή κάποιου, φεύγεις…Δεν στριμώχνεσαι!»
Γεννιέται μια σχέση και ταυτόχρονα γεννιούνται όνειρα. Οι προσδοκίες σου διαδέχονται η μια την άλλη. Οι ελπίδες για κάτι μοναδικό αναβλύζουν μέσα σου.
Και εσύ ξεκινάς πιο διστακτικά αυτή την φορά, γιατί δεν θέλεις μια ακόμα απογοήτευση στο ιστορικό σου. Και όταν καταφέρνεις να μείνεις προσγειωμένη, χαλιναγωγώντας τον εαυτό σου, κάνουν την εμφάνισή τους οι πρώτες υποσχέσεις και τα κοινά όνειρα. Μα είναι πράγματι κοινά; Ή απλώς είναι γέννημα της φαντασίας σου;
Και η φράση «Δεν είμαι σαν τους άλλους» σου φαίνεται τόσο οικεία! Και πριν καλά-καλά το καταλάβεις, βρίσκεσαι αθεράπευτα ερωτευμένος, ανοίγοντας τα φτερά σου για να απογειωθείς και να ξεχάσεις οτιδήποτε επίγειο, που σε κρατάει καθηλωμένο στη γη. Ανοίγεσαι για να το ζήσεις ολοκληρωτικά και με όλο σου το είναι.
Και τότε αρχίζει η απότομη προσγείωση, που σε καταρρακώνει και κάνει θρύψαλα τα φτερά σου! Αρχίζει τη στιγμή που τα θέλω σου αποδεικνύονται διαφορετικά από τα θέλω του ανθρώπου που έχεις απέναντί σου. Και το αποκορύφωμα είναι η στιγμή που θυσιάζεις τα «θέλω» , στο βωμό των «θέλω» του ανθρώπου που θεωρείς κομμάτι σου. Η διαφορετική ιεράρχηση των προτεραιοτήτων, δημιουργεί διαφωνίες και εντάσεις, αλλά δεν μπορείς να ορίσεις τις προτεραιότητες του άλλου, ούτε έχεις το δικαίωμα να απαιτείς την ...

Τι είναι «Το Βέλος του Χρόνου» - Επιστήμονες εξηγούν γιατί ο χρόνος δε γυρίζει πίσω



Ο χρόνος δε γυρίζει πίσω. Για ποιο λόγο όμως συμβαίνει αυτό; Ποιος μηχανισμός οδηγεί το χρόνο μόνο μπροστά και όχι προς τα πίσω;Μια ιδέα/έννοια που περιγράφει την αδυσώπητη πορεία του χρόνου προς τα εμπρός- και επισημαίνει ένα διαφορετικό τρόπο του πώς ο ίδιος ο χρόνος εκδηλώνεται επάνω σε καθολικές κλίμακες.

=====================
"O σιωπών δοκεί συναινείν"

Πώς η Ελλάδα έχασε πάνω από 270 δις ΕΥΡΩ με το PSI των Βενιζέλου-Παπαδήμου; (Ο φιλόδοξος μπαρμπέρης)

Σχετικό: Πώς Βενιζέλος-Παπαδήμος με το PSI διέσωσαν τους δανειστές, χρεοκόπησαν τα ταμεία, και εκποίησαν την Ελλάδα!

Όλα τα πράγματα έχουν μια τιμή. Και αν ήταν να αποτιμήσουμε την απόφαση του PSI, αυτή δυστυχώς δεν είναι θετική, όπως πολλοί εκ του πονηρού προσπαθούν να παρουσιάσουν, αλλά αρνητική. Η τότε πολιτική ηγεσία, όχι μόνο δεν θα έπρεπε να πανηγυρίζει, αλλά θα έπρεπε να κοιτάξει στα μάτια τον Ελληνικό λαό και να ζητήσει συγνώμη διότι όλοι κρίνονται από το αποτέλεσμα και όχι τις προθέσεις! Για την ακρίβεια, όχι μόνο δεν έγινε μείωση χρέους 50%, όπως την παρουσιάζουν, αλλά έγινε κάτι χειρότερο. Η χώρα έχασε 270 δις ΕΥΡΩ! Ένα χρέος πραγματικής, τότε, χρηματιστηριακής αξίας, 64 δις, το έχουμε ήδη πληρώσει με 270 δις χασούρα. Είναι δυνατόν; Και όμως είναι!
Η Ελλάδα έχασε με δύο τρόπους:

Συντριπτική ήττα του Ισραήλ για το τραμ στα κατεχόμενα παλαιστινιακά εδάφη


Με ανακοινώσεις και κινήσεις απελπισίας η πρεσβεία του Ισραήλ στην Αθήνα επιχειρεί να διασκεδάσει τις εντυπώσεις από το τεράστιο πολιτικό πλήγμα που δέχθηκε μετά την απόσυρση και των ελληνικών εταιρειών ΓΕΚ – ΤΕΡΝΑ και ΣΤΑΣΥ από το διαγωνισμό για την κατασκευή και επέκταση γραμμών τραμ στην Ιερουσαλήμ.
Οι γραμμές του τραμ, που όπως είχε εξηγήσει από την πρώτη στιγμή το info-war.gr, θα περνούσαν από κατεχόμενα παλαιστινιακά εδάφη και παράνομους ισραηλινούς εποικισμούς, είχαν προκαλέσει θύελλα αντιδράσεων σε όλο τον κόσμο αναγκάζοντας μεγάλες κατασκευαστικές εταιρείες να αποσύρουν τις προτάσεις τους.
Ενώσεις εργαζομένων, πολιτικά κόμματα και το διεθνές κίνημα BDS ασκούσαν διαρκείς πιέσεις στις εταιρείες. Στην Ελλάδα, στις κινητοποιήσεις συμμετείχαν όχι μόνο εργαζόμενοι στις συγκοινωνίες αλλά ακόμη και ενώσεις εκπαιδευτικών, αντιφασιστικές συλλογικότητες, καθώς και η Πρωτοβουλία Αλληλεγγύης στον Παλαιστινιακό Λαό. Παράλληλα, θέση ενάντια στη συμμετοχή της ΣΤΑΣΥ πήρε και το μεγαλύτερο σωματείο του κλάδου, το ΣΕΛΜΑ, και άλλα σωματεία εργαζομένων, καθώς και κόμματα και οργανώσεις της αριστεράς. Πρωτοβουλία ενάντια στην συμμετοχή ελληνικών εταιριών πήραν και οργανώσεις ανθρωπίνων δικαιωμάτων ενώ σχετικές ερωτήσεις κατέθεσαν βουλευτές του ΚΚΕ και του ΣΥΡΙΖΑ.
Τελικά ήρθε και η σειρά της ΓΕΚ – ΤΕΡΝΑ να μην καταθέσει προσφορά στο διαγωνισμό προφασιζόμενη τεχνικά προβλήματα και ζητώντας παράταση της προθεσμίας υποβολής, την οποία δεν έλαβε. ...

Μπαράζ αποχωρήσεων από την Ελληνική Λύση του Βελόπουλου


Παρά την εντυπωσιακή επίδοση στις ευρωεκλογές της περασμένης Κυριακής, παρά τις μετρήσεις που δείχνουν την Ελληνική Λύση να μπαίνει στην επόμενη βουλή, στο κόμμα του Κυριάκου Βελόπουλου επικρατεί αναβρασμός.
Μέσα σε μία ημέρα υπήρξαν τρεις ανακοινώσεις αποχώρησης από την Ελληνική Λύση με αιχμές κατά του Κυριάκου Βελόπουλου και της ηγετικής ομάδας του κόμματος.
Πρώτα αποχώρησε το Κόμμα Δανειοληπτών του Γιώργου Μπαρτζώκη, σημειώνοντας πως δεν πρόκειται να συνεργαστεί με τον Κ. Βελόπουλο για τις βουλευτικές εκλογές, καθώς δεν υπάρχει προγραμματική σύγκλιση για το θέμα διαχείρισης των κόκκινων δανείων.
Το κόμμα, όμως, αφήνει και αιχμές κατά του Κυριάκου Βελόπουλου αναφέροντας χαρακτηριστικά «η Ελληνική Λύση και προσωπικά ο κ. Βελόπουλος επέδειξαν -έτσι άβγαλτοι και πρωτάρηδες όπως είναι από τη… μέθη της εξουσίας- τη γνωστή συμπεριφορά αλαζονείας, ενώ παράλληλα χρησιμοποίησαν και αθέμιτες συκοφαντικές μεθόδους για να μην αναλάβουμε την κοινοβουλευτική ομάδα του ενιαίου κόμματος υπό τον Πρόεδρό μας Γιώργο Μπαρτζώκη με την συμμετοχή του στα ψηφοδέλτια, ως απόρροια αυτής της συνεργασίας, αφού ο Κυριάκος Βελόπουλος εκλέχθηκε ευρωβουλευτής όπως ήταν η συμφωνία μας».

Η απάντηση Βελόπουλου. ...

Απλά μαθήματα μαρξισμού

Τα μαθήματα έχουν εισαγωγικό χαρακτήρα, στοχεύοντας σε μια πρώτη γνωριμία των νέων, κυρίως, ανθρώπων με επιμέρους θεματικές του μαρξισμού

Τα απλά μαθήματα μαρξισμού συνδιοργανώθηκαν από τον Όμιλο Μαρξιστικών Ερευνών, το Σύλλογο Μαρξιστικής Σκέψης «Γ.Κορδάτος» και τους Ομίλους Μελέτης Επαναστατικής Θεωρίας και παρουσιάστηκαν σε δύο κύκλους.

Σκοπός των μαθημάτων είναι η διάδοση, η μελέτη και η επεξεργασία της μαρξιστικής σκέψης, εμπλουτισμένης και προσαρμοσμένης στη σημερινή πραγματικότητα.

Τα μαθήματα έχουν καθαρά εισαγωγικό χαρακτήρα, για μια πρώτη γνωριμία με επιμέρους θεματικές του μαρξισμού και μια παρουσίαση των θεωρητικών ζητημάτων που απασχόλησαν τη μαρξιστική σκέψη.

Η βιντεοσκόπηση των μαθημάτων έγινε από την Infowar Productions και το Θάνο Τσάντα. Μπορείτε να τα παρακολουθήσετε στους παρακάτω συνδέσμους:

Δευτέρα 3 Ιουνίου 2019

Η σεξουαλική ζωή μετά τα 50 - Θάνος Ασκητής, Νευρολόγος


Η σεξουαλική ζωή μετά τα 50
Θάνος Ασκητής, Νευρολόγος – Ψυχίατρος, πρόεδρος του Ινστιτούτου Ψυχικής και Σεξουαλικής Υγείας

=====================
"O σιωπών δοκεί συναινείν"

Αλκυόνη Παπαδάκη, Βαρέθηκα να ανάβω φωτιές για να ζεσταθούν οι άλλοι



Βαρέθηκα να ανάβω φωτιές για να ζεσταθούν οι άλλοι και στο τέλος να ξεπαγιάζω εγώ.

Να μοιράζομαι την καρέκλα μου με τον κάθε κουρασμένο και στο τέλος να στρογγυλοκάθεται αυτός και γω να κουλουριάζομαι στο πάτωμα.

Να σκουπίζω με τα χείλια μου τα δάκρυα των άλλων και τα δικά μου να ξεραίνονται στα μαγούλα μου και να κάνουν κρουστά.

Κουράστηκε η ράχη μου να κουβαλά πληγωμένους. Στέγνωσε το στόμα μου να τους φωνάζω. Μη σωριάζεστε ρε ξεφτίλες. Σταθείτε στα πόδια σας. Μπόρα είναι. Βγάλτε τις τσίμπλες από τα μάτια σας Ξημερώνει.

Βαρέθηκα να φτιάχνομαι από τα λάθη μου. Να φυτεύω βολβούς πάνω σε σωρούς από σκατά. Να βγάζω αθώους τους ένοχους και να κάθομαι για πάρτη τους στο σκαμνί. Να μουλιάζω στην βροχή γιατί άνοιξα την ομπρελά μου να μπουν από κάτω δυο τρεις μουρόχαβλοι που μου φάνηκαν κρυουλιάρηδες.

Το κακό είναι πώς όλα αυτά γίνονται επειδή στο βάθος είμαι δειλή. Τα κάνω για να πιστέψω έστω και για λίγο πώς είμαι και εγώ εδώ. Πως παίζω και εγώ σ΄ αυτό το ντέρμπυ. Πάντως όπως και να χει το ζήτημα ένα πράμα ξέρω καλά. Πως γουστάρω πολύ.

Γουστάρω την φάση και περισσότερο την αντίφαση.

Γουστάρω την τρελά μου και περισσότερο την τρελά των άλλων. ...

Οι 100 καλύτερες ταινίες του 21ου αιώνα


Το BBC Culture  κατέληξε, έπειτα από έρευνα και με τη  βοήθεια 177 κριτικών κινηματογράφου από όλο τον κόσμο, στις 100 καλύτερες ταινίες του 21ου αιώνα.
Το BBC Culture ζήτησε από 177 κριτικούς κινηματογράφους από όλο τον κόσμο να υποβάλουν τις απαντήσεις τους για 100 ταινίες οι οποίες σύμφωνα με αυτούς είναι οι καλύτερες. Η χρονική περίοδος ήταν περιορισμένη από τον Ιανουάριο του 2000 έως τον Ιούνιο του 2016.

Ο κατάλογος τελικά έχει 102 ταινίες, λόγω της ισοπαλίας μεταξύ Carlos, Requiem και Toni Erdmann. Στον κατάλογο με τις 100 καλύτερες ταινίες είναι αξιοσημείωτο ότι ανάμεσα στις ταινίες δεν υπάρχει το είδος της κωμωδίας  και μόνο μία ταινία ανήκει στο είδος των υπερηρώων, («The Dark Knight» του Christopher Nolan»).
Ωστόσο, αρκετές ταινίες κινουμένων σχεδίων κατάφεραν να κερδίσουν μία θέση στη λίστα, ανάμεσα τους το «Inside Out» και το «Ratatouille».

Οι Apichatpong Weerasethakul, Christopher Nolan, Wes Anderson, Paul Thomas Anderson, Michael Haneke και οι αδελφοί Coen έχουν τον μεγαλύτερο αριθμό ταινιών στον κατάλογο.
Δείτε ποιες είναι οι 100 καλύτερες ταινίες του 21ου αιώνα σύμφωνα με τους κριτικούς κινηματογράφου:

Δέκα εταιρείες που βοηθούν το Ισραήλ να σκοτώνει Παλαιστίνιους


Πηγή: mintpressnews.com
Καθώς οι Iσραηλινοί στρατιώτες πυροβολούν άοπλους Παλαιστίνιους διαδηλωτές κατά τη διάρκεια της «Μεγάλης Πορείας της Επιστροφής» και άλλων διαδηλώσεων στα σύνορα της Γάζας, οι δολοφονικές τους επιχειρήσεις βασίζονται σε μια σειρά συνεργατών και προμηθευτών. Πολλοί από αυτούς είναι εταιρείες που εδρεύουν έξω από το Ισραήλ.
«Ο Ισραηλινός στρατός βασίζεται σε ένα δίκτυο διεθνών εταιριών, που τον προμηθεύουν με τα πάντα, από αυτόματα όπλα μέχρι δακρυγόνα, ώστε να πραγματοποιούν τις σφαγές διαδηλωτών στην Γάζα», δήλωσε ο Τομ Άντερσον, ερευνητής της Corporate Occupation, μιας ιστοσελίδας που καταγράφει τις εταιρείες αυτές. «Αυτές οι εταιρείες υποστηρίζουν εγκλήματα πολέμου και είναι συνένοχες στις κρατικές δολοφονίες.»
Η ομάδα της Corporate Occupation, το κίνημα BDS και το ανεξάρτητο ερευνητικό κέντρο Who profits έχουν δημιουργήσει μία λίστα με τις εταιρείες που βοηθούν στα εγκλήματα του Ισραήλ κατά των Παλαιστινίων.
Εδώ παρουσιάζονται μερικές από αυτές:

Και άλλοι έχασαν εκλογές αλλά δεν τα έβαλαν με το λαό – του Αρη Χατζηστεφάνου


Όση απέχθεια και αν προκαλούν οι χυδαίοι πανηγυρισμοί της δεξιάς και της άκρας δεξιάς στην Ελλάδα για την ήττα του ΣΥΡΙΖΑ στις εκλογές (το #ηρθε_και_ηταν_μεγαλη είναι πρώτο trend στο Twitter) οι αντιδράσεις του επικοινωνιακού μηχανισμού του ΣΥΡΙΖΑ, που αναπαράγονται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είναι εξίσου αποκρουστικές και συχνά ιδιαίτερα εχθρικές προς τη δημοκρατία. Κυρίως όμως είναι βαθύτατα μη αριστερές.
Ας δούμε και ας σχολιάσουμε μερικά πραγματικά παραδείγματα, τα οποία θεωρούμε ενδεικτικά.
Αυτοί που δεν ψήφισαν ΣΥΡΙΖΑ, διαβάσαμε σε ένα post “είναι η μεσαία και άνω τάξη με εισόδημα άνω των 30.000, που είδε τον ΕΦΚΑ να αυξάνεται, είναι οι άνθρωποι που κρίνουν με βάση το συμφέρον, το χρήμα, χωρίς καμία ιδεολογία”.
To σχόλιο υπονοεί ότι ο ΣΥΡΙΖΑ εκφράζει τα χαμηλότερα εισοδηματικά στρώματα ενώ όσοι δεν τον ψήφισαν ενδιαφέρονται για το χρήμα και όχι την ιδεολογία. Από κανένα στοιχείο δεν προκύπτει φυσικά ότι οι φτωχοί ψηφίζουν ΣΥΡΙΖΑ και οι πλούσιοι όχι.
Το βασικό πρόβλημα όμως του συγκεκριμένου σχολίου είναι η αφ’ υψηλού αντίληψη ότι ο κόσμος πρέπει να σταματήσει να σκέφτεται το χρήμα και να κινείται με βάση την ιδεολογία. Αλήθεια, σε αυτό το κόμμα δεν διάβασαν ποτέ τον Μπρεχτ όταν τους έγραφε τις παρακάτω γραμμές;

Κυριακή 2 Ιουνίου 2019

Γιατί οι άνθρωποι έχουν καστανοπράσινα μάτια και τι σημαίνει;

Το γνώριζες;;;

Είναι φυσικό πολλοί να μπερδεύονται με αυτό το είδος χρώματος ματιών, αφού συχνά δίνει την εντύπωση ότι αλλάζει από ανοιχτό καστανό σε χρυσοπράσινο και αντιστρόφως.

Υπάρχει διχρωμία (ή και πολυχρωμία) της ίριδας, όπου το κυρίαρχο χρώμα μπορεί να είναι ή το ανοιχτό καστανό ή το πράσινο. Μάλιστα τα μάτια αυτού του χρώματος οφείλονται σε συνδυασμό σκέδασης φωτός και σταθερού χρώματος, αποδιδόμενου από μέτρια επίστρωση χρωστικών ουσιών στον βυθό της ίριδας.

Φαίνεται ότι κάποιος θα βολευτεί να πει απλά ότι έχει είτε πράσινα, είτε καστανά μάτια. Δεν είναι καθόλου έτσι. Αυτό το χρώμα των ματιών μπορεί να είναι δύσκολο να καθοριστεί, επειδή υπάρχει συχνά σημαντική μεταβολή.

Οι άνθρωποι με αυτό το χρώμα των ματιών συνήθως έχουν μια πολύχρωμη ίριδα, με ένα χρώμα που βρίσκεται κοντά στην κόρη και ένα διαφορετικό χρώμα που υπάρχει γύρω από τις άκρες. Μια μελέτη δείχνει ότι το 74 % των καστανοπράσινων ματιών έχουν απλά ένα καφέ δαχτυλίδι γύρω από την κόρη και γι' αυτό είναι υποκειμενικό, καθώς η αισθητική εντύπωση του χρώματος μπορεί να αλλάξει όσο συχνά αλλάζουν οι συνθήκες φωτισμού.

Κανείς δεν ξέρει πραγματικά πως σχηματίζονται τα καστανοπράσινα μάτια. Μερικοί ερευνητές, υποθέτουν ότι είναι απλά ένας συνδυασμός καφέ και πράσινων ματιών. Άλλοι, υποψιάζονται ότι μπορεί να υπάρχουν γονίδια – τροποποίητες που προκαλούν το μάτι για να παράγει περισσότερη ή λιγότερη μελανίνη.

Σε μια έρευνα μάλιστα έχει βρεθεί ότι τα καστανοπράσινα μάτια είναι λιγότερο συχνά απ' ό, τι τα καστανά μάτια, αλλά πιο συχνά απ' ό, τι τα πράσινα μάτια. Συναντώνται συνήθως σε πολλές χώρες σε όλο τον κόσμο, αλλά ιδιαίτερα στις Ηνωμένες Πολιτείες και τις ευρωπαϊκές χώρες, ενώ είναι σπάνια στην Αφρική και την Ασία, όπου το καφέ είναι συχνά το μόνο χρώμα ματιών που κυριαρχεί.

Λέγεται ότι οι περισσότεροι άνθρωποι με καστανοπράσινα μάτια έχουν πιθανώς κάποια Καυκάσια καταγωγή και από τις δύο πλευρές της οικογένειας. Επειδή αυτό το χρώμα των ματιών είναι ασυνήθιστο, είναι πιθανό να προκαλείται από υπολειπόμενα γονίδια που σημαίνει ότι και οι δύο γονείς θα πρέπει να περάσουν το γονίδιο για αυτό το χρώμα ματιών στα παιδιά τους.

Πολλοί άνθρωποι λένε ότι τα καστανοπράσινα μάτια μπορούν να αλλάξουν με τη διάθεση και το περιβάλλον. Αυτός ο μύθος για το χρώμα των ματιών είναι αλήθεια. Τα καστανοπράσινα μάτια, δρουν σαν καθρέφτης που αντικατοπτρίζει τα κοντινά χρώματα και είναι εύκολο να αλλάξουν την εμφάνιση των ματιών τους, ανάλογα με τα ρούχα ή το μακιγιάζ που φορούν. Το χρώμα των ματιών τους, μπορεί επίσης να αλλάξει ανάλογα με το φως. Για παράδειγμα, τα καστανοπράσινα μάτια μπορεί να φαίνονται διαφορετικά στο εσωτερικό και διαφορετικά στο εξωτερικό φως.

Η ιδιοσυγκρασία των ατόμων με καστανοπράσινα μάτια...